Συχνές Ερωτήσεις  •  Αναζήτηση  •  Αρχική Σελίδα  •  Forum  •  Album  •  Επιλογές  •  Εγγραφή  •  Προφίλ  •  Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας  •  Σύνδεση
 
 
Επισκόπηση επόμενης Θ. Ενότητας
Επισκόπηση προηγούμενης Θ. Ενότητας

Δημοσίευση νέας  Θ. ΕνότηταςΑπάντηση στη Θ. Ενότητα Επισκόπηση προηγούμενης Θ. ΕνότηταςEmail σε έναν Φίλο.Κατάλογος μελών που έχουν επισκεφθεί αυτό το θέμαΑποθήκευσε αυτό το δημοσίευμα σαν αρχείοPrintable versionΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΕπισκόπηση επόμενης Θ. Ενότητας
Συγγραφέας Μήνυμα
Jimmy_Caesar
Administrator
Administrator


Ηλικία: 56
Ένταξη: 30 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 3060
Περιοχή: Πειραιάς
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 20/10/2008, 10:32  Θέμα δημοσίευσης:  Πιέσεις Ελαστικών Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

Πιο εξειδικευμένη τεχνική συζήτηση για τις πιέσεις των ελαστικών στις διάφορες πίστες και στο δρόμο.

_________________
Fun Is Not A Straight Line

Σκορπιός Γένος:Αρσενικό Αίγα ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από Jimmy_CaesarΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςΕπίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
splitapsou
Τούμπανο
Τούμπανο


Ηλικία: 45
Ένταξη: 07 Δεκ 2005
Δημοσιεύσεις: 1138

greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 20/10/2008, 13:00  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

λοιπόν η επισκόπηση είναι εύκολη, δεν βγαίνει άκρη... :Ρ

_________________
Image

Ges Takounao Cala Costa .... kai exo ipomoni...

Παρθένος Γένος:Αρσενικό Άλογο ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από splitapsouΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματος
splitapsou
Τούμπανο
Τούμπανο


Ηλικία: 45
Ένταξη: 07 Δεκ 2005
Δημοσιεύσεις: 1138

greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 20/10/2008, 18:45  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

δείτε αυτό ίσω βοηθήσει...

http://www.tirerack.com/tires/tiretech/techpage.jsp?techid=58

_________________
Image

Ges Takounao Cala Costa .... kai exo ipomoni...

Παρθένος Γένος:Αρσενικό Άλογο ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από splitapsouΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματος
a_spyros
μαμά
μαμά


Ηλικία: 38
Ένταξη: 03 Μάϊ 2008
Δημοσιεύσεις: 88
Περιοχή: Βύρωνας
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 19/11/2008, 21:02  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

Παραθέτω κι άλλο ένα λινκ. Νομίζω είναι αρκετά κατατοπιστικό

http://www.turnfast.com/tech_handling/handling_pressure3

Αν προσέξετε, θα δείτε ότι προτείνει οι αρχικές πιέσεις που προτείνει για πίστα (απ' τις οποίες στη συνέχεια γίνεται το fine tuning) είναι 5 psi χαμηλότερα απ' τις πιέσεις που χρησιμοποιούμε στο δρόμο (αυτές που προτείνει ο κατασκευαστής).


Λέων Γένος:Αρσενικό Βουβάλι ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από a_spyrosΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςΑποστολή emailMSN Messenger
j.k
2ο στάδιο
2ο στάδιο


Ηλικία: 48
Ένταξη: 21 Φεβ 2006
Δημοσιεύσεις: 313
Περιοχή: Πολύγωνο - Αθήνα
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 20/11/2008, 19:42  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

Αν ξεκινήσεις με τέτοιες πιέσεις σε βλέπω να τορνίρεις τις ζάντες σου σε κάθε στροφή ή και να ξεζαντάρεις για πλάκα. Μην ξεχνάς ότι αυτό που εμείς έχουμε για πίστα δεν έχει σχέση με τις πραγματικές πιστες (εκτός φυσικά από τις Σέρρες)


Ιχθύες Γένος:Αρσενικό Δράκος ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από j.kΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςΑποστολή email
a_spyros
μαμά
μαμά


Ηλικία: 38
Ένταξη: 03 Μάϊ 2008
Δημοσιεύσεις: 88
Περιοχή: Βύρωνας
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 20/11/2008, 20:38  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

Γενικά για την περίπτωση autocross στο παραπάνω λινκ λέει ότι θα πρέπει να ξεκινάς με πιο ψηλές πιέσεις απ' ότι στην περίπτωση κανονικού αγώνα, αλλά και πάλι προτείνει οι πιέσεις να είναι γύρω στα 2 psi χαμηλότερες απ' ότι προτείνει ο κατασκευαστής.

Απ ότι κατάλαβα το σκεπτικό είναι ότι ο κατασκευαστής προτείναι μια συγκεκριμένη πίεση για κρύα λάστιχα λαμβάνοντας υπόψη ότι με οδήγηση δρόμου η πίεσή τους θα αυξηθεί 3-4 psi ώστε να φτάσει στη θερμοκρασία όπου το ελαστικό παρουσιάζει το μέγιστο συντελεστή τριβής. Συνεπώς ως γενικό κανόνα λέει ότι στην αγωνιστική οδήγηση όπου τα λάστιχα ζεσταίνονται περισσότερο, θα πρέπει να αρχίζουμε με χαμηλότερες πιέσεις.

Αν ξέρουμε τη θερμοκρασία στην οποία το ελαστικό παρουσιάζει μέγιστη πρόσφυση, θα πρέπει να βρούμε σε τι πίεση αντιστοιχεί αυτή για κάθε ελαστικό για μία συγκεκριμένη πίστα (καθώς οι αντίστοιχες πιέσεις θα διαφέρουν ανάλογα με τη διάρκεια των sessions και τη χάραξη της πίστας) και στη συνέχεια να βασιστούμε σε μετρήσεις θερμοκρασίας για fine tuning.

Πρακτικά για trackdays στο Καρτόδρομο όπου κάθεσαι μέσα 5 γύρους ίσως να χρειάζεται να ξεκινήσεις και με μεγαλύτερη πίεση απ' αυτή που προτείνει ο κατασκευαστής, για να φτάσεις στην ιδανική θερμοκρασία. Πάντως το πάνω λινκ το έβαλα γιατί νομίζω ότι βοηθάει αρκετά στο να βγουν κάποια συμπεράσματα απ' τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου ακόμα κι αν δε διαθέτει κάποιος πυρόμετρο. Και για να μην πάμε έτσι στα τυφλά Wink


Λέων Γένος:Αρσενικό Βουβάλι ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από a_spyrosΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςΑποστολή emailMSN Messenger
Jimmy_Caesar
Administrator
Administrator


Ηλικία: 56
Ένταξη: 30 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 3060
Περιοχή: Πειραιάς
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 20/11/2008, 20:55  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

Σπύρο η πίεση είναι ένα θέμα απόλυτα εξατομικευμένο στο ελαστικό και το αυτοκίνητο που το φορά.
Οι πιέσεις που αναφέρει ο κατασκευαστής (θα έπρεπε να) είναι για τα ελαστικά που φορά το αυτοκίνητο όταν το αγοράζεις, και όχι για όλα τα ελαστικά που έχεις τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσεις. Υπάρχουν πάμπολλοι τύποι ελαστικών, με διαφορετικά χαρακτηριστικά για την κάθε διάσταση.

_________________
Fun Is Not A Straight Line

Σκορπιός Γένος:Αρσενικό Αίγα ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από Jimmy_CaesarΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςΕπίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
a_spyros
μαμά
μαμά


Ηλικία: 38
Ένταξη: 03 Μάϊ 2008
Δημοσιεύσεις: 88
Περιοχή: Βύρωνας
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 21/11/2008, 10:34  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

Συμφωνώ απόλυτα. Όμως η διαδικασία για να βρεις τις σωστές πιέσεις είναι η ίδια για όλα τα ελαστικά, έτσι δεν είναι; Οπότε γύρω απ' αυτό θα έπρεπε να συζητάμε. Το τι πιέσεις θα χρησιμοποιήσει καθένας χωριστά εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, οπότε δεν έχει νόημα να συζητάμε μεμονωμένες περιπτώσεις.
Από 'κεί και πέρα νομίζω ότι είναι καλό να υπάρχουν στο forum μαζεμένες οι πηγές που περιέχουν γενικά guidelines για το στήσιμο του αυτοκινήτου.


Λέων Γένος:Αρσενικό Βουβάλι ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από a_spyrosΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςΑποστολή emailMSN Messenger
a_spyros
μαμά
μαμά


Ηλικία: 38
Ένταξη: 03 Μάϊ 2008
Δημοσιεύσεις: 88
Περιοχή: Βύρωνας
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 1/12/2008, 15:51  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

Άλλα 2 links, ιδιαίτερα χρήσιμα γι' αυτούς που καταφεύγουν σε plus-sizing


Air Pressure/Load Adjustment for High Speed Driving

και

Falken Tire Manager


Λέων Γένος:Αρσενικό Βουβάλι ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από a_spyrosΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςΑποστολή emailMSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:      
Δημοσίευση νέας  Θ. ΕνότηταςΑπάντηση στη Θ. Ενότητα Επισκόπηση προηγούμενης Θ. ΕνότηταςEmail σε έναν Φίλο.Κατάλογος μελών που έχουν επισκεφθεί αυτό το θέμαΑποθήκευσε αυτό το δημοσίευμα σαν αρχείοPrintable versionΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΕπισκόπηση επόμενης Θ. Ενότητας

Επισκόπηση επόμενης Θ. Ενότητας
Επισκόπηση προηγούμενης Θ. Ενότητας
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ΄αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ. Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ΄αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ΄αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ. Συζήτησης
Εσείς δεν μπορείτε να προσθέσετε Συνημμένα αρχεία σ΄ αυτή τη Δ.Συζήτηση
Εσείς δεν μπορείτε να κάνετε μεταφόρτωση αρχείων σ΄ αυτή τη Δ.Συζήτηση


Ασφάλεια Πινάκων

25470 Επιθέσεις που εμποδίζονται
Powered by phpBB2 Plus, phpBB Styles and Kostenloses Forum based on phpBB © 2001/6 phpBB Group
FI Theme :: Mods and Credits :: Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες