Συγγραφέας |
Μήνυμα |
acgt3
Τούμπανο
Ηλικία: 47
Ένταξη: 27 Φεβ 2007
Δημοσιεύσεις: 1300
Περιοχή: ΚΕΡΚΥΡΑ
|
|
τι μου λες μητσομ εετσ λες ειν γερμανιικο τοτε μητσομ να βαλς την οπελ στα αμερικανκα μητσομ, τζιεμ ειναι μητσομ πισου πισου μου πεταχτηκατε κοτουλες
καλα κανατε και την εξαγορασατε μπας και ασχοληθει κανεις μαζι σας τσοπαναραιοι ουστ GMιοτες.
|
|
|
|
_________________ YUGO GROUP N
IBIZA SXi 110HP
PUNTO GT2 200HP
PUNTO GT3 170HP
YUGO 45
PUNTO GT2 300HP
|
|
|
|
|
Jimmy_Caesar
Administrator
Ηλικία: 56
Ένταξη: 30 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 3060
Περιοχή: Πειραιάς
|
|
Προσέξτε πόσο ενδιαφέρουσα είναι η νέα διαφήμιση του Ford Fiesta!!!
(χι χι χι χι)
|
|
|
|
_________________ Fun Is Not A Straight Line
|
|
|
|
|
speedloader
μαμά
Ηλικία: 46
Ένταξη: 26 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 98
|
|
Kυρ-Διονύση έχω αυτοκίνητα για σενα και τον Splitapsou
XAXXAXXAAXXAXXXXAXXAXXAXAXA
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jimmy_Caesar
Administrator
Ηλικία: 56
Ένταξη: 30 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 3060
Περιοχή: Πειραιάς
|
|
Μεταξύ μας, κανένα δε θα με χάλαγε!
Μόνο θα το προτιμούσα λαχανί...
|
|
|
|
_________________ Fun Is Not A Straight Line
|
|
|
|
|
speedloader
μαμά
Ηλικία: 46
Ένταξη: 26 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 98
|
|
|
|
|
manolis
2ο στάδιο
Ηλικία: 47
Ένταξη: 10 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 391
Περιοχή: Αθηνα
|
|
speedloader Έγραψε: |
|
Αυτο δεν ειναι γερμανικο.....
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
splitapsou
Τούμπανο
Ηλικία: 45
Ένταξη: 07 Δεκ 2005
Δημοσιεύσεις: 1138
|
|
ούτε εμένα θα με χάλαγε κάποιο από αυτά, εξάλλου δεν είναι σε έκδοση barbie απλά κάποιος κακόγουστος τα έβαψε ροζ... οκ... η εταιρεία όμως δεν τα πούλησε ποτέ έτσι... άρα πάρε τις κούκλες σου και πάνε παραπέρα... τσου ρε λάκη...
|
|
|
|
_________________
Ges Takounao Cala Costa .... kai exo ipomoni...
|
|
|
|
|
acgt3
Τούμπανο
Ηλικία: 47
Ένταξη: 27 Φεβ 2007
Δημοσιεύσεις: 1300
Περιοχή: ΚΕΡΚΥΡΑ
|
|
και μενα δεν θα με χαλαγε αλλα εαν το ειχα θα χλεβαζες ου ρεεεε 666 εξω οι ψευτες εξω οι λοποδυτες
|
|
|
|
_________________ YUGO GROUP N
IBIZA SXi 110HP
PUNTO GT2 200HP
PUNTO GT3 170HP
YUGO 45
PUNTO GT2 300HP
|
|
|
|
|
speedloader
μαμά
Ηλικία: 46
Ένταξη: 26 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 98
|
|
splitapsou Έγραψε: | ούτε εμένα θα με χάλαγε κάποιο από αυτά, εξάλλου δεν είναι σε έκδοση barbie απλά κάποιος κακόγουστος τα έβαψε ροζ... οκ... η εταιρεία όμως δεν τα πούλησε ποτέ έτσι... άρα πάρε τις κούκλες σου και πάνε παραπέρα... τσου ρε λάκη... |
Όπως βλέπεις το TT είναι μέσα σε αντιπροσωπεία...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
speedloader
μαμά
Ηλικία: 46
Ένταξη: 26 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 98
|
|
Splitapsou στεναχωρήθηκες
που υπάρχει και άλλο αυτοκίνητο ροζ
εκτος από το δικό σου εε???
|
|
|
|
|
|
|
|
|
acgt3
Τούμπανο
Ηλικία: 47
Ένταξη: 27 Φεβ 2007
Δημοσιεύσεις: 1300
Περιοχή: ΚΕΡΚΥΡΑ
|
|
ΤΕΛΟΣ
πες μου οτι εισαι ατρυχος
|
|
|
|
_________________ YUGO GROUP N
IBIZA SXi 110HP
PUNTO GT2 200HP
PUNTO GT3 170HP
YUGO 45
PUNTO GT2 300HP
|
|
|
|
|
johanndelta
Επισκέπτης
|
|
Αstra G(ay)TC!
Παλι πλημμυρα στο λαδι του engine bay του μαρμαρου (Opel Astra F) που δεν ειναι γοζζζζ, αλλα αζζζπγο. Δε με χαλανε καθολου 400Ε σε 2 μηνες (χωρις τα υπολοιπα μαζεματα) . Απειλειται πλεον ανοικτα η συμμετοχη μου στην Τριπολη. Αναθεμα σε 4τροχη συμφορα!!! Μηπως να εβαζα δοση και να ειχα ενα καινουργιο καλυτερα;;;
9 μηνες ακομα...(Αν και με βλεπω να μην αντεχω καθολου και να το παρατησω νωριτερα, μετα το Σεπτεμβρη)
ΥΓ: Μετα απο καιρο, ξαναειδα αγγελια με 924. Ξερω, θα αντισταθω.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
splitapsou
Τούμπανο
Ηλικία: 45
Ένταξη: 07 Δεκ 2005
Δημοσιεύσεις: 1138
|
|
ου 666 και πάλι δεν είναι ογιτζινάλ... κάποιος γκεις το έκαμε, ρε αντιπροσοπία με γοζ μόνο η Φιάτ τέλος!!!
|
|
|
|
_________________
Ges Takounao Cala Costa .... kai exo ipomoni...
|
|
|
|
|
splitapsou
Τούμπανο
Ηλικία: 45
Ένταξη: 07 Δεκ 2005
Δημοσιεύσεις: 1138
|
|
Porsche 917 - 40 χρόνια
Εν έτη 1968 η FIA (Διεθνής Ομοσπονδία Αυτοκινήτου) ανακοίνωσε μια νέα κατηγορία αγωνιστικών ομολογκαρισμένων αυτοκινήτων με κυβισμό έως 5lt και ελάχιστο βάρος 800kg. Η Porsche αποφάσισε να συμμετέχει στη νέα κατηγορία και το Μάρτιο του 1969 στην έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης παρουσίασε την Porsche 917 .
Πρόκειται για ένα αγωνιστικό που είχε διάφορα αμαξώματα προκειμένου να προσαρμόζεται καλύτερα στα χαρακτηριστικά της εκάστοτε πίστας που αγωνίζονταν. Το σωληνωτό πλαίσιό του ήταν κατασκευασμένο από αλουμίνιο και το αμάξωμα από fiberglass και άλλα συνθετικά υλικά. Ο κινητήρας βρίσκονταν πίσω ακριβώς από την πλάτη του οδηγού και πρόκειται για έναν αερόψυκτο V12 χωρητικότητας 4.5lt και απόδοσης 520ps. Η κίνηση μεταδίδονταν στους πίσω τροχούς μέσω 4τάχυτου μηχανικού κιβωτίου.
Η αγωνιστική πορεία της Porsche 917 δεν ξεκίνησε θετικά καθώς στους τρεις πρώτους αγώνες εγκατέλειψε από μηχανικά προβλήματα. Η συνέχεια όμως είχε αντίθετη πορεία με την πρώτη νίκη να έρχεται τον Αύγουστο του 1969 στον αγώνα των 1000km του Österreichring με οδηγούς τους Jo Siffert και Kurt Ahrens. Στους επόμενους αγώνες η Porsche 917 εξελίσσονταν όλο και περισσότερο και στο πρωτάθλημα του 1970 δεν άφησε περιθώρια για αμφισβήτηση καθώς πήρε τις νίκες στους 9 από τους 10 αγώνες. Tην ίδια χρονιά ήρθε και η νίκη στο φημισμένο 24ωρο αγώνα αντοχής του Le Mans με τους Herrmann και Richard Attwood που οδήγησαν μια Porsche 917 με το κοντό πίσω μέρος η οποία ήταν βαμμένη στα χρώματα Porsche Salzburg (κόκκινο και άσπρο) και με τον αριθμό 23.
Η σαιζόν του 1971 ήταν εξίσου επιτυχημένη για την Porsche 917 με 8 νίκες στους 10 αγώνες του πρωταθλήματος και επανάληψη του θριάμβου στο Le Mans. Μάλιστα η συγκεκριμένη νίκη επιτεύχθηκε με παγκόσμιο ρεκόρ, έχοντας μέση ταχύτητα 222km/h, ενώ στον ίδιο αγώνα μια άλλη Porsche 917 με μακρύ πίσω μέρος σημείωσε τελική ταχύτητα στην ευθεία του Mulsanne με 387km/h.
Στα τέλη όμως του 1971 η FIA τροποποίησε τους κανονισμούς και έτσι η Porsche πήρε την απόφαση να αγωνιστεί το 1972 στο Canadian American Challenge Cup. Αυτό συνέβη με την ιδιωτική ομάδα Penske η οποία όμως χρησιμοποίησε μια Porsche 917/10 Spyder με υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα που απέδιδε 1000ps. Το θηριώδες πραγματικά αυτοκίνητο απέσπασε 5 νίκες και το πρωτάθλημα. Την επόμενη χρονιά ήρθε η εξελιγμένη έκδοση 917/30 Spyder με σχεδόν 1400ps που ήταν τόσο μπροστά από τον ανταγωνισμό και ανάγκασε τη FIA να αλλάξει τους κανονισμούς θέτοντας τέλος στην αγωνιστική θριαμβευτική πορεία της Porsche 917.
Συνολικά κατασκευάστηκαν 65 Porsche 917 . Από αυτές, 44 ήταν coupe με κοντό και μακρύ πίσω μέρος, 2 ήταν PA Spyder και 19 CanAm και Interseries Spyder με κινητήρες τούρμπο έως 1.400ps. Σήμερα μπορείτε να απολαύσετε την Porsche 917 στο νέο μουσείο της Porsche στη Στουτγάρδη.
[Πηγή : Porsche]
|
|
|
|
_________________
Ges Takounao Cala Costa .... kai exo ipomoni...
|
|
|
|
|
splitapsou
Τούμπανο
Ηλικία: 45
Ένταξη: 07 Δεκ 2005
Δημοσιεύσεις: 1138
|
|
Παγκόσμιο Αυτοκίνητο του 2009 το νέο VW Golf
Μια επιτροπή 69 δημοσιογράφων του Ειδικού Τύπου από 25 χώρες απ’ όλο τον κόσμο ψήφισε κι επέλεξε το «World Car of the Year» για το 2009 και τα αποτελέσματα ανακοινώθηκαν κατά τη διάρκεια της Διεθνούς Έκθεσης αυτοκινήτου της Νέας Υόρκης. "Αποτελεί μεγάλη τιμή για τη Volkswagen αυτή η επιτυχία του Golf έκτης γενιάς να ανακηρύσσεται Παγκόσμιο Αυτοκίνητο της Χρονιάς για το 2009" είπε ο Stefan Jacoby, Πρόεδρος της Volkswagen Αμερικής.
“Δεν θα μπορούσε να υπάρξει καλύτερος τρόπος για να ξεκινήσει το λανσάρισμα του νέου Golf εδώ στην Αμερική. Ανυπομονούμε για την άφιξη του το οποίο θα βρίσκεται στις εκθέσεις μας μέσα στο 2009, θεωρώντας και πιστεύοντας ακράδαντα ότι αυτό είναι το καλύτερο Golf που έγινε ποτέ”.
Με 25 εκατομμύρια πωλήσεις σε 120 χώρες, το Golf αποτελεί το πιο καλοπουλημένο μοντέλο σ’ όλο τον κόσμο.
Τα βραβεία για το 2009:
World Car Of The Year 2009: Volkswagen Golf VI
World Car Design Of The Year 2009: Fiat 500
World Performance Car Of The Year 2009: Nissan GT-R
World Green Car Of The Year 2009: Ηonda FCX Clarity
Car + Speed
|
|
|
|
_________________
Ges Takounao Cala Costa .... kai exo ipomoni...
|
|
|
|
|
splitapsou
Τούμπανο
Ηλικία: 45
Ένταξη: 07 Δεκ 2005
Δημοσιεύσεις: 1138
|
|
Τετρακίνηση και 325 PS για το Opel Insignia OPC
Η Opel παρουσίασε την κορυφαία έκδοση OPC του Insignia, η οποία εφοδιάζεται με V6 2,8 λίτρων με 325 ίππους και 40,8 kgm ροπής, αλλά και τετρακίνηση Adaptive AWD (All Wheel Drive), γεγονός που το καθιστά το πρώτο τετρακίνητο OPC. Επίσης, το νέο Insignia OPC διαθέτει και ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πίσω διαφορικό (eLSD) το οποίο μεταφέρει έως και 40% της ροπής στον τροχό με την περισσότερη πρόσφυση. .
Οι επιδόσεις του Insignia OPC είναι εκρηκτικές, καθώς για τα 0-100 km/h χρειάζεται 6,0 sec ενώ η τελική του ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h. Αλλαγές έχουν γίνει και στη ρύθμιση της ανάρτησης (έπειτα από εκτεταμένες δοκιμές στο Νίρμπουργκρινγκ), ενώ το φρενάρισμα αναλαμβάνει το σύστημα πέδησης της Brembo, με τα εμπρός δισκόφρενα να είναι διάτρητα. Πέρα από τις μηχανικές αλλαγές, διαφοροποιήσεις υπάρχουν και στην εμφάνιση του Insignia OPC. Ο εμπρός προφυλακτήρας είναι ανασχεδιασμένος και διαθέτει κάθετους αεραγωγούς, με χρωμιωμένο περίγραμμα. Νέος είναι και ο πίσω προφυλακτήρας, στον οποίο ενσωματώνονται οι δύο απολήξεις της εξάτμισης. Οι ζάντες είναι 19 ιντσών ενώ προαιρετικά θα διατίθενται και 20 ιντσών.
Το εσωτερικό του Insignia OPC διαθέτει μπάκετ καθίσματα της Recaro, ανασχεδιασμένο τιμόνι, νέο επιλογέα ταχυτήτων και λογότυπα OPC. Οι πωλήσεις του Insignia OPC αναμένεται να ξεκινήσουν στην ευρωπαϊκή αγορά στα τέλη του καλοκαιριού, ενώ η επίσημη παρουσίασή του θα πραγματοποιηθεί στο Σαλόνι Αυτοκινήτου στη Βαρκελώνη στις 7 Μαΐου.
drive.gr
|
|
|
|
_________________
Ges Takounao Cala Costa .... kai exo ipomoni...
|
|
|
|
|
splitapsou
Τούμπανο
Ηλικία: 45
Ένταξη: 07 Δεκ 2005
Δημοσιεύσεις: 1138
|
|
Χρονολόγιο της Opel
Στη Γερμανία επιτελείς της FIAT για εξαγορά της Opel.
Ιστορική θα είναι η στιγμή που η Fiat, αν τελικά τα καταφέρει, εξαγοράσει την γερμανική μονάδα της Opel στην Ευρώπη. Πρόκειται για μια αυτοκινητοβιομηχανία με ισχυρό brand κυρίως στον ευρωπαϊκό χώρο, γι' αυτό οι επίδοξοι αγοραστές της πασχίζουν με κάθε μέσο για την επίτευξη της εξαγοράς της.
Μόλις το 1863 ο Adam Opel, έστησε μια βιοτεχνία ραπτικής σε μια παλιά στάνη στο δυτική γερμανική πόλη του Ruesselheim. Λίγο αργότερα, προχωρά στην κατασκευή ποδηλάτων, βάζοντας τα θεμέλια για το τι θα επακολουθούσε.
36 χρόνια μετά, οι γιοι του Opel που ανέλαβαν την πατρική επιχείρηση αγόρασαν ένα εργοστάσιο αυτοκινήτων φτιάχνοντας το πρώτο τους όχημα την ίδια χρονιά. Το 1929 η General Motors αγοράζει την Opel, ανοίγοντας ένα μεγάλο κεφάλαιο στην ιστορία της αυτοκινητοβιομηχανίας μέχρι το 1940 όταν και το ναζιστικό καθεστώς αναλαμβάνει τον έλεγχο της βιομηχανίας.
Το 1947 η General Motors ανακτά τα ηνία της εταιρείας ενώ το 2004 η GM ανακοινώνει σχέδια για περικοπές 12.000 θέσεων εργασίας στην Ευρώπη, εκ των οποίων οι 6.000 αντιστοιχούσαν στην Opel.
Η ώρα της κρίσης
Το Νοέμβριο του 2008 η GM δέχεται το πλήγμα της μειούμενης ζήτησης και αντιμετωπίζει μεγάλο πρόβλημα ρευστότητας. Η Opel ζητά από τη γερμανική κυβέρνηση εγγυήσεις για κρατική δανειοδότηση, την ίδια στιγμή που η Solarworld ανακοινώνει την πρόθεσή της να προσφέρει 1 δισεκατομμύριο ευρώ για τα γερμανικά εργοστάσια της Οpel, μόνο στην περίπτωσή που η αυτοκινητοβιομηχανία αποκοπεί από την GM.
Φεβρουάριος 2009: Η GM παρουσιάζει το σχέδιο σωτηρίας στην αμερικανική κυβέρνηση, «βγάζει στο σφυρί» την Σουηδική Saab και λέει ότι θα προβεί σε περικοπές δαπανών ύψους 1,2 δισ. δολαρίων στην Ευρώπη.
4 Μαρτίου: O επικεφαλής της ευρωπαϊκής GM Kαρλ-Πίτερ Φόρστερ λέει ότι η Opel θα μπορούσε να καταργήσει 3.500 θέσεις εργασίας, ως τμήμα ενός σχεδίου για ανάκαμψης και επανεκκίνησης μιας νέας, ανεξάρτητης εταιρείας.
16 Μαρτίου: Οι ελπίδες της Opel για την ανάληψη κρατικής βοήθειας δέχονται ισχυρό πλήγμα όταν κυβερνητική έρευνα «σκοντάφτει» σε διάταξη που απαγορεύει την απόσχιση της εταιρείας από την αμερικανική μητρική.
17 Απριλίου: O πρόεδρος της Fiat Λευκά Κορδέρο αντικρούει δημοσίευμα που θέλει την εμβληματική ιταλική εταιρεία να απλώνει τα δίχτυα της στην Opel ως εναλλακτική λύση στη συνεργασία με την Chrysler.
20 Aπριλίου: Τραπεζίτης διαρρέει ότι τέσσερις οικονομικοί και στρατηγικοί επενδυτές βρίσκονται σε συνομιλίες με την GM για να αγοράσει πλειοψηφικό πακέτο στην Opel για επενδύσεις ύψους 500 εκατομμύρια ευρώ. Λέει επίσης ότι κανένας, ούτε οι Γερμανοί κατασκευαστές ούτε η Fiat έχουν εμπλακεί στη διαδικασία πώλησης.
23 Απριλίου: Mέλος του διοικητικού συμβουλίου της Opel λέει ότι η GM κινείται κοντά σε μια συμφωνία για να «ξεφορτωθεί» την μονάδα της Opel, καθώς η Fiat προβάλλει ως πιθανός αγοραστής της.
28 Απριλίου: H Αυστρο-καναδέζικη προμηθεύτρια ανταλλακτικών εν ονόματι Magna παρουσιάζει ανταγωνιστική πρόταση εξαγοράς για τον έλεγχο της Opel, πριν από την Fiat.
1 Μαΐου: O πρόεδρος της Fiat λέει σε συνέντευξή του ότι το επόμενο σχέδιο τη εταιρείας είναι μια συμφωνία με την Opel, έπειτα από μια συμμαχία με την Chrysler
4 Μαΐου: O επικεφαλής της Fiat επισκέπτεται το Βερολίνο προσπαθώντας να πείσει τους Γερμανούς ηγέτες να υπογράψουν το όραμά του για έναν κολοσσό στην ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία -με του να επιτρέψουν την εξαγορά της Opel.
www.kathimerini.gr με πληροφορίες από Reuters
|
|
|
|
_________________
Ges Takounao Cala Costa .... kai exo ipomoni...
|
|
|
|
|
splitapsou
Τούμπανο
Ηλικία: 45
Ένταξη: 07 Δεκ 2005
Δημοσιεύσεις: 1138
|
|
ΠΩΛΕΙΤΑΙ (ΦΙΑΤ) ΑΣΤΡΑ 1,6 ΤΟΥΡΜΠΟ....
ΙΤΑΛΟΜΠΛΟΚΕΣ ΔΕΝ ΓΙΝΟΜΑΙ!!!! ΤΕΛΟΣ....
|
|
|
|
_________________
Ges Takounao Cala Costa .... kai exo ipomoni...
|
|
|
|
|
Jimmy_Caesar
Administrator
Ηλικία: 56
Ένταξη: 30 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 3060
Περιοχή: Πειραιάς
|
|
Read between the lines:
Τα ΟPEL είναι ραπτομηχανές !
|
|
|
|
_________________ Fun Is Not A Straight Line
|
|
|
|
|
acgt3
Τούμπανο
Ηλικία: 47
Ένταξη: 27 Φεβ 2007
Δημοσιεύσεις: 1300
Περιοχή: ΚΕΡΚΥΡΑ
|
|
Jimmy_Caesar Έγραψε: | Read between the lines:
Τα ΟPEL είναι ραπτομηχανές !
|
εαν εννοεις την ραπτομηχανη singer το δεχομαι εαν εννοεις το αλλο ΕΛΕΟΣ μην τα γαμ...... ολα ΕΛΕΟΣ
|
|
|
|
_________________ YUGO GROUP N
IBIZA SXi 110HP
PUNTO GT2 200HP
PUNTO GT3 170HP
YUGO 45
PUNTO GT2 300HP
|
|
|
|
|
Jimmy_Caesar
Administrator
Ηλικία: 56
Ένταξη: 30 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 3060
Περιοχή: Πειραιάς
|
|
_________________ Fun Is Not A Straight Line
|
|
|
|
|
splitapsou
Τούμπανο
Ηλικία: 45
Ένταξη: 07 Δεκ 2005
Δημοσιεύσεις: 1138
|
|
singer ξεsinger το πουλάω δεν τον ανέχομαι τον εξεφτελισμό...
|
|
|
|
_________________
Ges Takounao Cala Costa .... kai exo ipomoni...
|
|
|
|
|
acgt3
Τούμπανο
Ηλικία: 47
Ένταξη: 27 Φεβ 2007
Δημοσιεύσεις: 1300
Περιοχή: ΚΕΡΚΥΡΑ
|
|
ολα θα γραφουν φιατ απο εδω και στο εξης και τα πεζο!!!!!!!!
|
|
|
|
_________________ YUGO GROUP N
IBIZA SXi 110HP
PUNTO GT2 200HP
PUNTO GT3 170HP
YUGO 45
PUNTO GT2 300HP
|
|
|
|
|
splitapsou
Τούμπανο
Ηλικία: 45
Ένταξη: 07 Δεκ 2005
Δημοσιεύσεις: 1138
|
|
Η καναδική Magna International Inc κατέληξε νωρίς σήμερα το πρωί σε συμφωνία εξαγοράς της Opel, μετά από εξάωρες διαπραγματεύσεις με σκοπό τη διάσωση του ομίλου της General Motors στην Ευρώπη.
Η συμφωνία προβλέπει μεταξύ άλλων και την χορήγηση δανείου ύψους 1,5 δισεκατομμυρίων ευρώ από τη γερμανική κυβέρνηση, ώστε να αποφευχθεί η πτώχευση της αυτοκινητοβιομηχανίας.
Η Magna, ομιλος κατασκευής ανταλλακτικών αυτοκινήτων, σκοπεύει να διατηρήσει τα τέσσερα εργοστάσια της Opel στην Γερμανία.
|
|
|
|
_________________
Ges Takounao Cala Costa .... kai exo ipomoni...
|
|
|
|
|
acgt3
Τούμπανο
Ηλικία: 47
Ένταξη: 27 Φεβ 2007
Δημοσιεύσεις: 1300
Περιοχή: ΚΕΡΚΥΡΑ
|
|
θα το μαθατε η gm καποτεν φορ εβερ εντ εβερ κριμα για τους ιδιοκτητες μερκελοπελ κριμα στεναχωριθικα,,,,,
|
|
|
|
_________________ YUGO GROUP N
IBIZA SXi 110HP
PUNTO GT2 200HP
PUNTO GT3 170HP
YUGO 45
PUNTO GT2 300HP
|
|
|
|
|
|