Συχνές Ερωτήσεις  •  Αναζήτηση  •  Αρχική Σελίδα  •  Forum  •  Album  •  Επιλογές  •  Εγγραφή  •  Προφίλ  •  Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας  •  Σύνδεση
 
 
Επισκόπηση επόμενης Θ. Ενότητας
Επισκόπηση προηγούμενης Θ. Ενότητας

Δημοσίευση νέας  Θ. ΕνότηταςΑπάντηση στη Θ. Ενότητα Επισκόπηση προηγούμενης Θ. ΕνότηταςEmail σε έναν Φίλο.Κατάλογος μελών που έχουν επισκεφθεί αυτό το θέμαΑποθήκευσε αυτό το δημοσίευμα σαν αρχείοPrintable versionΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΕπισκόπηση επόμενης Θ. Ενότητας
Συγγραφέας Μήνυμα
MAXRISTOS
3ο στάδιο
3ο στάδιο


Ηλικία: 45
Ένταξη: 23 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 524
Περιοχή: Ν.Σμύρνη
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 20/4/2008, 10:03  Θέμα δημοσίευσης: Note Δοκιμές εξέλιξης/Ειδησεογραφία Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

Στις δοκιμές εξέλιξης που πραγματοποιήθηκαν αυτή την εβδομάδα στη Βαρκελώνη, ενόψει του Ισπανικού Grand Prix, σχεδόν όλες οι ομάδες παρουσίασαν τα καινούργια αεροδυναμικά τους πακέτα, για τα οποία μπορείτε να μάθετε περισσότερα ακολουθώντας τους συνδέσμους στο κάτω μέρος της σελίδας αυτής.

Το γεγονός ότι ταυτόχρονα, οι ομάδες δοκίμαζαν και τα σλικ ελαστικά για το 2009, οι χρόνοι δεν ήταν καθόλου ενδεικτικοί, ενώ η βροχή που έπληξε την πίστα την τελευταία ημέρα, περιέπλεξε ακόμα περισσότερο τα πράγματα.

Ένα από τα σημαντικότερα στοιχεία του τεστ αυτού, ήταν οι ομόφωνη διαμαρτυρία των οδηγών για την απαγόρευση των ηλεκτρικών κουβερτών που προθερμαίνουν τα ελαστικά ενόψει του 2009. Οι οδηγοί που δοκίμαζαν για δεύτερη φορά τα σλικ ελαστικά τόνισαν ότι χωρίς της κουβέρτες, η συμπεριφορά του μονοθεσίου στους πρώτους γύρους, όπου δεν έχουν αναπτυχθεί οι κατάλληλες θερμοκρασίες λειτουργίας, είναι επικίνδυνη… Ο σύνδεσμος των οδηγών (GPDA) αναμένεται να προσπαθήσει να αποτρέψει την εφαρμογή του κανονισμού.

Η Bridgestone εντούτοις διαφωνούσε με τους οδηγούς, ανακοινώνοντας ότι το ζέσταμα των τριών γομών σλικ που έφερε στην Ισπανία ήταν κατά πολύ βελτιωμένο σε σχέση με το τεστ του Δεκεμβρίου.

Renault
-Ο Fernando Alonso δήλωσε ότι με τις αναβαθμίσεις η R28 είναι καλύτερη, αλλά δεν έχει ξεφύγει από το γκρουπ των μεσαίων ομάδων και η ομάδα βρίσκεται στο ίδιο σημείο με πριν
-O διευθυντής μηχανολογίας Pat Symonds παραδέχθηκε ότι η Renault περίμενε περισσότερα από το ξεκίνημα της σεζόν, δηλώνοντας ότι η ομάδα δεν πέτυχε τα επίπεδα (κυρίως αεροδυναμικής απόδοσης) που χρειάζονταν για να βρεθεί στην κορυφή. Ο Βρετανός δήλωσε ότι οι στόχοι της ομάδας παραμένουν οι ίδιοι και πως το σασί της R28 θα επιδεχθεί βελτιώσεις ενόψει της Ισπανίας.
-Ο Nelsinho Piquet πιστεύει ότι οι βελτιώσεις του γαλλικού μονοθεσίου θα ανοίξουν καινούργιους δρόμους βελτίωσης.

Τoro Rosso
-H ομάδα πραγματοποίησε το ντεμπούτο της καινούργιας STR3, η οποία στην ουσία είναι μια Red Bull RB4 με κινητήρα Ferrari. O Sebastien Bourdais ανέλαβε το shakedown, εντούτοις ο Γάλλος είχε ένα ατύχημα την πρώτη κιόλας ημέρα (στη στροφή 9) που κατέστρεψε πέραν επισκευής (τουλάχιστον στην πίστα) το καινούργιο σασί. Η STR3 αναμένεται να κάνει το αγωνιστικό ντεμπούτο της στο Grand Prix Τουρκίας.
-Ο Bourdais δήλωσε ότι η απόδοση της STR3 αποτέλεσε ευχάριστη έκπληξη για τον ίδιο, με την αεροδυναμική απόδοση να έχει αυξηθεί σημαντικά σε σύγκριση με το προηγούμενο μονοθέσιο.
-Ο σύμβουλος της Red Bull, Helmut Marko πιστεύει πως ο Sebastian Vettel θα “προαχθεί” στην αυστριακή ομάδα του χρόνου. Ο συνιδιοκτήτης της Toro Rosso, Gerhard Berger δεν γνωρίζει για ποια ομάδα θα οδηγεί του χρόνου ο νεαρός Γερμανός, ο οποίος διατηρεί συμβόλαιο με την εταιρία της Red Bull και όχι απαραίτητα την ομώνυμη ομάδα.
-Σύμφωνα με αναφορές, ο Berger βρέθηκε αυτή την εβδομάδα στο Κουβέιτ, καλεσμένος του προέδρου της αυτοκινητικής λέσχης της χώρας, Anwar Bukhamseen. Με τον Dietrich Mateschitz να έχει δηλώσει ότι θα πουλήσει το δικό του μισό στην ομάδα της Toro Rosso, o Berger ψάχνει για πιθανούς αγοραστές.



ΒΜW Sauber
-Ο αγωνιστικός διευθυντής της ΒΜW δήλωσε ότι η ομάδα του αποτελεί πλέον μια από τις τρεις κορυφαίες ομάδες και όχι την τρίτη δύναμη, όπως πέρυσι, τονίζοντας ότι υπάρχει διαφορά μεταξύ των δύο και προσέθεσε ότι αυτό δεν ήταν προβλεπόμενο δεδομένου του roll-out στη Βαλένθια τον Ιανουάριο και πως η ομάδα έμαθε περισσότερα μέσα σε αυτό το διάστημα από ότι σε μια ολόκληρη σεζόν.
-O Nick Heidfeld δήλωσε ότι το ξεκίνημα της σεζόν ήταν καλύτερο από ότι αναμενόταν, αλλά… θα μπορούσε να είναι και καλύτερο. «Είμαστε μέχρι στιγμής η δεύτερη καλύτερη ομάδα και προηγούμαστε στο πρωτάθλημα. Πριν από δυο μήνες δε θα πίστευα κάτι τέτοιο. Το μονοθέσιο είναι ακόμη λίγο πιο δύσκολο στην οδήγηση καθώς και στο στήσιμο από το περυσινό. Αυτή τη στιγμή δε μπορούμε να νικήσουμε αγώνες με τις δικές μας δυνάμεις αλλά εργαζόμαστε σκληρά για αυτό. Περίμενα τη McLaren να είναι πιο δυνατοί και βρισκόμαστε πιο κοντά στη Ferrari από όσο νόμιζα».



Honda
-O διευθυντής της ομάδας, Ross Brawn, δήλωσε ότι η Honda θα παρουσιάσει πιθανότατα ακόμη μια αναβάθμιση στο μονοθέσιό της στο μέσο της σεζόν και έπειτα (τα τέλη Μαΐου-αρχές Ιουνίου) θα επικεντρωθεί πλήρως στο μονοθέσιο του 2009.
-Η Honda υπέγραψε πολυετή συμφωνία με τον 16χρονο Βρετανό αστέρα του καρτ, Γουίλ Στίβενς. Την καριέρα του Στίβενς διαχειρίζεται η 2ΜΒ, η εταιρία μάνατζμεντ που έχουν ιδρύσει οι δυο παλαίμαχοι οδηγοί της Formula 1 και νυν σχολιαστές στη βρετανική τηλεόραση, Μάρτιν Μπραντλ και Μαρκ Μπλαντέλ.

Force India
-H ινδική ομάδα σύναψε συνεργασία με την αεροδιαστημική εταιρία EADS (European Aeronautic Defence and Space Company), τέσσερις υπάλληλοι της οποίας βρίσκονται ήδη στο εργοστάσιο της Force India, μελετώντας αεροδυναμική και CFD (υπολογιστική ροοδυναμική).

_________________
ImageImage

Ταύρος Γένος:Αρσενικό Άλογο ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από MAXRISTOSΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςMSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:      
Δημοσίευση νέας  Θ. ΕνότηταςΑπάντηση στη Θ. Ενότητα Επισκόπηση προηγούμενης Θ. ΕνότηταςEmail σε έναν Φίλο.Κατάλογος μελών που έχουν επισκεφθεί αυτό το θέμαΑποθήκευσε αυτό το δημοσίευμα σαν αρχείοPrintable versionΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΕπισκόπηση επόμενης Θ. Ενότητας

Επισκόπηση επόμενης Θ. Ενότητας
Επισκόπηση προηγούμενης Θ. Ενότητας
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ΄αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ. Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ΄αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ΄αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ. Συζήτησης
Εσείς δεν μπορείτε να προσθέσετε Συνημμένα αρχεία σ΄ αυτή τη Δ.Συζήτηση
Εσείς δεν μπορείτε να κάνετε μεταφόρτωση αρχείων σ΄ αυτή τη Δ.Συζήτηση


Ασφάλεια Πινάκων

25470 Επιθέσεις που εμποδίζονται
Powered by phpBB2 Plus, phpBB Styles and Kostenloses Forum based on phpBB © 2001/6 phpBB Group
FI Theme :: Mods and Credits :: Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες