Συχνές Ερωτήσεις  •  Αναζήτηση  •  Αρχική Σελίδα  •  Forum  •  Album  •  Επιλογές  •  Εγγραφή  •  Προφίλ  •  Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας  •  Σύνδεση
 
 
Επισκόπηση επόμενης Θ. Ενότητας
Επισκόπηση προηγούμενης Θ. Ενότητας

Δημοσίευση νέας  Θ. ΕνότηταςΑπάντηση στη Θ. Ενότητα Επισκόπηση προηγούμενης Θ. ΕνότηταςEmail σε έναν Φίλο.Κατάλογος μελών που έχουν επισκεφθεί αυτό το θέμαΑποθήκευσε αυτό το δημοσίευμα σαν αρχείοPrintable versionΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΕπισκόπηση επόμενης Θ. Ενότητας
Συγγραφέας Μήνυμα
MAXRISTOS
3ο στάδιο
3ο στάδιο


Ηλικία: 45
Ένταξη: 23 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 524
Περιοχή: Ν.Σμύρνη
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 20/4/2009, 09:50  Θέμα δημοσίευσης:  Oι διαμάχες περί διαχυτών συνεχίζονται... Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

Παρά το γεγονός ότι το Διεθνές Εφετείο της FIA αποφάνθηκε ότι οι διαχύτες δύο επιπέδων πληρούν τους κανονισμούς, οι διαμάχες γύρω από το ζήτημα συνεχίζονται, με καυστικές δηλώσεις αλλά και παρεξηγήσεις.

Η BMW Sauber δεν έχει αποφασίσει ακόμα αν θα αποσύρει την ένσταση την οποία κατέθεσε στο Μαλαισιανό Grand Prix για την απόφαση των αγωνοδικών να κρίνουν νόμιμα τα μονοθέσια των Brawn, Toyota και Williams και η οποία ακόμα εκκρεμεί. Ο αγωνιστικός διευθυντής της BMW, Mario Theissen, δήλωσε ότι η γερμανική ομάδα περιμένει τη δημοσιοποίηση της αιτιολόγησης της απόφασης του Διεθνούς Εφετείου για να αποφασίσει αν θα αποσύρει την έφεση ή αν θα επιμείνει, κάτι που ίσως σημαίνει ότι το ζήτημα δεν έχει λήξει ακόμα…

Ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες είναι αποκαλύψεις των ομάδων της Renault και της Red Bull, οι οποίες ισχυρίζονται ότι παρουσίασαν πριν την έναρξη της σεζόν παρόμοιους σχεδιασμούς διαχυτών δυο επιπέδων στη FIA, με τη Διεθνή Ομοσπονδία να τους απαντά ότι δεν πληρούν τους κανονισμούς. Ωστόσο, στην περίπτωση των Brawn, Toyota και Williams ο σχεδιασμός του διαχύτη κρίθηκε νόμιμος… Ο αγωνιστικός διευθυντής της Ferrari, Stefano Domenicali, δήλωσε ότι από οι άνθρωποι που ήταν παρόντες στη συνεδρίαση του Διεθνούς Εφετείου, έμειναν με την εντύπωση ότι η απόφαση είχε ληφθεί πριν πραγματοποιηθούν οι ακροάσεις των εφέσεων. Ο Ιταλός απέφυγε να χαρακτηρίσει την απόφαση του Διεθνούς Εφετείου ως μια προσπάθεια της FIA να διαλύσει την ενότητα της FOTA (του συνδέσμου των ομάδων). Ο Domenicali δήλωσε ότι η κατάσταση αυτή μπορεί να αποτελέσει την αφορμή για μια πιθανή διάσπαση της FOTA, καθώς υπάρχει αρκετή ένταση στις τάξεις της. Ο Ιταλός πιστεύει ότι οι ομάδες θα πρέπει να συζητήσουν το συγκεκριμένο ζήτημα στην επόμενη συνεδρίαση της FOTA, έπειτα από το Grand Prix του Μπαχρέιν.

Ο Theissen από την πλευρά του δήλωσε ότι η απόφαση του Διεθνούς Εφετείου θα αυξήσει τα έξοδα των υπόλοιπων 7 ομάδων, αντιβαίνοντας έτσι τα μέτρα μείωσης κόστους που προσπαθεί να θεσμοθετήσει η FIA.

Tην άποψη αυτή συμμερίστηκε και ο διευθύνων σύμβουλος της Renault, Flavio Briatore, ο οποίος επεσήμανε ότι έχουν ξοδευτεί ήδη πολλά χρήματα για την εξέλιξη του KERS και τώρα θα χρειαστούν ακόμα περισσότερα για τις αεροδυναμικές αλλαγές.

Ωστόσο ο Ιταλός προχώρησε ακόμα περισσότερο, δηλώνοντας ότι η αξιοπιστία της Formula 1 δέχθηκε ισχυρό πλήγμα και πως θα είναι αδύνατο για τις υπόλοιπες ομάδες να φτάσουν τις τρεις που χρησιμοποιούν τον επίμαχο διαχύτη από την αρχή της σεζόν. Ο Briatore συνέχισε λέγοντας: «Οι οδηγοί στην ομάδα μας έχουν υπάρξει και παραμένουν πρωταθλητές, ενώ αυτή τη στιγμή ο τίτλος διεκδικείται από έναν οδηγό που παραλίγο να αποσυρθεί (σ.σ.: Barrichello) και έναν που είναι καλός άνθρωπος, αλλά πιο αργός και από πινακίδα ένδειξης απόστασης στην άκρη του δρόμου (σ.σ.: Button). Σε 3-4 Grand Prix, o τίτλος θα έχει ήδη αποφασιστεί και δε βλέπω τι ενδιαφέρον θα υπάρχει για τους τηλεθεατές να παρακολουθούν έναν αγώνα στον οποίο ο Button έχει 60 βαθμούς, ο Nakajima 50 και κάποιος άλλος 80. Είναι καλύτερο να ακούσεις τη μετάδοση ενός τέτοιου αγώνα στο ραδιόφωνο και να παρακολουθήσεις οτιδήποτε άλλο εκτός αυτού».

Ο Jenson Button πέρασε άμεσα στην αντεπίθεση, δηλώνοντας ότι ο Briatore ίσως πιστεύει ότι όταν οποιαδήποτε ομάδα πέραν της δικής του βρίσκεται στην κορυφή πληγώνει την αξιοπιστία της Formula 1. O Βρετανός υπενθύμισε επίσης στον Ιταλό ότι τον προσέγγισε στην αρχή της χρονιάς, προσφέροντάς του μια θέση στη Renault, οπότε τα καυστικά του σχόλια για την ταχύτητα του πρωτοπόρου στη βαθμολογία οδηγών αυτή τη στιγμή, μάλλον δεν ευσταθούν.

Ο team mate του Button στη Brawn, Rubens Barrichello δήλωσε ότι ο Briatore δεν ξέρει να χάνει, χαρακτηρίζοντας τα σχόλιά του βλακώδη.

Μια ακόμα διαφωνία δημιουργήθηκε από όσα ειπώθηκαν κατά τη διάρκεια της ακρόασης του Διεθνούς Εφετείου. Ο αγωνιστικός διευθυντής της Ferrari, Stefano Deomenicali, κάλεσε τον γενικό διευθυντή της Williams, Adam Parr, να αποσαφηνίσει τα σχόλιά του, όσον αφορά τη νομιμότητα των μονοθεσίων με τα οποία η Scuderia κατέκτησε πολυάριθμους τίτλους τα τελευταία χρόνια. Ο Parr με την άφιξή του στην Κίνα, έσπευσε να ξεκαθαρίσει την κατάσταση.

Στο εφετείο, έγινε λόγος για τον τρόπο ερμηνείας των κανονισμών, σε ότι αφορά τι θεωρείται ως αλλαγή επιπέδου (σε σχέση με το επίπεδο αναφοράς, το χαμηλότερο σημείο του μονοθεσίου, που οριοθετείται από την «ξύλινη» σανίδα στο πάτωμά του) στην περιοχή του διαχύτη. Όπως είναι φυσικό οι εκπρόσωποι των δυο ομάδων διαφωνούσαν για τον τρόπο ερμηνείας των κανονισμών.

Ωστόσο, σύμφωνα με τον Parr, ο τρόπος ερμηνείας των κανονισμών από την πλευρά της Ferrari καθιστά παράνομη την φετινή F60 στην περιοχή των barge boards, αν και οι εκπρόσωποι της ιταλικής ομάδας ισχυρίστηκαν ότι αυτό δεν έχει σημασία για διάφορους λόγους. Χρησιμοποιώντας την ερμηνεία της Ferrari, οι εκπρόσωποι της Williams υποστήριξαν ότι αν αυτή ισχύει, τότε τα μονοθέσια της Scuderia που κατέκτησαν 11 πρωταθλήματα τα τελευταία 8 χρόνια (καθώς και αυτά της Renault που επικράτησαν τη διετία 2005-2006), δε θα πληρούσαν τους κανονισμούς. Στην ουσία, σύμφωνα με τον Parr, η Williams χρησιμοποίησε την αιτιολόγηση της Ferrari για να απορρίψει τα επιχειρήματά της, καθώς σχεδόν όλες οι ομάδες υιοθετούσαν μέχρι πέρυσι την ερμηνεία των κανονισμών που εφάρμοσαν οι Brawn, Toyota και Williams φέτος.

Πολλοί αναρωτιούνται αν οι υπόλοιπες ομάδες προσπαθούν να δικαιολογήσουν το γεγονός ότι δε βρίσκονται στην κορυφή, χρησιμοποιώντας τη διαμάχη για τους διαχύτες δυο επιπέδων ως πρόφαση. Ο Barrichello δήλωσε ότι ακόμα και αν κάποιος αφαιρούσε το διαχύτη από την Brawn και τον τοποθετούσε σε μια Renault, αυτό δε θα έκανε το γαλλικό μονοθέσιο νικητήριο. Αυτό ισχύει διότι, όπως έχουμε αναφέρει, για να λειτουργήσει σωστά ο διαχύτης θα πρέπει και η υπόλοιπη αεροδυναμική διαμόρφωση του μονοθεσίου να είναι ανάλογη, για αυτό και θα πάρει αρκετό καιρό από τις υπόλοιπες ομάδες να εφαρμόσουν τη σχεδιαστική φιλοσοφία διαχύτη δυο επιπέδων, καθώς απαιτεί αλλαγές και στο υπόλοιπο μονοθέσιο.

Το γεγονός που θα πρέπει να τεθεί υπό το μικροσκόπιο είναι γιατί η FIA έκρινε πριν την έναρξη της σεζόν τους διαχύτες των Renault και Red Bull παράνομους, ενώ των Brawn, Williams και Toyota νόμιμους…

_________________
ImageImage

Ταύρος Γένος:Αρσενικό Άλογο ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από MAXRISTOSΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςMSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:      
Δημοσίευση νέας  Θ. ΕνότηταςΑπάντηση στη Θ. Ενότητα Επισκόπηση προηγούμενης Θ. ΕνότηταςEmail σε έναν Φίλο.Κατάλογος μελών που έχουν επισκεφθεί αυτό το θέμαΑποθήκευσε αυτό το δημοσίευμα σαν αρχείοPrintable versionΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΕπισκόπηση επόμενης Θ. Ενότητας

Επισκόπηση επόμενης Θ. Ενότητας
Επισκόπηση προηγούμενης Θ. Ενότητας
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ΄αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ. Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ΄αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ΄αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ. Συζήτησης
Εσείς δεν μπορείτε να προσθέσετε Συνημμένα αρχεία σ΄ αυτή τη Δ.Συζήτηση
Εσείς δεν μπορείτε να κάνετε μεταφόρτωση αρχείων σ΄ αυτή τη Δ.Συζήτηση


Ασφάλεια Πινάκων

25470 Επιθέσεις που εμποδίζονται
Powered by phpBB2 Plus, phpBB Styles and Kostenloses Forum based on phpBB © 2001/6 phpBB Group
FI Theme :: Mods and Credits :: Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες