|
|
|
|
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
MAXRISTOS
3ο στάδιο
Ηλικία: 46
Ένταξη: 23 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 524
Περιοχή: Ν.Σμύρνη
|
|
Το πρωτάθλημα πλησιάζει προς το τέλος του και όλοι φαίνεται ότι επιτίθενται στον ηγέτη της βαθμολογίας, Lewis Hamilton! Αρχής γενομένης από τους άλλους οδηγούς, οι οποίοι θα αναφέρουν στην ενημέρωση οδηγών την επιθετική οδήγηση του 23χρονου Βρετανού…
Στην ενημέρωση των οδηγών που διεξάγεται κάθε αγωνιστική Παρασκευή με τον διευθυντή αγώνων της FIA, Charlie Whiting, o διευθυντής του συνδέσμου των οδηγών (GPDA), Mark Webber, καθώς και ο Jarno Trulli, δήλωσαν ότι θα αναφέρουν το ζήτημα στον Whiting.
Στην Ιαπωνία, ο Robert Kubica είχε δηλώσει: «Υπάρχουν δυο διαφορετικοί τρόποι οδήγησης. Μπορείς να είσαι επιθετικός και να παραμένεις δίκαιος. Ή μπορείς να είσαι υπερβολικά επιθετικός και με πολύ μεγάλη αυτοπεποίθηση. Αυτό που έκανε ο Lewis στη Monza παραπήγε. Μπήκε στην πορεία του Τimo Glock και τον ώθησε στο γρασίδι. Και ο Fernando Alonso αναγκάστηκε να σηκώσει το πόδι του από γκάζι στην ευθεία, διότι ο Lewis άλλαξε γραμμή. Αυτό ήταν υπερβολικό. Με διαφορά. Ήταν πολύ επικίνδυνο. Το αναφέραμε στην ενημέρωση των οδηγών και πιστεύω πως όλοι έχουν παρόμοια γνώμη».
Το θέμα έχει αναφερθεί ξανά σύμφωνα με τον Πολωνό, ο οποίος υπενθύμισε το ατύχημά του στον Καναδά το 2007 και τόνισε τον κίνδυνο που ενυπάρχει σε καταστάσεις που προκαλεί οποιοσδήποτε οδηγός, όταν μπαίνει στην πορεία του αντιπάλου του κατά την ολοκλήρωση ενός προσπεράσματος.
Ο Trulli δήλωσε ότι δεν είναι καθόλου ευχαριστημένος με τις πράξεις του Hamilton στην Ιαπωνία, όπου όταν ο Ιταλός βρέθηκε επικεφαλής πριν τον πρώτο ανεφοδιασμό του, βρήκε μπροστά του τον Hamilton (όταν ο Βρετανός βγήκε από τα pits) ο οποίος ήταν ένα γύρο πίσω και αρνήθηκε να παραδώσει χώρο, κοστίζοντας στον οδηγό της Toyota 1,5 δευτερόλεπτο.
Ο Webber από την πλευρά του θέλει να αναφέρει το ζήτημα της πρώτης στροφής του Ιαπωνικού Grand Prix, παρά το γεγονός ότι για εκείνο το περιστατικό, ο Hamilton δέχθηκε ποινή διέλευσης από το pit lane κατά τη διάρκεια του αγώνα και παραδέχθηκε ότι ήταν λανθασμένη κίνηση από την πλευρά του. O Αυστραλός επικέντρωσε την προσοχή του στην αλλαγή γραμμής κατά το φρενάρισμα, αναφέροντας το θάνατο του πυροσβέστη στον πρώτο γύρο του Ιταλικού Grand Prix του 2009 στη Monza.
Aμφότεροι οι οδηγοί (όπως και ο Kubica) αρνήθηκαν να επικρίνουν τον Hamilton και ανέφεραν απλά ότι θα του αναφέρουν σε πρώτο πρόσωπο τις αντιρρήσεις τους.
Την ίδια στιγμή, o πρώην team mate του Hamilton, Fernando Alonso δηλώνει ευθέως την προτίμησή του να κατακτήσει τον φετινό τίτλο ο Felipe Massa (κάτι που φυσικά δεν προκαλεί έκπληξη δεδομένης της περυσινής αντιπαλότητας των δυο οδηγών εντός της McLaren), αν και επειδή είναι πιο κοντινός φίλος με τον Kubica θα προτιμούσε να δει τον Πολωνό να χρίζεται πρωταθλητής, αν και βλέπει αυτό το ενδεχόμενο αρκετά δύσκολο να πραγματοποιηθεί. H δήλωση του Ισπανού που είχε προκαλέσει έκπληξη μετά την Ιαπωνία, ήταν ότι θα βοηθήσει τον Βραζιλιάνο να κατακτήσει τον τίτλο αν μπορεί, αν και στην Κίνα αποσαφήνισε το σχόλιό του, λέγοντας ότι απλά θα ήταν πιο χαρούμενος αν π.χ. νικήσει ο Massa και ο ίδιος είναι δεύτερος, αλλά τόνισε ότι δεν πρόκειται να διαδραματίσει κάποιο ρόλο στη μάχη του τίτλου.
Την ίδια στιγμή, ο Massa συμφώνησε με τα προαναφερθέντα σχόλια του Kubica όσον αφορά την επιθετικότητα και την αυτοπεποίθηση του Hamilton, αποδίδοντας τα χαρακτηριστικά αυτά στην προσωπικότητα του Βρετανού.
Ο πρόεδρος της McLaren, Ron Dennis, από την πλευρά του πιστεύει ότι οι λεκτικές επιθέσεις εναντίον του Hamilton οφείλονται στην ανωτερότητα του Βρετανού, ο οποίος έχει γνωρίσει απίστευτη επιτυχία σε μόλις δυο σεζόν συμμετοχής του στη Formula 1. O Bρετανός συμβούλεψε τους υπόλοιπους οδηγούς να... κοιτάνε τη δουλειά τους με λίγα λόγια, προσπαθώντας να καταφέρουν αυτά που έχει επιτύχει ο Hamilton.
O ίδιος ο Hamilton αρνείται να σχολιάσει τα λεγόμενα των υπόλοιπων οδηγών, δηλώνοντας ότι παραμένει επικεντρωμένος στη μάχη για τον τίτλο, για την κατάκτηση του οποίου πιστεύει ότι είναι πιο έτοιμος από πέρυσι, έχοντας μάθει από τα λάθη του 2007.
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
Jimmy_Caesar
Administrator
Ηλικία: 56
Ένταξη: 30 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 3060
Περιοχή: Πειραιάς
|
|
Τι έγινε?
Μάθαμε να οδηγούν τα ηλεκτρονικά και δεν μπορούμε κάτι πιο... ανθρώπινο?
|
|
|
|
_________________ Fun Is Not A Straight Line
|
|
|
|
|
opterios
3ο στάδιο
Ηλικία: 44
Ένταξη: 18 Απρ 2006
Δημοσιεύσεις: 606
Περιοχή: Αθήνα
|
|
_________________
|
|
|
|
|
Jimmy_Caesar
Administrator
Ηλικία: 56
Ένταξη: 30 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 3060
Περιοχή: Πειραιάς
|
|
Με λίγη υπερβολή εννοώ ότι με τα τόσα ηλεκτρονικά να κυριαρχούν μάλλον ξεφύγαμε από το αμοιγώς οδηγικό άθλημα και μας φαίνονται υπερβολές κάποιες πιο ανθρώπινες οδηγικές συμπεριφορές.
|
|
|
|
_________________ Fun Is Not A Straight Line
|
|
|
|
|
opterios
3ο στάδιο
Ηλικία: 44
Ένταξη: 18 Απρ 2006
Δημοσιεύσεις: 606
Περιοχή: Αθήνα
|
|
Ότι είναι τσόγλανος στην πίστα μέσα είναι. Από την άλλη, πολλοί ήταν έτσι στο παρελθόν. Απλώς τώρα πλέον το ψειρίζουμε παραπάνω. Τα ηλεκτρονικά όμως νομίζω είναι άσχετα.
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
splitapsou
Τούμπανο
Ηλικία: 45
Ένταξη: 07 Δεκ 2005
Δημοσιεύσεις: 1138
|
|
_________________
Ges Takounao Cala Costa .... kai exo ipomoni...
|
|
|
|
|
acgt3
Τούμπανο
Ηλικία: 47
Ένταξη: 27 Φεβ 2007
Δημοσιεύσεις: 1300
Περιοχή: ΚΕΡΚΥΡΑ
|
|
οτι οι οδηγοι και κριτες ΠΑΡΑεχουν γινει ευεσθητοι με ενοχλη αφανταστα τελικα μου φενετε απο αυτα που ακουμε ο πουρναρακης θα ειναι κορυφη σε λιγο καιρο.
|
|
|
|
_________________ YUGO GROUP N
IBIZA SXi 110HP
PUNTO GT2 200HP
PUNTO GT3 170HP
YUGO 45
PUNTO GT2 300HP
|
|
|
|
|
|
|
Επισκόπηση επόμενης Θ. Ενότητας
Επισκόπηση προηγούμενης Θ. Ενότητας
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ΄αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ. Συζήτησης Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ΄αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ΄αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ. Συζήτησης Εσείς δεν μπορείτε να προσθέσετε Συνημμένα αρχεία σ΄ αυτή τη Δ.Συζήτηση Εσείς δεν μπορείτε να κάνετε μεταφόρτωση αρχείων σ΄ αυτή τη Δ.Συζήτηση
|
|
|
|
|
|
|
|