Συχνές Ερωτήσεις  •  Αναζήτηση  •  Αρχική Σελίδα  •  Forum  •  Album  •  Επιλογές  •  Εγγραφή  •  Προφίλ  •  Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας  •  Σύνδεση
 
 
Επισκόπηση επόμενης Θ. Ενότητας
Επισκόπηση προηγούμενης Θ. Ενότητας

Δημοσίευση νέας  Θ. ΕνότηταςΑπάντηση στη Θ. Ενότητα Επισκόπηση προηγούμενης Θ. ΕνότηταςEmail σε έναν Φίλο.Κατάλογος μελών που έχουν επισκεφθεί αυτό το θέμαΑποθήκευσε αυτό το δημοσίευμα σαν αρχείοPrintable versionΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΕπισκόπηση επόμενης Θ. Ενότητας
Συγγραφέας Μήνυμα
MAXRISTOS
3ο στάδιο
3ο στάδιο


Ηλικία: 45
Ένταξη: 23 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 524
Περιοχή: Ν.Σμύρνη
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 12/9/2008, 22:30  Θέμα δημοσίευσης: Note Μέχρι και το 2010 στη Ferrari ο Raikkonen Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

Μέχρι και το 2010 στη Ferrari ο Raikkonen


H Ferrari ανανέωσε το συμβόλαιο του Kimi Raikkonen Μέχρι το τέλος της σεζόν του 2010, δίνοντας οριστικό τέλος στις φήμες περί μεταγραφής του Fernando Alonso εκεί και αποδεικνύοντας την πίστη της ομάδας στο πρόσωπο του 28χρονου Φινλανδού, παρά τις τελευταίες αδύναμες επιδόσεις του.

Με τον Felipe Massa να διαθέτει από πέρυσι συμβόλαιο που ισχύει μέχρι το τέλος του 2010, το οδηγικό δίδυμο της Ferrari θα παραμείνει απαράλλακτο για τις επόμενες δυο σεζόν.

O Raikkonen που παρά τους 19 βαθμούς που τον χωρίζουν από τον επικεφαλής στο πρωτάθλημα, Lewis Hamilton, υποσχέθηκε ότι θα παλέψει για τον τίτλο μέχρι να μην έχει μαθηματικές πιθανότητες κατάκτησής του, αποκάλυψε στα paddock της Monza, ότι ήταν έτοιμος να μπει στα pits για να βάλει ελαστικά για βρεγμένο στον προτελευταίο γύρο, όπου έχασε τον έλεγχο της Ferrari και προσέκρουσε στον τοίχο στο Βελγικό Grand Prix την προηγούμενη Κυριακή, μόλις 100 μέτρα πριν την είσοδο του pit lane.

O Raikkonen επίσης, αρνήθηκε ότι είχε σκεφτεί ποτέ να εγκαταλείψει την ενεργό δράση, δηλώνοντας ότι οι φήμες αυτές εφευρέθηκαν από τον Τύπο και προσέθεση ότι δεν ήταν δύσκολη επιλογή για τον ίδιο να επεκτείνει το συμβόλαιό του (παρά το ότι θα μπορούσε να το κάνει του χρόνου), καθώς απολαμβάνει τη συνεργασία με το προσωπικό της Ferrari. Έτσι, βρέθηκε μια λύση η οποία ικανοποιεί αμφότερες τις πλευρές. Ο Raikkonen επανέλαβε ότι δε θα πήγαινε σε κάποια άλλη ομάδα.

Όσον αφορά το μέλλον της Ferrari τώρα, o τεχνικός διευθυντής του τμήματος κινητήρα, Gilles Simon, παραδέχθηκε ότι η ιταλική ομάδα αντιμετωπίζει δυσκολίες στην εξέλιξη του συστήματος ανάκτησης κινητικής ενέργειας, του οποίου η χρήση θα επιτραπεί από τη σεζόν του 2009.

Εντούτοις, αρκετές ομάδες βρίσκουν την αποστολή της δημιουργίας του KERS αρκετά δύσκολη και υπάρχουν αμφιβολίες ότι όλες οι ομάδες θα έχουν πλήρως αξιόπιστο ή ακόμα και έτοιμο καν σύστημα στους πρώτους αγώνες της επόμενης σεζόν.

Ο Γάλλος τεχνικός της Scuderia, παραδέχθηκε ότι η και η ιταλική ομάδα αντιμετωπίζει προβλήματα στην εξέλιξη της δικής της έκδοσης του συστήματος: «To KERS είναι ένα περίπλοκο σύστημα, που μας κάνει να αντιμετωπίσουμε πολλούς καινούργιους και περίπλοκους τομείς, ενόσω διασφαλίζουμε ότι ακόμα αφιερώνουμε όλες τις απαραίτητες προσπάθειες στη συνέχιση του συνηθισμένου προγράμματος εξέλιξης στο μονοθέσιο αυτής της χρονιάς. Θα είναι πραγματικά προκλητικό να αγωνιστούμε με αυτό το σύστημα του χρόνου. Μαθαίνουμε κάθε μέρα αλλά συναντάμε δυσκολίες και πιστεύω ότι όλες οι ομάδες θα έχουν δυσκολίες να κάνουν το σύστημα αξιόπιστο από τον εναρκτήριο αγώνα της σεζόν του 2009» δήλωσε ο Simon.

Ο Simon αποκάλυψε μερικές από τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι ομάδες αυτό τον καιρό και τόνισε την σημαντικότητα της γνώσης της ενιαίας ηλεκτρονικής μονάδας ελέγχου που προμηθεύονται όλες οι ομάδες από την McLaren Electronic Systems.

«Του χρόνου, με το KERS καθώς και με την άλλη αλλαγή στους κανονισμούς που θα μας επιτρέπει τη χρήση ενός ηλεκτρονικού ρυθμιστή της γωνίας κλίσης του flap της εμπρός αεροτομής, τα ηλεκτρονικά θα διαδραματίζουν πολύ σημαντικό ρόλο και θα πρέπει να αντιληφθούμε πλήρως τον τρόπο λειτουργίας της ενιαίας ηλεκτρονικής μονάδας ελέγχου, έτσι ώστε να λειτουργήσουν αυτά τα καινούργια στοιχεία επιτυχώς». Η διαδικασία επαναφόρτισης του συστήματος κατά τη διάρκεια της πέδησης δε θα πρέπει να θεωρείται δεδομένη, όπως επίσης και η αξιοπιστία του. Το ίδιο ισχύει και για τον αριθμό των επιπρόσθετων 80 ίππων κατά τη διάρκεια του αγώνα. Θα είναι ο ίδιος και στο τέλος του αγώνα; Αυτοί που θα καταφέρουν να υλοποιήσουν σωστά το σύστημα, θα έχουν τεράστιο πλεονέκτημα στα χέρια τους».

_________________
ImageImage

Ταύρος Γένος:Αρσενικό Άλογο ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από MAXRISTOSΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςMSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:      
Δημοσίευση νέας  Θ. ΕνότηταςΑπάντηση στη Θ. Ενότητα Επισκόπηση προηγούμενης Θ. ΕνότηταςEmail σε έναν Φίλο.Κατάλογος μελών που έχουν επισκεφθεί αυτό το θέμαΑποθήκευσε αυτό το δημοσίευμα σαν αρχείοPrintable versionΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΕπισκόπηση επόμενης Θ. Ενότητας

Επισκόπηση επόμενης Θ. Ενότητας
Επισκόπηση προηγούμενης Θ. Ενότητας
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ΄αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ. Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ΄αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ΄αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ. Συζήτησης
Εσείς δεν μπορείτε να προσθέσετε Συνημμένα αρχεία σ΄ αυτή τη Δ.Συζήτηση
Εσείς δεν μπορείτε να κάνετε μεταφόρτωση αρχείων σ΄ αυτή τη Δ.Συζήτηση


Ασφάλεια Πινάκων

25470 Επιθέσεις που εμποδίζονται
Powered by phpBB2 Plus, phpBB Styles and Kostenloses Forum based on phpBB © 2001/6 phpBB Group
FI Theme :: Mods and Credits :: Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες