Συγγραφέας |
Μήνυμα |
_-MaNo$-_
3ο στάδιο
Ηλικία: 48
Ένταξη: 30 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 707
Περιοχή: Aθηνα Χαλανδρι
|
|
|
|
|
johanndelta
Επισκέπτης
|
|
Εγω ξεκινησα ηδη...
The hard way (οπως παντα για τον Ελληνα) ηρθε η ωρα για την αυτοκινητιστικη κοινοτητα να αντιδρασει δυναμικα στον παραλογισμο.
Η (Μπουρδ)Ελλαδα υπαρχει τελικα στο χαρτη μονο και μονο για να τσεπωνουν με καθε τροπο οι εκαστοτε κυβερνωντες χρηματα απο τους ιδιοκτητες τροχοφορων;;;
Αυτο πρεπει να αλλαξει πλεον, ΛΑΜΟΓΙΑ. Μηπως να πατε στις εδρες των offshore σας να ησυχασουμε;
Ως εδω. Μακαρι αυτη η προσπαθεια να εχει αποτελεσμα και να γινει μια συντονισμενη ενεργεια για να τελειωνουμε πια με αυτη την κατασταση.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
splitapsou
Τούμπανο
Ηλικία: 45
Ένταξη: 07 Δεκ 2005
Δημοσιεύσεις: 1138
|
|
εγώ προτείνω το προεδρείο του ταρμακ να συσκεφτεί και να πάρει μια απόφαση για το εάν και εφόσον θα συμμετέχουμε και με ποίον τρόπο
|
|
|
|
_________________
Ges Takounao Cala Costa .... kai exo ipomoni...
|
|
|
|
|
acgt3
Τούμπανο
Ηλικία: 47
Ένταξη: 27 Φεβ 2007
Δημοσιεύσεις: 1300
Περιοχή: ΚΕΡΚΥΡΑ
|
|
εγω ειμαι συμφωνος με οτι αποφασισετε και θα ακολουθησω την γραμμη του ταρμακ
|
|
|
|
_________________ YUGO GROUP N
IBIZA SXi 110HP
PUNTO GT2 200HP
PUNTO GT3 170HP
YUGO 45
PUNTO GT2 300HP
|
|
|
|
|
manolis
2ο στάδιο
Ηλικία: 47
Ένταξη: 10 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 391
Περιοχή: Αθηνα
|
|
Καλη κινηση αυτη. Επιτελους κατι πρεπει να κανουμε ολοι εμεις οι εμπλεκομενοι (που ασχολουμαστε με τα αυτοκινητα ως οδηγοι - σε αγωνες - σε club)...δεν μπορουμε να περιμενουμε ποτε θα βρεθει λυση απο το πουθενα....
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
lampros RX8
μαμά
Ηλικία: 47
Ένταξη: 23 Ιούλ 2008
Δημοσιεύσεις: 31
|
|
Πώς διαμορφώνονται τα τελικά τεκμήρια για Ι.Χ.
Ξεκαθαρίζει το τοπίο γύρω από την επιβολή των τεκμηρίων διαβίωσης για αυτοκίνητα, σπίτια, σκάφη αναψυχής και άλλα περιουσιακά στοιχεία. Στη χθεσινή συνάντηση του υπουργού Οικονομίας με τους εκπροσώπους των εισαγωγέων αυτοκινήτων, δόθηκαν διευκρινίσεις για το πως θα εφαρμοστούν τα τεκμήρια για τους κατόχους Ι.Χ.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο του Συνδέσμου Εισαγωγέων, κ. Ανδρέα Ανδρικόπουλο, ο υπουργός Οικονομίας τούς ενημέρωσε ότι θα καθιερωθεί ένα ελάχιστο κόστος χρήσης και συντήρησης των επιβατικών αυτοκινήτων. Τι σημαίνει αυτό; Ότι κριτήριο για να προσδιοριστεί το ελάχιστο κόστος χρήσης θα είναι ένα ποσό που θα προκύπτει από τα ασφάλιστρα, τα τέλη κυκλοφορίας, τη μέση κατανάλωση καυσίμων και τη μέση απόσταση που διανύει το αυτοκίνητο κάθε χρόνο. Το κόστος αυτό θα μεταβάλλεται ανάλογα με τον κυβισμό του αυτοκινήτου.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που έχει στα χέρια του το υπουργείο Οικονομίας από τους εισαγωγείς για κυβισμό, το κόστος χρήσης το χρόνο για Ι.Χ.
- έως 1000 κυβικά, είναι 1.296 ευρώ
- από 1001 έως 1200 κυβικά, είναι 1.924 ευρώ
- από 1201 έως 1400 κυβικά, είναι 2.202 ευρώ
- από 1.401 έως 1.600 κυβικά, είναι 2.452 ευρώ
- από 1.601 έως 1.800 κυβικά, είναι 2.652 ευρώ
- από 1.801 έως 2.000 κυβικά, είναι 3.446 ευρώ
- από 2.001 έως 2.400 κυβικά, είναι 3.780 ευρώ
- από 2401 έως 3000 κυβικά, είναι 4.080 ευρώ
- από 3001 έως 3500 κυβικά, είναι 4.400 ευρώ
- από 3501 κυβικά και άνω, είναι6.030 ευρώ
|
|
|
|
_________________ www.RX8club.gr
|
|
|
|
|
yiorgos
μαμά
Ηλικία: 46
Ένταξη: 24 Ιαν 2007
Δημοσιεύσεις: 18
|
|
Και πως μεταφράζεται αυτό ρε παιδιά?
|
|
|
|
_________________ mx3 gtx
|
|
|
|
|
splitapsou
Τούμπανο
Ηλικία: 45
Ένταξη: 07 Δεκ 2005
Δημοσιεύσεις: 1138
|
|
_________________
Ges Takounao Cala Costa .... kai exo ipomoni...
|
|
|
|
|
_-MaNo$-_
3ο στάδιο
Ηλικία: 48
Ένταξη: 30 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 707
Περιοχή: Aθηνα Χαλανδρι
|
|
ουτε εγω καταλαβα, μπορεις να το μεταφρασεις ελληνικα pls????
|
|
|
|
|
|
|
|
|
splitapsou
Τούμπανο
Ηλικία: 45
Ένταξη: 07 Δεκ 2005
Δημοσιεύσεις: 1138
|
|
σύμφωνα με το παραπάνω ανάλογα τα κυβικά σου είναι και το τεκμήριο διαβίωσης δλδ. εγώ που έχω ένα 1,6 και ένα 1,0 cc αθροιστικά θα πρέπει να εμφανίζω εισόδημα τουλάχιστον 2.452 + 1.296 = 3.748,00 ευρώ.
ας περιμένουμε όμως καλύτερα τον νόμο για να έχουμε πλήρη εικόνα.
|
|
|
|
_________________
Ges Takounao Cala Costa .... kai exo ipomoni...
|
|
|
|
|
Jimmy_Caesar
Administrator
Ηλικία: 56
Ένταξη: 30 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 3060
Περιοχή: Πειραιάς
|
|
Τι λες τώρα?
Τόσα πολλά?
Να περιμένουμε, Γιάννη μου.
Εμείς τα δυό () το λέμε από την αρχή, αλλά ποιος μας ακούει...
|
|
|
|
_________________ Fun Is Not A Straight Line
|
|
|
|
|
_-MaNo$-_
3ο στάδιο
Ηλικία: 48
Ένταξη: 30 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 707
Περιοχή: Aθηνα Χαλανδρι
|
|
"Ότι κριτήριο για να προσδιοριστεί το ελάχιστο κόστος χρήσης θα είναι ένα ποσό που θα προκύπτει από τα ασφάλιστρα, τα τέλη κυκλοφορίας, τη μέση κατανάλωση καυσίμων και τη μέση απόσταση που διανύει το αυτοκίνητο κάθε χρόνο. Το κόστος αυτό θα μεταβάλλεται ανάλογα με τον κυβισμό του αυτοκινήτου. "
Αυτο που λες ειναι το κριτηριο και ο πινακας ειναι τα ποσα του κριτιριου, επ΄αυτου θα υπολογιζεται το τεκμηριο αλλα δεν αναφερει το πως και με τι ποσοστο επ'αυτου. Εγω ετσι καταλαβα παντως
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MAXRISTOS
3ο στάδιο
Ηλικία: 46
Ένταξη: 23 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 524
Περιοχή: Ν.Σμύρνη
|
|
Γι αυτό και αγόρασα μηχανάκι.....
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
lampros RX8
μαμά
Ηλικία: 47
Ένταξη: 23 Ιούλ 2008
Δημοσιεύσεις: 31
|
|
|
|
|
Jimmy_Caesar
Administrator
Ηλικία: 56
Ένταξη: 30 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 3060
Περιοχή: Πειραιάς
|
|
Λάμπρο, τα μεταφέρω κι εδώ:
_____________________________________________________________
- Καλημέρα σας. Δεν θα πληρώσω...
- Και εγώ πώς θα δικαιολογήσω τη διέλευσή σας; ρωτά έκπληκτη η υπάλληλος στο γκισέ των διοδίων. - Μπορείτε να με βρείτε από την πινακίδα μου. Γεια σας...
Η 35χρονη αρχαιολόγος κ. Λίλα Βόλη πατάει γκάζι και απομακρύνεται από τον σταθμό των διοδίων, στον αυτοκινητόδρομο Κορίνθου-Πατρών. Λίγο πιο κάτω, όμως, αναγκάζεται να σταματήσει όταν ακούει τις σειρήνες ενός περιπολικού.
«Κύρια μου, δεν πληρώσατε διόδια και αυτό είναι παράνομο», λέει ο αστυνομικός.
- Δεν πληρώνω διόδια, επειδή ο δρόμος στον οποίο κινούμαι δεν είναι αυτοκινητόδρομος... Δεν θέλω να προπληρώνω για υπηρεσίες που θα μου προσφερθούν ύστερα από χρόνια.
Ο αστυνομικός κρατάει τα στοιχεία της και η νεαρή γυναίκα συνεχίζει το ταξίδι της.
Η νεαρή αρχαιολόγος ακολουθεί το παράδειγμα του 57χρονου αγρότη και φανατικού μοτοσυκλετιστή πατέρα της, κ. Γιάννη Βόλη, ο οποίος κάθε φορά που ταξιδεύει με τη μοτοσυκλέτα του στον συγκεκριμένο δρόμο περνάει από το πλάι του γκισέ χωρίς να πληρώνει διόδια. «Μια φορά με σταμάτησαν οι αστυνομικοί και, αφού δεν βρήκαν τίποτα για να με γράψουν, συμπλήρωσα απλώς μια δήλωση και έφυγα», συμπληρώνει ο κ. Βόλης. «Δεν το κάνω για τα λεφτά. Είναι ο δικός μου τρόπος να διαμαρτυρηθώ για τον απαράδεκτο δρόμο, τον οποίο βάφτισαν “αυτοκινητόδρομο” και μας υποχρεώνουν να τον πληρώνουμε. Όταν βγήκαμε με τη γυναίκα μου στο εξωτερικό και είδαμε πώς είναι εκεί οι αυτοκινητόδρομοι, πάθαμε σοκ. Ο δρόμος Κορίνθου-Πατρών είναι καρμανιόλα...».
Δεν επιβάλλεται
Όπως λένε αξιωματικοί από την Τροχαία Εθνικών Δρόμων, «με την κατάργηση τού ΤΕΟ δεν μπορούν πλέον να επιβάλλουν πρόστιμο σε όσους οδηγούς δεν πληρώνουν τα διόδια». Οι αστυνομικοί απλώς παίρνουν τα στοιχεία τού οδηγού και η Αστυνομία είναι υποχρεωμένη να τα δώσει στην εταιρεία που ανέλαβε την κατασκευή τού δρόμου. Από εκεί και πέρα είναι δικό της θέμα αν κινηθούν ή όχι δικαστικά.
Την ίδια ώρα, από τον παραχωρησιούχο κρατούν χαμηλούς τόνους για το θέμα που ανέκυψε. Όπως λένε στελέχη της εταιρείας «μέχρι στιγμής δεν έχουν προσφύγει στα δικαστήρια και απλώς λένε στους οδηγούς που αρνούνται να πληρώσουν ότι είναι υποχρεωμένοι να συμπληρώσουν ένα ειδικό δελτίο με τα στοιχεία τους».
Δρόμος που σκοτώνει
Όπως υποστηρίζει ο διευθυντής της σχολής ασφαλούς οδήγησης για μοτοσυκλετιστές («California Superbike School») και του περιοδικού «0-300» κ. Θανάσης Χούντρας, «το πιο επικίνδυνο κομμάτι του εθνικού δικτύου, που είναι ο δρόμος Κορίνθου-Πατρών, δεν διαθέτει προστατευτική μπάρα ούτε διαχωριστικό διάζωμα και στηθαία, στοιχεία αναγκαία για να χαρακτηριστεί ένας δρόμος κλειστός αυτοκινητόδρομος». Και συμπληρώνει: «Δεν μπορεί να σου επιβάλλουν να πληρώνεις για έναν δρόμο που σε σκοτώνει...». Από το ΥΠΕΧΩΔΕ υποστηρίζουν ότι δεν υπάρχει άλλος τρόπος να γίνει ο αυτοκινητόδρομος, επειδή το έργο γίνεται με αυτοχρηματοδότηση και η συμμετοχή του Δημοσίου είναι πολύ μικρή.
Επαναδιαπραγμάτευση
Όπως λέει ο πρόεδρος του Συλλόγου Συγκοινωνιολόγων, κ. Γιάννης Χανδάνος, «κανείς δεν μπορεί να σταματήσει έναν οδηγό που δεν πληρώνει. Από εκεί και πέρα είναι θέμα της κάθε εταιρείας να το διαχειριστεί. Παγκοσμίως επιβάλλονται διόδια για έναν από τους τρεις λόγους: είτε για τον περιορισμό της κυκλοφορίας, είτε για τη μείωση της ρύπανσης, είτε για να μαζέψουν χρήματα». Όπως επισημαίνει ο συγκοινωνιολόγος, κ. Νότης Παρασκευόπουλος, «θα μπορούσε να γίνει μια επαναδιαπραγμάτευση της σύμβασης, όπου οι διερχόμενοι οδηγοί να χρεώνονται με τις παλιές τιμές, με αντάλλαγμα παράταση τού χρόνου εκμετάλλευσης του έργου από την εταιρεία». Ο αυτοκινητόδρομος Κορίνθου-Πατρών είχε μήκος 135 χιλιόμετρα και, βάσει του σχεδίου παραχώρησης, προβλέπεται τα έργα να ξεκινήσουν τον Φεβρουάριο του 2009. Σε διάστημα 72 μηνών αναμένεται να έχουν ολοκληρωθεί όλα τα έργα για την κατασκευή τού αυτοκινητοδρόμου Ελευσίνας-Κορίνθου-Πάτρας-Πύργου-Τσάκωνα.
Αύξησαν τα διόδια από 40 - 90%
Ο ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΙΟΥΧΟΣ που ανέλαβε την κατασκευή τού νέου αυτοκινητοδρόμου προχώρησε στις 16 Σεπτεμβρίου σε αυξήσεις στις τιμές των διοδίων- 40% για τα Ι.Χ. και 90% για τις μοτοσυκλέτες- γεγονός που προκάλεσε την αντίδραση της Νομαρχίας Αχαΐας, αλλά και πολλών οδηγών.
«Προτρέπουμε τους οδηγούς να μην πληρώνουν διόδια», επισημαίνει ο νομάρχης Αχαΐας, κ. Δημήτρης Κατσικόπουλος. «Οι οδηγοί με τα διόδια που πληρώνουν χρηματοδοτούν τους εργολάβους για να κατασκευάσουν το έργο. Θα εξαντλήσουμε κάθε δυνατότητα δικαστικής διερεύνησης. Από την εταιρεία ξέρουν ότι έχουν άδικο γι΄ αυτό και αποφεύγουν να στραφούν δικαστικώς εναντίον όσων δεν πληρώνουν, γιατί φοβούνται πως μια ενδεχόμενη αθωωτική δικαστική απόφαση θα προκαλούσε δεδικασμένο πάνω στο οποίο θα στηρίζονται και άλλοι οδηγοί...».
(Πηγή: ΤΑ ΝΕΑ On-line)
_____________________________________________________________
Μεγάλη επιτυχία όλων μας-Δεν πληρώνει ο κόσμος τα διόδια Κορίνθου-Πατρών και η τροχαία δεν μπορεί να κάνει τίποτα!
ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΤΟ ΦΩΝΑΖΑΜΕ; ΟΥΤΕ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΤΙΔΡΑ ΚΑΙ ΜΠΡΑΒΟ ΤΗΣ - ΚΑΙ Η ΤΡΟΧΑΙΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ
http://troktiko.blogspot.com/2008/09/blog-post_6203.html
Μεγάλη νίκη όλων μας! Οι οδηγοί αρνούνται να πληρώσουν διόδια στην εθνική οδό σκοτώστρα -Πατρών-Κορίθνου και η τροχαία είπε επίσημα ότι δεν μπορεί να κάνει κάτι. Όμως και η εταιρεία προς τιμήν της δεν κάνει τίποτα και απλά συμπληρώνει τα στοιχεία όσων δεν πληρώνουν για τυπικούς λόγους. Που να τους πάει όλους στα δικαστήρια όταν υπάρχει η συνθήκη της Ε.Ε; Πόσες φορές ξελαρυγγιαστήκαμε να λέμε μην πληρώνετε στα διόδια -σκοτώστρες;
ΔΙΚΑΙΩΘΗΚΑΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ. ΑΝΤΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ.
Αμήχανη εμφανίζεται η εταιρεία που εισπράττει τα διόδια, καθώς δεν
ξέρει πώς να κινηθεί με τους οδηγούς οι οποίοι αρνούνται να πληρώσουν τα διόδια στον αυτοκινητόδρομο Κορίνθου-Πατρών, διότι θεωρούν τον συγκεκριμένο δρόμο επικίνδυνο, χαρακτηρίζοντάς τον καρμανιόλα.
Όπως αναφέρεται σε δημοσίευμα της εφημερίδας «Τα Νέα», αξιωματικοί από την Τροχαία Εθνικών Δρόμων ισχυρίζονται ότι «με την κατάργηση του ΤΕΟ δεν μπορούν πλέον να επιβάλλουν πρόστιμο σε όσους οδηγούς δεν πληρώνουν τα διόδια».
Οι αστυνομικοί απλά παίρνουν τα στοιχεία του οδηγού και η αστυνομία είναι υποχρεωμένη να τα δώσει στην εταιρεία που ανέλαβε την κατασκευή του δρόμου. Από εκεί και πέρα είναι θέμα της εταιρείας του αν θα κινηθεί ή όχι δικαστικά.
Από την πλευρά του, ο παραχωρησιούχος που ανέλαβε την κατασκευή του νέου αυτοκινητόδρομου, κρατά χαμηλούς τόνους για το θέμα που ανέκυψε.
Όπως λένε στελέχη της εταιρείας, «μέχρι στιγμής δεν έχουν προσφύγει στα δικαστήρια και απλώς λένε στους οδηγούς που αρνούνται να πληρώσουν ότι είναι υποχρεωμένοι να συμπληρώσουν ένα ειδικό δελτίο με τα στοιχεία τους».
(Πηγή: troktiko)
|
|
|
|
_________________ Fun Is Not A Straight Line
|
|
|
|
|
|