Συχνές Ερωτήσεις  •  Αναζήτηση  •  Αρχική Σελίδα  •  Forum  •  Album  •  Επιλογές  •  Εγγραφή  •  Προφίλ  •  Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας  •  Σύνδεση
 
 
Επισκόπηση επόμενης Θ. Ενότητας
Επισκόπηση προηγούμενης Θ. Ενότητας

Δημοσίευση νέας  Θ. ΕνότηταςΑπάντηση στη Θ. Ενότητα Επισκόπηση προηγούμενης Θ. ΕνότηταςEmail σε έναν Φίλο.Κατάλογος μελών που έχουν επισκεφθεί αυτό το θέμαΑποθήκευσε αυτό το δημοσίευμα σαν αρχείοPrintable versionΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΕπισκόπηση επόμενης Θ. Ενότητας
Συγγραφέας Μήνυμα
opterios
3ο στάδιο
3ο στάδιο


Ηλικία: 44
Ένταξη: 18 Απρ 2006
Δημοσιεύσεις: 606
Περιοχή: Αθήνα
blank.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 15/10/2008, 23:48  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

Καλά ντε, πώς κάνετε έτσι; Εγώ που βάζω 27 δηλαδή; Laughing

_________________
ImageImage

Τοξότης Γένος:Αρσενικό Αίγα ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από opteriosΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςMSN MessengerICQ Αριθμός
Jimmy_Caesar
Administrator
Administrator


Ηλικία: 56
Ένταξη: 30 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 3060
Περιοχή: Πειραιάς
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 16/10/2008, 06:24  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

Κατ'αρχήν εσύ έχεις ημισλίκ.
Κατά δεύτερον δεν πας για drift.
Και τρίτο (το μακρύτερο, που λένε) φαντάσου να έβαζες τι θα έκανες Razz

_________________
Fun Is Not A Straight Line

Σκορπιός Γένος:Αρσενικό Αίγα ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από Jimmy_CaesarΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςΕπίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
splitapsou
Τούμπανο
Τούμπανο


Ηλικία: 45
Ένταξη: 07 Δεκ 2005
Δημοσιεύσεις: 1138

greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 16/10/2008, 06:34  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

άλλο semi άλλο δρόμου, με 30 πίεση μπροστά σε δρόμου μπορεί και να ξεζαντάρει....(λίγο υπερβολικό αλλά αν δεις το 205 τι κάνει στα λάστιχα με 32 θα καταλάβεις)

_________________
Image

Ges Takounao Cala Costa .... kai exo ipomoni...

Παρθένος Γένος:Αρσενικό Άλογο ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από splitapsouΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματος
acgt3
Τούμπανο
Τούμπανο


Ηλικία: 47
Ένταξη: 27 Φεβ 2007
Δημοσιεύσεις: 1300
Περιοχή: ΚΕΡΚΥΡΑ
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 16/10/2008, 08:48  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

dionisis_bmw Έγραψε:
Λοιπον παιδια με πεισατε θα περασω τα 30psi ελπιζω να εχετε δικιο κ να ειναι ακομα υπακουο το car μου..



μονο σε πεισαμε φαντασου να μας πιστευες

_________________
YUGO GROUP N
IBIZA SXi 110HP
PUNTO GT2 200HP
PUNTO GT3 170HP
YUGO 45
PUNTO GT2 300HP
Image

Δίδυμοι Γένος:Αρσενικό Δράκος ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από acgt3Επισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςΕπίσκεψη στην ιστοσελίδα του ΣυγγραφέαAIM διεύθυνσηMSN Messenger
a_spyros
μαμά
μαμά


Ηλικία: 38
Ένταξη: 03 Μάϊ 2008
Δημοσιεύσεις: 88
Περιοχή: Βύρωνας
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 16/10/2008, 09:00  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

Για τις ενδεικτικές πιέσεις που αναφέρατε, δε θα πρέπει να γράψετε και τι πιέσεις έχετε στο δρόμο; Εμένα πχ ο κατασκευαστής για το δρόμο προτείνει 31 psi.


Λέων Γένος:Αρσενικό Βουβάλι ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από a_spyrosΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςΑποστολή emailMSN Messenger
opterios
3ο στάδιο
3ο στάδιο


Ηλικία: 44
Ένταξη: 18 Απρ 2006
Δημοσιεύσεις: 606
Περιοχή: Αθήνα
blank.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 16/10/2008, 09:06  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

A, ναι, ξέχασα ότι μιλάμε για λάσττιχο δρόμου...!

_________________
ImageImage

Τοξότης Γένος:Αρσενικό Αίγα ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από opteriosΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςMSN MessengerICQ Αριθμός
acgt3
Τούμπανο
Τούμπανο


Ηλικία: 47
Ένταξη: 27 Φεβ 2007
Δημοσιεύσεις: 1300
Περιοχή: ΚΕΡΚΥΡΑ
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 16/10/2008, 09:08  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

a_spyros Έγραψε:
Για τις ενδεικτικές πιέσεις που αναφέρατε, δε θα πρέπει να γράψετε και τι πιέσεις έχετε στο δρόμο; Εμένα πχ ο κατασκευαστής για το δρόμο προτείνει 31 psi.


εγω δεν αλλαζω το σεταπ στο δρομο αφηνω την ιδια πιεση το μονο που κανω μαλακωνω την αναρτηση, ο λογος ειναι απλος εαν στραμπουλαει το ελαστικο στην πιστα στραμπουλαει και στο δρομο.

_________________
YUGO GROUP N
IBIZA SXi 110HP
PUNTO GT2 200HP
PUNTO GT3 170HP
YUGO 45
PUNTO GT2 300HP
Image

Δίδυμοι Γένος:Αρσενικό Δράκος ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από acgt3Επισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςΕπίσκεψη στην ιστοσελίδα του ΣυγγραφέαAIM διεύθυνσηMSN Messenger
Jimmy_Caesar
Administrator
Administrator


Ηλικία: 56
Ένταξη: 30 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 3060
Περιοχή: Πειραιάς
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 16/10/2008, 09:42  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

Νομίζω πως δεν έχεις δίκιο Αντώνη.
Στην πίστα τα πράγματα είναι πολύυυυ πιο ... πιεστικά!

Λοιπόν, εγώ με πολιτικά λάστιχα, δεν βάζω ποτέ λιγότερο από 34 ή καλύτερα 36, με πίεση κατασκευαστή 28-29.
Οταν χρησιμοποιούσα, δε, τα 15άρια Silverstone (ημισλίκ) στα Μέγαρα, τότε τον καλύτερο χρόνο μου τον πέτυχα με ΖΕΣΤΕΣ πιέσεις -άκουσον, άκουσον- 52 εμπρός, 60 πίσω. Βγάλε 10 με 12 psi και έχεις τις κρύες.
Πολύ? Κι όμως μου έδωσαν τον καλύτερο χρόνο (που φυσικά εξαρτάται και από πολλές άλλες παραμέτρους)

_________________
Fun Is Not A Straight Line

Σκορπιός Γένος:Αρσενικό Αίγα ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από Jimmy_CaesarΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςΕπίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
splitapsou
Τούμπανο
Τούμπανο


Ηλικία: 45
Ένταξη: 07 Δεκ 2005
Δημοσιεύσεις: 1138

greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 16/10/2008, 18:26  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

στο δρόμο 37 σταντέ ειδικά αν είναι να κάνω στροφοδιαδρομη...

_________________
Image

Ges Takounao Cala Costa .... kai exo ipomoni...

Παρθένος Γένος:Αρσενικό Άλογο ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από splitapsouΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματος
GRIGIO
1o στάδιο
1o στάδιο


Ηλικία: 37
Ένταξη: 07 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 123

italy.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 17/10/2008, 00:44  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

Αρα η πίεση ακριβως στην τιμή της είναι έτυχε και όχι πέτυχε.....

_________________
Περήφανος κάτοχος Fiat Punto!

http://www.youtube.com/watch?v=TBfkSbTl1Jk

and

http://www.youtube.com/watch?v=o6o_3Tek5Xc&feature=channel_page
See me here!!!

Ταύρος Γένος:Αρσενικό Τίγρης ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από GRIGIOΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματος
Jimmy_Caesar
Administrator
Administrator


Ηλικία: 56
Ένταξη: 30 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 3060
Περιοχή: Πειραιάς
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 17/10/2008, 06:21  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

Πηγαίνοντας αρκετά χρόνια στο Ακρόπολις, έχω πετύχει πάμπολλες φορές ανθρώπους των διαφόρων ομάδων να μετρούν κάθε λίγο και λιγάκι τη θερμοκρασία του δρόμου. Και τι δρόμου? Του χώματος δηλαδή. Αν βάλεις παρέα και τη θερμοκρασία του περιβάλλοντος, το στήσιμο του αυτοκινήτου, τον τρόπο οδήγησης και τη... διάθεση του οδηγού, μάλλον θα βγάλεις κάποιο σωστό συμπέρασμα. Εεεε, αν είσαι ομάδα βέβαια, γιατί εμείς φυσικά τα κάνουμε εντελώς εμπειρικά, που όμως συχνότατα καταλήγουμε σε ασφαλείς πρακτικές ο καθένας για το αυτοκίνητό του.

_________________
Fun Is Not A Straight Line

Σκορπιός Γένος:Αρσενικό Αίγα ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από Jimmy_CaesarΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςΕπίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
splitapsou
Τούμπανο
Τούμπανο


Ηλικία: 45
Ένταξη: 07 Δεκ 2005
Δημοσιεύσεις: 1138

greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 17/10/2008, 06:56  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

ότι και να λέμε δεν υπάρχει συνταγή, πχ στην F1 ανάλογα με το οδηγικό στιλ, το στήσιμο του μονοθέσιου, την λογική πίσω από την κατασκευή του σασί, την θερμοκρασία οδοστρώματος και αέρα, την υγρασία, τον τύπο της γόμας και του πλαϊνού, την πίστα (αν είναι κλειστή ή ανοιχτή), το αν έχει ποιό πολλές δεξιές ή αριστερές στροφές και πολλά άλλα αλλάζουν οι πέσεις ακόμα και σε μονοθέσια της ίδιας ομάδας.

Άρα μην την πολυψάχνουμε τώρα για τον δρόμο ή την πίστα μια γενική αρχή είναι το ότι λέει ο κατασκευαστής, ο οποίος όμως με την σειρά του, έχει κατά νου τον μέσο οδηγό με την μέση κατάσταση οδοστρώματος και την μέση θερμοκρασία περιβάλλοντος. Οπότε εάν αυτά είναι τα χαρακτηριστικά σου στον δρόμο κάνε ότι λέει.

Από εκεί και πέρα όσο αρχίζεις να πιέζεις το αυτοκίνητο σε στροφές τόσο ποιο μεγάλη πίεση χρειάζεται το ελαστικό για να στηριχθούν τα πλαϊνά του αλλά όχι και υπερβολικά μεγαλύτερη γιατί θα έχεις το εφέ του U να σχηματίζετε στο πέλμα με αποτέλεσμα να μην πατάει ολόκληρο στον δρόμο και να έχεις χαμηλότερο συντελεστή τριβής. Ένας γενικός κανόνας είναι να δεις μετά από στροφοδιαδρομή ή πίστα μέχρι πού έχουν "φαγωθεί" τα πλαϊνά. Εάν είναι μετά το πέλμα θες πίεση, εαν είναι πριν το όριο του πέλματος πρέπει να κατεβάσεις πίεση. Οπότε καταλήγουμε στην εμπειρική καθαρά γνώση της πίεσης των ελαστικών μας η οποία από αμάξι σε αμάξι διαφέρει παρά σάγκας.

_________________
Image

Ges Takounao Cala Costa .... kai exo ipomoni...

Παρθένος Γένος:Αρσενικό Άλογο ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από splitapsouΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματος
Jimmy_Caesar
Administrator
Administrator


Ηλικία: 56
Ένταξη: 30 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 3060
Περιοχή: Πειραιάς
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 17/10/2008, 07:42  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

Βέβαια ένα θερμόμετρο με laser θα μας έλυνε τα χέρια Wink

_________________
Fun Is Not A Straight Line

Σκορπιός Γένος:Αρσενικό Αίγα ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από Jimmy_CaesarΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςΕπίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
acgt3
Τούμπανο
Τούμπανο


Ηλικία: 47
Ένταξη: 27 Φεβ 2007
Δημοσιεύσεις: 1300
Περιοχή: ΚΕΡΚΥΡΑ
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 17/10/2008, 07:49  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

θα φερω εγω

_________________
YUGO GROUP N
IBIZA SXi 110HP
PUNTO GT2 200HP
PUNTO GT3 170HP
YUGO 45
PUNTO GT2 300HP
Image

Δίδυμοι Γένος:Αρσενικό Δράκος ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από acgt3Επισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςΕπίσκεψη στην ιστοσελίδα του ΣυγγραφέαAIM διεύθυνσηMSN Messenger
splitapsou
Τούμπανο
Τούμπανο


Ηλικία: 45
Ένταξη: 07 Δεκ 2005
Δημοσιεύσεις: 1138

greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 17/10/2008, 12:50  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

η μόνη πληροφορία που θα σου δόσει είναι της θερμοκρασίας απο εκεί και μετά τίίίίίίίίίίίί΄??????????????

ααααχ κουβέντα δίχως τέλος ανοίξαμε...

_________________
Image

Ges Takounao Cala Costa .... kai exo ipomoni...

Παρθένος Γένος:Αρσενικό Άλογο ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από splitapsouΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματος
Jimmy_Caesar
Administrator
Administrator


Ηλικία: 56
Ένταξη: 30 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 3060
Περιοχή: Πειραιάς
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 17/10/2008, 13:19  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

Γιάννη, κάνεις σύγκριση των θερμοκρασιών εσωτερικού/μέσου/εξωτερικού μέρους όλων των ελαστικών και βλέπεις πού ζορίζονται. Βέβαια αυτό δεν έχει μόνο να κάνει με την πίεση, αλλά με το εν γένει στήσιμο, αλλά βοηθά να καταλάβεις πώς πατάς.

_________________
Fun Is Not A Straight Line

Σκορπιός Γένος:Αρσενικό Αίγα ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από Jimmy_CaesarΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςΕπίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
splitapsou
Τούμπανο
Τούμπανο


Ηλικία: 45
Ένταξη: 07 Δεκ 2005
Δημοσιεύσεις: 1138

greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 17/10/2008, 14:11  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

οκ και άντε να σου πω εγώ τώρα λοιπόν σενάριο στο 205 στα μέγαρα,

μπροστά αριστερά (οδηγός) εξωτερική θερμοκρασία πχ 50 (όλες οι θερμοκρασίες είναι ενδεικτικές μιας και δεν θυμάμαι την πραγματική)
κέντρο 45, εσωτερικό 44

μπροστά δεξιά (συνοδηγός) εξωτερικά 45, κέντρο 43 εσωτερικά 41

πίσω αριστερά έξω 44, μέση 43, εσωτερικά 43

πίσω δεξιά περίπου όπως και το άλλο το πίσω.

Α! σε ολα δε τα λάστιχα κρύα τους είχα βάλει 37 και ήταν yokohama 539

πες μου τώρα τι κατάλαβες από τα ποιό πάνω και τι πίεση θα έπρεπε να έχω...

Δεν βγαίνει άκρη θέλει μαθηματικά σε συνδυασμό με χημεία και φυσική για να βγάλεις άκρη και πάρα πολλές γνώσεις (επιστημονικές) γύρω απο το θέμα.

μόνο εμπειρικά και με πολύ trial and error γίνεται, κοινός και μπακάλικα τι με βολεύει...

_________________
Image

Ges Takounao Cala Costa .... kai exo ipomoni...

Παρθένος Γένος:Αρσενικό Άλογο ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από splitapsouΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματος
a_spyros
μαμά
μαμά


Ηλικία: 38
Ένταξη: 03 Μάϊ 2008
Δημοσιεύσεις: 88
Περιοχή: Βύρωνας
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 17/10/2008, 15:05  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

Λοιπόν, επειδή το θέμα έχει ξεφύγει κατά πολύ απ' το "Καρτόδρομο", νομίζω ότι είναι καλό τα ποστς που αναφέρονται στις πιέσεις ελαστικών να μεταφερθούν σε ξεχωριστό topic που να είναι μόνο για τις πιέσεις.

Όσον αφορά στο ζήτημα των πιέσεων με μπέρδεψε κάπως το 36ε-32π. Για μπροστοκίνητο δε μιλάμε; Εγώ είχα στο μυαλό μου ότι εκτός απ' την επιπλέον πίεση για μροστοκίνητα-μπροστόβαρα και υποστροφικά το λογικό θα ήταν η πίεση στα πίσω ελαστικά να είναι μεγαλύτερη απ' των μπροστινών ώστε να υπάρχει λιγότερη πρόσφυση στον πίσω άξονα και να εξισορροπείται η υποστροφηκότητα. Κάνω λάθος;

PS. To θέμα πιέσεων-θερμοκρασιών είναι νομίζω πολύ ενδιαφέρον, καθώς είναι απ' τις λίγες μετατροπές που μπορείς να κάνεις δωρεάν. Αν έχει κάποιος σχετική βιβλιογραφία (έντυπη ή ηλεκτρονική) θα με ενδιέφερε.


Λέων Γένος:Αρσενικό Βουβάλι ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από a_spyrosΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςΑποστολή emailMSN Messenger
j.k
2ο στάδιο
2ο στάδιο


Ηλικία: 48
Ένταξη: 21 Φεβ 2006
Δημοσιεύσεις: 313
Περιοχή: Πολύγωνο - Αθήνα
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 17/10/2008, 20:24  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

μέσα στην πίστα και όταν προσπαθούμε για τον καλύτερο δυνατό χρόνο και όχι τον χαβαλέ το θέμα είναι πως θα καταφέρουμε το αυτοκίνητο να έχει ΣΥΝΟΛΙΚΑ καλύτερη πρόσφυση και όχι να κάνουμε drift. Επιπλέον με δρομίσια λάστιχα έχεις ελάχιστους καλούς γύρους ειδικά στο καρτόδρομο 2 με 3 κάθε φορά ανάλογα και την μέρα και την κατάσταση της πίστας οπότε πρέπει από την αρχή η διαφορά πίεσης να είναι όσο πιο κοντά στο ιδανικό.


Ιχθύες Γένος:Αρσενικό Δράκος ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από j.kΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςΑποστολή email
a_spyros
μαμά
μαμά


Ηλικία: 38
Ένταξη: 03 Μάϊ 2008
Δημοσιεύσεις: 88
Περιοχή: Βύρωνας
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 19/10/2008, 19:39  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

splitapsou Έγραψε:
πες μου τώρα τι κατάλαβες από τα ποιό πάνω και τι πίεση θα έπρεπε να έχω...


Επειδή κι εγώ δεν έβγαλα και πολύ άκρη στο open day με τις πιέσεις, παραθέτω αυτό.

http://web.archive.org/web/20030509182322/users.hol.gr/~fstbmwm3/tire_pyromtr.htm

από το "site των γρήγορων". Άντε να βρεθούμε καμιά μέρα για μετρήσεις...


Λέων Γένος:Αρσενικό Βουβάλι ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από a_spyrosΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςΑποστολή emailMSN Messenger
bluemicraR
μαμά
μαμά


Ηλικία: 47
Ένταξη: 17 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 14

blank.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 19/10/2008, 21:18  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

Ψάχνεις να βρείς άκρη στο καρτόδρομο με τις πιέσεις ;;;; Απλά δεν γίνεται εκτός αν τις αλλάζεις κάθε 2-3 γύρους . Όχι από μέρα σε μέρα .
Το κράτημα σε αυτή τη πίστα είναι ένα από τα μεγάλα μυστήρια του κόσμου.
Μπορεί να πας ένα πρωί και απλά να μη κρατάει... μετά από 3-4 ώρες να μπουν 5-6 καρτάκια και η πίστα να κρατάει τόσο που το γυρολόγιο να κατέβει μέχρι και 4 δευτερόλεπτα (και παραπάνω!!!) και μετά από λίγο να βάλει 2-3 "σειρές" νοικιάρικα να σηκώσουν όλη τη γόμα και να πηγαίνεις χειρότερα από ότι το πρώι! Προσωπικά εμένα μου έχει τύχει να γυρίζω (με το καρτ ) από 49 μεγάλο μέχρι και 56(!!!) την ίδια μέρα, με τον ίδιο κόπο/προσπάθεια ! Είναι και ο παράγοντας υγρασία που στη περιοχή ώρες ώρες είναι απίστευτη.

Συνηθισμένα πράγματα.... Από υπάλληλο άκουσα ότι σκέφτονται να ρίξουν άσφαλτο. Το θέμα όμως είναι ότι θα χαλάσει πολύ γρήγορα. Έτσι έγινε και με το "μεγαράκι" , τη καρτόπιστα των Μεγάρων.Αρχικά το κράτημα ήταν απλά κορυφαίο... σταδιακά και σε λιγότερο από χρόνο μια από τα ίδια. Αθάνατοι Έλληνες κλέφτες κατασκευαστές/μηχανικοί.


Ζυγός Γένος:Αρσενικό Δράκος ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από bluemicraRΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματος
Jimmy_Caesar
Administrator
Administrator


Ηλικία: 56
Ένταξη: 30 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 3060
Περιοχή: Πειραιάς
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 19/10/2008, 21:30  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

Σπύρο,
μπήκες σε μια από τις ιστεσελίδες του "Θεού" Βλάση.
Ευαγγέλιο τα γραφόμενά του Wink

_________________
Fun Is Not A Straight Line

Σκορπιός Γένος:Αρσενικό Αίγα ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από Jimmy_CaesarΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςΕπίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
GRIGIO
1o στάδιο
1o στάδιο


Ηλικία: 37
Ένταξη: 07 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 123

italy.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 20/10/2008, 01:05  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

Οι πιέσεις που χρησιμοποίησα σήμερα κατα τις υποδείξεις του Αντώνη,37 μπροστά και 30,5 πίσω...Και μπορώ να πώ πως πίσω θα έπρεπε να αφαιρέσω και άλλο γιατί είχα συχνή αποσταθεροποίηση του κώλου.Πάντως το 36,5-30,5 φαίνεται σαν μια καλή αρχή.

_________________
Περήφανος κάτοχος Fiat Punto!

http://www.youtube.com/watch?v=TBfkSbTl1Jk

and

http://www.youtube.com/watch?v=o6o_3Tek5Xc&feature=channel_page
See me here!!!

Ταύρος Γένος:Αρσενικό Τίγρης ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από GRIGIOΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματος
a_spyros
μαμά
μαμά


Ηλικία: 38
Ένταξη: 03 Μάϊ 2008
Δημοσιεύσεις: 88
Περιοχή: Βύρωνας
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 20/10/2008, 09:38  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

GRIGIO Έγραψε:
Οι πιέσεις που χρησιμοποίησα σήμερα κατα τις υποδείξεις του Αντώνη,37 μπροστά και 30,5 πίσω...Και μπορώ να πώ πως πίσω θα έπρεπε να αφαιρέσω και άλλο γιατί είχα συχνή αποσταθεροποίηση του κώλου.Πάντως το 36,5-30,5 φαίνεται σαν μια καλή αρχή.


Εγώ έχω χρησιμοποιήσει συνολικά 3 διαφορετικούς συνδυασμούς με πιέσεις. Τον καλύτερο χρόνο τον έκανα με τις πιέσεις που βάζω στο δρόμο, αλλά επειδή έχω μπει μόνο 2 φορές καρτόδρομο, δεν μπορώ να βγάλω ασφαλή συμπεράσματα, γι' αυτό μέχρι να το ψάξω πιο σοβαρά το θέμα (με θεωρία κλπ) δε θα γράψω τίποτα άλλα για τις πιέσεις.

Σύμφωνα με το troubleshooting του Βλάση, αν αφαιρέσεις αέρα απ' τα πίσω λάστιχα έχεις περισσότερη υπερστροφή. Αυτό ομολογουμένως δεν το κατάλαβα. Εγώ θεωρούσα ότι θα γίνεται το αντίθετο, αφού προσθέτωντας αέρα στα λάστιχα (απ' όσο προτείνει ο κατασκευαστής) έρχεται μικρότερο τμήμα του λάστιχου σε επαφή με το δρόμο, το οποίο ισοδυναμεί με λιγότερη πρόσφυση.
Μπορεί κάποιος να με διαφωτίσει πάνω σ' αυτό;


Λέων Γένος:Αρσενικό Βουβάλι ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από a_spyrosΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςΑποστολή emailMSN Messenger
Jimmy_Caesar
Administrator
Administrator


Ηλικία: 56
Ένταξη: 30 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 3060
Περιοχή: Πειραιάς
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 20/10/2008, 10:33  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

Τη συζήτηση για τις πιέσεις των ελαστικών ας την κάνουμε στο νέο topic
Πιέσεις Ελαστικών

(και κάποιος ας κάνει μια ανακεφαλαίωση pls)

_________________
Fun Is Not A Straight Line

Σκορπιός Γένος:Αρσενικό Αίγα ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από Jimmy_CaesarΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςΕπίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:      
Δημοσίευση νέας  Θ. ΕνότηταςΑπάντηση στη Θ. Ενότητα Επισκόπηση προηγούμενης Θ. ΕνότηταςEmail σε έναν Φίλο.Κατάλογος μελών που έχουν επισκεφθεί αυτό το θέμαΑποθήκευσε αυτό το δημοσίευμα σαν αρχείοPrintable versionΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΕπισκόπηση επόμενης Θ. Ενότητας

Επισκόπηση επόμενης Θ. Ενότητας
Επισκόπηση προηγούμενης Θ. Ενότητας
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ΄αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ. Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ΄αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ΄αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ. Συζήτησης
Εσείς δεν μπορείτε να προσθέσετε Συνημμένα αρχεία σ΄ αυτή τη Δ.Συζήτηση
Εσείς δεν μπορείτε να κάνετε μεταφόρτωση αρχείων σ΄ αυτή τη Δ.Συζήτηση


Ασφάλεια Πινάκων

25470 Επιθέσεις που εμποδίζονται
Powered by phpBB2 Plus, phpBB Styles and Kostenloses Forum based on phpBB © 2001/6 phpBB Group
FI Theme :: Mods and Credits :: Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες