|
|
|
|
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
acgt3
Τούμπανο
Ηλικία: 47
Ένταξη: 27 Φεβ 2007
Δημοσιεύσεις: 1300
Περιοχή: ΚΕΡΚΥΡΑ
|
|
Οι ομάδες της Formula 1 συμφώνησαν να παρουσιάσουν ένα επιπλέον
στρατηγικό στοιχείο στους αγώνες της φετινής σεζόν. Σύμφωνα με την
τελευταία συμφωνία τους, οι 10 οδηγοί που θα προκρίνονται στο τρίτο
σκέλος των κατατακτήριων δοκιμών θα είναι αναγκασμένοι να εκκινήσουν
τον αγώνα με το ίδιο σετ ελαστικών με το οποίο ολοκλήρωσαν το Q3.
H
απαγόρευση των ανεφοδιασμών κατά τη διάρκεια των αγώνων έχει ήδη
επιφέρει τεράστιες αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο οι ομάδες θα
προσεγγίζουν στρατηγικά τους αγώνες σε σχέση με τα πρόσφατα χρόνια.
Αυτός ο καινούργιος κανονισμός όσον αφορά τον τρόπο χρήσης των
ελαστικών αναμένεται να έχει επιπτώσεις στον τρόπο με τον οποίο οι
ομάδες θα προσεγγίζουν και τις κατατακτήριες δοκιμές.
Παρά το
γεγονός ότι η αλλαγή αυτή δεν έχει ενσωματωθεί ακόμα στους κανονισμούς
του πρωταθλήματος του 2010, πηγές αναφέρουν ότι η πλειοψηφία των ομάδων
συμφώνησε σε αυτή την αλλαγή στην πρόσφατη συνεδρίαση του Αγωνιστικού
Επιτελείου της Formula 1 (που αποτελείται από τους διευθυντές των
ομάδων), κρίνοντας ότι είναι ένας τρόπος να αυξηθεί το θέαμα.
Η
αλλαγή αυτή, για να ενσωματωθεί στους κανονισμούς του 2010 θα πρέπει να
υπερψηφιστεί από την Επιτροπή της Formula 1 και το Παγκόσμιο Συμβούλιο
Μηχανοκίνητου Αθλητισμού, ωστόσο εκτιμάται ότι αυτές θα είναι τυπικές
διαδικασίες εφόσον το ζήτημα έχει εγκριθεί από τις ομάδες.
Συνεπώς,
ομάδες και οδηγοί θα έχουν δυο επιλογές: να θυσιάσουν τον απόλυτο χρόνο
στο Q3 και να ποντάρουν στην πιο σκληρή γόμα η οποία θα έχει πιο
σταθερή απόδοση στο πρώτο κομμάτι του αγώνα, ή να επιλέξουν τη μαλακή
γόμα, η οποία θα χαρίσει καλύτερο χρόνο στις κατατακτήριες δοκιμές,
αλλά θα φθαρεί γρήγορα στον αγώνα.
Οι ομάδες ελπίζουν ότι με
αυτό τον τρόπο θα ανακατέψει τις τακτικές που θα ακολουθούνται στον
αγώνα, κάνοντας τα Grand Prix πιο ενδιαφέροντα. Η απαγόρευση των
ανεφοδιασμών κατά τη διάρκεια των αγώνων έχει διχάσει τις γνώμες για το
αν θα καταφέρει να βελτιώσει το θέαμα, με πολλούς να υποστηρίζουν ότι η
δυσκολία στην πραγματοποίηση προσπερασμάτων, θα μετατρέψει τους αγώνες
σε τυπική διαδικασία. Ωστόσο, υπάρχει και το αντεπιχείρημα και ότι η
έλλειψη ευκαιρίας προσπερασμάτων μέσω της διαδικασίας των pit stop λόγω
του φορτίου καυσίμου, ίσως αναγκάσει τους οδηγούς να παλεύουν πιο
σκληρά για θέσεις που στο παρελθόν γνώριζαν ότι θα κέρδιζαν μέσω της
στρατηγικής.
http://www.pitlane.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=1176:f1-new-tyre-rule&catid=162:lastest-news
|
|
|
|
_________________ YUGO GROUP N
IBIZA SXi 110HP
PUNTO GT2 200HP
PUNTO GT3 170HP
YUGO 45
PUNTO GT2 300HP
|
|
|
|
|
|
|
Επισκόπηση επόμενης Θ. Ενότητας
Επισκόπηση προηγούμενης Θ. Ενότητας
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ΄αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ. Συζήτησης Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ΄αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ΄αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ. Συζήτησης Εσείς δεν μπορείτε να προσθέσετε Συνημμένα αρχεία σ΄ αυτή τη Δ.Συζήτηση Εσείς δεν μπορείτε να κάνετε μεταφόρτωση αρχείων σ΄ αυτή τη Δ.Συζήτηση
|
|
|
|
|
|
|
|