Συχνές Ερωτήσεις  •  Αναζήτηση  •  Αρχική Σελίδα  •  Forum  •  Album  •  Επιλογές  •  Εγγραφή  •  Προφίλ  •  Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας  •  Σύνδεση
 
 
Επισκόπηση επόμενης Θ. Ενότητας
Επισκόπηση προηγούμενης Θ. Ενότητας

Δημοσίευση νέας  Θ. ΕνότηταςΑπάντηση στη Θ. Ενότητα Επισκόπηση προηγούμενης Θ. ΕνότηταςEmail σε έναν Φίλο.Κατάλογος μελών που έχουν επισκεφθεί αυτό το θέμαΑποθήκευσε αυτό το δημοσίευμα σαν αρχείοPrintable versionΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΕπισκόπηση επόμενης Θ. Ενότητας
Συγγραφέας Μήνυμα
MAXRISTOS
3ο στάδιο
3ο στάδιο


Ηλικία: 45
Ένταξη: 23 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 524
Περιοχή: Ν.Σμύρνη
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 27/3/2009, 18:11  Θέμα δημοσίευσης: Oh yes ! GP Αυστραλίας 2009 Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

GP Αυστραλίας: Ελεύθερες δοκιμές Παρασκευής

Ο Nico Rosberg με τη Williams-Toyota σημείωσε τον ταχύτερο σε αμφότερες τις περιόδους ελεύθερων δοκιμών Παρασκευής του πρώτου Grand Prix της σεζόν που διεξάγεται στη Μελβούρνη της Αυστραλίας.

Στην πρωινή διαδικασία, η ομάδα της Williams σημείωσε το 1-2 με τον Kazuki Nakajima να ακολουθεί το Γερμανό team mate του στον πίνακα των χρόνων. Αμφότερες οι Brawn-Mercedes βρέθηκαν και στα δυο 90λεπτα εντός της πρώτης εξάδας, ενισχύοντας την άποψη ότι θα βρίσκονται μεταξύ των πρωταγωνιστών του αγώνα, ενώ και οι δυο πιλότοι της Toyota βρέθηκαν στην πρώτη εξάδα στην απογευματινή περίοδο.

Σύμφωνα με τον αγωνιστικό διευθυντή της Red Bull, Christian Horner, το γεγονός ότι τα μονοθέσια των τριών ομάδων που φέρουν διαχύτες οι οποίοι θεωρούνται παράνομοι από τους αντιπάλους τους, δεν είναι τυχαίο.

Στον τεχνικό έλεγχο της Πέμπτης, οι αγωνοδίκες αποφάσισαν ότι τα μονοθέσια των τριών προαναφερθέντων ομάδων είναι νόμιμα και έτσι θα αγωνιστούν κανονικά. Οι Ferrari, Renault και Red Bull άσκησαν έφεση στην απόφαση αυτή (με την BMW Sauber να προσπαθεί, ωστόσο η δική της δεν έγινε δεκτή, καθώς δεν εφαρμόστηκαν σωστά οι διαδικασίες κατάθεσής της). Συνεπώς, το ζήτημα θα εξεταστεί από το Διεθνές Εφετείο μετά το δεύτερο Grand Prix της σεζόν, που διεξάγεται στη Μαλαισία το επόμενο Σαββατοκύριακο.

Οι ομάδες που ενίστανται, πιστεύουν ότι οι τρεις ομάδες (Williams, Toyota, Brawn) βρίσκονται σε άλλο επίπεδο από τις υπόλοιπες, λόγω του σχεδιασμού των διαχυτών τους.

Εντωμεταξύ, τρεις…ήμισυ ομάδες χρησιμοποιούν KERS στην Αυστραλία: οι Ferrari, Renault, McLaren και ο Nick Heidfeld, της BMW Sauber. Επειδή ο Γερμανός είναι πιο κοντός και ελαφρύς από τον team mate του, Robert Kubica, η ομάδα αποφάσισε να χρησιμοποιήσει το KERS μονάχα στο δικό του μονοθέσιο, λόγω της επιβάρυνσης που επιφέρει η εφαρμογή του στο ζύγισμα και την κατανομή βαρών. Το βαρύκεντρο βρίσκεται αρκετά πιο ψηλά στο μονοθέσιο με το KERS, ενώ αυξημένος είναι και ο κίνδυνος προβλημάτων αξιοπιστίας. Είναι πολύ δύσκολο να επιτευχθεί τέλεια λειτουργία κατά τη διάρκεια συλλογής ενέργειας –στην πέδηση- ενώ ο ιδανικός τρόπος στησίματος με αυτό είναι ακόμα άγνωστος. Συνεπώς, υπάρχουν αρκετά μειονεκτήματα που αντισταθμίζουν το πλεονέκτημα των 90 ίππων για περίπου 7 δευτερόλεπτα σε κάθε γύρο, πέραν του ότι το σύστημα αναμένεται να αποδίδει καλύτερα σε άλλες πίστες και όχι στη Μελβούρνη, λόγω της φύσης της χάραξης, που δεν παρουσιάζει μεγάλες ευθείες. Ο αγωνιστικός διευθυντής της BMW Sauber, Mario Theissen, δήλωσε ότι η ομάδα του θα ζητήσει να αυξηθεί το ελάχιστο όριο των μονοθεσίων (από τα 605 κιλά –μαζί με τον οδηγό- που είναι τώρα), καθώς οι ισχύοντες κανονισμοί, κατά την άποψή του, κάνουν τους βαρύτερους οδηγούς (σαν τον Kubica) να μειονεκτούν. Η ομάδα θα αποφασίζει σε κάθε αγώνα, σύμφωνα με τα χαρακτηριστικά της πίστας, αν θα χρησιμοποιεί το KERS, στην προσπάθειά της να παρέχει το καλύτερο πακέτο στους οδηγούς της.

Ενώ η Brawn GP εμφανίστηκε στις ελεύθερες δοκιμές της Παρασκευής χωρίς λογότυπα χορηγών και με τους οδηγούς της να έχουν βάψει τα κράνη τους χρησιμοποιώντας το φωσφορίζον κίτρινο της ομάδας, αναφέρεται ότι αύριο, η ομάδα θα ανακοινώσει ως βασικό σπόνσορά της την Virgin. Ο ιδιοκτήτης της τελευταίας θα πάει στη Μελβούρνη αύριο για να παρακολουθήσει τις κατατακτήριες δοκιμές. Υπάρχει πιθανότητα εντός του τριημέρου, τα μονοθέσια της ομάδας να φέρουν εντελώς διαφορετικά χρώματα.

Την ίδια στιγμή, ο σύνδεσμος των ομάδων, το GPDA, ενισχύθηκε σημαντικά, καθώς στις τάξεις του ανήκει πλέον και ο περυσινός πρωταθλητής, Lewis Hamilton.

Όσον αφορά τις ίδιες τις δοκιμές, δεδομένου ότι για να προσομοιωθούν οι συνθήκες που θα επικρατούν στον αγώνα (ο οποίος θα εκκινήσει στις 5:00 το απόγευμα ώρα Αυστραλίας) και οι ελεύθερες δοκιμές διεξήχθησαν πιο αργά, ο τρόπος μεταβολής των συνθηκών του ασφαλτοτάπητα ήταν διαφορετικός από τα προηγούμενα χρόνια, ενώ τη βελτίωση των χρόνων στο δεύτερο μισό της δεύτερης περιόδου απέτρεψε η ανάπτυξη ανέμων.

Παρά την καλή επίδοση των Toyota, o Jarno Trulli τόνισε ότι η TF109 δεν είναι εύκολη στην οδήγηση –ακόμα τουλάχιστον-, ενώ δήλωσε ότι καμία από τις γόμες που έχει φέρει η Bridgestone στην Αυστραλία δεν είναι ιδανική για τη συγκεκριμένη πίστα, με τα σκληρά ελαστικά να απαιτούν αρκετούς γύρους για να ζεσταθούν και τα μαλακά να φθείρονται πολύ γρήγορα. Ο Ιταλός δήλωσε επίσης ότι η αλλαγή από το ένα ελαστικό στο άλλο αλλάζει εντελώς το ζύγισμα του μονοθεσίου και προβλέπει ένα δύσκολο Σαββατοκύριακο όσον αφορά τη διαχείριση των ελαστικών.

Η Ferrari δείχνει να έχει καλή απόδοση σε μεγάλη συνοχή γύρων, αν και της λείπει λίγη ταχύτητα στον ένα γύρο, γεγονός που συνέβαινε και τα δυο προηγούμενα χρόνια, λόγω του τρόπου λειτουργίας των ελαστικών από το ιταλικό πλαίσιο.

Προβλήματα αξιοπιστίας παρουσίασε το πρωί η Red Bull, με διαρροή στα υδραυλικά στην RB5 του Vettel και πρόβλημα στο ημιαξόνιο του μονοθεσίου του Webber. Ωστόσο, το απόγευμα, η RB5, στα χέρια του Αυστραλού έδειξε ότι μπορεί να κινηθεί ταχύτατα.

Η Renault παρουσίασε εκτεταμένη υπερστροφή, την οποία οι μηχανικοί της θα προσπαθήσουν να εξαλείψουν μέχρι αύριο, ενώ και στο στρατόπεδο της BMW Sauber δεν είναι ευχαριστημένοι με το στήσιμο του μονοθεσίου ακόμα.

Η McLaren επανέλαβε ότι περιμένει ένα δύσκολο ξεκίνημα στη σεζόν της και τόνισε ότι δεν επικεντρώθηκε στην επίτευξη εντυπωσιακών χρόνων. Στη δεύτερη περίοδο, οι δυο οδηγοί της βρέθηκαν στη 17η και 18η θέση, πίσω από όλα τα υπόλοιπα μονοθέσια που χρησιμοποιούν κινητήρα Mercedes, συμπεριλαμβανομένου και αυτού της Force India, το οποίο παρά το ότι σύμφωνα με τους οδηγούς της ομάδας υστερεί σε αεροδυναμική απόδοση, ο Άντριαν Σούτιλ το έφερε στην 9η θέση αμφότερων των 90λέπτων.

Οι κατατακτήριες δοκιμές θα μεταδοθούν από τον ΑΝΤ1 απευθείας, στις 6:30 τα ξημερώματα και σε επανάληψη στις 14:15, ενώ την Κυριακή ο αγώνας θα μεταδοθεί ζωντανά στις 8:30 και σε επανάληψη στις 14:15.

_________________
ImageImage

Ταύρος Γένος:Αρσενικό Άλογο ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από MAXRISTOSΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςMSN Messenger
acgt3
Τούμπανο
Τούμπανο


Ηλικία: 47
Ένταξη: 27 Φεβ 2007
Δημοσιεύσεις: 1300
Περιοχή: ΚΕΡΚΥΡΑ
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 27/3/2009, 18:18  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

να σε ρωτησω κατι που ειπες οτι ειναι ο μαυροτσουκαλος???????

_________________
YUGO GROUP N
IBIZA SXi 110HP
PUNTO GT2 200HP
PUNTO GT3 170HP
YUGO 45
PUNTO GT2 300HP
Image

Δίδυμοι Γένος:Αρσενικό Δράκος ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από acgt3Επισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςΕπίσκεψη στην ιστοσελίδα του ΣυγγραφέαAIM διεύθυνσηMSN Messenger
MAXRISTOS
3ο στάδιο
3ο στάδιο


Ηλικία: 45
Ένταξη: 23 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 524
Περιοχή: Ν.Σμύρνη
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 27/3/2009, 18:19  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

acgt3 Έγραψε:
να σε ρωτησω κατι που ειπες οτι ειναι ο μαυροτσουκαλος???????


18ος!!!!!! Twisted Evil Evil or Very Mad

_________________
ImageImage

Ταύρος Γένος:Αρσενικό Άλογο ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από MAXRISTOSΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςMSN Messenger
acgt3
Τούμπανο
Τούμπανο


Ηλικία: 47
Ένταξη: 27 Φεβ 2007
Δημοσιεύσεις: 1300
Περιοχή: ΚΕΡΚΥΡΑ
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 27/3/2009, 18:58  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

εδω παει ο μαυρος πιτ που λεει ΤΙΙΙΙ????

_________________
YUGO GROUP N
IBIZA SXi 110HP
PUNTO GT2 200HP
PUNTO GT3 170HP
YUGO 45
PUNTO GT2 300HP
Image

Δίδυμοι Γένος:Αρσενικό Δράκος ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από acgt3Επισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςΕπίσκεψη στην ιστοσελίδα του ΣυγγραφέαAIM διεύθυνσηMSN Messenger
MAXRISTOS
3ο στάδιο
3ο στάδιο


Ηλικία: 45
Ένταξη: 23 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 524
Περιοχή: Ν.Σμύρνη
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 28/3/2009, 10:58  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

H Brawn GP, η ομάδα που μέχρι πριν από τρεις εβδομάδες δεν ήταν σίγουρο ότι θα συμμετέχει στο πρωτάθλημα, έκανε με ιστορικό τρόπο το ντεμπούτο της στη Formula 1, καταλαμβάνοντας την πρώτη σειρά εκκίνησης της πρεμιέρας της φετινής σεζόν, με τον Jenson Button να κατακτά την πρώτη του pole position έπειτα από δυο χρόνια και τον Rubens Barrichello να παρατάσσεται αύριο δίπλα του! Τον τρίτο χρόνο κατέγραψε ο Sebastian Vettel με Red Bull, ο οποίος θα πλαισιωθεί στη δεύτερη σειρά εκκίνησης από τον Robert Kubica. O ταχύτερος όλων των περιόδων ελεύθερων δοκιμών, Nico Rosberg θα εκκινήσει πίσω τους, με τον Timo Glock να βρίσκεται στην 6η θέση και την πρώτη Ferrari, αυτή του Felipe Massa, στην 7η θέση. Οι Jarno Trulli, Kimi Raikkonen και Mark Webber συμπληρώνουν την πρώτη 10άδα.

_________________
ImageImage

Ταύρος Γένος:Αρσενικό Άλογο ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από MAXRISTOSΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςMSN Messenger
acgt3
Τούμπανο
Τούμπανο


Ηλικία: 47
Ένταξη: 27 Φεβ 2007
Δημοσιεύσεις: 1300
Περιοχή: ΚΕΡΚΥΡΑ
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 28/3/2009, 11:22  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

εγω θα εκανα 2 μηνες να ξαναγραψω μετα απο τα ρεζιλικια σας

_________________
YUGO GROUP N
IBIZA SXi 110HP
PUNTO GT2 200HP
PUNTO GT3 170HP
YUGO 45
PUNTO GT2 300HP
Image

Δίδυμοι Γένος:Αρσενικό Δράκος ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από acgt3Επισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςΕπίσκεψη στην ιστοσελίδα του ΣυγγραφέαAIM διεύθυνσηMSN Messenger
MAXRISTOS
3ο στάδιο
3ο στάδιο


Ηλικία: 45
Ένταξη: 23 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 524
Περιοχή: Ν.Σμύρνη
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 28/3/2009, 11:32  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

acgt3 Έγραψε:
εγω θα εκανα 2 μηνες να ξαναγραψω μετα απο τα ρεζιλικια σας


Είναι πολύ νωρίς στο να βγούν συμπεράσματα.Το μόνο σίγουρο έιναι, πως ο περσυνός παγκόσμιος πρωταθλητής θα είναι πολύ δύσκολο να υπερασπίσει τον τίτλο του με αυτό το μονοθέσιο.
Πάντως και εσείς απ ότι είδα μιά χαρά τα πήγατε..... Laughing Laughing

ps: Επειδή ασχολείσαι όχι τόσο με τους οδηγούς,αλλά με τεχνικά και πρωτάθλημα κατασκευαστών,μήπως θέλεις να σου θυμίσω οι δύο πρώτοι με τι κινητήρα έτρεχαν??? Laughing Wink

_________________
ImageImage



Έχει επεξεργασθεί από τον/την MAXRISTOS στις 28/3/2009, 11:36, 1 φορά
Ταύρος Γένος:Αρσενικό Άλογο ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από MAXRISTOSΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςMSN Messenger
MAXRISTOS
3ο στάδιο
3ο στάδιο


Ηλικία: 45
Ένταξη: 23 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 524
Περιοχή: Ν.Σμύρνη
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 28/3/2009, 11:33  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

H Brawn GP, η ομάδα που μέχρι πριν από τρεις εβδομάδες δεν ήταν σίγουρο ότι θα συμμετέχει στο πρωτάθλημα, έκανε με ιστορικό τρόπο το ντεμπούτο της στη Formula 1, καταλαμβάνοντας την πρώτη σειρά εκκίνησης της πρεμιέρας της φετινής σεζόν, με τον Jenson Button να κατακτά την πρώτη του pole position έπειτα από δυο χρόνια και τον Rubens Barrichello να παρατάσσεται αύριο δίπλα του! Τον τρίτο χρόνο κατέγραψε ο Sebastian Vettel με Red Bull, ο οποίος θα πλαισιωθεί στη δεύτερη σειρά εκκίνησης από τον Robert Kubica. O ταχύτερος όλων των περιόδων ελεύθερων δοκιμών, Nico Rosberg θα εκκινήσει πίσω τους, με τον Timo Glock να βρίσκεται στην 6η θέση και την πρώτη Ferrari, αυτή του Felipe Massa, στην 7η θέση. Οι Jarno Trulli, Kimi Raikkonen και Mark Webber συμπληρώνουν την πρώτη 10άδα.

Η καινούργια εποχή της Formula 1 –όσον αφορά τους κανονισμούς- ξεκίνησε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, παρέχοντας την πιο συναρπαστική διαδικασία κατατακτήριων δοκιμών, από την παρουσίαση του συστήματος που χρησιμοποιείται τα τελευταία δυο χρόνια! Η διαφορές μεταξύ των μονοθεσίων, παρά την σχεδιαστική πολυμορφία τους και τα διαφορετικά τεχνικά χαρακτηριστικά τους σε μερικές περιπτώσεις (χρήση ή όχι του KERS) είναι πάρα πολύ μικρές, με όλα τα μονοθέσια να κινούνται εντός 2 δευτερολέπτων στο πρώτο σκέλος των κατατακτήριων δοκιμών!

Κάποιοι άνθρωποι στα αρχηγεία της Honda ίσως αυτή τη στιγμή σκέφτονται το… σεπούκου καθώς έπειτα από δυο χρόνια απογοητευτικών επιδόσεων και με την πίεση της οικονομικής κρίσης, πέρυσι το Δεκέμβριο αποφάσισαν να αποσυρθούν από τη Formula 1. Συνεπώς, η Brawn, που δεν είναι άλλη από την πρώην ομάδα της Honda, βασίστηκε στην πολύ καλή εργασία που είχε γίνει στο μονοθέσιο όλη την προηγούμενη χρονιά με τη χρηματοδότηση της Honda, η οποία συνεχίζεται ως ένα βαθμό και ακούγεται ίσως ειρωνικό το γεγονός ότι το μονοθέσιο φέρει κινητήρα Mercedes, λόγω των περιστάσεων.

Την ημέρα που η Brawn ανακοίνωσε ότι θα έχει για σπόνσορα τη Virgin, με τον ιδιοκτήτη της, Richard Branson να επισκέπτεται τη Μελβούρνη και να δηλώνει ότι η συνεργασία μπορεί να εξελιχθεί και να γίνει πιο στενή στις επόμενες εβδομάδες, με την πολυεθνική πιθανότατα να αγοράζει την ομάδα και ίσως να την μετονομάζει (με την ομόφωνη συναίνεση των υπόλοιπων). Ίσως μάλιστα η Virgin να φέρει και την επανάσταση στη Formula 1, καθώς μια θυγατρική της, η πετρελαϊκή Gevo, έχει δημιουργήσει ένα «καθαρό» καύσιμο για τη Formula 1, το οποίο ο Branson θα προσπαθήσει να εισάγει στο σπορ, κάνοντάς το πολύ πιο οικολογικό.

Αν τα προαναφερθέντα αποτελούν υποθέσεις για μελλοντικές επαναστάσεις, σήμερα, η Brawn έκανε μια πολύ μεγάλη στην αγωνιστική ιστορία του σπορ, όντας η πρώτη ομάδα που κατέκτησε την pole position στο ντεμπούτο της, από το μακρινό 1970 και την Tyrrell (η οποία όμως στους πρώτους αγώνες της χρησιμοποιούσε μονοθέσια της March, η οποία είχε επίσης κάνει το ντεμπούτο της με pole position εκείνη τη χρονιά), με τον Jackie Stewart να παρατάσσεται πρώτος στην εκκίνηση του Καναδικού Grand Prix εκείνης της σεζόν.

Ο Jenson Button κατέκτησε την 4η pole position της καριέρας του, στην πίστα όπου είχε κατακτήσει και την προηγούμενή του, το 2006, ενώ ο Rubens Barrichello θα εκκινήσει από την πρώτη σειρά εκκίνησης, για πρώτη φορά από τον αγώνα της πατρίδας του το 2004! Η Brawn σημείωσε το 1-2 και στα τρία σκέλη της διαδικασίας, με τον Barrichello να επικρατεί στα δυο πρώτα, καθώς όπως δήλωσε ο Button, αντιμετώπιζε δυσκολίες με το ζύγισμα του μονοθεσίου του, χωρίς καύσιμα. Ακριβώς το αντίθετο πρόβλημα είχε ο Βραζιλιάνος team mate του, που συνάντησε αρκετή υποστροφή με καύσιμα στο ρεζερβουάρ, ενώ το ζύγισμα του φαινόταν ιδανικό με ελάχιστα καύσιμα.

Όπως είναι λογικό, μερικοί από τους αντιπάλους της ομάδας περιμένουν με αγωνία τη συνεδρίαση του Διεθνούς Εφετείου, όσον αφορά τη νομιμότητα του σχεδιασμού του διαχύτη τόσο της Brawn, όσο και των Toyota και Williams, η οποία ορίστηκε για τις 14 Απριλίου, δηλαδή την Τρίτη πριν το Grand Prix της Κίνας. Ερωτηματικά εγείρονται για το τι θα κάνουν οι ομάδες αν το Εφετείο κρίνει ότι οι διαχύτες των μονοθεσίων τους είναι παράνομοι, ωστόσο, είναι πολύ πιθανό να έχουν ήδη έτοιμες εναλλακτικές λύσεις για αυτή την περίπτωση. Αξίζει να σημειωθεί πάντως, ότι 5 από τα έξι μονοθέσια των τριών αυτών ομάδων βρέθηκαν στην πρώτη 8άδα στις κατατακτήριες δοκιμές, κάτι που μάλλον σημαίνει αρκετά ως προς την προέλευση της πολύ καλής απόδοσής τους.

Μια ομάδα που εξέπληξε σήμερα με την επίδοσή της ήταν η Red Bull, με τον Sebastian Vettel να σημειώνει τον τρίτο χρόνο της ημέρας και τον Mark Webber να συμπληρώνει τη 10άδα. Η Red Bull είναι από τις ομάδες που έχει διαμαρτυρηθεί για το σχεδιασμό του διαχύτη των τριών προαναφερθέντων ομάδων. Στο δικό της μονοθέσιο, η εφαρμογή ενός ανάλογου σχεδιασμού διαχύτη είναι αρκετά δύσκολη, λόγω του ιδιαίτερου σχεδιασμού της πίσω ανάρτησης, που είναι πιο χαμηλή από το συνηθισμένο.

Παρά το ότι δεν είχε δείξει θετικά σημάδια ολόκληρο το Σαββατοκύριακο, ο Robert Kubica κατάφερε να σημειώσει τον 4ο χρόνο της διαδικασίας. Η σύγκριση με τον team mate του, Nick Heidfeld (11ος) είναι ιδιαίτερη, καθώς ο Γερμανός χρησιμοποιούσε KERS και ο Πολωνός όχι, γεγονός που ίσως φανερώνει εν μέρει, το λόγο της αρκετά μεγάλης διαφοράς μεταξύ τους. Από τα 7 μονοθέσια που χρησιμοποιούν ΚΕRS, μονάχα δυο (οι Ferrari) κατάφεραν να εισέλθουν στην πρώτη δεκάδα και κανένα στην πρώτη 6άδα… Αν και προς το παρόν, σε αυτό το πρώιμο στάδιο εξέλιξης και στη συγκεκριμένη πίστα το σύστημα δεν προσφέρει ιδιαίτερα πλεονεκτήματα, ίσως στην εκκίνηση του αυριανού αγώνα επιτρέψει στους «χρήστες» του να ανακτήσουν μερικές θέσεις πριν την πρώτη στροφή.

Η πολύ καλή εικόνα που επέδειξε ο Nico Rosberg στις ελεύθερες δοκιμές συνεχίστηκε με την πολύ καλή 5η επίδοση στις κατατακτήριες δοκιμές, ενώ η Toyota κατάφερε να φέρει αμφότερα τα μονοθέσιά της εντός της πρώτης 10άδας.

Η απόδοση των Ferrari δεν ήταν ιδιαίτερα καλή, ενώ και η αξιοπιστία πάσχει ακόμα, με τον Kimi Raikkonen να σημειώνει πολύ λίγους γύρους στις ελεύθερες δοκιμές το πρωί πριν αντιμετωπίσει πρόβλημα με τα υδραυλικά της F60. Οι οδηγοί της Ferrari κατέλαβαν τις θέσεις 7 και 9 και έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον το γεγονός ότι η ιταλική ομάδα αναγκάστηκε να χρησιμοποιήσει από το πρώτο κιόλας σκέλος ένα σετ μαλακών (πιο γρήγορων στον 1 γύρο) ελαστικών της Bridgestone για να διασφαλίσει την είσοδό της στο Q2, γεγονός που σήμαινε ότι στο 3ο και κρίσιμο σκέλος, οι οδηγοί της Scuderia διέθεταν μονάχα ένα σετ μαλακών ελαστικών (και όχι δυο, όπως οι υπόλοιπες ομάδες).

Απογοητευτική ήταν και η επίδοση του Fernando Alonso με τη Renault, που μοιάζει αρκετά νευρική, καθώς ο Ισπανός πρωταθλητής δεν κατάφερε να εισέλθει στη 10άδα, έπειτα από ένα λάθος στη γρήγορη προσπάθειά του στο Q2.

Eντούτοις, όσον αφορά τις αρνητικές εμφανίσεις, τίποτα δε μπορεί να ξεπεράσει αυτή της McLaren, η οποία θα δει τους οδηγούς της στη 14η και 15η θέση, εφόσον το πρόβλημα που παρουσιάστηκε στην MP4-24 με τη μετάδοση, δεν απαιτήσει την αντικατάσταση του κιβωτίου του Lewis Hamilton. Αν συμβεί κάτι τέτοιο θα ισοδυναμεί με ποινή 5 θέσεων στη σειρά εκκίνησης για το Βρετανό, ο οποίος στον πρώτο αγώνα υπεράσπισης του στέμματός του, κατάφερε να περάσει στο δεύτερο σκέλος (αντί του μοναδικού πρωτοεμφανιζόμενου οδηγού της σεζόν, του Sebastien Buemi) για μόλις 5 εκατοστά του δευτερολέπτου, στο οποίο όμως δε συμμετείχε λόγω του προαναφερθέντος προβλήματος στη μετάδοση…

Ο αυριανός αγώνας (τηλεοπτική σύνδεση: 08:15) αναμένεται να είναι γεμάτος εκπλήξεις

_________________
ImageImage

Ταύρος Γένος:Αρσενικό Άλογο ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από MAXRISTOSΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςMSN Messenger
johanndelta
Επισκέπτης






ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 28/3/2009, 14:35  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

Ολα τα λεφτα το σημερινο... Wink


  
acgt3
Τούμπανο
Τούμπανο


Ηλικία: 47
Ένταξη: 27 Φεβ 2007
Δημοσιεύσεις: 1300
Περιοχή: ΚΕΡΚΥΡΑ
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 28/3/2009, 15:11  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

τι εγινε με το μοτερ τις μπραουν δεν καταλαβα 12 χρονια εχετε να παρετε το κατασκευαστων και απο ποτε σε νοιαζει η mercedes εσενα σε νοιαζει ο οδηγος απο οτι ξερω

ναι και τα φερραρι ειναι τουλαχιστον στην δεκαδα και κανενας οδηγος φερραρι δεν πηρε το πρωταθλημα απο την παραγκα.

σκεψου πριν πεις αυτο που θες να πεις γιατι απλα οταν πεζεται το πρωταθλημα στον ποντο δεν καθεσαι 7ος και σε περναει ο φετελ και παρακαλας να μεινει η τογιοτα για να το παρεις !!!!!

και εαν θες να μαθεις πιος ειναι ο σχεδιαστης της μπραουν? ο μπραουν, και πιανου μονοθεσιου σχεδιαζε πριν 10 χρονια για 7 συνεχομενα πρωταθληματα και πηγε πριν 3 χρονια στην μπαρ που εγινε χοντα που εγινε μπραουν.

_________________
YUGO GROUP N
IBIZA SXi 110HP
PUNTO GT2 200HP
PUNTO GT3 170HP
YUGO 45
PUNTO GT2 300HP
Image

Δίδυμοι Γένος:Αρσενικό Δράκος ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από acgt3Επισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςΕπίσκεψη στην ιστοσελίδα του ΣυγγραφέαAIM διεύθυνσηMSN Messenger
MAXRISTOS
3ο στάδιο
3ο στάδιο


Ηλικία: 45
Ένταξη: 23 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 524
Περιοχή: Ν.Σμύρνη
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 30/3/2009, 12:27  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

GP Αυστραλίας: 1-2 για την Brawn στο ντεμπούτο της

Ο Jenson Button διατηρήθηκε επικεφαλής καθ’ όλη τη διάρκεια του Aυστραλιανού Grand Prix για να σημειώσει τη δεύτερη νίκη της καριέρας του, με τον Rubens Barrichello να τον πλαισιώνει στο βάθρο, έπειτα από τη σύγκρουση των μαχόμενων για τη δεύτερη θέση Sebastian Vettel και Robert Kubica λίγους γύρους πριν την καρό σημαία. Την τρίτη θέση κατέλαβε ο Jarno Trulli, ο οποίος είχε εκκινήσει από το pit lane, ωστόσο, επειδή έπειτα από μια έξοδο από την πίστα υπό το καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας, ο Ιταλός επαναπροσπέρασε τον Lewis Hamilton, οι αγωνοδίκες του επέβαλλαν ποινή 25 δευτερολέπτων στο χρόνο αγώνα που είχε σημειώσει, γεγονός που τονάφησε εκτός βαθμολογούμενης οκτάδας. Η Toyota επιβεβαίωσε την πρόθεσή της να εφεσιβάλει την απόφαση, η οποία προώθησε τον Hamilton (ο οποίος πραγματοποίησε εξίσου εντυπωσιακό αγώνα) στην τρίτη θέση έχοντας ανέλθει σε αυτή από την τελευταία. Η ταχύτητα της Toyota επιβεβαιώθηκε από την 4η θέση του Timo Glock (που επίσης εκκίνησε από το pit lane), με τον Fernando Alonso να σημειώνει τέσσερις βαθμούς, το Nico Rosberg να κάνει έναν πολύ αγώνα αλλά να χάνει πολλές θέσεις στους τελευταίους γύρους και να καταλήγει 6ος, τον Sebastien Buemi να σημειώνει τους πρώτους του βαθμούς στο ντεμπούτο του στη Formula 1, ακολουθούμενος από τον team mate του, Sebastien Bourdais. Aμφότερες οι Ferrari εγκατέλειψαν...

O Ross Brawn γνώριζε πολύ καλά τι έλεγε όταν δήλωνε πριν τον αγώνα ότι η ομάδα του έχει στόχο να κατακτήσει το φετινό πρωτάθλημα και η πρώτη απόδειξη του γεγονότος ότι έχει την ικανότητα να πραγματοποιήσει αυτή τη φιλοδοξία ήταν το ντεμπούτο της στη Formula 1. H Brawn έγινε η τρίτη μόλις ομάδα στην ιστορία της Formula 1 (εξαιρουμένης της Alfa Romeo, που νίκησε τον πρώτο αγώνα στην ιστορία του θεσμού) η οποία κατέκτησε τη νίκη στο ντεμπούτο της, 33 χρόνια έπειτα από την πρώτη φορά που συνέβη αυτό, στην Αργεντινή το 1977 με την ομάδα της Wolf, η οποία είχε αγοράσει την πρώτη ενσάρκωση της Williams.

Το επίτευγμα της Brawn αποκτά ιδιαίτερη σημασία αν λάβει κανείς υπ’ όψη του το ότι η ομάδα δεν ήταν σίγουρο ότι θα καταφέρει να συμμετέχει στη σεζόν μόλις τρεις εβδομάδες πριν την έναρξή της. Το γεγονός αποδεικνύει και την αξία της συμβολής του Ross Brawn στις επιτυχίες της Ferrari επί εποχής Michael Schumacher (ιδίως αν σκεφτεί κανείς ότι κανένα από τα μονοθέσια της Scuderia δεν τερμάτισε το σημερινό αγώνα), καθώς ο Βρετανός τεχνικός κατάφερε να πάρει την προτελευταία ομάδα της περυσινής σεζόν και να την θέσει επικεφαλής μέσα σε λίγους μόλις μήνες (με τη βοήθεια των αλλαγών στους κανονισμούς) και ενώ η Honda απέσυρε την οικονομική υποστήριξή της, αναγκάζοντας τη λειτουργία σε… «safe mode» για αρκετούς μήνες, στην κρίσιμη φάση προετοιμασίας πριν την έναρξη του πρωταθλήματος. Αυτούς τους μήνες που η Brawn λειτουργούσε με το ελάχιστο δυνατό budget πραγματοποιούσε την πολύ δύσκολη τεχνική πρόκληση προσαρμογής του μονοθεσίου της (που είχε σχεδιαστεί με τον V8 της Honda ως βάση) στον κινητήρα της Mercedes, πράγμα που σημαίνει ότι εξ ορισμού έχουν γίνει κάποιοι συμβιβασμοί στο σχεδιασμό της BGP001, ανάγοντας σε ακόμη πιο αξιοθαύμαστη την επιτυχία της… νεογνού ομάδας, η οποία ενδέχεται να αύξησε τις πιθανότητές της να υποστηριχθεί σε μεγαλύτερη κλίμακα (ή να αγοραστεί) από την Virgin, σύμφωνα με τον ιδιοκτήτη της τελευταίας, Richard Branson.

Ο Button δεν είχε αντίπαλο ικανό να τον απειλήσει σήμερα, αν και ο ίδιος παραδέχθηκε ότι η επαναφορά των ελαστικών του στη σωστή θερμοκρασία λειτουργίας έπειτα από την παρέμβαση του αυτοκινήτου ασφαλείας ήταν πολύ δύσκολη. Μάλιστα ο Button είχε φθείρει ασύμμετρα το συγκεκριμένο σετ με ένα βίαιο μπλοκάρισμα των φρένων, πριν τη διακοπή, κάτι που προκάλεσε έντονους κραδασμούς. Στο δεύτερο pit stop του, ο Βρετανός είχε μια μικρή καθυστέρηση, καθώς οι μηχανικοί του άργησαν να τοποθετήσουν την αντλία ανεφοδιασμού στο μονοθέσιο, αφότου ο ίδιος είχε επιλεγμένη δευτέρα στο κιβώτιο και η νεκρά δε λειτουργούσε. Στους τελικούς γύρους, η ομάδα ανησύχησε από το ρυθμό του Kubica, του οποίου όμως ο αγώνας έληξε πρόωρα… επάνω στον Vettel. O Button χαρακτήρισε το αποτέλεσμα «παραμυθένιο» για την ομάδα, δεδομένης της κατάστασης την οποία κλήθηκε να ξεπεράσει. Ίσως οι συμπατριώτες του τον θυμηθούν και πάλι έπειτα από αυτή την επιτυχία, αφότου τον είχαν παραγκωνίσει στο περιθώριο της σκιάς των επιτυχιών του Lewis Hamilton. O Button σημείωσε σήμερα τη 200ή νίκη για Βρετανό οδηγό στην ιστορία της Formula 1.

O Rubens Barrichello από την πλευρά του είχε ανάμικτα συναισθήματα από το σημερινό αγώνα, αλλά ήταν ευτυχής που τερμάτισε δεύτερος, καθώς είχε μια πολύ κακή εκκίνηση, όπου δεν κατάφερε να ξεκινήσει σωστά και παραλίγο να του σβήσει ο κινητήρας, γεγονός που τον έριξε στο μέσο της κατάταξης έως την πρώτη στροφή. Εκεί, ο Heikki Kovalainen χτύπησε από πίσω το μονοθέσιο του Βραζιλιάνου, o οποίος συγκρούστηκε με τους Nick Heidfeld και Mark Webber, με τον τελευταίο να παρασέρνει στην εγκατάλειψη τον Φινλανδό οδηγό της McLaren. Mε ζημιές στην εμπρός αεροτομή, ο Barrichello συνέχισε τον αγώνα και αφαίρεσε ακόμα ένα κομμάτι από αυτήν, έπειτα από την επαφή του με τον Raikkonen, κάτι που του κόστισε τη σταθερότητα στα φρεναρίσματα. Ο Βραζιλιάνος βρισκόταν στην 4η θέση μέχρι τη σύγκρουση των Kubica-Vettel, η οποία τον προώθησε στη δεύτερη θέση. Αστειευόμενος, ο Barrichello δήλωσε ότι κανείς δε μπορεί να ισχυριστεί ότι οι επιδόσεις της Brawn οφείλονται στο διαχύτη του μονοθεσίου της, καθώς ο δικός του είχε καταστραφεί από την επαφή του πρώτου γύρου…

Αν και οι αντίπαλοι της Brawn δεν πρόκειται να πειστούν από τα σχόλια του Barrichello, η βρετανική ομάδα δεν είναι η μόνη υπό τα πυρά των αντιπάλων της. Ιδιαίτερα αντιφατικό Σαββατοκύριακο είχε η Toyota, η οποία έπειτα από μια πολύ θετική επίδοση στις κατατακτήριες δοκιμές με αμφότερα τα μονοθέσιά της στην πρώτη 10άδα, ενημερώθηκε ότι ακυρώθηκε από τη διαδικασία, επειδή η πίσω αεροτομή της TF109 παρουσίαζε κάμψη μεγαλύτερη του επιτρεπτού υπό το φορτίο που ασκεί η FIA κατά τη διάρκεια των τεχνικών ελέγχων. Η Toyota βρήκε λύση στο πρόβλημα άμεσα και πραγματοποίησε τροποποιήσεις στην πίσω αεροτομή της κατά τη διάρκεια της νύχτας και με το εξάρτημα να πληροί τους κανονισμούς πλέον, οι δυο οδηγοί της εκκίνησαν από το pit lane, ωστόσο πίσω στο εργοστάσιό της στην Κολωνία θα επανεξεταστούν οι δοκιμές πιστοποίησης ελαστικότητας του αμαξώματος, καθώς το συγκεκριμένο εξάρτημα είχε μετρηθεί ότι δεν παρουσίαζε κάμψη ακόμα και υπό το διπλάσιο στατικό φορτίο από αυτό που ασκεί η FIA κατά τον τεχνικό έλεγχο.

Ο Trulli κατάφερε να αποφύγει το ατύχημα της πρώτης στροφής και στη συνέχεια πραγματοποίησε μια εντυπωσιακή ανάκαμψη, τόσο στο αρχικό κομμάτι του αγώνα όσο και πιο σημαντικά, στους τελευταίους γύρους, την οποία ο ίδιος απέδωσε στις δυνατότητες του μονοθεσίου του, κάτι που αποδείχθηκε και με την 5η θέση στην οποία είδε την καρό σημαία ο Timo Glock. Ωστόσο, κατά τη διάρκεια της παρέμβασης του αυτοκινήτου ασφαλείας, ο Trulli είχε μια έξοδο και έχασε τη θέση του από τον Hamilton, τον οποίο προσπέρασε ξανά, κάτι που σύμφωνα με τους κανονισμούς απαγορεύεται. Η Toyota θα ασκήσει έφεση σε αυτή την απόφαση…

Αυτή δεν ήταν η μόνη διαμάχη που έλαβε χώρα εχθές, καθώς η Williams κατέθεσε διαμαρτυρία όσον αφορά την αεροδυναμική διαμόρφωση των μονοθεσίων της Ferrari και της Red Bull (οι οποίες είχαν διαμαρτυρηθεί την Πέμπτη για την νομιμότητα του διαχύτη της Williams), την οποία ωστόσο απέσυρε στη συνέχεια, «για το καλό του σπορ», διατηρώντας όμως την ελπίδα ότι η FIA και το Τεχνικό Επιτελείο (που αποτελείται από τους τεχνικούς διευθυντές των ομάδων θα λάβουν δράση επί του ζητήματος.

Στον αγωνιστικό τομέα, η Williams δεν διέπρεψε, μονολότι επέδειξε πολύ καλό ρυθμό, καθώς ο Nico Rosberg σημείωσε τον ταχύτερο γύρο του αγώνα. Ο Γερμανός παραδέχθηκε ότι από λάθη του έπεσε στην κατάταξη, αφήνοντας ανοιχτή την πόρτα στον πρώτο γύρο χάνοντας μερικές θέσεις, ενώ στο πρώτο του pit stop υπήρξε μια καθυστέρηση, καθώς δε βίδωνε το μπουλόνι του αριστερού τροχού. Ο Rosberg αντιμετώπισε προβλήματα στους τελευταίους γύρους με τα ελαστικά του και έπεσε από την 4η στην 7η θέση. Από λάθος του εγκατέλειψε και ο Kazuki Nakajima πατώντας στο kerb της 4ης στροφής και χάνοντας τον έλεγχο, για να προσκρούσει στον τοίχο.

Η Red Bull διεθέτει επίσης ένα πολύ καλό μονοθέσιο, καθώς ο Vettel είχε τη δυνατότητα να «ανταλλάξει» μερικούς ταχύτερους γύρους στο μέσο του αγώνα με τον πάντοτε πρωτοπόρο Button, ο οποίος ποτέ δεν κατάφερε να του απομακρυνθεί πολύ περισσότερο από τη διαφορά 4 δευτερολέπτων που κατάφερε να χτίσει στον πρώτο γύρο. Ενώ ο νεαρός Γερμανός παρέμεινε δεύτερος σχεδόν σε όλο τον αγώνα, στο τελευταίο stint, όπου ο ίδιος είχε την πιο μαλακή γόμα (που έχανε απόδοση μέσα σε λίγους γύρους), όταν έγινε προφανές ότι ο Kubica, με τη μέση γόμα (καθώς είχε χρησιμοποιήσει τη μαλακή στο πρώτο του stint), θα τον προσπερνούσε, δε δέχθηκε να υποχωρήσει. Τρεις γύρους πριν από το τέλος, τα δυο μονοθέσια συγκρούστηκαν όταν ο Vettel έχασε πρόσφυση στη μέση της 3ης στροφής και παρά το ότι αμφότερα τα μονοθέσια κατάφεραν να συνεχίσουν για λίγο, οι ζημιές που είχαν υποστεί τους οδήγησαν στον τοίχο και φυσικά την εγκατάλειψη. Ο Vettel δέχθηκε ποινή 10 θέσεων στη σειρά εκκίνησης στη Βραζιλία, καθώς οι αγωνοδίκες έκριναν ότι ήταν ο υπαίτιος του συμβάντος, ενώ η ομάδα δέχθηκε ποινή 50.000 δολαρίων, επειδή ο Γερμανός αποπειράθηκε να διανύσει τους εναπομείναντες γύρους με τρεις τροχούς, γνωρίζοντας ότι όσοι τον ακολουθούσαν δεν επιτρεπόταν να τον προσπεράσουν υπό το καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας.

Ιδιαίτερη μνεία θα πρέπει να γίνει στο γεγονός ότι στους τελευταίους γύρους, οι αποδόσεις διακυμάνθηκαν κατά πολύ με την πτώση της απόδοσης των μαλακών ελαστικών, με τα πιο «γομοβόρα» πλαίσια να υστερούν στο τέλος και να χάνουν αρκετές θέσεις ή τη διαφορά με τα υπόλοιπα μονοθέσια που βρίσκονταν σε διαφορετική στρατηγική χρήσης των ελαστικών τους να είναι τόσο μεγάλη που έκανε το προσπέρασμα αναπόφευκτο. Επίσης, οι διαφορές μεταξύ των μονοθεσίων σε ρυθμό αγώνα δεν ήταν ιδιαίτερα μεγάλες (λόγω και τη παρέμβασης του αυτοκινήτου ασφαλείας στο μέσο του αγώνα) και όλοι βρίσκονταν αρκετά κοντά μεταξύ τους. Εντυπωσιακός ήταν ο αριθμός προσπερασμάτων ιδίως για τη χάραξη της πίστας της Μελβούρνης από την οποία απουσιάζουν οι μεγάλες ευθείες που απαιτούνται θεωρητικά για την διεκπεραίωσή τους, με τα μονοθέσια με KERS να έχουν μια μεγαλύτερη ευκολία έναντι αντιπάλων τους που δεν το χρησιμοποιούσαν, όχι όμως σε πολύ μεγάλο βαθμό.

Δυστυχώς, λόγω του κλαταρίσματος του ελαστικού του Heidfeld στο ατύχημα πο έλαβε χώρα κατά την εκκίνηση, δεν είχαμε ευκαιρία να συγκρίνουμε το ρυθμό του Γερμανού που χρησιμοποιούσε KERS με αυτόν του team mate του, ο οποίος δεν είχε στη διάθεσή του το σύστημα. Ο Πολωνός ήταν πολύ πιθανό να απειλήσει τον Button για τη νίκη στους τελευταίους γύρους, λόγω του πλεονεκτήματος απόδοσης που του προσέδιδαν τα πιο σκληρά ελαστικά και αυτό συνιστά ότι η BMW Sauber διαθέτει τον απαιτούμενο ρυθμό για να απειλήσει για την κορυφή. Συνεπώς, η στρατηγική χρήσης των μαλακών ελαστικών στο πρώτο stint δεν ήταν απαραίτητα λανθασμένη, όπως έμοιαζε στην περίπτωση των Ferrari, αν και ποτέ δε θα μάθουμε τι θα συνέβαινε με τα κόκκινα μονοθέσια μέχρι τον τερματισμό αφού κανένα από τα δυο δεν είδε την καρό σημαία. Aυτό οφείλεται στον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί τα ελαστικά του το εκάστοτε πλαίσιο και πόσο άνετο είναι με τόσο μεγάλες αποκλίσεις στις συστάσεις των γομών.

Oι οδηγοί της Ferrari εκμεταλλεύτηκαν το KERS στην εκκίνηση, αλλά και τη μαλακή γόμα που είχαν επιλέξει για το πρώτο stint για να ανακτήσουν θέσεις, ωστόσο έχασαν πολύ ρυθμό (και θέσεις) έπειτα από το πέρας μόλις 5 γύρων, καθώς η απόδοση των ελαστικών τους έπεσε κατακόρυφα, αναγκάζοντας την ομάδα να καλέσει νωρίτερα από το προβλεπόμενο (σύμφωνα με το φορτίο καυσίμου) τους οδηγούς της στα pits. Η Ferrari επέλεξε αυτά τα ελαστικά διότι αντιμετώπιζε δυσκολίες να φέρει τα σκληρά στην κατάλληλη θερμοκρασία. Είναι προφανές ότι η Ferrari δε βρίσκεται εκεί που θα ήθελε, με το μονοθέσιό της να μοιάζει αρκετά νευρικό και φυσικά, αναξιόπιστο. Ο Kimi Raikkonen δήλωσε ότι στον 44ο γύρο, που είχε μια έξοδο και ακούμπησε ελαφρά τον τοίχο όταν έχασε τον έλεγχο της F60 σε ευθεία γραμμή, έχοντας ήδη βγει από τη στροφή, το μονοθέσιο δεν τον προειδοποίησε καθόλου για την αλλαγή πορείας που ακολούθησε, αν και παραδέχθηκε ότι πιθανότατα επρόκειτο για δικό του λάθος. Ο Φινλανδός που χαρακτήρισε τον αγώνα ως έναν από τους πιο δύσκολους της καριέρας του, πιστεύει ότι θα μπορούσε να έχει τερματίσει δεύτερος αν δεν είχε την έξοδο αυτή και δεν παρουσιάζονταν τα προβλήματα στο διαφορικό που τον οδήγησαν αργότερα στην εγκατάλειψη. Η ομάδα επέλεξε κατά τη διάρκεια του αγώνα να ακολουθήσει στρατηγική τριών pit stop με τον Massa, τα σχέδιά της όμως καταστράφηκαν τελείως από την παρέμβαση του αυτοκινήτου ασφαλείας. Ωστόσο, ο Βραζιλιάνος βρισκόταν πίσω από τον Hamilton, όταν η υποβοήθηση του τιμονιού του μονοθεσίου του έπαψε να λειτουργεί και η Ferrari αρνιόταν να κινηθεί ευθεία. Στη Ferrari πιστεύουν ότι η γλιστερή επιφάνεια του ασφαλτοτάπητα της Μελβούρνης δεν τους επέτρεψε να εκμεταλλευτούν όλο το δυναμικό του μονοθεσίου τους και απέκρυψε τις πραγματικές διαφορές δυναμικού. Η απόδοση της ιταλικής ομάδας ήταν από τις πιο απογοητευτικές της ημέρας, αν και πολλοί πίστευαν ότι το ρόλο αυτό θα τον έπαιζε η McLaren. Ωστόσο, ο Hamilton πραγματοποίησε μια εντυπωσιακή ανάκαμψη από την τελευταία θέση στους πρώτους γύρους (στους οποίος και αυτός χρησιμοποιούσε την πιο μαλακή γόμα) με αλλεπάλληλα προσπεράσματα που τον έφεραν στην 8άδα πριν την πραγματοποίηση του πρώτου του ανεφοδιασμού. Ο Βρετανός πρωταθλητής οδήγησε εξαιρετικά, παρά το ότι δεν είχε στη διάθεσή του τον καλύτερο εξοπλισμό.

Το ίδιο μπορεί να ειπωθεί και για τον Fernando Alonso, ο οποίος έκανε έναν ήσυχο αγώνα, συνήθως αμυνόμενος. Ο Ισπανός αναγκάστηκε να βγει στο γρασίδι στην πρώτη στροφή για να αποφύγει το ατύχημα, χάνοντας αρκετές θέσεις και δήλωσε κάπως απογοητευμένος από τον τρόπο λειτουργίας του KERS. Eδώ αξίζει να σημειωθεί ο διαφορετικός τρόπος χρήσης του που παρατηρήθηκε μεταξύ των ομάδων, με τους οδηγούς της Ferrari να το χρησιμοποιούν για λίγο στις εξόδους των στροφών και τον Hamilton να προτιμάει πιο παρατεταμένες εφαρμογές της επιπλέον ισχύος, στις μεγαλύτερες ευθείες. Ο Alonso δήλωσε επίσης ότι η Renault θα πρέπει να βελτιωθεί στον τρόπο χρήσης των ελαστικών της. Ο Piquet δήλωσε πως για την έξοδό του έπειτα από το καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας ευθυνόταν το σύστημα πέδησης του μονοθεσίου του.

Εντυπωσιακή ήταν η Toro Rosso, η ομάδα που διεξήγαγε τις λιγότερες δοκιμές από όλες το χειμώνα. Το ιταλικό μονοθέσιο είχε τη δυνατότητα να ανταγωνιστεί πολλά θεωρητικά ανώτερά του, ενώ ο Sebastien Buemi αποδείχθηκε απόλυτα ψύχραιμος στο ντεμπούτο του, παραμένοντας εκτός μπελάδων σε έναν επεισοδιακό αγώνα, χωρίς να φοβάται να μονομαχήσει σκληρά. Ο 20χρονος Ελβετός σημείωσε τους πρώτους του βαθμούς και τερμάτισε εμπρός από τον team mate του. Ένα ονειρικό ντεμπούτο.

_________________
ImageImage

Ταύρος Γένος:Αρσενικό Άλογο ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από MAXRISTOSΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςMSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:      
Δημοσίευση νέας  Θ. ΕνότηταςΑπάντηση στη Θ. Ενότητα Επισκόπηση προηγούμενης Θ. ΕνότηταςEmail σε έναν Φίλο.Κατάλογος μελών που έχουν επισκεφθεί αυτό το θέμαΑποθήκευσε αυτό το δημοσίευμα σαν αρχείοPrintable versionΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΕπισκόπηση επόμενης Θ. Ενότητας

Επισκόπηση επόμενης Θ. Ενότητας
Επισκόπηση προηγούμενης Θ. Ενότητας
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ΄αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ. Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ΄αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ΄αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ. Συζήτησης
Εσείς δεν μπορείτε να προσθέσετε Συνημμένα αρχεία σ΄ αυτή τη Δ.Συζήτηση
Εσείς δεν μπορείτε να κάνετε μεταφόρτωση αρχείων σ΄ αυτή τη Δ.Συζήτηση


Ασφάλεια Πινάκων

25470 Επιθέσεις που εμποδίζονται
Powered by phpBB2 Plus, phpBB Styles and Kostenloses Forum based on phpBB © 2001/6 phpBB Group
FI Theme :: Mods and Credits :: Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες