Συχνές Ερωτήσεις  •  Αναζήτηση  •  Αρχική Σελίδα  •  Forum  •  Album  •  Επιλογές  •  Εγγραφή  •  Προφίλ  •  Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας  •  Σύνδεση
 
 
Επισκόπηση επόμενης Θ. Ενότητας
Επισκόπηση προηγούμενης Θ. Ενότητας

Δημοσίευση νέας  Θ. ΕνότηταςΑπάντηση στη Θ. Ενότητα Επισκόπηση προηγούμενης Θ. ΕνότηταςEmail σε έναν Φίλο.Κατάλογος μελών που έχουν επισκεφθεί αυτό το θέμαΑποθήκευσε αυτό το δημοσίευμα σαν αρχείοPrintable versionΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΕπισκόπηση επόμενης Θ. Ενότητας
Συγγραφέας Μήνυμα
MAXRISTOS
3ο στάδιο
3ο στάδιο


Ηλικία: 45
Ένταξη: 23 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 524
Περιοχή: Ν.Σμύρνη
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 22/8/2009, 22:25  Θέμα δημοσίευσης:  F1 ΕΥΡΩΠΗΣ Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

GP Ευρώπης: Ελεύθερες δοκιμές Παρασκευής

Ο Fernando Alonso προσέφερε στους συμπατριώτες του την ευχαρίστηση να τον δουν να κινείται ταχύτερα από οποιονδήποτε άλλο οδηγό σήμερα στις ελεύθερες δοκιμές του Ευρωπαϊκού Grand Prix που διεξάγεται στη Βαλένθια. Ο Ισπανός σημείωσε τον καλύτερο χρόνο της ημέρας στα τελευταία λεπτά της απογευματινής διαδικασίας, στερώντας στην Brawn, η οποία κυριάρχησε στους χρόνους και στα δυο 90λεπτα, να αναδειχθεί ταχύτερη σε αμφότερες τις περιόδους.

O Rubens Barrichello σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στην πρωινή περίοδο ελεύθερων δοκιμών Παρασκευής του Ευρωπαϊκού Grand Prix, καθώς η ομάδα που προηγείται σε αμφότερες τις βαθμολογίες προσπαθεί να ανακάμψει από τις τρεις τελευταίες αρνητικές εμφανίσεις της. Η BGP001 έφερε μερικές αεροδυναμικές προσθήκες (καινούργια pod wings), ωστόσο το ζήτημα που προσπάθησε να επιλύσει η ομάδα στην προσέγγισή της προς αυτό τον αγώνα ήταν ο τρόπος λειτουργίας των ελαστικών. Ο Jenson Button (που σημείωσε τον 4ο πρωινό χρόνο), αποκάλυψε ότι η ομάδα επέλεγε στους τελευταίους αγώνες ρυθμίσεις που αποσκοπούσαν στη διατήρηση των ελαστικών, ενώ στην πραγματικότητα οι απαιτήσεις επέβαλαν μια πιο επιθετική προσέγγιση για να εκμεταλλευτεί το πλαίσιο στο μέγιστο τις δυνατότητες των ελαστικών του. Μεταξύ των δυο Brawn βρέθηκαν οι δυο McLaren το πρωί με το Heikki Kovailainen εμπρός από τον Lewis Hamilton. O Φινλανδός δοκίμαζε τον καινούργιο διαχύτη της MP4-24 καθώς και την καινούργια εμπρός αεροτομή. Ο Kovalainen δήλωσε ότι δε νιώθει ότι βρίσκεται υπό πίεση όσον αφορά το μέλλον του στην ομάδα και τόνισε ότι η συζήτηση που είχε με τον διευθυντή της, Martin Whitmarsh είχε θετικό τόνο και όχι τελεσίγραφου. Την ίδια στιγμή, ο (14ος το πρωί) Nico Rosberg -που έχει ήδη διατελέσει στο μακρινό παρελθόν team mate του Lewis Hamilton- δήλωσε ότι θα άρπαζε την ευκαιρία να αγωνιστεί για τη McLaren, αφού μια τέτοια κίνηση θα αποτελούσε θετικό βήμα για την καριέρα του.

Ο Sebastian Vettel φρέσκος από την ανακοίνωση της επέκτασης της συνεργασίας του με τη Red Bull, σημείωσε τον 5ο πρωινό χρόνο, με τον team mate του, Mark Webber να κατατάσσεται 8ος. Ο Adrian Sutil με τη Force India (η οποία διαθέτει στη Βαλένθια τροποποιήσεις στην εμπρός αεροτομή, τα barge boards, το εμπρός μέρος του πατώματος και τα καλύμματα των ψυγείων της VJM02) κατάφερε να σημειώσει την 6η επίδοση, εμπρός από τον Kazuki Nakajima, ενώ οι Fernando Alonso (Renault) και Kimi Raikkonen (Ferrari) συμπλήρωσαν την πρώτη δεκάδα. Αμφότεροι είχαν ένα καινούργιο team mate για αυτό τον αγώνα. Στη Renault, ο 23χρονος Γάλλος Romain Grosjean, στο ντεμπούτο του στη Formula 1 και στην πρώτη του επαφή με την R29 κατάφερε να κινηθεί ταχύτερα από τις Toyota και τον Luca Badoer, ο οποίος κάνει την επιστροφή του έπειτα από μια δεκαετία στη Formula 1 αντικαθιστώντας στη Ferrari τον τραυματία Felipe Massa. Ο Ιταλός δεν κατάφερε να ενθουσιάσει, αφού κατετάγη τελευταίος, ένα δευτερόλεπτο πίσω από τον 19ο, Timo Glock.

Oι δυο Toro Rosso κινήθηκαν γρήγορα, καταλαμβάνοντας την 11η και 13η θέση. Στο στρατόπεδο της BMW (η οποία είδε τα μονοθέσιά της στη 12η και 15η θέση), για αυτό τον αγώνα παρουσιάστηκε ένα καινούργιο (προεκταμένο) κάλυμμα κινητήρα, πιο στενά καλύμματα ψυγείων, διαφορετικό πάτωμα και ένα πιο ελαφρύ πλαίσιο στην F1.09. O Robert Kubica, έπειτα από την ανακοίνωση αποχώρησης της BMW, δηλώνει ότι διατηρεί «ανοιχτό μυαλό» όσον αφορά το μέλλον του και πιστεύει ότι υπάρχουν για τον ίδιο μερικές ευκαιρίες. O Nick Heidfeld από την πλευρά του, δήλωσε ότι λόγω της λήξης του συμβολαίου του με την ομάδα, είχε ήδη ξεκινήσει τις συνομιλίες με «αρκετές» άλλες ομάδες, τις οποίες έχει εντείνει έπειτα από την ανακοίνωση της BMW και παραμένει αισιόδοξος ότι θα συνεχίσει την καριέρα του στη Formula 1.

Στο απογευματινό 90λεπτο, ο Fernando Alonso αντάμειψε τους συμπατριώτες που προσήλθαν στη Βαλένθια με τον ταχύτερο χρόνο της διαδικασίας, σχεδόν 8 δέκατα ταχύτερο από οποιουδήποτε άλλου. Ο Ισπανός σημείωσε την ταχύτερη επίδοσή του λίγα λεπτά πριν την πτώση της καρό σημαίας και έδειχνε ότι θα μπορούσε να βελτιώσει και άλλο στην επόμενη γρήγορη προσπάθειά του που διακόπηκε πρόωρα από τετ-α-κέ του. Μάλιστα, ο Alonso είχε συγκρουστεί με τον Nick Heidfeld 15 λεπτά πριν τη λήξη της διαδικασίας, καθώς οι δυο οδηγοί πλησίαζαν την τελευταία στροφή με τον Γερμανό μπροστά. Ο Alonso μπλόκαρε τα φρένα του και παρά το ότι ο Heidfeld τον είδε και άνοιξε τη γραμμή του, όταν έστριψε, η Renault του Ισπανού τον εμβόλισε, απογειώνοντας την BMW Sauber τερματίζοντας πρόωρα το απόγευμά του.

H πρώτη θέση άλλαξε πολλές φορές χέρια, καθώς όσο η πίστα στρωνόταν με λάστιχο, τόσο κατέβαιναν οι χρόνοι. Προς το τέλος του 90λεπτου ωστόσο, οι δυο Brawn είχαν κατασταλάξει στην κορυφή. Εντέλει, μονάχα ο Alonso κινήθηκε ταχύτερα από αυτές, ένδειξη που μπορεί να σημαίνει ότι η ομάδα κατανόησε τους λόγους που είχαν ρίξει την απόδοσή της στους τελευταίους τρεις αγώνες. Οι δυο Williams ακολούθησαν, εμπρός από τον και πάλι 6ο Adrian Sutil. O Γερμανός είχε πίσω του τον Robert Kubica (BMW Sauber) και τον team mate του στη Force India, Giancarlo Fisichella. Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Sebastian Vettel (Red Bull) και Heikki Kovalainen. Στο στρατόπεδο της McLaren χάθηκε πολύτιμος χρόνος, αφού το μονοθέσιο του Lewis Hamilton υπέστη ζημιές σε μια έξοδο που είχε ο παγκόσμιος πρωταθλητής πριν συμπληρωθεί καν το πρώτο 10λεπτο της απογευματινής διαδικασίας και ο Βρετανός δεν επέστρεψε ποτέ στην πίστα. Οι μηχανικοί του άρχισαν να ετοιμάζουν από νωρίς τo μονοθέσιό του για την αυριανή ημέρα.

Ο Kimi Raikkonen σημείωσε τον 11ο χρόνο, ενώ ο καινούργιος του team mate, Luca Badoer, κινήθηκε στον ίδιο ρυθμό με αυτόν του 19χρονου Ισπανού οδηγού της Toro Rosso Jaime Alguersuari, ο οποίος διανύει το δεύτερο αγωνιστικό του σαββατοκύριακο στη Formula 1. O 38χρονος Ιταλός οδηγός της Ferrari πλησίασε τουλάχιστον τον team mate του, από τα 2,4 δευτερόλεπτα το πρωί στα 1,3 το απόγευμα.

Ο Jarno Trulli κατετάγη 12ος για την Toyota η οποία δε φάνηκε ιδιαίτερα γρήγορη σήμερα, ενώ ο Romain Grosjean σημείωσε έναν πολύ αξιοπρεπή χρόνο, δεδομένου ότι αυτό ήταν το δεύτερο 90λεπτο που έχει περάσει οδηγώντας την R29, που τον έφερε στη 13η θέση, εμπρός από τον απογοητευτικό Mark Webber.

_________________
ImageImage

Ταύρος Γένος:Αρσενικό Άλογο ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από MAXRISTOSΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςMSN Messenger
MAXRISTOS
3ο στάδιο
3ο στάδιο


Ηλικία: 45
Ένταξη: 23 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 524
Περιοχή: Ν.Σμύρνη
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 22/8/2009, 22:29  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

GP Ευρώπης: Πρώτη σειρά εκκίνησης για τη McLaren

O Lewis Hamilton σημείωσε την πρώτη του φετινή pole position στη Βαλένθια και την πρώτη στην ιστορία του σπορ για μονοθέσιο με KERS, με τον Heikki Kovalainen να τον πλαισιώνει στην πρώτη σειρά εκκίνησης, καθώς ένα λάθος στην τελευταία στροφή της τελευταίας γρήγορης προσπάθειάς του, δεν τον άφησε να παλέψει για την καλύτερη θέση της εκκίνησης. Πίσω από τις McLaren θα παραταχθεί αύριο ο Rubens Barrichello, που έδειχνε να έχει αντλήσει περισσότερα από την Brawn στη Βαλένθια από τον team mate του. Ο Sebastian Vettel κατάφερε να καταταγεί 4ος, παρά το ότι η Red Bull δε δείχνει ιδιαίτερα ανταγωνιστική στη Βαλένθια, εμπρός από τον επικεφαλής της βαθμολογίας, Jenson Button. O Kimi Raikkonen θα εκκινήσει αύριο 6ος, εμπρός από τους Nico Rosberg, Fernando Alonso, Mark Webber και Robert Kubica.

Όταν η McLaren κατέκτησε τη νίκη στην Ουγγαρία, υπήρχε η αμφιβολία των ειδικών συνθηκών που επικρατούν στο Hungaroring που πάντα κάνουν ξεχωριστό τον αγώνα. Παρά το γεγονός ότι οι συνθήκες στη Βαλένθια μοιάζουν με αυτές της Ουγγαρίας, γεγονός είναι ότι η McLaren αποτελεί πλέον ένα από τα κορυφαία μονοθέσια του grid, γεγονός που αποτελεί μεγάλο επίτευγμα για τη βρετανική ομάδα, δεδομένου του ξεκινήματος που έκανε στη σεζόν με την MP4-24 η οποία παρουσίαζε σχεδιαστικά λάθη κατά τη γέννησή της. Για αυτό το λόγο άλλωστε, η McLaren είχε να κάνει το 1-2 στις κατατακτήριες δοκιμές από πέρυσι στην Ουγγαρία. Η McLaren συνεχίζει ακάθεκτα την εξέλιξη του φετινού μονοθεσίου της. Για αυτό τον αγώνα διαθέτει έναν καινούργιο διαχύτη και μια καινούργια εμπρός αεροτομή (την οποία ωστόσο δε χρησιμοποιεί κανένας εκ των δυο οδηγών), ενώ ο Lewis Hamilton διαθέτει ένα μονοθέσιο με περίπου 7,5 εκατοστά μικρότερο μεταξόνιο, γεγονός που απαιτεί τροποποιήσεις στο πάτωμα, το ρύγχος και το σύνολο της εμπρός αεροτομής, καθώς ο εμπρός άξονας έχει μεταφερθεί προς τα πίσω. Το γεγονός αυτό ήταν που άφησε το Βρετανό εκτός της δεύτερης περιόδου ελεύθερων δοκιμών εχθές, έπειτα από την έξοδό του στα αρχικά λεπτά της διαδικασίας, όπου προκάλεσε ζημιές στα υποστηρίγματα της εμπρός αεροτομής. Λόγω της νεότητας του μονοθεσίου, δεν υπήρχαν ανταλλακτικά. Αυτά στάλθηκαν από το εργοστάσιο στην Ισπανία εχθές το βράδυ. Η αλλαγή στο μεταξόνιο βελτιώνει την κατανομή βαρών σε σύγκριση με την έκδοση που χρησιμοποιεί ο Heikki Kovalainen.

Παρ' όλα αυτά, ο Φινλανδός παραλίγο να αρπάξει την pole position από τον team mate του στην τελευταία του προσπάθεια, έχοντας σημειώσει ταχύτερο χρόνο από τον Hamilton στα πρώτα δυο τμήματα της πίστας. Ωστόσο, ο Kovalainen καθυστέρησε υπερβολικά το φρενάρισμά του για την τελευταία στροφή, με αποτέλεσμα να σημειώσει το δεύτερο χρόνο. Συνεπώς, ο Hamilton, όντας επικεφαλής από την πρώτη του γρήγορη προσπάθεια στο Q3 και με κανέναν να μην απειλεί την πρωτοπορία του, είχε τη δυνατότητα να εγκαταλείψει την τελική του προσπάθεια, εξοικονομώντας καύσιμα για ένα ακόμα γύρο στο πρώτο stint του αυριανού αγώνα.

Oι δυο McLaren, εκτός σημαντικού απροόπτου, αναμένεται να παραμείνουν επικεφαλής στη διαδικασία της εκκίνησης, δεδομένου ότι είναι τα μόνα μονοθέσια μεταξύ των 5 πρώτων που είναι εφοδιασμένα με KERS και η απόσταση μέχρι το πρώτο φρενάρισμα είναι αρκετά μεγάλη.

Η Brawn έδειξε να έχει βελτιωθεί σημαντικά σε σύγκριση με τους προηγούμενους τρεις αγώνες, με τον Rubens Barrichello, που τα πήγε καλύτερα από τον team mate του, να δηλώνει ότι η ομάδα αναγκάστηκε να πάει λίγο πίσω και να διαπιστώσει τι κατεύθυνση είχε πάρει στους τελευταίους αγώνες για να καταφέρει να βγει από το αδιέξοδο στο οποίο είχε οδηγηθεί με το στήσιμο της BGP001 και τον τρόπο με τον οποίο αυτή χρησιμοποιεί τα ελαστικά της. O Barrichello δήλωσε ότι στοχεύει στη νίκη αύριο, ενώ ο Button είπε ότι αντιμετώπιζε δυσκολίες με άδειο ρεζερβουάρ, τα πράγματα όμως βελτιώθηκαν με το φορτίο καυσίμου του Q3. O Βρετανός παραδέχθηκε ότι άνοιξε υπερβολικά τη γραμμή του στην 4η στροφή, χαλώντας το πέρασμά του και από την 5η, γεγονός που του κόστισε περίπου 2 δέκατα του δευτερολέπτου και ίσως την 4η θέση.

Η Red Bull, στις υψηλές θερμοκρασίες της Βαλένθια, δεν αποδεικνύεται το ίδιο ανταγωνιστική όσο ήταν σε Γερμανία και Βρετανία. Ο αγωνιστικός διευθυντής της ομάδας, Christian Horner δήλωσε ότι η απουσία γρήγορων στροφών και την stop & go φύση της χάραξης της Βαλένθια, οι Brawn θα ευνοούνται σε σύγκριση με τις Red Bull. Στις ελεύθερες δοκιμές, ο Sebastian Vettel είδε τον κινητήρα του να παραδίδει το πνεύμα και χρησιμοποιεί πλέον την 6η μονάδα από τις 8 που έχει διαθέσιμες για όλη τη σεζόν... Ο Mark Webber δήλωσε ότι περίμενε η RB5 να είναι ταχύτερη και πιστεύει ότι η Βαλένθια είναι μια από τις πίστες που δεν ταιριάζει στο μονοθέσιο της Red Bull και για αυτό επέλεξε ένα αρκετά μεγάλο φορτίο καυσίμου. Παρά το γεγονός ότι η πρόσφυση δεν είναι άσχημη, σύμφωνα με τον Αυστραλό οδηγό, η Red Bull δε μπορεί να αγωνιστεί με τις ρυθμίσεις στις αεροτομές που έχουν άλλες ομάδες, που πετυχαίνουν υψηλές τελικές ταχύτητες, διατηρώντας επαρκή πρόσφυση στα αργά σημεία. Σύμφωνα με πληροφορίες, η Red Bull εξετάζει το ενδεχόμενο να χρησιμοποιεί KERS από το Βέλγιο, σε μια εβδομάδα, για τις γρήγορες πίστες όπως είναι το Spa-Francorchamps και η Monza. H Red Bull είναι η μόνη ομάδα που θα μεταφέρει τα μονοθέσιά της πίσω στο εργοστάσιό της, στο Milton Keynes της Αγγλίας μεταξύ των δυο αγώνων. Την ίδια στιγμή, ο Ross Brawn απέκλεισε το ενδεχόμενο η ομάδα του να χρησιμοποιήσει το σύστημα στα μονοθέσιά της, λόγω των τροποποιήσεων που αναγκάστηκε να κάνει στην BGP001 για να χωρέσει ο κινητήρας της Mercedes. Παράλληλα, σύμφωνα με τον γερμανικό Τύπο, έπειτα από την ανανέωση του συμβολαίου του, ο Vettel θα εισπράττει 3,5 εκατομμύρια ευρώ ετησίως για φέτος και το 2010, με τις απολαβές του να αυξάνονται στα 10 εκατομμύρια για το 2011.

Ο Kimi Raikkonen -που δήλωσε ότι η σημερινή ήταν μια από τις καλύτερες φετινές εμφανίσεις σε κατατακτήριες δοκιμές- υπερασπιζόταν μόνος του την τιμή της Ferrari, καθώς ο καινούργιος team mate του, Luca Badoer που αντικαθιστά τον τραυματία Felipe Massa, κατετάγη τελευταίος, 1,5 δευτερόλεπτο πίσω από τον Jaime Alguersuari, ο οποίος κάνει το δεύτερο αγώνα του στη Formula 1, λόγω ενός λάθους στην τελευταία στροφή του γρήγορου γύρου του στο Q1. O 38χρονος Ιταλός δήλωσε ότι η θέση του δεν αποτελεί έκπληξη για τον ίδιο -αν και παραδέχτηκε ότι περίμενε κάτι καλύτερο-, καθώς έχει να οδηγήσει μονοθέσιο Formula 10 μήνες και βρέθηκε για πρώτη φορά ουσιαστικά στο cockpit της F60, σε μια πίστα που δε γνωρίζει. Ο Badoer θα αντιμετωπίσει το Ευρωπαϊκό Grand Prix σαν δοκιμές εξέλιξης και ευελπιστεί ότι στο Βέλγιο θα τα πάει καλύτερα, ζητώντας από όλους λίγη υπομονή για να αποδείξει την αξία του.

Από την 7η θέση θα εκκινήσει αύριο ο Nico Rosberg, ο οποίος εκτιμάει ότι έχει το βαρύτερο φορτίο καυσίμου από οποιονδήποτε οδηγό γύρω του και πιστεύει ότι αυτό θα είναι σημαντικό στοιχείο για τη στρατηγική του στον αγώνα. Ο Kazuki Nakajima δεν κατάφερε να προαχθεί πέραν του Q1, λόγω ενός προβλήματος που σταμάτησε τη λειτουργία του κινητήρα του.

Ο Fernando Alonso δεν ήταν ευχαριστημένος με την 8η θέση ωστόσο πιστεύει ότι το μονοθέσιο της Renault δεν είχε τη δυνατότητα να φτάσει ψηλότερα. Ο Ισπανός, πριν την έναρξη της διαδικασίας, πίστευε ότι θα μπορούσε να καταταγεί 3ος ή 4ος, ωστόσο σύντομα η ομάδα διαπίστωσε ότι αυτό δε θα ήταν δυνατό. Στην άλλη πλευρά του γαλλικού γκαράζ, ο Romain Grosjean, στο ντεμπούτο του στη Formula 1, κατάφερε να υλοποιήσει το στόχο του, καθώς προάχθηκε στο δεύτερο σκέλος και θα εκκινήσει τον αυριανό αγώνα από τη 14η θέση.

Ο Robert Kubica έκλεισε την πρώτη 10άδα και χαρακτήρισε θετική την ημέρα του, αν και συνάντησε κίνηση στη γρήγορη προσπάθειά του, στην οποία διέπραξε και ένα λάθος, συνδυασμός που του κόστισε μερικά δέκατα. Ο team mate του στη BMW Sauber, Nick Heidfeld κατετάγη 11ος και είναι ο πρώτος εκ των οδηγών που έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν το φορτίο καυσίμου με το οποίο θα εκκινήσουν τον αγώνα.

Σε πολύ καλή θέση έφερε τον Adrian Sutil η επίδοσή του, καθώς ο Γερμανός οδηγός της Force India θα εκκινήσει αύριο 12ος, εμπρός από τον Timo Glock. Παρά τις υψηλές προσδοκίες της Toyota από αυτό τον αγώνα, αλλά και την καινούργια εμπρός αεροτομή που φέρει η TF109 στη Βαλένθια, η ιαπωνική ομάδα απογοήτευσε και πάλι με την εμφάνισή της, με τον Jarno Trulli (18ος) να αποκλείεται στο πρώτο σκέλος της διαδικασίας. Την ίδια στιγμή, ο πρόεδρος της ομάδας, John Howett, δήλωσε ότι πιθανότατα θα ανανεωθεί το συμβόλαιο του Glock, ενώ υπάρχει μεγάλο ενδεχόμενο να μην ανανεωθεί το συμβόλαιο του 35χρονου πλέον Trulli, με τον οποίο έχουν υπάρξει διαπραγματευτικές συζητήσεις, οι οποίες προς το παρόν δεν έχουν οδηγήσει σε συμφωνία και οι διαφορές μεταξύ των δυο πλευρών είναι αρκετά μεγάλες, αν και ο Ιταλός οδηγός υπογράμμισε ότι δεν αφορούν τον οικονομικό τομέα.

Ο Sebastien Buemi δεν ήταν ευχαριστημένος από τη 15η θέση, καθώς πίστευε ότι θα μπορούσε να φτάσει έως το Q3, αν είχε διαχειριστεί καλύτερα τα ελαστικά του. Βελτιωμένη εικόνα παρουσίασε ο Jaime Alguersuari, ο οποίος ήταν μονάχα ένα δέκατο του δευτερολέπτου πιο αργός από τον οδηγό που βρίσκεται μπροστά του, τον Jarno Trulli, αν και ο χρόνος του υπολειπόταν ένα δευτερόλεπτο από αυτόν του team mate του στο Q1.

_________________
ImageImage

Ταύρος Γένος:Αρσενικό Άλογο ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από MAXRISTOSΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςMSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:      
Δημοσίευση νέας  Θ. ΕνότηταςΑπάντηση στη Θ. Ενότητα Επισκόπηση προηγούμενης Θ. ΕνότηταςEmail σε έναν Φίλο.Κατάλογος μελών που έχουν επισκεφθεί αυτό το θέμαΑποθήκευσε αυτό το δημοσίευμα σαν αρχείοPrintable versionΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΕπισκόπηση επόμενης Θ. Ενότητας

Επισκόπηση επόμενης Θ. Ενότητας
Επισκόπηση προηγούμενης Θ. Ενότητας
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ΄αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ. Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ΄αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ΄αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ. Συζήτησης
Εσείς δεν μπορείτε να προσθέσετε Συνημμένα αρχεία σ΄ αυτή τη Δ.Συζήτηση
Εσείς δεν μπορείτε να κάνετε μεταφόρτωση αρχείων σ΄ αυτή τη Δ.Συζήτηση


Ασφάλεια Πινάκων

25470 Επιθέσεις που εμποδίζονται
Powered by phpBB2 Plus, phpBB Styles and Kostenloses Forum based on phpBB © 2001/6 phpBB Group
FI Theme :: Mods and Credits :: Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες