Συχνές Ερωτήσεις  •  Αναζήτηση  •  Αρχική Σελίδα  •  Forum  •  Album  •  Επιλογές  •  Εγγραφή  •  Προφίλ  •  Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας  •  Σύνδεση
 
 
Επισκόπηση επόμενης Θ. Ενότητας
Επισκόπηση προηγούμενης Θ. Ενότητας

Δημοσίευση νέας  Θ. ΕνότηταςΑπάντηση στη Θ. Ενότητα Επισκόπηση προηγούμενης Θ. ΕνότηταςEmail σε έναν Φίλο.Κατάλογος μελών που έχουν επισκεφθεί αυτό το θέμαΑποθήκευσε αυτό το δημοσίευμα σαν αρχείοPrintable versionΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΕπισκόπηση επόμενης Θ. Ενότητας
Συγγραφέας Μήνυμα
MAXRISTOS
3ο στάδιο
3ο στάδιο


Ηλικία: 45
Ένταξη: 23 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 524
Περιοχή: Ν.Σμύρνη
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 12/9/2008, 22:47  Θέμα δημοσίευσης: Note GP Ιταλίας: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

GP Ιταλίας: Ελεύθερες δοκιμές Παρασκευής

Ο Kimi Raikkonen ήταν ο ταχύτερος στην απογευματινή περίοδο, η οποία ήταν και η μόνη στην οποία οι οδηγοί είχαν την ευκαιρία να οδηγήσουν σε στεγνό οδόστρωμα, κάτι που η πρωινή βροχή είχε κάνει αδύνατο στο πρώτο 90λεπτο.

Ο Adrian Sutil σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο με την Force India στην πρωινή περίοδο ελεύθερων δοκίμων στη Monza, κατά τη διάρκεια της οποίας όμως η πίστα δε στέγνωσε ποτέ, λόγω ισχυρών βροχών. Ο Γερμανός είχε σημειώσει το χρόνο που τον διατήρησε στην κορυφή στα αρχικά στάδια της διαδικασίας. Η πίστα ήταν ακόμη βρεγμένη από την πρωινή βροχή, ωστόσο η κατάσταση επιδεινώθηκε σημαντικά μετά από την επιστροφή της βροχής, λίγο μετά τη συμπλήρωση του πρώτου μισάωρου. Η βροχή σταμάτησε και πάλι, αλλά δεν υπήρξε αρκετός χρόνος για να στεγνώσει ο ασφαλτοτάπητας πριν ανοίξουν για τα καλά οι ουρανοί, 20 λεπτά πριν το τέλος. Η καταρρακτώδης βροχή έκανε τις υδρορροές του pit lane να υπερχειλίσουν, αναγκάζοντας τους αγωνοδίκες να διακόψουν επίσημα τη διαδικασία με κόκκινη σημαία, 4 λεπτά πριν την προγραμματισμένη λήξη της και ενώ κανένας οδηγός δεν είχε βγει στην πίστα για περισσότερα από 15 λεπτά. Οι περισσότεροι πιλότοι κατάφεραν να συμπληρώσουν μερικούς γύρους και μόνο οι McLaren, o Robert Kubica και ο Mark Webber επέλεξαν να περιοριστούν σε αναγνωριστικούς γύρους. Ο Kazuki Nakajima επίσης δε σημείωσε χρόνο, καθώς στον πρώτο του γρήγορο γύρο έχασε τον έλεγχο της Williams στην προσέγγιση των Lesmo, βγαίνοντας στην αμμοπαγίδα, καταφέρνοντας όμως να επιστρέψει στα pits. Ο Nakajima επέλεξε να μην επιχειρήσει άλλη γρήγορη προσπάθεια.

Το δεύτερο 90λεπτο ξεκίνησε σε νωπή πίστα και στο 20ό λεπτό οι οδηγοί ξεκίνησαν να διαγράφουν γύρους με ελαστικά για στεγνό, αφού η πλειονότητα της αγωνιστικής γραμμής είχε στεγνώσει και οι χρόνοι έπεφταν συνεχώς. Στα επόμενα λεπτά, όλοι οι οδηγοί εισήλθαν στην πίστα με την πρώτη θέση να αλλάζει συνεχώς χέρια, μέχρις ότου να τεθεί επικεφαλής ο Robert Kubica. O Πολωνός έθεσε τον πήχη αρκετά ψηλά, μονάχα για να τον ανεβάσει ακόμη περισσότερο όταν ο Felipe Massa κινήθηκε ταχύτερα, παρά το τετ-α-κέ που διέγραψε στο πρώτο chicane. Στη συνέχεια, ο Kubica τοποθέτησε την πιο μαλακή γόμα της Bridgestone στη BMW Sauber για να βελτιώσει περαιτέρω την επίδοσή του, 20 λεπτά πριν από τη λήξη της διαδικασίας. Οι BMW Sauber ήταν πολύ γρήγορες, όπως απέδειξε και ο Nick Heidfeld ο οποίος σημείωσε χρόνο κάτω από ένα δέκατο πιο αργό από αυτόν του team mate του, εντούτοις, ο Raikkonen κατάφερε να χαλάσει τη γιορτή της γερμανικής ομάδας, κινούμενος ταχύτερα και από τα δυο μονοθέσιά της, στα τελευταία λεπτά της περιόδου. Ο Lewis Hamilton κατέλαβε την 4η θέση, με τις McLaren να μη δείχνουν το ίδιο απειλητικές με τις Ferrari ή ακόμα και τις BMW Sauber, ενώ εκπληκτική ήταν η επίδοση του Nico Rosberg με την Williams, η οποία τον έφερε στην 5η θέση. Πίσω του κατετάγη ο Felipe Massa, εμπρός από τον Heikki Kovalainen, τον Mark Webber και τον εκπληκτικό Adrian Sutil, που τοποθέτησε την Force India εμπρός από την Toro Rosso του Sebastian Vettel. Απογοητευτική ήταν η επίδοση των Toyota και των Renault, οι οδηγοί των οποίων κατέλαβαν τις 4 τελευταίες θέσεις, με τον Nelsinho Piquet να εγκαταλείπει τις προσπάθειές του, όταν μετά από ένα τετ-α-κέ στο πρώτο chicane, η Renault του κόλλησε σε ένα από «εμπόδια» που βρίσκονται στις περιοχές διαφυγής για να αποθαρρύνουν τους οδηγούς να το διασχίζουν ευθεία.

Οι οδηγοί δοκίμασαν (έπειτα από τις δοκιμές εξέλιξης στη Monza) και πάλι (μετά την πτώση της καρό σημαίας και κατά την επιστροφή τους στα pits) το λογισμικό για το καθεστώς αυτοκινήτου ασφάλειας, το οποίο αναμένεται να συνοδεύσει την αλλαγή των κανονισμών σε αυτό τον τομέα, σε βελτιωμένη έκδοση, η οποία πέραν των ενδείξεων στο ταμπλό, ενημερώνει και με ηχητικό σήμα μέσω του ασυρμάτου τους οδηγούς, αν κινούνται ταχύτερα από το επιθυμητό όριο ταχύτητας που έχει τεθεί από τους αγωνοδίκες για αυτές τις περιπτώσεις.

Παράλληλα, η Red Bull επιβεβαίωσε ότι θα αντικαταστήσει τον κινητήρα του Mark Webber αυτό το Σαββατοκύριακο, ένα αγώνα νωρίτερα από το κανονικό, λόγω της καταπόνησης που δέχονται οι 8κύλινδρες μονάδες στο δίδυμο Grand Prix Βελγίου-Ιταλίας. Ο Αυστραλός δε θα δεχθεί ποινή 10 θέσεων στη σειρά εκκίνησης, καθώς πρόκειται για την πρώτη μη προγραμματισμένη φετινή αντικατάσταση κινητήρα στο μονοθέσιό του, η οποία σύμφωνα με τους κανονισμούς δεν τιμωρείται.

_________________
ImageImage

Ταύρος Γένος:Αρσενικό Άλογο ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από MAXRISTOSΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςMSN Messenger
MAXRISTOS
3ο στάδιο
3ο στάδιο


Ηλικία: 45
Ένταξη: 23 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 524
Περιοχή: Ν.Σμύρνη
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 14/9/2008, 00:37  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

GP Ιταλίας: Vettel ο νεότερος poleman της ιστορίας

Η καταρρακτώδης βροχή που έπληξε την πίστα της Monza κατά τη διάρκεια των κατατακτήριων δοκιμών παρήγαγε μια ασυνήθιστη σειρά εκκίνησης, με τους Raikkonen και Hamilton να καταλήγουν στις τελευταίες θέσεις του Q2 από στρατηγικά και οδηγικά λάθη.

H βροχή, επέτρεψε στον 21 ετών Γερμανό οδηγό της Toro Rosso, Sebastian Vettel, ο οποίος έδειχνε πολύ δυνατός καθ’ όλη τη διάρκεια της διαδικασίας, έχοντας βελτιώσει σημαντικά το στήσιμο του μονοθεσίου του από χθες να κατακτήσει την πρώτη pole position της καριέρας του στην 22η συμμετοχή του. Παράλληλα, ο Vettel, 73 ημέρες έπειτα από τα 21α γενέθλιά του, κατέρριψε και το ρεκόρ μικρότερης ηλικίας για τον poleman, το οποίο διατηρούσε από το Μαλαισιανό Grand Prix του 2003 ο Fernando Alonso.

Αυτή ήταν και η πρώτη pole position στην ιστορία της Toro Rosso (αλλά και της προηγούμενης ενσάρκωσής της, της Minardi), μια αξέχαστη επιτυχία για την μικρή ιταλική ομάδα, σε πάτριο έδαφος κιόλας, η οποία συμπληρώθηκε από την τέταρτη θέση που κατάφερε να καταταγεί στα τελευταία δευτερόλεπτα του τρίτου σκέλους των δοκιμών ο έτερος πιλότος της, Sebastien Bourdais, ο οποίος σημείωσε και αυτός το καλύτερο αποτέλεσμα σε κατατακτήριες δοκιμές της σύντομης καριέρας του στη Formula 1.

Aπό τη δεύτερη θέση, όντας μόλις ένα δέκατο πιο αργός από τον Vettel, θα εκκινήσει αύριο ο Heikki Kovalainen, ένας ακόμη οδηγός που ήταν στην κορυφή της κατάταξης και στα τρία σκέλη της διαδικασίας.

Από την τρίτη θέση θα εκκινήσει αύριο ο Mark Webber ο οποίος κατάφερε την τελευταία στιγμή και ενόσω η πίστα ήταν πιο βρεγμένη απ’ ότι στα αρχικά λεπτά του Q3, να σημειώσει τον καλύτερο χρόνο του. Πέμπτος κατετάγη ο Nico Rosberg έπειτα από μια εκπληκτική επίδοση, ενώ 6ος κατετάγη ο πρώτος διεκδικητής του πρωταθλήματος, Felipe Massa, ο οποίος όμως δεν έδειχνε ποτέ ανταγωνιστικός στο βρεγμένο.

Τη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Jarno Trulli, Fernando Alonso, Timo Glock και Nick Heidfeld, ενώ εκτός αυτής (σε σειρά κατάταξης), έμειναν οι Robert Kubica, Giancarlo Fisichella, David Coulthard, Kimi Raikkonen και Lewis Hamilton!

H διαδικασία έμοιαζε με… κουλοχέρη, ιδίως στο πρώτο σκέλος, όπου η βροχή δεν ήταν τόσο δυνατή και καθώς όλα τα μονοθέσια βρίσκονταν στην πίστα καθ’ όλη τη διάρκεια των 20 λεπτών, η αγωνιστική γραμμή ήταν αρκετά πιο στεγνή. Ένα από τα πολύ σημαντικά ζητήματα σε αυτές τις συνθήκες ήταν και ο τρόπος με τον οποίο οι οδηγοί σε συνεργασία με τους μηχανικούς τους είχαν αποφασίσει να στήσουν τα μονοθέσιά τους. Στο στεγνό, η πίστα της Monza, απαιτεί ελάχιστα φορτία αρνητικής άντωσης, κάτι που φυσικά, κάνει την οδήγηση στο βρεγμένο αρκετά πιο δύσκολη από όσο είναι. Με τους κανονισμούς που ισχύουν τα τελευταία χρόνια, οι οποίοι ορίζουν ότι τα μονοθέσια εισέρχονται σε καθεστώς parc ferme από την έναρξη των κατατακτήριων δοκιμών, με συνέπεια οι ομάδες να μην έχουν το δικαίωμα να πραγματοποιήσουν αλλαγές στο στήσιμό τους μέχρι τον αγώνα, αλλά και με τις μετεωρολογικές προβλέψεις να συνιστούν ότι ο αγώνας αύριο θα διεξαχθεί σε στεγνή πίστα, δεν υπήρχε η δυνατότητα προσαρμογής των μονοθεσίων στις βροχερές συνθήκες, καθώς αυτό θα είχε καταστροφικές συνέπειες κατά τη διάρκεια του αγώνα, εφόσον αυτός διεξαχθεί σε στεγνή πίστα.

Συνεπώς, κάποιοι πιλότοι επέλεξαν ρυθμίσεις που άρμοζαν περισσότερο στο βρεγμένο και άλλοι τα ρίσκαραν όλα για τον αυριανό αγώνα. Δεν ήταν αυτός όμως ο λόγος που στέρησε τον προβιβασμό στο Q3 στους Lewis Hamilton και Kimi Raikkonen.

Στο δεύτερο σκέλος της διαδικασίας (όπως και στο τρίτο, σε μικρότερο βαθμό) η πίστα ήταν πιο στεγνή στην έναρξή του από ότι στο τέλος και φυσικά αυτό ευνόησε όσους προνόησαν να εισέλθουν άμεσα στην πίστα. O Φινλανδός οδηγός της Ferrari, εκτός του ότι άργησε να ξεκινήσει τις προσπάθειές του, βγήκε εκτός πίστας στην έξοδο της Ascari (αποφεύγοντας την πρόσκρουση στις μπαριέρες), όπου το περισσότερο νερό μαζευόταν, όπως αποδείχθηκε από τις πολυάριθμες εξόδους σε αυτό το σημείο, στην πρώτη του γρήγορη προσπάθεια. Αυτό σήμανε και το τέλος των ελπίδων του Raikkonen, καθώς η πίστα δεν ήταν σε συνθήκες που να επιτρέπουν αισθητή βελτίωση των χρόνων (παρά το ότι ο Massa κατάφερε να εισέλθει στους πρώτους 10 στο 9ο από τα 15 συνολικά λεπτά που διαρκεί το Q2, αν και ο Βραζιλιάνος πιθανότατα είχε ρυθμίσεις που άρμοζαν περισσότερο από αυτές του Φινλανδού στο βρεγμένο), ο οποίος δεν κατάφερε να βελτιώσει τη θέση του στη συνέχεια.

Ακόμη χειρότερη όμως ήταν η ιστορία στα pits της McLaren, όπου ο Hamilton βγήκε για την πρώτη του προσπάθεια στο Q2 με ελαστικά βροχής (ενώ όλοι χρησιμοποιούσαν αυτά για ακραίες καιρικές συνθήκες). Ο Βρετανός διαπίστωσε αμέσως ότι το νερό στην πίστα είναι υπερβολικό για τα ελαστικά του, συν το γεγονός ότι μόλις είχε ξεκινήσει να βρέχει ξανά και επέστρεψε στα pits για να τα αντικαταστήσει με αυτά που χρησιμοποιούσαν όλοι οι υπόλοιποι. Η όλη διαδικασία όμως κόστισε κρίσιμο χρόνο και όταν ο πρωτοπόρος στη βαθμολογία του πρωταθλήματος ξεκίνησε την πρώτη του γρήγορη προσπάθεια, η πίστα ήταν πολύ πιο βρεγμένη από ότι όταν είχαν σημειώσει τις επιδόσεις τους οι υπόλοιποι οδηγοί, με συνέπεια ο Βρετανός να καταταγεί στην τελευταία θέση του δεύτερου σκέλους.

Ο αυριανός αγώνας αναμένεται συναρπαστικός!

_________________
ImageImage

Ταύρος Γένος:Αρσενικό Άλογο ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από MAXRISTOSΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςMSN Messenger
johanndelta
Επισκέπτης






ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 14/9/2008, 10:48  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

Τελικα οντως το Red Bull δινει φτερα... Wink


  
opterios
3ο στάδιο
3ο στάδιο


Ηλικία: 44
Ένταξη: 18 Απρ 2006
Δημοσιεύσεις: 606
Περιοχή: Αθήνα
blank.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 14/9/2008, 10:55  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

Γμτ, έχασα το qual...Πρέπει να είχε πολύ ενδιαφέρον.

_________________
ImageImage

Τοξότης Γένος:Αρσενικό Αίγα ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από opteriosΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςMSN MessengerICQ Αριθμός
splitapsou
Τούμπανο
Τούμπανο


Ηλικία: 45
Ένταξη: 07 Δεκ 2005
Δημοσιεύσεις: 1138

greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 14/9/2008, 11:58  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

ναι θέμη ήταν καλό μακάρι να βρέχει στον αγώνα...

_________________
Image

Ges Takounao Cala Costa .... kai exo ipomoni...

Παρθένος Γένος:Αρσενικό Άλογο ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από splitapsouΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματος
opterios
3ο στάδιο
3ο στάδιο


Ηλικία: 44
Ένταξη: 18 Απρ 2006
Δημοσιεύσεις: 606
Περιοχή: Αθήνα
blank.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 14/9/2008, 16:43  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

Τελικά και ο αγώνας φοβερός!! Μπράβο στον Vettel...!!

_________________
ImageImage

Τοξότης Γένος:Αρσενικό Αίγα ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από opteriosΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςMSN MessengerICQ Αριθμός
splitapsou
Τούμπανο
Τούμπανο


Ηλικία: 45
Ένταξη: 07 Δεκ 2005
Δημοσιεύσεις: 1138

greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 14/9/2008, 18:36  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

ήταν το κάτι άλλο μπράβο και στον χάμιλτον που από 15ος πέρασε στην 2η θέση πριν το 1ο του πιτ στοπ και δίδασκε στο πώς προσπερνάς σε βρεγμένο!!! απίστευτο θέαμα!

_________________
Image

Ges Takounao Cala Costa .... kai exo ipomoni...

Παρθένος Γένος:Αρσενικό Άλογο ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από splitapsouΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματος
MAXRISTOS
3ο στάδιο
3ο στάδιο


Ηλικία: 45
Ένταξη: 23 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 524
Περιοχή: Ν.Σμύρνη
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 14/9/2008, 23:35  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

GP Ιταλίας: Ιστορική νίκη για τον Vettel

Μνήμες του Michael Schumacher ξύπνησε ο συνδυασμός γερμανικού και ιταλικού εθνικού ύμνου στο βάθρο της Monza, καθώς ο Sebastian Vettel κατέκτησε την πρώτη νίκη της καριέρας του στη Formula 1 και έγινε έτσι ο νεαρότερος νικητής της ιστορίας του σπορ, σε ηλικία 21 ετών και 74 ημερών, καταρρίπτοντας το ρεκόρ που είχε σημειώσει στην Ουγγαρία το 2003 ο Fernando Alonso και χαρίζοντας παράλληλα στην Toro Rosso (πρώην Minardi) την πρώτη νίκη της ιστορίας της, επί πάτριου εδάφους!

Στην 22η συμμετοχή του σε Grand Prix της Formula 1 ο Vettel έγινε ο 101ος νικητής στην ιστορία του σπορ και ο 12ος από τους 20 που αγωνίζονται που έχει γευτεί τη χαρά του υψηλότερου σκαλιού του βάθρου. Με συνθήκες που δυσκόλεψαν τους πάντες, καθώς η πίστα δε στέγνωσε ποτέ πλήρως, ο νεαρός Γερμανός δεν έκανε ούτε ένα λάθος, χειρίστηκε άψογα τις καταστάσεις και απλά, ήταν άπιαστος, επιδεικνύοντας την ωριμότητα που θα περίμενε κανείς από τον πιο επιτυχημένο συμπατριώτη στο σπορ, τον Michael Schumacher, του οποίου πολλοί λένε ότι είναι ο άξιος διάδοχος.

Μπορεί η Toro Rosso να έχει αναγεννηθεί στους τελευταίους αγώνες, στους οποίους έχει αποδείξει ότι διαθέτει το 4ο ταχύτερο μονοθέσιο, γεγονός που οφείλεται και στο ότι η πλειονότητα των ομάδων έχει επικεντρωθεί στην εξέλιξη του μονοθεσίου του 2009, ενώ η ιταλική ομάδα ακόμα εξελίσσει την STR3, εντούτοις, θα πρέπει να θυμάται κανείς ότι πρόκειται για την μέχρι πριν από λίγα χρόνια παραδοσιακά ουραγό ομάδα του grid και αυτήν με το μικρότερο budget μεταξύ των 10 που αγωνίζονται. Λαμβάνοντας υπ’ όψη τα παραπάνω, η νίκη του Vettel μπορεί να χαρακτηριστεί ως η πιο εντυπωσιακή επίδοση των τελευταίων ετών!

Το εκπληκτικό ήταν ότι παρά τη μικρή του εμπειρία, ο Vettel γνώριζε ακριβώς τι να κάνει σε όλες τις φάσεις του αγώνα. Μόλις το αυτοκίνητο ασφάλειας, πίσω από το οποίο ξεκίνησε ο αγώνας, εισήλθε στα pits, ο Γερμανός επιβράδυνε στην Parabolica και επιτάχυνε ξαφνικά για να αιφνιδιάσει τους αντιπάλους του και να ξεκινήσει τον αγώνα του, κάτι που πραγματοποίησε με απόλυτη επιτυχία καθώς ήδη στα φρένα για την πρώτη στροφή δεν απειλούταν από κανέναν και η κατάσταση θα παρέμενε έτσι για το υπόλοιπο απόγευμα. Ήδη κατά την ολοκλήρωση του πρώτου γύρου, ο Vettel είχε δημιουργήσει διαφορά 2 δευτερολέπτων από τον Heikki Kovalainen, την οποία επέκτεινε περαιτέρω στους επόμενους για να την φτάσει πάνω από τα 10 έως ότου μπει στα pits για τον πρώτο του ανεφοδιασμό. Μόλις μπήκαν στα pits όλοι όσοι βρίσκονταν σε στρατηγική δυο pit stop, επανήλθε στην πρωτοπορία και η μόνη στιγμή που απειλήθηκε ήταν λίγο πριν το πρώτο pit stop του Lewis Hamilton, όπου ο Βρετανός απλά «πετούσε» γυρίζοντας την πίστα σχεδόν 2 δευτερόλεπτα ταχύτερα από οποιονδήποτε άλλο. Η McLaren πλησίασε στο 1,5 δευτερόλεπτο την Toro Rosso, πριν «βουτήξει» στα pits. Εάν η βροχή είχε κάνει την εμφάνισή της όπως συνιστούσαν οι μετεωρολογικές προβλέψεις, ο Hamilton με στρατηγική ενός ανεφοδιασμού θα μπορούσε να απειλήσει τον Γερμανό, εντούτοις, η βροχή δεν ήρθε ποτέ, επιτρέποντας στον Vettel να δει τους αντιπάλους του να αλλάζουν από ελαστικά ακραίων καιρικών σε βροχής, για να σιγουρευτεί ότι αυτή είναι η σωστή επιλογή πριν τους μιμηθεί και ο ίδιος, επιστρέφοντας στην πίστα και πάλι επικεφαλής, περίπου 10 δευτερόλεπτα εμπρός από τον Kovalainen, μια διαφορά την οποία επέκτεινε στα 14 μέχρι τους τελευταίους γύρους.

Ο Vettel, παραδέχθηκε ότι υπήρξαν στιγμές όπου παραλίγο να χάσει τον έλεγχο του μονοθεσίου του (αν και όλοι οι οδηγοί είχαν τέτοιες), ενώ δήλωσε κάτι που σπάνια ακούμε στις μέρες μας, ότι στους τελευταίους γύρους πίεζε ακόμα, προσπαθώντας να ανοίξει τη διαφορά του και όχι να διατηρήσει το μονοθέσιό του. Ο Γερμανός, προφανώς είχε χθες ελαφρύτερο φορτίο καυσίμου στο τρίτο σκέλος των κατατακτήριων δοκιμών, εντούτοις, δεν είχε επιλέξει ρυθμίσεις για βρεγμένο, πράγμα που του επέτρεπε να είναι ταχύτατος στις ευθείες, αλλά παράλληλα, υποτίθεται ότι θα του έδινε λιγότερη αυτοπεποίθηση στις στροφές. Παρά ταύτα, δεν έδειχνε έτσι απ’ έξω!

Το μόνο μελανό σημείο στην ημέρα της Toro Rosso ήταν η αδυναμία του Sebastien Bourdais να εκκινήσει. Με το αυτοκίνητο ασφάλειας να ορίζει το ρυθμό στους πρώτους δυο γύρους, ο παραδοσιακός αναγνωριστικός γύρος δεν πραγματοποιήθηκε ποτέ και έτσι ο Γάλλος ξεκίνησε τον αγώνα του ένα γύρο πίσω από τους υπόλοιπους, μέχρι οι μηχανικοί της Toro Rosso να ανάψουν και πάλι τον κινητήρα της Ferrari…

Δεύτερος, από τη θέση που εκκίνησε δηλαδή, τερμάτισε ο Kovalainen, ο οποίος ήταν εμφανές ότι δεν ήταν ιδιαίτερα ικανοποιημένος από το αποτέλεσμα αυτό. Ο Φινλανδός δεν απείλησε ποτέ τον Vettel και δήλωσε ότι αντιμετώπισε προβλήματα στη θέρμανση των ελαστικών και των φρένων του (όπως και ο Hamilton εχθές, στις κατατακτήριες δοκιμές), τα οποία διήρκεσαν περισσότερο από όσο συνήθως σε τέτοιες καταστάσεις. Στην ερώτηση αν το αυτοκίνητο ασφάλειας έκανε πιο δυσχερή την κατάσταση ο Kovalainen απάντησε αρνητικά. Με τη στρατηγική του Kovalainen να είναι ίδια με αυτή του Vettel, η νίκη του Γερμανού λαμβάνει ακόμη μεγαλύτερη αξία, καθώς κατακτήθηκε στα ίσα!

Το βάθρο συμπλήρωσε ο Robert Kubica, ο οποίος είχε ένα δύσκολο ξεκίνημα στον αγώνα. Ανέφερε μάλιστα μια παράξενη στιγμή, όπου προσπέρασε τον team mate του χωρίς καν να τον δει, δίνοντας μια πλήρη εικόνα των συνθηκών που επικρατούσαν στη Monza σήμερα. Ο Πολωνός, όντας 11ος, είχε τη δυνατότητα να επιλέξει τη στρατηγική του και αποφάσισε να προγραμματίσει μονάχα έναν ανεφοδιασμό, ο οποίος συνέπεσε χρονικά με το πλαίσιο όπου η μετάβαση από τα ελαστικά ακραίων καιρικών συνθηκών σε αυτά της βροχής ήταν επικερδής. Με αυτό τον τρόπο, ανέβηκε στην τρίτη θέση την οποία δεν αποχωρίστηκε ποτέ, μέχρι τον τερματισμό, μη απειλούμενος από κανέναν και μην απειλώντας κάποιον.

Ο Fernando Alonso, που επίσης είχε ένα δύσκολο αρχικό κομμάτι του αγώνα, ακολούθησε πανομοιότυπη στρατηγική με τον Πολωνό και ήταν μάλιστα ο δεύτερος οδηγός (έπειτα από τον Coulthard) που τόλμησε να κάνει τη μετάβαση στα ελαστικά βροχής. Με την πραγματοποίηση ενός και μόνο pit stop, ο Ισπανός κατάφερε να ανακτήσει πολλές θέσεις (πριν από τον ανεφοδιασμό του είχε πέσει εκτός βαθμολογούμενης οκτάδας) αν και πάλεψε μέχρι την καρό σημαία με τον Nick Heidfeld (o οποίος επίσης ευνοήθηκε από την ίδια στρατηγική), ο οποίος όμως δεν κατάφερε να τον ανησυχήσει υπερβολικά. Με αυτό το αποτέλεσμα, η Renault ισοφάρισε την Toyota στην 4η θέση του πρωταθλήματος κατασκευαστών.

Σε πολύ μικρή απόσταση από τη μάχη Alonso-Heidfeld, τερμάτισε ο Felipe Massa, ο οποίος δεν κατάφερε να εκμεταλλευτεί το πλεονέκτημα που είχε έναντι του Lewis Hamilton στη σειρά εκκίνησης. Ο Βραζιλιάνος έκανε έναν μέτριο αγώνα, είχε μια θεαματική μονομαχία με τον Nico Rosberg στο πρώτο τρίτο της απόστασης, τον οποίο κατάφερε να προσπεράσει όταν τα πίσω ελαστικά της Williams καταπονήθηκαν υπέρ το δέον (είχε καταφέρει να τον προσπεράσει νωρίτερα, εκμεταλλευόμενος όλο το πλάτος των kerb της Roggia, αλλά το pit wall της Ferrari, έχοντας πιθανότατα επικοινωνήσει με τη διεύθυνση του αγώνα, τον συμβούλεψε να παραχωρήσει πίσω την κεκτημένη θέση), ενώ είχε ακόμη μια καλή μάχη με τον Mark Webber στα τελευταία στάδια του αγώνα, επικρατώντας, εντούτοις δεν ήταν ο καλύτερος αγώνας του. Σύμφωνα με τον αρχιμηχανικό του, Rob Smedley, ο Βραζιλιάνος έχασε πολύ χρόνο έπειτα από το δεύτερο pi stop του, όταν βρέθηκε πίσω από συνδυασμούς που βρίσκονταν σε στρατηγική ενός pit stop και δεν είχε τη δυνατότητα να τους προσπεράσει. Ο Massa ήταν ταχύτατος λίγο πριν αλλάξει τα ελαστικά ακραίων καιρικών συνθηκών και στους πρώτους του γύρους με αυτά για βροχή, δίνοντας ίσως υπόσταση στις φωνές που λένε ότι η Ferrari F2008 είναι δύσκολη στην οδήγησή της όταν βρέχει πολύ.

Έναν εκπληκτικό αγώνα πραγματοποίησε ο Hamilton, ο οποίος μείωσε στο ελάχιστο τις βαθμολογικές απώλειες με τις οποίες θα μπορούσε να συνεπάγεται η καταστροφική –και ανεξήγητη- χθεσινή απόφαση στο δεύτερο σκέλος των κατατακτήριων δοκιμών που τον καθήλωσε στη 15η θέση της σειράς εκκίνησης. Έπειτα από ένα ήσυχο ξεκίνημα, όπου ο ίδιος δήλωσε ότι πήγαινε «χαλαρά» πίσω από τον Raikkonen (αν και μπορεί και πάλι να αντιμετώπιζε τα προβλήματα που υπέδειξε ο team mate του αλλά και ο ίδιος ο Hamilton χθες με τις θερμοκρασίες των ελαστικών και των φρένων), ο Βρετανός, όταν αποφάσισε να βυθίσει το πόδι του στο πάτωμα ήταν σπουδαίος. Προσπέρασε τον Raikkonen στον 10ο γύρο και από εκεί και πέρα άρχισε να «καταπίνει» τους αντιπάλους του σαν σταματημένους, γυρίζοντας μερικές φορές και 2 δευτερόλεπτα ταχύτερα από οποιονδήποτε άλλο στην πίστα. Στους επόμενους γύρους, μέχρι τον ανεφοδιασμό του, προσπέρασε τους Heidfeld, Rosberg, Glock, Kubica, Alonso και Trulli και έπειτα από τον ανεφοδιασμό μερικών προπορευόμενών του, είχε φτάσει στο 1,5 δευτερόλεπτο τον επικεφαλής, Sebastian Vettel. Αν η βροχή είχε επανέλθει, ο Βρετανός θα μπορούσε να διεκδικήσει τη νίκη. Εντούτοις, αυτό δε συνέβη και ο Hamilton αναγκάστηκε να ξαναμπεί στα pits για να τοποθετήσει στην MP4-23 ελαστικά βροχής. Όταν επανήλθε στην πίστα μετά το δεύτερο pit stop του βρήκε μπροστά του τον Webber, τον οποίο προσπέρασε, για να καταλάβει την 7η θέση. Όταν έφτασε πίσω από τον Massa, τα ελαστικά του έχασαν θερμοκρασία και ο ίδιος αποφάσισε να μην λάβει περαιτέρω ρίσκα, καθώς είχε περιορίσει τη βαθμολογική απώλεια στο λιγότερο δυνατό. Εντούτοις, θα πρέπει να σημειωθεί η συμπεριφορά του Hamilton, ο οποίος έσπρωξε στο γρασίδι τον Timo Glock στη μεταξύ τους μονομαχία στον 16ο γύρο, ενώ στον 49ο, άφησε τόση λίγη άσφαλτο στον Webber που οι εμπρός τροχοί των μονοθεσίων τους ακούμπησαν μεταξύ τους… Όχι ιδιαίτερα θετική συμπεριφορά δεδομένων των συνθηκών στην πίστα, αλλά και του παρασκηνίου του Βελγίου, το οποίο όμως είχε και καλές επιπτώσεις, καθώς σε πολλές περιπτώσεις είδαμε οδηγούς να χρησιμοποιούν χώρους διαφυγής, αλλά να δίνουν πίσω τις θέσεις τους και να μάχονται για την επανάκτησή τους από τη μεθεπόμενη στροφή και έπειτα, αποδεικνύοντας ότι η αποσαφήνιση της FIA σε αυτά τα ζητήματα έπιασε τόπο.

Ο Mark Webber είχε έναν απογοητευτικό αγώνα, καθώς έως το μέσο του έδειχνε ότι θα μπορούσε να ανέβει στο τρίτο σκαλί του βάθρου, εντούτοις έπειτα από το δεύτερο pit stop του, όπου άλλαξε σε ελαστικά βροχής, επέστρεψε στην πίστα αρκετά πιο πίσω στην κατάταξη, έχασε μια μάχη με τον Massa, καταλήγοντας να διαγράψει και ένα τετ-α-κέ 360 μοιρών στην έξοδο της Ascari, υπέκυψε στην επίθεση του Hamilton στη συνέχεια, τον οποίο προσπάθησε να απειλήσει ξανά, αλλά η επαφή μεταξύ τους έθεσε τέλος στις φιλοδοξίες του και συμβιβάστηκε με τον βαθμό της παρηγοριάς.

Απογοητευτικός, για μια ακόμη φορά ήταν ο Kimi Raikkonen, ο οποίος στους πρώτους γύρους πάλευε σκληρά με τον Giancarlo Fisichella, πριν ο Hamilton «ξυπνήσει» και τον αφήσει αιώνες πίσω. Μέχρι το τελευταίο κομμάτι του αγώνα, ο Φινλανδός απέτυχε να εντυπωσιάσει και ο συγχρονισμός του δεύτερου pit stop του για τη μετάβαση στα ελαστικά βροχής δεν τον βοήθησε ιδιαίτερα. Ο Raikkonen βρισκόταν στην 14η θέση μέχρι τον 40ό γύρο, μέχρι που η απόδοση της Ferrari αυξήθηκε δραματικά, όταν η πίστα ξεκίνησε να στεγνώνει, επιτρέποντάς του να κινείται ταχύτερα από οποιονδήποτε άλλον στην πίστα στους τελευταίους 10 γύρους, προσπερνώντας πέντε μονοθέσια έως την καρό σημαία. Εντούτοις, ο Webber (και η βαθμολογούμενη οκτάδα) ήταν πολύ μακριά μέχρι τότε.

Ο συγχρονισμός της μετάβασης στα ελαστικά βροχής έπληξε την ομάδα της Toyota, με τους δυο οδηγούς της να έχουν δείξει καλά σημάδια στα αρχικά, βρεγμένα στάδια του αγώνα, ενώ ο Nico Rosberg έχασε πολύτιμα δευτερόλεπτα και πολλές θέσεις στην κατάταξη στο πρώτο του pit stop, όταν η αντλία ανεφοδιασμού κόλλησε στο μονοθέσιό του…

_________________
ImageImage

Ταύρος Γένος:Αρσενικό Άλογο ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από MAXRISTOSΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςMSN Messenger
MAXRISTOS
3ο στάδιο
3ο στάδιο


Ηλικία: 45
Ένταξη: 23 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 524
Περιοχή: Ν.Σμύρνη
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 15/9/2008, 00:30  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

Αρχικά συνχαρητήρια στο πιτσιρικά vettel που έβαλε τα γυαλία σε πολλούς και το θεωρώ έναν οδηγό που μελλοντικά θα μιλάμε συνέχεια για το ονομά του.
Όσο για το Hamilton απο την 15η θέση,έφτασε να είναι ακόμα και δεύτερος,κάνοντας προσπεράσεις συνεχώς,αποδεικνύοντας το οδηγικό του ταλέντο,και δίνοντας απάντηση σε πολλούς όχι με λόγια αλλά με πράξεις.
Εαν δεν παιζόνταν το άσχημο παιχνίδι (εννοώντας την τύχη του όσο αφορα την επιλογή στα λάστιχα),τότε γισα μένα θα ήταν σίγουρα στους 3 πρώτους.
Όσο για τον Kimi ειλικρίνα δεν περίμενα απο 14ος να τερματίσει μή παίρνοντας κανέναν βαθμό..
Ο Massa απο την θέση που πήρε στην ίδια θέση σταμάτησε..

Η διαφορά μεταξύ Hamilton & Massa είναι πλέον στο 1 βαθμό και το πρωτάθλημα έχει πάρει φωτιά,έχοντας ο βραζιλιάνος σημαντικό πλεονέκτημα στον τελευταίο αγώνα,όπου και γίνετε στην πατρίδα του.

_________________
ImageImage

Ταύρος Γένος:Αρσενικό Άλογο ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από MAXRISTOSΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςMSN Messenger
manolis
2ο στάδιο
2ο στάδιο


Ηλικία: 47
Ένταξη: 10 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 391
Περιοχή: Αθηνα
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 15/9/2008, 16:57  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

O αγωνας πραγματικα ηταν ολα τα λεφτα!!! Μπορει να φαγαμε Σαββατο και Κυριακη νερο με το τσουβαλι αλλα αξιζε. Στην κερκιδα 6 που καθομουν εγιναν οι περισσοτερες προσπερασεις και ετσι ειχα την ευκαιρια να δω απο πρωτο χερι την προσπαθεια ολων. Ο Vetel ηταν συνεχεια μπροστα με διαφορα και βεβαια απο εκει και περα ο Χαμιλτον εκανε πολυ καλο αγωνα καθως οι προσπερασεις εδιναν και επερναν. Οι ΤΟΥΟΤΑ ενω ξεκινησαν καλα τελικα δεν καταφεραν να ειναι στην οκταδα. Για Ραικονεν δεν εχω να πω κατι καθως δεν μου λεει και πολλα....παντος εχει πολυ ενδιαφερον πλεον καθως Χαμιλτον και Μασα ειναι σε αποσταση αναπνοης..αν και Κουμπιτσα μπορει να παιξει μπαλα...ποτε δεν ξερεις με την φορμουλα 1.

_________________
Image

Παρθένος Γένος:Αρσενικό Δράκος ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από manolisΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςΕπίσκεψη στην ιστοσελίδα του ΣυγγραφέαMSN Messenger
acgt3
Τούμπανο
Τούμπανο


Ηλικία: 47
Ένταξη: 27 Φεβ 2007
Δημοσιεύσεις: 1300
Περιοχή: ΚΕΡΚΥΡΑ
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 16/9/2008, 13:46  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

ενα μεγαλο ΜΠΡΑΒΟ στον φετελ ηταν καταπληκτικος και εβαλε τα γυαλια σε μεγαλα ονοματα και εταιρειες, επισης χερομαι που ενα ιταλικο κερδισε την μοντσα, δεν μπορω να καταλαβω γιατι η φερραρι ενανεωσε το συμβολαιο με τον ραικονεν, ο χαμιλτον παλεψε ρισκαρε και ετσι πρεπει οταν διεκδικεις πρωταθλημα και σωστα εκοψε γιατι δεν πρεπει να παιζεις με την τυχη σου(εκτος εαν χρηστο του ειπαν κατσε πισω απο το μασα για να το παρει ο μασα), ο μασα λιγο μας ξενερωσε πολυ σηντηριτικουρα, την καλυτερη τακτικη επεδειχθει να την εχει η bmw, αυτος ο αγωνας μου θυμησε εναν παλιοτερα στον καναδα που οι τοτε arrows πηγαιναν κομματια στη βροχη οταν οι υπολοιποι οδηγουσαν σαν το μασα.

_________________
YUGO GROUP N
IBIZA SXi 110HP
PUNTO GT2 200HP
PUNTO GT3 170HP
YUGO 45
PUNTO GT2 300HP
Image

Δίδυμοι Γένος:Αρσενικό Δράκος ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από acgt3Επισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςΕπίσκεψη στην ιστοσελίδα του ΣυγγραφέαAIM διεύθυνσηMSN Messenger
acgt3
Τούμπανο
Τούμπανο


Ηλικία: 47
Ένταξη: 27 Φεβ 2007
Δημοσιεύσεις: 1300
Περιοχή: ΚΕΡΚΥΡΑ
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 17/9/2008, 13:28  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

ξεχασα να επισημανω οτι δεν ηταν τυχαια η νικη φετελ λογω του οτι και το 2 αυτοκινητο με τον μπουρντε ηταν 3 στην σειρα εκκινησης και θα ειχαμε πιστευω σιγουρα και τα 2 στην 8αδα που σημαινει τρομερη επιτυχια για την μικρη αλλα δαυιδ ιταλικη εταιρεια.

_________________
YUGO GROUP N
IBIZA SXi 110HP
PUNTO GT2 200HP
PUNTO GT3 170HP
YUGO 45
PUNTO GT2 300HP
Image

Δίδυμοι Γένος:Αρσενικό Δράκος ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από acgt3Επισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςΕπίσκεψη στην ιστοσελίδα του ΣυγγραφέαAIM διεύθυνσηMSN Messenger
opterios
3ο στάδιο
3ο στάδιο


Ηλικία: 44
Ένταξη: 18 Απρ 2006
Δημοσιεύσεις: 606
Περιοχή: Αθήνα
blank.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 17/9/2008, 13:38  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

Με ένα μοτέρ Ferrari στην πλάτη, δεν είναι πάντως και Minardi πλέον! Wink

_________________
ImageImage

Τοξότης Γένος:Αρσενικό Αίγα ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από opteriosΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςMSN MessengerICQ Αριθμός
Jimmy_Caesar
Administrator
Administrator


Ηλικία: 56
Ένταξη: 30 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 3060
Περιοχή: Πειραιάς
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 17/9/2008, 13:55  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

Ελα μωωρέεεεεεεε

_________________
Fun Is Not A Straight Line

Σκορπιός Γένος:Αρσενικό Αίγα ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από Jimmy_CaesarΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςΕπίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
opterios
3ο στάδιο
3ο στάδιο


Ηλικία: 44
Ένταξη: 18 Απρ 2006
Δημοσιεύσεις: 606
Περιοχή: Αθήνα
blank.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 17/9/2008, 14:42  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

Δεν το λεώ για να υποβιβάσω την επίδοση του Vettel, η οποία ήταν εκπληκτική!! Απλώς θέλω να προλάβω υπέρμετρο ενθουσιασμό. Σίγουρα το παιδί οδήγησε εκπληκτικά και έδωσε σημάδια μεγάλου ταλέντου, αρκεί να αναλογιστούμε όμως ότι το μονοθέσιό του δεν είναι και το τελευταίο του grid. Σίγουρα βέβαια, δεν είναι και το καλύτερο.

_________________
ImageImage

Τοξότης Γένος:Αρσενικό Αίγα ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από opteriosΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςMSN MessengerICQ Αριθμός
MAXRISTOS
3ο στάδιο
3ο στάδιο


Ηλικία: 45
Ένταξη: 23 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 524
Περιοχή: Ν.Σμύρνη
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 17/9/2008, 23:57  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

acgt3 Έγραψε:
ξεχασα να επισημανω οτι δεν ηταν τυχαια η νικη φετελ λογω του οτι και το 2 αυτοκινητο με τον μπουρντε ηταν 3 στην σειρα εκκινησης και θα ειχαμε πιστευω σιγουρα και τα 2 στην 8αδα που σημαινει τρομερη επιτυχια για την μικρη αλλα δαυιδ ιταλικη εταιρεια.


Παρόλλο που έιμαι βαμμένος με τα ασημένια βέλη....θα συμφωνήσω με αυτό που λέει ο Αντώνης...

_________________
ImageImage

Ταύρος Γένος:Αρσενικό Άλογο ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από MAXRISTOSΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςMSN Messenger
MAXRISTOS
3ο στάδιο
3ο στάδιο


Ηλικία: 45
Ένταξη: 23 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 524
Περιοχή: Ν.Σμύρνη
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 18/9/2008, 01:14  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

http://www.formula1.com/services/play_video.html

_________________
ImageImage

Ταύρος Γένος:Αρσενικό Άλογο ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από MAXRISTOSΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςMSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:      
Δημοσίευση νέας  Θ. ΕνότηταςΑπάντηση στη Θ. Ενότητα Επισκόπηση προηγούμενης Θ. ΕνότηταςEmail σε έναν Φίλο.Κατάλογος μελών που έχουν επισκεφθεί αυτό το θέμαΑποθήκευσε αυτό το δημοσίευμα σαν αρχείοPrintable versionΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΕπισκόπηση επόμενης Θ. Ενότητας

Επισκόπηση επόμενης Θ. Ενότητας
Επισκόπηση προηγούμενης Θ. Ενότητας
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ΄αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ. Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ΄αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ΄αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ. Συζήτησης
Εσείς δεν μπορείτε να προσθέσετε Συνημμένα αρχεία σ΄ αυτή τη Δ.Συζήτηση
Εσείς δεν μπορείτε να κάνετε μεταφόρτωση αρχείων σ΄ αυτή τη Δ.Συζήτηση


Ασφάλεια Πινάκων

25470 Επιθέσεις που εμποδίζονται
Powered by phpBB2 Plus, phpBB Styles and Kostenloses Forum based on phpBB © 2001/6 phpBB Group
FI Theme :: Mods and Credits :: Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες