|
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
MAXRISTOS
3ο στάδιο
Ηλικία: 45
Ένταξη: 23 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 524
Περιοχή: Ν.Σμύρνη
|
|
Αυτό το Σαββατοκύριακο, στην εξωτική Σιγκαπούρη θα διεξαχθεί ο μοναδικότερος αγώνας στην ιστορία του σπορ, το πρώτο νυχτερινό Grand Prix, ένα πολυαναμενόμενο όνειρο του Bernie Ecclestone.
Πρόκειται για τη μεγαλύτερη καινοτομία του σπορ και παρά το ότι σε άλλες μορφές μηχανοκίνητου αθλητισμού, οι νυχτερινοί αγώνες δεν αποτελούν κάτι καινούργιο, η πραγματοποίησή του σύμφωνα με τα δεδομένα της Formula 1, απαίτησε τρομακτική προετοιμασία.
Η Σιγκαπούρη αναμένεται να γίνει το στολίδι του καλανταριού. Ήδη από τις ελεύθερες δοκιμές της Παρασκευής, το θέαμα ήταν μοναδικό, με τα γυαλιστερά αμαξώματα των μονοθεσίων να ανακλούν το φως των προβολέων, δημιουργώντας ένα χωρίς προηγούμενο θέαμα, χωρίς καν να έχουμε περάσει στο κυρίως πιάτο, που θα είναι φυσικά ο αγώνας.
Η αίγλη της Formula 1 δε θα μπορούσε να τονιστεί καλύτερα από όσο θα συμβεί στη Σιγκαπούρη, με ένα νυχτερινό Grand Prix δίπλα σε μαρίνα με πολυτελή γιοτ και για φόντο, τα μοναδικά κτίρια και μνημεία της φαντασμαγορικής ασιατικής πόλης, που αποπνέει μια ξεχωριστή, αμίμητη ατμόσφαιρα.
Σε αυτό τον απομακρυσμένο τροπικό τόπο, με τον εξαιρετικά φιλόξενο λαό, αυτό το Σαββατοκύριακο θα γραφτεί μια από τις πιο σημαντικές σελίδες της ιστορίας του σπορ, η οποία μπορεί να ορίσει το μέλλον των αγώνων της Formula 1, καθώς η επιτυχία του εγχειρήματος θεωρείται ήδη δεδομένη και ο Bernie απλά ψάχνει αυτή τη στιγμή την επόμενη πίστα που θα ακολουθήσει το παράδειγμα της καινοτόμου Σιγκαπούρης.
Δεν υπάρχει λοιπόν δικαιολογία να χάσετε αυτό το μοναδικό γεγονός, καθώς οι ώρες τηλεοπτικής μετάδοσης συμπίπτουν με αυτές των ευρωπαϊκών αγώνων (άλλωστε αυτός ήταν και ένας από τους βασικούς στόχους για της ιδέας ενός νυχτερινού αγώνα).
Όπως πάντα, ο σταθμός του Alpha θα δείξει ζωντανά τα αγωνιστικά δρώμενα (Σάββατο, 16:15 οι κατατακτήριες δοκιμές, Κυριακή 14:30 ο αγώνας). Αν δεν έχετε ήδη ταξιδέψει στη μακρινή Σιγκαπούρη, μείνετε συντονισμένοι στους τηλεοπτικούς δέκτες σας, για να παρακολουθήσετε τη δημιουργία ιστορίας!
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα τεχνικά χαρακτηριστικά της πίστας, την ιστορία των αγώνων στη Σιγκαπούρη, το ωράριο του τριημέρου, αλλά και τους εκθαμβωτικούς αριθμούς του πρώτου συστήματος φωτισμού της Formula 1, επισκεφθείτε την σελίδα του αγώνα στο rally.gr.
Kαλή απόλαυση λοιπόν, στο ραντεβού με την ιστορία!
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
MAXRISTOS
3ο στάδιο
Ηλικία: 45
Ένταξη: 23 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 524
Περιοχή: Ν.Σμύρνη
|
|
GP Σιγκαπούρης: Ελεύθερες δοκιμές Παρασκευής
Ομάδες και οδηγοί διένυσαν τα πρώτα χιλιόμετρα στην ιστορία της Formula 1 υπό τεχνητό φως, σήμερα το βράδυ, στην καινούργια πίστα της Σιγκαπούρης. Αν και τα μεγαλύτερα προβλήματα παραμένουν για τους εργαζόμενους στις ομάδες κυρίως η ζέστη και η υγρασία που επικρατούν στη Σιγκαπούρη, η πρόκληση ήταν αρκετά μεγάλη, αν και στην πίστα η ορατότητα για τους οδηγούς είναι σχεδόν πανομοιότυπη με αυτήν της ημέρας (υπάρχουν ωστόσο μερικά πιο σκοτεινά σημεία), χωρίς να υπάρχουν σκιές, λόγω του άψογα προετοιμασμένου φωτισμού. Τηλεοπτικά, το θέαμα των μονοθεσίων να τρέχουν τη νύχτα είναι μοναδικό και δε μπορεί να συγκριθεί με οτιδήποτε έχουμε δει μέχρι στιγμής, γεγονός που εγγυάται ένα εξασφαλισμένο μέλλον στο Grand Prix της Σιγκαπούρης και πιθανότατα θα ωθήσει και άλλες πίστες να ακολουθήσουν το παράδειγμά της στο μέλλον. Μοναδικά προβλήματα ήταν η εξαιρετικά ανομοιόμορφη ασφαλτόστρωση καθώς και τα πολύ υψηλά kerb, παρά το ότι αυτά στη στροφή 10 «κουρεύτηκαν» λίγο, έπειτα από τις χθεσινές παρατηρήσεις των οδηγών.
Ο Lewis Hamilton ήταν ο ταχύτερος οδηγός της πρώτης νυχτερινής περιπέτειας της Formula 1, όντας εμπρός από τις δυο Ferrari στον πίνακα των χρόνων. Καθώς οι δυο κορυφαίες ομάδες ήταν προσεκτικές στην προσέγγισή τους στον, ο Fernando Alonso είχε την ευκαιρία να φιγουράρει για αρκετή ώρα στην κορυφή, από την οποία ο Hamilton τον εκθρόνισε μετά την ολοκλήρωση του πρώτου μισού της διαδικασίας. Ο Ισπανός επανήλθε ταχύτερος, αλλά ο Βρετανός είχε απάντηση και σε αυτή την επίδοση του πρώην team mate του, πριν οι Ferrari βρουν το ρυθμό να ανέβουν στην κορυφή, καθώς η πίστα γινόταν συνεχώς ταχύτερη, από το λάστιχο που στρωνόταν και το καθάρισμά της από τα μονοθέσια, καθώς ήταν εξαιρετικά σκονισμένη. Ο Hamilton επανήλθε δριμύτερος και παρέμεινε στην κορυφή ως το τέλος, παρά το ότι ο Kimi Raikkonen πήγε να τον απειλήσει στην τελευταία του προσπάθεια, αλλά δεν τα κατάφερε λόγω ενός λάθους που τον έβγαλε για λίγο εκτός πίστας στο τελευταίο σύμπλεγμα στροφών. Mε τη σρειρά του, ο Massa κατάφερε να βελτιώσει το χρόνο του για να βρεθεί μόλις 80 χιλιοστά του δευτερολέπτου πίσω από την McLaren του Hamilton, αφήνοντας τους δυο Φινλανδούς (Raikkonen και Heikki Kovalainen) στην 3η και 4η θέση, αντίστοιχα. Πίσω τους κατετάγη ο Robert Kubica, έχοντας πραγματοποιήσει μια θεαμταική ανάβαση στα kerb της 10ης στροφής, η οποία τον ανάγκασε να διορθώσει με πάρα πολύ ανάποδο τιμόνι. Ο Nico Rosberg ήταν ταχύτατος καθ’ όλη τη διάρκεια της διαδικασίας και κατέληξε 6ος, εμπρός από τον Alonso με τις δεύτερες Renault και BMW Sauber πίσω του και τον Jenson Button να κλείνει την πρώτη δεκάδα. Ο Mark Webber ήταν ο πρώτος που είχε την ατυχία να χτυπήσει στον τοίχο τη νύχτα, προκαλώντας αρκετές ζημιές στη Red Bull του στον 5ο του μόλις γύρο. Την ίδια κατάληξη είχε και ο Rubens Barrichello, ενώ ο Jarno Trulli, όταν διέγραψε μισό τετ-α-κέ στην τελευταία στροφή, αποφάσισε να διανύσει μερικά μέτρα αντίθετα από την φορά της πίστας για να μπει στο pit lane (διασχίζοντας το διαχωριστικό), συμπεριφορά την οποία οι αγωνοδίκες τιμώρησαν με πρόστιμο 10.000 ευρώ και φυσικά, επίπληξη.
Ο Fernando Alonso έκανε την έκπληξη στη δεύτερη περίοδο, η οποία ξεκίνησε μόλις μια ώρα έπειτα από την ολοκλήρωση της πρώτης, κάτι που συνέβη για να εξασφαλιστεί όσο το δυνατόν περισσότερος χρόνος δοκιμών υπό νυχτερινές συνθήκες. Ο Ισπανός, ιδιαίτερα καλός στο να διατηρεί τα μαλακά ελαστικά «ζωντανά» καθ’ όλη τη διάρκεια του γύρου (κάτι πολύ δύσκολο λόγω του ότι η πίτσα δεν ήταν ιδιαίτερα στρωμένη με λάστιχο), κατάφερε να κινηθεί ταχύτερα από οποιονδήποτε άλλο, καταρρίπτοντας το χρόνο του Lewis Hamilton που βρισκόταν στην κορυφή για το μεγαλύτερο μέρος των 90 λεπτών στις τελευταίες στιγμές της διαδικασίας. Ο Βρετανός οδηγός της McLaren και ο Nico Rosberg βρίσκονταν στην κορυφή των χρόνων για μια ώρα περίπου, έως ότου ο Felipe Massa κατέρριψε το χρόνο του Hamilton και αμέσως μετά ο Heikki Kovalainen σταμάτησε τα χρονόμετρα 4 χιλιοστά αργότερα. Ο Hamilton κατάφερε να απαντήσει ξανά, αλλά ο Alonso είχε τον τελευταίο λόγο τελικά. Ωστόσο, ο χρόνος του Ισπανού ήταν πιο αργός από την πρωινή επίδοση του Hamilton. O Rosberg που ήταν και πάλι ταχύτατος κατέληξε 5ος, εμπρός από τον Robert Kubica, ενώ ο Kimi Raikkonen κατάφερε να γράψει μονάχα τον 7ο, καθώς μερικές αλλαγές στο στήσιμο της Ferrari δε λειτούργησαν όπως θα ήθελε. Το αναθεωρημένο πρόγραμμα σήμαινε ότι ο Mark Webber κατάφερε να βγει στην πίστα μονάχα τα 30 τελευταία λεπτά, με τους μηχανικούς να έχουν μόλις επισκευάσει το μονοθέσιό του. Επίσης, στα τελευταία λεπτά ο Timo Glock κατέστρεψε το ρύγχος της Toyota του, προσκρούοντας στον τοίχο. Η έναρξη της δεύτερης περιόδου καθυστέρησε 2 λεπτά, καθώς ήταν δύσκολη η απομάκρυνση όλου του κόσμου που είχε συγκεντρωθεί στο pit lane. Αξίζει να σημειωθεί η ισχυρή παρουσία του κόσμου στις εξέδρες, παρά το ότι ήταν Παρασκευή.
Φ.Λ.
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
manolis
2ο στάδιο
Ηλικία: 47
Ένταξη: 10 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 391
Περιοχή: Αθηνα
|
|
Τα δοκιμαστηκα ηταν πολυ εντυπωσιακα..για να δουμε αυριο τι θα γινει στον αγωνα....φανταστικο παντος το βραδυνο σκηνικο....
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
MAXRISTOS
3ο στάδιο
Ηλικία: 45
Ένταξη: 23 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 524
Περιοχή: Ν.Σμύρνη
|
|
GP Σιγκαπούρης-ΚΔ: Massa ο πρώτος ιππότης της νύχτας
O Felipe Massa κατέκτησε την πρώτη νυχτερινή pole position της ιστορίας, η οποία αποτελεί την 5η φετινή του και την τρίτη σε σιρκουί πόλης για το 2008, με εξαιρετικά μεγάλη διαφορά (6 δέκατα του δευτερολέπτου) από τον Lewis Hamilton που σημείωσε το δεύτερο χρόνο. Ο Βραζιλιάνος δήλωσε ότι το μονοθέσιό του ήταν τέλειο και ότι ο ίδιος κατάφερε να κάνει έναν τέλειο γύρο. Εντούτοις, η ευκολία με την οποία οδηγούσε το μονοθέσιό του σε σύγκριση με τους δυο πιλότους που θα βρίσκονται αύριο πίσω του στο grid, τον Hamilton και τον team mate του, Kimi Raikkonen, ίσως σημαίνει ότι ο Massa έχει λιγότερα καύσιμα από αυτούς (καθώς στην πίστα της Σιγκαπούρης, όπου τα προσπεράσματα προβλέπονται σχεδόν αδύνατα, η θέση στη σειρά εκκίνησης είναι υψίστης σημασίας), αν και αυτό δε θα το γνωρίζει κανείς μέχρι τον πρώτο γύρο ανεφοδιασμών αύριο.
Ο Hamilton παραλίγο να μην καταφέρει να προβιβαστεί στο Q3, καθώς στο δεύτερο σκέλος των κατατακτήριων δοκιμών, στην πρώτη του προσπάθεια έχασε το φρενάρισμα για την πρώτη στροφή και στο δεύτερο γρήγορο γύρο του συνάντησε αργότερους συνδυασμούς στο διάβα του. Αυτό τον περιόρισε στη 10η θέση και ήταν τυχερός που ο Mark Webber δεν κατάφερε να βελτιώσει το χρόνο του στα τελευταία δευτερόλεπτα, αποκλείοντάς τον από τη συνέχεια της διαδικασίας. Στο Q3, αμφότεροι οι γρήγοροι γύροι του απείχαν πολύ από το τέλειο, όπως και ο ίδιος παραδέχθηκε. Ο Βρετανός παραδέχθηκε ότι εκκινώντας από την ακάθαρτη μεριά της πίστας, θα έχει λίγες πιθανότητες να περάσει επικεφαλής στην πρώτη στροφή και πιθανολόγησε ότι μπορεί να έχουμε μια επανάληψη του αγώνα της Βαλένθια (λόγω και της δυσκολίας στα προσπεράσματα στη Σιγκαπούρη), όπου ο Massa παρέμεινε επικεφαλής για όλο τον αγώνα, με τον Hamilton πίσω του να μην μπορεί να τον απειλήσει.
Ούτε οι γύροι του Kimi Raikkonen ήταν τέλειοι στο Q3, με τον Φινλανδό να βγαίνει εκτός πίστας στην τελευταία στροφή στην πρώτη του προσπάθεια και την Ferrari να παρουσιάζει έντονη υπερστροφή στη δεύτερη στροφή στο δεύτερο γρήγορο γύρο του και να είναι νευρική σε όλο τον υπόλοιπο. Το γεγονός ότι ο Raikkonen δεν κατάφερε να ολοκληρώσει τη σύγκριση ελαστικών στις σημερινές ελεύθερες δοκιμές, στις οποίες αναγκάστηκε να εγκαταλείψει λόγω ενός προβλήματος στα ηλεκτρονικά του τιμονιού που δεν του επέτρεπε να επιλέξει σχέση στο κιβώτιο, ίσως του κόστισε, καθώς αισθανόταν πιο άνετος με την πιο μαλακή γόμα, την οποία χρησιμοποίησε στο Q1. Ωστόσο, οι περισσότεροι οδηγοί προτίμησαν την πιο σκληρή από τις δυο γόμες, καθώς η διαφορά απόδοσης δεν ήταν πολύ μεγάλη και η πολύ μαλακή δεν διαρκούσε ολόκληρο το γύρο.
Αύριο, στον αγώνα, η διατήρηση της αυτοσυγκέντρωσης θα είναι πολύ σημαντική, καθώς οι τοίχοι παραμονεύουν παντού. Για αυτό το λόγο οι οδηγοί χαρακτήρισαν την πίστα της Σιγκαπούρης πιο απαιτητική ακόμα και από αυτήν του Μονακό, καθώς παρουσιάζει περισσότερες στροφές, ενώ οι θερμοκρασίες και η υγρασία χτυπάνε κόκκινο, κάνοντας τις συνθήκες εντός του cockpit ιδιαίτερα απαιτητικές.
Με έναν πολύ καλό γύρο την τελευταία στιγμή στο Q3, ο Robert Kubica κατάφερε να τοποθετήσει την BMW Sauber στην τέταρτη θέση για τον αυριανό αγώνα, εμπρός από τον Heikki Kovalainen, ο οποίος δεν ήταν σίγουρος για την επιλογή ελαστικών και προτίμησε την πιο μαλακή γόμα για την πρώτη προσπάθειά του, κάτι που δεν έδειξε να τον ευνοεί. Ο Nick Heidfeld, με την άλλη BMW Sauber θα εκκινήσει αύριο από την 6η θέση, εμπρός από τον φανταστικό -και πάλι- Sebastian Vettel (oι μηχανικοί του οποίου ξεπέρασαν τα χθεσινά προβλήματα με το στήσιμο της Toro Rosso), τον εντυπωσιακό Timo Glock και τον Nico Rosberg, από τον οποίο αναμένονταν περισσότερα είναι η αλήθεια, σε μια πλήρως γερμανική περιοχή στη σειρά εκκίνησης.
Ο Kazuki Nakajima κατάφερε να εισέλθει στους 10 κορυφαίους των κατατακτήριων δοκιμών για πρώτη φορά στην καριέρα του στη Formula 1, ενώ ο Jarno Trulli απέτυχε να το κάνει, αν και θα έχει το πλεονέκτημα επιλογής του φορτίου καυσίμου του για τον αγώνα, όπως και ο Jenson Button ο οποίος τον ακολουθεί.
Ο Fernando Alonso ήταν ιδιαίτερα απογοητευμένος από τον τρόπο με τον οποίο πήγαν τα πράγματα για τον ίδιο, καθώς ένα πρόβλημα στο σύστημα τροφοδοσίας της Renault τον ανάγκασε να εγκαταλείψει τις προσπάθειές του στο Q2, πριν καν σημειώσει χρόνο. Ήταν ένα σκληρό χτύπημα της μοίρας για τον Ισπανό, ο οποίος έχοντας γράψει τον ταχύτερο χρόνο σε δυο από τις τρεις περιόδους ελεύθερων δοκιμών, έδειχνε ότι μπορεί να καταταγεί στις κορυφαίες θέσεις… Ο Alonso ήταν ιδιαίτερα εκνευρισμένος, καθώς η Renault δεν ήταν πουθενά αλλού φέτος τόσο ανταγωνιστική...
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
manolis
2ο στάδιο
Ηλικία: 47
Ένταξη: 10 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 391
Περιοχή: Αθηνα
|
|
Της ποπης εγινε σημερα!!! Πολυ καλος αγωνας....ηρθαν τα πανω-κατω...καλα εκει στην ferrari ζουνε στον κοσμο τους...ολες οι ομαδες βλεπουν οτι εχουν τον σηματοδοτη (τον τυπο που δινει το οκ) και αυτοι παραμενουν με τα φωτα...τοσα σκηνικα εχουν ξανασυμβει αυτοι τον χαβα τους...και εφτασε η ωρα να το πληρωσουν με τον χειροτερο τροπο....ετσι ειναι οποιος δεν εχει μυαλο χανει το βαθρο...ο Ραικονεν στον κοσμο του...του αρεσουν οι στουκες μαλλον...η ΤΟΥΟΤΑ εφτασε σε καποιο σημειο κοντα στην πρωτη θεση αλλα....ο Αλονσο απο τελευταιος πρωτος!!! Αυτη ειναι η μαγεια της F1!!!! Παμε να δουμε τι θα γινει στους επομενους αγωνες!!!
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
Jimmy_Caesar
Administrator
Ηλικία: 56
Ένταξη: 30 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 3060
Περιοχή: Πειραιάς
|
|
Υστερα από πολλάααα πολλά χρόνια, παρακολούθησα ολόκληρο το GP.
Το πρώτο βραδυνό GP... μια από τα ίδια. Κατάλαβε κανείς κάτι διαφορετικό? Εγώ περίμενα να έχουν σβηστά τα φώτα στην πίστα και να έχουν οι F1 προβολείς, αλλά διαψεύστηκα
Είδα τη βλακεία των pits της Ferrari, αλλά πέραν αυτού ΤΙΠΟΤΑ.
Ισως να ήταν και ο χειρότερος αγώνας που έχω δει.
Βέβαια, μπορεί να συντελούν και οι κανονισμοί σ'αυτήν την ρομποτοποίηση του όλου σκηνικού, αλλά βρε παιδιά, δε μου άρεσε!
|
|
|
|
_________________ Fun Is Not A Straight Line
|
|
|
|
|
spiffm
μαμά
Ηλικία: 45
Ένταξη: 28 Σεπ 2008
Δημοσιεύσεις: 29
|
|
Είναι απίστευτο η Ferrari να σπαταλάει τεράστια ποσά στη εξέλιξη του αυτοκινήτο και να χάνει έτσι τους αγώνες.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MAXRISTOS
3ο στάδιο
Ηλικία: 45
Ένταξη: 23 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 524
Περιοχή: Ν.Σμύρνη
|
|
GP Σιγκαπούρης: Eπιστροφή στις νίκες για τον Alonso!
O Fernando Alonso έγινε ο πρώτος νικητής ενός νυχτερινού αγώνα στη Σιγκαπούρη, επιστρέφοντας στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου έπειτα από το Ιταλικό GP του 2007, σε έναν εξαιρετικά επεισοδιακό αγώνα, όπου ο Ισπανός ευνοήθηκε από την ασυνήθιστη στρατηγική που επέλεξε η Renault έπειτα από την χθεσινή απογοήτευση της εγκατάλειψης στις κατατακτήριες δοκιμές. Ο Nico Rosberg τερμάτισε δεύτερος σημειώνοντας το καλύτερο αποτέλεσμα της καριέρας του στη Formula 1, ενώ ο Lewis Hamilton συμπλήρωσε το βάθρο, αυξάνοντας τη βαθμολογική του διαφορά στο πρωτάθλημα οδηγών και φέρνοντας τη McLaren στην κορυφή της βαθμολογίας κατασκευαστών, καθώς η Ferrari είχε έναν από τους χειρότερους φετινούς αγώνες της...
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
opterios
3ο στάδιο
Ηλικία: 44
Ένταξη: 18 Απρ 2006
Δημοσιεύσεις: 606
Περιοχή: Αθήνα
|
|
Jimmy_Caesar Έγραψε: | Ισως να ήταν και ο χειρότερος αγώνας που έχω δει. |
Απλά έχεις να δεις πολύ καιρό αγώνα. Δε φαντάζεσαι τι θα πει βαρετός αγώνας, αν αυτός σου φάνηκε βαρετός
Εγώ πάντως, βαριέμαι πιο πολύ το ραλλυ ακρόπολις
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
Jimmy_Caesar
Administrator
Ηλικία: 56
Ένταξη: 30 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 3060
Περιοχή: Πειραιάς
|
|
Είναι γιατί δεν έχεις έρθει μαζί μου καμιά φορά
|
|
|
|
_________________ Fun Is Not A Straight Line
|
|
|
|
|
MAXRISTOS
3ο στάδιο
Ηλικία: 45
Ένταξη: 23 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 524
Περιοχή: Ν.Σμύρνη
|
|
GP Σιγκαπούρης: Eπιστροφή στις νίκες για τον Alonso!
O Fernando Alonso έγινε ο πρώτος νικητής ενός νυχτερινού αγώνα στη Σιγκαπούρη, επιστρέφοντας στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου έπειτα από το Ιταλικό GP του 2007, σε έναν εξαιρετικά επεισοδιακό αγώνα, όπου ο Ισπανός ευνοήθηκε από την ασυνήθιστη στρατηγική που επέλεξε η Renault έπειτα από την χθεσινή απογοήτευση της εγκατάλειψης στις κατατακτήριες δοκιμές. Ο Nico Rosberg τερμάτισε δεύτερος σημειώνοντας το καλύτερο αποτέλεσμα της καριέρας του στη Formula 1, ενώ ο Lewis Hamilton συμπλήρωσε το βάθρο, αυξάνοντας τη βαθμολογική του διαφορά στο πρωτάθλημα οδηγών και φέρνοντας τη McLaren στην κορυφή της βαθμολογίας κατασκευαστών, καθώς η Ferrari είχε έναν από τους χειρότερους φετινούς αγώνες της...
Ο Ισπανός είχε ξεκινήσει τον αγώνα με πλάνο τριών στάσεων στα pits, το οποίο βασιζόταν στην εκμετάλλευση της πιο μαλακής γόμας (που δε λειτουργούσε σωστά) για μια εκρηκτική εκκίνηση, κάτι που δε συνέβη ποτέ. Ακολούθως βλέποντας τον Ισπανό παγιδευμένο πίσω από αργότερους συνδυασμούς, ο επικεφαλής μηχανολογίας της Renault, Pat Symonds, τον κάλεσε στα pits νωρίτερα (αλλάζοντας τη στρατηγική του σε δυο pit stop), πρώτον για να ξεφορτωθεί τα μαλακά ελαστικά και δεύτερο για να δει τι μπορεί να γίνει αν βρει ελεύθερη πίστα μπροστά του ο Ισπανός. Εν αγνοία του, ο Βρετανός τεχνικός έκανε την πιο επιτυχημένη επιλογή της χρονιάς, καθώς δυο γύρους αργότερα, ο άλλος πιλότος της ομάδας έληξε τον αγώνα του στον τοίχο, επιβάλλοντας την είσοδο του αυτοκινήτου ασφάλειας, ο συγχρονισμός της οποίας κατέστρεψε τη στρατηγική αυτών που θα σταματούσαν στα pits δυο φορές. Ο Alonso βρέθηκε στο γκρουπ των πρωτοπόρων, με προπορευόμενούς τους πιλότους που είτε βρίσκονταν σε στρατηγική ενός pit stop, είτε έπρεπε να εκτίσουν ποινή στάσης 10 δευτερολέπτων στα pits, διότι είχαν εισέλθει σε αυτά ενόσω το pit lane ήταν κλειστό.
Μόλις η πίστα μπροστά του καθάρισε, ο Ισπανός ξεκίνησε να αναπτύσσει σημαντική διαφορά από τoυς διώκτες του, που του επέτρεψε να επιστρέψει στην πίστα επικεφαλής! Από εκεί και πέρα, ούτε ακόμη ένα αυτοκίνητο ασφάλειας δε μπορούσε να του αποσπάσει τη νίκη, την πρώτη για τη Renault έπειτα από 23 μήνες!
Εκπληκτική ήταν και η εμφάνιση του Nico Rosberg, ο οποίος κατάφερε να τερματίσει δεύτερος, παρά το ότι αναγκάστηκε να πραγματοποιήσει ένα επιπλέον pit stop-δώρο από τους αγωνοδίκες, καθώς είχε κάνει τον πρώτο του ανεφοδιασμό ενόσω το pit lane ήταν κλειστό. Και όμως, ο Γερμανός, κάνοντας μερικούς εκπληκτικούς γύρους κατάφερε να περιορίσει στο ελάχιστο τις απώλειες από την ποινή που του επιβλήθηκε και να σημειώσει το καλύτερο αποτέλεσμα της καριέρας του στη Formula 1. To θρίαμβο για την ομάδα της Williams συμπλήρωσε ο Kazuki Nakajima, παίρνοντας τον βαθμό της 8ης θέσης.
Το βάθρο συμπλήρωσε ο Lewis Hamilton, ο οποίος με αυτό τον τρόπο επέκτεινε τη διαφορά του στο βαθμολογικό πίνακα. Ο Βρετανός, ακολούθησε συντηρητική προσέγγιση και δεν επιτέθηκε στον Rosberg στο τελευταίο κομμάτι του αγώνα, ενώ και με τον Coulthard δεν επιχείρησε να προσπεράσει παρά μόνο όταν ήταν σίγουρος ότι θα τα καταφέρει, όταν ο Σκοτσέζος έχασε ρυθμό, από τον Αλόνσο που βγήκε στην πίστα έπειτα από το δεύτερο pit stop του ακριβώς μπροστά του με κρύα λάστιχα και πολλά καύσιμα. Αυτή τη συντηρητική προσέγγιση αναμένεται να ακολουθήσει η McLaren και στους εναπομείναντες αγώνες της σεζόν, ιδίως τώρα που ο Hamilton έχει πάρει μια ανάσα στη βαθμολογία οδηγών και η ομάδα προηγείται στο πρωτάθλημα κατασκευαστών.
Για τη Ferrari, τα πράγματα δε θα μπορούσαν να είχαν πάει χειρότερα. Στο πρώτο pit stop του Felipe Massa, ο άνθρωπος που χειριζόταν το φωτεινό σηματοδότη των ιταλικών pits έδωσε σήμα στο Βραζιλιάνο οδηγό να φύγει ενώ δεν είχε αποσυνδεθεί η αντλία ανεφοδιασμού από το μονοθέσιό του, την οποία και πήρε μαζί του και αναγκάστηκε να κάνει στην άκρη στο τέλος του pit lane, περιμένοντας τους μηχανικούς να τρέξουν μέχρι εκεί για να την αποσυνδέσουν. Το συμβάν του εξασφάλισε και ποινή διέλευσης από τα pits και από εκεί που έδειχνε σε πολύ ισχυρή θέση να νικήσει τον αγώνα, κατέληξε προτελευταίος από αυτούς που τερμάτισαν. Διότι από αυτούς που έλαβαν κατάταξη, τελευταίος ήταν ο Kimi Raikkonen, o οποίος αφότου περίμενε υπομονετικά πίσω από τον team mate του για το δικό του πρώτο pit stop υπό το καθεστώς αυτοκινήτου ασφάλειας, ανέκτησε αρκετές θέσεις και βρισκόταν 5ος, έως ότου στον 57ο (από τους 61) γύρο πατήσει άτσαλα στα kerb της 10ης στροφής, για να λήξει τον αγώνα του στον τοίχο…
Η Red Bull κατάφερε να βάλει αμφότερα τα μονοθέσιά της στα pits πριν κλείσει το pit lane και ο Mark Webber έδειχνε ότι θα ανέβει στο βάθρο πριν χάσει την 7η και την 5η σχέση στο κιβώτιό του, ενώ ο Coulthard, αφότου υπέκυψε στον Hamilton, έχασε περαιτέρω θέσεις, όταν οι μηχανικοί της Red Bull διέπραξαν το ίδιο λάθος με αυτούς της Ferrari στο δεύτερο ανεφοδιασμό του Σκοτσέζου, ο οποίος όμως σταμάτησε έγκαιρα.
Ο Τimo Glock τερμάτισε τέταρτος, έχοντας προσπεράσει τον Sebastian Vettel, όταν ο Γερμανός έχασε ένα φρενάρισμα και κατέληξε στιγμιαία εκτός πίστας. Η Toyota έχασε την ευκαιρία να σημειώσει περισσότερους βαθμούς, λόγω ενός προβλήματος στα υδραυλικά του μονοθεσίου του Trulli…
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
Hil
3ο στάδιο
Ηλικία: 42
Ένταξη: 14 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 872
Περιοχή: Π. Φάληρο/BEERLAND
|
|
Λίγο είδα χθες, γενικά δεν παρακολουθώ φόρμουλα... την βαριέμαι!!
πλάκα είχε ο Πουρναράκης στην εκκίνηση εκεί που έγινε ψιλοχαμός με κάποια προσπεράσματα, σαν τον Μαυρομάτη σε στιγμή γκολ έκανε.. πολύ γέλοιο ο τύπος!! Η πίστα πολύ ωραία και προτότυπη!! Εμείς να δω θα κάνουμε τίποτα;;
|
|
|
|
|
|
|
|
|
acgt3
Τούμπανο
Ηλικία: 47
Ένταξη: 27 Φεβ 2007
Δημοσιεύσεις: 1300
Περιοχή: ΚΕΡΚΥΡΑ
|
|
εμ δεν εκατσες να ακουσεις τι ειπε παρακατω ΄΄μετατοπηση του εγκαρσιου αξωνα΄΄ εχω να πω οτι ηταν ο καλυτερος αγωνας που εγινε ποτε στην φ1 το μονο αρνητικο ηταν η ελειψει προσπερασεων, τα καλα ηταν οτι τα κιβωτια δουλεψαν υπερωρια οι ταχυτητες ηταν πολλες οπως και οι στροφες 24 τον αριθμο, το μονο που χαλασε την βραδια ηταν ο μασα που κατα τον χρηστο του εχουν δωσει ηδη το πρωταθλημα τερματισε τελευταιος δεν πειραζει μαυριτσουκαλε εχουμε αλους 3 αγωνες και δεν εισαι μακρυα.
|
|
|
|
_________________ YUGO GROUP N
IBIZA SXi 110HP
PUNTO GT2 200HP
PUNTO GT3 170HP
YUGO 45
PUNTO GT2 300HP
|
|
|
|
|
opterios
3ο στάδιο
Ηλικία: 44
Ένταξη: 18 Απρ 2006
Δημοσιεύσεις: 606
Περιοχή: Αθήνα
|
|
acgt3 Έγραψε: | εχω να πω οτι ηταν ο καλυτερος αγωνας που εγινε ποτε στην φ1 |
Εε;;;;
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
Jimmy_Caesar
Administrator
Ηλικία: 56
Ένταξη: 30 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 3060
Περιοχή: Πειραιάς
|
|
Ελα βρε Θέμη, εννοεί την τελευταία εβδομάδα ο Αντώνης
|
|
|
|
_________________ Fun Is Not A Straight Line
|
|
|
|
|
MAXRISTOS
3ο στάδιο
Ηλικία: 45
Ένταξη: 23 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 524
Περιοχή: Ν.Σμύρνη
|
|
acgt3 Έγραψε: | εμ δεν εκατσες να ακουσεις τι ειπε παρακατω ΄΄μετατοπηση του εγκαρσιου αξωνα΄΄ εχω να πω οτι ηταν ο καλυτερος αγωνας που εγινε ποτε στην φ1 το μονο αρνητικο ηταν η ελειψει προσπερασεων, τα καλα ηταν οτι τα κιβωτια δουλεψαν υπερωρια οι ταχυτητες ηταν πολλες οπως και οι στροφες 24 τον αριθμο, το μονο που χαλασε την βραδια ηταν ο μασα που κατα τον χρηστο του εχουν δωσει ηδη το πρωταθλημα τερματισε τελευταιος δεν πειραζει μαυριτσουκαλε εχουμε αλους 3 αγωνες και δεν εισαι μακρυα. |
Θα συμφωνήσω πως ήταν και για μένα ένας απο τους καλύτερους αγώνες.
Οσο αφορά το θέμα ήχου απο την τηλεόραση,ήταν η πρώτη φορά που προσέγγιζε κάπως το ήχο όταν το βλέπεις ζωντανά..
Όσο για το Μάσα, ακόμα και να ήταν κανονισμένο να το πάρει,που να ξερε πως θα γινόνταν το συγκεκριμένο συμβάν μέσα στα Pit.Απομένουν ακόμα 3 αγώνες και δεν έχει κρύθει τίποτα ακόμα...
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
|
|
Επισκόπηση επόμενης Θ. Ενότητας
Επισκόπηση προηγούμενης Θ. Ενότητας
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ΄αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ. Συζήτησης Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ΄αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ΄αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ. Συζήτησης Εσείς δεν μπορείτε να προσθέσετε Συνημμένα αρχεία σ΄ αυτή τη Δ.Συζήτηση Εσείς δεν μπορείτε να κάνετε μεταφόρτωση αρχείων σ΄ αυτή τη Δ.Συζήτηση
|
|
|
|