Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Hil
3ο στάδιο
Ηλικία: 42
Ένταξη: 14 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 872
Περιοχή: Π. Φάληρο/BEERLAND
|
|
Υπάρχουν διαφορές από δυναμόμετρο σε δυναμόμετρο;;
|
|
|
|
|
|
|
|
|
manolis
2ο στάδιο
Ηλικία: 47
Ένταξη: 10 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 391
Περιοχή: Αθηνα
|
|
Kacey Έγραψε: | Οχι, θες να μου το εξηγησεις εσυ? |
Απο κοντα ευχαριστως!!!
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
_-MaNo$-_
3ο στάδιο
Ηλικία: 48
Ένταξη: 30 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 707
Περιοχή: Aθηνα Χαλανδρι
|
|
Του Φωτεινελη το δυναμομετρο μετραει παρα πολυ καλα τα αλογα στον στροφαλο αλλα στον τροχο ειναι ενα χαλι μαυρο γιατι απλα δεν καθεται να το ρυθμισει. Το maha ειναι πολυ καλο δυναμομετρο αλλα πρεπει να σχοληθει καποιος αλλιως δεν...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chris_Impreza
μαμά
Ηλικία: 56
Ένταξη: 28 Φεβ 2009
Δημοσιεύσεις: 2
Περιοχή: Γέρακας
|
|
Ένα δυναμόμετρο είναι τόσο καλό όσο είναι ο χειριστής του. Επίσης είναι στο χέρι του χειριστή να «βγάλει» το αποτέλεσμα που θέλει. Μια δυναμομέτρηση για την δυναμομέτρηση δεν έχει νόημα εκτός και θέλετε να δείτε ποιος την έχει μεγαλύτερη (την ιπποδύναμη, μην παρεξηγηθώ ). Νόημα έχει, εάν και εφ’ όσον οι περιβαλλοντικές συνθήκες είναι ίδιες ή πολύ κοντά κάθε φορά, μόνο για να βλέπει κανείς πόσο αποδοτική ήταν η βελτίωση, ή τα βήματα βελτίωσης, που έκανε με συγκριτικές δυναμομετρήσεις, στο ίδιο πάντα δυναμόμετρο, πριν και μετά την παρέμβαση.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
acgt3
Τούμπανο
Ηλικία: 47
Ένταξη: 27 Φεβ 2007
Δημοσιεύσεις: 1300
Περιοχή: ΚΕΡΚΥΡΑ
|
|
Chris_Impreza Έγραψε: | Ένα δυναμόμετρο είναι τόσο καλό όσο είναι ο χειριστής του. Επίσης είναι στο χέρι του χειριστή να «βγάλει» το αποτέλεσμα που θέλει. Μια δυναμομέτρηση για την δυναμομέτρηση δεν έχει νόημα εκτός και θέλετε να δείτε ποιος την έχει μεγαλύτερη (την ιπποδύναμη, μην παρεξηγηθώ ). Νόημα έχει, εάν και εφ’ όσον οι περιβαλλοντικές συνθήκες είναι ίδιες ή πολύ κοντά κάθε φορά, μόνο για να βλέπει κανείς πόσο αποδοτική ήταν η βελτίωση, ή τα βήματα βελτίωσης, που έκανε με συγκριτικές δυναμομετρήσεις, στο ίδιο πάντα δυναμόμετρο, πριν και μετά την παρέμβαση. |
+1
|
|
|
|
_________________ YUGO GROUP N
IBIZA SXi 110HP
PUNTO GT2 200HP
PUNTO GT3 170HP
YUGO 45
PUNTO GT2 300HP
|
|
|
|
|
Hil
3ο στάδιο
Ηλικία: 42
Ένταξη: 14 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 872
Περιοχή: Π. Φάληρο/BEERLAND
|
|
ωραία.... όσοι έχουν κάποιες άκρες ή γνωρίζουν κάτι παραπάνω,
ας κάνουν κίνηση!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jimmy_Caesar
Administrator
Ηλικία: 56
Ένταξη: 30 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 3060
Περιοχή: Πειραιάς
|
|
Κι όμως, οι συνθήκες προσομοιώνονται
|
|
|
|
_________________ Fun Is Not A Straight Line
|
|
|
|
|
Kacey
1o στάδιο
Ηλικία: 43
Ένταξη: 09 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 109
|
|
_-MaNo$-_ Έγραψε: | Του Φωτεινελη το δυναμομετρο μετραει παρα πολυ καλα τα αλογα στον στροφαλο αλλα στον τροχο ειναι ενα χαλι μαυρο γιατι απλα δεν καθεται να το ρυθμισει. Το maha ειναι πολυ καλο δυναμομετρο αλλα πρεπει να σχοληθει καποιος αλλιως δεν... |
Πως γινεται να μετραει χαλια τα αλογα στον τροχο (που ειναι αυτο που μετραει απ'ευθειας το δυναμομετρο) κ μετα να μετραει πολυ καλα τα αλογα στον στροφαλο, που δεν μπορει να τα μετρησει αλλα βγαινουν απο την δυναμη στον τροχο μαζι με τις απωλειες???
|
|
|
|
_________________ ΠΩΛ:Χαρτακια/φιλτρακια τσιγαρων και πουρακια περιπτερου, σε τιμες χονδρικης + μεταφορικα. Πληροφοριες με πμ. Για οσο υπαρχει αποθεμα
|
|
|
|
|
_-MaNo$-_
3ο στάδιο
Ηλικία: 48
Ένταξη: 30 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 707
Περιοχή: Aθηνα Χαλανδρι
|
|
Οι συνθηκες και ειδικα η ταχυτητα του αερα που πεφτει πανω σε ενα αυτοκινητο την ωρα που κινηται δεν προσομοιωνονται ουτε στο 40% πανω στο δυναμομετρο....(τουλαχιστον εδω Ελλαδα). Κωστα το γιατι συμβαινει αυτο δεν το ξερω ειλικρινα αλλα οι αποδειξεις επι χαρτου απο διαφορες δυναμομετρησεις αυτο εχουν δειξει! Δεν μπορει ενα αυτοκινητο προσθιοκινητο να εχει πχ 185 αλογα στροφαλο και 120 τροχο δλδ 65 αλογα απωλειες.....με τιποτα....οπως δεν γινεται και ενα 4κινητο τυπου haldex να βγαζει 270 στροφαλο και 180 τροχο δλδ 90 αλογα απωλειες.....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jimmy_Caesar
Administrator
Ηλικία: 56
Ένταξη: 30 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 3060
Περιοχή: Πειραιάς
|
|
Κώστα έχεις απόλυτο δίκιο. Πώς γίνεται?
Δες όμως το παρακάτω topic
http://www.tarmac.gr/portal/viewtopic.php?t=479
Εγώ το ξαναλέω: Γιατί να μην είναι σωστά τα απαισιόδοξα νούμερα και να είναι σωστά τα αισιόδοξα?
Eίναι λάθος τα νούμερα με τις μεγάλες απώλειες? Επειδή φαίνονται υπερβολικές? Πραγματικά δεν ξέρω...
|
|
|
|
_________________ Fun Is Not A Straight Line
|
|
|
|
|
Chris_Impreza
μαμά
Ηλικία: 56
Ένταξη: 28 Φεβ 2009
Δημοσιεύσεις: 2
Περιοχή: Γέρακας
|
|
_-MaNo$-_ Έγραψε: | Οι συνθηκες και ειδικα η ταχυτητα του αερα που πεφτει πανω σε ενα αυτοκινητο την ωρα που κινηται δεν προσομοιωνονται ουτε στο 40% πανω στο δυναμομετρο....(τουλαχιστον εδω Ελλαδα). Κωστα το γιατι συμβαινει αυτο δεν το ξερω |
Γιατί τα blower που χρησιμοποιούν είναι ΓΤΠΚ. Είναι ζήτημα αν ένα ή δύο δυναμόμετρα σε όλο τον κόσμο μπορούν να δώσουν αέρα που να πλησιάζει τον αέρα σε πραγματικές συνθήκες.
Να το ξαναπάμε λοιπόν. Δεν μπορεί κανένας να πει ότι αυτή η μέτρηση είναι σωστή και αυτή λάθος. Δυναμομτετρήσαμε αυτοκίνητο την μία μέρα στο ΤΑΤ και έδειξε 370 άλογα και την επομένη στο POWER, χωρίς καμία αλλαγή, έδειξε 404,5. Ποια είναι η πραγματική ιπποδύναμη του αυτοκινήτου? Γιατί να είναι το 404, έστω κι αν μας συμφέρει, και να μην είναι το 370? Και τα δύο είναι σωστά. Ο τρόπος λειτουργίας και το καλιμπράρισμα του κάθε δυναμόμετρου είναι που διαφέρουν και γι’ αυτό και τα διαφορετικά νούμερα. Το ξαναλέω: Η δυναμομέτρηση για την δυναμομέτρηση δεν έχει αξία. Αξία έχουν οι κατά καιρούς δυναμομετρήσεις, στο ίδιο πάντα δυναμόμετρο, που μας επιτρέπουν να βλέπουμε το πόσο πιάνουν τόπο τα χρήματα που ρίχνουμε πάνω στο αυτοκινητάκι μας.
_-MaNo$-_ Έγραψε: | Δεν μπορει ενα αυτοκινητο προσθιοκινητο να εχει πχ 185 αλογα στροφαλο και 120 τροχο δλδ 65 αλογα απωλειες.....με τιποτα....οπως δεν γινεται και ενα 4κινητο τυπου haldex να βγαζει 270 στροφαλο και 180 τροχο δλδ 90 αλογα απωλειες..... |
Εννοείται πως δυναμόμετρο που βγάζει τέτοιες διαφορές δεν είναι να το παίρνει κανείς στα σοβαρά. Οι απώλειες, ανάλογα και με τα διαφορικά που χρησιμοποιούνται είναι 8-10% τα δικίνητα και 18-25% στα τετρακίνητα, για μια εντελώς μπακαλίστικη προσέγγιση.
Για μια «τέλεια» δυναμομέτρηση θα πρέπει να έχουν μπει οι παράμετροι: Διάσταση ελαστικών, σχέση μετάδοσης ταχύτητας που γίνεται η μέτρηση, τελική σχέση μετάδοσης αυτοκινήτου. Επειδή σχεδόν κανένας δεν ξέρει τις τελευταίες δύο παραμέτρους του αυτοκινήτου του, θεωρούν ότι η τετάρτη ταχύτητα (στα πεντατάχυτα) ή η πέμπτη (στα εξατάχυτα) πλησιάζει πολύ το 1:1, έχουν ορίσει ανάλογα τις δύο παραμέτρους γι’ αυτό, και όλοι μετράμε έτσι. Την διάσταση ελαστικών την χρησιμοποιούν σχεδόν όλοι εκτός και αν πρόκειται για δυναμόμετρο πλύμνης όπου δεν υπάρχει τέτοια παράμετρος.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
skinboy
1o στάδιο
Ηλικία: 46
Ένταξη: 07 Ιαν 2009
Δημοσιεύσεις: 141
|
|
gia να παρεις μια ολοκληρωμενη μετρηση κινητηρα υπαρχει μονο μια λυση.
βγαζεις τον κινητηρα, τον συνδεεις σε δυναμομετρο παγκου κ μετρας στο στροφαλο.
συνδεεις ΟΛΑ τα πραγματα σαν να ητανε στο αμαξι το μοτερ πανω, απο αποσταση διαδρομες τα παντα...
κατι που αυτονοητα ειναι αδυνατο να γινει ελλαδα.
απο την αλλη ΚΑΝΕΝΑ δυναμομετρο ελλαδα δεν μπορει να τροφοδοτησει παροχη αερα κανονικων συνθηκων.
ειναι απλο, πατας με 4 (συνηθως) στο δυναμομετρο κ αναπτυσεις ταχυτητα πχ 170κμ , δεν εχεις τον αερα κοντρα στο δυναμομετρο οπως στο δρομο , αυτο αυτοματα "ακυρωνει" ολες τις εισαγωγες αερα τυπου Ramairs (πραγματικα ramairs ομως μελετημενα σωστα ωστε να παρεχουνε αυτο που πρεπει οπως πρεπει κτλ κτλ...)
επομενος ειναι ενας φαβλος κυκλος.
απλα , μετρας μια το αμαξι σου καπου (το καπου το ψαχνεις να ειναι λιγο αξιολογο) κ απο εκει κ περα ξανα επαναλαμβανεις εκει για να εχεις μετρο συγκρισης κατα 98% ιδιο (το 2% δεν θα το πετυχει κανεις ποτε μιας κ αφορα συνθηκες δυναμομετρου, παραγοντες καιρικοι κ error correction που κανει το dyno βαζει Χ προτυπου).
Εγω πχ εχω ρυθμισει κ μετρησει το αμαξι μου στο Plex tuning στο Γιαννη, εχω 140 περιπου ροδα, απο εκει κ περα δεν ξερω τιποτα αλλο (κ για εμενα δεν εχει κ νοημα αλλα οκ)
Ξερω μονο οτι αμαξια που σε αλλα δυναμομετρα αποδιδανε 170+ αλογα στο γιαννη οριακα ειναι στα 140, κ παλι ομως σχετικο ειναι, αν με ρωτησει καποιος ποσα αλογα ειναι το μοτερ θα πω οτι ειμαι 140 τροχο απλα.
απο εκει κ περα τα dyno day δεν νομιζω οτι εχουνε μονο την φιλοσοφια να δω ποσα αλογα ειμαι ακριβως , αλλα κ το fun της παρεας κ φασης ολης , (αλλιως μπορει οποιοσδηποτε να παει μονος του να ξεμπερδευει κ σε λιγοτερο χρονο)
|
|
|
|
_________________ Punto HGT SC Evo
|
|
|
|
|
Kacey
1o στάδιο
Ηλικία: 43
Ένταξη: 09 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 109
|
|
Ναι ρε παιδια, ολοσωστα ολα αυτα, αλλα εγω εθιξα ενα πολυ συγκεκριμενο πραγμα:
Μανο
ειπες οτι το δυναμομετρου του Χ (οποιο κ αν συζηταμε) μετραει σωστα τα αλογα στον στροφαλο αλλα χαλια τα αλογα στον τροχο. Αυτο ΔΕΝ γινεται, τα αλογα στον στροφαλο ΥΠΟΛΟΓΙΖΟΝΤΑΙ απο τα αλογα του τροχου+απωλειες, αμα μετραει λαθος του τροχου τοτε πως διαολο μετραει σωστα τα αλογα μοτερ???
Μηπως ηθελες να γραψεις το ακριβως αναποδο???
|
|
|
|
_________________ ΠΩΛ:Χαρτακια/φιλτρακια τσιγαρων και πουρακια περιπτερου, σε τιμες χονδρικης + μεταφορικα. Πληροφοριες με πμ. Για οσο υπαρχει αποθεμα
|
|
|
|
|
Hil
3ο στάδιο
Ηλικία: 42
Ένταξη: 14 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 872
Περιοχή: Π. Φάληρο/BEERLAND
|
|
skinboy Έγραψε: |
απο εκει κ περα τα dyno day δεν νομιζω οτι εχουνε μονο την φιλοσοφια να δω ποσα αλογα ειμαι ακριβως , αλλα κ το fun της παρεας κ φασης ολης , (αλλιως μπορει οποιοσδηποτε να παει μονος του να ξεμπερδευει κ σε λιγοτερο χρονο) |
Δεν έχω παρά να συμφωνήσω......
|
|
|
|
|
|
|
|
|
_-MaNo$-_
3ο στάδιο
Ηλικία: 48
Ένταξη: 30 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 707
Περιοχή: Aθηνα Χαλανδρι
|
|
Kacey Έγραψε: | Ναι ρε παιδια, ολοσωστα ολα αυτα, αλλα εγω εθιξα ενα πολυ συγκεκριμενο πραγμα:
Μανο
ειπες οτι το δυναμομετρου του Χ (οποιο κ αν συζηταμε) μετραει σωστα τα αλογα στον στροφαλο αλλα χαλια τα αλογα στον τροχο. Αυτο ΔΕΝ γινεται, τα αλογα στον στροφαλο ΥΠΟΛΟΓΙΖΟΝΤΑΙ απο τα αλογα του τροχου+απωλειες, αμα μετραει λαθος του τροχου τοτε πως διαολο μετραει σωστα τα αλογα μοτερ???
Μηπως ηθελες να γραψεις το ακριβως αναποδο??? |
Κωστα αυτο που εγραψα ηθελα να γραψω και σε επομενο ποστ μου αναρωτηθηκα και εγω στο πως γινεται....προφανως δεν τα διαβασες τα επομενα ποστ.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kacey
1o στάδιο
Ηλικία: 43
Ένταξη: 09 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 109
|
|
Τα διαβασα ρε Μανο, αλλα δεν γινεται να δεχεσαι οτι μετραει σωστα την δυναμη στις ροδες αλλα μετα μετραει λαθος τις απωλειες (παλι ρολαροντας τις ροδες), ωστε να βγαζει λαθος κ την δυναμη μοτερ.
Οσο για την σχεση μεταδοσης (ειτε κιβωτιου ειτε τελικη) το Maha καλιμπραρεται ωστε να μην παιζει ρολο αυτη. Τρεχεις το μοτερ στις Χ στροφες με την σχεση μετρησης (πραγμα που σου ζηταει το δυναμομετρο) κ γνωριζει μετα αυτο - απο την ταχυτητα των ραουλων - ποια ειναι η σχεση μεταδοσης κατα την μετρηση.
Το οποιο δουλευει γιατι εχουμε μετρησει S3 με 3η-4η-5η κ εχει βγαλει σχεδον ακριβως τα ιδια αποτελεσματα (σαφως μεσα στα ορια του λαθους της επαναληψημοτητας) με λιγο διαφορετικη την μορφη της καμπυλης, προφανως καλιμπραροντας για καθε ταχυτητα.
|
|
|
|
_________________ ΠΩΛ:Χαρτακια/φιλτρακια τσιγαρων και πουρακια περιπτερου, σε τιμες χονδρικης + μεταφορικα. Πληροφοριες με πμ. Για οσο υπαρχει αποθεμα
|
|
|
|
|
_-MaNo$-_
3ο στάδιο
Ηλικία: 48
Ένταξη: 30 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 707
Περιοχή: Aθηνα Χαλανδρι
|
|
Εγω Κωστα ξερω τι εχω δει με τα ματια μου....μπορει απλα να μου εδειξαν οτι ηθελα να δω στον στροφαλο, αυτο δεν μπορω να το ξερω αλλα αυτο που ξερω ειναι οτι δεν μπορει ενα 2κινητο η και 4κινητο να εχει τοσο πολλες απωλειες στο μαχα αποτι σε ολα τα υπολοιπα δυναμομετρα που εχω μετρησει....και αυτο δεν το λεω μονο εγω αλλα και αρκετοι αλλοι...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
manolis
2ο στάδιο
Ηλικία: 47
Ένταξη: 10 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 391
Περιοχή: Αθηνα
|
|
Kacey μπορει να σου φαινεται περιεργο αλλα αυτο που λεει ο Μανος ισχυει!! Και για να μην λεμε λογια μπορω να ανεβασω την δυναμομετρηση μου που δειχνει οτι το celica TS που εχω ενω η ΤΟΥΟΤΑ λεει οτι ειναι 192 αλογα, στο εν λογο δυναμομετρο εδειξε στον στροφαλο 175 αλογα που συμφωνω και τροχο 123 αλογα που δεν παιζει ουτε για ανεκδοτο....και εαν δεν σου κανουν και αυτα τοτε πηγαινε μια βολτα απο εκει δυναμομετρησε το αμαξι σου και ελα πες μας το αποτελεσμα....διοτι εμεις μιλαμε με στοιχεια ενω εσυ με θεωρια...
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
Kacey
1o στάδιο
Ηλικία: 43
Ένταξη: 09 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 109
|
|
Α οκ...
Εγω λοιπον εχω παει κ εχω μετρησει το ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟ αμαξι μου ΔΥΟ φορες στο Maha κ εχει βγει ολοσωστο κ τις δυο φορες. 145hp κ ροπη σωστη κ στις στροφες που πρεπει και τα δυο μεγεθη. Πιο σωστα δεν μπορουσε να μετρησει...
Ολα αυτα στο μοτερ.
Επισης ειναι σαφες οτι το Maha μετραει τρομερα μεγαλες απωλειες.
Οποτε ξαναλεω. ΔΕΝ γινεται να μετραει λαθος την δυναμη στους τροχους, να μετραει λαθος τις απωλειες (λογικο αν μετραει λαθος κ την δυναμη) κ ως δια μαγειας να βγαζει σωστα την δυναμη στο μοτερ.
Αφου τα δυο μεγεθη που του επιτρεπουν να την υπολογισει, λετε οτι τα μετραει λαθος, πως γινεται να μετραει σωστα το τριτο μεγεθος που βγαινει απο τα πρωτα δυο???
ΔΕΝ λεω οτι δεν μετραει σωστα κατι απο ολα αυτα, λεω οτι δεν στεκει αυτο που λετε...
|
|
|
|
_________________ ΠΩΛ:Χαρτακια/φιλτρακια τσιγαρων και πουρακια περιπτερου, σε τιμες χονδρικης + μεταφορικα. Πληροφοριες με πμ. Για οσο υπαρχει αποθεμα
|
|
|
|
|
_-MaNo$-_
3ο στάδιο
Ηλικία: 48
Ένταξη: 30 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 707
Περιοχή: Aθηνα Χαλανδρι
|
|
Και εμεις βρε Κωστα λεμε οτι συμφωνουμε μαζι σου αλλα με εμπρακτες αποδειξεις και μετρησεις απορουμε γιατι αυτα που λες ειναι σωστα! Και αναρωτιωμαστε γιατι συμβαινει αυτο που συμβαινει! Ο υπολογισμος των απωλειων ειναι θεμα χρηστη και ρυθμισεων και καλιμπραρισματος οπωτε εκει μαλλον γινεται το λαθος. Γιαυτο και ειπα πιο πριν οτι μπορει να παρουσιαζουν οτι θελουμε να ακουσουμε απλα.
Τωρα οσον αφορα το θεμα dyno day σαφεστατα δεν ειναι καθεαυτου για την μετρηση οσο για τον ολο χαβαλε πριν-κατα-μετα την διαρκεια τψν μετρησεων!!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jimmy_Caesar
Administrator
Ηλικία: 56
Ένταξη: 30 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 3060
Περιοχή: Πειραιάς
|
|
Αυτό που λέει ο Κώστας, και εγώ συμφωνώ απολύτως, είναι πως από το υποτιθέμενα λάθος νούμερο (δύναμη στον τροχό, ή, για την ακρίβεια, ροπή), που είναι και ΤΟ ΜΟΝΟ που μετράται ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ να εξάγεται ένα σωστό νούμερο (δύναμη στο μοτέρ).
Αρα κάτι άλλο συμβαίνει.
Και να θυμίσω ότι όλα τα ΜΑΗΑ εξάγουν το ίδιο περίπου αποτέλεσμα στις απώλειες, δηλαδή τα ίδια υψηλά ποσοστά στις διάφορες κατηγορίες - 2κίνητα, 4κίνητα.
|
|
|
|
_________________ Fun Is Not A Straight Line
|
|
|
|
|
skinboy
1o στάδιο
Ηλικία: 46
Ένταξη: 07 Ιαν 2009
Δημοσιεύσεις: 141
|
|
ρε παιδια αλλος ο τροπος που μετραει την δυναμη του αυτοκινητου κ αλλος τις απωλειες.
η δυναμη μετριεται με το πατημα στο δυναμομετρο κ οι απωλειες με το ασε σε αυτο.
Οι αλγορυθμοι κ το λογισμικο που λαμβανουν μερος ειναι διαφορετικοι.
αν ο ανθρωπος πχ δεν εχει σεταρει ποτε (για τους δικους του λογους δεν λεω οτι ειναι σωστο) σωστα τον αλγοριθμο για τις απωλειες τοτε το αποτελεσμα ειναι το παραπανω.
ειναι καθαρα θεμα προγραμματισμου , δεν χρειαζεται να προβληματιζει ενα τετοιο γεγονος.
τωρα αν μου πει καποιος οτι εμενα με νοιαζει να τα δω κ τα δυο σωστα, θα του πω οτι εχει δικαιο κ θα συμφωνησω μαζι του, κανονικα το πρωτο που πρεπει να μας νοιαζει ειναι τι εχουμε οφελημο , δηλαδη τροχο κ μετα τι κανει το μοτερ.
ειναι δεδομενο οτι το εν λογο maha ειναι καλο σαν τιμες κ κουκουρουκου σαν "αποδοση τροχο"
Για το δευτερο πας Plex tuning, κ φευγεις με τα αυτια κατεβασμενα οπως εχω δει 9 στους 10 να την κανουνε απο εκει μετα απο μετρηση...
|
|
|
|
_________________ Punto HGT SC Evo
|
|
|
|
|
_-MaNo$-_
3ο στάδιο
Ηλικία: 48
Ένταξη: 30 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 707
Περιοχή: Aθηνα Χαλανδρι
|
|
Πες τα ρε Πετρο, αυτο λεω τοση ωρα στα παραπανω ποστ μου....Οτι ειναι θεμα ρυθμισεων δυναμομετρου αλλα δεν το καταλαβαινουν!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kacey
1o στάδιο
Ηλικία: 43
Ένταξη: 09 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 109
|
|
Ρε συ Μανο, αυτο που λεω ειναι οτι
οπως ξερουμε Ρτροχου+Ραπωλειες=Ρμοτερ
Αν το Χ δυναμομετρο μετραει το Ρτροχου λαθος, πως διαολο θα βγαλει το Ρμοτερ σωστο (που ειναι αυτο που γραφεις)??? Οτι ρυθμιση κ να του κανεις ειναι δυνατον το αθροισμα να ειναι σωστο αν το ενα απο τα δυο προστιθεμενα ειναι λαθος?
Ή γινεται? Μηπως η ιδια λαθος ρυθμιση που βγαζει μικρη μετρουμενη ροπη στον τροχο (γιατι ροπη μετρανε τα δυναμομετρα), βγαζει αντιστοιχα μεγαλη μετρουμενη ροπη στις απωλειες οποτε το αθροισμα βγαινει σωστο αλλα με λαθος αναλογια Ρτροχου/Ραπωλειες?
χιχιχιχιχιχι
|
|
|
|
_________________ ΠΩΛ:Χαρτακια/φιλτρακια τσιγαρων και πουρακια περιπτερου, σε τιμες χονδρικης + μεταφορικα. Πληροφοριες με πμ. Για οσο υπαρχει αποθεμα
|
|
|
|
|
_-MaNo$-_
3ο στάδιο
Ηλικία: 48
Ένταξη: 30 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 707
Περιοχή: Aθηνα Χαλανδρι
|
|
Αγνωσται αι βουλαι του κυριου Κωστα μου ειλικρινα δεν ξερω να σου απαντησω και αναρρωτιεμαι και εγω! Παντως αν ο χειρηστης μπορει να αλλαξει τα αποτελεσματα τον τροπο μετρησης τους και τον τροπο υπολογισμου τους ολα ειναι πιθανα!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|