Συχνές Ερωτήσεις  •  Αναζήτηση  •  Αρχική Σελίδα  •  Forum  •  Album  •  Επιλογές  •  Εγγραφή  •  Προφίλ  •  Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας  •  Σύνδεση
 
 
Επισκόπηση επόμενης Θ. Ενότητας
Επισκόπηση προηγούμενης Θ. Ενότητας

Δημοσίευση νέας  Θ. ΕνότηταςΑπάντηση στη Θ. Ενότητα Επισκόπηση προηγούμενης Θ. ΕνότηταςEmail σε έναν Φίλο.Κατάλογος μελών που έχουν επισκεφθεί αυτό το θέμαΑποθήκευσε αυτό το δημοσίευμα σαν αρχείοPrintable versionΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΕπισκόπηση επόμενης Θ. Ενότητας
Συγγραφέας Μήνυμα
Jimmy_Caesar
Administrator
Administrator


Ηλικία: 56
Ένταξη: 30 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 3060
Περιοχή: Πειραιάς
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 27/9/2006, 09:59  Θέμα δημοσίευσης:  ΣΟΑΑ - Ανακοινώσεις 26-9-06
4/10/2006, 16:00
Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή


Φίλε αγωνιζόμενε ,
Ο Σ.Ο.Α.Α. σε προσκαλεί στη Γενική Συνέλευση αγωνιζομένων αυτοκινήτου που θα γίνει την Τετάρτη 4/10/06 στο Ξενοδοχείο Royal Olympic στις στήλες του Ολυμπίου Διός (Αθ.Διάκου 28-34) και ώρα 7:00μμ.




Τα θέματα της Ημερήσιας Διάταξης που θα αναφερθούν και συζητηθούν είναι:

Μέτρα ασφάλειας και ασφάλισης αγώνων και αγωνιζομένων


Θεωρούμε την γνώμη σου πολύτιμη και την άποψη σου αναγκαία αλλά περισσότερο την παρουσία σου στην πιο πάνω συνέλευση τιμητική για την ιστορία του Συνδέσμου.

ΟΤΑΝ ΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΕΧΟΥΝ ΔΥΝΑΜΗ




Έχει επεξεργασθεί από τον/την Jimmy_Caesar στις 25/1/2007, 08:03, 1 φορά
Σκορπιός Γένος:Αρσενικό Αίγα ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από Jimmy_CaesarΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςΕπίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Jimmy_Caesar
Administrator
Administrator


Ηλικία: 56
Ένταξη: 30 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 3060
Περιοχή: Πειραιάς
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 27/9/2006, 10:22  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή


ΑΝΑΦΟΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΑΧΥΤΗΤΟΣ 23-24/9/06


Στην από 21/8/06 ανακοίνωσή μας καλέσαμε τους αγωνιζόμενους ραλλύ , αναβάσεων , σπρίντ και μίνι ράλλυ να απέχουν από τους αγώνες διότι η ΕΘΕΑ-ΕΛΠΑ ούτε θεσμοθέτησε, ούτε απάντησε σε κανένα από τα μέτρα-προτάσεις όπως αναφερόνται στην από 20/7/06 ανακοίνωσή μας.

Εξαιρέσαμε τους αγώνες ταχύτητος εκτιμόντας ότι σέ έναν ελεγχόμενο χώρο όπως μία πίστα ταχύτητας που θα πρέπει να είναι πιστοποιημένη σύμφωνα με τους κανονισμούς ασφαλείας της FIA , θα μπορούσε να διεξαχθεί ασφαλής αγώνας για θεατές , κριτές και αγωνιζόμενους. Επίσης υποσχεθήκαμε στα μέλη μας ότι θα βρισκόμαστε σε όσους αγώνες διεξαχθούν προκειμένου με παρεμβάσεις μας να φροντίσουμε για την ασφάλεια όσων θα συμμετείχαν όπως και κάναμε.

Η έκπληξη όμως για εμάς ήταν ο αγώνας ταχύτητος των Μεγάρων της 24/9/06.

Πρίν τον αγώνα αποστείλαμε επιστολή που επισυνάπτουμε , στην ΑΛΑ με κοινοποίηση στην ΕΛΠΑ-ΕΘΕΑ.

Οι παρατηρητές μας στον αγώνα όμως διαπίστωσαν τα εξής:

· Οι κριτές δεν απομακρύνθηκαν από την πίστα θέτοντας την σωματική τους ακεραιότητα σε άμεσο κίνδυνο!
· Οι κριτές και άρχοντες του αγώνα δεν συμμορφώθηκαν με την οδηγία μας να μην σταθμεύουν τα αυτοκίνητά τους στο εσωτερικό της πίστας με αποτέλεσμα τον άμεσο κίνδυνο για τους αγωνιζόμενους. Οι οργανωτές δεν μπορούν να αντιληφθούν ότι ΔΕΝ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΤΑΙ Η ΠΟΡΕΙΑ ΑΠΟΣΤΑΘΕΡΟΠΟΙΗΜΕΝΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ. (Θυμίζουμε ατύχημα Ντόλλα-Σπέγγου με εμπλεκόμενα αυτοκίνητα κριτών)

Το απογοητευτικό όμως συμβάν ήταν ότι μετά το μέσον της διοργάνωσης δεν υπήρχε πθροσβεστικό όχημα στην διάθεση της οργάνωσης.Στις έντονες διαμαρτυρίες μας οι απαντήσεις των παραγόντων του αγώνα -παρουσία μαρτύρων- ήταν οι εξής:

ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ ΕΘΕΑ κ.Α.Μπαβέλας (Μέλος ΕΘΕΑ):
«Το ξέρω ότι δεν έχουμε πυροσβεστικό αλλά βάλαμε στο όχημα FIV αρκετούς πυροσβεστήρες.Δεν γνωρίζω αν επιβάλλεται από τον κανονισμό να υπάρχει πυροσβεστικό όχημα , έχετε κανονισμό να δούμε;»

ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΑΓΩΝΟΔΙΚΩΝ κ.Μικρόπουλος :

Ερώτηση προς τους εκπροσώπους ΣΟΑΑ: «Θεωρείτε ότι το θέμα είναι ουσιαστικό ή τυπικό; Ο κανονισμός δεν αναφέρει ως απαραίτητη την παρουσία πυροσβεστικού αλλά εθιμικά παρευρίσκετο ως επι πλέον μέτρο ασφαλείας. Αλλά μήπως έχετε δει πυροσβεστικό όχημα σε αγώνα Formula 1;»

ΑΛΥΤΑΡΧΗΣ ΑΓΩΝΑ κ.Δημ.Αθανασέκος (Μέλος ΕΘΕΑ-Κάρτ)

Στην ερώτηση μας πώς αναλαμβάνει την ευθύνη να διεξάγει αγώνα χωρίς πυροσβεστικό όχημα και άρτια εξοπλισμένο προσωπικό πυρόσβεσης μας απάντησε: «Είναι ενήμερη η ΕΘΕΑ και ο προεδρεύων κος Μανιατόπουλος και έχει την έγκρισή του»

Πράγματι στο όχημα FIV , που παρευρισκετο ο μοναδικός οδηγός-χειριστής χωρίς κατάλληλο προσωπικό εξοπλισμό πυρόσβεσης είχαν προστεθεί πέντε πυροσβεστήρες χειρός στους ήδη -κατά δήλωση του οδηγού- υπάρχοντες 2Χ10 lt.

Προς ενημέρωση ΕΘΕΑ - ΑΛΑ και Αγωνιζομένων σε καμμιά περίπτωση το όχημα FIV που ήταν διαθέσιμο στην πίστα δεν θα μπορούσε να χαρακτηρισθεί όχημα άμεσης επέμβασης πόσο μάλλον πυροσβεστικό όπως περιγράφεται στο παράρτημα Η του βιβλίου της χρονιάς (EΠITHPHΣH ΣTIBΩN&OPΓANΩΣH YΠHPEΣIΩN AMEΣHΣ EΠEMBAΣHΣ) ακολουθούν τα άρθρα.

6.2.2 Δεύτερη επέμβαση (εάν κρίνεται υποχρεωτική):
Tο αργότερο 30 δευτερόλεπτα μετά το ατύχημα πρέπει να βρίσκεται εκεί μιά κινητή πυροσβεστική μονάδα με τα απαραίτητα μέσα, προκειμένου να σβήσει εντελώς τη φωτιά.

6.3 Pουχισμός:
Όλο το προσωπικό που συμμετέχει στις επεμβάσεις αυτές πρέπει να φοράει πυρίμαχες στολές, μπότες, γάντια, κάσκα ή κουκούλα και προστατευτικά γυαλιά.

7 OXHMATA EΠEMBAΣEΩN
7.1 Oρισμός:

Tα οχήματα επεμβάσεων αποτελούν ένα ουσιώδη τομέα των υλικών μέσων που χρησιμοποιούνται σε ένα αγώνα ταχύτητος για άμεση βοήθεια. Tα οχήματα αυτά προσφέρουν την ειδική βοήθεια που μπορεί να χρειαστεί σε κάποιο ατύχημα που θα γίνει στην πίστα, στα pits ή στον χώρο των paddock.
7.2 Kαθήκοντα:
Tα καθήκοντα είναι:
α. Kαταπολέμιση φωτιάς: να ενεργούν σαν δεύτερη επέμβαση διαθέτοντας τα μέσα για το σβύσιμο της φωτιάς και/ή
β. Iατρική βοήθεια: να έχουν τη δυνατότητα ανάνηψης και σταθεροποίησης της κατάστασης ενός τραυματισμένου οδηγού και/ή
γ. Διάσωση: να διαθέτουν τα μέσα και τα εφόδια για να ελευθερώσουν ένα οδηγό από ένα καταστρεμμένο αυτοκίνητο.
Kατά πόσον ένα όχημα έχει μοναδικό καθήκον ή πολλαπλό, δηλαδή να αντιμετωπίζει συνδυασμό των παραπάνω ενεργειών, εξαρτάται από την ιδιομορφία της πίστας και την κρίση της Eθνικής Aθλητικής Aρχής, υπό τον όρο ότι τα οχήματα έχουν τη δυνατότητα να φτάσουν σε οποιοδήποτε σημείο της πίστας στον απαιτούμενο χρόνο και να μεταφέρουν το απαιτούμενο προσωπικό και το υλικό τους που αναφέρεται στα άρθρα 8.3.1, για αντιμετώπιση φωτιάς, 9.3.4 για ιατρική βοήθεια, 10.2 για διάσωση.
Θεωρείται ουσιώδες μέρος των καθηκόντων ενός οχήματος/οχημάτων επέμβασης τα οποία θα καλύπτουν όλες τις παραπάνω ενέργειες να ακολουθούν τη διαδρομή για τον πρώτο γύρο.
Aν όμως η ταχύτητα των οχημάτων ή το μήκος της πίστας δεν επιτρέπουν την πραγματοποίηση ενός πλήρους γύρου τότε τα οχήματα αυτά πρέπει να κάνουν όση διαδρομή μπορούν και να σταματήσουν στις προκαθορισμένες θέσεις τους.


8. YΠHPEΣIA ΠYPOΣBEΣHΣ
8.1 Oρισμός:

O σκοπός της υπηρεσίας αυτής είναι να καταπολεμά τις πυρκαγιές που προκαλούνται στην πίστα, στα pits ή στα paddocks. Για όλες τις άλλες περιοχές οι οργανωτές πρέπει να δημιουργήσουν μία ανεξάρτητη υπηρεσία, σύμφωνα με τα πρότυπα των αντιστοίχων Δημοσίων Yπηρεσιών.
8.2 Oργάνωση:
Πρέπει να τονιστεί ότι ο αποφασιστικός παράγοντας σε κάθε μάχη εναντίον της πυρκαγιάς είναι το προσωπικό και πρέπει να τονιστεί η σημασία της άρτιας εκπαίδευσής του.
Oι προσπάθειες για την πυρόσβεση πρέπει να βασίζονται στην εκπλήρωση δύο βασικών απαιτήσεων:
― να φθάνουν στον τόπο της πυρκαγιάς μέσα σε ελάχιστο χρόνο και να απομονώνουν τον οδηγό από αυτή.
― να έχουν επαρκή και κατάλληλα μέσα για να σβήνουν εντελώς τη φωτιά
Παλιά εμπειρία και διάφορες δοκιμές έχουν δείξει ότι μιά επέμβαση μπορεί να είναι περισσότερο αποτελεσματική και πρακτικά οργανωμένη αν γίνει σε δύο στάδια. Kαι ενώ τα μέσα και οι μέθοδοι ποικίλλουν στις διάφορες πίστες, πρέπει να ικανοποιούνται τα κριτήρια τόσο της πρώτης όσο και της δεύτερης επέμβασης:
1η επέμβαση: Mέσα σε 15 δευτερόλεπτα από τη στιγμή ενός ατυχήματος, ικανού να προκαλέσει φωτιά στην πίστα, πρέπει να έχουν φτάσει στον τόπο της φωτιάς δύο τουλάχιστον πυροσβέστες με φορητούς πυροσβεστήρες, που να έχουν την ικανότητα να επέμβουν με επαρκή μέσα, προκειμένου αδειάσουν το θάλαμο του οδηγού (cockpit) μέσα σε 30 δευτερόλεπτα από τη στιγμή που συνέβη το ατύχημα.
O σκοπός της πρώτης επέμβασης είναι να δημιουργηθούν οι απαραίτητες προϋποθέσεις για τη διάσωση του οδηγού.
2η επέμβαση: Σε λιγότερο από 30 δευτερόλεπτα από τη στιγμή του ατυχήματος πρέπει να βρίσκεται στον τόπο της πυρκαγιάς ένα πυροσβεστικό όχημα που να διαθέτει όλα τα μέσα για την πλήρη κατάσβεση της.
Tονίζεται με έμφαση ότι η πρώτη και η δεύτερη επέμβαση πρέπει να συνδυάζονται πλήρως διότι η ικανότητα των φορητών πυροσβεστήρων κατά την πρώτη επέμβαση είναι περιορισμένη.
8.3 Eξοπλισμός κατάσβεσης:
8.3.1 Eξοπλισμός κατά μήκος της πίστας:

Kατά μήκος και των δύο πλευρών της πίστας και σε διαστήματα των 300 M, πρέπει να τοποθετηθούν φορητοί πυροσβεστήρες, χειριζόμενοι από εκπαιδευμένο προσωπικό. Aυτό το μήκος του διαστήματος είναι το μέγιστο αποδεκτό. Eάν η τοποθέτησή τους και στις δύο πλευρές της πίστας είναι αδύνατη ή δεν θεωρείται πρακτική τότε όλοι οι πυροσβεστήρες πρέπει να τοποθετηθούν στην ίδια πλευρά της πίστας. Στην περίπτωση αυτή η μέγιστη απόσταση μεταξύ των χειριστών πρέπει να είναι 150 M. Συνιστάται η διάθεση ενός φορητού πυροσβεστήρα (χωρίς χειριστή) κάθε 50 M.
Tα K πρέπει επίσης να είναι εφοδιασμένα με συμπληρωματικούς εφεδρικούς πυροσβεστήρες.
Tαχέως κινούμενα πυροσβεστικά οχήματα, με τουλάχιστον δύο χειριστές το κάθε ένα, πρέπει επίσης να είναι αναπτυγμένα σε ασφαλή σημεία κατά μήκος της πίστας ώστε να είναι δυνατή η δεύτερη επέμβαση. Tα οχήματα αυτά πρέπει να είναι εφοδιασμένα με τέτοια μέσα ώστε u957 να έχουν τη δυνατότητα να σβήσουν εντελώς μιά φωτιά η οποία προκαλείται από βενζίνη που χύνεται, ποσότητας τουλάχιστον 40 γαλονιών. (H ικανότητα αυτή προϋποθέτει μια συνεχή ροή πυροσβεστικού υλικού το οποίο δεν πρέπει μόνο να σβήνει τη φωτιά αλλά και να μην επιτρέπει την αναζωπύρωσή της).
Συμπληρωματικός εξοπλισμός: τόσο τα K όσο και οι πυροσβέστες πρέπει να έχουν στην κατοχή τους τον ακόλουθο συμπληρωματικό εξοπλισμό:
α. εργαλεία για να επαναφέρουν αναποδογυρισμένα αυτοκίνητα, π.χ. σχοινιά, γάντζους, μακριούς λοστούς,
β. κουβέρτες ανθεκτικές στη φωτιά για να την περιορίζουν και να την καταλαγιάζουν ( διαστάσεων: 6 ft x 6 ft/ 1.80 M x 1.80 M Min ),
γ. γάντια ανθεκτικά στη φωτιά που καλύπτονται με αλουμίνιο,
δ. τανάλιες ή υδραυλικά εργαλεία ικανά να λυγίζουν λαμαρίνες και άλλα ειδικά εργαλεία για τον απεγκλωβισμό ανθρώπων παγιδευμένων μέσα σε παραμορφωμένες μάζες αυτοκίνητων,
ε. μακριά ψαλίδια (ικανά να κόβουν μεταλλικά προστατευτικά πλέγματα).
8.3.2 Eξοπλισμός στα pits ανεφοδιασμού καυσίμων:
Eκτός από τους φορητούς πυροσβεστήρες (ένας σε κάθε pit), σε κάθε έκτο pit συνιστάται η εγκατάσταση συσκευής, αποτελουμένης από δύο κυλίνδρους χωρητικότητας 30 kg έκαστος, με σωλήνα πυρόσβεσης μήκους ίσου με το μήκος τεσσάρων pits. Σε κεντρικό σημείο του χώρου των pits πρέπει να υπάρχει ένα σετ από όλα τα εργαλεία που περιγράφονται στην § 8.3.1.
Σημείωση: H φύλαξη καυσίμων στα pits δεν πρέπει να επιτρέπεται εκτός και εάν γίνεται κάτω από τις συνθήκες που αναφέρονται στον κανονισμό του αγώνα.
8.3.3 Eξοπλισμός στον χώρο του paddock:
Στο paddock καθώς και στους χώρους που χρησιμοποιούνται τόσο από τα αγωνιζόμενα όσο και από τα βοηθητικά οχήματα, τα οποία έχουν σχέση με τον αγώνα, πρέπει να υπάρχει επαρκής αριθμός πυροσβεστήρων όπως επίσης και η ευχέρεια εισόδου των κινητών μονάδων πυρόσβεσης.
8.4 Πυροσβεστική υπηρεσία για αγώνες ανάβασης:
Tα K στα οποία βρίσκονται οι κριτές πρέπει να είναι εφοδιασμένα με 3 φορητούς πυροσβεστήρες των 10 lit και με μιά κουβέρτα ειδική για το καταλάγιασμα της φωτιάς.
Eάν τα K βρίσκονται σε απόσταση 400 M ή και περισσότερο το ένα από το άλλο, τότε ανά 200 M πρέπει να τοποθετείται ένας πυροσβεστήρας.
O οργανωτής πρέπει να έχει στη διάθεση του ένα ταχύ όχημα επέμβασης εφοδιασμένο με τα εξής:
― ρούχα ανθεκτικά στη φωτιά,
― κουβέρτα ανθεκτική στη φωτιά,
― γάντζους,
― μακριά ψαλίδια,
― συσκευή οξειδίου ασετυλίνης για την κοπή λαμαρίνας,
― 2 φορητούς πυροσβεστήρες,
― οποιαδήποτε άλλη συσκευή θεωρείται απαραίτητη για ταχεία και αποτελσματική επέμβαση διάσωσης,
― ένα ιατρό ικανό να προσφέρει τις πρώτες βοήθειες μέσα στο όχημα.
Tέλος, περισσότερες συσκευές για άμεση επέμβαση και διάσωση πρέπει να είναι τοποθετημένες σε σημεία κατάλληλα επιλεγμένα και επανδρωμένα με πενταμελές προσωπικό. H εκλογή των σημείων αυτών γίνεται με βάση το μήκος της πίστας, τουλάχιστον ένα ανά τρία χιλιόμετρα.
8.5 Πυροσβεστικό υλικό:
Oι παράγοντες τους οποίους πρέπει κανείς να λάβει υπόψη του προκειμένου να διαλέξει τους πυροσβεστήρες είναι:
αποτελεσματικότητα, ταχύτητα, απουσία ολισθηρών καταλοίπων, ελάχιστη επίδραση στην ορατότητα, χαμηλή τοξικότητα, λογική τιμή.
Aν και τα παραδείγματα των δύο halon, των οποίων τα χαρακτηριστηκά καταγράφονται παρακάτω, δεν ικανοποιούν απόλυτα όλες αυτές τις απαιτήσεις, εντούτοις και οι δύο εκπροσωπούν ένα συνδυασμό των παραπάνω χαρακτηριστικών και είναι αμφότεροι με επιτυχία δοκιμασμένοι στις διάφορες πίστες.


Μετά από όλα αυτά τα γεγονότα το Δ.Σ. του ΣΟΑΑ αποφάσισε στην Γενική Συνέλευση της 4ης Οκτωβρίου να θέσει θέμα αποχής των οδηγών και από τους αγώνες ταχύτητος.

Για το Δ.Σ.

Αθήνα 25/9/06


Σκορπιός Γένος:Αρσενικό Αίγα ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από Jimmy_CaesarΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςΕπίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Jimmy_Caesar
Administrator
Administrator


Ηλικία: 56
Ένταξη: 30 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 3060
Περιοχή: Πειραιάς
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 27/9/2006, 10:28  Θέμα δημοσίευσης:  Επιστολή προς ΑΛΑ 22/8/06 Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή



Πρός την
Οργανωτική Επιτροπή του
Αγώνα Ταχύτητας 23-24/9/06
Που θα διεξαχθεί στην πίστα
Μεγάρων
Κοιν.ΕΘΕΑ

Αθήνα 22/9/06

Κύριοι,

Σας υπενθυμίζουμε τις πάγιες θέσεις του ΣΟΑΑ για την ασφαλέστερη διεξαγωγή των αγώνων ταχύτητας.

1.Οι κριτές πρέπει να απομακρυνθούν από κάθε σημείο του ασφαλτοτάπητα της πίστας , ακόμα και από την εσωτερική οριοθέτηση των στροφών. Ουδείς μπορεί να προδιαγράψει την τροχιά ενός αποσταθεροποιημένου αυτοκινήτου.
Ενοείται ότι όταν απομακρυνθούν οι κριτές είναι απαραίτητο να χρησιμοποιηθούν μεγαλύτερες σημαίες με ευκρινέστερα και έντονα χρώματα.

2.Δεν πρέπει να υπάρχει κανένα αυτοκίνητο της οργάνωσης όπως και βοηθητικά οχήματα μεταφοράς υλικών ή ιδιοκτησίας των κριτών στο εσωτερικό της πίστας. Επιτρέπεται μόνο το αυτοκίνητο του αλυτάρχη/pace car το οποίο πρέπει να σταθμεύει σε ασφαλές σημείο.

3.Ουδείς μη διαπιστευμένος από την οργάνωση δεν πρέπει να περιφέρεται στο εσωτερικό της πίστας.

4.Όλα τα υπόλοιπα μέτρα ασφαλείας που προκύπτουν από τον Γ.Κανονισμό αγώνων ταχύτητας θεωρούνται δεδομένα.

Για το Δ.Σ.


Σκορπιός Γένος:Αρσενικό Αίγα ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από Jimmy_CaesarΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςΕπίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:      
Δημοσίευση νέας  Θ. ΕνότηταςΑπάντηση στη Θ. Ενότητα Επισκόπηση προηγούμενης Θ. ΕνότηταςEmail σε έναν Φίλο.Κατάλογος μελών που έχουν επισκεφθεί αυτό το θέμαΑποθήκευσε αυτό το δημοσίευμα σαν αρχείοPrintable versionΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΕπισκόπηση επόμενης Θ. Ενότητας

Επισκόπηση επόμενης Θ. Ενότητας
Επισκόπηση προηγούμενης Θ. Ενότητας
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ΄αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ. Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ΄αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ΄αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ. Συζήτησης
Εσείς δεν μπορείτε να προσθέσετε Συνημμένα αρχεία σ΄ αυτή τη Δ.Συζήτηση
Εσείς μπορείτε να κάνετε μεταφόρτωση αρχείων σ΄ αυτή τη Δ.Συζήτηση


Ασφάλεια Πινάκων

25470 Επιθέσεις που εμποδίζονται
Powered by phpBB2 Plus, phpBB Styles and Kostenloses Forum based on phpBB © 2001/6 phpBB Group
FI Theme :: Mods and Credits :: Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες