Συχνές Ερωτήσεις  •  Αναζήτηση  •  Αρχική Σελίδα  •  Forum  •  Album  •  Επιλογές  •  Εγγραφή  •  Προφίλ  •  Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας  •  Σύνδεση
 
 
Επισκόπηση επόμενης Θ. Ενότητας
Επισκόπηση προηγούμενης Θ. Ενότητας

Δημοσίευση νέας  Θ. ΕνότηταςΑπάντηση στη Θ. Ενότητα Επισκόπηση προηγούμενης Θ. ΕνότηταςEmail σε έναν Φίλο.Κατάλογος μελών που έχουν επισκεφθεί αυτό το θέμαΑποθήκευσε αυτό το δημοσίευμα σαν αρχείοPrintable versionΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΕπισκόπηση επόμενης Θ. Ενότητας
Συγγραφέας Μήνυμα
Jimmy_Caesar
Administrator
Administrator


Ηλικία: 56
Ένταξη: 30 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 3060
Περιοχή: Πειραιάς
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 22/11/2010, 11:56  Θέμα δημοσίευσης:  Συμμετοχή TARMAC στο GTCC 2011 (αν πραγματοποιηθεί) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

Μετά τον 3ο και 4ο αγώνα GTCC της χρονιάς είναι απαραίτητο να ξεκινήσουμε μια συζήτηση με θέμα τη συμμετοχή του ΤΑRMAC στον θεσμό για το 2011, αν βέβαια συνεχίσει να υφίσταται.
Βέβαια υπάρχει ακόμα ένας αγώνας, στην Τρίπολη, αλλά καλό είναι να συζητήσουμε τις επόμενες μέρες εδώ, για να έχουμε μια άποψη στη γενική συνέλευση που θα γίνει στο GTCC την Τετάρτη 1/12.
Λίγο πολύ είναι γνωστά τα προβλήματα που υπάρχουν στο GTCC, ειδικά στους συχνούς αγωνιζόμενους, τους οποίους επίσης αφορά και περισσότερο απ'όλους.
Ας ξεκινήσουμε λοιπόν την συζήτηση ...

_________________
Fun Is Not A Straight Line



Έχει επεξεργασθεί από τον/την Jimmy_Caesar στις 22/11/2010, 13:47, 1 φορά
Σκορπιός Γένος:Αρσενικό Αίγα ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από Jimmy_CaesarΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςΕπίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Grande Jerry
μαμά
μαμά


Ηλικία: 35
Ένταξη: 27 Ιαν 2009
Δημοσιεύσεις: 62

greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 22/11/2010, 13:47  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

Καταρχήν εγώ θέλω να είμαι αισιόδοξος οποτε θα το σχολιάσω έχοντας στο νου ότι θα γίνει του χρόνου το gtcc. Ο αγώνας που έγινε στην πάτρα έδειξε ότι υπήρξε μια πολύ καλή συνεργασία με την ΦΙΛΜΠΑ. Οποτε θα ήταν μια καλή ιδέα να έχουμε μια συνεργασία του χρόνου ώστε να μαζευτούν πολλές συμμετοχές και να γίνουν άγονες και στα Μέγαρα. Γιατί για τους περισσοτερους από εμάς που θέλουμε να ακολουθήσουμε όλο το πρωτάθλημα είναι πολύ δύσκολο και πολυέξοδο να κάνουμε ολόκληρα ταξίδια για να τρέξουμε 4 γύρους. Ειδικά από την στιγμή που μένουμε στην αθηνα και μπορούμε να έχουμε εύκολη πρόσβαση σε πιστες τις αττικής.
Η καλύτερη λύση κατά την γνώμη μου θα ήταν η συγχώνευση του gtcc με το super lap.


Δίδυμοι Γένος:Αρσενικό Δράκος ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από Grande JerryΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματος
j.k
2ο στάδιο
2ο στάδιο


Ηλικία: 48
Ένταξη: 21 Φεβ 2006
Δημοσιεύσεις: 313
Περιοχή: Πολύγωνο - Αθήνα
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 22/11/2010, 22:09  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

αν δεν το οργανώσουν σωστά εξ αρχής καλύτερα να μην προσπαθήσουν καν! το 2010 ήταν μια πολύ δύσκολη χρονιά για όλους τους θεσμούς λόγω των γνωστών γεγονότων αλλά το gtcc ήταν ούτως ή άλλος προβληματικό. πριν ήταν το πιο σοβαρό πρωτάθλημα και φέτος με αλλαγές κανονισμών και προκήρυξη αγώνων την τελευταία στιγμή τα έκαναν σαλάτα, έτσι δεν γίνεται δουλειά. ιδιαίτερα με τις οικονομικές δυσκολίες που όλοι λίγο πολύ αντιμετωπίζουμε αν δεν οργανωθεί σωστά και προσεκτικά θα πατώσει και είναι κρίμα...


Ιχθύες Γένος:Αρσενικό Δράκος ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από j.kΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςΑποστολή email
skinboy
1o στάδιο
1o στάδιο


Ηλικία: 46
Ένταξη: 07 Ιαν 2009
Δημοσιεύσεις: 141

greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 23/11/2010, 00:53  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

αυτο θελουμε να αποφυγουμε κ να προλαβουμε να μην συμβει Γιαννη.
το τοπικ αυτο ξεκιναει πρωτον για να δουμε την θεση που θα εχει το tarmac ως προς το θεσμο, την συμετοχη του η οχι, το τι θελει ο κοσμος του Tarmac να τα κανουμε ολα αυτα γραπτο να το συζητησουμε κ να βρουμε το best efford για ολους κατα το δυνατον.
GTCC για να γινει το 2011, πρεπει πρωτα απο ολα.

να υπαρχει οργανωση - συντονισμος
να προκυρυχτουνε απο το Ιανουαριο μαξ ολοι οι αγωνες του 2011 (εστω κατα 90% , λεπτο σημειο που χρηση μεγαλης συζητησης)
να αποφασιστει ποιοι κανουνε τι , ποιος ειναι ο κανονισμος κ τι θελουμε να πετυχουμε.
Εγω κ ο δημητρης, ο Δημητρης κ εγω , οπως το θελει κανεις, ξεκιναμε μια επικοινωνια, μια αναλυση κ μια αναθεωρηση σε μορφη προσπαθειας με τον κοσμο του GTCC ωστε να καταφερουμε απο τα λαθοι των 5 ετων να κανουμε τον 6 κ περαν χρονο τελειο .

θα σας αναρτησω την προσωπικη μου αποψη , οσον αφορα κανονισμο GTCC, κατηγοριες κτλ.
στοχος ειναι η ουσιαστηκη κ οσο ποιο δικαιη κατηγοριωποιηση για ολους.

Πιστευω οτι ο θεσμος θελει κ το νεο κοσμο (που τωρα δεν εχει κινητρα) αλλα θελει κ τον προχωρημενο κοσμο μεσα απο το θεσμο πλεον.

θελουμε να κανουμε μια συναντηση με την ΟΜΑΕ , να δουμε τι μπορουμε να πετυχουμε κτλ.
εχουνε ακουστει καποιες ωραιες αποψεις κ θα τις μοιραστω μαζι σας εντος των ημερων.

θελω ομως κ εγω αλλα κ σιγουρα ο Δημητρης να δουμε ποια η σταση του λαου του Tarmac για το GTCC.
ας ξεκινησουμε απο το ενδιαφερον σας, κ θα προχωρησουμε κ στο δια ταυτα.

προτιστως κηνηγαω κ διαμαρτυρομαι οτι το μηνα ιανουαριο μεσα μαξ οι αγωνες θα ειναι ανακοινωμενοι, ο κανονισμος επισης κ ολα θα ειναι ετοιμα , γινει δεν γινει GTCC 2011 για 3ους λογους.

_________________
Punto HGT SC Evo

Υδροχόος Γένος:Αρσενικό Φίδι ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από skinboyΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματος
Jimmy_Caesar
Administrator
Administrator


Ηλικία: 56
Ένταξη: 30 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 3060
Περιοχή: Πειραιάς
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 23/11/2010, 09:29  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

Το θέμα μας δεν είναι οι κανονισμοί. Αυτοί φτιάχνονται, ψηφίζονται ή όχι και προχωράει η κατάσταση.
Το θέμα είναι η εφαρμογή των κανονισμών, όπως και η εφαρμογή των αποφάσεων των ΓΣ στο GTCC, και γενικά να μην κάνει ο καθένας ό,τι του κατέβει και όποτε του κατέβει.
Δυστυχώς εκεί πάσχει εδώ και καιρό το GTCC και αν δεν διορθωθεί αυτό τα πράγματα δεν μπορούν να προχωρήσουν.
Εσάς θα σας άρεσε άλλα να συζητούνται, να αποφασίζονται, να ορίζονται στους κανονισμούς και άλλα να γίνονται?

_________________
Fun Is Not A Straight Line

Σκορπιός Γένος:Αρσενικό Αίγα ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από Jimmy_CaesarΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςΕπίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
skinboy
1o στάδιο
1o στάδιο


Ηλικία: 46
Ένταξη: 07 Ιαν 2009
Δημοσιεύσεις: 141

greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 23/11/2010, 14:31  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

συμφωνω Δημητρη.
Αρα σιγουρα πρεπει να τακτοποιηθει μια ΓΣ , αυτο ομως ειναι εσωτερικο θεμα.
απο εκει κ περα πρεπει να δουμε σαν tarmac Ποιοι θελουνε το GTCC για το 2011 κ ποια θα ειναι η σταση του tarmac απεναντι στο gtcc.

μετα πρεπει να δουμε αν το tarmac επιθυμει να ειναι στην οργανωση κ κατω απο ποιες προυποθεσεις.

πρεπει ολοι να παρουμε σαν δεδομενο οτι αν υπαρχει το 2011 , μιλαμε σιγουρα για 3 (η ισαρυθμοι με το πανελληνιο πρωταθλημα εκει) Τριπολη αγωνες κ απο εκει κ περα συζητιεται.

εχει τεθει κ το Option για αγωνα (ανοιξιατικο καλοκαιρινο σε περιοδο) στα Μεγαρα Τεταρτη οπου το κοστος ειναι μικρο κ εφικτο, που λογικα αν το ξερει καποιος εκ τον προτερον μπορει να παρει καποια αδεια εκει απο δουλεια κτλ.
επισης εχει υποθει οτι αν θεωρητικα καναμε 6 αγωνες, να μπορει καποιος να μην κρατησει βαθμολογικα ενα , δηλαδη να προσμετρανε οι 5.
επισης εχει υποθει οτι θελουμε να συζητησουμε ωστε το GTCC να γινει πανελληνιο πρωταθλημα παιδιας. οπως πχ υπαρχει για τις δεξιοτεχνιες κ το ταχυτητος.

αυτα ειναι θεματα που θα συζητησουμε ολοι απο κοντα στην συνελευση που εχει οριστει.
επισης το θεμα του κανονισμου ειναι βασικο.
ο κανονισμος πρεπει να ειναι τετοιος ωστε να επιτρεπει σε κοσμο να συμετασχει , αλλα να εχει κ κινητρα αναλογα
πχ ενα στοκ αμαξι (απο θεμα ασφαλειας παντα γιατι αυτο καθοριζει τα λοιπα) να μπορει με τα σικειν μεν , να συμετασχει Τριπολη, αλλα να δινει κ καποιο αλλο option σε αμαξια που θα μπορουσανε να τρεξουνε κ ολοκληρη την Τριπολη ανευ σικειν .
επισης εχει συζητηθει για την ελλαδα η Open στο ταχυτητος οπου δεν μαζευει κοσμο κ συμετοχες γιατι πολλοι δεν ρισκαρουνε να κοπανησουνε τα αμαξια τους μεταξυ τους , αρα ισως αυτο να μπορουμε να το φερουμε στο gtcc. κ να διεξαγετε η Open μεσο εμας με τους κανονισμους μας

αυτα ολα ειναι σεναρια, τα οποια θα καταγραφουνε κ θα τεθουνε προς της αρμοδιες επιτροπες προς συζητηση , αυτο θα κανουμε στην συνελευση μας.

Εγω πιστευω οτι το gtcc η πρεπει να ορισμασει οριστικα, η να τελειωσει.
μεσα απο αυτο γινανε καποια αλλα παρεμφερει με την ιδια φιλοσοφια.
σκοπος ειναι να εισαι κατι παραπανω οχι το ιδιο , αν εισαι το ιδιο δεν δινεις το δελεαρ στον κοσμο να συμετασχει σε εσενα.
επισης αν γινει πρωταθλημα επισημο, αλλαζουνε πολυ τα πραγματα κ δεν νομιζω οτι η startline δεν θα ηθελε κατι τετοιο στο καλενταρι της Wink
θα μαθουμε κ εμεις απο αυτους κ θα μας βοηθησουνε και αυτοι εμας.

_________________
Punto HGT SC Evo

Υδροχόος Γένος:Αρσενικό Φίδι ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από skinboyΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματος
splitapsou
Τούμπανο
Τούμπανο


Ηλικία: 45
Ένταξη: 07 Δεκ 2005
Δημοσιεύσεις: 1138

greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 23/11/2010, 18:59  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

Πέτρο ωραία αυτα που λές, κάπως έτσι θα το ήθελαν όλοι αλλά κατά την άποψή μου θα πρέπει να αλλάξουν πάρα πολλά για να γίνουν τα λίγα που αναφέρεις... Ελπίζω στο καλύτερο...

_________________
Image

Ges Takounao Cala Costa .... kai exo ipomoni...

Παρθένος Γένος:Αρσενικό Άλογο ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από splitapsouΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματος
skinboy
1o στάδιο
1o στάδιο


Ηλικία: 46
Ένταξη: 07 Ιαν 2009
Δημοσιεύσεις: 141

greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 23/11/2010, 19:22  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

Αυτο θελω να προσπαθησω να γινει , οχι μονος μου αλλα με καποιους απο εκει μεσα.
απλα καλο ειναι να αποφασισει κ ο κοσμος αν ειναι διατεθημενος να στηριξει τετοια κινηση γιατι θα χρειαστει πολυ υποστηριξη που εξ αρχης την θελουμε εσωτερικα απο εδω κ μετεπειτα απο οποιους αλλους οργανωτικους φορεις ειναι εντος της συντονιστηκης επιτροπης.

εγω να φαω χρονο για κατι ουσιωδες εχω την ορεξη , αλλα για αυτο που ειναι τωρα το οτι να ναι, οχι .
εδω υπαρχουνε θεματα, κ αντι να μιλησουμε να τα φτιαξουμε , μιλανε ολοι που δεν εχουνε ιδεα...
το γυρο απο την ουρα μας που λεμε..

_________________
Punto HGT SC Evo

Υδροχόος Γένος:Αρσενικό Φίδι ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από skinboyΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματος
j.k
2ο στάδιο
2ο στάδιο


Ηλικία: 48
Ένταξη: 21 Φεβ 2006
Δημοσιεύσεις: 313
Περιοχή: Πολύγωνο - Αθήνα
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 23/11/2010, 21:52  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

Εγώ κατ' αρχήν θέλω να μάθω αν τελικά υπάρχει συντονιστική επιτροπή από άτομα που να έχουν χρόνο και όρεξη να ασχοληθούν, γιατί καλό το από τα club για τα club αλλά χωρίς κεφαλή ικανή βράστα. Έπειτα θα πρέπει να γνωρίζουμε το πρόγραμμα νωρίς για να κανονίσουμε το πρόγραμμά μας και να υπάρξει κάποιος υπεύθυνος για το site που να ανεβάζει σε σύντομο διάστημα τα νέα του θεσμού σύμφωνα με τις εξελίξεις. Τέλος θα πρέπει να υπάρχει μια συγκεκριμένη επιτροπή που να κάνει τους τεχνικούς ελέγχους και να απαντά σε απορίες και ενστάσεις.


Ιχθύες Γένος:Αρσενικό Δράκος ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από j.kΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςΑποστολή email
Jimmy_Caesar
Administrator
Administrator


Ηλικία: 56
Ένταξη: 30 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 3060
Περιοχή: Πειραιάς
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 23/11/2010, 22:56  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

Την Πέμτπη έχουμε το meeting μας στο Olympico. Οποιος θέλει μπορεί να έρθει να μιλήσουμε για το GTCC.

Συνεχίζουμε βέβαια και εδώ την κουβέντα.

_________________
Fun Is Not A Straight Line

Σκορπιός Γένος:Αρσενικό Αίγα ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από Jimmy_CaesarΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςΕπίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Jimmy_Caesar
Administrator
Administrator


Ηλικία: 56
Ένταξη: 30 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 3060
Περιοχή: Πειραιάς
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 18/12/2010, 01:56  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

Οπως οι περισσότεροι γνωρίζουν, έχει γίνει μια μαραθώνια συνέλευση των ενδιαφερομένων για το GTCC από πλευράς TARMAC, και από κοινού αποφασίστηκε η πρόταση για αναδιάρθρωση του κανονισμού, η οποία και παρουσιάστηκε στη Γενική Συνέλευση του GTCC της περασμένης Τρίτης.
Το σκεπτικό της πρότασής μας είναι να γίνει και πάλι το GTCC προσιτό σε όλους τους ενδιαφερόμενους για συμμετοχή στο θεσμό ως αγωνιζόμενοι μέσω του Club που ανοίκουν (άλλωστε η ιδεολογία του GTCC είναι "από τα Clubs για τα Clubs"), ή και μεμονωμένα, έχοντας ίσες κατά το δυνατόν ευκαιρίες οδηγικής και αγωνιστικής απόλαυσης με ο,τιδήποτε αυτοκίνητο και αν διαθέτουν.
Γνώμωνας πάντα είναι η δικαιοσύνη στις συμμετοχές.
Ακολουθεί το link της πρότασής μας:

Εχει γίνει βάσει του ισχύοντος κανονισμού, με τροποποιήσεις που φαίνονται με διαγραμμένες λέξεις (παλαιά σημεία που δεν προτείνουμε να ισχύσουν) και κίτρινα τονισμένα σημεία με τις νέες προτάσεις.
Στην τελευταία σελίδα επίσης υπάρχουν κάποια βασικότατα θέματα που πρέπει οπωσδήποτε να ισχύσουν.

Τελειώνοντας, έχουν συζητηθεί 3 προτάσεις-αλλαγές ακόμα:
1. Η ενοποίηση των κατηγοριών Ζ και Η
2. Η δυνατότητα των κατηγοριών S να αγωνιστούν και στην S0
3. H κατηγορίες S να απαιτούν Roll Cage μόνον όταν γίνεται χρήση slick ελαστικών ή/και όταν κατά περίπτωση αγώνα γίνει ειδικός περιορισμός σύμφωνα με την ΕΘΕΑ (πχ αγώνας της S σε ολόκληρη την πίστα των Μεγάρων)

_________________
Fun Is Not A Straight Line

Σκορπιός Γένος:Αρσενικό Αίγα ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από Jimmy_CaesarΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςΕπίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
panos
1o στάδιο
1o στάδιο


Ηλικία: 42
Ένταξη: 20 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 158
Περιοχή: athens-petroupoli
seychelles.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 18/12/2010, 02:49  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

το διαβασα ολο και θα πω 3-4 πραγματα συγκεκριμένα για να μην μακρυγορούμε.


stock / club / special

πολύ καλη και καθαρή διαφοροποίηση. με μια διοργάνωση καλύπτονται όλες οι πιθανές πηγές συμμετοχών.. φοβάμαι μονο αν θα υπάρχουν αρκετές συμμετοχές για να τις καλύψουν. οπως και να χει ειναι καλή διαφοροποιηση αυτη..



1. Η ενοποίηση των κατηγοριών Ζ και Η

-> θα διώξετε ετσι μια πολυ συγκεκριμενη κατηγορια αυτοκινητων (πχ smart) που δεν θα μπορει να σταθει απεναντι στα 1400αρια οποτε ελλειψη κινητρου βλεπω να εγκαταλειπουν καποιοι...


2. Η δυνατότητα των κατηγοριών S να αγωνιστούν και στην S0

-> Γιατι?


3. H κατηγορίες S να απαιτούν Roll Cage μόνον όταν γίνεται χρήση slick ελαστικών ή/και όταν κατά περίπτωση αγώνα γίνει ειδικός περιορισμός σύμφωνα με την ΕΘΕΑ (πχ αγώνας της S σε ολόκληρη την πίστα των Μεγάρων)

-> Να απαιτουν, Αλλιώς τι σοι "S" ειναι χωρις κλουβια και σκουλικια???? ΕΕΕ??


Να ακολουθούνται πιστά οι κανονισμοί που θα ψηφιστούν από την ΓΣ.

-> ψιλοεννοειται αλλα φυσικα παντα εγκειται στη διακριτικη ευχαιρεια των πολλων και στα επιπεδα σεβασμου που τους διεπουν...

• Οι περισσότεροι από τους αγώνες να γίνονται στην Αθήνα (4/5)

-> καλό γιατι το κόστος θα κρατηθει χαμηλά, καλό γιατι πολύς κόσμος ειναι δύσκολο να ξεκουβαληθει.

• Περισσότεροι αγωνιστικοί γύροι (4+)

-> 4+ που? στα μεγαρα οκ .. στο καρτοδρομο 4+ δεν θα το λεγα.

• 2 ώρες ελεύθερα δοκιμαστικά.

-> αυτο καλό ακουγεται, στην πραξη πως ελεγχεται ειναι το θεμα... (δεν ειναι να πεις "ελευθερα" σε ελληνα....

• Μείωση εξόδων με αντίστοιχη αύξηση των ανθρώπων της GTCC οργάνωσης.

-> αυτο λίγο δεν το καταλαβα αλλα ειμαι και κωλογερος πια... δηλαδη οσο μειωνονται τα εξοδα της οργανωσης αυξανονται τα ατομα της? μηπως εννοειτε οσο αυξανονται τα ατομα διαμοιραζονται περισσοτερο τα εξοδα?

• «Αποζημίωση» των ανθρώπων της οργάνωσης.

-> αποζημιωση? εδω...... τι να πω... κατανοω απολυτα τη λογικη του, οχι ομως και το πως θα ειναι δυνατο κατι τετοιο και πως αυτο θα ειναι κατι ξεκαθαρο.

• Προσπάθεια να εξασφαλισθεί η μετάβαση-διαμονή (για 2ήμερους ? αγώνες).

διημεροι αγωνες θα ηταν κατι πολυ ωραιο, ισως απεχει απο την ελληνικη πραγματικότητα αλλα σιγουρα αν αποφασιστει να υπαρχει ενας αγώνας εκτός αθηνας γιατι να μην ειναι σερρες και γιατι να μην υπάρχει συνενοηση με καποιο ταξιδιωτικό γραφείο ωστε να οργανωνεται ως "τελικος" του πρωταθλήματος εκει (αλλωστε ειναι και η μόνη ΠΙΣΤΑ στην ελλαδα)

• Οι διάφορες κατηγορίες-υποκατηγορίες να μπαίνουν μία καλή, μία ανάποδη.

ουτε αυτο το πολυεπιασα τι θελει να πει? random shuffle?


• Στην περίπτωση που καταστεί δυνατόν, η Special να μπορεί να κάνει τον αγώνα χωρίς εμπόδια σε πλήρη πίστα, αλλά να είναι προϋπόθεση η χρήση κλωβών κλπ σύμφωνα με ΕΘΕΑ (επερώτηση).

και αυτο λογικο και φυσικο ακουγεται.. η special αλλωστε πρεπει να απαρτίζεται απο racing οχήματα με τις κατάλληλες μετατροπες που ουτως ή αλλως τις εχουν.


τελος, imho λειπουν 3 πραγματα απο το Gtcc για να γινει ενας πραγματικά καλός θεσμός.

1. οργάνωση
2. συμμετοχη
3. και λίγη τύχη...

και αν η οργάνωση πετύχει, και δωθούν κίνητρα, και επικοινωνήσει σωστά στον κόσμο ο θεσμός τότε λίγη τύχη πιστεύω θα βρεθει καπου για να πατήσει σωστά απο δω και περα.



ΟΜΩΣ...



αν μπουμε στη λογική ενος χυμα πρωταθλήματος, η ακόμα χειρότερα αν αρχίσουμε να ενοποιούμε κατηγορίες και αν διώχνουμε και τον απλό οδηγο που θελει να κανει κατι παραπάνω απο ένα απλο TD τότε πολύ φοβάμαι οτι καλύτερα να το ξεχάσουμε.

το Gtcc ξεκινησε για τα μέλη των club και για τα καθημερινά τους αυτοκίνητα. αυτο ήταν όλο και καλό ειναι να μην παραγκωνιστει και αλλο (οπως βλέπω τα τελευταια 3 χρονια να γινεται).


εν αναμονή... Embarassed

_________________
150 ειναι καλα? να τ'αφήσω?

Παρθένος Γένος:Αρσενικό Κόκορας ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από panosΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςΑποστολή emailMSN Messenger
skinboy
1o στάδιο
1o στάδιο


Ηλικία: 46
Ένταξη: 07 Ιαν 2009
Δημοσιεύσεις: 141

greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 18/12/2010, 13:18  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

εγω περιμενω τις εξελιξεις κ τα οριστικα αποτελεσματα καθως κ την ανακοινωση κανονισμων κ αγωνων.
απο εκει κ περα να δω αν θα ξανα συμετασχω στο GTCC to 2011.
Βλεποντας τα πραγματα με το απλο ματι ενος αγωνιζομενου που εχει περασει απο ολα τα σταδια αυτων των νεων κατηγοριων στο παρελθον δεν ξερω κατα ποσο θα ειναι καλυτερο η οχι, αυτο θα το δειξει ο καιρος...

σε αυτο που ειμαι καθετα αντιθετος (αλλα πλειοψηφια το θελησε ετσι) ειναι
1) τα λαστιχα στην στοκ
2) το 4/5 4/6 οτιδηποτε αγωνες Αθηνα.

δηλαδη το ταχυτυητας εχει ανακοινωσει λενε 4 αγωνες τριπολη , φετος το Gtcc Θα ξανα κανει αγωνες στα κομενα μεγαρα κ καρτοδρομο (αν παρει την αδεια παλι...), αντι να παμε μπροστα 8α παμε πισω ??
η καινοτομος κινηση του GTCC to 09 k to 10 ητανε η Τριπολη

πανο δεν ξερω , εγω απλα αναμενω , κ μαζι μου κ καποιοι αλλοι αγωνιζομενοι τις εξελιξεις προς το καλυτερο..

_________________
Punto HGT SC Evo

Υδροχόος Γένος:Αρσενικό Φίδι ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από skinboyΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματος
panos
1o στάδιο
1o στάδιο


Ηλικία: 42
Ένταξη: 20 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 158
Περιοχή: athens-petroupoli
seychelles.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 18/12/2010, 14:53  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

Πετρο, εσυ ειδικα εισαι απο την αρχή στο θεσμό και μαλιστα τον εχεις παρακολουθήσει με πολύ ομορφο τρόπο, απο την πιο μικρή κατηγορία σε stock περασες σιγα σιγά ολα τα στάδια και σημερα εισαι στην πιο "μεγάλη".

για σενα ο θεσμός δεν ειναι τοσο "challenging" και λογικά ζητάς και αλλες πιστες κλπ. δες το ομως και απο την πλευρα του πιο μικρου που πρεπει και αυτος να εχει κινητρα συμμετοχής.

στην stock το κοστος ειναι μονο η συμμετοχη, αν επιτραπουν τα semi το κοστος θα ανεβει κατευθείαν 250ευρω πανω κανοντας την απροσιτη για τον απλό οδηγο που θα θελε να συμμετάσχει.

θελω να πω απλά, το καλύτερο πρεπει να ναι για ολους και οχι να επικεντρωθεί ΜΟΝΟ γυρω απο το τι θέλει ο Πετρος που εχει κανει 50 αγώνες... (πετρη παραδειγμα σε χρησιμοποιώ οχι κατ αναγκη οτι αναφερομαι σε σενα)

_________________
150 ειναι καλα? να τ'αφήσω?

Παρθένος Γένος:Αρσενικό Κόκορας ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από panosΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςΑποστολή emailMSN Messenger
skinboy
1o στάδιο
1o στάδιο


Ηλικία: 46
Ένταξη: 07 Ιαν 2009
Δημοσιεύσεις: 141

greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 18/12/2010, 19:25  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

πανο,
ουτε εσυ καταλαβες τι ειπα απο οτι φαινεται...
το κοστος συμετοχης σε καθε συμετοχη ειναι ιδιο. απο εκει κ περα μπορει να επεκταθει κατα την κριση κ την αποφαση καθενος...

αυτο που λεω με πολυ απλα λογια ειναι οτι δεν χρειαζετε να δημιουργεις καποιους περιορισμους , που ερχονται αντιθετη στην φιλοσοφια του προιοντος.
τα σεμι ειναι καθημερινα λαστιχα. Ολα τα αξιολογα αμαξια σημερα κυκλοφορουνε με τετοια κ στο δρομο, αυτοματος τα ιδια τα λαστιχα, προσφερουνε μια σιγουρια οτι για τους 4 γυρουσ σου , δεν θα σε προδοσουνε , αυτο ειναι κ ασφαλεια.
απο την αλλη ειναι "προεραιτκο να βαλεις μπορεις να πας κ με τα καθημερινα σου.

τοο κακο ειναι οτι ολοι θελουνε μια κατηγορια που να πανε κ απο την πρωτη μερα να παρουνε τσιγκο , 1ο.
αυτο δεν γινετε κ ποτε δεν θα ενδοσω σε μια τετοια νοοτροπια, οπως κ εγω , τοτε , ετρεχα με τα καθημερινα μου λαστιχα κ αμαξι χωρις να εχω απαιτηση για κατι απλα για να το απολαυσω.
Πανο, οποιος "θελει" πραγματικα κ οχι πληκτορλογικα να τρεξει - συμετασχει 8α εινα ιεκει, οπως κ να ειναι η κατηγορια.
ολα τα αλλα ειναι σαλτες, αυτο εμε8α εγω ολα αυτα τα χρονια...

κ στους δσυκολους καιρους του θεσμου, οικονομικος κ απο 8εμα συμετωχων αλλοι στηριζανε το θεσμο συμετεχοντας κ αλλοι γραφανε οτιδηποτε απο τα πληκτρολογια....
αυτο εμενα μου λεει πολλα...

απο εκει κ περα ναι δεν διαφωνω μαζι σου στο τι 8α ηθελα εγω η οχι, αλλα δεν φερνω εμενα σαν παραδειγμα, ουτε ειμαι εγω το ζητουμενο...

Πανο , εσυ θα εβαζες την υπογραφη σου να τρεχουνε στοκ αμαξια στην Τριπολη (γιατι αυτο ειναι κ πονεμενο θεμα) ? και αν γινονταν μια στραβη , πχ autofestival, θα εμενες εκει να πας αυτοφορο ???

εγω ΟΧΙ φιλε μου !!! Smile

_________________
Punto HGT SC Evo

Υδροχόος Γένος:Αρσενικό Φίδι ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από skinboyΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματος
panos
1o στάδιο
1o στάδιο


Ηλικία: 42
Ένταξη: 20 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 158
Περιοχή: athens-petroupoli
seychelles.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 18/12/2010, 19:41  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

μαλλον εσυ δεν με κατάλαβες. οταν ο στοχος ειναι να προσελκύσετε ατομα τοτε το να το εξειδικεύετε τοσο στην stock δεν ειναι λύση. δεν καταλαβαίνω γιατι το παιρνεις με τη λογικη οτι "ας ερθει και να το διασκεδάσει" υπάρχουν και τα TD. στην τελική για ποιον γίνεται ο θεσμός? για τον κόσμο που θελει να ερθει να συμμετάσχει η για τους λαστιχάδες?

οσο για τη "στραβη" οσες εχω δει να γινονται σε πίστες τα τελευταία χρόνια ηταν απο καθε αλλο παρά "stock" οχήματα.

(μη μου πεις το evo το χε ο κωστας νορμαλ) Wink

τεσπα, εγω δεν διαφωνώ μαζί σου, διαφωνώ μόνο ως προς το πως πρεπει να επιτευχθει ο κάθε στόχος.

δεν γινεται να τα εχουμε ολα. Ή θα μπει νερο στο κρασι όλων και θα προσελκύσετε κόσμο είτε αυτος ειναι low budget, ειτε εντελώς αρχάριος ή θα παει "μπροστα" αφηνοντας πίσω καθε ελπίδα για συμμετοχή. οπως επίσης και την όποια φιλοσοφία ειχε ξεκινώντας.


οσο για τις υπογραφες, αυτες μπαίνουν οταν θεωρείς οτι εχεις κάνει τα πάντα να πας σε επίπεδο ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ μιλια μακρυα το θεσμό οπως και σε επιπεδα ασφαλείας.

εκει ναι, να γινει δουλεια, στο αν θα μπορει να παιρνει τσίγκο ο μανωλάκης με το πικαντο της μαμας του εμενα λιγο με απασχολει.

_________________
150 ειναι καλα? να τ'αφήσω?

Παρθένος Γένος:Αρσενικό Κόκορας ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από panosΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςΑποστολή emailMSN Messenger
Jimmy_Caesar
Administrator
Administrator


Ηλικία: 56
Ένταξη: 30 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 3060
Περιοχή: Πειραιάς
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 18/12/2010, 20:21  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

Πέτρο,
το θέμα είναι να δίνεται σε όλους η δυνατότητα να τρέξουν "επί ίσοις όροις" και όχι σε μια κατηγορία που θα είναι από αυτοκίνητα που αγοράστηκαν από την αντιπροσωπεία την ίδια μέρα μέχρι αυτοκίνητα με ημιαγωνιστικά λάστιχα, κλουβιά κλπ εξειδικευμένα καλούδια. Είδες ότι με αυτόν τον τρόπο περιορίστηκαν οι συμμετοχές σε 12-15 σε κάθε αγώνα. Τραγικό!
Οσον αφορά στην ασφάλεια, που φυσικά έρχεται πρώτη απ'όλα, 4 γύροι δεν είναι αρκετοί για να φθείρουν τα λάστιχα τόσο πολύ ώστε να είναι ο λόγος που θα σε κάνει να πάθεις ζημιά.

_________________
Fun Is Not A Straight Line

Σκορπιός Γένος:Αρσενικό Αίγα ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από Jimmy_CaesarΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςΕπίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
skinboy
1o στάδιο
1o στάδιο


Ηλικία: 46
Ένταξη: 07 Ιαν 2009
Δημοσιεύσεις: 141

greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 18/12/2010, 21:03  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

μερικες φορες απλα απορω, σε επιπεδο εντονο κιολας..
διαβαζω τι εχω γραψει ποιο πανω, κ οτι μου απαντας εδω Δημητρη κ ειλικρινα δεν βλεπω το που πηγαζει το
δεν ειναι ο λογος να σε κανει να παθεις ζημια...

δεν ειπα κατι τετοιο, ειπα απλα οτι με τα σεμι ο κινδυνος να σε προδοσει το λαστιχο πριν τελειωσεις αυτους τους ριμαδιασμενους 3-4 γυρους σου απλα δεν υπαρχει, ενο το πολιτικο λαστιχο θα στο κανει κατω απο συνθηκες (οι οποιες 8α υπαρξουνε σιγουρα)

απο την αλλη , προσπαθω να σκεφτω κ να συνδιασω, οτι λεω το εχω δοκιμασει προσοπικα, αλλα ειναι κ αποψη "επαγγελματιων του χωρου"
οι αποψεισ που δεχομαι σαν αντιπαραθση , πως τεκμηριωνονται ?
γιατι εδω μας διαβαζει κοσμος πολυς.
μπορει να πει κ αλλος κοσμος την γνωμη του για το πως συμπεριφερετε ενα λαστιχο καθε τυπου.

Εμπας περιπτωση επειδη εμενα δεν μου αρεσει να μιλαω απο ενα πληκτρολογιο απο πισω, καλη επιτυχια ευχομαι απο καρδιας κιολας !


υγ: τ ονα λες κ να συζητας την γνωμη σου δεν ειναι κακο, ειδικα οταν τεκμιριωνετε κ πληρως , το να προσπαθει ομως καποιος να επιβαλει την γνωμη του σαν σωστη ειναι κατι αλλο απο το λεω την γνωμη μου παντος.
εγω με τα παραπανω λεω απλα την γνωμη μου. Απο οσο βλεπω δυστηχως δεν χρειαζετε κιολας , κ πλεον μονο προβλημα δημιουργω οποτε κ σταματαω εδω, θελησα να βοηθησω ως προς το κλαυτερο για το θεσμο κ αυτο που βλεπω ειναι οτι ο θεσμος θεωρει αλλα πραγματα καλα απο οτι εγω αρα καππου δεν συμφωνουμε , το κακκο ειναι οτι ολα οσα λεω βρισκουνε ολα τα παιδια απο εκει μεσα (για να μην μιλησω ονομαστικα δεν θελω θα το δουνε κ θα πουνε αμα θελουνε) συμφωνους εκτος απο καποιους συγκεκριμενα δημητρη κ αυτο δεν μπορω να καταλαβω γιατι γινετε

_________________
Punto HGT SC Evo

Υδροχόος Γένος:Αρσενικό Φίδι ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από skinboyΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματος
Jimmy_Caesar
Administrator
Administrator


Ηλικία: 56
Ένταξη: 30 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 3060
Περιοχή: Πειραιάς
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 18/12/2010, 21:18  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

Πέτρο δεν καταλαβαίνω γιατί απορείς.
Αυτά που προτείναμε ήταν κοινή απόφαση όλων των ενδιαφερομένων στο TARMAC εσένα συμπεριλαμβανομένου. Δημοκρατικά και μετά από συζήτηση. Προφανώς άλλοι ΔΕΝ έχουν την ίδια άποψη με τη δική σου. Κάθε άποψη όμως είναι σεβαστή και σαφώς δεν δημιουργείς κανένα πρόβλημα με το να την αναφέρεις και να την υποστηρίζεις. Αν είναι δυνατόν!
Αν κατάλαβα καλά από τα γραφόμενά σου δεν ενδιαφέρεσαι να συμπορευθείς με το TARMAC και ειλικρινά εκπλήσσομαι.
Οσον αφορά στα λάστιχα, δε νομίζω πως είναι απαραίτητο να τεκμηριώσεις την πραγματικότητα Πέτρο. Εγώ δεν ξέρω ΚΑΝΕΝΑΝ που να έχει μπει πίστα και να μην έχει κάνει 5-10 γύρους με πολιτικά λάστιχα. Οι συνθήκες που λες μπορεί να υπάρξουν σε οποιαδήποτε περίπτωση και αν θέλεις να είσαι ακραίος τότε κάνεις μόνο ΠΠΤ με φούλ ομολογκαρισμένα αυτοκίνητα και τίποτα άλλο.

_________________
Fun Is Not A Straight Line

Σκορπιός Γένος:Αρσενικό Αίγα ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από Jimmy_CaesarΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςΕπίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
106r
μαμά
μαμά


Ηλικία: 65
Ένταξη: 08 Μάϊ 2008
Δημοσιεύσεις: 12

greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 18/12/2010, 21:38  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

Aς γράψω κι εγω λίγα γιατί νομίζω οτι κάποιοι μπορεί να έχουν ξεχάσει κάποια πράγματα... Λοιπόν GTCC 10/12/2006 δηλωθείσες συμμετοχές 125 απο 30 clubs με 8 κατηγορίες, 16/12/2007 151 απο 30 clubs με 8 κατηγορίες, 2/11/2008 121 απο 30 clubs πάλι με 8 κατηγορίες και ΠΡΟΣΕΞΤΕ αυτά... 6/12/09 50 συμμετοχές απο 14 clubs με 7 κατηγορίες και 12/12/10 41 συμμετοχές απο μονο 8 clubs με 9 κατηγορίες... Αν σας μπέρδεψα με τα νούμερα, είμαι έτοιμος να επανορθώσω... Smile Το πρόβλημα των λίγων συμμετοχών δείτε το... είναι ξεκάθαρα οτι υπάρχει απο την αποχή των clubs και όχι οι κατηγορίες ούτε απο τα ελαστικά που μπορεί να τις καθορίσουν... Ας έρθουν λοιπόν πάλι πίσω στο τραπέζι... Γι'αυτό πρέπει να συζητήσετε εσείς οι αρμόδιοι...
ευχαριστώ
Φάσσας Θανάσης




Έχει επεξεργασθεί από τον/την 106r στις 18/12/2010, 22:11, 1 φορά
Κριός  Χοίρος ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από 106rΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματος
Jimmy_Caesar
Administrator
Administrator


Ηλικία: 56
Ένταξη: 30 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 3060
Περιοχή: Πειραιάς
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 18/12/2010, 22:13  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

Βρε Θανάση μου δεν είναι τόσο απλό.
Αν δεις τα αυτοκίνητα που συμμετέχουν μπορείς εύκολα να βγάλεις το συμπέρασμα ότι εκείνοι που έμειναν σταθεροί σε συμμετοχή είναι οι "σκληροπυρηνικοί", και συνήθως με πολύ βελτιωμένα αυτοκίνητα και που είχαν την ευχαίρεια να ταξιδέψουν εκτός Αθηνών για να αγωνιστούν 3 γύρους.
Το πρόβλημα είναι ότι από τη στιγμή που δεν είναι ένα απλό track day αλλά είναι αγώνας όλοι ευελπιστούν στο να έχουν μια καλή παρουσία σε σχέση με την κατηγορία τους, αλλά όταν συμμετέχουν αυτοκίνητα πολύ βελτιωμένα σε όλες πια τις υπάρχουσες κατηγορίες, αυτό είναι αδύνατον. Ετσι καταντά "άδικο" και δεν αξίζει πια τον κόπο να συμμετάσχει κάποιος στο GTCC για τους 3 αυτούς γύρους αν δεν έχει πολύ φτιαγμένο αυτοκίνητο.
Οπως ακριβώς και μέχρι εχθές θα μπορούσε να έρθει κάποιος με τα πολιτικά του ελαστικά και απολύτως εργοστασιακό αυτοκίνητο και να συμμετάσχει, χωρίς όμως ελπίδες καλής παρουσίας, έτσι θα μπορεί και σήμερα, απλά στην πρότασή μας διαχωρίζουμε τις κατηγορίες σε Stock και Club κατ'αυτόν τον τρόπο, έτσι ώστε να έχουν όλοι μια ελπίδα καλής παρουσίας.
Και κάτι που διαφεύγει είναι ότι η πρόταση δεν είναι μόνο τα λάστιχα, είναι ένα ολοκληρωμένο σύνολο από διαφοροποιήσεις. Τα λάστιχα -και όχι μόνον αυτά- απλά είναι η γραμμή που διαχωρίζει τις Stock από τις Club κατηγορίες.

_________________
Fun Is Not A Straight Line

Σκορπιός Γένος:Αρσενικό Αίγα ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από Jimmy_CaesarΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςΕπίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
splitapsou
Τούμπανο
Τούμπανο


Ηλικία: 45
Ένταξη: 07 Δεκ 2005
Δημοσιεύσεις: 1138

greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 18/12/2010, 22:36  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

Βασική προϋπόθεση για το GTCC είναι η βιοσιμότητά του.

Για μένα υπάρχουν δύο λύσεις
1) Μικρές πωλήσεις - μεγάλο κέρδος (βλέπε ΠΠΤ)
2) Επί τη καταναλώση το κέρδος

Το δεύτερο λοιπόν είναι και το ζητούμενο.

Θεωρώ πως η πρόταση αυτή είναι ολοκληρωμένη και προστατεύει όσο το δυνατον καλύτερα την σωστή ομαδοποίηση των αυτοκινήτων από το μαμά μέχρι το απόλυτο αγωνιστικό-φορμουλάκι. Δείτε το και πιο ωμά, το τσιγκάκι και η ελπίδα του να το πάρεις με το ματιζ της μαμάς, είναι το τυρί για να μπει στην φάκα το ποντίκι και να το κάνεις να πληρώσει...(την συμμετοχή)

_________________
Image

Ges Takounao Cala Costa .... kai exo ipomoni...

Παρθένος Γένος:Αρσενικό Άλογο ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από splitapsouΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματος
106r
μαμά
μαμά


Ηλικία: 65
Ένταξη: 08 Μάϊ 2008
Δημοσιεύσεις: 12

greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 18/12/2010, 23:14  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

Δημήτρη το γνωρίζω οτι δεν είναι απλό... Αν και δέ θα ήθελα να σταθώ στις κατηγορίες που απο 9 υπάρχει η πρόταση να γίνουν 18, θέλω μόνο να παρατηρήσω μόνο τα εξής: με βάση λοιπόν τις 50 συμμετοχές του τελευταίου αγώνα του 2009 και τις 7 κατηγορίες έρχεται ενας μέσος όρος 7 περίπου αυτοκίνητα ανα κατηγορία, ενω το 2010 πέφτει δυστυχώς σε 4,5 αυτοκίνητα ανα κατηγορία... Φαντάζεσαι να υπήρχαν φέτος 18 κατηγορίες;
Δέ νομίζω λοιπόν οτι η μεγάλη κατηγοριοποίηση είναι αυτή που θα προσελκύσει τελικά άλλους οδηγούς στο χώρο του gtcc... Γι'αυτό έχω καταλήξει στο συμπέρασμα οτι τα εφόσον υπάρχει αυτος ο θεσμός του gtcc, τα clubs είναι εκείνα θα φέρουν το νέο "αίμα"... Η ιστορία αυτό λέει...
Επίσης απο κει θα βρεθούν και άλλα άτομα που θα μπορούν να "τρέχουν" όχι μόνο με τα διοικητικά του θεσμού , με το αζημίωτο φυσικά, (είμαι υπέρ σ'αυτό), και όχι όπως φέτος που μόνο ελάχιστα άτομα έτρεξαν και προσπαθησαν τόσο πολύ για το καλύτερο, αλλά τα "άκουσαν" και απο πάνω...


Κριός  Χοίρος ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από 106rΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματος
106r
μαμά
μαμά


Ηλικία: 65
Ένταξη: 08 Μάϊ 2008
Δημοσιεύσεις: 12

greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 18/12/2010, 23:46  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

splitapsou Έγραψε:
Βασική προϋπόθεση για το GTCC είναι η βιοσιμότητά του.

Για μένα υπάρχουν δύο λύσεις
1) Μικρές πωλήσεις - μεγάλο κέρδος (βλέπε ΠΠΤ)
2) Επί τη καταναλώση το κέρδος

Το δεύτερο λοιπόν είναι και το ζητούμενο.

Θεωρώ πως η πρόταση αυτή είναι ολοκληρωμένη και προστατεύει όσο το δυνατον καλύτερα την σωστή ομαδοποίηση των αυτοκινήτων από το μαμά μέχρι το απόλυτο αγωνιστικό-φορμουλάκι. Δείτε το και πιο ωμά, το τσιγκάκι και η ελπίδα του να το πάρεις με το ματιζ της μαμάς, είναι το τυρί για να μπει στην φάκα το ποντίκι και να το κάνεις να πληρώσει...(την συμμετοχή)


Φίλε Γιάννη με εξέπληξε αφάνταστα η άποψη σου!!! Θεωρείς λοιπόν ότι το GTCC είναι ακριβώς μια φάκα, που έχει στηθεί για να πιάνει τα ποντίκια-οδηγούς, βάζοντάς τους να φάνε το τυρί-τσιγκάκι...
Σ'ευχαριστώ πάντως πραγματικά γιατί μετά τόσα χρόνια που συμμετέχω ως οδηγός στο GTCC και όχι μόνο, αντιλήφθηκα το πραγματικό πια νόημα της ύπαρξης αυτού του θεσμού...
Φάσσας Θανάσης


Κριός  Χοίρος ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από 106rΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματος
Jimmy_Caesar
Administrator
Administrator


Ηλικία: 56
Ένταξη: 30 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 3060
Περιοχή: Πειραιάς
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 19/12/2010, 00:15  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

Καλά σου λέει ο Θανάσης, Γιάννη.
Ετσι όπως το γράφεις είναι πλήρως παρεξηγήσιμο!

_________________
Fun Is Not A Straight Line

Σκορπιός Γένος:Αρσενικό Αίγα ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από Jimmy_CaesarΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςΕπίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:      
Δημοσίευση νέας  Θ. ΕνότηταςΑπάντηση στη Θ. Ενότητα Επισκόπηση προηγούμενης Θ. ΕνότηταςEmail σε έναν Φίλο.Κατάλογος μελών που έχουν επισκεφθεί αυτό το θέμαΑποθήκευσε αυτό το δημοσίευμα σαν αρχείοPrintable versionΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΕπισκόπηση επόμενης Θ. Ενότητας

Επισκόπηση επόμενης Θ. Ενότητας
Επισκόπηση προηγούμενης Θ. Ενότητας
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ΄αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ. Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ΄αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ΄αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ. Συζήτησης
Εσείς δεν μπορείτε να προσθέσετε Συνημμένα αρχεία σ΄ αυτή τη Δ.Συζήτηση
Εσείς δεν μπορείτε να κάνετε μεταφόρτωση αρχείων σ΄ αυτή τη Δ.Συζήτηση


Ασφάλεια Πινάκων

25470 Επιθέσεις που εμποδίζονται
Powered by phpBB2 Plus, phpBB Styles and Kostenloses Forum based on phpBB © 2001/6 phpBB Group
FI Theme :: Mods and Credits :: Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες