Συχνές Ερωτήσεις  •  Αναζήτηση  •  Αρχική Σελίδα  •  Forum  •  Album  •  Επιλογές  •  Εγγραφή  •  Προφίλ  •  Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας  •  Σύνδεση
 
 
Επισκόπηση επόμενης Θ. Ενότητας
Επισκόπηση προηγούμενης Θ. Ενότητας

Δημοσίευση νέας  Θ. ΕνότηταςΑπάντηση στη Θ. Ενότητα Επισκόπηση προηγούμενης Θ. ΕνότηταςEmail σε έναν Φίλο.Κατάλογος μελών που έχουν επισκεφθεί αυτό το θέμαΑποθήκευσε αυτό το δημοσίευμα σαν αρχείοPrintable versionΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΕπισκόπηση επόμενης Θ. Ενότητας
Συγγραφέας Μήνυμα
MAXRISTOS
3ο στάδιο
3ο στάδιο


Ηλικία: 45
Ένταξη: 23 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 524
Περιοχή: Ν.Σμύρνη
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 26/3/2009, 09:50  Θέμα δημοσίευσης: Note Διαμάχη διαχυτών θα οδηγήσει σε διαμαρτυρίες στην Αυστραλία Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

H διαμάχη όσον αφορά το σχεδιασμό των διαχυτών συγκεκριμένων μονοθεσίων φαίνεται ότι θα καταλήξει σε διαμαρτυρίες κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου του Αυστραλιανού Grand Prix, την πρεμιέρα της σεζόν, καθώς η FIA παραδέχθηκε ότι είναι πλέον πολύ αργά για να λυθεί το ζήτημα πριν την έναρξη της σεζόν.

Ο σχεδιασμός του διαχύτη των μονοθεσίων της Brawn, της Toyota και της Williams έχει τραβήξει τα βλέμματα των αντιπάλων τους, οι οποίοι πιστεύουν ότι οι εν λόγω ομάδες έχουν παραβεί τους κανονισμούς, χρησιμοποιώντας εναλλακτικές ερμηνείες για να προσδώσουν μεγαλύτερες, από το θεωρητικά επιτρεπτό, διαστάσεις στο συγκεκριμένο –κρίσιμο για την παραγωγή αρνητικής άντωσης- εξάρτημα.

Μέχρι στιγμής, η FIA είχε ανακοινώσει ότι κατά την άποψη των τεχνικών της, οι εν λόγω διαχύτες ακολουθούν το γράμμα των κανονισμών. Ωστόσο, τουλάχιστον μια ομάδα, έχει εκφράσει –και αιτολογήσει- εγγράφως στη FIA τους λόγους για τους οποίους πιστεύει ότι οι διαχύτες των μονοθεσίων των τριών προαναφερθέντων ομάδων είναι παράνομοι.

Εντούτοις, ο πρόεδρος της Διεθνούς Ομοσπονδίας, Max Mosley, πιστεύει ότι πλέον , το ζήτημα μπορεί να λυθεί μονάχα στο Αυστραλιανό Grand Prix, διότι είναι πολύ αργά να οργανωθεί επίσημη ακρόαση για το συγκεκριμένο θέμα.

Ο Βρετανός δήλωσε ότι υπάρχουν πολλά επιχειρήματα τόσο για τη νομιμότητα των συγκεκριμένων σχεδιασμών, όσο και για το ότι παραβαίνουν τους κανονισμούς. Ο Mosley, συνέχισε λέγοντας ότι αν οι λεπτομερείς ενστάσεις είχαν κατατεθεί νωρίτερα στη FIA, o ίδιος θα είχε χρόνο να παραδώσει το ζήτημα στο Διεθνές Εφετείο πριν το Grand Prix της Αυστραλίας.

Η πιο πιθανή κατάληξη της κατάστασης είναι ότι μια ή περισσότερες ομάδες θα επιλέξουν να διαμαρτυρηθούν κατά τη διάρκεια του πρώτου αγωνιστικού Σαββατοκύριακου της σεζόν, είτε έπειτα από τον τεχνικό έλεγχο την Πέμπτη, ή μετά τον τερματισμό του αγώνα.

Ήδη, η Red Bull, δια στόματος του συμβούλου της, Helmut Marko, έχει εξαγγείλει ότι θα καταθέσει διαμαρτυρία εναντίον της Brawn GP, εάν το μονοθέσιο της τελευταίας περάσει τον τεχνικό έλεγχο της Πέμπτης. O Αυστριακός δήλωσε ότι η Red Bull θα καταθέσει τη διαμαρτυρία της την Πέμπτη, εάν το συγκεκριμένο εξάρτημα δεν τροποποιηθεί για να πληροί τους κανονισμούς, διότι κατά την άποψή του, ο σχεδιασμός αυτός εξασφαλίζει πλεονέκτημα 5 δεκάτων του δευτερολέπτου στο γύρο, στο μονοθέσιο της Brawn. O Marko δήλωσε ότι 7 ομάδες είναι σίγουρες ότι είναι παράνομος, με τον διευθύνων σύμβουλο της Renault, Flavio Briatore να έχει εκφράσει τις αντιρρήσεις του (δηλώνοντας με το αμίμητο στυλ του, ότι φαίνεται σα να υπάρχουν δυο διαφορετικά βιβλία κανονισμών για τις ομάδες…), ενώ και ο αγωνιστικός διευθυντής της Ferrari, Stefano Domenicali έχει εκφράσει την άποψη ότι ο σχεδιασμός κάποιων μονοθεσίων δεν ανταποκρίνονται στη φύση των κανονισμών, καλώντας την FIA να ορίσει σύντομα αν οι εν λόγω τεχνικές λύσεις θεωρούνται νόμιμες ή όχι.

Σύμφωνα με τον Mosley, το πιο πιθανό σενάριο είναι το ζήτημα να καταλήγει στους αγωνοδίκες του Αυστραλιανού Grand Prix, οι οποίοι θα λάβουν μια απόφαση, την οποία είναι σχεδόν δεδομένο ότι θα εφεσιβάλλει η πλευρά που θα έχει αντίθετη άποψη. Εντέλει, το ζήτημα θα καταλήξει στο Διεθνές Εφετείο.

Ο ίδιος ο Mosley πιστεύει ότι το ζήτημα δεν είναι ξεκάθαρο και διατηρεί ανοιχτό μυαλό ως προς αυτό αυτή τη στιγμή, προβλέποντας ότι μπορεί να καταλήξει προς οποιαδήποτε από τις δυο κατευθύνσεις (να οριστεί παράνομος ή όχι ο συγκεκριμένος σχεδιασμός), προσθέτοντας, ότι ευτυχώς, δεν είναι δική του δουλειά να το καθορίσει αυτό…

_________________
ImageImage

Ταύρος Γένος:Αρσενικό Άλογο ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από MAXRISTOSΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςMSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:      
Δημοσίευση νέας  Θ. ΕνότηταςΑπάντηση στη Θ. Ενότητα Επισκόπηση προηγούμενης Θ. ΕνότηταςEmail σε έναν Φίλο.Κατάλογος μελών που έχουν επισκεφθεί αυτό το θέμαΑποθήκευσε αυτό το δημοσίευμα σαν αρχείοPrintable versionΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΕπισκόπηση επόμενης Θ. Ενότητας

Επισκόπηση επόμενης Θ. Ενότητας
Επισκόπηση προηγούμενης Θ. Ενότητας
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ΄αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ. Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ΄αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ΄αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ. Συζήτησης
Εσείς δεν μπορείτε να προσθέσετε Συνημμένα αρχεία σ΄ αυτή τη Δ.Συζήτηση
Εσείς δεν μπορείτε να κάνετε μεταφόρτωση αρχείων σ΄ αυτή τη Δ.Συζήτηση


Ασφάλεια Πινάκων

25470 Επιθέσεις που εμποδίζονται
Powered by phpBB2 Plus, phpBB Styles and Kostenloses Forum based on phpBB © 2001/6 phpBB Group
FI Theme :: Mods and Credits :: Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες