MAXRISTOS
3ο στάδιο
Ηλικία: 45
Ένταξη: 23 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 524
Περιοχή: Ν.Σμύρνη
|
|
H βρετανική κατασκευάστρια αγωνιστικών αυτοκινήτων, Lola, εξετάζει το ενδεχόμενο να επιστρέψει στη Formula 1 το 2010, αφότου επιβεβαίωσε ότι έχει ήδη αξιολογήσει διεξοδικά τις τεχνικές, λειτουργικές και οικονομικές απαιτήσεις του εγχειρήματος.
Η βασιζόμενη στο Huntingdon εταιρία έχει μακροχρόνια σχέση με τη Formula 1. Συμμετείχε για πρώτη φορά το 1962 σε Grand Prix (κατακτώντας την pole position στο ντεμπούτο της, χωρίς όμως ανάλογη συνέχεια στα αποτελέσματά της), συνεχίζοντας μέχρι το επόμενο έτος, ενώ το 1967 κλήθηκε από τη Honda να τη βοηθήσει στο σχεδιασμό ενός μονοθεσίου. Τη δεκαετία του ’70 προετοίμασε για μιάμιση σεζόν τα μονοθέσια της Embassy Hill, της ομάδας του δυο φορές παγκόσμιου πρωταθλητή, Graham Hill, πριν το θάνατό του. Επέστρεψε και πάλι στη Formula 1 το 1985 με την ομάδα της Beatrice, η οποία όμως δεν άντεξε πέραν της επόμενης σεζόν, ενώ το 1987 ξεκίνησε τη συνεργασία της με την ομάδα του Gerard Larrousse, η οποία έληξε στο τέλος του 1993 και ενώ η ομάδα είχε ενωθεί με την Scuderia Italia εκείνη τη σεζόν. Η Lola επιχείρησε να επιστρέψει το 1997 στη Formula 1, με τη δική της ομάδα, ωστόσο, το μονοθέσιό της ήταν απελπιστικά αργό και δεν κατάφερε να εξασφαλίσει τη συμμετοχή στον πρώτο αγώνα της χρονιάς. Έπειτα από την αποχώρηση του βασικού σπόνσορά της, η ομάδα διαλύθηκε άμεσα. Παρά την εκπληκτική ιστορία της στο μηχανοκίνητο αθλητισμό, η Lola δεν έχει καταφέρει να πετύχει κάτι σημαντικό στη Formula 1 κάτι που ανέκαθεν αποτελούσε στόχο της.
Με τη FIA να ανακοινώνει ότι όσες ομάδες επιθυμούν θα μπορούν να αγωνιστούν το 2010 με ανώτατο όριο budget 30 εκατομμύρια βρετανικές στερλίνες, ο πρόεδρος της Lola, Martin Birrane πιστεύει ότι η στιγμή είναι κατάλληλη για να εξεταστεί σοβαρά η επιστροφή της εταιρίας στη Formula 1. Πρόσφατα, η Lola αναδιοργάνωσε το διοικητικό της συμβούλιο, ορίζοντας τον Robin Brundle (αδερφό του πρώην οδηγού στη Formula 1 και νυν σχολιαστή των Grand Prix στη βρετανική τηλεόραση, Martin) διευθύνοντα σύμβουλό της.
Η Lola έχει κατασκευάσει πολλά μονοθέσια τα τελευταία χρόνια για διάφορες κατηγορίες, όπως τα Champ Cars, η Formula 3, το Α1GP, η Formula 3000 και η Formula Nippon, ενώ παρέχει πελατειακά σπορ πρωτότυπα τύπου LMP1 και LMP2 σε αγωνιστικές ομάδες.
Η προαναφερθείσα ευρεία δραστηριότητα σημαίνει ότι οι εγκαταστάσεις της μπορούν να προσαρμοστούν εύκολα στις απαιτήσεις μιας ομάδας Formula 1, καθώς διαθέτει ήδη αεροδυναμική σήραγγα υψηλών προδιαγραφών, τμήμα CFD (υπολογιστικής ροοδυναμικής) και προσομοιωτές επτά σημείων. Η Lola θα καταβάλει επίσημη αίτηση συμμετοχής στο πρωτάθλημα της επόμενης χρονιάς εντός των επόμενων εβδομάδων.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες, η Lola βρίσκεται σε συζητήσεις με την Cosworth για την προμήθεια κινητήρων, αν και ενδέχεται να συναντήσει ανταγωνισμό στην κατάληψη των εναπομεινάντων διαθέσιμων θέσεων στη Formula 1 (της οποίας το ανώτατο όριο αριθμού συμμετεχόντων ομάδων είναι 12 προς το παρόν), με πρώτο αντίπαλό της την USF1, η οποία έχει ήδη ανακοινώσει τη συμμετοχή της στο πρωτάθλημα του 2010.
|
|
|
|
_________________
|
|