Συγγραφέας |
Μήνυμα |
_-MaNo$-_
3ο στάδιο
Ηλικία: 49
Ένταξη: 30 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 707
Περιοχή: Aθηνα Χαλανδρι
|
|
Παίδες άνοιξα αυτό το τόπικ γιατί απλά ήθελα να μοιραστώ μαζί σας την χαρά και τον ενθουσιασμό που νιώθω γιαυτήν την βελτίωση που ετοιμάζω στο αμάξι μου!
Αυτή την φορά το έχω τραβήξει αρκετά παραπέρα απο όλα τα προηγούμενα χρόνια και τις διάφορες βελτιώσεις κατα καιρούς στα αμάξια μου και έχω πορωθεί άσχημα έχοντας στο μυαλό μου το πως μπορεί να πηγαίνει μετά απο αυτό το αμάξι!
Και για να σας λυθεί η απορία το αμάξι είναι μέσα για τα ακόλουθα:
-boost meter greddy electronic
-a/f meter pro
-EGT meter greedy
-oil temp meter
-oil press meter electronic
-apexi turbotimer stick
-σφυρήλατα πιστόνια ARIAS με ελατηρια total seal(αμερικανικα με αγγλικες προδιαγραφες)
-ατσαλινες μπιελες eagle
-τριμεταλλικά βάσης στροφάλου και μπιελών
-3ο στάδιο ρεκτιφίε
-ροϊκή εξέλιξη στο καπάκι
-ζύγισμα στροφάλου, μπιελών, βολάν και καθαρισμός και γυάλισμα του τελευταίου
-ολα τα παραπανω ειναι κρυογεννημενα
-εκκεντροφόροι πειραγμένοι απο τον BOUBI με το προφίλ που δίνει η PIPER
-δίσκο-πλατώ ενισχυμενο με 6φτερο δισκο
-ατσάλινες βίδες ARP μπιελών
-ατσάλινες βίδες ARP καπακιού
-καθαρισμός εισαγωγής-πεταλούδας και ανοιγμα πεταλουδας και plenum
-καινούριοι αισθητήρες θερμοκρασίας καυσίμου, όγκου αέρα, λ
-2η μπεκιερα αλουμινενια
-ενισχυμένη φλάτζα κεφαλής Klinger μεταλλικη
-μεγαλύτερη τρόμπα βενζίνης walbro 255lt/h
-ρυθμιστή πίεσης βενζίνης malpassi
-σταθεροποιητή τάσης
-τουρμπίνα της GARRETT GT3071R ρουλεμάνατη με 64αρι μαντεμι
-front mount intercooler με σωληνωσεις απο ηρακλη
-εξάτμιση απο downpipe μέχρι πίσω 76mm με ενα τελικο μονο κάι μεταλλικό καταλύτη HJS
-χταποδι με υποδοχη για 38αρι external
-external turbo xs 38mm
-κίτ γείωσεων HKS
-μπουζοκαλώδια 5core σιλικονάτα
-μπουζί τριπλατινένια DENSO
-φίλτροχοάνη K&N
-πρόγραμμα SUPERCHIPS
-electronic boost controler dual stage HDI
-σκάστρα HKS SSQV
-4 έξτρα μπέκ που τα δουλέυω με παραλληλο εγγεφαλακι perfect power smt6
-ψυγειο λαδιού απο το αγωνιστικο 220 μαζι με την τρομπα του
-δοχείο αναθυμιάσεων
-μπλοκέ TORSEN κρυογεννημενο
-4πιστονα φρενα μπροστα brembo με διαιρουμενους δισκους 355μμ
-4πιστονα φρενα brembo πισω με διαιρουμενους τρυπιτους δισκους και υδραυλικο χειροφρενο
-αναρτηση coilover D2 με 640lbs ελατηρια μπροστα και 385lbs πισω
-μπαρα θολων μπροστα αλουμινενια
-μπαταρια στο πορτ μπαγκαζ
το αμάξι πρίν απο αυτή την βελτίωση φορούσε τα ακόλουθα:
-μπουζοκαλώδια
-φίλτροχοάνη στύλ HKS μανιτάρι
-πρόγραμμα
-ρυθμιστή πίεσης βενζίνης στα 3.5 bar ρελαντί και 4.2 φούλ γκάζι
-ρυθμιστή πίεσης τούρμπο
-τουρμπίνα T2530 υβριδική (δλδ το μαντέμι είναι Τ25 και η μούρη 28άρα)με 360 θρός
-νορμάλ εξάτμιση σε διάμετρο αλλα ελέυθερα καζανάκια
-νορμάλ intercooler (3λίτρα) με κολάρα σιλικόνης
-5o μπέκ που δουλεύει με το MF2 με map sensor
-σκάστρα
-κίτ γειώσεων
-ψύκτρα στο φίλτρο λαδιού
-δοχείο αναθυμιάσεων
-μπλοκέ TORSEN
Το αμάξι είχε δυναμομετριθεί όχι με τα παραπάνω αλλα με την νορμάλ τουρμπίνα, με τα νορμάλ μπουζοκαλώδια τα οποία είχαν απώλειες σπινθήρα μετά τισ 5000στροφές, χωρίς 5ο μπέκ και με χαλασμένο αισθητήρα λ και 2 μπέκ να υπολειτουργούν και είχε βγάλει 220άλογα με 30κιλά ροπής στο 1bar σταθερό με 1.3overboost.
Δυστυχώς δεν το δυναμομέτρησα αφού πείραξα την τουρμπίνα και έβαλα μπουζοκαλώδια και 5ο μπέκ και δίορθωσα τον λ και αντικατέστησα τα μπέκ με άλλα σχεδόν καινούρια για να δώ πόσα παραπάνω θα έβγαζε στην παραπάνω πίεση αλλά πιστεύω πως τα 280 θα τα χτυπούσε άνετα.
Και τώρα ήρθε η στιγμή να μου πείτε και σείς την γνώμη σας γιατί πολύ μίλησα και σας έπρηξα!
Τι πιστεύετε ότι θα βγάλει το αμάξι απο δύναμη? Αξίζε τον κόπο αυτή η δουλειά?Θα το κάνατε?
Το ποστ το συμπληρωσα σημερα 2/10/2010 και να πω οτι το αμαξι ειχε βγαλει 407 αλογα με 53 κιλα ροπης στο 1.6bar στο δυναμομετρο της geartech στια 6700 στροφες μιας και ο κοφτης λογω παραλληλου εγγεφαλου δεν μπορουσε να μετατοπιστει. Το αμαξι ειχε να δωσει πολυ ακομα μιας και κοβοταν η δυναμη απο τον κοφτη. Το επομενο σταδιο θα ηταν αγραφος DTA οπου εκει την 500αρα θα την χτυπουσε πανευκολα.
|
|
|
|
Έχει επεξεργασθεί από τον/την _-MaNo$-_ στις 2/10/2010, 18:06, 3 φορές συνολικά
|
|
|
|
|
opelcorsa-a
1o στάδιο
Ηλικία: 50
Ένταξη: 13 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 123
Περιοχή: Π.Ηρακλειο-Λουτσα
|
|
Εχεις ρωτηση/υπολογισει το κοστος,μαλλον θα φτασει αρκετε ψηλα ηπος ειναι καλητερα ενα μεταχησηρησμενο αγωνηστηκο για track day καταστασεις;
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
_-MaNo$-_
3ο στάδιο
Ηλικία: 49
Ένταξη: 30 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 707
Περιοχή: Aθηνα Χαλανδρι
|
|
Το κόστος το υπολόγισα αρκετά πρίν το βάλω μπρός να το φτιάχνω. Ναί θα πάει αρκετά ψηλά αλλα και πάλι όχι όσο ακούγεται λόγω του αρκετού ψαξίματος και την εύρεση των πραγμάτων όσο φτηνότερα γίνεται.
Αγωνιστικό δεν θέλω, εξάλλου έχω και το saxo για να το χώνω στην πίστα. Θέλω έναν πύραυλο δρόμου, αυτό προσπαθώ να φτιάξω!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dromilious_Patentious
μαμά
Ηλικία: 43
Ένταξη: 18 Νοέ 2005
Δημοσιεύσεις: 18
Περιοχή: Αγ.Στεφανος
|
|
Πραγματικα το αμαξι θα ξηλωνει ασφαλτο
Με το καλο να βγει και παντα υγεια και στους 2 σας !
Να ρωτησω, αυτα τα παλιοπραγματα που φορουσε τα πεταξες; Αν οχι εχεις σκοπο να πουλησεις κατι απο αυτα ;
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Adonis
1o στάδιο
Ηλικία: 47
Ένταξη: 08 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 106
Περιοχή: Ρόδος
|
|
Καλορίζικο και να το χαίρεσαι Μάνο μου. Από ότι κατάλαβα με την έκταση των μετατροπών που κάνεις το αμάξι θα βγει τουλάχιστον 350 άλογα αν όχι και παραπάνω (και σχεδόν 400 θα μου ακουγόταν φυσιολογικό νούμερο). Ελπίζω μόνο και το υπόλοιπο αμάξι να είναι και ανάλογα βελτιωμένο όσον αφορά αναρτήσεις - φρένα - ενίσχυση αμαξώματος, ώστε να μπορεί να βγει αυτή η δύναμη κάτω στο δρόμο όσο καλύτερα γίνεται, αφού όντως θα ράβει.
|
|
|
|
_________________ mmmmmmmmmMPSsssssssss
|
|
|
|
|
_-MaNo$-_
3ο στάδιο
Ηλικία: 49
Ένταξη: 30 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 707
Περιοχή: Aθηνα Χαλανδρι
|
|
Δρομίλιε πατέντιε ναι, θα πουλήσω κάποια πραγματάκια όπως την τουρμπίνα, ένα μπαρομετράκι, ένα A/F meter, το μαμά intercooler(έχω και ένα απο punto gt αν σε ενδιαφέρει)κάποια κολάρα σιλικόνης, σκάστρα, και την εξάτμιση(απο εξάτμιση έχω 2-3 τελικά έξτρα ).
Αντώνη και γώ ελπίζω να βγεί καλό! Άπο τα περιφερειακά μέχρι στιγμής φοράει μόνο αμορτισέρ Bilstein, σωληνάκια υψηλής και τρυπιτούς δίσκους μπρός πίσω. Προσεχώς θα μπούν επάνω και ελατήρια, σινεμπλόκ, μπάρες θόλων μπρός πίσω και ζαμφόρ μπροστά. Ψάχνομαι επίσης για ψηφιακή ανάφλεξη MSD, αλλα αυτά εν καιρώ!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hil
3ο στάδιο
Ηλικία: 43
Ένταξη: 14 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 872
Περιοχή: Π. Φάληρο/BEERLAND
|
|
Αρχηγέ, να το δεις όπως το φαντάζεσαι !!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hector
1o στάδιο
Ηλικία: 40
Ένταξη: 08 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 195
Περιοχή: COVENTRY...
|
|
Και ολα αυτα χαρεις σε εμενα....
To αμαξι θα βγει στο 1,5bar 400++hp
και στα 2bar υπολογιζω 450hp
Να δω πως θα φρεναρει ο τιτανικος...
Υ.Γ. Ξερεις τι εχουν να παθουν μερικα
μικρα turbo πλαστικα αυτοκινητακια
|
|
|
|
|
|
|
|
|
_-MaNo$-_
3ο στάδιο
Ηλικία: 49
Ένταξη: 30 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 707
Περιοχή: Aθηνα Χαλανδρι
|
|
Χαχαχα Έκτορα ξέχασα να αναφέρω ότι έχει γίνει και ροϊκή στο καπάκι!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nestoraero
μαμά
Ηλικία: 49
Ένταξη: 01 Φεβ 2006
Δημοσιεύσεις: 50
Περιοχή: Περιστερι/Αθηνα
|
|
Παντως ακουγεται πολυ ενδιαφερον το ολο εγχειρημα....συγχαρητηρια και ολα να πανε καλα...
Παντως ο συνδυασμος track day car + σβελτο(εως πολυ γρηγορο) σενταν βολτισιο, ειναι αψογος....
|
|
|
|
_________________ Peugeot 106 rallye 1.3
R5 gt turbo
|
|
|
|
|
_-MaNo$-_
3ο στάδιο
Ηλικία: 49
Ένταξη: 30 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 707
Περιοχή: Aθηνα Χαλανδρι
|
|
Ναι θα έλεγα πως έχεις ένα point το σεντάν αμάξι είναι απόλαυση οδηγικά και άνετο, πόσο μάλλον αν είναι και αρκετά γρήγορο και το έχεις μάθει!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nestoraero
μαμά
Ηλικία: 49
Ένταξη: 01 Φεβ 2006
Δημοσιεύσεις: 50
Περιοχή: Περιστερι/Αθηνα
|
|
|
|
|
opelcorsa-a
1o στάδιο
Ηλικία: 50
Ένταξη: 13 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 123
Περιοχή: Π.Ηρακλειο-Λουτσα
|
|
_________________
|
|
|
|
|
platon
Administrator
Ηλικία: 45
Ένταξη: 29 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 94
|
|
Άντε με το καλό !!!
Εγώ δεν θα το έκανα.. θα αγόραζα έναν "πύραυλο δρόμου" καινούργιο έτοιμο
Ότι και να κάνεις πάντως, στην επόμενη δυναμομέτρηση, πάλι παραπάνω από εσένα θα είμαι :p
Όσον αφορά αυτά τα παλιοπράγματα που θα πετάξεις, ίσως με ενδιαφέρει η τουρμπίνα, το a/f και η σκάστρα.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hector
1o στάδιο
Ηλικία: 40
Ένταξη: 08 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 195
Περιοχή: COVENTRY...
|
|
Σκαστρες εχει 3 τουρμπινες εχει 6 και το α/f
μαλλον θα του το ψηρισω.....
|
|
|
|
_________________ Congratulations! Your place at Coventry University to study Motorsport and Powertrain Engineering has been confirmed...
|
|
|
|
|
Bax
μαμά
Ηλικία: 42
Ένταξη: 10 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 81
Περιοχή: Περιστέρι
|
|
Για πες τις σκαστρες που έχεις.
Αντε και πάνω από 300
Θέλω να δώ τί ροπή θα βγάλει το θηρίο.
To μπλοκέ ελπίζω να σε βοηθήσει να ευχαριστηθείς τη δύναμή του.
|
|
|
|
_________________ マツダ ΑΖ-3 GT-R σε βίδες και μπουζώνια
Mazda 2 γιατί η βενζίνη είναι ακριβή...
|
|
|
|
|
Jimmy_Caesar
Administrator
Ηλικία: 57
Ένταξη: 30 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 3060
Περιοχή: Πειραιάς
|
|
Παιδιά για ανταλλαγές υλικών (βλέπε αγοραπωλησίες) να μιλάτε ιδιωτικά.
Οσο για τα άλλα...
Πάλι πίσω μας θα είναι Πλάτωνα, έτσι δεν είναι?
|
|
|
|
_________________ Fun Is Not A Straight Line
|
|
|
|
|
_-MaNo$-_
3ο στάδιο
Ηλικία: 49
Ένταξη: 30 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 707
Περιοχή: Aθηνα Χαλανδρι
|
|
Αχχχχχχ οι μέρα που θα το πάρω στα χεράκια μου πλησιάζειιιιιιιιιιιι!!!!!!Ποίος αντέχει όμως το στρώσιμο ε???????? Δεν πειράζει, υπομονή!!! φφφφφφφφττςςςςςςςςςςςςςς
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bril
2ο στάδιο
Ηλικία: 41
Ένταξη: 20 Νοέ 2005
Δημοσιεύσεις: 339
Περιοχή: ΚΥΨΕΛΗ
|
|
Και τα σφυρηλατα θελουν πιο καλο στρωσιμο απο τα μαμα.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
_Nikos_
μαμά
Ηλικία: 41
Ένταξη: 20 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 14
Περιοχή: Καρεας
|
|
Μανο? εγω θελω οτι λαδι σου περισεψει ετσι???
Οταν βγει το αμαξι θα κανουμε οτι καναμε λιγο παλιοτερα σε κατι swift (AKA YKA) τωρα σε S2000!!!!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
_-MaNo$-_
3ο στάδιο
Ηλικία: 49
Ένταξη: 30 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 707
Περιοχή: Aθηνα Χαλανδρι
|
|
Ε λοιπόν μάλλον κάποιος το έχει ματιάξει το αμάξι! Ήτασν να το πάρω την Τετάρτη που μας πέρασε και ακόμα δεν το έχω πάρει....και ο λόγος? Ακούστε λοιπόν εδώ:
Παίρνω που λέτε τηλ να ρωτήσω άν είναι έτοιμο και μου απαντάει ο μηχανικός οτι το έχει βάλει μπρός και δουλέωει γύρο στισ 2 ώρες οπώτε λέω ωραία αφου το έβαλε μπροστά το έχει αφήσει και δουλεύει θα πάω το απόγευμα να το πάρω...
Λίγο πριν κλείσει το μαγαζί λοιπόν και να ξεκινήσω εγώ να πάω να πάρω το αμάξι με παίρνουν τηλέφωνο και μου λένε οτι δεν θα το πάρω σήμερα!
Ρωτάω γιατί και μου λέει οτι την ώρα που το έβγαλε βόλτα στα 100μέτρα απο το συνεργείο του έσβησε και δεν ξαναπήρε ποτέ!!!!
Καραφλιάζω, τα κάνω πάνω μου και όλα τα συναφή και τον ρωτάω γιατί? Άρχισε λοιπόν τα κουλά του ο τύπος και να λέει οτι φταίνε οι εκκεντροφόροι και οτι έχουν κλειδώσει τα οστήρια και μένουν οι βαλβίδες ανοιχτές και δεν κρατάει συμπίεση το αμάξι και και και....
Πέμπτη λοιπόν πρωί πάω απο εκεί για να πάρω τους εκκεντροφόρους(γιατι οι παπάρες τους είχαν ήδη λύσει.....) να τους πάω στον μπούμπη για μέτρημα μην τυχών εχουν φτιαχτεί λάθος(άλλος παπάρας εγώ γιατί δεν υπήρχε ουδεμία περίπτωση να είναι απο εκκεντροφόρους το πρόβλημα)οι εκκεντροφόροι ήταν μιά χαρά με τις κατάλληλες ανοχές για να μην κλειδώσουν τα οστήρια κτλ κτλ.
Τους πάω πίσω και του λέω βάλτους επάνω δεν έχουν πρόβλημα και ψάξε σε τρόμπα μεριά και γενικά ηλεκτρολογικά. Πάει λοιπόν όλη η πέμπτη και δεν κατάφερε να βρέι τι ήταν και να το βάλει μπροστά. Ήμασταν μέχρι τισ 7 το βράδυ στο συνεργείο και μαζί και ο Hector να προσπαθούμε να βρούμε τι έχει. Ρεύματα δυνατά έδινε, βενζίνες πιο πολλές δεν γίνεται να δώσει (λόγω μεγαλύτερης τρόμπας) και γενικά όλα έδειχναν οκ.
Βάλαμε και άλλο εγγέφαλο πάνω μπάς και ήταν εκέι το πρόβλημα αλλα τίποτα....
Τέσπα, φεύγουμε απο το συνεργείο και στον δρόμο σκέφτηκε ο Έκτορας να τους πούμε να βγάλουν το κολάρο του intercooler μπάς και έχει χαλάσει το 5ο μπέκ απο την νέα τρόμα και έχει κολλήσει ανοιχτό και κατουράει συνεχως με αποτέλεσμα να έχει γεμίσει το intercooler με βενζίνη και να μην παίρνει αέρα το αμάξι για να πάρει μπροστά.
Πάω Παρασκευή πρωί λοιπόν απο εκέι και τους το λέω και μου λένε θα το κοιτάξουμε το μεσημέρι.....Με παίρνουν λοιπόν το μεσημέρι και μου λένε οτι βγάλαμε 2μιση λίτρα βενζίνη απο το intercooler και αρκετή ακόμα απο την εξάτμιση.........ξεπλύθηκαν όλα μιλάμε......δεν έμεινε πουθενά ούτε ίχνος λαδιού.....τεσπά το καταφέραν και το βάλανε μπροστά αλλά ήταν ήδη αργά και έκλεινε το συνεργείο και έπρεπε να αλλαχτούν λάδια να στεγνώσουν κάποια πράγματα που είχαν βραχεί με βενζίνη και δεν προλάβαινα να το πάρω.
Αύριο λοιπόν είναι η μεγάλη μέρα παίδες
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hector
1o στάδιο
Ηλικία: 40
Ένταξη: 08 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 195
Περιοχή: COVENTRY...
|
|
Μια "χαζη" σκεψη της στιγμης απο εναν πεπειραμενο μηχανικο σαν και εμενα...(χαχαχα) εφερε αποτελεσμα...
|
|
|
|
_________________ Congratulations! Your place at Coventry University to study Motorsport and Powertrain Engineering has been confirmed...
|
|
|
|
|
Hil
3ο στάδιο
Ηλικία: 43
Ένταξη: 14 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 872
Περιοχή: Π. Φάληρο/BEERLAND
|
|
Να σου στείλω το Swift να μου το κάνεις κτήνος;
|
|
|
|
|
|
|
|
|
_-MaNo$-_
3ο στάδιο
Ηλικία: 49
Ένταξη: 30 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 707
Περιοχή: Aθηνα Χαλανδρι
|
|
Λοιπόν παίδες σήμερα παρέλαβα επιτέλους το αμάξι!!!!!
Τι χαρά Θεέ μου!!Απο την μια χαίρομαι και απο την άλλη σπάζομαι γιατί δεν μπορώ να το ανοίξω πάνω αποτις 3500-4000 @$%^#%%#&
Πάντως η πρώτες εντυπώσεις μέχρι αυτές τις στροφές είναι απίστευτες.....η ροπή είναι εντελώς αισθητή σε σχέση με πρίν και απο αρκετά πιο χαμηλά αφού με το 1/3 του γκαζιού το αμάξι απλώνει αρκετά δυνατά....πραγματικά έχει πάρει αρκετή δύναμη χαμηλά και όσο σκέφτομαι το τι θα γίνεται ψηλά και αφου στρωθεί και μπούν η εξάτμιση το ιντερκούλερ και η μεγάλη τουρμπίνα τρελαίνομαι....ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑαααααααααααααααααααα
Πως θα περάσουν τα 3000 χιλιόμετρααααααααααααααααααααα
|
|
|
|
|
|
|
|
|
platon
Administrator
Ηλικία: 45
Ένταξη: 29 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 94
|
|
Ανέβα μία Θεσ/νίκη για καφέ το Σάββατο. Μετά κατέβα από Λαμία-Αγρίνιο και γυρίζεις από Ε.Ο. Αθηνών - Πατρών. Κάνε το ίδιο και την Κυριακή και είσαι έτοιμος
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|