Συγγραφέας |
Μήνυμα |
MAXRISTOS
3ο στάδιο
Ηλικία: 46
Ένταξη: 23 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 524
Περιοχή: Ν.Σμύρνη
|
|
Εγω θα περάσω βόλτα οποωσδήποτε.Να το βάλω πάνω στο δυναμόμετρο λίγο δύσκολο....
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
Jimmy_Caesar
Administrator
Ηλικία: 56
Ένταξη: 30 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 3060
Περιοχή: Πειραιάς
|
|
_________________ Fun Is Not A Straight Line
|
|
|
|
|
milva
μαμά
Ηλικία: 42
Ένταξη: 16 Μάρ 2008
Δημοσιεύσεις: 25
Περιοχή: www.greekcabrioclub.gr
|
|
Δεν θα μπορέσω να έρθω τελικά..ανωτέρα βία..!!
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
acgt3
Τούμπανο
Ηλικία: 47
Ένταξη: 27 Φεβ 2007
Δημοσιεύσεις: 1300
Περιοχή: ΚΕΡΚΥΡΑ
|
|
λοιπον αυριο 9:00 στην ρενω.
|
|
|
|
_________________ YUGO GROUP N
IBIZA SXi 110HP
PUNTO GT2 200HP
PUNTO GT3 170HP
YUGO 45
PUNTO GT2 300HP
|
|
|
|
|
MAXRISTOS
3ο στάδιο
Ηλικία: 46
Ένταξη: 23 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 524
Περιοχή: Ν.Σμύρνη
|
|
Τελικά δεν πέρασα μόνο βόλτα αλλά το δυναμομέτρησα τελικά και γω.
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
_-MaNo$-_
3ο στάδιο
Ηλικία: 48
Ένταξη: 30 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 707
Περιοχή: Aθηνα Χαλανδρι
|
|
Γιααααααα να γραψουμε ολοι τα αποτελεσματα μας παιδες!
267,5ΗP/5830rpm με 38,4kg ροπη
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MAXRISTOS
3ο στάδιο
Ηλικία: 46
Ένταξη: 23 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 524
Περιοχή: Ν.Σμύρνη
|
|
203,9HP/4930rpm με 247,5 ΝΜ ροπή
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
acgt3
Τούμπανο
Ηλικία: 47
Ένταξη: 27 Φεβ 2007
Δημοσιεύσεις: 1300
Περιοχή: ΚΕΡΚΥΡΑ
|
|
εγω θα σας πω την Δευτερα
|
|
|
|
_________________ YUGO GROUP N
IBIZA SXi 110HP
PUNTO GT2 200HP
PUNTO GT3 170HP
YUGO 45
PUNTO GT2 300HP
|
|
|
|
|
MAXRISTOS
3ο στάδιο
Ηλικία: 46
Ένταξη: 23 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 524
Περιοχή: Ν.Σμύρνη
|
|
acgt3 Έγραψε: | εγω θα σας πω την Δευτερα |
Δεν θα είσαι και ο μόνος...
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
_-MaNo$-_
3ο στάδιο
Ηλικία: 48
Ένταξη: 30 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 707
Περιοχή: Aθηνα Χαλανδρι
|
|
Αντωνη να μας πεις την δυναμομετρηση που καναμε στο συγκεκριμενο δυναμομετρο και να μας πεις και ολες τις υπολοιπες για να μπορουμε να κρινουμε και να δουμε τι διαφορες υπαρχουν.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jimmy_Caesar
Administrator
Ηλικία: 56
Ένταξη: 30 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 3060
Περιοχή: Πειραιάς
|
|
Δεν ήταν τα άλογα πολλά, αλλά η παρέα ήταν καλή!
Πήγαμε, είδαμε και απήλθαμε με μια μέτρηση που πρωί πρωί της Δευτέρας θα δει και ο μηχανικός. Μάστορη, φτιάσε κι αυτό να πάει καλύτεραααα.
Βέβαια, όταν λέμε Dyno-Day, δεν εννοούμε απλά μια δυναμομέτρηση. Εννοούμε ΟΜΑΔΙΚΗ δυναμομέτρηση του TARMAC.
Θεωρώ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ να δηλώνουμε συμμετοχή σε κάποιο event και ΑΦΟΥ κανονιστεί να ανακαλούμε τη συμμετοχή μας. Οταν κανονίζουμε μια τέτοια εκδήλωση βασιζόμαστε στις συμμετοχές. Αλλιώς ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΟΝΙΖΟΥΜΕ.
Υπήρχαν κάποιοι μάλιστα που ενώ είχαν δηλώσει ούτε καν μπήκαν στον κόπο να γράψουν ότι δεν θα συμμετάσχουν τελικά.
Τι να πώ? Την επόμενη φορά θα ξέρουμε...
Τέλος πάντων, μερικές φωτογραφίες υπάρχουν στο
TARMAC Forum Index -> Album -> Tarmac Events -> Dyno Day 08
|
|
|
|
_________________ Fun Is Not A Straight Line
|
|
|
|
|
vlachos
1o στάδιο
Ηλικία: 50
Ένταξη: 18 Δεκ 2007
Δημοσιεύσεις: 110
Περιοχή: petroupoli
|
|
Δημήτρη ελπίζω να μην έχω κάνει και εγώ τόσο κακό.
Λυπάμαι πραγματικά που δεν κατάφερα να φέρω το saxo μου για να δω πόσα αλογάκια έχει.
Το ότι θα δουλεύω το Σάββατο το έμαθα στις 7 το απόγευμα της παρασκευης.
Τουλάχιστον πέρασα από και είδα την δυναμομέτρηση του Lotus, αλλά δυστυχώς με το αμάξι της δουλειάς μου.
Ο φίλος μου με το rallye είναι μπαρούτι με τα αλόγα που έβγαλε το αμάξι του.
Ρέβελος Κυριάκος 129hp
Αντώνη λάθος κατάλαβες ότι θέλω να πάω κόντρα μαζί σου.
Σε πίστα ναι, σε ευθεία ποτέ. Βλέπεις δεν είμαι τόσο χαζός αλλά ούτε και άσχετος.
Έκαστος στο είδος του… Punto gt για κόντρες & Saxo vts για στροφές.
|
|
|
|
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=1-GgXIt-cRM&feature=related
|
|
|
|
|
vlachos
1o στάδιο
Ηλικία: 50
Ένταξη: 18 Δεκ 2007
Δημοσιεύσεις: 110
Περιοχή: petroupoli
|
|
vlachos Έγραψε: | Δημήτρη ελπίζω να μην έχω κάνει και εγώ τόσο κακό.
Λυπάμαι πραγματικά που δεν κατάφερα να φέρω το saxo μου για να δω πόσα αλογάκια έχει.
Το ότι θα δουλεύω το Σάββατο το έμαθα στις 7 το απόγευμα της παρασκευης.
Τουλάχιστον πέρασα από και είδα την δυναμομέτρηση του Lotus, αλλά δυστυχώς με το αμάξι της δουλειάς μου.
Ο φίλος μου με το rallye είναι μπαρούτι με τα αλόγα που έβγαλε το αμάξι του.
Ρέβελος Κυριάκος 129hp
Αντώνη λάθος κατάλαβες ότι θέλω να πάω κόντρα μαζί σου.
Σε πίστα ναι, σε ευθεία ποτέ. Βλέπεις δεν είμαι τόσο χαζός αλλά ούτε και άσχετος.
Έκαστος στο είδος του… Punto gt για κόντρες & Saxo vts για στροφές. |
|
|
|
|
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=1-GgXIt-cRM&feature=related
|
|
|
|
|
vlachos
1o στάδιο
Ηλικία: 50
Ένταξη: 18 Δεκ 2007
Δημοσιεύσεις: 110
Περιοχή: petroupoli
|
|
|
|
|
vlachos
1o στάδιο
Ηλικία: 50
Ένταξη: 18 Δεκ 2007
Δημοσιεύσεις: 110
Περιοχή: petroupoli
|
|
|
|
|
acgt3
Τούμπανο
Ηλικία: 47
Ένταξη: 27 Φεβ 2007
Δημοσιεύσεις: 1300
Περιοχή: ΚΕΡΚΥΡΑ
|
|
το δυναμομετρο που πηγαμε μου εβγαλε τα εξης στο 1,5
στροφαλο 148,8
τροχο 113
κιλα 25
σημερα πηγα στον ανδριανακη στο 1,5
τροχο 139,9
κιλα 26,6
τα σχολια δικα σας.
|
|
|
|
_________________ YUGO GROUP N
IBIZA SXi 110HP
PUNTO GT2 200HP
PUNTO GT3 170HP
YUGO 45
PUNTO GT2 300HP
|
|
|
|
|
MAXRISTOS
3ο στάδιο
Ηλικία: 46
Ένταξη: 23 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 524
Περιοχή: Ν.Σμύρνη
|
|
Εγώ στον Ανδριανάκη με 1,4bar
177τροχό και 25κιλά ροπή.
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
MAXRISTOS
3ο στάδιο
Ηλικία: 46
Ένταξη: 23 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 524
Περιοχή: Ν.Σμύρνη
|
|
Συγγνώμη 24κιλά ροπή και όχι 25κιλά
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
manolis
2ο στάδιο
Ηλικία: 47
Ένταξη: 10 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 391
Περιοχή: Αθηνα
|
|
acgt3 Έγραψε: | το δυναμομετρο που πηγαμε μου εβγαλε τα εξης στο 1,5
στροφαλο 148,8
τροχο 113
κιλα 25
σημερα πηγα στον ανδριανακη στο 1,5
τροχο 139,9
κιλα 26,6
τα σχολια δικα σας.
|
Εγω σας το ειχα πει! Τουλαχιστον το διαπιστωσατε και μονοι σας γιατι μπορει να λεγατε οτι λεω ανεκδοτα.....
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
johanndelta
Επισκέπτης
|
|
acgt3 Έγραψε: | το δυναμομετρο που πηγαμε μου εβγαλε τα εξης στο 1,5
στροφαλο 148,8
τροχο 113
κιλα 25
σημερα πηγα στον ανδριανακη στο 1,5
τροχο 139,9
κιλα 26,6
τα σχολια δικα σας.
|
Ε, δεν υπαρχουν σχολια απ' ο,τι φαινεται αν στου Ανδριανακη εβγαλες αυτα τα νουμερα. Δικιο ειχε ο Manolis, επαληθευτηκε στην πραξη και ευτυχως τελικα που δεν φορτωσα το 106 τσαμπα km και ταλαιπωρια...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jimmy_Caesar
Administrator
Ηλικία: 56
Ένταξη: 30 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 3060
Περιοχή: Πειραιάς
|
|
Χμμμ, δεν είναι ακριβώς έτσι.
Εκανα μια μικρή έρευνα, όσο μπορούσα βέβαια, και διαπίστωσα ότι παγκοσμίως τα δυναμόμετρα ΜΑΗΑ διαπιστώνουν αρκετές απώλειες στις δυναμομετρήσεις τους.
Ενδεχομένως αυτό να οφείλεται από την προσπάθεια -βάση ρύθμισης- να προσομοιώσουν συνθήκες δρόμου, βάζοντας περισσότερο φορτίο. Τα ΜΑΗΑ είναι από τα πιο σύγχρονα δυναμόμετρα, οι ρυθμίσεις που χρησιμοποιήθηκαν είναι όπως φαίνεται σωστές, ή, τουλάχιστον αυτές χρησιμοποιούνται συχνότερα, και τα νούμερα των απωλειών στο φάσμα που παρατήρησα (15-25%).
Εχω την εντύπωση ότι δεν είναι δυνατόν να πούμε με σιγουριά ποιες είναι οι σωστές μετρήσεις. Μπορεί μάλιστα και οι 2 (ή περισσότερες) να είναι σωστές, συναρτήσει του δυναμομέτρου και των συνθηκών, ή καμία από αυτές.
Οι απώλειες, όπως συνηθίζεται να λέγεται είναι 12-15% για τα εμπροσθοκίνητα, αλλά δεν καταλαβαίνω πώς, μια και σίγουρα το κάθε αυτοκίνητο έχει διαφορετικές απώλειες, που εξαρτώνται από πολλλλλούς παράγοντες και δεν πιστεύω ότι είναι μόνον αυτό το 3%.
Τέλος πάντων, οι γνώσεις μου στα τεχνικά θέματα αυτού του επιπέδου δεν είναι αρκετές, οπότε σταματώ εδώ...
ΥΓ
Γιάννη, έχω βρει ένα manual του ΜΑΗΑ, αλλά είναι στα γερμανικά. Ισως εσύ θα μπορούσες να μας πεις κάποια περισσότερα πράγματα.
|
|
|
|
_________________ Fun Is Not A Straight Line
|
|
|
|
|
johanndelta
Επισκέπτης
|
|
Mετα χαρας Δημητρη, στειλτο μου στο mail και θα εχετε συντομα τη μετφραση.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jimmy_Caesar
Administrator
Ηλικία: 56
Ένταξη: 30 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 3060
Περιοχή: Πειραιάς
|
|
Σου έστειλα τη διεύθυνση για να το κατεβάσεις, γιατί είναι μεγάλο
|
|
|
|
_________________ Fun Is Not A Straight Line
|
|
|
|
|
johanndelta
Επισκέπτης
|
|
Μεχρι στιγμης διαβασα το κεφαλαιο 1 που ειναι στην ουσια οι οδηγιες ασφαλειας για το χειρισμο κατι που δεν ενδιαφερει εμας ιδιαιτερα. Εντυπωση μου εκανε πως (κατα το manual) ΔΕΝ πρεπει να μετρηθει αυτοκινητο με αγωνιστικα ή χειμωνιατικα λαστιχα.
Επειδη εχω λιγη δουλιτσα σημερα, θα επανελθω συντομα με το 2.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
_-MaNo$-_
3ο στάδιο
Ηλικία: 48
Ένταξη: 30 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 707
Περιοχή: Aθηνα Χαλανδρι
|
|
Εγω παντως δεν κοιταω την δυναμη που βγαζει στους τροχους γιατι απο δυναμομετρο σε δυναμομετρο θα υπαρχουν διαφορες αλλα την δυναμη που βγαζει στον στροφαλο η οποια αποδειχθεικε σε ολα τα μαμα αμαξια που μετρηθηκαν οτι την δειχνει σωστα οπως για παραδειγμα το Mazda. 260 δινει το εργοστασιο 269 εβγαλε. 38 κιλα ροπη δινει 38 εβγαλε. Και θα θεσω και το παραδειγμα για το Rover οπου την πρωτη μετρηση την ειχα κανει στην powerland με 28 βαθμους στο 1,3 και εδειξε 354 με 43 κιλα και την δευτερη μετρηση στον Φωτεινελη οποθ με ιδια πιεση, 38 βαθμους θερμοκρασια και το αμαξι να καιει της κακομοιρας απο λαδια εδειξε 330 με 41 κιλα ροπη και παντα μιλαω για στροφαλο. Οπωτε οπως βλεπετε τελικα ασχετως απο τις απωλειες και την δυναμη που δειχνει στον τροχο η ιπποδυναμη των μοτερ στον στροφαλο ειναι σχεδον η ιδια με μικρες διαφορες. Εμενα αυτο ειναι που με ενδιαφερει περισσοτερο. Και να ξερετε οτι οταν φτιαχνεις το αμαξι σου και το δυναμομετρεις παντα μα παντα πρεπει την καθε δυναμομετρηση να την κανετε στο ιδιο δυναμομετρο και με οσο το δυνατον τις ιδιεσ συνθηκες περιβαλοντος με την προηγουμενη. Αυτα απο εμενα και ελπιζο να βοηθησα.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|