Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Jimmy_Caesar
Administrator
Ηλικία: 56
Ένταξη: 30 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 3060
Περιοχή: Πειραιάς
|
|
Η ΟΤΟΜΟΤΟ είναι και συνεργάτης μας!!!
Εχεις ιδέα που μπορώ να βρώ την πάστα κοντά στα μέρη μου?
ΤΗΧΧΧΧ
|
|
|
|
_________________ Fun Is Not A Straight Line
|
|
|
|
|
MythosGR
μαμά
Ηλικία: 39
Ένταξη: 10 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 25
|
|
Γιατι δεν δοκιμαζεις σε καποια αντιπροσωπια...Οποιαδηποτε.Φανταζομαι ολες χρησημοποιουν καποιο αντιστοιχο υλικο...
|
|
|
|
_________________ www.trackday-special.gr
ΤOYOTA Starlet GT Turbo - Super1600 Eater!
|
|
|
|
|
Hector
1o στάδιο
Ηλικία: 39
Ένταξη: 08 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 195
Περιοχή: COVENTRY...
|
|
Με καποια $$ που εχω μπορω να βαλω 2-3 πραγματακια στο saxo
και θελω την γνωμη σας πανω σε αυτο.
1ο:Στενα 270lb (320ε)
2ο:Σολινακια-υγρα-δισκους-τακακια (230-250ε)
3ο:Silentbloks powerflex μπροστα (80ε) πισω (100ε)
4ο:Πισω ραβδους 22mm απο 19mm (300ε)
5ο:Καινουρια εκκεντροφορια 282 10,2 (600ε)
Καλα ως εδω αλλα παμε και στο αλλα...
Για το 1ο:Μου την λεει ο bro οτι θα χαλανε πιο γρυγορα τα κονι αλλα τα ελατηρια που φοραω ειναι μουφες.
Για το 2ο:Χρειαζομαι φρενα γιατι δεν πιανουν τωρα τα εχω σκισει στα μεγαρα.
Για το 3ο:Μου λεει ο Μανος που τα φοραει οτι δεν κανουν τπτ
Για το 4ο:Πρεπει να εχω και στενα για ραβδους.
Για το 5ο:Πρεπει να δωσω και τα μπουμπακια και μετα θελει αλλο προγραμμα.
Στο διαταυτα προς το παρων εχω 400ε ποιον συνδιασμο να διαλεξω?
|
|
|
|
_________________ Congratulations! Your place at Coventry University to study Motorsport and Powertrain Engineering has been confirmed...
|
|
|
|
|
Braker
1o στάδιο
Ηλικία: 46
Ένταξη: 09 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 109
Περιοχή: Αθήνα
|
|
Θα σε συμβούλευα να βάλεις στην άκρη τα 400 euro να μαζέψεις και άλλα χρήματα και:
1. Αλλάζεις τελείως τα φρένα σου (Δαγκάνες, σωληνάκια, δίσκους, τακάκια κτλ)
2. Βάζεις τους εκκεντροφόρους και το πρόγραμμα.
|
|
|
|
_________________ Speed Yellow Killer Bee
|
|
|
|
|
Jimmy_Caesar
Administrator
Ηλικία: 56
Ένταξη: 30 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 3060
Περιοχή: Πειραιάς
|
|
Σε συμβουλεύω:
α/ Να πας να αλλάξεις τα $$ και να τα κάνεις €€ (συμφέρει αυτή την εποχή)
β/ Να κάνεις βόλτες στα Μέγαρα μπας και στρώσεις λίγο την οδήγησή σου (χι χι χι) και να μετρήσεις χρόνο
γ/ Μόλις το κάνεις αυτό να κάνεις με τη σειρά 2 (το 1 του Χάρη) και μετά 1+4
δ/ Μετά από κάθε αλλαγή να ξαναπάς στα Μέγαρα και να ξαναπροσπαθήσεις γιατί ακόμα δεν έγινες οδηγάρα (και ούτε θα γίνεις).
Α! και να ξαναμετρήσεις χρόνο για να δεις τις διαφορές.
|
|
|
|
_________________ Fun Is Not A Straight Line
|
|
|
|
|
Hector
1o στάδιο
Ηλικία: 39
Ένταξη: 08 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 195
Περιοχή: COVENTRY...
|
|
Το οτι δεν ειμαι οδηγαρα ειναι σιγουρο αλλα δεν κολλαει στην ερωτηση που εκανα.
Το αμαξι στην πιστα θα παει οσες φορες παμε ολοι μαζι,μονος μου δεν παω.
Οποτε περισσοτερο στο δρομο θα κυκλοφοραει.
Βraker εχω 266mm απο 206gti τωρα οποτε δεν θελω αλλες δαγγανες.
|
|
|
|
_________________ Congratulations! Your place at Coventry University to study Motorsport and Powertrain Engineering has been confirmed...
|
|
|
|
|
Braker
1o στάδιο
Ηλικία: 46
Ένταξη: 09 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 109
Περιοχή: Αθήνα
|
|
Hector Έγραψε: | Βraker εχω 266mm απο 206gti τωρα οποτε δεν θελω αλλες δαγγανες. |
Είχα αλλάξει τα πάντα στα φρένα μου εκτός από δαγκάνες και “νόμιζα” ότι είδα διαφορά. Τελικά η διαφορά ήρθε όταν άλλαξα και τις δαγκάνες.
|
|
|
|
_________________ Speed Yellow Killer Bee
|
|
|
|
|
Hector
1o στάδιο
Ηλικία: 39
Ένταξη: 08 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 195
Περιοχή: COVENTRY...
|
|
σορυ ισως δεν το εκανα κατανοητο.Εχω βαλει μεγαλυτερες δαγγανες.
|
|
|
|
_________________ Congratulations! Your place at Coventry University to study Motorsport and Powertrain Engineering has been confirmed...
|
|
|
|
|
Jimmy_Caesar
Administrator
Ηλικία: 56
Ένταξη: 30 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 3060
Περιοχή: Πειραιάς
|
|
Βρε μπουμπούνα Εκτωρα ίσα ίσα που εδώ μέσα ΔΕΝ είμαστε οδηγάρες (πρώτα απ'όλους εγώ, το ξέρω...) και προσπαθούμε να γίνουμε.
Αυτό που σου είπα (πέραν της πλάκας) είναι ότι τη διαφορά τελικά θα την καταλάβεις σίγουρα σε αντικειμενικές μετρήσεις σε κλειστή και ελεγχόμενη διαδρομή που κάνεις με τις ίδιες συνθήκες και την ξέρεις καλά (Μέγαρα) και όχι ανάλογα με την αίσθηση που σου δημιουργεί κάποια αλλαγή που θα κάνεις στο τουτού σου.
|
|
|
|
_________________ Fun Is Not A Straight Line
|
|
|
|
|
Hector
1o στάδιο
Ηλικία: 39
Ένταξη: 08 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 195
Περιοχή: COVENTRY...
|
|
Ναι ρε φιλε Δημητρη μια χαρα τα λες και πολυ σωστα.
Αλλα μετα τις μετρισεις στα μεγαρα τα σερβισε τα λαστιχα και τα καινουρια φρενα που θα γινουν λαμπαδες ποιος θα τα αλλαξει παλι?
|
|
|
|
_________________ Congratulations! Your place at Coventry University to study Motorsport and Powertrain Engineering has been confirmed...
|
|
|
|
|
Jimmy_Caesar
Administrator
Ηλικία: 56
Ένταξη: 30 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 3060
Περιοχή: Πειραιάς
|
|
Εγώ φίλε προσφέρομαι να σε βοηθήσω και να κάνω τις αλλαγές.
Επίσης πάμε παρέα Μέγαρα αν θέλεις
|
|
|
|
_________________ Fun Is Not A Straight Line
|
|
|
|
|
Hector
1o στάδιο
Ηλικία: 39
Ένταξη: 08 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 195
Περιοχή: COVENTRY...
|
|
Αμα ειναι να γινεις εσυ χορηγος τοτε παμε να το σπασουμε στις δοκιμες.
|
|
|
|
_________________ Congratulations! Your place at Coventry University to study Motorsport and Powertrain Engineering has been confirmed...
|
|
|
|
|
Jimmy_Caesar
Administrator
Ηλικία: 56
Ένταξη: 30 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 3060
Περιοχή: Πειραιάς
|
|
Δώσε μου εμένα να το σπάσω, και σε κερνάω θέατρο στην Ελεύθερη Σκηνή κάτω Παναγιάς.
|
|
|
|
_________________ Fun Is Not A Straight Line
|
|
|
|
|
opelcorsa-a
1o στάδιο
Ηλικία: 49
Ένταξη: 13 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 123
Περιοχή: Π.Ηρακλειο-Λουτσα
|
|
Εγω εχω στο Corsa μου τακακια,δισκους,σωλινακια και υγρα της ΟΜΡ και εχω απιστευτα φρενα.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
antonio
μαμά
Ηλικία: 47
Ένταξη: 08 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 15
Περιοχή: Πειραιάς
|
|
Hector Έγραψε: | Με καποια $$ που εχω μπορω να βαλω 2-3 πραγματακια στο saxo
και θελω την γνωμη σας πανω σε αυτο.
1ο:Στενα 270lb (320ε)
2ο:Σολινακια-υγρα-δισκους-τακακια (230-250ε)
3ο:Silentbloks powerflex μπροστα (80ε) πισω (100ε)
4ο:Πισω ραβδους 22mm απο 19mm (300ε)
5ο:Καινουρια εκκεντροφορια 282 10,2 (600ε)
Καλα ως εδω αλλα παμε και στο αλλα...
Για το 1ο:Μου την λεει ο bro οτι θα χαλανε πιο γρυγορα τα κονι αλλα τα ελατηρια που φοραω ειναι μουφες.
Για το 2ο:Χρειαζομαι φρενα γιατι δεν πιανουν τωρα τα εχω σκισει στα μεγαρα.
Για το 3ο:Μου λεει ο Μανος που τα φοραει οτι δεν κανουν τπτ
Για το 4ο:Πρεπει να εχω και στενα για ραβδους.
Για το 5ο:Πρεπει να δωσω και τα μπουμπακια και μετα θελει αλλο προγραμμα.
Στο διαταυτα προς το παρων εχω 400ε ποιον συνδιασμο να διαλεξω? |
1.Προχτές μου ήρθε στο μαγαζί ένα saxo στο οποίο εξαιτίας της πολύ σκληρής ρύθμισης της ανάρτησης, έσπασε η πόντα που κρατάει την μπουκάλα μέσα στο άκρο με αποτέλεσμα να στρίψει η μπουκάλα και ο ένας τροχός να κοιτά την ανατολή και ο άλλος την δύση. Προφανώς το παληκάρι είχε Άγιο που δεν τσακίστηκε.
Προσοχή λοιπόν γιατί τα saxoralla πάσχουν εκεί και όταν σκληραίνουμε πολύ τις αναρτήσεις, καλό είναι να ενισχύουμε τα κολλήματα στις μπουκάλες είτε με περισσότερες πόντες είτε με περαστές βίδες. Δεν είναι τυχαίο που στα C2 άλλαξε το σύστημα στήριξης.
2. Είναι μια καλή βελτίωση αυτή στα φρένα, αν και μια σχετικά οικονομική και πολύ αποδοτική λύση είναι η τοποθέτηση φρένων από xsara 2.0lt ή peugeot 306 S16
3.Kάνουν δουλειά κυρίως αν συνεργαστούν με slick ελαστικά, τα οποία δίνουν μεγάλα περιθώρεια πρόσφυσης και καταπονούν τα συγκεκριμμενα σημεία.
4. Καμμία σχέση στενά ελατήρια με ράβδους. Στους προτείνω ενεπιφύλακτα!!!
5.Αν οι μοίρες που έχει δώσει ο Μπούμπης στους εκκεντροφόρους είναι απο 279-284 δεν χρειάζεσαι άλλο πρόγραμμα, απλά χρειάζεσαι μια πολυ καλή ρύθμιση στα, ως γνωστον, ρυθμιζόμενα γρανάζια σου.
Πρόσεξε μόνο γιατί μπορεί να χρειαστείς και πιο ενισχυμένα ελατήρια βαλβίδων για να μη δεις καμμία βαλβιδα άγρια στραβωμμένη!
Ελπίζω να βοήθησα!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hector
1o στάδιο
Ηλικία: 39
Ένταξη: 08 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 195
Περιοχή: COVENTRY...
|
|
Αντωνη κανονισε να βρεθουμε μια μερα
Εχουμε να συζητησουμε αρκετα πραγματακια.
Φοραω δαγγανες απο 206 gti εσυ ποιο εννοεις τα 283mm ?
|
|
|
|
_________________ Congratulations! Your place at Coventry University to study Motorsport and Powertrain Engineering has been confirmed...
|
|
|
|
|
antonio
μαμά
Ηλικία: 47
Ένταξη: 08 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 15
Περιοχή: Πειραιάς
|
|
Hector Έγραψε: | Αντωνη κανονισε να βρεθουμε μια μερα
Εχουμε να συζητησουμε αρκετα πραγματακια.
Φοραω δαγγανες απο 206 gti εσυ ποιο εννοεις τα 283mm ? |
Yes my friend! .....Έχεις pm!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mikado
μαμά
Ηλικία: 51
Ένταξη: 26 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 5
Περιοχή: Έδεσσα
|
|
OMP τρυπητοί δίσκοι σετ με OMP τακάκια σε Clio και σε μικρά-μεσαία φρεναρίσματα σφυρίζουν σαν τρελά. Μου είχαν πει ότι θα στρώσουν, έχουν γράψει πάνω από 5000 χλμ και τίποτα...
|
|
|
|
_________________
Freeweel Burning
|
|
|
|
|
Jimmy_Caesar
Administrator
Ηλικία: 56
Ένταξη: 30 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 3060
Περιοχή: Πειραιάς
|
|
Βρε παιδόπουλα, να πώ την αλήθεια, ποτέ δεν με πείραξε αν σφυρίζουν τα φρένα.
ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ
|
|
|
|
_________________ Fun Is Not A Straight Line
|
|
|
|
|
Βλάσης
1o στάδιο
Ηλικία: 57
Ένταξη: 11 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 109
|
|
α. Τα φρενα (οι δαγκανες) προσπαθουν να εφαρμοσουν τη μεγιστη δυναμη για να σταματησουν τα ελαστικα.
β. Τα ελαστικα οταν σταματουν -λόγω τριβης πελματος + ασφαλτου- σταματουν αναλογα και το οχημα.
γ. Τα ελαστικα εχουν τοσο μεγαλυτερη δυναμη επιβραδυνσης όσο μεγαλυτερο ειναι το πελμα στο εδαφος (footprint) οσο τους επιτρεπει καθε χρονικη στιγμη η αναρτηση.
δ. Η αναρτηση επιτρεπει στα ελαστικα να εχουν αυτο το Χ footprint που εχει σχεδιασει ο κατασκευαστης/ευθυγραμμιστης/ρυθμιστης της αναρτησης, αναλογα με το load (φορτιση) και τη διαδρομη που εχουν σε καθε χρονικη στιγμη.
ε. Η διαδρομη και φορτιση της αναρτησης εχει να κανει με τα δεδομενα που ο ΟΔΗΓΟΣ μεταφερει μεσω τιμονιου, γκαζιου και φρενου.
Αρα ολα ξεκινουν απο τα χερια-ποδια και καταληγουν στο σεταρισμα της αναρτησης. Καπου στην εξισωση ειναι ΚΑΙ η δυναμη των φρενων (δαγκανες) αλλα παιζει μικροτερο ρολο απο οτι γενικα πιστευται.
Για αυτο πριν παμε σε πολυπιστονες ακριβες λυσεις για φρενα εχουμε ψιλοκαταληξει στο σεταρισμα της αναρτησης και στην οδηγηση του αυτοκινητου με αυτα τα δεδομενα αναρτησης.
Οταν τα βρουμε στη πιστα τοτε προχωραμε σε επενδυση στα φρενα.
Γενικα παντως πολλοι φιλοι με μαλακη αναρτηση θα βελτιωναν ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ τους χρονους αν μειωναν το trail braking kai φρεναριζαν περισσοτερο στην ευθεια και λιγοτερο κοντα στο apex. Αυτο χωρις να αλλαξουν τιποτα στο αυτοκινητο τους.
Οσοι μαλιστα εχουν αμαξια με ημιακαμπτο και κοντο σασσι που τεινουν να σηκωνουν μια ροδα πισω-εσω, ας το δοκιμασουν και θα δουν πολυ πιο προβλεψιμη συμπεριφορα στο οριο (apex)
Οταν τωρα το αμαξι γινει ερπετο και τρενο τοτε αναγκαστικα θα μπαινουμε βαθια μεσα στη στροφη με τερμα φρενα για να κερδισουμε δεκατα. Εκει ομως το αμαξι θα ειναι τρενο και ΔΕΝ θα εχουμε ταλαντωσεις και μεταφορες φορτιου πανω στη στροφη και θα μπορουμε με ασφαλεια να μπαινουμε βαθια.
Γιατι ακουγονται καπως σαν σεξουαλικα υπονοουμενα ολα αυτα ?
Οι τρυπητοι δισκοι δεν βοηθουν καθολου στο φρεναρισμα. Βοηθουν μονο στη μειωση της αναρτωμενης μαζας. Αν δηλαδη εχετε τοποθετησει παναλαφρες ζαντες, παναλαφρα ελαστικα , ανεστραμενες μπουκαλες (καλαμι αμορτισερ κρεμεται σε αντιθεση με το κρεμεται η μπουκαλα ολοκληρη) στα γονατα, αλουμινενια κατω ψαλιδια και ελαφρωμενα ακρομπαρα ΤΟΤΕ τα τρυπιτα φρενα ΑΞΙΖΟΥΝ τα λεφτα τους και μειωνουν σημαντικα το βαρος της αναρτησης και βελτιωνεται σημαντικα η αποδοση της αναρτησης και μπορουμε να παιξουμε πολυ ομορφα παιχνιδια με την αναρτηση οταν εχει ελαφρυνει τοσο.
Ειδικα για τους χωματινους τα παραπανω ελαφρωματα ειναι μονοδρομος γιατι με λιγοτερο βαρος της αναρτησης μειωνονται οι απαιτησεις αποσβεσης, και η αδρανεια του τροχου. Δηλαδη σε φασεις εντονων G αναρτησης η ελαφροτερη αναρτηση ακολουθει ευκολοτερα και γρηγοροτερα το οδοστρωμα.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sax0
μαμά
Ηλικία: 50
Ένταξη: 13 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 15
Περιοχή: Άγιος Δημήτριος
|
|
Ερώτηση;;;;;;;;;;; Προς όλους τους κατόχους Saxo Vts και όσους γνωρίζουν σχετικά.
Θέλω να αλλάξω Δισκόπλακες και τακάκια, (το πολύ βαρύ πόδι έχει και τα ανάλογα αποτελέσματα), και έχω ακούσει τις άπειρες γνώμες…….
Θέλω απάντηση στα παρακάτω:
1. Τι μάρκα είναι οι μαμά δισκόπλακες; (bendix;
2. Μου λένε πολλοί ότι οι μαμά δισκόπλακες είναι πολύ καλές (διπλές αεριζόμενες), και δεν υπάρχει λόγος να πάω σε λύση με χαραχτές ή τρυπητές.
3. Σε τακάκια τι έχετε να μου προτείνετε; Μου είπε κάποιος για τακάκια από ανθρακονήματα(Kevlar), μάρκα Roesh ή Roess ή Roech ή κάπως έτσι, δεν ξέρω ακριβός. Τα ξέρει κανείς;
Ευχαριστώ…
|
|
|
|
_________________ Τούμπα Τα Κοντέρια…..
Saxo Vtssss.......
|
|
|
|
|
Hector
1o στάδιο
Ηλικία: 39
Ένταξη: 08 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 195
Περιοχή: COVENTRY...
|
|
Μην ψαχνεις ψυλλους στα αχυρα φιλε μου.
Εμενα τα μαμα φρενα μου φαινονταν αθλια γι'αυτο εβαλα 206gti.
Αμα θα παραμεινεις στην μαμα διασταση προτεινω brembo απλους
δισκους 80-90ε και ferodo ds2500 τακακι.
|
|
|
|
_________________ Congratulations! Your place at Coventry University to study Motorsport and Powertrain Engineering has been confirmed...
|
|
|
|
|
Hector
1o στάδιο
Ηλικία: 39
Ένταξη: 08 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 195
Περιοχή: COVENTRY...
|
|
Λοιπον παμε στα δικα μου τωρα.
Αλλαξα δισκους και τακακια στα 266mm που φοραω.
Brembo απλους δισκους(55ε μην ρωτατε πως )
και ferodo απλο τακακι δεν θυμαμε κωδικο(35ε μην ρωτατε λεμε )
Σε συνδιασμο με μια προσθηκη στην αναρτηση που τωρα δεν βυθιζεται
μπροστα το αμαξι τα φρενα μοιαζουν πραγματικα με αγκυρες.
|
|
|
|
_________________ Congratulations! Your place at Coventry University to study Motorsport and Powertrain Engineering has been confirmed...
|
|
|
|
|
Gozilla
2ο στάδιο
Ηλικία: 46
Ένταξη: 08 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 490
|
|
Μια υπεύθυνη απάντηση ζητώ μόνο... Μπαίνουν απευθείας στο 205/309 (ίδια είναι) τα φρένα απο σαξόραλο???
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jimmy_Caesar
Administrator
Ηλικία: 56
Ένταξη: 30 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 3060
Περιοχή: Πειραιάς
|
|
_________________ Fun Is Not A Straight Line
|
|
|
|
|
|