Συχνές Ερωτήσεις  •  Αναζήτηση  •  Αρχική Σελίδα  •  Forum  •  Album  •  Επιλογές  •  Εγγραφή  •  Προφίλ  •  Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας  •  Σύνδεση
 
 
Επισκόπηση επόμενης Θ. Ενότητας
Επισκόπηση προηγούμενης Θ. Ενότητας

Δημοσίευση νέας  Θ. ΕνότηταςΑπάντηση στη Θ. Ενότητα Επισκόπηση προηγούμενης Θ. ΕνότηταςEmail σε έναν Φίλο.Κατάλογος μελών που έχουν επισκεφθεί αυτό το θέμαΑποθήκευσε αυτό το δημοσίευμα σαν αρχείοPrintable versionΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΕπισκόπηση επόμενης Θ. Ενότητας
Συγγραφέας Μήνυμα
MAXRISTOS
3ο στάδιο
3ο στάδιο


Ηλικία: 45
Ένταξη: 23 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 524
Περιοχή: Ν.Σμύρνη
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 28/10/2008, 21:27  Θέμα δημοσίευσης: Note Η Ferrari απειλεί με αποχώρηση από τη Formula 1! Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

H Ferari εξέδωσε μια ανακοίνωση σοκ, στην οποία απειλεί ότι θα αποχωρήσει από τη Formula 1, αν η FIA προχωρήσει με τα σχέδιά της να παρουσιάσει έναν ενιαίο κινητήρα για όλες τις ομάδες στη Formula 1 από το 2010.

Έπειτα από μια συνεδρίαση του διοικητικού συμβουλίου της ιταλικής ομάδας στο Maranello, η Ferrari αποφάσισε να κάνει σαφέστατη την αντίθεσή της με τις προθέσεις της FIA.

H ανακοίνωση της Ferrari έγραφε ότι παρά το ότι η ιταλική ομάδα συμμερίζεται απόλυτα την άποψη ότι είναι αναγκαίο να μειωθεί το κόστος συμμετοχής στη Formula 1, η πρόθεση παρουσίασης ενός ενιαίου κινητήρα παραστρατεί πλήρως από το πνεύμα του σπορ στο οποίο η Scuderia συμμετέχει ανελλιπώς από το 1950 όταν και ξεκίνησε ο θεσμός, ο οποίος χτίστηκε πάνω στον ανταγωνισμό και την τεχνολογική εξέλιξη.

Το διοικητικό συμβούλιο της Ferrari εξέφρασε την άποψη ότι αν αυτά τα βασικά στοιχεία απειληθούν, τότε θα πρέπει να επανεξετάσει, μαζί με τις εταιρίες που συνεργάζεται, την παρουσία της στο σπορ.

Η ανακοίνωση της Ferrari εκδόθηκε λίγη ώρα μετά τη δημοσίευση παρόμοιας προειδοποίησης από την πλευρά της Toyota, ωστόσο, όπως είναι φυσικό, αυτή της Ferrari έχει ταράξει πολύ περισσότερο τα νερά.

O πρόεδρος της ιαπωνικής ομάδας, John Howett πιστεύει ότι και άλλες ομάδες που υποστηρίζονται από Κατασκευαστές θα αποχωρήσουν από το σπορ αν πραγματοποιηθεί η επιβολή ενός ενιαίου κινητήρα για όλες τις ομάδες.

Ωστόσο, όπως είναι φυσικό, άλλο πράγμα είναι να απειλεί η Toyota με αποχώρηση και άλλο να το κάνει η ομάδα που έχει συνυφάνει το όνομά της με την ιστορία του θεσμού, η οποία επιπρόσθετα δε συνηθίζει ανάλογες τακτικές…

Η FIA γνωρίζει πολύ καλά τη σημασία της Ferrari για τη Formula 1 (πρόκειται άλλωστε για τη μοναδική ιστορική ομάδα που έχει απομείνει στο θεσμό μαζί με την McLaren και τη Williams, οι οποίες όμως δεν απολαμβάνουν την ίδια απήχηση στο κοινό) για αυτό και πάντοτε προσπαθούσε να ικανοποιεί τα αιτήματα και της απαιτήσεις της Scuderia, πολύ απλά διότι γνωρίζει ότι η Formula 1 θα χάσει την αξιοπιστία της στα μάτια του κοινού αν η Ferrari δε συμμετέχει σε αυτήν.

Πολλοί είχαν πιστέψει ότι η πρόθεση της FIA να επιβάλει τη χρήση ενός ενιαίου κινητήρα αποτελούσε κίνηση αποσυντονισμού και διάσπασης του συνδέσμου των ομάδων (FOTA) ο οποίος ιδρύθηκε πρόσφατα και αποτελεί το πρώτο ενωμένο μέτωπο που έχουν καταφέρει να δημιουργήσουν οι ομάδες τις τελευταίες δεκαετίες, ενόψει της συνάντησης των –μόλις δυο, για να αποφευχθεί η εκμετάλλευση πιθανούς διαφωνίας από την «αντίπαλη» πλευρά- εκπροσώπων του (οι οποίοι κατά διαβολική σύμπτωση ήταν οι πρόεδροι της Ferrari και της Toyota, Luca di Montezemolo και John Howett, που αποτελούν τον πρόεδρο και τον αντιπρόεδρο της FOTA) με τον πρόεδρο της FIA, Max Mosley στη Γενεύη.

Όταν πραγματοποιήθηκε αυτή η συνάντηση, οι δυο πλευρές είχαν εκδώσει κοινή ανακοίνωση στην οποία αναφερόταν ότι η συζήτηση που έλαβε χώρα ήταν πολύ θετική και εποικοδομητική, με μέτρα για τη μείωση του κόστους να έχουν ληφθεί ενόψει του 2009 και του 2010, ενόσω η FOTA θα προετοίμαζε τις προτάσεις της για την περαιτέρω μείωση των εξόδων από το 2010 και έπειτα.

Η FOTA είχε πραγματοποιήσει έκτακτες συνεδριάσεις στα paddock της Σανγκάη, κατά τη διάρκεια του Grand Prix Κίνας και κατάφερε να αποφασίσει να παραδώσει στη FIA μερικές προτάσεις, οι οποίες κατά τα φαινόμενα είχαν γίνει αποδεκτές. Παρά το ότι δεν υπήρξε επίσημη ανακοίνωση για τις συμφωνίες που επετεύχθησαν στην προαναφερθείσα συνάντηση, οι αναφορές μιλούσαν για την επέκταση της ζωής των κινητήρων από δυο σε τρία αγωνιστικά Σαββατοκύριακα, την υποχρέωση των Κατασκευαστών να μπορούν να διαθέσουν 25 κινητήρες ετησίως σε πελατειακές ομάδες με κόστος 10 εκατομμυρίων ευρώ (ενώ η FIA απαιτούσε το κόστος των πελατειακών κινητήρων που θα απαιτούνταν για την ολοκλήρωση αγώνων και δοκιμών ενός έτους να μην ξεπερνά τα 5 εκατομμύρια δολάρια). Αναφερόταν επίσης, ότι η FOTA θα εξέταζε έπειτα από το τέλος της σεζόν τρόπους μείωσης του κόστους που αφορά την εξέλιξη του σασί και την παρουσίαση ενός ενιαίου KERS για το 2010 και 2011.

Το τελευταίο στοιχείο ερχόταν σε πλήρη αντίθεση με τα όσα είχε πει ο Mosley λίγες ημέρες πριν, στα πλαίσια του ότι η Formula 1 θα πρέπει να σταματήσει να ξοδεύει αλόγιστα χρήματα στην εξέλιξη τομέων όπως οι αγωνιστικοί κινητήρες ή η αεροδυναμική τέτοιου επιπέδου που δεν έχουν καμία σχέση με τις απαιτήσεις των αυτοκινητοβιομηχανιών και της αγοράς τους, προωθώντας την ιδέα ότι τέτοιοι τομείς θα πρέπει να είναι ίδιοι σε όλους και η διαφορά επιδόσεων να καθορίζεται από συστήματα των οποίων η εξέλιξη είναι χρήσιμη για το καταναλωτικό κοινό , όπως ανάκτησης ενέργειας σαν το KERS.

Παρά τα ερωτήματα που προκαλούσαν οι αναφορές, οι δηλώσεις και τα δεδομένα, το θέμα του ενιαίου κινητήρα είχε τεθεί στην άκρη προς στιγμή και πολλοί πίστεψαν ότι στη συνάντηση της FIA με τη FOTA, είχε συμφωνηθεί η εγκατάλειψη του σχεδίου αυτού.

Ωστόσο ο Mosley είχε κάνει σαφές ότι δεν πρόκειται να υποχωρήσει στην επιβολή ενιαίων κινητήρων πριν τη συνάντηση με τους εκπροσώπους της FOTA. Χωρίς να έχει περάσει ούτε μια εβδομάδα από τη συνάντηση της Γενεύης, η FIA αποκάλυψε ότι αρκετές εταιρίας εκδήλωσαν ενδιαφέρον να αναλάβουν το σχεδιασμό και την κατασκευή του ενιαίου κινητήρα και έχουν έρθει σε επαφή με τη Διεθνή Ομοσπονδία για την αποσαφήνιση των λεπτομερειών. Η FIA ανακοίνωσε ότι πρόθεσή της ήταν από το 2010 οι κινητήρες να έχουν απόκλιση απόδοσης και αξιοπιστίας μικρότερη του 1% και η 7η Νοεμβρίου ορίστηκε ως η τελική προθεσμία καταβολής προσφορών προς τη Διεθνή Ομοσπονδία από εταιρίες που ενδιαφέρονται να αναλάβουν την κατασκευή ενός ενιαίου κινητήρα καθώς και κιβωτίου που θα χρησιμοποιείται από όλες τις ομάδες. Εάν δε βρεθεί μια εταιρία πρόθυμη να κατασκευάσει και τα δυο, τότε θα αποφασιστεί ο προμηθευτής κινητήρων και στη συνέχεια, εντός τριών εβδομάδων και ο κατασκευαστής του κιβωτίου.

Σύμφωνα με πληροφορίες, τα μέλη της FOTA έχουν συμφωνήσει ότι κανένα τους δε θα καταβάλει στη FIA προσφορά για την ανάληψη της κατασκευής του ενιαίου κινητήρα.

Στην αντίδραση που είχε προκαλέσει η αρχική ανακοίνωση των προθέσεων της FIA, ο Bernie Ecclestone είχε δηλώσει τη βεβαιότητά του ότι οι Κατασκευαστές δε θα απειλήσουν με αποχώρηση, καθώς η κίνηση προς τη χρήση ενός ενιαίου κινητήρα θα τους εξοικονομούσε πάρα πολλά χρήματα. Ο δαιμόνιος Βρετανός επιχειρηματίας αγνοούσε σκοπίμως το βασικό πρόβλημα της λύσης αυτής που ήταν ότι παγκοσμίου φήμης εταιρίες γνωστές για την ικανότητά τους να κατασκευάζουν κινητήρες, θα ήταν αναγκασμένοι πλέον να αγωνίζονται στο μεγαλύτερο πρωτάθλημα μηχανοκίνητου αθλητισμού με έναν κινητήρα που δεν έχουν σχεδιάσει –και σύμφωνα με τους όρους, εάν το επιλέξουν ούτε καν κατασκευάσει- οι ίδιες.

Θα είναι αρνητικό για την εικόνα της BMW π.χ. να αγωνίζεται με έναν κινητήρα σχεδιασμένο και κατασκευασμένο από την Hyundai (τυχαίο παράδειγμα…) ο οποίος απλά θα φέρει το σήμα της βαυαρικής εταιρίας… Και αυτό το γνωρίζουν πολύ καλά τόσο ο Mosley όσο και ο Ecclestone, όσο και αν προσπαθούν να υποβαθμίσουν τη σημασία του.

Οι προσπάθειες επέκτασης της επιχείρησης της Formula 1 είχαν επιφέρει το χαμό όλων παραδοσιακών ομάδων του σπορ πλην τριών. Τώρα, η βεβιασμένη προσπάθεια περιορισμού του κόστους συμμετοχής στη Formula 1, απειλεί να αφανίσει τη μεγαλύτερη «μετοχή» της Formula 1: τη Ferrari.

H Formula 1 απλά δεν υφίσταται χωρίς τη Ferrari… Ecclestone και Mosley το γνωρίζουν και αυτό πολύ καλά… Ωστόσο με τις πράξεις τους επανέφεραν μια απειλή για το «παιχνιδάκι» τους (με τους χειρισμούς των τελευταίων ετών, αυτό ακριβώς έχει γίνει η Formula 1…) η οποία έμοιαζε καλά κρυμμένη στο χρονοντούλαπο από τις αρχές της δεκαετίας του ’90, όπου η Scuderia είχε παρουσιάσει το χειρότερο πρόσωπό της έπειτα από το θάνατο του Enzo και την έλλειψη ηγετικής προσωπικότητας στο τιμόνι της ομάδας.

Και αν οι Ecclestone και Mosley περίμεναν κάποια αντίδραση από τους Κατασκευαστές πιστεύοντας όμως ότι μπορούν να τους επιβάλλουν τη θέλησή τους, ίσως η απάντηση της Ferrari να τους αιφνιδίασε…

Ίσως θα είναι καλό να τους ταρακουνήσει και να υποχωρήσουν κάπως στη γωνία τους εγκαταλείποντας για λίγο την ψύχωση που έχουν αμφότεροι με τον έλεγχο του σπορ, διότι αυτή κοντεύει να το καταστρέψει και αυτό φυσικά δε συμφέρει κανέναν.

Η FIA είχε μετατρέψει πρόσφατα σε δημόσιο debate το θέμα μείωσης του κόστους, ενώ η FOTA από την πλευρά της διατηρούσε χαμηλούς τόνους. Η διαμάχη μεταξύ τους όμως αυτή τη στιγμή έχει ξεσπάσει για τα καλά και οι άμεσες εξελίξεις θα είναι κρίσιμες για το μέλλον της Formula 1…

_________________
ImageImage

Ταύρος Γένος:Αρσενικό Άλογο ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από MAXRISTOSΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςMSN Messenger
Jimmy_Caesar
Administrator
Administrator


Ηλικία: 56
Ένταξη: 30 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 3060
Περιοχή: Πειραιάς
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 29/10/2008, 01:09  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

Από τη μία έχει δίκιο η Ferrari, από την άλλη, σκεφτείτε πόσοι άνθρωποι ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΘΑΙΝΑΝ σε έναν χρόνο, αν αυτόν τον χρόνο δεν γινόταν πρωτάθλημα F1 και με όλα αυτά τα χρήματα αγοραζόταν τροφή και φάρμακα...

_________________
Fun Is Not A Straight Line

Σκορπιός Γένος:Αρσενικό Αίγα ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από Jimmy_CaesarΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςΕπίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
acgt3
Τούμπανο
Τούμπανο


Ηλικία: 47
Ένταξη: 27 Φεβ 2007
Δημοσιεύσεις: 1300
Περιοχή: ΚΕΡΚΥΡΑ
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 29/10/2008, 06:40  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

γιατι οχι να γινει ενιαιο εδω σταματησανε την εξελιξη των κινητηρων οι τυποι προσπαθουν να μας κοψουν την οποιαδηποτε στιγμη χαρας και ευεξιας γιατι ακουει κανεις εξατμηση στο wrc, προσπαθουν να μην ασχολουμαστε με τιποτα να μας κανουν απλα ρομποτακια.

_________________
YUGO GROUP N
IBIZA SXi 110HP
PUNTO GT2 200HP
PUNTO GT3 170HP
YUGO 45
PUNTO GT2 300HP
Image

Δίδυμοι Γένος:Αρσενικό Δράκος ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από acgt3Επισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςΕπίσκεψη στην ιστοσελίδα του ΣυγγραφέαAIM διεύθυνσηMSN Messenger
a_spyros
μαμά
μαμά


Ηλικία: 38
Ένταξη: 03 Μάϊ 2008
Δημοσιεύσεις: 88
Περιοχή: Βύρωνας
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 29/10/2008, 10:34  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

Jimmy_Caesar Έγραψε:
Από τη μία έχει δίκιο η Ferrari, από την άλλη, σκεφτείτε πόσοι άνθρωποι ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΘΑΙΝΑΝ σε έναν χρόνο, αν αυτόν τον χρόνο δεν γινόταν πρωτάθλημα F1 και με όλα αυτά τα χρήματα αγοραζόταν τροφή και φάρμακα...


Πάλι οι ίδιοι θα πέθαιναν γιατί κανείς δε θα έδινε αυτά τα λεφτά για τροφή και φάρμακα. Έτσι δεν είναι;

Και on topic τώρα.

Είχα ακούσει ότι η FIA είχε σκοπό να εισάγει "πράσινους" κινητήρες στο θεσμό. Υπάρχει κανένα νέο σχετικά με αυτό;


Λέων Γένος:Αρσενικό Βουβάλι ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από a_spyrosΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςΑποστολή emailMSN Messenger
Jimmy_Caesar
Administrator
Administrator


Ηλικία: 56
Ένταξη: 30 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 3060
Περιοχή: Πειραιάς
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 29/10/2008, 10:59  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

Δηλαδή οι πράσινοι κινητήρες που ενδιαφέρουν την FIA, για το καλό του πλανήτη ΓΗ, είναι on topic, ενώ κάποιες εκατοντάδες εκατομμύρια ανθρώπων του πλανήτη ΓΗ που λοιμοκτωνούν και πεθαίνουν ενώ ξοδεύονται εκατοντάδες εκατομμύρια για το πρωτάθλημα της FIA (μεταξύ πολλών άλλων φυσικά) είναι Off topic?
Χμμμ.

_________________
Fun Is Not A Straight Line

Σκορπιός Γένος:Αρσενικό Αίγα ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από Jimmy_CaesarΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςΕπίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
johanndelta
Επισκέπτης






ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 29/10/2008, 11:25  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

Δημητρη μιλαμε για το sport τωρα.
Τα προβληματα της πεινας στον 3ο κοσμο θα μπορουσαν εν πολλοις να λυθουν διχως να χρειαστει να μην γινει μια σεζον F1. Κατα το ημισυ οφειλονται στις ιδιες τις ηγεσιες των κρατων αυτων.
Στο θεμα μας:

Καλα εκανε η Ferrari και ετριξε τα δοντια. Ολα εχουν και τα ορια τους.
Αλλο πραγμα η συγκρατηση των προδιαγραφων και αλλο η full ισοπεδωση στο ονομα του κοστους. Να κοψει ο Mosley τις πορνες της κακιας ωρας (ειναι και καρμοιρης Αγγλος, ενα citytour δεν ξερει να κλεισει να το φχαριστηθει Razz ) και να δεις βελτιωση στα οικονομικα. Θα χορτασουν και τα παιδακια στην Αφρικη...


  
splitapsou
Τούμπανο
Τούμπανο


Ηλικία: 45
Ένταξη: 07 Δεκ 2005
Δημοσιεύσεις: 1138

greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 29/10/2008, 14:52  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

πιπέρι...

όσο για την φιλανθρωπία άκου πως γίνεται Δημήτρη, η "Ιερά Αρχιεπισκοπή" θα επενδύσει συνολικά 8 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ευρώ σε κοινωφελή ιδρύματα που θα φτιάξει. Τα λεφτά ΔΕΝ είναι από τους ίδιους και την περιουσία της Ελλαδικής Εκκλησίας αλλά από εμένα και εσένα ναι εμένα τον Γιάννη εσένα τον Δημήτρη τον άλλο Γιάννη τον Σπύρο τον Λουκά.... πώς???? τους τα έχει δώσει το Ελληνικό Δημόσιο εδώ και χρόνια (πόσα δεν μας είπαν αλλά τουλάχιστον 6 σίγουρα, μιας και τα πήρανε σε ΔΡΧ) και έως τώρα τα είχαν οι "Ιεροί Πατέρες" σε λογαριασμούς σε τράπεζες. Δηλαδή για να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους, τα πήρανε πριν από Χ χρόνια, τα επενδύσανε σε χρηματοοικονομικά προϊόντα και αφού τους απέδωσαν αυτά που θέλανε τώρα τα κάνουν φιλανθρωπία. Τι απέδωσαν εάν υποθέσουμε ότι πήραν ένα 6% σε προθεσμιακή κατάθεση τότε στο τέλος της 6 ετίας από τόκους θα έχουν εισπράξει 3.348.153,00 ευρώ και το φιλανθρωπικό έργο που θα εκτελέσουν σήμερα είναι 8.000.000,00 και όχι 11.348.153,00 ευρώ που θα έπρεπε. Μόνο έτσι γίνονται όλοι φιλάνθρωποι, ακόμα και ο Bill Gates κάνει φιλανθρωπίες λόγω ορολογικών ελαφρύνσεων μην το ψάχνεις…

για του λόγου το αληθές δες το link.

http://www.ecclesia.gr/greek/holysynod/holysynod.asp?id=1036&what_sub=d_typou

_________________
Image

Ges Takounao Cala Costa .... kai exo ipomoni...

Παρθένος Γένος:Αρσενικό Άλογο ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από splitapsouΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματος
Jimmy_Caesar
Administrator
Administrator


Ηλικία: 56
Ένταξη: 30 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 3060
Περιοχή: Πειραιάς
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 29/10/2008, 16:36  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

Γιάννη, εγώ μιλάω τώρα στο θέμα της F1, και όχι της Εκκλησίας Wink
Γιάννη, είπα από την αρχή πως συμφωνώ με τη Ferrari, για τους (αγωνιστικούς) λόγους που αναφέρεις κι εσύ Smile
(μένουν άλλοι 43 Γιάννηδες... και ένας ΚόκορΑντώνηηηης σου είπαααα Razz )

_________________
Fun Is Not A Straight Line

Σκορπιός Γένος:Αρσενικό Αίγα ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από Jimmy_CaesarΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςΕπίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
a_spyros
μαμά
μαμά


Ηλικία: 38
Ένταξη: 03 Μάϊ 2008
Δημοσιεύσεις: 88
Περιοχή: Βύρωνας
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 29/10/2008, 16:58  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

Δημήτρη συμφωνώ μαζί σου. Απλά είπα ότι και η Ferrari να σταματήσει να συμμετέχει στην F1, δεν πρόκειται να δώσει το budget που είχε για την F1 σε φιλανθρωπίες.
Το ζήτημα με τους πράσινους κινητήρες είναι όντως λίγο offtopic, απλώς το ανέφερα γιατί νομίζω ότι είναι ενδιαφέρον αν υπάρξει κάποια εξέλιξη στην ανάπτυξη "πράσινων" κινητήρων υψηλών επιδόσεων.


Λέων Γένος:Αρσενικό Βουβάλι ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από a_spyrosΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςΑποστολή emailMSN Messenger
splitapsou
Τούμπανο
Τούμπανο


Ηλικία: 45
Ένταξη: 07 Δεκ 2005
Δημοσιεύσεις: 1138

greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 29/10/2008, 17:08  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

το ξέρω για τι μιλάς δημήτρη απλά έτσι γίνονται φιλανθρωπίες παγκοσμίως μόνο με κάποιο όφελος του έχοντα και η F1 με την σειρά της εάν αποκτήσει όφελος θα κάνει φιλανθρωπία... μακάρι όλοι να σκέπτονταν και να ενεργούσαν με αγνότητα και φιλάνθρωπο πνεύμα... την εκκλησία την ανέφερα ως παράδειγμα για να αποδείξω πως ένας αμιγώς φιλεύσπλαχνος και φιλάνθρωπος και ελεήμον οργανισμός πράττει με τέτοιο απαράδεκτο (για εμένα) τρόπο, πώς να περιμένουμε από κερδοσκοπικά καθαρά επιχειρήσεις να εξανθρωπίσουν...

_________________
Image

Ges Takounao Cala Costa .... kai exo ipomoni...

Παρθένος Γένος:Αρσενικό Άλογο ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από splitapsouΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματος
MAXRISTOS
3ο στάδιο
3ο στάδιο


Ηλικία: 45
Ένταξη: 23 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 524
Περιοχή: Ν.Σμύρνη
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 30/10/2008, 08:12  Θέμα δημοσίευσης: Note H απάντηση της FIA στη Ferrari Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

H FIA προσπάθησε να υποβαθμίσει τη σημασία της απειλής της Ferrari να αποχωρήσει από τη Formula 1 εάν τεθεί σε ισχύ το σχέδιο της Διεθνούς Ομοσπονδίας να επιβάλει τη χρήση ενός ενιαίου κινητήρα σε όλες τις ομάδες από το 2010 έτσι ώστε να μειωθεί το κόστος συμμετοχής στο πρωτάθλημα.

Η Ferrari απείλησε με αποχώρηση από το σπορ λίγη ώρα αφότου η Toyota είχε προειδοποιήσει τη FIA ότι η επιβολή αυτού του σχεδίου μπορεί να οδηγήσει την ιαπωνική εταιρία σε αποχώρηση από τη Formula 1.

Παρά τις απειλές, η FIA ξεκαθάρισε σήμερα ότι στις ομάδες έχουν δοθεί άλλες δυο εναλλακτικές λύσεις: την παροχή κινητήρων στις ομάδες που το επιθυμούν από έναν και μοναδικό προμηθευτή, σε πολύ μικρότερο κόστος, με τους υπόλοιπους κινητήρες να υποβάλλονται σε εκτενείς ελέγχους έτσι ώστε να εξαλειφθούν πιθανές διαφορές στην απόδοση, ή την παροχή πελατειακών κινητήρων που θα καλύπτουν όλες τις ανάγκες της ομάδας που τους παραλαμβάνει (αγωνιστικά τριήμερα και 30.000 χλμ. δοκιμών) με κόστος χαμηλότερο των 5 εκατομμυρίων ευρώ ετησίως.

Στην ανακοίνωση της FIA, αναγράφεται ότι το διοικητικό συμβούλιο της Ferrari παραπληροφορήθηκε, καθώς υπάρχουν και οι προαναφερθείσες εναλλακτικές λύσεις. Η FIA αναφέρει ότι παρά την οικονομική άνθηση της Ferrari, άλλες ομάδες παλεύουν για επιβίωση και ότι η κατάσταση αυτή πρέπει να σταματήσει και πως είναι υποχρέωση των Κατασκευαστών να συμφωνήσουν με μια από τις τρεις λύσεις που έχει προτείνει η Διεθνής Ομοσπονδία ή να παράσχουν οι ίδιοι βάσιμες προτάσεις που θα μειώσουν το κόστος απόκτησης κινητήρων για τις ιδιωτικές ομάδες.

Με αυτό τον τρόπο η FIA… πετάει το μπαλάκι στο σύνδεσμο των ομάδων, τη FOTA, ωστόσο αν τελευταία αποτύχει να παράσχει μια λύση που επιφέρει την επιθυμητή μείωση κόστους, η Διεθνής Ομοσπονδία προειδοποίησε ότι θα προβεί σε οποιεσδήποτε πράξεις είναι απαραίτητες για να επιτευχθεί ο στόχος αυτός.

Στη συνάντηση των εκπροσώπων της FOTA με τον πρόεδρο της FIA στη Γενεύη την προηγούμενη εβδομάδα, οι ομάδες είχαν προτείνει την παροχή κινητήρων σε ιδιωτικές ομάδες με ετήσιο κόστος 10 εκατομμύρια ευρώ, το διπλάσιο δηλαδή ποσό από αυτό που προσπαθεί να πετύχει η FIA…

Η δημιουργία της FOTA, αποτελεί ξεκάθαρο σημάδι ότι οι ομάδες είναι περισσότερο προετοιμασμένες από οποτεδήποτε άλλοτε να συνεργαστούν μεταξύ τους, δημιουργώντας ένα ενιαίο μέτωπο, έτσι ώστε να έχουν μεγαλύτερο λόγο στη διαχείριση του σπορ. Πρόκειται για ένα δικαιολογημένο αίτημα, καθώς οι ομάδες επενδύουν περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη εμπλεκόμενη εταιρία στο σπορ. Μέχρι στιγμής, η FIA χρησιμοποιούσε την ασυμφωνία μεταξύ των ομάδων για να επιβάλει τη θέλησή της και πολλοί πιστεύουν ότι μερικές από τις πρόσφατες προτάσεις της, είχαν ως μοναδικό σκοπό την πρόκληση διαμαχών εντός της FOTA και τη διάσπαση της ενότητάς της.

Η διατήρηση της Ferrari στη Formula 1 αποτελούσε πάντοτε έναν από τους πιο σημαντικούς στόχους της FIA και μέχρι στιγμής, η Διεθνής Ομοσπονδία είχε καταφέρει να έχει με το μέρος της το σημαντικότερο όνομα του σπορ. Ωστόσο, πρόσφατα η Ferrari αντιλήφθηκε τα πλεονεκτήματα της συμμαχίας της με τις υπόλοιπες ομάδες και φαίνεται ότι η νεοαποκτηθείσα ενότητα των τελευταίων έχει οδηγήσει τη FIA στην υιοθέτηση πιο ακραίων λύσεων-απειλών.

Πάντως, η FIA έχει ήδη τρόπο να οπισθοχωρήσει στην επιβολή του ενιαίου κινητήρα, καθώς στην πρόσκληση κατάθεσης προσφορών από τις ενδιαφερόμενες εταιρίες, υπάρχει όρος που αναφέρει ότι η FIA μπορεί να λάβει οποιαδήποτε απόφαση για την «δημοπρασία» αυτή, η οποία θα ευνοεί τα ενδιαφέροντα του σπορ. Τον όρο αυτό βλέπουν πολλοί ως «όρο διαφυγής».

Η λύση που μπορεί να γίνει αποδεκτή, είναι ίσως αυτή ενός ενιαίου κιβωτίου, δεδομένου του ότι όλες οι ομάδες χρησιμοποιούν πλέον μεταδόσεις συνεχούς ροπής (seamless) και βρίσκονται αρκετά κοντά μεταξύ τους σε αυτό τον τομέα.

Πολλές ομάδες αντιδρούν επίσης στην προφανή επιθυμία της FIA να επιβάλει τη χρήση καυσίμων παρεχόμενων από έναν και μοναδικό προμηθευτή (όπως συμβαίνει με τα ελαστικά). Η επιθυμία αυτή δεν είναι λογική, καθώς ήδη υπάρχει μηδενικό περιθώριο εξέλιξης των καυσίμων με τους ισχύοντες κανονισμούς (οι μεγαλύτερες εξελίξεις λαμβάνουν χώρα στον τομέα των λιπαντικών) και το μόνο αποτέλεσμα που θα είχε μια τέτοια κίνηση, θα ήταν να απωθήσει από τη Formula 1 τις πετρελαϊκές εταιρίες (οι οποίες αποτελούν μερικές από τις πλουσιότερες επιχειρήσεις του κόσμου), που έχουν υποστηρίξει το σπορ από τις απαρχές του και συνεισφέρουν σημαντικά στο budget των ομάδων, αφαιρώντας τους την ευκαιρία να χρησιμοποιήσουν το θεσμό ως εργαλείο μάρκετινγκ και αποκόβοντας μια κατηγορία επενδυτών του οποίου το ενδιαφέρον να εμπλακεί θα παραμείνει αμείωτο (λόγω του άμεσου συνδέσμου του με το αντικείμενο), όταν άλλων κατηγοριών επενδυτές (τηλεπικοινωνίες, τράπεζες, κτλ) στρέψουν το βλέμμα τους αλλού.

Ίσως θα ήταν καλύτερο για τη FIA να σταματήσει τις προσπάθειες να διασπάσει την ενότητα των ομάδων και να επικεντρωθεί στην εύρεση τρόπου συνεργασίας μαζί τους, για το καλό του σπορ…

_________________
ImageImage

Ταύρος Γένος:Αρσενικό Άλογο ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από MAXRISTOSΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςMSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:      
Δημοσίευση νέας  Θ. ΕνότηταςΑπάντηση στη Θ. Ενότητα Επισκόπηση προηγούμενης Θ. ΕνότηταςEmail σε έναν Φίλο.Κατάλογος μελών που έχουν επισκεφθεί αυτό το θέμαΑποθήκευσε αυτό το δημοσίευμα σαν αρχείοPrintable versionΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΕπισκόπηση επόμενης Θ. Ενότητας

Επισκόπηση επόμενης Θ. Ενότητας
Επισκόπηση προηγούμενης Θ. Ενότητας
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ΄αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ. Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ΄αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ΄αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ. Συζήτησης
Εσείς δεν μπορείτε να προσθέσετε Συνημμένα αρχεία σ΄ αυτή τη Δ.Συζήτηση
Εσείς δεν μπορείτε να κάνετε μεταφόρτωση αρχείων σ΄ αυτή τη Δ.Συζήτηση


Ασφάλεια Πινάκων

25470 Επιθέσεις που εμποδίζονται
Powered by phpBB2 Plus, phpBB Styles and Kostenloses Forum based on phpBB © 2001/6 phpBB Group
FI Theme :: Mods and Credits :: Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες