Συχνές Ερωτήσεις  •  Αναζήτηση  •  Αρχική Σελίδα  •  Forum  •  Album  •  Επιλογές  •  Εγγραφή  •  Προφίλ  •  Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας  •  Σύνδεση
 
 
Επισκόπηση επόμενης Θ. Ενότητας
Επισκόπηση προηγούμενης Θ. Ενότητας

Δημοσίευση νέας  Θ. ΕνότηταςΑπάντηση στη Θ. Ενότητα Επισκόπηση προηγούμενης Θ. ΕνότηταςEmail σε έναν Φίλο.Κατάλογος μελών που έχουν επισκεφθεί αυτό το θέμαΑποθήκευσε αυτό το δημοσίευμα σαν αρχείοPrintable versionΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΕπισκόπηση επόμενης Θ. Ενότητας
Συγγραφέας Μήνυμα
MAXRISTOS
3ο στάδιο
3ο στάδιο


Ηλικία: 45
Ένταξη: 23 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 524
Περιοχή: Ν.Σμύρνη
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 17/10/2008, 12:03  Θέμα δημοσίευσης: Note F1 ΚΙΝΑ Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

GP Κίνας: Ελεύθερες δοκιμές Παρασκευής

Ο επικεφαλής της βαθμολογίας, Lewis Hamilton επικράτησε σε αμφότερες τις περιόδους ελεύθερων δοκιμών στην Κίνα, όπου την Κυριακή θα διεξαχθεί ο προτελευταίος αγώνας της σεζόν.

Ο Βρετανός ήταν 4 δέκατα του δευτερολέπτου ταχύτερος από τον βασικό του αντίπαλο στο κυνήγι του τίτλου, Felipe Massa το πρωί, ενώ οι team mates τους ακολουθούσαν σε παράταξη, εμπρός από τον μοναδικό άλλο πιλότο που παραμένει μαθηματικά στη μάχη για την κατάκτηση του πρωταθλήματος, Robert Kubica, ενώ 6ος βρέθηκε ο νικητής των δυο τελευταίων αγώνων, Fernando A lonso. O Raikkonen ήταν ο πρώτος εκ των κορυφαίων οδηγών που σημείωσε χρόνο, 35 λεπτά έπειτα από την έναρξη της διαδικασίας, για να διαγράψει ένα τετ-α-κέ στο επόμενο πέρασμά του στη στροφή 2. Για τα επόμενα 10 λεπτά, η πρώτη θέση άλλαζε συνεχώς χέρια μεταξύ των οδηγών της McLaren και της Ferrari. Ο Hamilton άργησε να βρει το ρυθμό του, έπειτα από μια έξοδο στη στροφή 13, αλλά στο μέσο της διαδικασίας τέθηκε επικεφαλής. Ο Massa όμως κατάφερε στη συνέχεια να κινηθεί 2 εκατοστά του δευτερολέπτου ταχύτερα από τη McLaren. H κατάταξη παρέμεινε έτσι έως τα τελευταία 15 λεπτά στα οποία όλοι οι οδηγοί σχεδόν επέστρεψαν στην πίστα για μερικές τελευταίες προσπάθειες. Με τους βασικούς αντιπάλους του να μην έχουν τη δυνατότητα να βελτιώσουν τους χρόνους τους, ο Hamilton τέθηκε επικεφαλής, όντας ο μοναδικός οδηγός που κατέβηκε κάτω από το 1:36.

Στο απογευματινό 90λεπτο, κανείς δεν κατάφερε να καταρρίψει τον χρόνο που σημείωσε ο Hamilton στην πρώτη γρήγορη προσπάθειά του. Ο Βρετανός ήταν και πάλι ο μοναδικός οδηγός που έπεσε κάτω από το 1:36 (αν και δεν κατέρριψε την πρωινή του επίδοση) και ακολουθήθηκε από τις δυo Renault στον πίνακα των χρόνων. Ο Jarno Trulli κατετάγη πίσω από τα γαλλικά μονοθέσια, με τον Mark Webber να τοποθετεί τη Red Bull εμπρός από τη Ferrari του Massa, ενώ ο Kubica κατετάγη μόλις 12ος (αλλά και πάλι, βρέθηκε εμπρός από τη δεύτερη McLaren, του Kovalainen). Με την έναρξη της διαδικασίας, ο Hamilton βγήκε στην πίστα για ένα μικρό stint, σημειώνοντας χρόνο ένα δευτερόλεπτο ταχύτερο από οποιονδήποτε άλλο και επρόκειτο για μια τόσο καλή επίδοση που τον διατήρησε επικεφαλής μέχρι την καρό σημαία. Λίγοι οδηγοί κατάφεραν να βελτιώσουν τους χρόνους τους κατά τη διάρκεια της διαδικασίας, πέραν των τελευταίων 15 λεπτών, καθώς οι κορυφαίοι συνδυασμοί δεν είχαν τη δυνατότητα να κάνουν τα μαλακά ελαστικά να λειτουργήσουν σωστά. Ο Trulli βρισκόταν στη δεύτερη θέση, πριν οι Renault γράψουν στα τελευταία λεπτά τους χρόνους που τους έφεραν στις θέσεις 2 και 3. Ο Massa βρισκόταν στην 10η θέση μέχρι την τελευταία του προσπάθεια, η οποία τον ανέβασε στην 6η θέση, παρά το ότι βγήκε λίγο εκτός πίστας στην έξοδο της τελευταίας στροφής. Πίσω από τον Βραζιλιάνο κατετάγη ο Sebastien Bourdais, o οποίος είχε ένα επεισοδιακό απόγευμα, καθώς είχε δυο εξόδους στη στροφή 2, πριν την τελικό του τετ-α-κέ στο ίδιο σημείο, που τον άφησε εγκλωβισμένο στην αμμοπαγίδα, 10 λεπτά πριν την ολοκλήρωση της διαδικασίας. Δυο εξόδους είχε και ο team mate του στην Toro Rosso, Sebastian Vettel, όπως και οι Raikkonen (ο οποίος σημείωσε τον 8ο χρόνο), Webber και Nelsinho Piquet.

_________________
ImageImage

Ταύρος Γένος:Αρσενικό Άλογο ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από MAXRISTOSΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςMSN Messenger
MAXRISTOS
3ο στάδιο
3ο στάδιο


Ηλικία: 45
Ένταξη: 23 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 524
Περιοχή: Ν.Σμύρνη
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 20/10/2008, 08:45  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

GP Κίνας: Ο Hamilton πλησιάζει τον τίτλο

O Lewis Hamilton μετέτρεψε την pole position του σε νίκη στην Κίνα, χωρίς ιδιαίτερη δυσκολία, αφού οι δυο Ferrari που τον ακολούθησαν στους 56 γύρους του αγώνα δεν είχαν ποτέ την δυνατότητα να του ασκήσουν πίεση. Συνεπώς, ο Βρετανός αύξησε στους 7 βαθμούς τη διαφορά του στο πρωτάθλημα από τον Felipe Massa, ο οποίος τερμάτισε δεύτερος (αφότου ο Kimi Raikkonen του παραχώρησε τη θέση του 6 γύρους πριν τον τερματισμό), καθ’ οδόν προς τον τελευταίο αγώνα της σεζόν και θα πρέπει να συμβούν πολλά απρόβλεπτα στη Βραζιλία για να χάσει το φετινό πρωτάθλημα. Στην 4η θέση τερμάτισε ο και πάλι πολύ καλός Fernando Alonso, εμπρός από τις δυο BMW Sauber. Με την 6η θέση στην οποία τερμάτισε, ο Robert Kubica έχασε και μαθηματικά την ευκαιρία να διεκδικήσει τον τίτλο. Τη βαθμολογούμενη οκτάδα συμπλήρωσαν οι Timo Glock και Nelsinho Piquet. Η Ferrari απομακρύνθηκε περαιτέρω στo πρωτάθλημα κατασκευαστών, καθώς ο Heikki Kovalainen είχε έναν δύσκολο αγώνα, με μια αστοχία ελαστικού να τον ρίχνει στις πιο πίσω θέσεις και στη συνέχεια να είναι αναγκασμένος να παρκάρει τη McLaren του στα pits λόγω τεχνικού προβλήματος.

Hamilton και McLaren, παρά τις δηλώσεις τους ότι θα είναι συντηρητικοί στην προσέγγιση των τελευταίων αγώνων, είχαν φτάσει στην Κίνα με άγριες διαθέσεις. Από την Παρασκευή και τις ελεύθερες δοκιμές, ο Βρετανός οδηγός ήταν ανώτερος από τις Ferrari, κατάσταση που παρέμεινε απαράλλακτη έως το τέλος του αγώνα. Ο Hamilton τέθηκε επικεφαλής στην εκκίνηση και από εκεί και πέρα ήταν αδύνατο για τους οδηγούς της Ferrari να τον πλησιάσουν. Η McLaren παρέδωσε στον Hamilton το ταχύτερο μονοθέσιο και αυτός με τη σειρά του οδήγησε υποδειγματικά καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα, μην αφήνοντας περιθώρια αντίδρασης στους αντιπάλους του.

Οι Ferrari, γνωρίζοντας ότι διαθέτει ένα μονοθέσιο που δεν καταπονεί τα ελαστικά του, ήταν η μόνη ομάδα που προτίμησε να χρησιμοποιήσει για το μεγαλύτερο μέρος του αγώνα την πιο μαλακή εκ των διαθέσιμων γομών της Bridgestone. Εντούτοις, αυτή παρουσίασε graining στους πρώτους γύρους και αυτό έπληξε τους χρόνους των κόκκινων μονοθεσίων.

Η ιταλική ομάδα παραδέχθηκε ότι απέδωσε κάτω του αναμενόμενου σήμερα και θα διερευνήσει το γιατί, έτσι ώστε να καταφέρει να παραδώσει στους οδηγούς της ένα ανταγωνιστικό μονοθέσιο στη Βραζιλία. Αν και αρκετοί σχολίασαν την κίνηση του Raikkonen να παραδώσει τη δεύτερη θέση στον Massa, ήταν κάτι αναμενόμενο, το οποίο θα συνέβαινε με οποιοδήποτε δίδυμο οδηγών σε οποιαδήποτε ομάδα και εφόσον δεν υπήρξε διαταγή από το pit wall ήταν επρόκειτο για μια απόλυτα νόμιμη κίνηση.

Τουλάχιστον, η Ferrari μπορεί να παρηγορηθεί με το προβάδισμα που ανέπτυξε στο πρωτάθλημα κατασκευαστών, καθώς ο δεύτερος οδηγός της McLaren, Heikki Kovalainen δεν κατάφερε να σημειώσει βαθμούς. Στον 35ο γύρο, στο εσωτερικό τοίχωμα του εμπρός δεξιού ελαστικού του Φινλανδού δημιουργήθηκε ένα κόψιμο, το οποίο η ομάδα ανίχνευσε από την πτώση πίεσης στην τηλεμετρία και κάλεσε τον οδηγό της στα pits. To γεγονός αυτό τον έριξε πίσω στην κατάταξη και στη συνέχεια, παρουσιάστηκε υψηλή κατανάλωση αέρα από τις πνευματικές βαλβίδες του κινητήρα και για να αποφευχθεί μια αστοχία κινητήρα εμπρός από τον Hamilton (καθώς ο Βρετανός πλησίαζε τον team mate του για να του ρίξει γύρο), η McLaren κάλεσε τον Kovalainen να εγκαταλείψει στα pits.

Eκπληκτικό αγώνα έκανε και ο Fernando Alonso, ο οποίος είχε μια θεαματική μάχη με τον Kovalainen στον πρώτο γύρο και κατάφερε να προσπεράσει τον Φινλανδό στην μεγάλη πίσω ευθεία. Στη συνέχεια, ο Ισπανός είχε τη δυνατότητα να κινηθεί στο ρυθμό των Ferrari, πριν αυτές κατεβάσουν τους χρόνους τους. Από εκεί και πέρα, ο Alonso διατηρούσε το μονοθέσιό του και παρά το ότι αποπειράθηκε να επιτεθεί στον Raikkonen όταν αυτός ξεκίνησε να κινείται πιο αργά, αλλά δεν βρισκόταν αρκετά κοντά για να πετύχει κάτι.

Ο Nick Heidfeld έκανε μια εκπληκτική εκκίνηση, για να ανακτήσει τις τρεις θέσεις που είχε χάσει εχθές, έπειτα από την τιμωρία του για παρεμπόδιση του David Coulthard στο πρώτο σκέλος των κατατακτήριων δοκιμών, προσπερνώντας τον Sebastian Vettel (ο οποίος τον χτύπησε από πίσω…) και επωφελούμενος του ατυχήματος Bourdais-Trulli στην πρώτη στροφή. Από εκεί και ύστερα, ο Γερμανός διατηρούσε τον κινητήρα του τον οποίο θα χρησιμοποιήσει και στη Βραζιλία. Ο team mate του, Robert Kubica τερμάτισε ακριβώς πίσω του (έχοντας εκκινήσει 11ος), αλλά έχασε και μαθηματικά τη δυνατότητα διεκδίκησης του φετινού τίτλου. Παρά ταύτα, ο Πολωνός πραγματοποίησε έναν πολύ καλό αγώνα, βασισμένο στη στρατηγική, καθώς εκκίνησε με περισσότερα καύσιμα από όλους, αν και ακολούθησε και αυτός στρατηγική δυο pit stop, γεγονός που του επέτρεψε να ανακτήσει πολλές θέσεις έπειτα από τον πρώτο του ανεφοδιασμό.

Η Toyota αντιμετώπισε και πάλι πρόβλημα στην προθέρμανση των ελαστικών της και σε συνδυασμό με το ότι ο Τimo Glock «παγιδεύτηκε» πίσω από τον Heidfeld έπειτα από τον πρώτο ανεφοδιασμό του δεύτερου, του κόστισε ίσως την 6η θέση από τον Kubica. O Nelsinho Piquet ήταν ευχαριστημένος που σημείωσε τον τελευταίο διαθέσιμο βαθμό. Η Toro Rosso δε σημείωσε βαθμούς για πρώτη φορά έπειτα από 5 αγώνες, καθώς στον πρώτο ανεφοδιασμό του Sebastian Vetttel παρoυσιάστηκε πρόβλημα στον εμπρός αριστερό τροχό, ο οποίος… αρνιόταν να βγεί!

_________________
ImageImage

Ταύρος Γένος:Αρσενικό Άλογο ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από MAXRISTOSΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςMSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:      
Δημοσίευση νέας  Θ. ΕνότηταςΑπάντηση στη Θ. Ενότητα Επισκόπηση προηγούμενης Θ. ΕνότηταςEmail σε έναν Φίλο.Κατάλογος μελών που έχουν επισκεφθεί αυτό το θέμαΑποθήκευσε αυτό το δημοσίευμα σαν αρχείοPrintable versionΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΕπισκόπηση επόμενης Θ. Ενότητας

Επισκόπηση επόμενης Θ. Ενότητας
Επισκόπηση προηγούμενης Θ. Ενότητας
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ΄αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ. Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ΄αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ΄αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ. Συζήτησης
Εσείς δεν μπορείτε να προσθέσετε Συνημμένα αρχεία σ΄ αυτή τη Δ.Συζήτηση
Εσείς δεν μπορείτε να κάνετε μεταφόρτωση αρχείων σ΄ αυτή τη Δ.Συζήτηση


Ασφάλεια Πινάκων

25470 Επιθέσεις που εμποδίζονται
Powered by phpBB2 Plus, phpBB Styles and Kostenloses Forum based on phpBB © 2001/6 phpBB Group
FI Theme :: Mods and Credits :: Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες