Συγγραφέας |
Μήνυμα |
antonissilver
μαμά
Ηλικία: 44
Ένταξη: 09 Μάϊ 2006
Δημοσιεύσεις: 13
Περιοχή: Ήπειρος
|
|
Συγνώμη παιδιά αλλά τα λάστιχα τα θέλω απλά για τον δρόμο, για πίστα θα πάρω άλλα.
Ακούω απόψεις για ένα από τα 3 παραπάνω ελαστικά για χρήση στον δρόμο.
Και πείτε μου και για πίστα, και τιμές. Τα TOYO R888 πόσο στοιχίζουν?
Φοράω διάσταση 225/45/17
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Corsa-GR
μαμά
Ηλικία: 42
Ένταξη: 30 Δεκ 2005
Δημοσιεύσεις: 53
Περιοχή: Πειραιάς
|
|
Χαιρετώ σας όλους
έφτασε επιτελους ο καιρός να αλλάξω ζαντούλες.
To Corsa φοράει 6χ15 με 4χ100 καρέ και offset 48.
Έχω βρεί τις OZ Ultraleggera διάσταση 7χ15 με offset 37!!
η απορίες που δημιουργήθηκαν αφού γύρισα κάμποοοοοσα μαγαζιά είναι η εξής.
στη παραπάνω διάσταση της OZ θα βρίσκει η ζάντα στο θόλο?? με το παραπάνω offset την δίνει στα βιβλία της η OZ για το CORSA.(το είδα με τα μάτια μου).
κάποιος άλλος μου είπε πως εάν βάλω τόσο ελαφριά ζάντα (4,9KG) το αμάξι θα ΚΟΥΔΟΥΝΑΕΙ όλο
ως γνωστόν το μαγνήσιο είναι πιο σκληρό από το αλουμίνιο.. σπάει πιο δύσκολα και ΔΕΝ κολλάει.. (καλά άμα σπάσει ζάντα την πετάς)
η παραπάνω ζάντα που ανέφερα θεωρείται αγωνιστικού τύπου.
τι απο τα παραπάνω ισχύει..?? η ο καθένας έλεγε ότι ήθελε για να πουλήσει τα δικά του?
καμιά πρόταση για κάποια άλλη ζάντα (ίδιου βάρους)?
Thanx Guyz.. για τις απαντήσεις σας..
|
|
|
|
_________________ Irmscher Rulez
|
|
|
|
|
Panic_
μαμά
Ηλικία: 44
Ένταξη: 25 Απρ 2006
Δημοσιεύσεις: 61
|
|
Βαλτες και πες μας και εμας
Εγω ψηφιζω να τις βαλεις...οχι για να μας πεις αλλα για το καλυτερο των επιδοσεων κλπ. Διαβασε και το τοπικ με το αναρτομενο βαρος και πιστευω οτι θα σου λυθουν οι περισοτερες αποριες. Αυταααα
|
|
|
|
_________________ Σκληρος αντιπαλος οι ελιες....
5 DOWN
3 STILL GOING
TOO MANY TO KILL
Παντα θα υπαρχει καποιος πιο γρηγορος...αλλα αυτο δεν ειναι λογος να μην προσπαθεις...
|
|
|
|
|
opelcorsa-a
1o στάδιο
Ηλικία: 49
Ένταξη: 13 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 123
Περιοχή: Π.Ηρακλειο-Λουτσα
|
|
Δεν τις δεινεις καλητερα σε εμενα που δεν θα βρεισκουν;
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
bril
2ο στάδιο
Ηλικία: 41
Ένταξη: 20 Νοέ 2005
Δημοσιεύσεις: 339
Περιοχή: ΚΥΨΕΛΗ
|
|
Αν δεν εχεις προβλημα με αυτο το offset, βαλτες χαλαρα.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jimmy_Caesar
Administrator
Ηλικία: 56
Ένταξη: 30 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 3060
Περιοχή: Πειραιάς
|
|
Η ζάντα που φοράς είναι 6 ιντσών, δηλαδή 152.4mm. Με offset 48, έξω από τον αφαλό θα είναι 28.2mm και μέσα 124.2.
Η νέα ζάντα των 7 ιντσών είναι 177.8mm. Με offset 37, έξω από τον αφαλό θα είναι 51.9mm, ενώ μέσα θα είναι 125.9.
Από τα παραπάνω συμπεραίνω ότι θα είναι σαν να έχεις βάλει αποστάτη της τάξεως των 5-6mm, που νομίζω ότι είναι παραδεκτότατο.
Γνώμη μου είναι ότι βέβαια με μεγαλύτερη ζάντα σε πλάτος και συνεπώς μεγαλύτερο λάστιχο θα ευχαριστιέσαι πραγματικά τη διαφορά στην πίστα, ενώ στον (ελληνικό) δρόμο θα είναι ελαφρά χειρότερα.
Από την άλλη η ελαφρύτερη ζάντα είναι μεγάλη θετική διαφορά!
Ο Βλάσης θα ξέρει καλύτερα σχετικά
|
|
|
|
_________________ Fun Is Not A Straight Line
|
|
|
|
|
dimsabas
1o στάδιο
Ηλικία: 44
Ένταξη: 10 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 108
|
|
Είναι και το θέμα του κόστους βέβαια. Κάνε μια αναφορά και σε αυτό.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
makiskan
μαμά
Ηλικία: 44
Ένταξη: 06 Ιούν 2006
Δημοσιεύσεις: 7
Περιοχή: Γαλάτσι
|
|
Από ότι έχω διαβάσιε και σε άλλα forums το αναρτόμενο βάρος όσο μικρότερο είναι τόσο καλύτερα για την οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου... από εκεί και πέρα αν βάλεις φαρδύτερη ζάντα να ξέρεις ότι απλά το αυτοκίνητο θα γίνει λίγο πιο δισκίνητο σε επιτόπου στροφές κτλπ! Ο Βλάσσης σίγουρα θα ξέρει να σου πει περισσότερα πράγματα!
|
|
|
|
_________________ www.greekrenaultclub.gr
Renault Megane II 1.6 Facelift.....
|
|
|
|
|
_-MaNo$-_
3ο στάδιο
Ηλικία: 48
Ένταξη: 30 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 707
Περιοχή: Aθηνα Χαλανδρι
|
|
Εγώ προτείνω να κοιτάξεις και τις KOSEI Κ1 οι οποίες είναι ελαφρύτερες δεν ξέρω αν βγάζει για το δικό σου αλλα για το αστρα βγάζει σίγουρα!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Βλάσης
1o στάδιο
Ηλικία: 57
Ένταξη: 11 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 109
|
|
Το αναρτωμενο βαρος παιζει σημαντικο ρολο στο στριτ αυτοκινητο.
Αν ομως στοχος ειναι οι χαμηλοι χρονοι σε καποια πιστα
τοτε μεγαλυτερη -κατα πολυ- προταιρεοτητα ειναι το gearing.
Αρα εαν εχεις αραιες σχεσεις τοτε ισως να θελεις και μικροτερης διαμετρου τροχο (ζαντα-ελαστικο)
Πολλοι που βαζουν χλιδατες 18αρες και εχουν "ταριφε" σχεσεις στο κιβωτιο
βλεπουν Σαξοραλλα με κοντα διαφορικα να τους προσπερνουν σαν σταματημενους.
Αν ομως δεν σε πολυενδιαφερει η πιστα τοτε παρε ελαφριες ζαντες και μια και θα βαλεις και τα νουργια ελαστικα επανω βαλε αζωτο απο τη αρχη.
Πληροφοριακα -κατι που δεν εχει ακουστει αλλου- εαν το αζωτο δεν μπει με τη τοποθετηση του ελαστικου που θα φουσκωθει για πρωτη φορα, τοτε δεν κανει καλα τη δουλεια του.
Οσοι πανε με τα ελαστικα τους για να αφαιρεθει ο αερας και να γεμισουν με αζωτο εχουν υγρασια ακομη στον αεροθαλαμο και σημαντικο ποσο αερα. Περισσοτερα δεν θελω να πω τωρα, αλλα τη καταλληλη στιγμη.
Το διαταυτα ειναι βαλτε αζωτο αν ειστε hardcore kai μονον αν τοποθετητε τα ελαστικα στη ζαντα.
και το δια ταυτα για το ελαφρωμα: ναι παντα αναβαθμιζουμε σε ελφραωτερο και καλυτερο αλλα για απολυτη χρηση πιστας κυτταμε διαμετρο τροχου πριν απο οτιδηποτε αλλο για να κρατησουμε -η ακομη να βελτιωσουμε- το βημα μας
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jason
μαμά
Ηλικία: 40
Ένταξη: 13 Δεκ 2005
Δημοσιεύσεις: 57
Περιοχή: Death Star
|
|
Corsa-GR Έγραψε: |
ως γνωστόν το μαγνήσιο είναι πιο σκληρό από το αλουμίνιο.. σπάει πιο δύσκολα και ΔΕΝ κολλάει.. (καλά άμα σπάσει ζάντα την πετάς)
η παραπάνω ζάντα που ανέφερα θεωρείται αγωνιστικού τύπου.
|
Nα προσθέσω μόνο ότι οι ζάντες του εμπορίου ΔΕΝ είναι μαγνησίου,
αλλά κράμα αλουμινίου-μαγνησίου οι καλές,
αντί για κράμα αλουμινίου-πυριτίου(αν θυμάμαι καλά) που είναι οι β διαλογής.
Για το εάν είναι αγωνιστικού τύπου, είναι καθαρά υποκειμενικό, το τι θεωρεί κανείς "αγωνιστικό"
Οσο για τις επιπτωσεις της αλλαγης του οφφσετ,
ας μας πει και ο mihaliscorsa την εμπειρια του
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Βλάσης
1o στάδιο
Ηλικία: 57
Ένταξη: 11 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 109
|
|
ναι ετσι ειναι.
οι αγωνιαρικες μαγνησιου (πρωτον απαγορευονται στο Ελληνικο πρωταθλημα απο την ΕΘΕΑ) και δευτερον ειναι πανακριβες και τριτον εχουν ημερομηνια ληξης (υπερβολικα ευαισθητες και γεμιζουν μικροσκοπικες ρωγμες μετα απο λιγους αγωνες.
αν ψαχνεις ομως απο το βαρος της ζαντας τοτε ψαξε και το βαρος του ελαστικου. Θα εκπλαγεις απο τις διαφορες βαρους μεταξυ ελαστικων !
Μιλαμε μεχρι και ενα κιλο ανα ελαστικο μπορεις να γλιτωσεις !
Επεισης εαν εισαι ΟΚ απο φρενα και θελεις να μειωσεις βαρος τοτε τρυπησε τους δισκους για να γλιτωσεις αλλο ενα μισοκιλο ανα τροχο. Αν διαλεξεις και διαιρουμενο δισκο με καπελο αλουμινιου και δισκο σιδηρου και δαγκανα αλουμινενια χανεις σχεδον αλλο ενα κιλακι ανα τροχο.
Αυτα δεν ειναι περιστρεφομενα μερη αλλα με το ελαφρωμα της αναρτησης τα αμορτισερ δουλευουν καλυτερα και οι τροχοι πατανε πολυ καλυτερα στο εδαφος (must για χωματινους, ραλλακηδες ή αναβασακηδες οπου τα αμορτισερ δουλευουν υπερωριες)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Corsa-GR
μαμά
Ηλικία: 42
Ένταξη: 30 Δεκ 2005
Δημοσιεύσεις: 53
Περιοχή: Πειραιάς
|
|
μάλιστα.. λοιπόν έχουμε και λέμε.
Δέ θέλω να το στήσω για πίστα.. θέλω όμως να πάρω το μέγιστο από το Cοrsaki. τι εννοω.. καλύτερο στήσιμο , φρενάρισμα , λειτουργία ανάρτησης, έτσι ώστε να είμαι όσο το δυνατόν ΠΙΟ ασφαλής λόγω του ότι δεν είμαι κλασσικός οδηγός.
Τώρα.. οι δίσκοι είναι ήδη τριπημένοι .. (brembo)
αυτό με το ελαστικό το φανταζόμουν αλλά δεν ήξερα ότι έχει τόοοσο μεγάλη διαφορά στο βάρος.
Αυτό που είπε ο Δημήτρης είναι ακριβός αυτό που ψάχνω..
να βρώ πόσο θα "μετακινηθεί" προς τα μέσα ή προς τα έξω η ζάντα...
Thx Guyz... ¨αντε να δούμε τελικά ποιος θα νικήσει..
oz ultraleggera 7x15 offset 37 (4,9kg) = 630 ευρά
ή
team dynamics pro 1 7x15 offset 45 (6.1Kg) = 580 ευρά
Μήτσεεεεεεεεεεεεεε!! Thx A LOT ..
από πρώτης όψεως η oz θα βρίσκει χαλαρά.. :
( θα προσπαθήσω να φτιάξω προσορινούς αποστάτες και βλεπουμε..
|
|
|
|
_________________ Irmscher Rulez
|
|
|
|
|
Jason
μαμά
Ηλικία: 40
Ένταξη: 13 Δεκ 2005
Δημοσιεύσεις: 57
Περιοχή: Death Star
|
|
Μα πως ειναι δυνατον να αντισταθεις σε αυτο το κουκλι
Τερας αντοχης, και δεν θα χρηαστεις αποστατες που ειναι βαβουρα, βαρος, κοστος κλπ
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Panic_
μαμά
Ηλικία: 44
Ένταξη: 25 Απρ 2006
Δημοσιεύσεις: 61
|
|
Το βαρος που το βρησκετε?
οντως οι team dynamics pro ειναι κ....α
|
|
|
|
_________________ Σκληρος αντιπαλος οι ελιες....
5 DOWN
3 STILL GOING
TOO MANY TO KILL
Παντα θα υπαρχει καποιος πιο γρηγορος...αλλα αυτο δεν ειναι λογος να μην προσπαθεις...
|
|
|
|
|
Jason
μαμά
Ηλικία: 40
Ένταξη: 13 Δεκ 2005
Δημοσιεύσεις: 57
Περιοχή: Death Star
|
|
_________________
|
|
|
|
|
Corsa-GR
μαμά
Ηλικία: 42
Ένταξη: 30 Δεκ 2005
Δημοσιεύσεις: 53
Περιοχή: Πειραιάς
|
|
Team Dynamics Racing Pro 1 εφωρέθησαν στο Corsaki..
Πρώτες εντυπώσεις...
Είναι δραματική η αλλαγή στην άνεση παιδιά.. η ανάρτηση ΔΕΝ κοπανάει καθόλου.. Πολύ καλύτερα λέμε..
δεν άλλαξα ούτε ελατήρια ούτε αμορτισερ..
Πολύυυ καλό.. πιστεύω πως άξιζαν μέχρι και τεέυταίας δεκάρας..τουλάχιστον μέχρι τώρα..
άντε να δούμε και στα στροφιλίκια τι λένε..
|
|
|
|
_________________ Irmscher Rulez
|
|
|
|
|
Jason
μαμά
Ηλικία: 40
Ένταξη: 13 Δεκ 2005
Δημοσιεύσεις: 57
Περιοχή: Death Star
|
|
Corsa-GR Έγραψε: | Team Dynamics Racing Pro 1 εφωρέθησαν στο Corsaki..
Πρώτες εντυπώσεις...
Είναι δραματική η αλλαγή στην άνεση παιδιά.. η ανάρτηση ΔΕΝ κοπανάει καθόλου.. Πολύ καλύτερα λέμε..
δεν άλλαξα ούτε ελατήρια ούτε αμορτισερ..
Πολύυυ καλό.. πιστεύω πως άξιζαν μέχρι και τεέυταίας δεκάρας..τουλάχιστον μέχρι τώρα..
άντε να δούμε και στα στροφιλίκια τι λένε.. |
Μεγεια Λουκα!!!
Οσο για δοκιμες σε στροφοδιαδρομη εχει meeting σημερα
Ελπιζω να τις δω και απο κοντα συντομα
|
|
|
|
|
|
|
|
|
makiskan
μαμά
Ηλικία: 44
Ένταξη: 06 Ιούν 2006
Δημοσιεύσεις: 7
Περιοχή: Γαλάτσι
|
|
Corsa-GR Έγραψε: | Team Dynamics Racing Pro 1 εφωρέθησαν στο Corsaki..
Πρώτες εντυπώσεις...
Είναι δραματική η αλλαγή στην άνεση παιδιά.. η ανάρτηση ΔΕΝ κοπανάει καθόλου.. Πολύ καλύτερα λέμε..
δεν άλλαξα ούτε ελατήρια ούτε αμορτισερ..
Πολύυυ καλό.. πιστεύω πως άξιζαν μέχρι και τεέυταίας δεκάρας..τουλάχιστον μέχρι τώρα..
άντε να δούμε και στα στροφιλίκια τι λένε.. |
Με γειες....καλοφόρετες να είναι...ανέβασε καμία φωτο να τις θαυμάσουμε!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
_-MaNo$-_
3ο στάδιο
Ηλικία: 48
Ένταξη: 30 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 707
Περιοχή: Aθηνα Χαλανδρι
|
|
Με γειά Λουκάνικε αλλα εγώ θα προτιμούσα κατι σε πιο ελαφρύ
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Corsa-GR
μαμά
Ηλικία: 42
Ένταξη: 30 Δεκ 2005
Δημοσιεύσεις: 53
Περιοχή: Πειραιάς
|
|
_________________ Irmscher Rulez
|
|
|
|
|
makiskan
μαμά
Ηλικία: 44
Ένταξη: 06 Ιούν 2006
Δημοσιεύσεις: 7
Περιοχή: Γαλάτσι
|
|
Πολύ ωραίες...με γειες λοιπόν και πάλι...
|
|
|
|
_________________ www.greekrenaultclub.gr
Renault Megane II 1.6 Facelift.....
|
|
|
|
|
Panic_
μαμά
Ηλικία: 44
Ένταξη: 25 Απρ 2006
Δημοσιεύσεις: 61
|
|
Σε μαυρατσι και 17αρια ποσο εχουν?
Επισης να ρωτησω.
Εχω πληροφοριθει (δεν ξερω αν σωστα) οτι μερικες 17αρες ειναι απο αλλο κραμα σιγκεκριμενα κατι ΟΖ οτι σαν 17αρες δεν εχουν τοοσο μεγαλες διαφορες σε βαρος με τις λεγκερες οσο οι 15αρες αληθευει?
σε 17αρια τι βαρος εχουν οι 2 παραπανο ζαντες? ultraleggera-Team Dynamics Racing Pro 1
Σε μαυρακι τι καλο αλλο υπαρχει?
|
|
|
|
_________________ Σκληρος αντιπαλος οι ελιες....
5 DOWN
3 STILL GOING
TOO MANY TO KILL
Παντα θα υπαρχει καποιος πιο γρηγορος...αλλα αυτο δεν ειναι λογος να μην προσπαθεις...
|
|
|
|
|
Corsa-GR
μαμά
Ηλικία: 42
Ένταξη: 30 Δεκ 2005
Δημοσιεύσεις: 53
Περιοχή: Πειραιάς
|
|
άπου έπαιζε ένα web site για το βάρος των ζαντών.
δυστχώς στα website των κατασκευαστών δεν λένε και πολλά..
προσωπικά γύρισα αρκετααααα καταστήματα και ζήταγα τεχνικα χαρακτηριστικά.. απο όπου και μάζεψα τις πληροφορίες.
κάθε αντιπρώσοπος έχει και βιβλίο με τα βάρη και τις προδιαγραφές για το δικό σου μοντέλο..
άλλοι πάλη σου λένε.. ΟΛΑ μπαινουν απλά διάλεξε ζάντα .. όλες το ίδιο ειναι
|
|
|
|
_________________ Irmscher Rulez
|
|
|
|
|
ΣταύRRoΣ46
1o στάδιο
Ηλικία: 38
Ένταξη: 07 Φεβ 2006
Δημοσιεύσεις: 161
Περιοχή: Aθήνα
|
|
Μόλις ανέβω Αθήνα θα αλλάξω ελαστικά και ψάχνοντας σε διάφορες ιστοσελίδες μου δημιουργήθηκαν κάποιες απορίες.
Η διάσταση που ψάχνω είναι 195/45/R16.
Ψάχνοντας βρήκα τον εξής διαχωρισμό:θερινά και χειμερινά ελαστικά.
Τι είναι αυτό τώρα?Έχουν διαφορές?
Μετά σκεφτόμουν να πάρω μια 4άδα 15άρια ζαντολάστιχα για την πίστα μόνο.
Όμως διάβασα μετά ότι ελαστικά με δείκτη W,Y,ZR δεν έχουν σημαντική φθορά στην πίστα όπως είχαν ας πούμε τα V που φορούσα πριν.
Οπότε μήπως να προτιμήσω πχ τα Pzero nero ZR ή τα ΕAGLE F1 GS-D2 W και να μην αγοράσω τα 15άρια?
Θα με βγάλουν δηλαδή για κανά χρόνο λάστιχα με δείκτη ZR ή W,με χρήση σβέλτων διαδρομών και μία πίστα κάθε 40 μέρες?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|