Συχνές Ερωτήσεις  •  Αναζήτηση  •  Αρχική Σελίδα  •  Forum  •  Album  •  Επιλογές  •  Εγγραφή  •  Προφίλ  •  Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας  •  Σύνδεση
 
 
Επισκόπηση επόμενης Θ. Ενότητας
Επισκόπηση προηγούμενης Θ. Ενότητας

Δημοσίευση νέας  Θ. ΕνότηταςΑπάντηση στη Θ. Ενότητα Επισκόπηση προηγούμενης Θ. ΕνότηταςEmail σε έναν Φίλο.Κατάλογος μελών που έχουν επισκεφθεί αυτό το θέμαΑποθήκευσε αυτό το δημοσίευμα σαν αρχείοPrintable versionΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΕπισκόπηση επόμενης Θ. Ενότητας
Συγγραφέας Μήνυμα
MAXRISTOS
3ο στάδιο
3ο στάδιο


Ηλικία: 45
Ένταξη: 23 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 524
Περιοχή: Ν.Σμύρνη
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 2/4/2009, 15:40  Θέμα δημοσίευσης:  O Hamilton ακυρώθηκε από τα αποτελέσματα του GP Αυστραλία Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

O Lewis Hamilton αποκλείστηκε από τα αποτελέσματα του Αυστραλιανού Grand Prix, καθώς οι αγωνοδίκες της Μαλαισίας, οι οποίοι επανεξέτασαν την υπόθεση προσπεράσματος του πρωταθλητή από τον Jarno Trulli υπό το καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας, έπειτα από την ανάλυση περαιτέρω δεδομένων και αποφάνθηκαν ότι ο Bρετανός και η McLaren είχαν κάνει παραπλανητικές καταθέσεις στην Αυστραλία. Συνεπώς, η τρίτη θέση επιστράφηκε στον Trulli.

Κατά τη διάρκεια της παρέμβασης του αυτοκινήτου ασφαλείας στον 57ο γύρο του Αυστραλιανού Grand Prix, ο Jarno Trulli είχε βγει εκτός πίστας στην προτελευταία στροφή, χάνοντας τη θέση του από τον Hamilton, ωστόσο ο Ιταλός προσπέρασε ξανά τη McLaren λίγες στροφές αργότερα. Ο Ιταλός είχε δηλώσει στην Αυστραλία ότι ο Hamilton επιβράδυνε πολύ, κάνοντας στην άκρη, γεγονός που έκανε τον Trulli να πιστεύει ότι η McLaren του αντιμετώπιζε πρόβλημα, για αυτό και τον προσπέρασε.

Οι αγωνοδίκες αποφάσισαν στη συνέχεια να επιβάλουν ποινή 25 δευτερολέπτων στο χρόνο αγώνα του Trulli, ρίχνοντάς τον από την 3η στη 12η θέση. Η Toyota είχε εκφράσει την επιθυμία της να εφεσιβάλει την απόφαση αυτή, ωστόσο ενημερώθηκε από τους αγωνοδίκες ότι δεν έχει το δικαίωμα να το κάνει (ακριβώς όπως είχε συμβεί και στο περυσινό Grand Prix Βελγίου, όπου αφαιρέθηκε η νίκη από τον Hamilton επειδή είχε «κόψει δρόμο» στο τελευταίο chicane και στην επόμενη στροφή είχε περάσει τον Raikkonen). H ιαπωνική ομάδα ενημέρωσε στη συνέχεια τον αλυτάρχη του αγώνα ότι θέλει να εφεσιβάλει το αποτέλεσμα του Αυστραλιανού Grand Prix, γεγονός που θα οδηγούσε το ζήτημα στο Διεθνές Εφετείο της FIA.

Ωστόσο, η Toyota αποφάσισε να αποσύρει την έφεσή της, καθώς σύμφωνα με τον αγωνιστικό κώδικα της FIA, θεωρούσε σχεδόν σίγουρο ότι αυτή δε θα γινόταν δεκτή, καθώς αναφέρεται ότι δεν υπάρχει δυνατότητα ασκήσεως έφεσης σε ποινές διέλευσης από το pit lane (ως τέτοια καταχωρήθηκε αυτή του Trulli, καθώς επιβλήθηκε έπειτα από το πέρας του αγώνα). Συνεπώς, η Toyota είχε φτάσει στο συμπέρασμα ότι δε θα την ωφελούσε να κυνηγήσει περαιτέρω το ζήτημα.

Εντούτοις, η FIA αποφάσισε να ανοίξει εκ νέου το ζήτημα, καλώντας τους δυο οδηγούς να παρουσιαστούν ενώπιον των αγωνοδικών της Μαλαισίας, έπειτα από την ανακάλυψη νέων στοιχείων, τα οποία δεν ήταν διαθέσιμα στους ομολόγους τους στην Αυστραλία –τις ηχογραφήσεις από την ενδοεπικοινωνία της McLaren και της Toyota.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες, οι ηχογραφήσεις αυτές παρείχαν καινούργιες πληροφορίες και οι αγωνοδίκες ήθελαν να διασταυρώσουν τις νέες αποδείξεις με την κατάθεση του Hamilton στην Αυστραλία. Ο Hamilton είχε δηλώσει ότι η ομάδα του τον είχε ενημερώσει να επιστρέψει τη θέση του στον Trulli, αφότου τον είχε προσπεράσει και αυτή ήταν και η γραμμή υπεράσπισης του Ιταλού, ότι δηλαδή ο οδηγός της McLaren του είχε παραχωρήσει τη θέση, επιβραδύνοντας και κάνοντας στην άκρη. Εντούτοις, στη McLaren ισχυρίζονταν ότι ο Trulli προσπέρασε τον Hamilton χωρίς ο Βρετανός να έχει επιβραδύνει. Ο πρωταθλητής κατέθεσε και στους αγωνοδίκες της Αυστραλίας ότι δεν είχε αφήσει τον Trulli να τον προσπεράσει ξανά και ότι ο Ιταλός το έκανε με δική του πρωτοβουλία.

Συνεπώς, επειδή οι ηχογραφήσεις από την ενδοεπικοινωνία της McLaren, αντιφάσκουν με την αρχική κατάθεση του Hamilton, οι αγωνοδίκες της Μαλαισίας αποφάνθηκαν ότι ο Βρετανός οδηγός εσκεμμένα παρείχε παραπλανητικές πληροφορίες στους ομολόγους τους στην Αυστραλία, παραβαίνοντας τους όρους του αγωνιστικού κώδικα της FIA. Έτσι, ο Hamilton ακυρώθηκε από το αποτέλεσμα του πρώτου αγώνα της σεζόν, ενώ και η ποινή που είχε επιβληθεί στον Trulli αποσύρθηκε, συνεπώς ο Ιταλός επέστρεψε στην τρίτη θέση της τελικής κατάταξης, εμπρός από τον team mate του.

Όπως είναι φυσικό, ο Trulli καλωσόρισε την απόφαση των αγωνοδικών, γνωρίζοντας ότι η FIA δεν επανεξετάζει συχνά τις αποφάσεις της. Ο Ιταλός δήλωσε επιζητούσε δικαιοσύνη επί του ζητήματος ξεκαθαρίζοντας ότι ήταν πάντοτε ειλικρινής, καθώς η κατάθεσή του δεν άλλαξε, γεγονός που ο ίδιος πιστεύει ότι βγήκε υπέρ του στο τέλος. Ο Trulli αρνήθηκε να σχολιάσει την τιμωρία του Hamilton, καθώς δεν γνώριζε τι στοιχεία επανεξέτασε η FIA.

Η έλλειψη ειλικρίνειας θεωρείται από τη FIA ως μεγαλύτερο παράπτωμα από οποιοδήποτε αντίστοιχο οδηγικό. Η McLaren ανακοίνωσε ότι δεν πρόκειται να εφεσιβάλει την απόφαση των αγωνοδικών. Η βρετανική ομάδα δικαιολογήθηκε, αναγράφοντας στην ανακοίνωσή της ότι πίστευε πως οι αγωνοδίκες είχαν στα χέρια τους τις ηχογραφήσεις από την ενδοεπικοινωνία και δε θεωρούσε απαραίτητο να συζητήσει το περιεχόμενό τους μαζί τους, αν και δήλωσε τη μετάνοιά της για την επιλογή αυτή…


O γενικός διευθυντής της McLaren, Martin Whitmarsh δήλωσε ότι η ομάδα του δεν είπε ψέματα στους αγωνοδίκες της Αυστραλίας, παραδέχθηκε όμως ότι έσφαλε, καθώς δεν τους ανέφερε τη συζήτηση που υπήρξε μέσω της ενδοεπικοινωνίας με τον Hamilton, όπου το pit wall είπε στον οδηγό να παραχωρήσει τη θέση του στον Trulli. O Whitmarsh προσέθεσε ότι η McLaren νόμιζε ότι οι ηχογραφήσεις από την ενδοεπικοινωνία ήταν διαθέσιμες στους αγωνοδίκες κατά τη διάρκεια της πρώτης ακρόασης και ότι η ομάδα δεν πίστευε ότι οι πληροφορίες αυτές θα βοηθούσαν τη διαδικασία λήψης απόφασης για το συμβάν.

O Whitmarsh αποκάλυψε ότι όταν ο Hamilton ενημέρωσε την ομάδα ότι είχε προσπεράσει τον Trulli, το pit wall τον παρότρυνε να επιστρέψει τη θέση του, κάτι στο οποίο αντιτάθηκε ο Βρετανός οδηγός, απαντώντας ότι η Toyota είχε βρεθεί εκτός πίστας. Πριν ολοκληρωθεί η συζήτηση που ακολούθησε μεταξύ τους, ο Trulli είχε ανακτήσει τη θέση, αναφέρει ο Whitmarsh, προσθέτοντας ότι από την ανάλυση των δεδομένων της τηλεμετρίας, ο Hamilton δεν είχε κόψει το ρυθμό του σε σύγκριση με τους υπόλοιπους γύρους πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας. Μόλις συνέβη αυτό, η McLaren επικοινώνησε με τη διεύθυνση του αγώνα, ρωτώντας αν ο Hamilton μπορεί να πάρει πίσω τη θέση. Εντούτοις, η διεύθυνση του αγώνα είχε πολλά ακόμη πράγματα να αντιμετωπίσει εκείνη τη χρονική στιγμή και δεν ήταν σε θέση να απαντήσει παρά τις επανειλημμένες εκκλήσεις της McLaren. Συνεπώς –σύμφωνα πάντοτε με τον Whitmarsh- η ομάδα περίμενε να δει αν οι αγωνοδίκες θα εξέταζαν το ζήτημα μετά το πέρας του αγώνα.

Οι αγωνοδίκες έκριναν μετά την εξέταση των ηχογραφήσεων της ενδοεπικοινωνίας ότι η McLaren δεν ήταν απόλυτα σαφής όσον αφορά τις συνομιλίες μέσω του ασυρμάτου και αποφάνθηκαν ότι αυτό συνέβη με σκοπιμότητα. Ο Whitmarsh τόνισε ότι κάτι τέτοιο δεν ισχύει, ωστόσο η FIA ανακοίνωσε ότι ο Hamilton και η McLaren μπορεί να αντιμετωπίσουν περαιτέρω ποινές, λόγω παραβίασης του άρθρου 151C του αγωνιστικού κώδικα, που αναφέρεται στην εσκεμμένη κατάθεση παραπλανητικών πληροφοριών…

Παράλληλα, η Red Bull επιβεβαίωσε ότι οι αγωνοδίκες της Μαλαισίας ζήτησαν να συναντηθούν και με τον Sebastian Vettel, ο οποίος είναι τιμωρημένος με ποινή 10 θέσεων στη σειρά εκκίνησης του αγώνα αυτού του Σαββατοκύριακου. Δεν είναι ξεκάθαρο αν η FIA εξετάζει το ενδεχόμενο άρσης της ποινής που δέχθηκε ο Γερμανός για την πρόλκηση σύγκρουσης με τον Robert Kubica τρεις γύρους πριν τον τερματισμό του Αυστραλιανού Grand Prix. O αγωνιστικός διευθυντής της Red Bull, Christian Horner, δήλωσε ότι ο σύμβουλος των αγωνοδικών, Alan Donelly, θέλει να εξηγήσει στον Vettel τη λογική πίσω από την ποινή που επιβλήθηκε.

_________________
ImageImage

Ταύρος Γένος:Αρσενικό Άλογο ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από MAXRISTOSΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςMSN Messenger
MAXRISTOS
3ο στάδιο
3ο στάδιο


Ηλικία: 45
Ένταξη: 23 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 524
Περιοχή: Ν.Σμύρνη
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 8/4/2009, 22:23  Θέμα δημοσίευσης:  Στίγμα Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

Η ανειλικρίνεια που επέδειξε ο Lewis Hamilton, αναμένεται να τον κατατρέχει καθ’ όλη τη διάρκεια της καριέρας του, ακριβώς όπως συνέβαινε με τον Michael Schumacher. Αναλύουμε που έσφαλλε ο Βρετανός πρωταθλητής σε μια λεπτή κατάσταση.

Στον 56ο γύρο του Αυστραλιανού Grand Prix, υπό το καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας, ο Jarno Trulli, βρισκόμενος εμπρός από τον Lewis Hamilton βγήκε εκτός πίστας και ο Βρετανός οδηγός της McLaren τον προσπέρασε. Στη συνέχεια, ο Hamilton επικοινώνησε με το pit wall της ομάδας του, από το οποίο του συστάθηκε να επιστρέψει τη θέση στον Ιταλό οδηγό της Toyota. O Hamilton το έκανε, ενόσω η McLaren προσπαθούσε να επικοινωνήσει με τη διεύθυνση αγώνα για να διαπιστώσει αν έπραξε σωστά, ή αν θα μπορούσε, εφόσον ο Trulli βρέθηκε εκτός πίστας, να μην έχει παραχωρήσει τη θέση. Η διεύθυνση αγώνα δεν κατάφερε ποτέ να απαντήσει, λόγω της ασχολίας της με άλλα ζητήματα μέχρι τον τερματισμό του αγώνα. Ο Hamilton εξιστόρησε τα γεγονότα όπως είχαν συμβεί στους δημοσιογράφους κατά τις συνεντεύξεις μετά το πέρας του αγώνα.

Ωστόσο, όταν ο Βρετανός οδηγός κλήθηκε από τους αγωνοδίκες, έτσι ώστε να διαλευκανθεί το ζήτημα, ο αγωνιστικός διευθυντής της McLaren (και στέλεχός της για 35 χρόνια), Dave Ryan, συμβούλεψε τον Hamilton να αποκρύψει το γεγονός ότι είχε δεχθεί εντολή από το pit wall να παραδώσει πίσω τη θέση του στον Trulli, αναγνωρίζοντας ίσως ότι λανθασμένα είχε δώσει αυτή την εντολή κατά τη διάρκεια του αγώνα.

Ο Hamilton ακολούθησε τις εντολές και οι αγωνοδίκες πείστηκαν ότι ο Trulli είχε προσπεράσει παράνομα υπό το καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας, χωρίς να του έχει παραχωρήσει τη θέση ο Βρετανός πρωταθλητής. Ωστόσο, έπειτα από την ακρόαση των ηχογραφήσεων της ενδοεπικοινωνίας της McLaren (οι οποίες δεν ήταν διαθέσιμες αμέσως μετά τον αγώνα), το «μεγάλο μυστικό» αποκαλύφθηκε και οι Hamilton και Ryan κλήθηκαν και πάλι ενώπιον των αγωνοδικών την Πέμπτη στη Μαλαισία, ενώ παρών ήταν και ο επικεφαλής των αγωνοδικών της Αυστραλίας.

Εκεί αποφασίστηκε η ακύρωση του Hamilton από τα αποτελέσματα του Αυστραλιανού Grand Prix… O γενικός διευθυντής της ομάδας, Martin Whitmarsh, ο οποίος ανέλαβε τη διοίκησή της πριν από ένα μήνα σχεδόν, αντικαθιστώντας τον Ron Dennis, παρά το ότι την Πέμπτη υπερασπίστηκε τον Ryan, αναλύοντας περαιτέρω τα δεδομένα το ίδιο βράδυ, διαπίστωσε ότι ο επί σειρά ετών φίλος του και σημαντικό στέλεχος στην ιστορία της ομάδας, είχε εν γνώσει του παραπλανήσει τους αγωνοδίκες, αν και ο ίδιος δεν ασπαζόταν αυτή την ερμηνεία της κατάστασης.

Αυτό οδήγησε τη McLaren να θέσει σε διαθεσιμότητα τον Ryan το πρωί της Παρασκευής… Το μέλλον του θα γίνει γνωστό τις επόμενες ημέρες, ωστόσο η απουσία του αφήνει ένα αρκετά μεγάλο κενό στην οργάνωση της McLaren.

To απόγευμα της Παρασκευής, ο Hamilton παρουσιάστηκε ενώπιον των δημοσιογράφων σε μια συνέντευξη Τύπου που διεξήχθη στο χώρο όπου πραγματοποιούνται οι επίσημες συνεντεύξεις Τύπου της FIA, ωστόσο με μονάχα τον ίδιο να μιλάει, κάτι πρωτόγνωρο για τα δεδομένα της Formula 1.

O Lewis καθώς και ο πατέρας του, Anthony ήταν ιδιαίτερα εκνευρισμένοι για το γεγονός ότι αμαυρώθηκε η δημόσια εικόνα του Βρετανού οδηγού από το συμβάν και επέμειναν στη McLaren να τους αφήσει να διοργανώσουν αυτή την ειδική συνέντευξη Τύπου, στην οποία ο Hamilton απολογήθηκε στους… πάντες: στους αγωνοδίκες, τη FIA, τους οπαδούς του, τους δημοσιογράφους, δηλώνοντας ότι παρασύρθηκε από τον Ryan να δώσει παραπλανητική κατάθεση στους αγωνοδίκες της Αυστραλίας. Ο Hamilton προσέθεσε ότι δεν είναι ψεύτης ή άτιμος άνθρωπος και όποτε έχει δεχθεί εντολή από την ομάδα του (σ.σ.: εκτός ίσως από την περίπτωση των κατατακτήριων δοκιμών του Ουγγρικού Grand Prix το 2007…) την έχει ακολουθήσει, αν και αναγνώρισε ότι στην προκειμένη περίπτωση ήταν πολύ μεγάλο λάθος να κάνει κάτι τέτοιο και διαβεβαίωσε ότι δεν πρόκειται να ξανασυμβεί.

Στο συγκεκριμένο ζήτημα τίθεται και πάλι το θέμα της προσωπικότητας των οδηγών και της υποστήριξης της δικής τους γνώμης (ή ακόμα χειρότερα την ύπαρξη αυτής), χωρίς να χρειάζεται να σκεφθούν τα συμφέροντα όλων τον χορηγών της ομάδας, την politically correct στάση, ή όρους στο συμβόλαιό τους, πριν ξεστομίσουν την παραμικρή κουβέντα. Ένας οδηγός και δη ο παγκόσμιος πρωταθλητής, αναμένεται να έχει τη δική του άποψη για όλα και να αντιστέκεται σε εντολές της ομάδας που θεωρεί λανθασμένες, ιδίως όταν αυτές του επιβάλλουν να πει ψέματα στη FIA, κάτι που θα μπορούσε (όπως και συνέβη) να οδηγήσει σε ποινές.

Ο Hamilton επιβεβαίωσε ότι στην απόφαση παραπλάνησης των αγωνοδικών της Αυστραλίας, ευθύνη έφερε μονάχα ο ίδιος και ο Ryan και χαρακτήρισε το περιστατικό ως το χειρότερο που έχει αναγκαστεί να αντιμετωπίσει στην αγωνιστική του καριέρα.

Σύμφωνα με αναφορές στο βρετανικό Τύπο, ο Hamilton ήθελε να αποχωρήσει από τη McLaren, ίσως και από τη Formula 1, κάτι που απέτρεψε ο πρόεδρος της FIA, Max Mosley, με τον οποίο υποτίθεται ότι ήρθε σε επικοινωνία ο Βρετανός πρωταθλητής για να του εκφράσει τον εκνευρισμό του για το γεγονός ότι η ομάδα του τον είχε καθοδηγήσει σε λανθασμένη αντιμετώπιση της κατάστασης.

Ο Whitmarsh έσπευσε να διαψεύσει τις αναφορές αυτές, δηλώνοντας ότι ο Hamilton ποτέ δεν ενημέρωσε τη McLaren ότι θέλει να αποχωρήσει, ενώ σύμφωνα με τον πατέρα του, Anthony, δεν είχε έρθει σε επικοινωνία με τον Mosley.

Ο γενικός διευθυντής της McLaren ανέλαβε την ευθύνη για πολλά πράγματα, όπως το γεγονός ότι δε βρισκόταν στη Μαλαισία εγκαίρως την Πέμπτη για να παραστεί στη συνέλευση των αγωνοδικών (για την οποία δε γνώριζε από πριν ότι θα διεξαχθεί, αν και η παρουσία του δε θα είχε αλλάξει κάτι), επειδή βρισκόταν σε διακοπές. Επίσης, ο Whitmarsh παραδέχθηκε ότι έκρινε λανθασμένα τη διάσταση της κατάστασης, νομίζοντας ότι δε θα αποτελεί κάτι σοβαρό.


Ο Whitmarsh δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο να παραιτηθεί από τη θέση του, ενώ τόνισε ότι το προσωπικό του μέλλον εξαρτάται από τους μετόχους της ομάδας. Ηamilton και Whitmarsh παραδέχθηκαν ότι το συγκεκριμένο ζήτημα φέρνει σε ιδιαίτερη αμηχανία την ομάδα και σίγουρα δοκίμασε τις σχέσεις της με την οικογένεια Hamilton.

Και μάλιστα, ενδέχεται το ζήτημα να έχει και συνέχεια και να παρουσιαστεί ενώπιον του Παγκόσμιου Συμβουλίου Μηχανοκίνητου Αθλητισμού, κάτι που θα αποφασιστεί από τον πρόεδρο της FIA, Max Mosley, έπειτα από την κατάθεση αναφοράς από τον παρατηρητή της Διεθνούς Ομοσπονδίας (Alan Donelly) και τους αγωνοδίκες.

_________________
ImageImage

Ταύρος Γένος:Αρσενικό Άλογο ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από MAXRISTOSΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςMSN Messenger
manolis
2ο στάδιο
2ο στάδιο


Ηλικία: 47
Ένταξη: 10 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 391
Περιοχή: Αθηνα
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 9/4/2009, 10:32  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

Οι μ@λ@κιες πληρονονται....θα επρεπε να εχει το σθενος να πει τα πραγματα με το ονομα τους!! Τωρα θα του λεγανε μπραβο αντι να τον μουτζονουν.....ας προσεχε και βεβαια οποια εκτιμηση και εαν του ειχα και ας υποστηριζω ΤΟΥΟΤΑ τωρα πηγε περιπατο....

_________________
Image

Παρθένος Γένος:Αρσενικό Δράκος ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από manolisΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςΕπίσκεψη στην ιστοσελίδα του ΣυγγραφέαMSN Messenger
GRIGIO
1o στάδιο
1o στάδιο


Ηλικία: 37
Ένταξη: 07 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 123

italy.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 11/4/2009, 12:49  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

Χμμ...Πολυ περίεργη υπόθεση μιας και ενώ καταδικάστηκε η ομαδα να μην παρει βαθμούς στο συγκεκριμένο grand prixσυνεχισε και συνεχίζει να υποστηρίζει οτι δεν εδωσε εντολή στον Χάμιλτον να αφήσει τον Τρούλι.

Το αλλο θεμα ειναι πως η McLaren κινδυνεύει με αποκλεισμό απο το ρπωτάθλημα της F1 οπως διάβασα σήμερα καθότι θα παει σε δικαστήριο που θα το απαοφασίσει αυτο.Δηλαδή εγώ προσωπικά βλεπω ότι οι κυκλοι της F1 δε θελουν να παίρνει πρωτάθλημα η McLAren ποτε....

Τελος manolis Και εγώ Fiat εχω αλλα δεν υποστηρίζω τη ferrari στην f1...Xexe
Περα απο αυτό ομως,σκψου πώς εαν η ομαδα που υποστηρίζεις δεν φερει αποτελεσματα και φέτος τοτε θα εχει σοβαρό πρόβλημα...Απο τότε που ενεπλάκει στην f1 αυτη η ομάδα ολο χώνει φράγκα και αποτέλεσμα 0!

_________________
Περήφανος κάτοχος Fiat Punto!

http://www.youtube.com/watch?v=TBfkSbTl1Jk

and

http://www.youtube.com/watch?v=o6o_3Tek5Xc&feature=channel_page
See me here!!!

Ταύρος Γένος:Αρσενικό Τίγρης ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από GRIGIOΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματος
MAXRISTOS
3ο στάδιο
3ο στάδιο


Ηλικία: 45
Ένταξη: 23 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 524
Περιοχή: Ν.Σμύρνη
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 13/4/2009, 11:19  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

GRIGIO Έγραψε:
Χμμ...Πολυ περίεργη υπόθεση μιας και ενώ καταδικάστηκε η ομαδα να μην παρει βαθμούς στο συγκεκριμένο grand prixσυνεχισε και συνεχίζει να υποστηρίζει οτι δεν εδωσε εντολή στον Χάμιλτον να αφήσει τον Τρούλι.

Το αλλο θεμα ειναι πως η McLaren κινδυνεύει με αποκλεισμό απο το ρπωτάθλημα της F1 οπως διάβασα σήμερα καθότι θα παει σε δικαστήριο που θα το απαοφασίσει αυτο.Δηλαδή εγώ προσωπικά βλεπω ότι οι κυκλοι της F1 δε θελουν να παίρνει πρωτάθλημα η McLAren ποτε....

Τελος manolis Και εγώ Fiat εχω αλλα δεν υποστηρίζω τη ferrari στην f1...Xexe
Περα απο αυτό ομως,σκψου πώς εαν η ομαδα που υποστηρίζεις δεν φερει αποτελεσματα και φέτος τοτε θα εχει σοβαρό πρόβλημα...Απο τότε που ενεπλάκει στην f1 αυτη η ομάδα ολο χώνει φράγκα και αποτέλεσμα 0!




Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου

_________________
ImageImage

Ταύρος Γένος:Αρσενικό Άλογο ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από MAXRISTOSΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςMSN Messenger
MAXRISTOS
3ο στάδιο
3ο στάδιο


Ηλικία: 45
Ένταξη: 23 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 524
Περιοχή: Ν.Σμύρνη
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 13/4/2009, 11:55  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

Νέα τροπή λαμβάνουν οι πράξεις της McLaren ενώπιον των αγωνοδικών της Αυστραλίας, καθώς η ομάδα θα κληθεί να παρουσιαστεί στο ΠΣΜΑ, αντιμετωπίζοντας ακόμα και την πιθανότητα αποκλεισμού από κάποιους αγώνες…

H ΜcLaren κλήθηκε να παρουσιαστεί ενώπιον του Παγκόσμιου Συμβουλίου Μηχανοκίνητου Αθλητισμού στο Παρίσι στις 29 Απριλίου (την Τετάρτη έπειτα από το Grand Prix του Μπαχρέιν), για να απολογηθεί σε κατηγορίες ότι δυσφήμισε το σπορ, όσον αφορά τη διαμάχη που περικύκλωσε την ακύρωση του Lewis Hamilton από τα αποτελέσματα του Αυστραλιανού Grand Prix.

Αφότου κρίθηκε ότι η McLaren παραπλάνησε εκουσίως τους αγωνοδίκες της Αυστραλίας, όσον αφορά την κατάθεσή της σε αυτούς για το προσπέρασμα του Jarno Trulli επί του Hamilton υπό το καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας στους τελευταίους γύρους της πρεμιέρας της σεζόν.

Η FIA υποστηρίζει ότι η McLaren ενδέχεται να παρέβη το άρθρο 151C του Διεθνούς Αγωνιστικού Κώδικα (όσον αφορά απατηλή ή επιζήμια συμπεριφορά για τα συμφέροντα του ανταγωνισμού ή του σπορ) σε πέντε περιπτώσεις:

-Στις 29 Μαρτίου κατέθεσε στους αγωνοδίκες του Αυστραλιανού Grand Prix, ότι δε δόθηκαν οδηγίες στον Hamilton να αφήσει τον Trulli να τον προσπεράσει υπό το καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας, γνωρίζοντας ότι η δήλωση αυτή ήταν αναληθής.

-Παρότρυνε τον παγκόσμιο πρωταθλητή, Lewis Hamilton να υποστηρίξει και να επιβεβαιώσει αυτή την αναληθή κατάθεση στους αγωνοδίκες.

-Αν και γνωρίζοντας ότι ως άμεσο αποτέλεσμα της αναληθούς κατάθεσής της στους αγωνοδίκες, ένας άλλος οδηγός και μια αντίπαλη ομάδα τιμωρήθηκαν άδικα δεν έκανε καμία προσπάθεια να διορθώσει την κατάσταση, είτε επικοινωνώντας με τη FIA, ή αλλιώς.

-Στις 2 Απριλίου, σε μια δεύτερη ακρόαση ενώπιον των αγωνοδικών του Αυστραλιανού Grand Prix (στη Μαλαισία), δεν έκανε καμία απόπειρα να διορθώσει την κατάθεση της 29ης Μαρτίου, αλλά αντιθέτως, συνέχισε να υποστηρίζει ότι ήταν αληθής, παρά την ακρόαση της ηχογράφησης από την ενδοεπικοινωνία όπου η ομάδα καθοδηγεί τον Hamilton να αφήσει τον Trulli να τον προσπεράσει και παρά το ότι της δόθηκαν περισσότερες από μια ευκαιρίες να διορθώσει την ψευδή κατάθεση.

-Στις 2 Απριλίου, στη δεύτερη ακρόαση των αγωνοδικών, παρότρυνε τον οδηγό της (Hamilton) να υποστηρίξει την εγκυρότητα της ψευδούς καταθέσεως που δόθηκε στους αγωνοδίκες στις 29 Μαρτίου, γνωρίζοντας ότι αυτό που δήλωνε δεν ήταν αλήθεια.

Η FIA έχει ξεκαθαρίσει ότι η Hamilton δε θεωρείται πλέον «ύποπτος», χάρις και στην απολογητική συνέντευξη Τύπου αλλά και στην προσωπική συγνώμη που ζήτησε από τον διευθυντή αγώνων της Διεθνούς Ομοσπονδίας, Charlie Whiting. Οι περισσότεροι βλέπουν τον Hamilton ως «θύμα» στη συγκεκριμένη περίσταση.

Όλοι θα επικεντρωθούν πλέον στον τρόπο με τον οποίο χειρίστηκε η ίδια η McLaren την κατάσταση. Ήδη, έγινε γνωστό από την ομάδα ότι ο πρώην αγωνιστικός διευθυντής της, Dave Ryan αποδεσμεύτηκε από αυτήν και δεν αποτελεί πλέον υπάλληλό της. Η McLaren ανακοίνωσε επίσης ότι θα συνεργαστεί πλήρως με τη FIA.

Ο Ryan αποτελεί σημαντική απώλεια για τη McLaren, όντας σε αυτήν από το 1974, καθώς πολλοί υποστηρίζουν ότι κατά τη διάρκεια των αγώνων αυτός κατείχε τα ηνία του τρόπου λειτουργίας της. Εφόσον ο Ryan δεν εργάζεται πλέον στη McLaren, δε θα κληθεί να παρουσιαστεί ενώπιον του ΠΣΜΑ.

Η FIA θέλει να διαπιστώσει πως ακριβώς ενήργησε η ομάδα, της οποίας οι πράξεις μέχρι στιγμής την κάνουν να προσπαθεί να δείξει ότι το ζήτημα δημιουργήθηκε από τις πράξεις ενός και μόνο ατόμου. Ακόμη και αν οι Ryan και Hamilton δεν συζήτησαν εκτενώς με άλλα μέλη της ομάδας τι συνέβη στο γραφείο των αγωνοδικών. Ωστόσο, όλοι όσοι βρίσκονταν στο pit wall είχαν ακούσει τις συνομιλίες του Hamilton με τον αρχιμηχανικό του και φαίνεται απίθανο να μην αναρωτήθηκε κανείς γιατί ο Trulli δέχθηκε ποινή, εφόσον η McLaren είχε αποφασίσει να του επιτρέψει να ανακτήσει τη θέση του…

Με τον Ryan να απουσιάζει, ο μοναδικός μάρτυρας που απομένει στη McLaren και που ήταν παρών σε αμφότερες τις συναντήσεις με τους αγωνοδίκες είναι ο Hamilton. Ίσως η FIA να μη θελήσει να φέρει ξανά τον παγκόσμιο πρωταθλητή στο μάτι του κυκλώνα, ωστόσο ο Βρετανός έχει προσφερθεί στο παρελθόν (στην περίπτωση του σκανδάλου κατασκοπείας) να καταθέσει ενώπιον του ΠΣΜΑ χωρίς να του έχει ζητηθεί από αυτό και ενδέχεται να το ξανακάνει.

Αν κάτι τέτοιο δε συμβεί, οι κύριοι ομιλητές της McLaren αναμένεται να είναι οι Martin Whtimarsh (γενικός διευθυντής) και Ron Dennis (πρόεδρος). O δεύτερος παρευρέθη στην Αυστραλία, όχι όμως και στη Μαλαισία (παρά το ότι βρισκόταν προφανώς σε επικοινωνία με τον Whitmarsh) και δεν έχει κάνει δημόσιες δηλώσεις επί του ζητήματος, ίσως για να αποδείξει ότι η τύχη της ομάδας βρίσκεται πλέον εξ ολοκλήρου στα χέρια του διαδόχου του.

Ας εξετάσουμε όμως ακριβώς τι συνέβη, καθώς καινούργια δεδομένα έχουν ανέρθει στην επιφάνεια, έπειτα από τη δημοσίευση μιας συνέντευξης του Whiting. O άνθρωπος της FIA αποκαλύπτει ότι στην πρώτη συνάντηση των αγωνοδικών, ο Hamilton υποστήριξε ότι απέκλινε από την αγωνιστική γραμμή (όταν τον προσπέρασε ο Trulli) για να αποφύγει κάποια θραύσματα από το ατύχημα Vettel/Kubica. Eπίσης, ο Βρετανός οδηγός υποστήριξε ότι οι ενδείξεις του ταμπλό όσον αφορά το ρυθμό που πρέπει να ακολουθεί πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας σύμφωνα με τους φετινούς κανονισμούς, του απέσπασαν την προσοχή. Όταν ο Hamilton ρωτήθηκε αν άφησε εκούσια τον Trulli να τον προσπεράσει, απάντησε ‘όχι’, περισσότερες από μία φορές.

Όταν κάποιοι δημοσιογράφοι ανέφεραν στον Whiting αλλά και τον μόνιμο βοηθό των αγωνοδικών που έχει ορίσει η FIA, τον Alan Donnelly, ότι ο Hamilton είχε δηλώσει μετά το τέλος του αγώνα ότι είχε αφήσει εκούσια τον Trulli να τον προσπεράσει (όπως ανέφερε και ο Norbert Haug της Μercedes στο επίσημο δελτίο Τύπου της ομάδας για τον αγώνα…), οι δυο άντρες αποφάσισαν να… ανταλλάξουν σημειώσεις τη Δευτέρα μετά το Αυστραλιανό Grand Prix. Eκεί, αποφασίστηκε η επανασυγκέντρωση των αγωνοδικών της Αυστραλίας στη Μαλαισία πλέον, καθώς ο Whitimg πίστευε ότι είχαν παραπλανηθεί. Δύο από αυτούς τα κατάφεραν, ενώ ο τρίτος αντικαταστάθηκε. Ο Whiting συνάντησε ξανά τον Donnelly την Τετάρτη στη Μαλαισία, όπου άκουσαν μαζί τις ηχογραφήσεις από την ενδοεπικοινωνία της McLaren.

Εντωμεταξύ, η McLaren δεν είχε επικοινωνήσει με τη FIA και η ομάδα απέτυχε να καταλάβει την κρισιμότητα της κατάστασης, παρά τις αποκαλύψεις του ειδικού Τύπου για τα συμβάντα. Οι ηχογραφήσεις από την ενδοεπικοινωνία της McLaren αποτέλεσαν το επίκεντρο της δεύτερης συγκέντρωσης των αγωνοδικών. Η ομάδα, δια του Whitmarsh, δικαιολογήθηκε την Πέμπτη, δηλώνοντας ότι πίστευε πως οι αγωνοδίκες είχαν ακούσει τις καταγεγραμμένες συνομιλίες της ομάδας πριν την πρώτη συνεδρίασή τους, ωστόσο αυτό ακούγεται παράλογο, καθώς από αυτές είναι προφανές ότι ο Hamilton είχε αφήσει εκούσια τον Trulli να τον προσπεράσει.

Ακόμα και αφότου τα κρίσιμα σημεία των ηχογραφήσεων παίχτηκαν και συζητήθηκαν εντός της αίθουσας, Hamilton και Ryan επέμειναν στην κατάθεση που είχαν δώσει στην Αυστραλία. Ο Whiting, δηλώνει ότι κατά την άποψή του ο Hamilton προσπάθησε να αποφύγει με μη ευθείς απαντήσεις την περαιτέρω εξέταση της στιγμής όπου ο Trulli τον προσπέρασε. Ο Βρετανός δεν είχε απάντηση στην ερώτηση γιατί είχε ενημερώσει την ομάδα μέσω του ασυρμάτου ότι είχε αφήσει τον Trulli, αντί να δηλώσει την έκπληξή του για το γεγονός ότι ο Ιταλός τον προσπέρασε ξανά. Ο Whiting έμεινε με την εντύπωση ότι Hamilton και Ryan προσπάθησαν να αποσπάσουν την προσοχή των αγωνοδικών από το συγκεκριμένο θέμα και να τη στρέψουν αλλού.

Στη συνέχεια, παίχτηκαν οι ηχογραφήσεις των δηλώσεων του Hamilton στους δημοσιογράφους αμέσως μετά το τέλος του αγώνα, όπου ο Βρετανός δηλώνει ξεκάθαρα ότι άφησε τον Trulli να τον προσπεράσει. Σύμφωνα με πληροφορίες, σε εκείνο το σημείο, αμφότεροι οι άνθρωποι της McLaren ένιωσαν αμηχανία, αλλά και πάλι αρνήθηκαν αυτό που είχε συμβεί, προσπαθώντας να δώσουν άλλο νόημα σε ξεκάθαρα συνταγμένες προτάσεις…

Οι Ryan και Hamilton υποστήριξαν επίσης ότι ο Βρετανός οδηγός δεν είχε αφήσει τον Trulli να τον προσπεράσει στο γεγονός ότι δεν η τηλεμετρία της McLaren δεν έδειχνε επιβράδυνση σε εκείνο το σημείο. Ωστόσο, ο Hamilton είχε απλά επιταχύνει πολύ αργά στην έξοδο της στροφής 4 και επειδή και η Toyota κατέθεσε τα δεδομένα της τηλεμετρίας του μονοθεσίου του Trulli, o Ιταλός είχε επιβραδύνει 40 χλμ/ώρα σε εκείνο το γύρο (80 αντί 120) σε σύγκριση με την ταχύτητα διέλευσης που είχε στον επόμενο, πάντοτε πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας.

Το ζήτημα είναι πολύ σημαντικό καθώς προκάλεσε σημαντικές ζημιές στην εικόνα της McLaren, όχι πολύ καιρό έπειτα από το σκάνδαλο κατασκοπείας… Πρόκειται για μια κρίση της ομάδας, στην αντιμετώπιση της οποίας ο Whitmarsh θα κληθεί να αποδείξει την αξία του…

Κάποιοι πιστεύουν ότι η FIA ίσως είναι αυστηρή με τη συγκεκριμένη ομάδα, σα να βρίσκεται «υπό αναστολή» για το σκάνδαλο κατασκοπείας, αντιμετωπίζοντας κάθε διαμάχη που εγείρεται και συμπεριλαμβάνει το όνομά της πολύ σοβαρά. Ο καλύτερος τρόπος να αποφεύγει όμως ανάλογες καταστάσεις η McLaren είναι να μη δίνει αφορμές εξαρχής…

_________________
ImageImage

Ταύρος Γένος:Αρσενικό Άλογο ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από MAXRISTOSΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςMSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:      
Δημοσίευση νέας  Θ. ΕνότηταςΑπάντηση στη Θ. Ενότητα Επισκόπηση προηγούμενης Θ. ΕνότηταςEmail σε έναν Φίλο.Κατάλογος μελών που έχουν επισκεφθεί αυτό το θέμαΑποθήκευσε αυτό το δημοσίευμα σαν αρχείοPrintable versionΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΕπισκόπηση επόμενης Θ. Ενότητας

Επισκόπηση επόμενης Θ. Ενότητας
Επισκόπηση προηγούμενης Θ. Ενότητας
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ΄αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ. Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ΄αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ΄αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ. Συζήτησης
Εσείς δεν μπορείτε να προσθέσετε Συνημμένα αρχεία σ΄ αυτή τη Δ.Συζήτηση
Εσείς δεν μπορείτε να κάνετε μεταφόρτωση αρχείων σ΄ αυτή τη Δ.Συζήτηση


Ασφάλεια Πινάκων

25470 Επιθέσεις που εμποδίζονται
Powered by phpBB2 Plus, phpBB Styles and Kostenloses Forum based on phpBB © 2001/6 phpBB Group
FI Theme :: Mods and Credits :: Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες