Συχνές Ερωτήσεις  •  Αναζήτηση  •  Αρχική Σελίδα  •  Forum  •  Album  •  Επιλογές  •  Εγγραφή  •  Προφίλ  •  Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας  •  Σύνδεση
 
 
Επισκόπηση επόμενης Θ. Ενότητας
Επισκόπηση προηγούμενης Θ. Ενότητας

Δημοσίευση νέας  Θ. ΕνότηταςΑπάντηση στη Θ. Ενότητα Επισκόπηση προηγούμενης Θ. ΕνότηταςEmail σε έναν Φίλο.Κατάλογος μελών που έχουν επισκεφθεί αυτό το θέμαΑποθήκευσε αυτό το δημοσίευμα σαν αρχείοPrintable versionΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΕπισκόπηση επόμενης Θ. Ενότητας
Συγγραφέας Μήνυμα
MAXRISTOS
3ο στάδιο
3ο στάδιο


Ηλικία: 45
Ένταξη: 23 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 524
Περιοχή: Ν.Σμύρνη
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 4/4/2009, 09:00  Θέμα δημοσίευσης:  GP Μαλαισίας 2009 Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

Ελεύθερες δοκιμές Παρασκευής

Xωρίς κανένα διάλειμμα, η Formula 1 συνεχίζει το ταξίδι της μέσα στη φετινή χρονιά, με το Grand Prix της Μαλαισίας, όπου στην πρωινή περίοδο ελεύθερων δοκιμών Παρασκευής, η Williams συνέχισε από εκεί που είχε αφήσει τα πράγματα στην Αυστραλία, σημειώνοντας το 1-2, όπως ακριβώς έκανε και η Ferrari το απόγευμα.

Οι ομάδες εξετάζουν το ενδεχόμενο να διαμαρτυρηθούν εκ νέου όσον αφορά το σχεδιασμό του διαχύτη των μονοθεσίων των Brawn, Toyota και Williams. H Red Bull δεν πρόκειται να επαναλάβει τις ενστάσεις της, ενώ η BMW Sauber θέλει να συγκαταλεχθεί στις ομάδες που πιστεύουν ότι επηρεάζονται αρνητικά από τις τεχνικές λύσεις των αντιπάλων τους (με τις άλλες να είναι: Ferrari, Renault, Red Bull) και να καταθέσει και αυτή στη συνεδρίαση του Διεθνούς Εφετείου στις 14/4. H ΒΜW Sauber είχε προσπαθήσει να καταθέσει ένσταση στην Αυσραλία, ωστόσο το έκανε εκπρόθεσμα. Από την πλευρά του, ο Fernando Alonso (ο οποίος ακόμα αναρρώνει από μια μόλυνση στο αυτί που τον έχει ταλαιπωρήσει τις τελευταίες ημέρες) δήλωσε ότι το πρωτάθλημα ενδέχεται να κριθεί από την απόφαση του Διεθνές Εφετείου, αν αυτό αποφανθεί ότι οι διαχύτες των τριών προαναφερθέντων ομάδων είναι νόμιμοι, καθώς ακόμα και αν αντιγράψουν το σχεδιασμό του συγκεκριμένου εξαρτήματος, οι υπόλοιπες ομάδες, θα πρέπει να διαμορφώσουν κατάλληλα και σχεδόν ολόκληρο το υπόλοιπο μονοθέσιο για να λειτουργεί βέλτιστα το συγκεκριμένο εξάρτημα και να ενσωματωθεί αρμονικά.

Όσον αφορά την Brawn GP, κατά τη διάρκεια των επινίκιων στην Αυστραλία, η «καινούργια» ομάδα, ανακοίνωσε την αποδέσμευση 270 ατόμων (από τα 700 συνολικά), για να επιστρέψει στο προσωπικό που διέθετε το 2004 (όταν ονομαζόταν BAR), τα 430 περίπου άτομα.

Η BMW Sauber θα αποφασίσει σήμερα το βράδυ αν θα χρησιμοποιήσει το σύστημα KERS στο μονοθέσιο του Nick Heidfeld, καθώς το πλεονέκτημα που αυτό προσφέρει είναι απειροελάχιστο. Παρά το πλεονέκτημα που προσφέρει το KERS στην εκκίνηση λόγω του μεγάλου μήκους της ευθείας πριν την πρώτη στροφή και παρά την ύπαρξη μιας ακόμη ευθείας ίδιους μήκους, το σύστημα ανάκτησης κινητικής ενέργειας δεν προσφέρει πολλά περισσότερα από όσα είδαμε στη Μελβούρνη.

Την ίδια στιγμή, η μοναδική ομάδα που έχει εξελίξει KERS το οποίο δε χρησιμοποιεί μπαταρίες για την αποθήκευση της συλλεγμένης ενέργειας, αλλά ένα σύστημα στροφέων, η Williams, δε γνωρίζει ακόμα ποιος θα είναι ο πρώτος αγώνας όπου θα χρησιμοποιήσει το σύστημά της. Η βρετανική ομάδα αντιμετώπισε μερικές δυσκολίες με το KERS και αυτή τη στιγμή 10 υπάλληλοί της εργάζονται πυρετωδώς για να τα επιλύσουν, επιτρέποντας την άμεση χρήση του.

Το γεγονός ότι οι team mates βρίσκονται πολύ κοντά μεταξύ τους στην κατάταξη, υπονοεί ότι στη Sepang η απόδοση του μονοθεσίου έχει πολύ μεγαλύτερη σημασία από ότι στην Αυστραλία. Η Williams κατάφερε να καταλάβει την κορυφή στους χρόνους της πρωινής περιόδου, μόλις στα τελευταία λεπτά της διαδικασίας. Μέχρι τότε, οι Brawn βρίσκονταν επικεφαλής και πέραν των Red Bull και Toyota που είχαν ήδη αποδείξει την ταχύτητά τους στην Αυστραλία, η Ferrari έδειξε αυξημένη ανταγωνιστικότητα, αν και το μονοθέσιο του Raikkonen παρουσίασε ένα πρόβλημα, με τον πυροσβεστήρα του cockpit να ενεργοποιείται από μόνος του στο μέσο της πίσω ευθείας. Κάποιοι λένε ότι επρόκειτο για πρόβλημα στο KERS. Παράλληλα, η McLaren εργαζόταν αρκετά στα μονοθέσιά της, γεγονός που περιόρισε τον Heikki Kovalainen στη συμπλήρωση μόλις 7 γύρων. Επίσης, ιδιαίτερα επεισοδιακά ήταν τα πρώτα 90 λεπτά ελεύθερων δοκιμών στη Sepang, με πολυάριθμες εξόδους από την πίστα, χωρίς όμως να παρουσιαστεί κάτι σοβαρό.

Kατά τη διάρκεια της πρώτης περιόδου, ο αγωνιστικός διευθυντής της McLaren, Dave Ryan, εθεάθη να αποχωρεί από τα paddock και λίγο αργότερα, η βρετανική ομάδα επιβεβαίωσε ότι τον έθεσε σε διαθεσιμότητα (παρά το γεγονός ότι εργάζεται σε αυτή 35 χρόνια), έπειτα από το χειρισμό του ζητήματος με τους αγωνοδίκες της Αυστραλίας, που κατέληξε στην ακύρωση του Hamilton από την πρεμιέρα της σεζόν.

Στην απογευματινή περίοδο, η Ferrari έκανε την αντεπίθεσή της, σημειώνοντας τους δυο ταχύτερους χρόνους της διαδικασίας με τον Kimi Raikkonen επικεφαλής. Ωστόσο, ο Φινλανδός αντιμετώπισε και πάλι τεχνικό πρόβλημα με το KERS. Ο Sebastian Vettel ακολούθησε τις Ferrari με πίσω του τον Rosberg, ενώ οι team mates τους, οι Brawn-Μercedes και ο Kovalainen, συμπλήρωσαν την πρώτη 10άδα. Με τον κίνδυνο του μουσώνα να παραμονεύει, οι ομάδες έσπευσαν να στείλουν τους οδηγούς τους στην πίστα. Για μια ακόμη φορά οι έξοδοι από την πίστα ήταν πολλές, με πιο σημαντικό το ατύχημα του Giancarlo Fisichella, ο οποίος κατέστρεψε ολόκληρη την αριστερή πλευρά του μονοθεσίου του.

Για αυτό τον αγώνα, η Bridgestone έχει φέρει τη μαλακή και τη σκληρή γόμα και πιστεύει ότι η χρήση της πρώτης, η οποία για πρώτη φορά υιοθετείται για την πίστα της Sepang, θα αποτελέσει ιδιαίτερα σκληρή πρόκληση για τις ομάδες. Εντωμεταξύ, η σκληρή γόμα είναι ελαφρώς πιο μαλακή από αυτήν που χρησιμοποιούσαν οι ομάδες στις χειμερινές δοκιμές εξέλιξης, έπειτα από ανάλογη απαίτησή τους.

Τέλος, Nico Rosberg και Robert Kubica δήλωσαν τη δυσαρέσκειά τους για την καινούργια μόδα που παρουσιάστηκε φέτος στη Formula 1, τη διεξαγωγή απογευματινών αγώνων σε Αυστραλία και Ασία, έτσι ώστε να βολεύουν περισσότερο το ευρωπαϊκό τηλεοπτικό κοινό. Συνεπώς, η εκκίνηση των δυο πρώτων φετινών Grand Prix είναι προγραμματισμένη για τις 5:00 το απόγευμα σύμφωνα με την τοπική ώρα, κάτι που σημαίνει ότι στους τελευταίους γύρους, ο ήλιος βρίσκεται πολύ κοντά στη δύση του. Αυτό, στην Αυστραλία προκάλεσε προβλήματα ορατότητας, σε επικίνδυνο βαθμό, τόσο λόγω ελλιπούς φωτισμού, όσο και λόγω της θέσης του ήλιου εκείνη την ώρα, ο οποίος βρίσκεται πολύ χαμηλά, «τυφλώνοντας» τους οδηγούς. Στη Μαλαισία, η διεξαγωγή του αγώνα το απόγευμα αυξάνει τις πιθανότητες εμφάνισης μουσώνα κατά τη διάρκειά του και αν κάτι τέτοιο συμβεί, η ορατότητα μπορεί να μειωθεί σε μηδενικά επίπεδα…

Αύριο, Σάββατο, ο ΑΝΤ1 θα μεταδώσει ζωντανά στις 11:30 το πρωί τις κατατακτήριες δοκιμές. Την ίδια ώρα θα ξεκινήσει και η ζωντανή μετάδοση του αγώνα την Κυριακή.

_________________
ImageImage

Ταύρος Γένος:Αρσενικό Άλογο ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από MAXRISTOSΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςMSN Messenger
MAXRISTOS
3ο στάδιο
3ο στάδιο


Ηλικία: 45
Ένταξη: 23 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 524
Περιοχή: Ν.Σμύρνη
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 5/4/2009, 10:47  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

GP Μαλαισίας: Δεύτερη συνεχόμενη pole για τον Button

O Jenson Button κατάφερε να διατηρήσει πίσω του τον Jarno Trulli στις κατατακτήριες δοκιμές του Grand Prix Μαλαισίας, σημειώνοντας τη δεύτερη συνεχόμενη pole position τόσο για τον ίδιο όσο και για την Brawn GP. Oι Sebastian Vettel και Rubens Barrichello σημείωσαν τον τρίτο και τον τέταρτο χρόνο αντίστοιχα, εντούτοις, λόγω των ποινών που τους έχουν επιβληθεί, τη δεύτερη σειρά εκκίνησης θα μοιραστούν οι Timo Glock και Nico Rosberg.

Αρνητική έκπληξη αποτέλεσε ο αποκλεισμός του poleman στη Sepang τα δυο τελευταία χρόνια στη Μαλαισία, Felipe Massa, από το πρώτο κιόλας σκέλος της διαδικασίας, λόγω λανθασμένης εκτίμησης από τη Ferrari, ενώ για μια ακόμη φορά, καμία McLaren δε βρέθηκε στην πρώτη 10άδα.

Ο Trulli όρισε αρχικά το ρυθμό στο Q3, με τον πρώτο του γρήγορο γύρο, το χρόνο του οποίου όμως σύντομα κατάφεραν να καταρρίψουν οι Button και Vettel. Ο Ιταλός όμως επέλεξε να κάνει και δεύτερο γύρο με το ίδιο σετ ελαστικών, με τον οποίο επέστρεψε στην κορυφή, με διαφορά μόλις 4 χιλιοστών του δευτερολέπτου από τον Button. O Βρετανός όμως δεν είχε πει την τελευταία του κουβέντα και στη συνέχεια σημείωσε ένα χρόνο μισό δευτερόλεπτο ταχύτερο όλων των υπολοίπων. Ο Trulli βελτίωσε και πάλι την επίδοσή του, αλλά όχι αρκετά για να περάσει εμπρός από τον Button.

Ο Βρετανός δήλωσε ότι δεν περίμενε να βρεθεί στην pole position εχθές, καθώς το ζύγισμα του μονοθεσίου του δεν τον ικανοποιούσε. Οι μηχανικοί του όμως εργάστηκαν κατά τη διάρκεια της νύχτας και κατάφεραν να το βελτιώσουν σημαντικά για σήμερα. Ούτε o Trulli περίμενε να μάχεται για την pole position, ωστόσο σήμερα, το μονοθέσιό του συμπεριφερόταν πολύ καλύτερα από χθες.

O Vettel, που σημείωσε τον 3ο χρόνο, θα εκκινήσει αύριο από την 13η θέση, λόγω της ποινής που είχε δεχθεί από τους αγωνοδίκες της Αυστραλίας, καθώς κρίθηκε υπεύθυνος για την πρόκληση του ατυχήματος με τον Kubica λίγους γύρους πριν την καρό σημαία της πρεμιέρας της σεζόν.

Ο Barrichello, που σημείωσε τον 4ο χρόνο, θα εκκινήσει 5 θέσεις πιο πίσω, λόγω της προληπτικής αλλαγής κιβωτίου που πραγματοποιήθηκε στο μονοθέσιό του. Ο Βραζιλιάνος είχε δυσκολία να εκκινήσει στο προηγούμενο Grand Prix και οι μηχανικοί βρήκαν κάτι που θα μπορούσε να προκαλέσει το πρόβλημα, για αυτό και η ομάδα αποφάσισε να αλλάξει τη μονάδα, παρά το γεγονός ότι αυτή δεν είχε συμπληρώσει τον απαιτούμενο κύκλο ζωής τεσσάρων αγώνων. O Βραζιλιάνος δήλωσε ότι το σχέδιο ήταν να σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο, για να εκκινήσει αρκετά μπροστά –δεδομένης της ποινής- ωστόσο το μονοθέσιό του παρουσίαζε υπερβολική υποστροφή.

Συνεπώς, ο Timo Glock θα εκκινήσει από την τρίτη θέση, τοποθετώντας δυο Toyota στους πρώτους τρεις, ενώ με τον Nico Rosberg δίπλα του, στην τέταρτη θέση, τρία από τα τέσσερα πρώτα μονοθέσια θα φέρουν κινητήρες Toyota. Οι Mark Webber και Robert Kubica θα καταλάβουν την τρίτη σειρά εκκίνησης, ενώ την πρώτη 10άδα των κατατακτήριων δοκιμών συμπλήρωσαν δυο μονθέσια με KERS: η Ferrari του Kimi Raikkonen και η Renault του Fernando Alonso.

Παρά τις ενθαρρυντικές ενδείξεις στις ελεύθερες δοκιμές, η Ferrari δεν κατάφερε να εντυπωσιάσει με το ρυθμό της ούτε στη Μαλαισία, ενώ ο Alonso, σημείωσε μονάχα έναν γρήγορο γύρο στο Q3, γεγονός που συνιστά ότι ο Ισπανός θα εκκινήσει αύριο με βαρύ φορτίο καυσίμου.

Ο Nick Heidfeld, ο οποίος θα χρησιμοποιήσει το σύστημα KERS της BMW Sauber και στη Μαλαισία, αποκλείστηκε για πολύ λίγο από το τρίτο σκέλος των κατατακτήριων δοκιμών. Ο Kazuki Nakajima δεν κατάφερε να πλησιάσει το ρυθμό του team mate του και περιορίστηκε στη 12η θέση, εμπρός από τις δυο McLaren.

Όλοι οι οδηγοί, πέραν αυτών των McLaren και Toro Rosso αποφάσισαν να αγωνιστούν στη Μαλαισία με φρέσκους κινητήρες, λόγω των υψηλών απαιτήσεων του αγώνα, που παρουσιάζει υψηλές θερμοκρασίες και υγρασία.

To πραγματικό σοκ της ημέρας όμως, ήταν ο αποκλεισμός του Felipe Massa από τη συνέχεια της διαδικασίας στο Q1. H Ferrari πίστευε ότι ένας γύρος θα ήταν αρκετός για τους οδηγούς της να καταταγούν μεταξύ των 15 πρώτων και να περάσουν στην επόμενη φάση της διαδικασίας και αποφάσισε να αργήσει χαρακτηριστικά για να τους βγάλει στην πίστα. Ο Βραζιλιάνος δεν κατάφερε κάτι καλύτερο από τη 16η θέση και αυτό ήταν το τέλος της διαδικασίας για τον ίδιο…

_________________
ImageImage

Ταύρος Γένος:Αρσενικό Άλογο ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από MAXRISTOSΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςMSN Messenger
MAXRISTOS
3ο στάδιο
3ο στάδιο


Ηλικία: 45
Ένταξη: 23 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 524
Περιοχή: Ν.Σμύρνη
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 6/4/2009, 09:29  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

GP Μαλαισίας: Nίκη στα μισά για τον Button

To Grand Prix της Μαλαισίας δεν ολοκληρώθηκε ποτέ, λόγω της τροπικής βροχής που έπληξε την πίστα της Sepang, λίγο μετά την ολοκλήρωση του μισού της αρχικά προγραμματισμένης συνολικής απόστασης, αναγκάζοντας τον αλυτάρχη να τον διακόψει. Ωστόσο ο νικητής παρέμεινε απαράλλακτος σε σχέση με την πρεμιέρα της σεζόν, τον Jenson Button να ανεβαίνει ξανά στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου, πλαισιωμένος από τους Nick Heidfeld και Timo Glock και την Brawn GP να μετράει δυο νίκες σε δυο συμμετοχές στη Formula 1.

Με δεδομένο ότι δε συμπληρώθηκε το 75% της συνολικής απόστασης που είχε προγραμματιστεί, οι βαθμοί που απονέμονται είναι οι μισοί από το κανονικό (5/4/3/2,5/2/1,5/1/0,5). Kάτι αντίστοιχο είχε να συμβεί από το επεισοδιακό Grand Prix Αυστραλίας του 1991. Τη βαθμολογούμενη οκτάδα συμπλήρωσαν, πέραν των τριών προαναφερθέντων οδηγών που ανέβηκαν στο βάθρο, οι Jarno Trulli, Rubens Barrichello, Mark Webber, Lewis Hamilton και Nico Rosberg, σύμφωνα με την κατάταξη που ίσχυε στον 31ο γύρο, τον προηγούμενο δηλαδή από αυτόν στον οποίο διακόπηκε ο αγώνας με καθεστώς κόκκινης σημαίας.

Στην εκκίνηση, που δόθηκε σε στεγνή πίστα, οι ανακατατάξεις ήταν πάρα πολλές, με τον Nico Rosberg να τίθεται επικεφαλής από την 4η θέση, τoν Trulli να παραμένει δεύτερος, τον Fernando Alonso να εκμεταλλεύεται το KERS της Renault για να πεταχτεί στην τρίτη θέση, από την 9η και τον Button που ξεκίνησε αργά να στρίβει 4ος στην πρώτη στροφή, εμπρός από τον Kimi Raikkonen και τον Rubens Barrichello. O Robert Kubica δεν κατάφερε να εκκινήσει σωστά και λίγο αργότερα εγκατέλειψε με προβλήματα στον κινητήρα, τα οποία είχαν παρουσιαστεί ήδη στο γύρο σχηματισμού, ενώ ο Heikki Kovalainen και πάλι δεν κατάφερε να συμπληρώσει παρά μερικές εκατοντάδες μέτρα αφού είχε μια έξοδο στον πρώτο γύρο.

Οι Brawn επέδειξαν αμέσως την ταχύτητά τους, με τον Barrichello να προσπερνάει τον Raikkonen και τον Button να περνάει εμπρός από τον Alonso. Oι τρεις πρώτοι απομακρύνθηκαν σημαντικά στη συνέχεια από τον Ισπανό που είχε βαρύ φορτίο καυσίμου και ο Rosberg είχε μια μικρή διαφορά ασφαλείας (μεταξύ 2,5-3 δευτερολέπτων) από τον Trulli, τον οποίο καταδίωκε στο 1 δευτερόλεπτο ο Button. Στον 3ο γύρο ο Barrichello προσπέρασε τον Alonso, ο οποίος καθυστερούσε όσους τον ακολουθούσαν, μέχρι το 10ο γύρο, όπου ο Raikkonen πέρασε εμπρός από τη Renault για να μιμηθεί το παράδειγμά του και ο Webber δυο γύρους αργότερα.

Ο Vettel ξεκίνησε την περίοδο ανεφοδιασμών στο 13ο γύρο και ο Rosberg, δυο περάσματα αργότερα ήταν ο πρώτος από τους πρωτοπόρους που μπήκε στα pits. O Trulli τον ακολούθησε ένα γύρο αργότερα αλλά βρέθηκε και πάλι πίσω του, ωστόσο ο Button που παρέμεινε μέχρι το 19ο γύρο στην πίστα πριν κατευθυνθεί και αυτός προς τα pits, με μερικούς πολύ γρήγορους γύρους, κατάφερε να επιστρέψει στην πίστα έπειτα από τον ανεφοδιασμό του επικεφαλής. Ο Barrichello είχε προβλήματα να ξεκινήσει έπειτα από τη δική του στάση στα pits της Brawn και επέστρεψε στην πίστα 3ος, πίσω από τον Trulli.

Η Ferrari επέλεξε μια ριψοκίνδυνη στρατηγική, η οποία δεν απέδωσε εντέλει, τοποθετώντας ελαστικά βροχής στο μονοθέσιο του Raikkonen, ενώ δεν είχε πέσει ούτε μια σταγόνα στην πίστα. Ο Φινλανδός έπρεπε να μπει στα pits, καθώς δεν είχε άλλα καύσιμα και οι άνθρωποι της Scuderia, γνωρίζοντας ότι θα ακολουθήσει βροχή, προσπάθησαν να γλιτώσουν ένα pit stop. Ωστόσο, η βροχή ξεκίνησε να πέφτει στο 21ο πέρασμα και οι τρεις γύροι που είχε κάνει ο Raikkonen σε στεγνή πίστα με τα ελαστικά βροχής τα είχαν καταστρέψει τελείως, γεγονός που έθεσε τέλος ουσιαστικά στον αγώνα του Φινλανδού…

Γνωρίζοντας το τροπικό κλίμα της Μαλαισίας, όλες οι ομάδες εφοδίασαν τους οδηγούς τους με ελαστικά βροχής, εκτός από την Toyota με τον Glock, ο οποίος επέλεξε τα ενδιάμεσα. Το ρίσκο της ιαπωνικής ομάδας απέδωσε εντός ολίγου, με τον Γερμανό να έχει πέσει αρχικά πολύ πίσω, αλλά στη συνέχεια να κινείται αρκετά δευτερόλεπτα ταχύτερα από τους υπόλοιπους.

Την ίδια στιγμή, Webber και Hamilton είχαν μια εκπληκτική μονομαχία που διήρκεσε τρεις ολόκληρους γύρους, μέχρι ο Αυστραλός να εξασφαλίσει την 6η θέση. Σύντομα, ο Glock έφτασε στις πρώτες θέσεις, κάτι που έκανε τους πρωτοπόρους να πολλούς να μπουν στα pits για να μεταβούν σε ενδιάμεσα ελαστικά.

Εκείνη ακριβώς τη στιγμή όμως, στον 30ο γύρο, η ένταση της βροχής αυξήθηκε και ο Glock, έχοντας χάσει μόλις την πρωτοπορία από τον Button, επέλεξε να μεταβεί στα ελαστικά βροχής, κάτι που έκαναν και όσοι είχαν επιλέξει να στραφούν στα ενδιάμεσα, λίγες στιγμές νωρίτερα. Το ίδιο έκανε και ο Button στη συνέχεια, ωστόσο ο μεγάλος κερδισμένος όλης της υπόθεσης, ήταν ο Nick Heidfeld, ο οποίος έχοντας εκκινήσει με βαρύ φορτίο καυσίμου, κατάφερε να συγχρονίσει τον ανεφοδιασμό του με τη μετάβαση στα ελαστικά βροχής και από εκεί που βρισκόταν εκτός της πρώτης οκτάδας, να βρεθεί δεύτερος. Ο Glock σύντομα έφτασε και προσπέρασε τον συμπατριώτη του, αλλά έπειτα από πολυάριθμες εξόδους λόγω υδρολίσθησης (Hamilton, Vettel, Buemi, Fisichella) στον επόμενο γύρο το αυτοκίνητο ασφαλείας κλήθηκε να ορίσει το ρυθμό, που πλέον κυμαινόταν σε τραγελαφικά επίπεδα. Ακόμη και πίσω από τη Mercedes όμως οι οδηγοί παραπονούνταν ότι τα μονοθέσια δεν ήταν δυνατό να οδηγηθούν, συνεπώς η κόκκινη σημαία σήμανε τη διακοπή του αγώνα.

Ακολούθησε μεγάλη αναμονή, για να διαπιστωθεί αν θα συνεχιστεί ο αγώνας, ωστόσο λίγο πριν τη συμπλήρωση του δίωρου (που αποτελεί το μέγιστο χρονικό όριο που επιτρέπεται να διαρκέσει ένας αγώνας), ανακοινώθηκε η οριστική διακοπή του, με την κατάταξη να ισχύει ως είχε ένα γύρο πριν τη διακοπή. Συνεπώς, ο Heidfeld ανέκτησε τη δεύτερη θέση, ενώ ο Rosberg έπεσε στην 8η, ενώ είχε καταφέρει να ανακάμψει στον 32ο γύρο.

Συνεπώς, μοιράστηκαν οι μισοί βαθμοί στους πρώτους 8, με τον Button να κατακτά ακόμα μια νίκη υπό περίεργες συνθήκες (στην Αυστραλία ο τερματισμός δόθηκε υπό το καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας). Ο Heidfeld χάρισε στη BMW Sauber τους πρώτους της βαθμούς και έγινε ο πρώτος οδηγός που ανέβηκε στο βάθρο με μονοθέσιο που χρησιμοποιεί KERS, ενώ οι Toyota πραγματοποίησαν μια πολύ καλή εμφάνιση, καταλαμβάνοντας τις θέσεις 3 και 4. Οι Webber και Hamilton σημείωσαν τους πρώτους τους βαθμούς για φέτος, ενώ σίγουρα απογοητευτική ήταν η εξέλιξη του αγώνα για τον Rosberg, όχι όσο ήταν για τη Ferrari όμως, η οποία απέτυχε να σημειώσει βαθμούς και σε αυτό τον αγώνα. Η ιταλική ομάδα έχει από το μελανό στην ιστορία της 1992 να μη σημειώσει βαθμούς σε κανέναν εκ των δυο αρχικών αγώνων της σεζόν.

_________________
ImageImage

Ταύρος Γένος:Αρσενικό Άλογο ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από MAXRISTOSΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςMSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:      
Δημοσίευση νέας  Θ. ΕνότηταςΑπάντηση στη Θ. Ενότητα Επισκόπηση προηγούμενης Θ. ΕνότηταςEmail σε έναν Φίλο.Κατάλογος μελών που έχουν επισκεφθεί αυτό το θέμαΑποθήκευσε αυτό το δημοσίευμα σαν αρχείοPrintable versionΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΕπισκόπηση επόμενης Θ. Ενότητας

Επισκόπηση επόμενης Θ. Ενότητας
Επισκόπηση προηγούμενης Θ. Ενότητας
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ΄αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ. Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ΄αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ΄αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ. Συζήτησης
Εσείς δεν μπορείτε να προσθέσετε Συνημμένα αρχεία σ΄ αυτή τη Δ.Συζήτηση
Εσείς δεν μπορείτε να κάνετε μεταφόρτωση αρχείων σ΄ αυτή τη Δ.Συζήτηση


Ασφάλεια Πινάκων

25470 Επιθέσεις που εμποδίζονται
Powered by phpBB2 Plus, phpBB Styles and Kostenloses Forum based on phpBB © 2001/6 phpBB Group
FI Theme :: Mods and Credits :: Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες