Συγγραφέας |
Μήνυμα |
asyrigos
1o στάδιο
Ηλικία: 49
Ένταξη: 17 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 115
|
|
Μια που ξεκίνησε η νέα ενότητα, ας κάνω την πρώτη μου ερώτηση:
γιατί κάποιος να χρησιμοποιεί την τεχνική late braking και τι κερδίζει?
Ισως να έπρεπε να ξεκινήσω από το μύτι-τακούνι, αλλά μια που αυτό το έχω καταλάβει, αφήνω κάποιον άλλο να ανοίξει το topic.
|
|
|
|
_________________ 2002 MR-S L(ift) edition
VVTL-i inside
--------------------
"Men with guts attack the corners!" Keitchi "Dori Dori" Tsuchiya
|
|
|
|
|
platon
Administrator
Ηλικία: 44
Ένταξη: 29 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 94
|
|
και τι είναι αυτό το "late braking" ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fotis_rs2
μαμά
Ηλικία: 43
Ένταξη: 09 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 32
|
|
einai to braking liiiiigooo prin to "too late"........
|
|
|
|
_________________
AΝ ΕΙΣΑΙ GAY....ΠΑΡΕ SUBARU!!!
|
|
|
|
|
Jason
μαμά
Ηλικία: 40
Ένταξη: 13 Δεκ 2005
Δημοσιεύσεις: 57
Περιοχή: Death Star
|
|
fotis_rs2 Έγραψε: | einai to braking liiiiigooo prin to "too late"........ |
Αν και καθε αλλο παρα ειδικος ειμαι,
νομιζω οτι εκμεταλευεσαι την μεταφορα φορτιου στον μπροστινο αξονα,
για να πετυχεις καλυτερη τοποθετηση.... ισως?
Εγω παλι το μυτι τακουνι ποτε δεν καταλαβα τι προσφερει
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Βλάσης
1o στάδιο
Ηλικία: 57
Ένταξη: 11 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 109
|
|
Το θεμα εχει μια εξηγηση 300 σελιδων. Στο βιβλιο μου δεν θα ειναι 300 αλλα θα διαβασετε την εξηγηση του τι επηρεαζει τη προσφυση του αυτοκινητου.
Αλλα σε 2 προτασεις:
1) η προσφυση επηρεαζεται σημαντικα απο τη καθετη δυναμη στο τροχο
2) οσο μεγαλυτερη ειναι η καθετη δυναμη στο τροχο τοσο μεγαλωνει η προσφυση (εδω υπαρχουν καποια συνθετα θεματα αλλα κρατηστε αυτο μονον για τωρα)
οι περισσοτεροι οδηγοι δεν φρεναρουν σωστα (κανουν πολλα λαθη γενικοτερα αλλα αυτα ειναι ειδικο μαθημα αγωνιστικου φρεναρισματος) αλλα ενα απο αυτα ειναι το εξης΅:
επιβραδυνουν μεχρι να φτασουν την ταχυτητα εισοδου στην ευθεια πριν τη στροφη. μολις φτασουν αυτην τη ταχυτητα εισοδου σηκωνουν το ποδι απο το φρενο για να βαλουν τη ταχυτητα στο σασμαν και να ετοιμαστουν για την εισοδο στη στροφη.
Το σηκωμα αυτο του ποδιου απο το φρενο μειωνει σημαντικα τη προσφυση στους εμπρος τροχους διοτι :
στο φρενο πριν την ευθεια εχει φυγει βαρος απο πισω και εχει μεταφερθει με μορφη καθετης δυναμης εμπρος στους εμπρος τροχους. Ετσι εχουμε προσθετη προσφυση στους εμπρος τροχους. Ο οδηγος βλεπει το απεξ , ΑΦΗΝΕΙ το φρενο, παταει συμπλεκτη και στριβει.
Με το που αφηνει το φρενο ομως, το μεταφερθεν βαρος επιστρεφει στους πισω τροχους και εφοσον μειωνεται η καθετη δυναμη στους εμπρος τροχους μειωνεται αυτοματη και η εμπρος προσφυση.
Ο οδηγος ξαφνικα παρατηρει οτι χανει τη προσφυση εμπρος και το αυτοκινητο μουριαζει.
Με τη μεθοδο late braking διατηρουμε το φρεναρισμα και στο αρχικο κομματι εισοδου της στροφης ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΣΟΥΜΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΕΞΤΡΑ ΠΡΟΣΦΥΣΗ ΕΜΠΡΟΣ εκει που ακριβως τη χρειαζομαστε περισσοτερο (στην εισοδο της στροφης).
Απλα -εδω μπαινει η τεχνικη μυτι τακουνι- επειδη το δεξι ποδι τελος παντων πρεπει να αφησει το φρενο για να πατησει το γκαζι και να φτασουν οι στροφες του μοτερ εκει που πρεπει να ειναι με τη χαμηλοτερη σχεση, εχουμε προβλημα αριθμου ποδιων.
Εδω ο Ολισατεμπε εχει τριτο ποδι αλλα εμεις οι υπολοιποι κανουμε μυτι τακουνι.
Την απλη μεθοδο θα τη δουμε στη πιστα: Απλα στριβουμε λιγο το δεξι μας ποδι για να συνεχισουμε να παταμε το φρενο αλλα ταυτοχρονα να δωσουμε ενα μπλιπ στο γκαζι. Το μπλιπ θα παει τις στροφες στις 6000 περιπου και θα αρχισουν να πεφτουν. Οταν φτασουν εκει που πρεπει για να συγχρονιστει ο κινητηρας με τις στροφες του σασμαν (απο τους κινητηριους τροχους) τοτε καρφωνουμε τη ταχυτητα στο σασμαν.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jason
μαμά
Ηλικία: 40
Ένταξη: 13 Δεκ 2005
Δημοσιεύσεις: 57
Περιοχή: Death Star
|
|
Ε, λοιπον θα το πω και σε αυτο το forum...
Θελω υπογεγραμενο αντιτυπο του βιβλιου την πρωτη μερα κυκλοφοριας κιολας
Βλαση Υου RULE!!!!
ΥΓ. Κατα προτιμηση με αφιερωση του τυπου "Για παντα δικος σας..."
|
|
|
|
|
|
|
|
|
asyrigos
1o στάδιο
Ηλικία: 49
Ένταξη: 17 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 115
|
|
Τώρα ας κάνουμε τα πράγματα λίγο ακόμα πιο δύσκολα, καθώς η Ζωή δεν είναι εύκολη και τα έχει και με άλλον....
Το λάστιχο ως γνωστόν είναι το σημείο επαφής του αυτοκινήτου με το δρόμο. Οσο πιο πολύ από αυτό πατάει στο δρόμο τόσο το καλύτερο (για αυτό μια καλή ευθυγράμμιση με αρνητικό κάμπερ και σωστή πίεση αέρα είναι πολύτιμα εργαλεία στον πόλεμο με το χρονόμετρο!). Ελα όμως που το άμοιρο ελαστικό έχει περιορισμένη πρόσφυση για να στρίψει, φρενάρει ή επιταχύνει. Για αυτό και στην ευθεία φρενάρεις πολύ πιο αποτελεσματικά από όταν είσαι μέσα στη στροφή και έχεις στριμένους τροχούς.
Η ισορροπία λοιπόν στο late braking είναι λεπτή! Εσύ θες να αργήσεις το φρενάρισμα ώστε η κάθετη δύναμη να αυξήσει την πρόσφυση αλλά μόλις αρχίζεις να στρίβεις το τιμόνι ποσοστό της ίδιας πρόσφυσης πάει στο στρίψιμο. Και εκεί χρειάζεται γνώση και ταλέντο ώστε να στρίψεις και να φρενάρεις όσο πρέπει ώστε να μη χάσεις τη γραμμή σου. Α και μήπως ανέφερα ότι όλα τα παραπάνω πρέπει να γίνουν ομαλά ώστε να μην αναστατώσουμε την ισορροπία του αυτοκινήτου και γλυστρήσει πριν την ώρα του?
Για αυτό και η οδήγηση είναι τέχνη....
|
|
|
|
_________________ 2002 MR-S L(ift) edition
VVTL-i inside
--------------------
"Men with guts attack the corners!" Keitchi "Dori Dori" Tsuchiya
|
|
|
|
|
kyan
μαμά
Ηλικία: 54
Ένταξη: 31 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 55
|
|
Έχω ακούσει και τον όρο "trail braking", ο οποίος περιγράφει την ίδια τεχνική. Είναι έτσι;
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Βλάσης
1o στάδιο
Ηλικία: 57
Ένταξη: 11 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 109
|
|
|
|
|
Jimmy_Caesar
Administrator
Ηλικία: 56
Ένταξη: 30 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 3060
Περιοχή: Πειραιάς
|
|
Ενα λάθος που κάνω κι εγώ, που όμως προέρχεται από τα άθλια -στην πίστα- φρένα μου, είναι να πατάω σχετικά αδύναμα το πεντάλ του φρένου, με αποτέλεσμα να μην φρενάρει το αυτοκίνητο όσο πολύ πρέπει και να καταπονούντα πάρα πάρα πολύ τα φρένα, γιατί υπερθερμαίνονται.
Οπως ο Βλάσης έχει πει, πρέπει να "τσαρουχώνουμε" τα φρένα στο σημείο που υπολογίζουμε ότι μας βολεύει, μέχρι την ταχύτητα που πρέπει να έχουμε για να μπούμε σωστά στη στροφή.
Ομως αυτό δεν αντίκειται λίγο στην τεχνική Late Braking, και κυρίως, στο Heel&Toe?
Φαντάζομαι ότι αν προσπαθήσεις να εφαρμόσεις κάποια από αυτές τις τεχνικές με τσαρούχωμα, μάλλον θα βρεθείς να μετράς μερικές εκατοντάδες μοίρες γύρω από τον εαυτό σου.
|
|
|
|
_________________ Fun Is Not A Straight Line
|
|
|
|
|
C
μαμά
Ηλικία: 56
Ένταξη: 10 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 48
Περιοχή: Αγιος Στέφανος
|
|
Εγώ πάντως βίωσα το late braking πρώτο χέρι σήμερα. Ένα παπί καθυστέρησε και έπεσε πίσω μου ... Φυσικά δεν έπαθε τίποτα, με γραντζούνησε και την έκανε λούης χωρίς να ζητήσει ούτε συγνώμη ...
C ...
|
|
|
|
_________________ Αν θες να είσαι Trendy πάρε Subaru ...
|
|
|
|
|
Βλάσης
1o στάδιο
Ηλικία: 57
Ένταξη: 11 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 109
|
|
To internet δεν ειναι ιδανικο μεσο πληροφορησης για τετοια πραγματα.
οταν μαζευτουμε απο κοντα θα δουμε live τη διαφορα μεταξυ "τσαρουχωμα" και "κλωτσιάς"
Τσαρουχωμα θελουμε, κλωτσια δεν θελουμε. Βεβαια σε ενα αγωνιαρικο αυτοκινητο σε extreme καταστασεις ολα παιζονται. Εκει δηλαδη ακουμπαμε το φρενο για να ακουμπησει η δαγκανα το δισκο ενω ειμαστε ακομη φουλ γκαζι. Ετσι οταν πλακωθουμε στα φρενα δεν θα χασουμε καποια εκατοστα του δευτερ. στο χρονο συμπιεσης των σωληνακιων και εφαρμογης της δαγκανας στις δισκοπλακες.
αλλα σε αυτοκινητα
αναβασεων ή σεμι-race δεν κλωτσαμε το πενταλ.
Απλα οταν βρεθουμε μαζι θα δουμε τα βασικα του σωστου φρενου.
Δημητρη το dragging των φρενων δεν το κανεις μονον εσυ. Σχεδον ολοι εχουν αυτη τη συνηθεια αλλα θα δουμε πως θα το κοψουμε οταν βρεθουμε ολοι μαζι για εκεινη τη μερα εκπαιδευσης.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
gcoupe
μαμά
Ηλικία: 50
Ένταξη: 10 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 19
Περιοχή: ΑΓΡΙΝΙΟ
|
|
Σχολή οδηγών έχεις??????
Πάντως μόνο στην πίστα όντως μπορεί να γίνει ακριβής περιγραφή και δοκιμή...εκεί συγχωρούνται τα όποια λάθη..
|
|
|
|
_________________ " Ότι δεν σε σκοτώνει σε κάνει πιο δυνατό"
|
|
|
|
|
Βλάσης
1o στάδιο
Ηλικία: 57
Ένταξη: 11 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 109
|
|
Ναι ετσι ειναι. Δεν ειναι σωστο να αναλυωνται ιδιαιτερα τεχνικα θεματα στο ιντερνετ γιατι ευτελιζονται. Δηλαδη και στο δικο μου ποστ αν δεις οι οροι "τσαρουχωμα", "κλωτσημα" δεν ειναι ορολογια που θα χρησιμοποιουσαμε σε σοβαρη αναλυση τεχνικης.
Για αυτο καμμια φορα και εγω ειμαι φαουλ οταν παιρνω το ρισκο να υπεραπλουστευω αλλα αν δωσω καποιο ερεθισμα να ασχοληθει καποιος
και να ψαχτει περισσοτερο, τοτε ειναι για καλο.
Οταν κανονισουμε την ημερα στα Μεγαρα, θα τα πουμε απο κοντα με την ησυχια μας και τα ρολογια θα δειξουν αν ειμαστε στο σωστο δρομο
Αν ειμαστε ηδη πολλοι κανονιζουμε και τωρα εκεινο το training day που λεγαμε στο αλλο ποστ.
Εγω ειμαι ετοιμος, οποτε θελετε.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bril
2ο στάδιο
Ηλικία: 41
Ένταξη: 20 Νοέ 2005
Δημοσιεύσεις: 339
Περιοχή: ΚΥΨΕΛΗ
|
|
Πολυ ωραια! Για να κανονιζουμε σιγα-σιγα.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
maxmara
μαμά
Ηλικία: 65
Ένταξη: 04 Απρ 2006
Δημοσιεύσεις: 24
Περιοχή: (Z)ulu-land
|
|
Ολα καλά αλλά αν το παπούτσι-USS Nimitz είναι νούμερο 46....
|
|
|
|
_________________ 6
|
|
|
|
|
opterios
3ο στάδιο
Ηλικία: 44
Ένταξη: 18 Απρ 2006
Δημοσιεύσεις: 606
Περιοχή: Αθήνα
|
|
Βλάσης Έγραψε: | Βεβαια σε ενα αγωνιαρικο αυτοκινητο σε extreme καταστασεις ολα παιζονται. Εκει δηλαδη ακουμπαμε το φρενο για να ακουμπησει η δαγκανα το δισκο ενω ειμαστε ακομη φουλ γκαζι. Ετσι οταν πλακωθουμε στα φρενα δεν θα χασουμε καποια εκατοστα του δευτερ. στο χρονο συμπιεσης των σωληνακιων και εφαρμογης της δαγκανας στις δισκοπλακες. |
Το λεγόμενο knockback. Περισσότερα ενδιαφέροντα στοιχεία για το φαινόμενο και την αντιμετώπισή του (αυτά που είπε ο Βλάσσης χοντρικά) μπορείτε να διαβάσετε εδώ.
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
Βλάσης
1o στάδιο
Ηλικία: 57
Ένταξη: 11 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 109
|
|
γεια χαρα opterio
σε βλεπω πολυ διαβασμενο.
Ναι ετσι ειναι εχει πολυ ψωμι η υποθεση. Πολλα χρονια πριν πηγα και εγω να καρφωθω σε τοιχο απο λαστιχα στο τελος ευθειας μετα απο ασχημο χτυπημα κερμπ σε κλειστη φουρκετα πριν την ευθεια. Με το τρανταγμα τα πιστονακια ειχαν τραβηχτει πολυ πισω και μολις πατησα το φρενο εφτασε το πενταλ σχεδον στο πατωμα...
Ειμουν αρχαριος τοτε και ρωτησα ενα φιλο μου που ειναι μεγαλο ονομα οδηγου αγωνων στην Αμερικη και μου εδωσε την απαντηση αμεσως.
Γενικα στην αγωνιστικη οδηγηση η τεχνικη φρενων ειναι ολοκληρο κεφαλαιο.
Αν και σε ενα γυρο μονον το 10% του χρονου ειναι επιβραδυνση αρα οποια βελτιωση κανουμε δεν εχει μεγαλο αντικτυπο στο γυρολογιο,
παρ ολα αυτα παντα ανακαλυπτουμε χαμενα δεκατα αν ασχοληθουμε σοβαρα με τα φρενα και τη τεχνικη τους.
Κατι που εχω επισεις παρατηρησει ειναι στο 98% των γρηγωρων οδηγων στη πιστα η επιβραδυνση ειναι το 20% του γυρολογιου και αυτο χαλαει τους χρονους.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jimmy_Caesar
Administrator
Ηλικία: 56
Ένταξη: 30 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 3060
Περιοχή: Πειραιάς
|
|
Για πείτε κι άλλα, για πείτε κι άλλα!
|
|
|
|
_________________ Fun Is Not A Straight Line
|
|
|
|
|
opterios
3ο στάδιο
Ηλικία: 44
Ένταξη: 18 Απρ 2006
Δημοσιεύσεις: 606
Περιοχή: Αθήνα
|
|
Βλάσης Έγραψε: | γεια χαρα opterio
σε βλεπω πολυ διαβασμενο. |
Ενωμερώνομαι όσο μπορώ, η αγωνιστική οδήγηση είναι το πάθος μου. Τιμή μου να το ακούω αυτό από εσένα. Σε ευχαριστώ!!
Βλάσης Έγραψε: | Αν και σε ενα γυρο μονον το 10% του χρονου ειναι επιβραδυνση αρα οποια βελτιωση κανουμε δεν εχει μεγαλο αντικτυπο στο γυρολογιο,
παρ ολα αυτα παντα ανακαλυπτουμε χαμενα δεκατα αν ασχοληθουμε σοβαρα με τα φρενα και τη τεχνικη τους. |
Πολύ σωστό!! Ο χρόνος που κερδίζουμε από το τέλειο φρενάρισμα σε σχέση με ένα απλώς καλό είναι πολύ λιγότερος από το χρόνο που κερδίζουμε φροντίζοντας άλλα πιο σημαντικά πράγματα, όπως η ταχύτητα εξόδου πχ (και άλλα πολλά).
Όμως, αυτό που παρατηρείται μερικές φορές είναι ότι οι οδηγοί που ξεχωρίζουν από τους απλώς καλούς είναι αυτοί οι οποίο έχουν "δαμάσει" το φρενάρισμά τους, καταφέροντας να κάνουν και trail braking, και να μη χάσους το μύτη τακούνι, και να διατηρήσουν την επιθυμητή ισορροπία...!
Αν διαβαθμίζαμε τις φάσεις περάσματος από μία στροφή, θα έλεγα ότι το φρενάρισμα αποτελεί την πιο δύσκολη, αλλά και τη λιγότερο σημαντική (από πλευράς χρόνων) φάση.
Μιλάω σαν ερασιτέχνης. Αν λέω κάτι λάθος, παρακαλώ διορθώστε με, δίχως να με παρεξηγήσετε!!
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
Jimmy_Caesar
Administrator
Ηλικία: 56
Ένταξη: 30 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 3060
Περιοχή: Πειραιάς
|
|
Συγχωρήστε με, αλλά δεν συμφωνώ εντελώς.
Πιστεύω ότι το φρενάρισμα συμμετέχει πολύ παραπάνω στο χρόνο.
Εύκολα με το λάθος φρενάρισμα μπορείς να μεταβάλλεις την ισορροπία του αυτοκινήτου και αυτό σημαίνει αρκετό χάσιμο χρόνου. Και λάθος φρενάρισμο μπορεί να γίνει με πολλούς τρόπους που ο καθένας φέρνει τα δικά του αποτελέσματα, αλλά τελικά όλοι συνιστούν στην απώλεια ισορροπίας. Για να μην πούμε και για τη σωστή ταχύτητα στη στροφή.
|
|
|
|
_________________ Fun Is Not A Straight Line
|
|
|
|
|
opterios
3ο στάδιο
Ηλικία: 44
Ένταξη: 18 Απρ 2006
Δημοσιεύσεις: 606
Περιοχή: Αθήνα
|
|
Σύμφωνοι, Δημήτρη. Όμως εγώ δε μίλησα για διαφορές μεταξύ λάθος και σωστού φρεναρίσματος, αλλά διαφορές μεταξύ σωστού και τέλειου.
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
Jimmy_Caesar
Administrator
Ηλικία: 56
Ένταξη: 30 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 3060
Περιοχή: Πειραιάς
|
|
Xμμμ
Μάλλον εγώ θα βελτιωνόμουν περίπου 80% τότε
|
|
|
|
_________________ Fun Is Not A Straight Line
|
|
|
|
|
Βλάσης
1o στάδιο
Ηλικία: 57
Ένταξη: 11 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 109
|
|
αυτο που ηθελα να περιγραψω με το 10% vs 20% εκ του γυρολογιου για φρενο μεταφραζεται ως εξης
1. ας πουμε οτι η μεγαλη ευθεια μετα τη στροφη φυστικιες κ5 ειναι 660 μετρα (μεχρι την εισοδο της κ6 φουρκετας)
2. και οτι στην εξοδο της κ5 βγαινεις με 80χαω και με 100% ανοιγμα πεταλουδας γκαζιου επιταχυνεις
3. αν φτασεις τα 165χαω τελικη ταχυτητα στην ευθεια θες ας πουμε 60 μετρα αποσταση για μειωση της ταχυτητας στα 60χαω που ειναι η ασφαλη ταχυτητα εισοδου στη κλειστη κ6 για το χ αμαξι.
4. Αρα εισαι τερμα (100% ανοιγμα πεταλουδας) γκαζι απο την εξοδο της κ5 και για (660μ-60μ) 600μ ευθειας
5 οταν φτασεις στο σημειο 600μ αφηνεις ακαριαια το γκαζι να κλεισει μονο του και εισαι ακαριαια στο 100% της πιεσης στο πενταλ φρενου (100% ειναι 45κιλα τουλαχιστον δυναμη στο ποδι !)
6. ετσι καταφερνεις να εισαι οσο το δυνατον 100% γκαζι και 100% φρενο
αυτα κανει ο εκπαιδευμενος στην αγωνιστικη οδηγηση οδηγος πιστας (δεν λεω επαγγελματιας γιατι θελουμε 250 σελιδες αντι των 6 απλων βηματων που ανεφερα). Δηλαδη αν δουμε το data log του οδηγου θα πρεπει να δουμε οτι οταν πατα το γκαζι -αναλογα το οχημα ας πουμε- 90% του χρονου που παταμε γκαζι η πεταλουδα θα ειναι 100% ανοιγμενη.
Παραλληλα οταν παταμε φρενο 90% του χρονου φρενου ειμαστε με ABS εν λειτουργια (αν εχουμε)
ο καινουργιος στην οδηγηση πιστας δεν θα καταγραψει τα δεδομενα:
-ταχυτητα εξοδου V.exit.k5 στροφης κ5
- τελικη ταχυτητα V.term.straightk5k6 στην ευθεια
- μεγιστη ασφαλης ταχυτητα εισοδου V.entry.κ6 στη στροφη κ6
- ελαχιστη δυνατη αποσταση X για επιβραδυνση απο (V.term.straightk5k6)-V.entry.κ6
- οπτικο σημειο reference που δειχνει το σημειο Χ στην ευθεια και ξεκινα το φρεναρισμα
...και απλα θα μπει φουλ γκαζια με πολυ κεφι βεβαια αλλα οχι ανταγωνιστικους χρονους, ενω τα πραγματα ειναι πολυ απλα για να κανουμε κεφι ΚΑΙ καλους χρονους. Δηλαδη θα φρεναρει απο τα 500 μετρα ευθειας, θα δει οτι του περισευουν μετρα, θα ξαναγκαζωσει απο 500 εως τα 660, θα ξαναφρεναρει και θα στριψει με την αναρτηση να χορευει σαμπα.
αρα φανταστητε οτι 2 ΙΔΙΑ αυτοκινητα φρεναρουν το μεν α. στα 500μ και το μεν β. προσπερνα το (α) στο σημειο 500 και για αλλα 100 μετρα τρεχει με φουλ γκαζια. Το ρολοι θα δειξει σημαντικη διαφορα απο μια μονο στροφη και μονο.
και ολα αυτα πριν μπουμε στη τεχνικη οδηγησης, μιλαμε παντα και μονον για φρεναρισμα.
στο επαγγελματικο επιπεδο αξιολογουμε το βαρος του αυτοκινητου που αλλαζει καθε γυρο, τη θερμοκρασια και ποιοτητα/ποσοτητα γομας ελαστικων, θερμοκρασια ταπητα και γομας, θερμοκρασια συστηματος φρενων...(αλλους 20 παραγοντες) και τελικα το κυκλοφοριακο προβλημα πιστας και ανταγωνιστικα αμαξια που παραμονευουν γυρω μας και αλλαζουμε σε καθε γυρο τα σημειο Χ των φρενων σε καθε στροφη.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
C
μαμά
Ηλικία: 56
Ένταξη: 10 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 48
Περιοχή: Αγιος Στέφανος
|
|
Βλάσση τι θα γίνει επιτέλους με αυτό το βιβλίο ? όλο σε δόσεις τα διαβάζουμε !
C?
|
|
|
|
_________________ Αν θες να είσαι Trendy πάρε Subaru ...
|
|
|
|
|
|