Συγγραφέας |
Μήνυμα |
caramellenia
μαμά
Ηλικία: 45
Ένταξη: 26 Ιαν 2007
Δημοσιεύσεις: 63
Περιοχή: Ολούθε!
|
|
Για εμάς τους Ιταλόφιλους δημιουργήθηκε αυτό το topic.
Έχουμε λοιπόν
Έκθεση Γενεύης: Lancia Ypsilon Sport MomoDesign
Η Lancia ελπίζει ότι η έκδοση MomoDesign του Ypsilon Sport θα συγκεντρώσει στο περίπτερό της αρκετούς από τους επισκέπτες του Σαλονιού της Γενεύης. Αποτέλεσμα της συνεργασίας με το MomoDesign Styling Centre, το συγκεκριμένο μοντέλο ξεχωρίζει για την εμφάνισή του και την έμφαση στο ντιζάιν και την πολυτέλεια.
Εξωτερικά το νέο Ypsilon Sport της MomoDesign διαφέρει από τις υπόλοιπες εκδόσεις χάρη στο μαύρο ματ χρώμα που φέρει σε αρκετά μέρη του αμαξώματος. Στο εσωτερικό με τις σκούρες ταπετσαρίες, τα βλέμματα πέφτουν πάνω στο μαύρο δερμάτινο τιμόνι και τη δερμάτινη λαβή του μοχλού ταχυτήτων της Momo.
Κώστας Μπιτσικώκος
source:www.drive.gr
|
|
|
|
_________________ -|-|-I I'm gonna organize some changes in my life
I'm gonna exorcise the demons of my past
I'm gonna take the car and hit the open road
I'm feeling ready to just open up and go... -|-|-
|
|
|
|
|
caramellenia
μαμά
Ηλικία: 45
Ένταξη: 26 Ιαν 2007
Δημοσιεύσεις: 63
Περιοχή: Ολούθε!
|
|
Lamborghini Gallardo Superleggera
Η ιταλική φίρμα προχώρησε στην ανανέωση της μοναδικής Gallardo, που θα παρουσιαστεί για πρώτη φορά στην έκθεση της Γενεύης. Η Gallardo Superleggera, όπως θα ονομάζεται, θα έχει αυξημένη ιπποδύναμη κατά 10 ίππους, ενώ αντίθετα το βάρος θα είναι μειωμένο κατά 100 κιλά.
Για τη μείωση του βάρους έχει γίνει εκτεταμένη χρήση carbon σε αρκετά μέρη του αυτοκινήτου, ενώ ορισμένες γυάλινες επιφάνειες έχουν αντικατασταθεί με διαφανές πλαστικό. Ο V10 κινητήρας των 4.961 κ.εκ. και των 530 ίππων επιταχύνει την ελαφρύτερη Superleggera στα πρώτα 100 km σε μόλις 3,8 sec -0,2 sec λιγότερα από την απερχόμενη. Το μοναδικό supercar θα ξεκινήσει τις πωλήσεις το Μάρτιο, ενώ ο συνολικός αριθμός των αυτοκινήτων που θα παραχθούν θα είναι περιορισμένος.
Στέφανος Γκίνης
source:www.drive.gr
|
|
|
|
_________________ -|-|-I I'm gonna organize some changes in my life
I'm gonna exorcise the demons of my past
I'm gonna take the car and hit the open road
I'm feeling ready to just open up and go... -|-|-
|
|
|
|
|
caramellenia
μαμά
Ηλικία: 45
Ένταξη: 26 Ιαν 2007
Δημοσιεύσεις: 63
Περιοχή: Ολούθε!
|
|
Fiat 500
Διατηρώντας σχεδόν αυτούσιο το σχήμα του πρωτότυπου Trepiuno του 2004, το νέο 500 αναμένεται να φέρει μια νέα, νεανική και παράλληλα ρετρό πνοή στην γκάμα των αυτοκινήτων πόλης της εταιρείας.
Η έντονα νεανική φιλοσοφία κυριαρχεί τόσο στη σχεδίαση, όσο και στον ασφαλή και ευκολοδήγητο χαρακτήρα του.
Το 500 θα βασίζεται σε μια κοντύτερη εκδοχή της πλατφόρμας του Fiat Panda και θα εξοπλίζεται με τους γνωστούς μικρούς βενζινοκινητήρες και Multijet της Fiat.
Θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Fiat στην Πολωνία μαζί με το Ford Ka, με το οποίο και θα μοιράζεται όλα τα μηχανικά του μέρη.
source:www.autitriti.gr
|
|
|
|
_________________ -|-|-I I'm gonna organize some changes in my life
I'm gonna exorcise the demons of my past
I'm gonna take the car and hit the open road
I'm feeling ready to just open up and go... -|-|-
|
|
|
|
|
j.k
2ο στάδιο
Ηλικία: 48
Ένταξη: 21 Φεβ 2006
Δημοσιεύσεις: 313
Περιοχή: Πολύγωνο - Αθήνα
|
|
|
|
|
caramellenia
μαμά
Ηλικία: 45
Ένταξη: 26 Ιαν 2007
Δημοσιεύσεις: 63
Περιοχή: Ολούθε!
|
|
Tην ανώτατη διάκριση των 5 αστέρων απέσπασαν τα νέα Fiat Bravo και Toyota Corolla στον πρόσφατο κύκλο δοκιμών πρόσκρουσης του ανεξάρτητου οργανισμού EuroNCAP, ενώ το ίδιο άριστο αποτέλεσμα έφερε και το Honda Legend.
Τα SUV Honda CR-V και Mitsubishi Outlander απέσπασαν από 4 αστέρια για την προστασία επιβατών, ενώ χαμηλότερα –λόγω «ιδιοσυγκρασίας»- ήταν τα ποσοστά επιτυχίας τους στην προστασία των πεζών.
Εντυπωσιακή ήταν η απόλυτη επιτυχία (100%) των Fiat Bravo, Honda CR-V και Mitsubishi Outlander στην πλευρική σύγκρουση. Το καλύτερο αποτέλεσμα στην προστασία των παιδιών, από τα πέντε νέα μοντέλα που υποβλήθηκαν στις δοκιμές πρόσκρουσης, απέσπασαν η Toyota Corolla και το Honda Legend με ποσοστό επιτυχίας 82%.
Τα δύο ιαπωνικά αυτοκίνητα σημείωσαν και τα καλύτερα ποσοστά επιτυχίας στην προστασία των πεζών, με 64% και 61% αντίστοιχα._Σπ.Χατ.
source: http://www.4troxoi.gr
|
|
|
|
_________________ -|-|-I I'm gonna organize some changes in my life
I'm gonna exorcise the demons of my past
I'm gonna take the car and hit the open road
I'm feeling ready to just open up and go... -|-|-
|
|
|
|
|
caramellenia
μαμά
Ηλικία: 45
Ένταξη: 26 Ιαν 2007
Δημοσιεύσεις: 63
Περιοχή: Ολούθε!
|
|
Και Εγέννετω το 500ράκι
Η Fiat επαναφέρει στη γκάμα της ένα μεγάλο όνομα: το 500 επιστρέφει, με την κλασική του εικόνα και την τεχνολογία του σήμερα τον Ιούλιο του 2007, ενώ η βασική τιμή πώλησής του προβλέπεται να είναι κάτω από τα 10.000 ευρώ.
Το νέο τρίθυρο Fiat 500 θα έχει μεταξόνιο 2,30 και μήκος 3,55 μέτρα και, ξεκινώντας τη διάθεσή του από τον Οκτώβριο, θα κυκλοφορήσει αρχικά με τρεις εκδόσεις κινητήρων: δύο με βενζίνη (1.2 λίτρα και 69 ίπποι ισχύος, 1.4 λίτρα και 100 ίπποι ισχύος) όπως επίσης και με τον diesel των 1.3 λίτρων, με απόδοση 75 ίππων.
Προαποφασισμένη είναι επίσης η παραγωγή αργότερα του «500 Abarth» με περίπου 135 ίππους, αναβιώνοντας εν μέρει τον μικρό πύραυλο «595 S».
Περισσότερα, στις 4 Ιουλίου. _T.K.
21/3/2007
Source: www.4troxoi.gr
|
|
|
|
_________________ -|-|-I I'm gonna organize some changes in my life
I'm gonna exorcise the demons of my past
I'm gonna take the car and hit the open road
I'm feeling ready to just open up and go... -|-|-
|
|
|
|
|
j.k
2ο στάδιο
Ηλικία: 48
Ένταξη: 21 Φεβ 2006
Δημοσιεύσεις: 313
Περιοχή: Πολύγωνο - Αθήνα
|
|
ψήνεσαι για το abarth και μας το φέρνεις μαλακά για να προλάβουμε να βρούμε που θα κρυφτούμε μου φαίνεται
|
|
|
|
|
|
|
|
|
caramellenia
μαμά
Ηλικία: 45
Ένταξη: 26 Ιαν 2007
Δημοσιεύσεις: 63
Περιοχή: Ολούθε!
|
|
j.k Έγραψε: | ψήνεσαι για το abarth και μας το φέρνεις μαλακά για να προλάβουμε να βρούμε που θα κρυφτούμε μου φαίνεται |
Μέσα είσαι
Κάτσε να το πιάσω στα χέρια μου και μετά κρυφτείτε όλοι!!!!!
-Όποιον πάρει ο "Χάρος"-
|
|
|
|
_________________ -|-|-I I'm gonna organize some changes in my life
I'm gonna exorcise the demons of my past
I'm gonna take the car and hit the open road
I'm feeling ready to just open up and go... -|-|-
|
|
|
|
|
Jason
μαμά
Ηλικία: 40
Ένταξη: 13 Δεκ 2005
Δημοσιεύσεις: 57
Περιοχή: Death Star
|
|
Grande Punto Abarth
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
acgt3
Τούμπανο
Ηλικία: 47
Ένταξη: 27 Φεβ 2007
Δημοσιεύσεις: 1300
Περιοχή: ΚΕΡΚΥΡΑ
|
|
πιστεψε με ειμαι ιταλοσ μεχρι κοκκαλο αλλα απο 2000 και μετα οπου ακουσ πολλα φιατ απο την φιατ κρατα το αμαξι που εχεις. Η παρε mazda γιατι ολες οι φιατ στην ελλαδα εχουν γινει μαζντα βλεπε σιδηκα
αυτη η φοτο ειναι απο το 2004
|
|
|
|
_________________ YUGO GROUP N
IBIZA SXi 110HP
PUNTO GT2 200HP
PUNTO GT3 170HP
YUGO 45
PUNTO GT2 300HP
|
|
|
|
|
Godfather
μαμά
Ηλικία: 54
Ένταξη: 22 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 14
|
|
Φατε ματια ψαρια ......
Alfa Romeo 8c Competizione
Η Alfa Romeo παραδοσιακά δημιουργεί αυτοκίνητα που μοιάζουν με έργα τέχνης. Με την 8C Competizione, όμως, οι Ιταλοί πραγματικά ξεπέρασαν τον εαυτό τους. Αυτό το μοντέλο δεν μοιάζει με έργο τέχνης. Είναι! Το αυτοκίνητο, που πραγματοποίησε το ντεμπούτο του στην Έκθεση του Παρισιού το 2006, προέρχεται, σχεδόν εξολοκλήρου, από το πρωτότυπο που παρουσίασε η εταιρεία το 2003 στην Έκθεση της Φρανκφούρτης, μαγνητίζοντας τα βλέμματατων παρευρισκομένων.
Ο σχεδιασμός του νέου μοντέλου έγινε από το σχεδιαστικό τμήμα της Alfa Romeo, ενώ η παραγωγή του διεκπεραιώθηκε από τη Μaserati. Η συνεργασία των δύο κορυφαίων εταιρειών δεν αφήνει περιθώρια αμφισβήτησης του τελικού αποτελέσματος. Πρόκειται όχι απλώς για ένα πανέμορφο Gran Turismo με πίσω κίνηση αλλά για το "απόλυτο μηχάνημα οδήγησης".
Ένδοξο παρελθόν
Η 8C Competizione είναι εμπνευσμένη από το δοξασμένο παρελθόν της ιταλικής φίρμας και διατηρεί όλα τα χαρακτηριστικά που το λογότυπο της Alfa υπόσχεται: συναίσθημα, επιδόσεις και οδηγική απόλαυση. Οι ιστορικές προεκτάσεις της 8C Competizione ξεκινούν από το όνομά της, που υπενθυμίζει τη μακρά και νικηφόρα παράδοση της Alfa στους αγώνες αυτοκινήτου.
O κωδικός "8C" χρησιμοποιούνταν για να διαχωρίζει τα αυτοκίνητα της εταιρείας, αγωνιστικά και μη, των δεκαετιών 1930-40, τα οποία ήταν εξοπλισμένα με τον επαναστατικό (τότε) οκτακύλινδρο κινητήρα του σχεδιαστή Vittorio Jano. Ο όρος "Competizione" παραπέμπει στην "‘6C 2500 Competizione", το αγωνιστικό κουπέ που οδήγησαν οι Fangio και Zanardi στον αγώνα των χιλίων μιλίων, το διάσημο Mille Miglia.
Απλώς… κούκλα
Οι σχεδιαστές της Alfa Romeo προσπάθησαν πολύ, ούτως ώστε το αυτοκίνητο να διατηρήσει τα χαρακτηριστικά ενός Gran Turismo, χωρίς να απολέσει τίποτα από την πολύ όμορφη εμφάνισή του. Έτσι, η αεροδυναμική είναι κορυφαία, καθώς η παντελής έλλειψη γωνιών επιτρέπει στον αέρα να κυκλοφορεί ανεμπόδιστα πάνω στο αυτοκίνητο, μειώνοντας δραματικά τον αεροδυναμικό συντελεστή.
H προσοχή στη λεπτομέρεια, όπως το οριζόντιο "κόψιμο" επάνω από τον εμπρός τροχό και τα "φουσκωμένα" πίσω φτερά, προσδίδει έναν άκρως επιθετικό τόνο στο αυτοκίνητο. Παράλληλα, οι μεγάλοι τροχοί, με τις πανέμορφες ζάντες 20 ιντσών, δίνουν έμφαση στον αγωνιστικό χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Επίσης υπάρχουν πολλές σχεδιαστικές παραπομπές στα θρυλικά μοντέλα της Alfa, την 33 Coupé Stradale και την Giulia TZ.
Κινητήρας: Ιταλική όπερα
Ο κινητήρας αποτελεί την καρδιά κάθε Alfa Romeo. Στην προκειμένη περίπτωση μιλάμε για έναν ολοκαίνουριο V8, χωρητικότητας 4.691 κ.εκ. με απόδοση 450 ίππους και μέγιστη ροπή 47,9 χλγμ. στις 4.750 σ.α.λ. Η ομαλή λειτουργία του κινητήρα σε όλο τα φάσμα των στροφών αποδεικνύεται από το γεγονός ότι το 80% της ροπής είναι διαθέσιμο από τις 2.000 στροφές. Η εταιρεία υπόσχεται ότι η απόκριση στο γκάζι, σε συνθήκες σπορ οδήγησης, είναι κορυφαία, καθώς και ότι οι κραδασμοί από τη λειτουργία του κινητήρα έχουν διατηρηθεί σε πολύ χαμηλά επίπεδα. Το μπλοκ, η βάση του κινητήρα και οι κεφαλές των κυλίνδρων αποτελούνται από αλουμίνιο, προς όφελος της μείωσης του βάρους.
Ο ήχος του κινητήρα, σύμφωνα με τους κατασκευαστές, ακούγεται, στα αυτιά των φανατικών της αυτοκίνησης, όπως ακούγεται σε έναν μουσικόφιλο η ιταλική όπερα. Η εταιρεία χρησιμοποίησε τελευταίας τεχνολογίας ηλεκτρονικά συστήματα, που βελτιώνουν τον ήχο του αυτοκινήτου για τους λάτρεις του συγκεκριμένου είδους «μουσικής».
Άνεση, ασφάλεια και επιδόσεις
Τη μετάδοση της ισχύος στους πίσω τροχούς αναλαμβάνει ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο κιβώτιο 6 σχέσεων, με χειριστήρια στο τιμόνι. Για τη μετάδοση της ισχύος υπάρχουν πέντε διαφορετικές ρυθμίσεις, που κάνουν το αυτοκίνητο ευκολοδήγητο κάτω από όλες της συνθήκες. Ο οδηγός έχει επιλογή αυτόματων ή χειροκίνητων αλλαγών, σε νορμάλ ή σπορ ρύθμιση, καθώς και μία επιλογή για οδήγηση σε πολύ γλιστερές συνθήκες. Η ανάρτηση προέρχεται από τη Maserati και η ρύθμισή της είναι σκληρή, ούτως ώστε να διασφαλίζει οδική συμπεριφορά αντάξια των υπολοίπων χαρακτηριστικών του αυτοκινήτου. Επιπλέον τα φρένα αποτελούνται από αεριζόμενους δίσκους, που φροντίζουν για τη διόρθωση των όποιων... υπερβολών του επίδοξου οδηγού του ιταλικού supercar.
Για την ευστάθεια του αυτοκινήτου σε οποιεσδήποτε συνθήκες, οι Ιταλοί χρησιμοποιούν διάφορα ηλεκτρονικά καλούδια, προεξάρχοντος του συστήματος ευστάθειας VDC. Όσον αφορά στο αμάξωμα, προσπάθησαν να κρατήσουν το βάρος του όσο το δυνατόν χαμηλότερα. Έτσι, το σασί είναι από χάλυβα, ενώ το πλαίσιο από ανθρακονήματα. Η εκτενής χρήση ανθρακονημάτων βοηθά τόσο στη μείωση του βάρους όσο και στην κατανομή του, βελτιώνοντας το κράτημα του αυτοκινήτου στις απαιτητικές διαδρομές.
Εμφάνιση και λειτουργικότητα στο εσωτερικό
Στο εσωτερικό, οι αγωνιστικές καταβολές του αυτοκινήτου καθίστανται προφανείς αφενός από τη χρήση ανθρακονημάτων στα καθίσματα και αφετέρου από τη δυνατότητα ρύθμισης και εξατομίκευσης της θέσης του οδηγού, χαρακτηριστικό που, μέχρι τώρα, υπήρχε μόνο στα αγωνιστικά αυτοκίνητα. Τα πάντα είναι σχεδιασμένα για να δημιουργούν αίσθηση φιλικότητας προς τον οδηγό και τον τυχερό συνοδηγό, υπό όλες τις συνθήκες. Τέλεια θέση οδήγησης, χειριστήρια στο τιμόνι και καλή ορατότητα προς όλες τις κατευθύνσεις.
Το φινίρισμα είναι υπεράνω κριτικής και η εταιρεία επιτρέπει την εξατομίκευση του αυτοκινήτου ανάλογα με τα γούστα του οδηγού, προσφέροντας τη δυνατότητα επιλογής διαφορετικού εσωτερικού περιβάλλοντος.
Η χαρά του παιδιού
Για το τέλος αφήσαμε το λόγο ύπαρξης του συγκεκριμένου αυτοκινήτου. Αποτελεί τη χαρά της οδήγησης. Όσοι τυχεροί υπάρξουν, που να μπορέσουν να αποκτήσουν τη συγκεκριμένη Alfa, της οποίας η παραγωγή θα είναι περιορισμένη, θα έχουν την ευκαιρία να οδηγήσουν ένα αυτοκίνητο "έκπληξη", κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες οδήγησης. Από ανοιχτούς, "φιδίσιους" δρόμους, στους οποίους το αυτοκίνητο βρίσκεται στο στοιχείο του, μέχρι την οδήγηση στην πόλη, που είναι και η μεγαλύτερη πρόκληση για αυτοκίνητα αυτής της κατηγορίας. Εκτός από κορυφαία συμπεριφορά, που είναι και το προαπαιτούμενο για το αυτοκίνητο, οι κατασκευαστές υπόσχονται ότι δεν κουράζει στην πόλη, λόγω της σωστής κλιμάκωσης των σχέσεων και των πολλαπλών ρυθμίσεων της ανάρτησης.
Αντί… συμπεράσματος
Το να εξάγει κανείς συμπέρασμα για τέτοιου τύπου αυτοκίνητα είναι περιττό. Το μόνο που μπορούμε να πούμε, ως... κοινοί θνητοί που δύσκολα θα τα αποκτήσουμε, είναι ότι χαιρόμαστε και μόνο που υπάρχουν.
Πηγη:Cityauto.gr
http://youtube.com/watch?v=9LjYAwJltlk&...ted&search=
|
|
|
|
_________________ Who f@ck the straight lines !!!!!
|
|
|
|
|
opelcorsa-a
1o στάδιο
Ηλικία: 49
Ένταξη: 13 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 123
Περιοχή: Π.Ηρακλειο-Λουτσα
|
|
Εγω προτιμο αυτο.
Και αυτο ειναι της οικογενιας.
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
acgt3
Τούμπανο
Ηλικία: 47
Ένταξη: 27 Φεβ 2007
Δημοσιεύσεις: 1300
Περιοχή: ΚΕΡΚΥΡΑ
|
|
ευτυχως γιατι εαν μας ελεγες για την 159 η την brera θα μας δερνανε
|
|
|
|
_________________ YUGO GROUP N
IBIZA SXi 110HP
PUNTO GT2 200HP
PUNTO GT3 170HP
YUGO 45
PUNTO GT2 300HP
|
|
|
|
|
Godfather
μαμά
Ηλικία: 54
Ένταξη: 22 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 14
|
|
acgt3 Έγραψε: | ευτυχως γιατι εαν μας ελεγες για την 159 η την brera θα μας δερνανε |
|
|
|
|
_________________ Who f@ck the straight lines !!!!!
|
|
|
|
|
Jimmy_Caesar
Administrator
Ηλικία: 56
Ένταξη: 30 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 3060
Περιοχή: Πειραιάς
|
|
Αυτό που εγώ ξεχώρισα ήταν το υπέεεεεροχο... χρώμα!!!
|
|
|
|
_________________ Fun Is Not A Straight Line
|
|
|
|
|
opelcorsa-a
1o στάδιο
Ηλικία: 49
Ένταξη: 13 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 123
Περιοχή: Π.Ηρακλειο-Λουτσα
|
|
_________________
|
|
|
|
|
caramellenia
μαμά
Ηλικία: 45
Ένταξη: 26 Ιαν 2007
Δημοσιεύσεις: 63
Περιοχή: Ολούθε!
|
|
_________________ -|-|-I I'm gonna organize some changes in my life
I'm gonna exorcise the demons of my past
I'm gonna take the car and hit the open road
I'm feeling ready to just open up and go... -|-|-
|
|
|
|
|
manolis
2ο στάδιο
Ηλικία: 47
Ένταξη: 10 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 391
Περιοχή: Αθηνα
|
|
caramellenia Έγραψε: | Ε! Ε! ΕΡΧΕΤΑΙ!!!!!
και για να μην ξεχνιόμαστε-> FIAT 500, 7 DAYS LEFT |
Αυτο μαλιστα!!!! ειναι και turbo 100 αλογακια και παει κομματια...
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
Godfather
μαμά
Ηλικία: 54
Ένταξη: 22 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 14
|
|
Και μερικες προσθετες και ενδιαφερουσες πληροφοριες για τους κινητηρες
Η Fiat ξαναγραφει ιστορια με το 500
Η Fiat αποφασισε να επαναφερει το θρυλικο 500αρακι της, εστω και μονο σαν ονομα, αφου το νεο "500" ειναι ενα συγχρονο και καλαισθητο super mini με κινητηρες 1.200 - 1.400cc.
Με ιστορια που κρατα απο τον Ιουλιο του 1957 το νεο Fiat 500 καλειται να κερδισει την αγορα, ενω θεωρηται αμεσος αντιπαλος του MINI.
Βασιζεται στο πατωμα του Fiat Panta αλλα ειναι πιο ευρυχωρο, και αναμενεται σε πολυ προσιτη τιμη, περι των 11.500 ευρω.
Το μικρο Fiat θα εξοπλιζεται με δυο βενζινοκινητηρες χωριτικοτητας 1.200 και 1.400 cc με 60Ps και 100Ps αντιστοιχα.Ανακοινωθηκε επισης και η εκδοση Abarth που θα παρουσιαστει μεσα στο 2008 με τον υπερτροφοδοτουμενο κινητηρα 1400Ps με αποδοση 150Ps και 21kgm.
Η κινηση σε ολες τις εκδοσεις θα μεταφερεται στον μπροστινο αξονα μεσο ενος χειροκινητου κιβωτιου 5 σχεσεων για το 1.200αρι, ενω το 1.400αρι και το Abarth θα εφοδιαζονται με 6αρι κιβωτιο.
Το εσωτερικο του αυστηρα τετραθεσιου Fiat 500 χαρακτηριζεται για την εργονομια του και τον πολυτελη διακοσμο με χρωμιωμενους αεραγωγους και ανοιχτοχρωμες επενδυσεις στο τιμονι και στην κεντρικη κονσολα. Επιπροσθετα, αναμενεται μεσα στο 2008 και μια ανοιχτη εκδοση αλλα δεν εχει γινει γνωστο αν θα εχει υφασμα η ηλεκτρικα αναδιπλουμενη οροφη.
|
|
|
|
_________________ Who f@ck the straight lines !!!!!
|
|
|
|
|
Jimmy_Caesar
Administrator
Ηλικία: 56
Ένταξη: 30 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 3060
Περιοχή: Πειραιάς
|
|
Οι γνώμες για τους κινητήρες του 500ρακίου διίστανται !!!
|
|
|
|
_________________ Fun Is Not A Straight Line
|
|
|
|
|
caramellenia
μαμά
Ηλικία: 45
Ένταξη: 26 Ιαν 2007
Δημοσιεύσεις: 63
Περιοχή: Ολούθε!
|
|
Jimmy_Caesar Έγραψε: | Οι γνώμες για τους κινητήρες του 500ρακίου διίστανται !!!
|
Φίλτατε θα συμφωνήσω με τα νέα δεδομένα....
150hp και λοιπά....
|
|
|
|
_________________ -|-|-I I'm gonna organize some changes in my life
I'm gonna exorcise the demons of my past
I'm gonna take the car and hit the open road
I'm feeling ready to just open up and go... -|-|-
|
|
|
|
|
Godfather
μαμά
Ηλικία: 54
Ένταξη: 22 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 14
|
|
Δεν ειναι διαφωνια φιλτατε Δημητρη ειναι νεα ανακοινωση εκ μερους τις εταιριας. Εκτος και αν φοβασαι να μην ανεβουν και αλλο τα αλογατα !! !!!
|
|
|
|
_________________ Who f@ck the straight lines !!!!!
|
|
|
|
|
Jimmy_Caesar
Administrator
Ηλικία: 56
Ένταξη: 30 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 3060
Περιοχή: Πειραιάς
|
|
Δώσε άλογα στο λαόοοοοοοο
|
|
|
|
_________________ Fun Is Not A Straight Line
|
|
|
|
|
acgt3
Τούμπανο
Ηλικία: 47
Ένταξη: 27 Φεβ 2007
Δημοσιεύσεις: 1300
Περιοχή: ΚΕΡΚΥΡΑ
|
|
με εχει κουρασει πολι η Fiat το σωστο ειναι 1600 τουρμπο 200+ τι παει να κτυπησει το πολο ή το punto gt τις προηγουμενεις δεκαετιας οι ανθρωποι ειναι καραγκιοζηδες.
|
|
|
|
_________________ YUGO GROUP N
IBIZA SXi 110HP
PUNTO GT2 200HP
PUNTO GT3 170HP
YUGO 45
PUNTO GT2 300HP
|
|
|
|
|
acgt3
Τούμπανο
Ηλικία: 47
Ένταξη: 27 Φεβ 2007
Δημοσιεύσεις: 1300
Περιοχή: ΚΕΡΚΥΡΑ
|
|
να το εργαλειο, το μεγαλο come back τις απολυτης κυριας της ασφαλτου βλ.φοντο και του WRC.
|
|
|
|
_________________ YUGO GROUP N
IBIZA SXi 110HP
PUNTO GT2 200HP
PUNTO GT3 170HP
YUGO 45
PUNTO GT2 300HP
|
|
|
|
|
|