Συγγραφέας |
Μήνυμα |
acgt3
Τούμπανο
Ηλικία: 47
Ένταξη: 27 Φεβ 2007
Δημοσιεύσεις: 1300
Περιοχή: ΚΕΡΚΥΡΑ
|
|
Εγκρίθηκε η ένταξη του αυτοκινητοδρομίου Πατρών στον αναπτυξιακό νόμο .
Ανοίγει οριστικά ο δρόμος για την κατασκευή του μεγάλου έργου του Αυτοκινητοδρομίου της Πάτρας μετά την σημερινή ομόφωνη απόφαση της Γνωμοδοτικής Επιτροπής με την οποία το έργο εντάσσεται στον Αναπτυξιακό Νόμο.
Στη συνεδρίαση της Επιτροπής παρέστησαν και ανέπτυξαν την επιχειρηματολογία τους υπέρ της υπαγωγής του έργου στον Αναπτυξιακό Νόμο ο Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας Απόστολος Κατσιφάρας, ο Πρόεδρος της Εταιρείας «Αυτοκινητοδρόμιο Πάτρας» Ευάγγελος Φλωράτος και το μέλος του Δ.Σ. Ανδρέας Φούρας.
Είχε προηγηθεί συνάντηση του κ. Κατσιφάρα με τον Γενικό Γραμματέα Επενδύσεων και Ανάπτυξης του Υπουργείου Περιφερειακής Ανάπτυξης κ. Γιώργο Πετράκο όπου, επίσης, εκ μέρους του Περιφερειάρχη τονίστηκε η αναγκαιότητα του έργου για την ανάπτυξη της περιοχής και την στήριξη της τοπικής οικονομίας.
Να σημειωθεί ότι εδώ και καιρό ήταν αλλεπάλληλες οι επαφές του κ. Κατσιφάρα με τον Υπουργό Περιφερειακής Ανάπτυξης κ. Μιχάλη Χρυσοχοϊδη και μάλιστα το θέμα είχε συζητηθεί διεξοδικά και κατά την επίσκεψη του κ. Υπουργού στην Πάτρα τον περασμένο Ιανουάριο.
Το έργο, με προϋπολογισμό 94 εκατομμυρίων ευρώ, θα επιδοτηθεί σε ποσοστό 40% έως του ποσού των 50 εκατομμυρίων ευρώ και ακολούθως με ποσοστό 20% για τις εργασίες από τα 50 εκατομμύρια ευρώ και πάνω.
Κατά την διάρκεια της συνεδρίασης της Γνωμοδοτικής Επιτροπής οι κ.κ. Κατσιφάρας, Φλωράτος και Φούρας επεσήμαναν ιδιαίτερα ότι το έργο έχει ωριμότητα, βιωσιμότητα, ολοκληρωμένες μελέτες, εξασφαλισμένη έκταση και επιπροσθέτως είναι ένα έργο που θα δώσει πνοή στην παραγωγική διαδικασία σ' ολόκληρη την Δυτική Ελλάδα.
«Υπήρξε μια πολύ καλή προετοιμασία από μέρους όλων των εμπλεκομένων πλευρών και το αποτέλεσμα είναι εξαιρετικό για ένα έργο την σπουδαιότητα του οποίου όλοι αντιλαμβανόμαστε», τόνισε σε δήλωση του μετά το τέλος της σύσκεψης ο κ. Κατσιφάρας. Και πρόσθεσε: «Το Αυτοκινητοδρόμιο θα δώσει πνοή σ' ολόκληρη την περιοχή, θα στηρίξει την παραγωγή και την ανάπτυξη και φυσικά θα έχει πολλαπλασιαστικά οφέλη στην προσέλκυση επισκεπτών στη Δυτική Ελλάδα. Πρόκειται για ένα έργο που έχει στηριχθεί απ' όλους και για ένα όραμα της περιοχής που πλέον παίρνει την οδό της υλοποίησης. Θέλω να εκφράσω την βαθιά μου ικανοποίηση για το έμπρακτο και συνεχές ενδιαφέρον τόσο του Υπουργού Περιφερειακής Ανάπτυξης κ. Χρυσοχοϊδη όσο και του Γενικού Γραμματέα Επενδύσεων και Ανάπτυξης κ. Πετράκου που υποστήριξαν την προσπάθεια μας και συνέβαλαν στην αίσια έκβαση του θέματος. Πλέον δικαιώνονται όσοι, με κοπιώδεις προσπάθειες, πείσμα, επιμονή και όραμα, εργάστηκαν ώστε να φτάσουμε στο σημερινό σημείο».
Η επένδυση του Αυτοκινητοδρομίου θα κυρωθεί και από την Βουλή.
http://www.f1grip.gr/news/various-news/888-patras-circuit.html
|
|
|
|
_________________ YUGO GROUP N
IBIZA SXi 110HP
PUNTO GT2 200HP
PUNTO GT3 170HP
YUGO 45
PUNTO GT2 300HP
|
|
|
|
|
manolis
2ο στάδιο
Ηλικία: 47
Ένταξη: 10 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 391
Περιοχή: Αθηνα
|
|
Ενδιαφερον!! Για να δουμε...
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
Jimmy_Caesar
Administrator
Ηλικία: 56
Ένταξη: 30 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 3060
Περιοχή: Πειραιάς
|
|
Αυτό το άρθρο από ποια χρονολογία το ξέθαψες???
|
|
|
|
_________________ Fun Is Not A Straight Line
|
|
|
|
|
manolis
2ο στάδιο
Ηλικία: 47
Ένταξη: 10 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 391
Περιοχή: Αθηνα
|
|
Jimmy_Caesar Έγραψε: | Αυτό το άρθρο από ποια χρονολογία το ξέθαψες???
|
Το κειμενο εχει αναρτηθει στις 5 Μαιου 2011.....
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
Jimmy_Caesar
Administrator
Ηλικία: 56
Ένταξη: 30 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 3060
Περιοχή: Πειραιάς
|
|
Και είναι πανομοιότυπο με 100 άλλα κείμενα τα τελευταία 20-30 χρόνια.
|
|
|
|
_________________ Fun Is Not A Straight Line
|
|
|
|
|
manolis
2ο στάδιο
Ηλικία: 47
Ένταξη: 10 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 391
Περιοχή: Αθηνα
|
|
Jimmy_Caesar Έγραψε: | Και είναι πανομοιότυπο με 100 άλλα κείμενα τα τελευταία 20-30 χρόνια. |
Σωστο και αυτο....αλλα απο οτι φαινεται ολα βρισκονται στην τελικη ευθεια...αν δεν γινει...τοτε πολυ απλα....τι ειχαμε...τι χασαμε...
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
xtreme
μαμά
Ηλικία: 43
Ένταξη: 18 Ιαν 2011
Δημοσιεύσεις: 34
Περιοχή: Αλλου...
|
|
manolis Έγραψε: | Jimmy_Caesar Έγραψε: | Και είναι πανομοιότυπο με 100 άλλα κείμενα τα τελευταία 20-30 χρόνια. |
Σωστο και αυτο....αλλα απο οτι φαινεται ολα βρισκονται στην τελικη ευθεια...αν δεν γινει...τοτε πολυ απλα....τι ειχαμε...τι χασαμε... |
αυτο ειναι το κακο ρε γαμωτο...οτι δεν εχουμε κ τιποτα πλεον να χασουμε!
|
|
|
|
_________________ ΤΗΝ ΓΛΑΣΤΡΑ ΘΑ ΤΗΝ ΠΑΡΩ...ΜΕ ΠΑΠΑ ΚΑΙ ΜΕ ΚΟΥΜΠΑΡΟ!!!
----------------
JPForum.gr - το ελληνικό Jeep forum
|
|
|
|
|
acgt3
Τούμπανο
Ηλικία: 47
Ένταξη: 27 Φεβ 2007
Δημοσιεύσεις: 1300
Περιοχή: ΚΕΡΚΥΡΑ
|
|
Εγκρίθηκε το επενδυτικό σχέδιο της εταιρείας «Αυτοκινητοδρόμιο Πάτρας ΑΕ» για τη δημιουργία πίστας αγώνων διεθνών προδιαγραφών στη Χαλανδρίτσα Αχαΐας.
Όπως ανακοίνωσε το υπουργείο Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας, η έγκριση του συγκεκριμένου επενδυτικού σχεδίου εντάσσεται στο πλαίσιο της επιτάχυνσης των διαδικασιών αξιολόγησης επενδυτικών σχεδίων του προηγούμενου νόμου για τις ιδιωτικές επενδύσεις (3299/2004) και αφορά στην ίδρυση αυτοκινητοδρομίου στη θέση Ρέντες του Δημοτικού Διαμερίσματος Χαλανδρίτσας του Δήμου Φαρρών, του Νομού Αχαΐας.
Το συνολικό κόστος της επένδυσης ανέρχεται σε 94,6 εκατ. ευρώ, ενώ η επιχορήγηση ανέρχεται σε ποσοστό 30,571%, δηλαδή 28,92 εκατ. ευρώ.
Σύμφωνα με τη μελέτη, προβλέπεται η δημιουργία πίστας αγώνων διεθνών προδιαγραφών και όλων των υποστηρικτικών κτηρίων και εγκαταστάσεων για την λειτουργία της επένδυσης. Η πίστα έχει μελετηθεί για τη λειτουργία αγώνων αυτοκινήτων F1, αγώνων μοτοσικλέτας παγκοσμίου πρωταθλήματος super bike, καθώς επίσης αγώνων και πρωταθλήματος καρτ.
Ο χώρος μπορεί να φιλοξενήσει αγώνες και άλλων κατηγοριών, όπως επίσης να χρησιμοποιηθεί και για διοργάνωση εκδηλώσεων.
Το επενδυτικό σχέδιο πρόκειται να αναπτυχθεί σε συνολική έκταση επιφάνειας 928,5 στρεμμάτων , κάτω από την επαρχιακή οδό Χαλανδρίτσας - Βαλμαντούρας, στην οποία θα εγκατασταθεί το υπό δημιουργία αυτοκινητοδρόμιο και θα απέχει 20 χιλιόμετρα ΝΑ της Πάτρας. Η διάρκεια ολοκλήρωσης του προβλέπεται να είναι 36 μήνες.
Φορέας της επένδυσης είναι η εταιρεία «Αυτοκινητοδρόμιο Πάτρας Α.Ε.». Η μετοχική σύνθεση του φορέα αποτελείται συνολικά από 411 μετόχους, φυσικά και νομικά πρόσωπα, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνονται η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, ο Δήμος Πατρέων, το Επιμελητήριο Αχαΐας, ο Δήμος Φαρρών, η ΤΕΔΚ Αχαΐας, η Αχαϊκή Συνεταιριστική Τράπεζα κ.ά.
Βασικός μέτοχος του φορέα της επένδυσης είναι η επιχείρηση «Ανώνυμη Επενδυτική Τεχνική Τουριστική και Διαχειριστική Εταιρεία Αυτοκινητοδρομίου Πατρών», με διακριτικό τίτλο «Ελληνικό Αυτοκινητοδρόμιο». Ο φορέας συστάθηκε το 2006 και η διάρκεια του έχει οριστεί σε είκοσι (20) έτη.
Ο φορέας της επένδυσης έχει λάβει όλες τις απαραίτητες άδειες (έγκριση περιβαλλοντικών όρων, αρχιτεκτονικής μελέτης, σκοπιμότητας και καταλληλότητας οικοπέδου).
Με την ολοκλήρωση της επένδυσης, προβλέπεται να δημιουργηθούν 497 νέες θέσεις εργασίας και σημαντικά οφέλη στην τουριστική ανάπτυξη της περιοχής. Μετά την έγκριση από το υπουργείο Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας, απαιτείται κύρωση της σχετικής υπουργικής απόφασης από τη Βουλή.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
|
|
|
|
_________________ YUGO GROUP N
IBIZA SXi 110HP
PUNTO GT2 200HP
PUNTO GT3 170HP
YUGO 45
PUNTO GT2 300HP
|
|
|
|
|
|