Συχνές Ερωτήσεις  •  Αναζήτηση  •  Αρχική Σελίδα  •  Forum  •  Album  •  Επιλογές  •  Εγγραφή  •  Προφίλ  •  Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας  •  Σύνδεση
 
 
Επισκόπηση επόμενης Θ. Ενότητας
Επισκόπηση προηγούμενης Θ. Ενότητας

Δημοσίευση νέας  Θ. ΕνότηταςΑπάντηση στη Θ. Ενότητα Επισκόπηση προηγούμενης Θ. ΕνότηταςEmail σε έναν Φίλο.Κατάλογος μελών που έχουν επισκεφθεί αυτό το θέμαΑποθήκευσε αυτό το δημοσίευμα σαν αρχείοPrintable versionΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΕπισκόπηση επόμενης Θ. Ενότητας
Συγγραφέας Μήνυμα
speedloader
μαμά
μαμά


Ηλικία: 46
Ένταξη: 26 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 98

greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 4/6/2006, 16:11  Θέμα δημοσίευσης:  Eντυπώσεις από 53ο Ράλι Ακρόπολις Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

Ας ανοίξω κι εγώ ένα θέμα για πρώτη φορά για να γράψουμε τις εντυπώσεις μας από το 53ο Ράλι Ακρόπολις.

Μετά από 2 μέρες γεμάτες πολύ χώμα (μα πάρα πολύ χώμα), και πολύ πέτρα σε ένα Ακρόπολις που δεν είχε τόσο σε ειδικές διαδρομές όσο και κόσμο τη αίγλη των προηγουμένων, κατάφερα να έχω πολλά πλάνα από πολλά αυτοκίνητα thanx to Jimmy Ceasar, ο οποίος ήταν ο καμεραμαν και ο οδηγός του αυτοκινήτου για το WRC TVcrew Laughing (εννοώ το corsaκι του Δημήτρη που έφαγε πολύ κοπάνημα στις ειδικές διαδρομές και τις διάφορες «κοπάνες» αλλά τα κατάφερε πολύ καλά).

Ακόμα και από χαντάκι βάθους πάνω από 50cm κατάφερε και βγήκε όταν έπεσε η πίσω ρόδα του προσπαθώντας βραδιάτικα να βρούμε σωστό σημείο στην Κινέτα για να δούμε καλά τον αγώνα το πρωϊ.

Όσο για τους οδηγούς:
Ο Loeb οδηγούσε σαν σε καρτ στο χώμα και ήταν γραμμάτος, χωρίς να απειλήσει πουθενά τον Gronholm, ενώ ο Solberg το δίπλωνε παντού.

Πολλά μπράβο και στους δικούς μας οι οποίοι έδωσαν το παρών και σ' αυτό το ράλι σκορπίζοντας θέαμα τερματίζοντας ή όχι.

Όσο γι αυτούς που δεν ήρθαν banghead



Σόρρυ αν έγραψα πολλα και κούρασα. Rolling Eyes
Αλλά 1ο τόπικ ήταν, να μην ξεφύγω κι εγώ λιγάκι Laughing Laughing


Υδροχόος Γένος:Αρσενικό Άλογο ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από speedloaderΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματος
Hector
1o στάδιο
1o στάδιο


Ηλικία: 39
Ένταξη: 08 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 195
Περιοχή: COVENTRY...
blank.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 4/6/2006, 16:23  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

Εγω βρεθηκα στην SS του οακα,στις 2 ειδικες του Υμητου,
και το σαββατο στο service.Μου αρεσε η SS αλλα μεχρι που ειδα
τα αυτοκινητα στο χωμα.Απιστευτο το πως φρεναρουν και στριβουν,
πανω στις κοφτερες πετρες του Υμητου.

_________________
Congratulations! Your place at Coventry University to study Motorsport and Powertrain Engineering has been confirmed...

Ζυγός Γένος:Αρσενικό Αρουραίος ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από HectorΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςMSN Messenger
bril
2ο στάδιο
2ο στάδιο


Ηλικία: 41
Ένταξη: 20 Νοέ 2005
Δημοσιεύσεις: 339
Περιοχή: ΚΥΨΕΛΗ
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 4/6/2006, 17:38  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

Ζηλευω, εγω οτι ειδα απο τηλεοραση. Sad


Υδροχόος Γένος:Αρσενικό Σκυλί ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από brilΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματος
asyrigos
1o στάδιο
1o στάδιο


Ηλικία: 49
Ένταξη: 17 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 115

japan.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 4/6/2006, 23:32  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

Πέμπτη SS ΟΑΚΑ που δεν ήταν όπως πέρυσι αφού είχε το μισό κόσμο. Παρόλα αυτά ήταν καλά, με αποκορύφωμα τα ιστορικά για όσους έμειναν μέχρι το τέλος. Αξιζε!

Σάββατο Ψάθα 1 και Κινέττα 2 όλα τα λεφτά, αφού τα αγωνιστικά πέρναγαν ΤΕΖΑ! Μας έδειξε και η ΕΤ1 να κρεμιόμαστε από ένα λοφάκι στην Ψάθα το Σάββατο το βράδυ. Βέβαια ΔΕΝ είχε πολύ κόσμο στις ειδικές και μιλάμε για ΠΟΛΥ κοπάνημα με μηχανή για να τις προσεγγίσουμε.... Οι διαδρομές όμως είχαν απίστευτη θεά.

Η SS την Κυριακή μια απογοήτευση. Δε φαίνεται να δούλεψε η αλλαγή, ο κόσμος δεν ήρθε είτε γιατί ήταν ακριβό το εισητήριο, είτε γιατί έγινε 2 φορές, είτε απλά γιατί προτίμησαν τις παραλίες.

_________________
2002 MR-S L(ift) edition
VVTL-i inside
--------------------
"Men with guts attack the corners!" Keitchi "Dori Dori" Tsuchiya

Λέων Γένος:Αρσενικό Τίγρης ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από asyrigosΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματος
Hil
3ο στάδιο
3ο στάδιο


Ηλικία: 42
Ένταξη: 14 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 872
Περιοχή: Π. Φάληρο/BEERLAND
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 4/6/2006, 23:52  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

Δυστηχώς λόγω κάποιου προβλήματος υγείας δεν μπόρεσα
να ακολουθήσω τους Jimmy, Speedloader!!
Είμαι σίγουρος πως περάσατε καλά Wink ! Θα μυηθώ άλλη
φορά Laughing !! Ό,τι είδα από την ΕΤ1 και 5 αυτοκίνητα που με προσπέρασαν
με το φορτηγό στη Μάνδρα!! Twisted Evil
Χθες το Ο.Α.Κ.Α. ήταν σχεδόν άδειο! Ωραίο θέαμα, η Παπαρίζου νομίζω
πως δεν κόλλαγε και η απαράδεκτη ΕΤ1 που έδειξε μόνο τους οδηγούς
του παγκοσμίου πρωταθλήματος, και περίμενα να δω Έλληνες και
ιστορικά αυτοκίνητα Mad !! Ο Σταθάκης τα έχωνε κανονικά στα σχόλια που έκανε! Έλεγε πως ο κόσμος δεν ήρθε για να δει κάποια να τραγουδάει αλλά για να ακούσει και να δει αγωνιστικά αυτοκίνητα, περίμενε καλύτερη οργάνωση, κτλ Wink !!!!


Ζυγός Γένος:Αρσενικό Κόκορας ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από HilΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςΑποστολή emailΕπίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
johanndelta
Επισκέπτης






ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 5/6/2006, 08:27  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

Ποτε δεν ημουν φιλος των ραλι, ειδικα των χωματινων. Ετσι παρολες τις "προσφορες" φιλων ουδεποτε εχω παει σε ακροπολις ή σε καποιο αλλο ραλι (περα απο ενα αττικο για χαρη του Βαγγελακη -δεν τον ξερετε ολοι- και του Μιχαλοκορσα.). Και Ριτσωνα αντε επειδη ειναι διπλα απο το σπιτι μου. Παρολη την...ασχετοσυνη μου λοιπον το μονο σιγουρο ειναι πως η παρακολουθηση της SS την Κυριακη απο την τηλεοραση ηταν ο,τι εμετικοτερο εχω δει ως τωρα, με την εξαιρεση των αυτοκινητων βεβαια. Ορθως ο Αρης Σταθακης τα "εχωνε", ηταν ενα αμπλα-ουμπλα συνοθυλευμα μουσικων κλπ που δεν αξιζε καν τον κοπο και ορθως απειχαν οι θεατες. Η αποθεωση: Την στιγμη της απονομης, και κατα την ωρα των εθνικων υμνων πεταχτηκε μια ρεπορτερ για να μας πει οτι η Παπαριζου θα τραγουδησει το Number 1 και το Ζιγκολο Shocked Laughing

Απλα εκλασα στο γελιο. Για να μην αναφερθουμε στον αλλο μαρκουτσοφορο που "επαιρνε συνεντευξη" απο καθε τερματισαντα οδηγο. ΕΛΕΟΣ!!!! Ουτε Lower του Michigan δεν ειχε ο τυπος. Α-Θ-Λ-Ι-Ο!!!

ΥΓ: Εννοειται πως στην "καλη" SS της Πεμπτης δεν υπηρξε απευθειας μεταδοση. (κλασσικα μπηκε ντοκυμαντερ "πως το κανουν οι κορμορανοι στα νησια Γκαλαπαγκος" - ή εκεινα τα αμιμητα που δειχνουν σπιτια και οι ιδιοκτητες καμαρωνουν για τον..."υφερποντα μετασουρεαλιστικο εξπρεσιονισμο" που εκφραζουν) Twisted Evil
Στην αθλητικη ενημερωση το θεμα μας ηταν ποια παλτα ψωνισαν ο ΠΑΟ και ο Ολυμπιακος απο τον Χουνταλα. Εχει εκπτωσεις το καλοκαιρι... Wink
Α, και τελευταιο θεμα, το Ακροπολις!!! Τι λες ρε παιδι μου...

Αμα το χασετε ομως και μετα φιλοξενουμε το παγκοσμιο πρωταθλημα θεριζοαλωνιστικων θα σας πω εγω ξεφτιλες... Evil or Very Mad

Οσο δε για το πειραμα..."φερνω τον αγωνα το πολυ 70χλμ απο το Ολυμπιακο Σταδιο αλλα κατα τα αλλα κλειδαμπαρωνω τους θεατες μεσα στις ειδικες και στα 2 περασματα και γενικα κανω ο,τι μπορω για να μη μαζευτει κοσμος" ουδεν σχολιον. Χαρα στο κουραγιο ολων οσοι ξενυχτουν στα βουνα για αυτη την υποθεση...


  
Jimmy_Caesar
Administrator
Administrator


Ηλικία: 56
Ένταξη: 30 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 3060
Περιοχή: Πειραιάς
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 5/6/2006, 14:18  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

Εγώ θα σας κουράσω λίγο.

Κεφάλαιο 1ο : Μέχρι την ΕΔ.
Ξεκίνημα την Πέμπτη το βράδυ μαζί με τον Τανάσεφ ΑΚΑ Speedloader με περισσή διάθεση και συγκρατημένη αισιοδοξία για ένα πολύ καλό Ακρόπολις. Διάθεση γιατί μετά από 365 μέρες και ένα σκυλί πρόκειται να ξαναπαρακολουθήσουμε τον αγαπημένο μας αγώνα και να ξαναβιώσουμε την υπέροχη ταλαιπωρία του Ακρόπολις.
Μετά από ασυνήθιστα λίγα χιλιόμετρα Εθνικής Οδού και ακόμα πιο λίγα επαρχιακού δρόμου, βρεθήκαμε να μπαίνουμε μέσα στην ΕΔ Σκούρτα από το τέλος της, όπως δηλαδή θα ξεκινούσε η ΕΔ Αυλώνας, την Κυριακή. Οπως κάθε χρονιά την τελευταία δεκαετία, οδηγήσαμε και πάλι μέσα στις ΕΔ από τη νύχτα της προηγούμενης μέρας μια που ο Θανάσης ήταν πολύ καλός συνοδηγός και παρέα και το Corsaκι έδειχνε να μην καταλαβαίνει τίποτα, προσπερνώντας ό,τι κυκλοφορούσε, εκτός από μηχανές.

Κεφάλαιο 2ο : Πρίν την ΕΔ Σκούρτα.
...ή μάλλον Αυλώνα?
Ισως ό,τι χειρότερο έχω δει όλα αυτά τα 22-23 χρόνια που παρακολουθώ το Ακρόπολις από κοντά!
Αχρωμη, άοσμη και άγευστη.
Χωρίς ωραίο δρόμο για τον οδηγό, δεν τον άφηνε να ευχαριστηθεί τη διαδρομή και να παίξει με το αυτοκίνητο. Οσο για τον θεατή, μάλλον θα νόμιζαν ότι δεν υπάρχει τέτοιο είδος, γιατί 3-4 ωραία σημεία ήταν απαγορευμένα προς θέαση λόγω επικινδυνότητος. Χμμμμ
Αν σκεφτώ λίγο και το "έξυπνο" εύρημα του Υμηττού όπου όντως απαγορεύονταν οι θεατές, θα αρχίσουν να με πιάνουν τα νεύρα μου!
Τέλος πάντων αφού κάναμε όλη την ΕΔ και γυρίσαμε λίγο πίσω, βρήκαμε ένα παλιοσημείο που φαινόταν καλό, περίπου στο 2.5km. Κλειστή αριστερή σε κλειστή αριστερή, και αμέσως δεξιά σε ευθεία και δεξιά πατημένη σε αριστερή ανηφοριά. Αγκυροβολήσαμε εκεί λοιπόν κατά τη 1 το βράδυ της Πέμπτης. Στήσαμε τη σκηνούλα μας μέσα στο κρύο (γιατί ο Θανάσης ήθελε απ'έξω άνεση κι από μέσα εμφάνιση) και την πέσαμε για ύπνο κατά τις 2:30-3. Δυστυχώς, λίγο ο πολύς αέρας, λίγο οι πολλές ανωμαλίες (του εδάφους), δεν καταφέραμε να κλείνουμε μάτι περισσότερο από 15-20' κάθε φορά.
Ας είναι, σε λίγες ώρες ξεκινούσε το Ακρόπολις.
Ποιός χρειάζεται ύπνο?
Ακόμα και η βροχούλα που έριξε κάποιες στιγμές καλοδεχούμενη ήταν γιατί δεν σκεπτόμαστε αν βραχούμε, αλλά ότι θα δούμε περισσότερο θέαμα!

Κεφάλαιο 3ο : Η ΕΔ Σκούρτα.
Αν μέναμε με την εντύπωση που μας άφησε αυτό το πρώτο κομμάτι που είδαμε στην SS Σκούρτα 1, μάλλον θα αναθεματίζαμε την ώρα και τη στιγμή που ξεκινήσαμε. Ενα χάλι και μισό (ενάμισυ χάλι δηλαδή). Πάλι καλά που μετά το τέλος καταφέραμε να φύγουμε με αποφασιστικές κινήσεις και να πάμε σε ένα άλλο σημείο, κάπου στη μέση της ειδικής, που σίγουρα ήταν πολύ καλύτερο από το... τίποτα του πρώτου περάσματος. Ηταν μια καλή αριστερή κατηφορική φουρκέτα μετά από δεξιά και 150. Το θέαμα ήταν αρκετά καλό, αλλά για κάποιον λόγο οι οδηγοί ήταν πολύ κρατημένοι. Οι λιγοστοί και πάλι θεατές τα ρίχναμε συχνά-πυκνά σε όποιους διάλεξαν το σπαστήρι αυτό που ακόμα και στην κατηφόρα απαγόρευε τις ταχύτητες και το θέαμα, ανώ και οι οδηγοί θα έπρεπε να φυλάγονται πολύ για να μπορέσουν να συνεχίσουν.
Τέλος πάντων τελείωσε και αυτή η ΕΔ.

Κεφάλαιο 4ο : Επιστροφή στη βάση.
Αργά το απόγευμα αποφασίσαμε να γυρίσουμε πίσω για λίγο για να κάνουμε το μπάνιο μας και να διώξουμε το χώμα και τις μέτριες εντυπώσεις που μας είχε γεμίσει η πρώτη αυτή μέρα του Ακρόπολις 06. Ενας σύντομος ύπνος και «ξανά προς τη δόξα τραβά». Στις 23:30 ξεκινήσαμε προς Κινέτα. Κάτι μας έλεγε ότι εκεί θα αποζημιωθούμε!

Κεφάλαιο 5ο : Πρίν την ΕΔ Κινέτα.
Είχαμε πει ότι δεν θα στήναμε σκηνή το βράδυ κι έτσι είχαμε αρκετή ώρα να βρούμε το ιδανικό σημείο. Και πραγματικά, ξεκινήσαμε την ΕΔ Κινέτα από την αρχή της. Μόλις καταφέραμε να τη βρούμε δηλαδή, γιατί όπως και στην προηγούμενη ΕΔ η σήμανση από την Οργάνωση ήταν... χμμμμ... ελλειπής!
Μα τι ειδική ήταν αυτή???
Θύμιζε πολύ Βωξίτες! Πολύ καλό χώμα που εναλλασσόταν σε ανηφόρες-κατηφόρες, στροφές, φουρκέτες, γρήγορη αλλά και τεχνική. Χάρμα! Κάθε οδηγός θα νόμιζε ότι ήταν στον Παράδεισο! Πολλά καλά σημεία θέασης που θα ανέβαζαν ακόμα και τον πιο απαιτητικό θεατή στα ουράνια. Ναι! Ετσι έπρεπε να είναι κάθε ΕΔ που... σέβεται τον εαυτό της!
Πήγαμε από δώ, πήγαμε από κεί, ψάξαμε, περάσαμε μερικές φορές από κοπάνες-σπαστήρια μόνο για 4x4 και εντούρο και τελικά αφού καλύψαμε τα 25 από τα 37km της ΕΔ βρήκαμε τα 2 σημεία που θα καταλήγαμε να παρακολουθήσουμε. Μέσα στο μαύρο σκοτάδι (ναι, ήταν κατάμαυρο, πίσσα, κατράμι, πώς αλλιώς να το πώ?) κάποια στιγμή, σε μια φουρκέτα όπου αργότερα έμελλε να δούμε κάποια περάσματα, κάνοντας μια όπισθεν για να γυρίσουμε να δούμε τί βλέπει κανείς από εκείνο το σημείο, βρέθηκε το Corsaκι να κοιτάζει λίγο στον ουρανό, μια και η πίσω αριστερή είχε πέσει σε ένα χαντάκι 50 πόντων – μπορεί και 52.5, δεν είμαι σίγουρος, είχε μαύρο σκοτάδι (κατάμαυρο, πίσσα, κατράμι, όπως θα έχετε μάθει ως τώρα). Δεν χάνουμε την ψυχραιμία μας και με αποφασιστικές κινήσεις του... Θεού, βάλαμε πρώτη και βγήκαμε σαν να μην είχε γίνει τίποτα!!! Δεν καθόμαστε στ’αυγά μας όμως, και μετά από κανένα χλμ κατεβήκαμε μια απότομη κατηφόρα περίπου 30-40 μοιρών της ειδικής πανηγυρίζοντας. Δεν είχαμε σκεφτεί όμως ότι θα έπρεπε να την ξανανεβούμε. Η πρώτη προσπάθεια ήταν άκαρπη, αφού ΚΑΙ τα 45 άλογα του τουτού κάπου εκεί στη μέση σφύριζαν αδιάφορα. Μετά όμως από ένα δυνατό μαστίγωμα και αφού είδαν ένα μεγάλο Jeep να περνά σχετικά εύκολα έκαναν την ανάγκη φιλοτιμία και ανέβηκαν χωρίς την παραμικρή δυσκολία την γεμάτη πέτρες μεγάλη ανηφόρα. Σε λίγο βρεθήκαμε να κοιμώμαστε μέσα στο αυτοκίνητο, σε μια περίπου ερημική τοποθεσία (μύησης) και μετά από 4 ωρίτσες ετοιμαστήκαμε να... φάμε το χώμα της ζωής μας!

Κεφάλαιο 6ο : Η ΕΔ Κινέτα.
Χώμα, χώμα, χώμα, χώμα, χώμα!
Η χαρά του συνειδητοποιημένου θεατή του Ακρόπολις.
Ενα πολύ καλό σημείο, στο 12km, με λιγοστό (!) κόσμο που μας άφησε πολύ καλές εντυπώσεις. Αριστερή, 100, σε δεξιά και αμέσως αριστερή, όλες δευτέρες, και πατημένη. Εμείς βλέπαμε το Sάκι, όπου η κατηφόρα βοηθούσε τα λαχανιασμένα άλογα να τρέξουν καγκελωμένα λίγο παραπάνω. Πολύ (φτού) χώμα (φτού) βέβαια (φτού) αλλά όλα καλά (φτούυυ).
Τελειώνοντας το πρώτο πέρασμα των αυτοκινήτων, φύγαμε γρήγορα και εγκατασταθήκαμε στο δεύτερο σημείο που είχαμε επιλέξει, λίγο μετά το 23km, για να παρακολουθήσουμε την Κινέτα 2.
Μια πολύ γρήγορη ελαφρά κατηφορική σχεδόν ευθεία, σε ελαφρά πατημένη αριστερή με μικρό γιάμπ, σε πατημένη δεξιά και αριστερή πολύ σφικτή φουρκέτα. Εκεί το χώμα ήταν πολύ λίγο και είδαμε άνετα και από πολλές γωνίες και σημεία τους μάγκες με τα τιμόνια που πολύ πολύ ζηλεύω να περνούν με πολλά από μπροστά μας και να εξαφανίζονται με τρομερούς βρυχηθμούς μετά από λίγες στροφές. Οι πυροβολισμοί του ενός μπερδεύονταν με τα φτερνίσματα του επόμενου και έτσι πέρασαν 2 ώρες γεμάτες καλό θέαμα,

Κεφάλαιο 7ο : Η Επιστροφή.
Η ημέρα είχε τελειώσει και ικανοποιημένοι επιτέλους πήραμε την απόφαση να γυρίσουμε, μια και κάποιες υποχρεώσεις που προέκυψαν τελικά δεν μας άφησαν να πάρουμε γεύση και την Κυριακή. Η ελλειπής σήμανση δεν μας εμπόδισε να βγούμε τελικά στην Εθνική Οδό και να επιστρέψουμε σπίτι.

Κεφάλαιο 8ο : Εντυπώσεις.
Το Ακρόπολις 06 τελείωσε.
Συνοψίζοντας τις απολύτως προσωπικές εντυπώσεις μου αλλά και όσα άκουγα από τον κόσμο που συναντούσαμε, θα έλεγα ότι:
Α/ Το επίπεδο ασφαλείας ήταν το καλύτερο από κάθε άλλη χρονιά που έχω παρακολουθήσει, με πολύ διαβασμένους κριτές και προσωπικό ασφαλείας. Αυτό είναι κάτι πάρα πολύ σημαντικό και αξίζουν συγχαρητήρια στους οργανωτές που έδειξαν ότι το εξαιρετικό περσυνό επίπεδο όντως μπορούσε να ξεπεραστεί! Μπράβο!
Β/ Οι «φιέστες» των SSS στο ΟΑΚΑ ήταν μεγάλη αποτυχία, γιατί, όπως πολύ εύστοχα παρατηρούσε ο Αρης Σταθάκης, ο κόσμος θέλει να δεί και να ακούσει τα αγωνιστικά αυτοκίνητα και όχι μια κοσμοπολίτικη εκδήλωση χωρίς ουσία. Ισως οι οργανωτές να είχαν σκοπό να διασκεδάσουν το παγκόσμιο τηλεοπτικό κοινό με την Ελενα Παπαρίζου και το Νίκο Αλιάγα και όπως πάντα να βάλει κάποιους να αποδείξουν ότι ξέρουν να μιλούν και πάνω από τον ήχο των αυτοκινήτων την ώρα που τρέχουν.
Εμείς όμως είμαστε Ελληνες και το Ακρόπολις θέλουμε να το χαιρόμαστε σε όλες τους τις διαστάσεις!
Γ/ Το σφικτό ωράριο κάθε μέρας μπορεί να ωφέλησε την οργάνωση από πλευράς χρόνου και ελέγχου της μετακίνησης του κόσμου, ενώ η μέρα άρχιζε αργότερα και τελείωνε νωρίτερα, όμως...
Εμείς είμαστε Ελληνες, το Ακρόπολις είναι ο Εθνικός μας αγώνας και περιμένουμε 360 μέρες για να ξεκινήσει για να το παρακολουθήσουμε! Οχι για να μάθουμε τα αποτελέσματα από το ραδιόφωνο ή την τηλεόραση.
Δ/ Η σήμανση στους δρόμους πρόσβασης των ΕΔ ήταν ελλειπέστατη. Καμία σχέση με πέρσυ και πρόπερσυ που δεν χανόσουν με τίποτα.
Εμείς όμως είμαστε Ελληνες και έχουμε μάθει πάντα να καταφέρνουμε να φτάσουμε στον προσδιορισμό μας.
Ε/ Οι ΕΔ ήταν κατά πολύ υποδεέστερες, με εξαιρέσεις βέβαια, των προηγούμενων ετών (ταπεινή μου άποψη) και ίσως ο σχεδιασμός έγινε με βάση τις απαιτήσεις ξένων κέντρων, ίσως με κάποια άλλα «εθνικά» κριτήρια, αλλά...
Εμείς είμαστε Ελληνες και τα δικά μας πράγματα τα κάνουμε επιτυχημένα με τους δικούς μας τρόπους και χαιρόμαστε την επιτυχία τους όπως έχουμε αποδείξει.
ΣΤ/ Ο κόσμος ήταν σε αριθμό το 1/10 άλλων ετών. Τόσο οι πολύ περιορισμένες προσβάσεις θεατών, οι απαγορεύσεις και οι ακατάλληλες προς θέαση ΕΔ, όσο και ο χώρος που έγινε το φετεινό Ακρόπολις, περιόρισαν τρομερά το πλήθος που για πρώτη φορά δεν ξεχύθηκε να δει από κοντά τον αγαπημένο του αγώνα, γιατί...
Εμείς εδώ είμαστε Ελληνες, και αν δεν μας αρέσει κάτι που είναι λάθος, το δείχνουμε μέχρι να γίνει αντιληπτό και να διορθωθεί.

Κεφάλαιο 9ο : Επίλογος.
Το Ράλλυ Ακρόπολις είναι το πιο αγαπημένο θέαμα των Ελλήνων. Εκατοντάδες χιλιάδες είναι οι θεατές που κάθε χρόνο ξεχύνονται για 3 μέρες στα βουνά για να το παρακολουθήσουν, περισσότεροι από οποιοδήποτε άλλο θέαμα.

Τουλάχιστον μέχρι πέρσυ, γιατί φέτος μου θύμιζε σκωροφαγωμένη πρώην πανάκριβη εξοχική βίλλα που σίγουρα δεν θα αντέξει να δει πολλά καλοκαίρια ακόμα αν δεν ανακαινιστεί πλήρως και μάλιστα σύμφωνα με όσα θέλει ο ιδιοκτήτης και όχι οι γείτονες.
Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω γιατί οι εξαιρετικές και βραβευμένες προηγούμενες διοργανώσεις έπρεπε να αλλάξουν σε κάτι που από πριν είχε αμφίβολη επιτυχία.

Ελπίζω το Ράλλυ Ακρόπολις 07 να επανέλθει στα γνωστά, κορυφαία επίπεδα για να το χαιρόμαστε κάθε χρόνο, αλλιώς θα φτάσουμε στο σημείο να απέχει ακόμα και ο τελευταίος φανατικός. (λέτε αυτό να είναι το ζητούμενο?)

Ραντεβού στο Ράλλυ Ακρόπολις 07 .

360 και σήμερα !!!
Very Happy

_________________
Fun Is Not A Straight Line

Σκορπιός Γένος:Αρσενικό Αίγα ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από Jimmy_CaesarΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςΕπίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:      
Δημοσίευση νέας  Θ. ΕνότηταςΑπάντηση στη Θ. Ενότητα Επισκόπηση προηγούμενης Θ. ΕνότηταςEmail σε έναν Φίλο.Κατάλογος μελών που έχουν επισκεφθεί αυτό το θέμαΑποθήκευσε αυτό το δημοσίευμα σαν αρχείοPrintable versionΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΕπισκόπηση επόμενης Θ. Ενότητας

Επισκόπηση επόμενης Θ. Ενότητας
Επισκόπηση προηγούμενης Θ. Ενότητας
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ΄αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ. Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ΄αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ΄αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ. Συζήτησης
Εσείς δεν μπορείτε να προσθέσετε Συνημμένα αρχεία σ΄ αυτή τη Δ.Συζήτηση
Εσείς δεν μπορείτε να κάνετε μεταφόρτωση αρχείων σ΄ αυτή τη Δ.Συζήτηση


Ασφάλεια Πινάκων

25470 Επιθέσεις που εμποδίζονται
Powered by phpBB2 Plus, phpBB Styles and Kostenloses Forum based on phpBB © 2001/6 phpBB Group
FI Theme :: Mods and Credits :: Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες