Συγγραφέας |
Μήνυμα |
opterios
3ο στάδιο
Ηλικία: 44
Ένταξη: 18 Απρ 2006
Δημοσιεύσεις: 606
Περιοχή: Αθήνα
|
|
_________________
|
|
|
|
|
manolis
2ο στάδιο
Ηλικία: 47
Ένταξη: 10 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 391
Περιοχή: Αθηνα
|
|
Ωραιο το βιντεακι αλλα γιατι τον καθαριστηρα τον ειχε στην μεση;;;
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
MAXRISTOS
3ο στάδιο
Ηλικία: 45
Ένταξη: 23 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 524
Περιοχή: Ν.Σμύρνη
|
|
θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου..
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
GRIGIO
1o στάδιο
Ηλικία: 37
Ένταξη: 07 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 123
|
|
|
|
|
acgt3
Τούμπανο
Ηλικία: 47
Ένταξη: 27 Φεβ 2007
Δημοσιεύσεις: 1300
Περιοχή: ΚΕΡΚΥΡΑ
|
|
Στα εγκαίνια της Έκθεσης Αυτοκινήτου στο Παρίσι, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Fiat Automobiles, Lorenzo Sistino παρουσίασε για πρώτη φορά στα διεθνή μέσα ενημέρωσης το ecoDrive.
Το ecoDrive είναι η καινούρια καινοτόμος εφαρμογή που ανέπτυξαν η Fiat και η Microsoft και η οποία θα σου διδάξει πώς να οδηγείς «πιο πράσινα»: καταναλώνοντας λιγότερα καύσιμα, μειώνοντας τις εκπομπές CO2 και εξοικονομώντας χρήματα.
Χρησιμοποιώντας τη USB θύρα του Blue&MeTM, το ecoDrive καταγράφει λεπτομέρειες του οδηγικού σου στιλ σε ένα οποιοδήποτε USB stick. Όταν αυτό το συνδέσεις στο PC σου, και αφού πρώτα έχεις ‘κατεβάσει’ το δωρεάν λογισμικό ecoDrive, θα βρεις αναλύσεις δεδομένων σχετικά με την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές καυσαερίων για κάθε ταξίδι που έκανες, και με βάση αυτά τα στοιχεία, το σύστημα θα σου προσφέρει συμβουλές και προτάσεις για το πώς μπορείς να μειώσεις την περιβαλλοντική επίπτωση της οδήγησής σου και φυσικά τα κόστη σου. Απλώς σκέψου ότι οι οδηγοί με οικολογική συνείδηση αναμένεται να βελτιώσουν την οδηγική τους συμπεριφορά κατά 15%, το οποίο μεταφράζεται σε μείωση της εκπομπής καυσαερίων κατά 15% και σε ετήσια εξοικονόμηση καυσίμων αξίας 120–200 ευρώ.
Με το ecoDrive γίνεσαι μέλος μια πραγματικής κοινότητας: μπορείς να μας βοηθήσεις να βελτιώσουμε το σύστημα αλλά και να μοιραστείς τις σκέψεις και τα σχόλιά σου με πολλούς άλλους ecoDrivers, με ένα ολοένα και πιο φιλικό στο περιβάλλον οδηγικό στιλ.
Το ecoDrive είναι ήδη διαθέσιμο στο Fiat 500 και στο Grande Punto, αλλά σύντομα θα είναι διαθέσιμο και σε πλήθος άλλων μοντέλων της Fiat.
Αθήνα,
6/10/2008
ΔΕ/ΚΠ/σα/3806
|
|
|
|
_________________ YUGO GROUP N
IBIZA SXi 110HP
PUNTO GT2 200HP
PUNTO GT3 170HP
YUGO 45
PUNTO GT2 300HP
|
|
|
|
|
opterios
3ο στάδιο
Ηλικία: 44
Ένταξη: 18 Απρ 2006
Δημοσιεύσεις: 606
Περιοχή: Αθήνα
|
|
_________________
|
|
|
|
|
splitapsou
Τούμπανο
Ηλικία: 45
Ένταξη: 07 Δεκ 2005
Δημοσιεύσεις: 1138
|
|
_________________
Ges Takounao Cala Costa .... kai exo ipomoni...
|
|
|
|
|
GRIGIO
1o στάδιο
Ηλικία: 37
Ένταξη: 07 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 123
|
|
|
|
|
opterios
3ο στάδιο
Ηλικία: 44
Ένταξη: 18 Απρ 2006
Δημοσιεύσεις: 606
Περιοχή: Αθήνα
|
|
Και σε όλα τα υπόλοιπα 50 χρόνια πίσω.......!
Υ.Γ.
Πλάκα κάνω, παιδιά, μην αρπαχτείτε, ε;;;
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
j.k
2ο στάδιο
Ηλικία: 48
Ένταξη: 21 Φεβ 2006
Δημοσιεύσεις: 313
Περιοχή: Πολύγωνο - Αθήνα
|
|
ναι τώρα θα μας πεις ότι σε ενδιαφέρει το ecoDrive που έχεις ξεζουμίσει και το τελευταίο άλογο που μπορεί να βγάλει η τουρμπίνα σου γιαυτό το έκανες...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tifoso
1o στάδιο
Ηλικία: 42
Ένταξη: 11 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 151
|
|
j.k Έγραψε: | ναι τώρα θα μας πεις ότι σε ενδιαφέρει το ecoDrive που έχεις ξεζουμίσει και το τελευταίο άλογο που μπορεί να βγάλει η τουρμπίνα σου γιαυτό το έκανες... |
κακιες....
|
|
|
|
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=wYjfP71jf1c
|
|
|
|
|
spiffm
μαμά
Ηλικία: 45
Ένταξη: 28 Σεπ 2008
Δημοσιεύσεις: 29
|
|
|
|
|
acgt3
Τούμπανο
Ηλικία: 47
Ένταξη: 27 Φεβ 2007
Δημοσιεύσεις: 1300
Περιοχή: ΚΕΡΚΥΡΑ
|
|
j.k Έγραψε: | ναι τώρα θα μας πεις ότι σε ενδιαφέρει το ecoDrive που έχεις ξεζουμίσει και το τελευταίο άλογο που μπορεί να βγάλει η τουρμπίνα σου γιαυτό το έκανες... |
του gricio ειναι ατμοσφαιρα γιαννη.
|
|
|
|
_________________ YUGO GROUP N
IBIZA SXi 110HP
PUNTO GT2 200HP
PUNTO GT3 170HP
YUGO 45
PUNTO GT2 300HP
|
|
|
|
|
acgt3
Τούμπανο
Ηλικία: 47
Ένταξη: 27 Φεβ 2007
Δημοσιεύσεις: 1300
Περιοχή: ΚΕΡΚΥΡΑ
|
|
GRIGIO Έγραψε: | Bravo στη FIAT που σε θέματα ρύπων είναι 50 χρόνια μπροστά από τους Γερμανούς! |
να κανω μια εγκυκλοπαιδικη ενημερωση εδω
την δεκατια του 80 και 90 δεν απασχολουσε καμια εταιρεια το θεμα της ρυπανσης απο τα καυσαερια προς το τελος τις δεκαετιας του 90 αρχισε μια δυναμικη απαιτηση του κοσμου να αγοραζει κατι που καποιος το εχει ελεγξει, ο μονος τοπος που μπορουσε να γινει αυτο ηταν η γερμανια, TUF, DEKRA κτλ. το θεμα ειναι οτι σιγα σιγα ανεβεναν τα στανταρ ασφαλειας και οι γερμανοι με τον τροπο τους περασαν το θεμα των καυσαεριων ως ενα στανταρ για να περασει το αυτοκινητο τα τεστ, αναγκαζομενες οι υπολοιπες εταιρειες να μειωσουν τα καυσαερια εριξαν τους ιππους με αποτελεσμα καμια εταιρεια απο το 99 μεχρι το 2006 να εχει ενα γρηγορο μικρο κοκ, αυτο συνεπαγεται με την ανικανοτητα των γερμανων να βγαλουν αλογα λογω τις φορολογιας των ιππων, και ενω ολες εταιρειες αρχισαν να βγαζουν μικρα χαζα αυτοκινητα χωρις δυναμη πχ punto 2 (punto gt) 206(106 rally), yaris(starlet gt), almera(sunny gtr) κτλ.
ξαφνικα οι γερμανοι ανακαλυψαν οτι δεν θα πρεπει να φορολογουμε τους ιππους εαν θελουμε να πουλησουμε και ανακαλυψαν την τουρμπινα και ενω ολες οι εταιρειες τα ειχαν παρατησει σχεδον πηγαν για κλεισιμο fiat, citroen, nissan το 2005 ετρεξαν να βγαλουν αυτοκινητα γρηγορα χωρις καυσαερια με αποτελεσμα τα γνωστα grande punto tjet, 207gt, 207rally, c2 vts κ.α τα οποια καμια σχεση με αυτα του 90 η νυχτα με την μερα δηλαδη.
οσον αφορα το θεμα των καυσαεριων στα παλια τουρμπατα οπως το δικο μου γιαννη μαθε οτι στην ελλαδα τα καυσαερια μετριουνται στις 2500 στροφες, σε αυτες τις στροφες η καρτα μου γραφει 0 ενω η δικια σου γραφει 1,6 αρα πιος μολυνει απο το 1996 εγω η εσυ.
|
|
|
|
_________________ YUGO GROUP N
IBIZA SXi 110HP
PUNTO GT2 200HP
PUNTO GT3 170HP
YUGO 45
PUNTO GT2 300HP
|
|
|
|
|
splitapsou
Τούμπανο
Ηλικία: 45
Ένταξη: 07 Δεκ 2005
Δημοσιεύσεις: 1138
|
|
sorry acgt3 αλλά το 106 rally δεν είναι ένα μικρό χαζό αυτοκίνητο χωρίς δύναμη (και η ένστασή μου δεν είναι στο μικρό ή στο χαζό μιας και είναι υποκειμενικό αλλά στο χωρίς δύναμη)
η δε citroen ακόμα δεν έχει ανακαλύψει την τουρμπίνα μιας και το c2 vts είναι ατμοσφαιρικό και απλά ανακοίνωσαν ότι θα βάλουν τον 16τ στο C4.
να σου θυμίσω δε πως πρώτοι οι Γερμανοί εξέλιξαν αξιόπιστο turbo κινητήρα (για την F1) και αυτό το έκαναν το 1983 με έναν κινητήρα μόλις 1500cc και με αντίστοιχη απόδοση ίππων. Το δε μπλοκ βασιζόταν στον κινητήρα παραγωγής της εποχής. Μετά από πολλάάάάάά χρόνια (ως συνήθως) και αφού έγινε δυνατή η παραγωγή με κόστη που να μπορεί να προωθηθεί ένα προϊόν άρχισαν δειλά δειλά (οι γερμανοί πάλι) να βγάζουν μικρά σύνολα με turbo με αποτέλεσμα να καθιερωθούν.
Δεν αμφισβητώ την FIAT με το UNO και το PUNTO αλλά η αλήθεια είναι πως πάλι οι Γερμανοί τα καθιέρωσαν με πρώτη την Mercedes (κομπρέσορας) και με δεύτερη την VW με τον γνωστό σε όλους μας 1,8Τ.
|
|
|
|
_________________
Ges Takounao Cala Costa .... kai exo ipomoni...
|
|
|
|
|
Jimmy_Caesar
Administrator
Ηλικία: 56
Ένταξη: 30 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 3060
Περιοχή: Πειραιάς
|
|
Kαλά, μη πούμε ποιος έβαλε τον πρώτο turbo στην F1, γιατί θα πάμε προς Αγγλία μεριά
|
|
|
|
_________________ Fun Is Not A Straight Line
|
|
|
|
|
splitapsou
Τούμπανο
Ηλικία: 45
Ένταξη: 07 Δεκ 2005
Δημοσιεύσεις: 1138
|
|
ναι αγγλία η Benetton με κινητήρα BMW (αν θυμαμαι καλά) και μάλιστα με το σασί με κωδικό ΒΤ50 νομίζω ή ΒΤ52 αλλά μάλλον το πρώτο.
|
|
|
|
_________________
Ges Takounao Cala Costa .... kai exo ipomoni...
|
|
|
|
|
splitapsou
Τούμπανο
Ηλικία: 45
Ένταξη: 07 Δεκ 2005
Δημοσιεύσεις: 1138
|
|
μισό για να ξεκαθαρίσουμε το θέμα, πρώτη η Renault το 1977 αλλά είχε πάρα πολλά προβλήματα αξιοπιστίας και εκείνη την χρονιά δεν τερμάτισε κανένα αγώνα. (Για να σε φτιάξω λιγάκι είναι η χρονιά που η Lotus ασχολήθηκε σοβαρά με την αεροδυναμική με μεγάλη επιτυχία) μέχρι και το 1983 όλες οι εταιρείες, Ferrari Renault Lotus Williams, προσπάθησαν να κάνουν τα turbo αξιόπιστα και χωρίς lag, όμως τελικά ο Βαβαρός τα κατάφερε...
|
|
|
|
_________________
Ges Takounao Cala Costa .... kai exo ipomoni...
|
|
|
|
|
opterios
3ο στάδιο
Ηλικία: 44
Ένταξη: 18 Απρ 2006
Δημοσιεύσεις: 606
Περιοχή: Αθήνα
|
|
Ποιο παιδάκι θα μας πει και πόσα bar σήκωναν τα μοτέρ αυτά σε περιόδους δοκιμών;
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
Jimmy_Caesar
Administrator
Ηλικία: 56
Ένταξη: 30 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 3060
Περιοχή: Πειραιάς
|
|
Θέμη σωστά τα λες (και Γιάννη επίσης).
Το μυαλό μου εμένα στην Αγγλία...
Πρώτη προσπάθησε η Renault, το 1977, με απόλυτη αποτυχία (τη χρονιά που η Lotus λανσάρησε το ground effect)
|
|
|
|
_________________ Fun Is Not A Straight Line
|
|
|
|
|
GRIGIO
1o στάδιο
Ηλικία: 37
Ένταξη: 07 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 123
|
|
Eγώ γιατί πιστεύω στη φράση 'Οταν οι Ιταλοί τουρμπιζαν 14άρια οι άλλοι ήταν στα δέντρα'????
Από Γερμανούς παραδέχομαι
1.Τη Mercedes που ίδρυσε τα crach tests
2.Audi με την τετρακίνηση σε αγώνες και μετά σε δρόμο-παραγωγή QUATTRO
Τώρα τη bmw τη θεωρώ ακόλουθο των άλλων 2 και τη βάζω πιο κάτω από την audi αλλά ΟΚ δεν είμαι απόλυτος.
Σε μικρά σύνολα μοτέρ οι Γερμανοί έμειναν πίσω σε σχέση με Ιάπωνα και Ιταλό.
|
|
|
|
_________________ Περήφανος κάτοχος Fiat Punto!
http://www.youtube.com/watch?v=TBfkSbTl1Jk
and
http://www.youtube.com/watch?v=o6o_3Tek5Xc&feature=channel_page
See me here!!!
|
|
|
|
|
splitapsou
Τούμπανο
Ηλικία: 45
Ένταξη: 07 Δεκ 2005
Δημοσιεύσεις: 1138
|
|
θέμη δεν ξέρω ποσα bar σήκωναν αλλα σε ένα αφιέρωμα για τον κινητήρα τις bmw που είχα δει παλιότερα έλεγαν πως το block το άφηναν πρώτα εκτεθειμένο στις καιρικές συνθήκες και μετά το χρησιμοποιούσαν
|
|
|
|
_________________
Ges Takounao Cala Costa .... kai exo ipomoni...
|
|
|
|
|
acgt3
Τούμπανο
Ηλικία: 47
Ένταξη: 27 Φεβ 2007
Δημοσιεύσεις: 1300
Περιοχή: ΚΕΡΚΥΡΑ
|
|
επειδη με κουρασατε εδω γραφουμε ποστ που εχουν σχεση με την ιταλια οτι θελετε να γραψετε για τα υπολοιπα στα κατατοπους τοπικ εαν ειναι αυτοσκοπος να μου γ....... τα ποστ πεστε το μου να ξερω.
|
|
|
|
_________________ YUGO GROUP N
IBIZA SXi 110HP
PUNTO GT2 200HP
PUNTO GT3 170HP
YUGO 45
PUNTO GT2 300HP
|
|
|
|
|
acgt3
Τούμπανο
Ηλικία: 47
Ένταξη: 27 Φεβ 2007
Δημοσιεύσεις: 1300
Περιοχή: ΚΕΡΚΥΡΑ
|
|
[quote="splitapsou"]sorry acgt3 αλλά το 106 rally δεν είναι ένα μικρό χαζό αυτοκίνητο χωρίς δύναμη (και η ένστασή μου δεν είναι στο μικρό ή στο χαζό μιας και είναι υποκειμενικό αλλά στο χωρίς δύναμη)
quote]
εγω αυτο που το εγραψα??????
|
|
|
|
_________________ YUGO GROUP N
IBIZA SXi 110HP
PUNTO GT2 200HP
PUNTO GT3 170HP
YUGO 45
PUNTO GT2 300HP
|
|
|
|
|
splitapsou
Τούμπανο
Ηλικία: 45
Ένταξη: 07 Δεκ 2005
Δημοσιεύσεις: 1138
|
|
acgt3 Έγραψε: | GRIGIO Έγραψε: | Bravo στη FIAT που σε θέματα ρύπων είναι 50 χρόνια μπροστά από τους Γερμανούς! |
να κανω μια εγκυκλοπαιδικη ενημερωση εδω
την δεκατια του 80 και 90 δεν απασχολουσε καμια εταιρεια το θεμα της ρυπανσης απο τα καυσαερια προς το τελος τις δεκαετιας του 90 αρχισε μια δυναμικη απαιτηση του κοσμου να αγοραζει κατι που καποιος το εχει ελεγξει, ο μονος τοπος που μπορουσε να γινει αυτο ηταν η γερμανια, TUF, DEKRA κτλ. το θεμα ειναι οτι σιγα σιγα ανεβεναν τα στανταρ ασφαλειας και οι γερμανοι με τον τροπο τους περασαν το θεμα των καυσαεριων ως ενα στανταρ για να περασει το αυτοκινητο τα τεστ, αναγκαζομενες οι υπολοιπες εταιρειες να μειωσουν τα καυσαερια εριξαν τους ιππους με αποτελεσμα καμια εταιρεια απο το 99 μεχρι το 2006 να εχει ενα γρηγορο μικρο κοκ, αυτο συνεπαγεται με την ανικανοτητα των γερμανων να βγαλουν αλογα λογω τις φορολογιας των ιππων, και ενω ολες εταιρειες αρχισαν να βγαζουν μικρα χαζα αυτοκινητα χωρις δυναμη πχ punto 2 (punto gt) 206(106 rally), yaris(starlet gt), almera(sunny gtr) κτλ.
ξαφνικα οι γερμανοι ανακαλυψαν οτι δεν θα πρεπει να φορολογουμε τους ιππους εαν θελουμε να πουλησουμε και ανακαλυψαν την τουρμπινα και ενω ολες οι εταιρειες τα ειχαν παρατησει σχεδον πηγαν για κλεισιμο fiat, citroen, nissan το 2005 ετρεξαν να βγαλουν αυτοκινητα γρηγορα χωρις καυσαερια με αποτελεσμα τα γνωστα grande punto tjet, 207gt, 207rally, c2 vts κ.α τα οποια καμια σχεση με αυτα του 90 η νυχτα με την μερα δηλαδη.
οσον αφορα το θεμα των καυσαεριων στα παλια τουρμπατα οπως το δικο μου γιαννη μαθε οτι στην ελλαδα τα καυσαερια μετριουνται στις 2500 στροφες, σε αυτες τις στροφες η καρτα μου γραφει 0 ενω η δικια σου γραφει 1,6 αρα πιος μολυνει απο το 1996 εγω η εσυ. |
edo
|
|
|
|
_________________
Ges Takounao Cala Costa .... kai exo ipomoni...
|
|
|
|
|
|