Συγγραφέας |
Μήνυμα |
MAXRISTOS
3ο στάδιο
Ηλικία: 46
Ένταξη: 23 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 524
Περιοχή: Ν.Σμύρνη
|
|
Performance facts and characteristics
Engine Position: 4 cylinders in line, fitted transversally
Capacity: 1372 cc
Max power: 136 HP at 5750 rpm (1st series)
Max power: 133 HP at 5750 rpm (2nd series)
Max power: 130 HP at 5600 rpm (3rd series)
Torque: 204 Nm at 3000 rpm
Tyres 185/55 R14
Consumption At 90 kmh: 6.1 l/100 km
Performance Acceleration 0-100 km/h: 7.9 seconds
Acceleration 0-1000m: 28.9 seconds
Gear Speeds
1st: 48 km/h
2nd: 83 km/h
3rd: 121 km/h
4th: 162 km/h
5th: 205 km/h
reverse: 48 km/h
Punto GT production spots three series of the most powerful Punto Mk1 car:
* 1st series (1993-1995)
most powerful engine, rear badge not different from other Punto Mk1
* 2nd series (1995-1997)
revised engine, rear badge with bigger GT red logo
* 3rd series (1997-1999)
less powerful engine, ECU maps updated to more severe emissions, dark grey wheels
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
Gozilla
2ο στάδιο
Ηλικία: 46
Ένταξη: 08 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 490
|
|
Μόνο αυτά έγραψες? Βάλε και άλλες πληροφορίες!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MAXRISTOS
3ο στάδιο
Ηλικία: 46
Ένταξη: 23 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 524
Περιοχή: Ν.Σμύρνη
|
|
Μερικες ακομα διαφορες ειναι
το διαφορετικο σαλονι σε καθε σειρα,
διαφορετικο τιμονι στις σειρες 2 κ 3 απο το 1,
τα φιμε μπροστινα φαναρια που ειχε η σειρα 2 κ 3,
και τα ελαχιστα φιμε τζαμια που εχουν οι σειρες 2 κ 3 απο μαμα. Το εχετε προσεξει πως ειναι λιγο φιμε ετσι δεν ειναι? ελαχιστα μεν αλλα σε συγκριση με το GT1 ειναι εμφανης η διαφορα.
Επισης μεγαλυτερες μπροστινες δαγκανες του GT3 απο τις προηγουμενες σειρες.
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
MAXRISTOS
3ο στάδιο
Ηλικία: 46
Ένταξη: 23 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 524
Περιοχή: Ν.Σμύρνη
|
|
ηλεκτρικος εξοπλησμος (12V)
μπαταρια: (Ah) 40 (50 με συναγερμο)
εναλλακτης (A) 65 (85 με κλιματισμο)
διευθυνση
κρεμαγιερα υδραυλικα υποβοηθουμενη
διαμετρος κυκλου (m) 9,7
αναρτηση
Γόνατα Mακφέρσον
Eμπρός ψαλίδια βάσης,
αντιστρεπτική ράβδος
Yστερούντες βραχίονες, ελατήρια
Πίσω μη ομόκεντρα με τα αμορτισέρ
αντιστρεπτική ράβδος
Φρενα
εμπρος: αεριζομενοι δισκοι 257χιλ
πΙσω: δισκοι 240χιλ
σασι-διαστασεις
αριθμος καθισματων 5
αριθμος θυρων 3
μηκος χ πλατος (mm) 3770x1625
υψος (mm) 1440
μεταξονιο (mm) 2450
μετατροχιο (mm) 1380Ε - 1360Π
χωρος αποσκευων (dm3) 275-1080
βαρος-χωριτικοτητες
ρεζερβουαρ (λιτρα) 51
βαρος αδειο (kg) 1000
μεγιστο ριμουλκουμενο βαρος (kg) 1000
καταναλωση (l/100 km)
- κυκλος εντος πολης 11,7
- κυκλος εκτος πολης 6,4
- μεικτος κυκλος 8,4
ριποι
CO2 (g/km) 199
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
acgt3
Τούμπανο
Ηλικία: 47
Ένταξη: 27 Φεβ 2007
Δημοσιεύσεις: 1300
Περιοχή: ΚΕΡΚΥΡΑ
|
|
το απολυτο οικογενειακο αυτοκινητο για μενα
|
|
|
|
_________________ YUGO GROUP N
IBIZA SXi 110HP
PUNTO GT2 200HP
PUNTO GT3 170HP
YUGO 45
PUNTO GT2 300HP
|
|
|
|
|
bril
2ο στάδιο
Ηλικία: 41
Ένταξη: 20 Νοέ 2005
Δημοσιεύσεις: 339
Περιοχή: ΚΥΨΕΛΗ
|
|
1st: 48 km/h
2nd: 83 km/h
3rd: 121 km/h
4th: 162 km/h
5th: 205 km/h
reverse: 48 km/h
Δεν περιμενα να εχει τοσο κοντο σαζμαν τουρμπιδι!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gozilla
2ο στάδιο
Ηλικία: 46
Ένταξη: 08 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 490
|
|
Για την φδική σου περίπτωση Αντώνη, ιδεώδες οικογενειακό θα ήταν και το Seicento ...
Εύγε Χρήστο για τις πληροφορίες!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MAXRISTOS
3ο στάδιο
Ηλικία: 46
Ένταξη: 23 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 524
Περιοχή: Ν.Σμύρνη
|
|
Gozilla Έγραψε: | Για την φδική σου περίπτωση Αντώνη, ιδεώδες οικογενειακό θα ήταν και το Seicento ...
Εύγε Χρήστο για τις πληροφορίες! |
THANKS
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
|