Συχνές Ερωτήσεις  •  Αναζήτηση  •  Αρχική Σελίδα  •  Forum  •  Album  •  Επιλογές  •  Εγγραφή  •  Προφίλ  •  Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας  •  Σύνδεση
 
 
Επισκόπηση επόμενης Θ. Ενότητας
Επισκόπηση προηγούμενης Θ. Ενότητας

Δημοσίευση νέας  Θ. ΕνότηταςΑπάντηση στη Θ. Ενότητα Επισκόπηση προηγούμενης Θ. ΕνότηταςEmail σε έναν Φίλο.Κατάλογος μελών που έχουν επισκεφθεί αυτό το θέμαΑποθήκευσε αυτό το δημοσίευμα σαν αρχείοPrintable versionΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΕπισκόπηση επόμενης Θ. Ενότητας
Συγγραφέας Μήνυμα
MAXRISTOS
3ο στάδιο
3ο στάδιο


Ηλικία: 45
Ένταξη: 23 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 524
Περιοχή: Ν.Σμύρνη
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 11/10/2008, 16:07  Θέμα δημοσίευσης:  F1 Iαπωνίας Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

GP Iαπωνίας: O Ηamilton ξανά στην pole στο Fuji

O Lewis Hamilton κατέκτησε τη δεύτερη συνεχόμενη pole position του στο Fuji, έπειτα από τον περυσινό του θρίαμβο εκεί, με τον Kimi Raikkonen να τον πλαισιώνει στην πρώτη σειρά εκκίνησης. Ο άλλος διεκδικητής του τίτλου, ο Felipe Massa, δεν έκανε αρκετά καλό γύρο και κατάφερε να καταταγεί μόλις πέμπτος, πίσω και από τους Heikki Kovalainen και Fernando Alonso.

O Hamilton κατέκτησε μια κρίσιμη, όπως μπορεί να αποδειχθεί, pole position στην Ιαπωνία σε στεγνές συνθήκες, (αν και η πίστα δεν είχε λάστιχο στην αγωνιστική γραμμή λόγω της χθεσινοβραδινής βροχής) στα τελευταία δευτερόλεπτα της διαδικασίας, καταρρίπτοντας την επίδοση του Kimi Raikkonen. O 23χρονος Βρετανός, που κατά την άφιξή του στην Ιαπωνία είχε δηλώσει ότι φέτος είναι έτοιμος να κατακτήσει τον τίτλο, χωρίς να επαναλάβει τα περυσινά λάθη, έθεσε τις βάσεις για την διατήρηση της πρωτοπορίας του στη βαθμολογία, γράφοντας έναν πολύ καλό γύρο τη στιγμή που χρειαζόταν.

Στις πρώτες γρήγορες προσπάθειες του τρίτου σκέλους, ο Raikkonen είχε αποδειχθεί ταχύτερος, με τον Massa να συμπληρώνει την προσωρινή πρώτη σειρά και τον Hamilton πίσω τους. Στη δεύτερη προσπάθειά του, ο Φινλανδός πρωταθλητής κατέβασε ακόμα περισσότερο τον πήχη και παρά το ότι ο Hamilton κατάφερε να κινηθεί 2 δέκατα του δευτερολέπτου ταχύτερα, αυτή ήταν η καλύτερη επίδοση του Raikkonen σε κατατακτήριες δοκιμές από τη Γαλλία και η πρώτη φορά από το Silverstone, που βρέθηκε εμπρός από τον team mate του.

Ο Massa δεν έκανε τον καλύτερο γύρο στη δεύτερη προσπάθειά του, καθώς δεν ήταν απόλυτα ευχαριστημένος από το στήσιμο του μονοθεσίου του και επέτρεψε στους Konalainen και Alonso να εκκινήσουν αύριο μπροστά του, σημειώνοντας καλύτερες επιδόσεις λίγες στιγμές αργότερα, εντούτοις ο χρόνος του πιλότου της Ferrari απείχε μόλις 50 εκατοστά του δευτερολέπτου από αυτόν του Φινλανδού οδηγού της McLaren. Η επίδοση αυτή μπορεί να φέρει ένα καίριο χτύπημα στις πιθανότητες του Βραζιλιάνου να κατακτήσει τον τίτλο, αν δε βασίζεται σε μια στρατηγική ανάκαμψης.

Ο Kovalainen ήταν ταχύτατος σήμερα, ενώ πολύ καλή εμφάνιση πραγματοποίησε και ο νικητής του προηγούμενου αγώνα, Fernando Alonso. Ο Robert Kubica, που κατετάγη έκτος θα εκκινήσει δέκα θέσεις εμπρός από τον team mate του, Nick Heidfeld, ο οποίος απέδωσε την κακή επίδοση σε λάθος επιλογή ελαστικών, δηλώνοντας ότι θα έπρεπε να χρησιμοποιήσει τη μαλακή γόμα στο Q1.

Τον Πολωνό ακολούθησαν οι δυο Toyota, οι οποίες ήλπιζαν για κάτι παραπάνω, ειδικά αφότου ο Timo Glock είχε κινηθεί ταχύτερα από όλους εχθές, είχε σημειώσει το δεύτερο καλύτερο χρόνο στις σημερινές ελεύθερες δοκιμές και ήταν ταχύτερος στο Q1, ενώ τα ιαπωνικά μονοθέσια να βρίσκονταν στις θέσεις 4 και 5 στο Q2. Η ισορροπία των Toyota όμως διαταράχθηκε στο Q3 από την προσθήκη καυσίμων στο ρεζερβουάρ και οι οδηγοί της δεν κατάφεραν να επαναλάβουν τις επιδόσεις τους.

Τη δεκάδα έκλεισαν οι δυο Toro Rosso σε μια ακόμη πολύ καλή εμφάνιση, ενώ στη Red Bull, o David Coulthard θα εκκινήσει αύριο για δεύτερη φορά φέτος εμπρός από τον team mate του, Mark Webber. O μοναδικός Ιάπωνας του grid, ο Kazuki Nakajima, δεν κατάφερε κάτι καλύτερο από την 14η θέση, αν και ήταν ταχύτερος από τον Nico Rosberg, καθώς το μονοθέσιο της Williams δεν ανταποκρινόταν όπως θα έπρεπε στις συνθήκες που επικρατούσαν στην πίστα. Η Honda ήταν απογοητευτική με τους οδηγούς της να καταλαμβάνουν την προτελευταία σειρά εκκίνησης, εμπρός μονάχα από τις Force India. Όπως δείχνει και ο σχηματισμός του grid, σήμερα, μεγάλο ρόλο έπαιξε η απόδοση του μονοθεσίου, με τους team mates να βρίσκονται συνήθως σε διαδοχικές θέσεις.

_________________
ImageImage

Ταύρος Γένος:Αρσενικό Άλογο ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από MAXRISTOSΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςMSN Messenger
MAXRISTOS
3ο στάδιο
3ο στάδιο


Ηλικία: 45
Ένταξη: 23 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 524
Περιοχή: Ν.Σμύρνη
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 12/10/2008, 20:42  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

GP Ιαπωνίας: Δεύτερη συνεχόμενη νίκη για τον Αlonso

Oι δυο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής Fernando Alonso, πήρε φόρα από τη νίκη του στη Σιγκαπούρη και είπε να διπλασιάσει τις φετινές του επισκέψεις στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου, επωφελούμενος τις λανθασμένες επιλογές των κορυφαίων συνδυασμών –και διεκδικητών του τίτλου- σε κρίσιμες στιγμές του αγώνα, οι οποίες θα διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο στην έκβαση του πρωταθλήματος. Ο Robert Kubica δεν είχε τη δυνατότητα να απειλήσει τον Ισπανό και αναγκάστηκε να παλέψει σκληρά στο τελικό κομμάτι του αγώνα για να διατηρήσει τη δεύτερη θέση, απέναντι στην επίθεση του Kimi Raikkonen που τελικά συμπλήρωσε το βάθρο. Ο Felipe Massa κατάφερε να σημειώσει δυο βαθμούς (αφού οι αγωνοδίκες επέβαλλαν ποινή 25 δευτερολέπτων στο χρόνο αγώνα του Sebastien Bourdais για την επαφή του με τον Βραζιλιάνο οδηγό της Ferrari), αφότου είχε πέσει πολύ πίσω στην κατάταξη, έχοντας δεχθεί ποινή διέλευσης από το pit lane λόγω της αποφευκτής επαφής του με τον Lewis Hamilton, ο οποίος δέχθηκε την ίδια ποινή για τον τρόπο με τον οποίο οδήγησε εκτός πίστας τον Raikkonen στην πρώτη στροφή.

Επρόκειτο για επίδοση που θύμισε τον παλιό Alonso, εκείνον που είχε κατακτήσει δυο παγκόσμια πρωταθλήματα για τη Renault, η οποία έχει βελτιωθεί τόσο τον τελευταίο καιρό, που επέτρεψε στον οδηγό της να κατακτήσει τη νίκη σε έναν αγώνα που δεν παρουσίασε παρεμβολές από το αυτοκίνητο ασφάλειας. O Ισπανός διέκρινε την ευκαιρία της νίκης από τις πρώτες κιόλας στιγμές του αγώνα, πέρασε την πρώτη φάση του (πριν τον πρώτο του ανεφοδιασμό) πίσω από την BMW Sauber του Πολωνού και μετά το pit stop του τέθηκε επικεφαλής, για να κατασκευάσει στο δεύτερο stint τη διαφορά που του εξασφάλισε τη νίκη, σημειώνοντας απανωτούς πανομοιότυπους χρόνους γύρου, τη στιγμή που ο Kubica αντιμετώπιζε προβλήματα graining με τα ελαστικά του. Παρά το ότι ο Alonso μπήκε στα pits τρεις γύρους πριν τον Kubica, η διαφορά 13 δευτερολέπτων που είχε αναπτύξει στο δεύτερο κομμάτι του αγώνα ήταν αρκετή για να παραμείνει επικεφαλής μέχρι την καρό σημαία, ρυθμίζοντας από εκεί και πέρα το ρυθμό του. Ο Alonso δήλωσε ότι το μονοθέσιο ήταν τέλειο και η πολύ καλή απόδοση της Renault στο Fuji υπογραμμίζεται από την τέταρτη θέση που σημείωσε ο Nelsinho Piquet, ο οποίος είχε εκκινήσει από τη 12η θέση, με στρατηγική δυο pit stop, αλλά έτσι σχεδιασμένη ώστε ο Βραζιλιάνος να πραγματοποιεί τους ανεφοδιασμούς του έπειτα από όλους τους υπόλοιπους οδηγούς που χρησιμοποιούσαν την ίδια τακτική.

Στην εκκίνηση, ο Hamilton δεν κατάφερε να ξεκινήσει καλά και μέχρι την πρώτη στροφή ο Kimi Raikkonen είχε τεθεί επικεφαλής, με τον team mate του Βρετανού στη McLaren, Heikki Kovalainen να έχει πάρει την εσωτερική. Ο Hamilton επέλεξε να βουτήξει στην εσωτερική του Raikkonen (που βρισκόταν στη μέση της πίστας υπερασπιζόμενος τη θέση του) και να καθυστερήσει υπερβολικά το φρενάρισμά του, τόσο που δεν είχε τη δυνατότητα να πάρει τη στροφή. Πηγαίνοντας ευθεία, παρέσυρε μαζί του και τη Ferrari του Raikkonen, την οποία έσπρωξε περαιτέρω ευθεία και ο Kovalainen. Μάλιστα, από τις δυο επαφές η Ferrari του Φινλανδού υπέστη κάποιες ζημιές, με τον ίδιο να αναφέρει ότι το εμπρός μέρος της F2008 δε συμπεριφερόταν το ίδιο έπειτα από το συμβάν. Στο στρίμωγμα της πρώτης στροφής, ο David Coulthard βρέθηκε εγκλωβισμένος μεταξύ των μονοθεσίων των Sebastien Bourdais και Nelsinho Piquet και η επαφή μεταξύ τους προκάλεσε την κατάρρευση της πίσω αριστερής ανάρτησης της Red Bull, στέλνοντας τον Σκοτσέζο με πολλά χιλιόμετρα στον τοίχο (χωρίς ευτυχώς να τραυματιστεί), παρασέρνοντας μαζί του και την εμπρός αεροτομή του Kazuki Nakajima.

Ο Hamilton παραδέχθηκε το λάθος του, για το οποίο στη συνέχεια οι αγωνοδίκες θα του επέβαλλαν ποινή διέλευσης από το pit lane. Από την αναταραχή που προκλήθηκε από τα λάθος φρεναρίσματα, ο Robert Kubica τέθηκε επικεφαλής, εμπρός από τους Alonso, Kovalainen, Trulli, Massa και Hamilton… Στο τέλος του δεύτερου γύρου, ο Hamilton κατάφερε να προσπεράσει στον Massa στο chicane, ωστόσο ο Βραζιλιάνος, καβαλώντας τα kerb και τα χώματα, για να εμβολίσει την McLaren, η οποία διέγραψε ένα τετ-α-κέ 180 μοιρών, με τον οδηγό της να περιμένει υπομονετικά όλο το grid να τον προσπεράσει πριν επανέλθει στην κανονική φορά της πίστας και να μπει στα pits για να αλλάξει το σετ ελαστικών που είχε καταστρέψει με το βίαιο μπλοκάρισμα φρένων στην πρώτη στροφή.

Οι αγωνοδίκες αποφάσισαν να επιβάλλουν ποινή διέλευσης από το pit lane στον Massa για αυτή τη συμπεριφορά του, κάτι που ο Hamilton έκρινε άδικο, καθώς πιστεύει ότι το δικό του παράπτωμα ήταν πολύ μικρότερο από αυτό του Βραζιλιάνου, για να δεχθούν αμφότεροι την ίδια ποινή, για να καταλήξουν αργότερα να παλεύουν για τις τελευταίες θέσεις. Έπειτα από τη σύγκρουση, τόσο ο Raikkonen όσο και ο Sebastien Bourdais πέρασαν εμπρός από τον Massa. Στον 8ο γύρο, ο Raikkonen κατάφερε να προσπεράσει τον Trulli στη στροφή 10 και πίεζε τον Kovalainen για την τρίτη θέση, όταν ο κινητήρας της Mercedes στην πλάτη του συμπατριώτη του παρέδωσε το πνεύμα 9 γύρους αργότερα.

Πιο μπροστά, ο Kubica δεν είχε τη δυνατότητα να απομακρυνθεί από τον Alonso, καθώς η BMW Sauber έφθειρε ανομοιόμορφα τα ελαστικά της, κοστίζοντας σε απόδοση. Ο Πολωνός ήταν ο πρώτος που ανεφοδιάστηκε (με τον Raikkonen να τον ακολουθεί στον ίδιο γύρο) και ο ένας παραπάνω γύρος που παρέμεινε εντός πίστας o Αlonso ήταν αρκετός για να περάσει εμπρός από το γερμανικό μονοθέσιο.

Από εκεί και πέρα, ο Alonso, ξεκίνησε να αναπτύσσει τη διαφορά του από τον Πολωνό, ο οποίος αντιμετώπιζε προβλήματα υποστροφής και ελλιπούς πρόσφυσης στις εξόδους από τις στροφές, η οποία μέχρι τον δεύτερο ανεφοδιασμό της Renault, είχε εξασφαλίσει στον δυο φορές πρωταθλητή τη νίκη.

Ο Raikkonen είχε φτάσει τον Kubica πριν τον τελικό ανεφοδιασμό αμφότερων και έπειτα από την πραγματοποίησή του προσπάθησε να τον προσπεράσει καθώς ο Πολωνός αντιμετώπιζε και πάλι προβλήματα graining με τα –μαλακά- ελαστικά του. Μόλις αυτά φθάρηκαν και άλλο το πρόβλημα ξεπεράστηκε, ενώ αντίθετα παρουσιάστηκε σε αυτά της Ferrari, η οποία βρισκόταν συνεχώς στον ακάθαρτο αέρα της BMW Sauber. Όλα αυτά επέτρεψαν στον Nelsinho Piquet να προλάβει το μαχόμενο δίδυμο, αν και έπειτα από μια μικρή έξοδο έχασε την επαφή μαζί τους και προτίμησε να διασφαλίσει την 4η θέση.

Στο μεταξύ, 16 γύρους πριν από το τέλος, κατά την ολοκλήρωση του ανεφοδιασμού του Sebastien Bourdais, o Massa, ο οποίος κατάφερε να ανακτήσει θέσεις με το πέρας των γύρων, αντίθετα με τον Hamilton που πάλευε με ένα μονοθέσιο που είχε ζημιές, προσπάθησε να προσπεράσει την Toro Rosso από την εξωτερική, τα δυο μονοθέσια ακούμπησαν και ο Βραζιλιάνος διέγραψε μισό τετ-α-κέ, σε μια άσκοπα ριψοκίνδυνη κίνηση, αφού εκτός του ότι έχει το παγκόσμιο πρωτάθλημα να σκεφτεί, θα έμπαινε στα pits λίγους γύρους αργότερα και δε θα είχε ελπίδα να τερματίσει εμπρός από τον Γάλλο, αν και αναζητούσε ελεύθερη πίστα για να εκμεταλλευτεί πλήρως τους τελευταίους γύρους με άδειο ρεζερβουάρ. Ο Massa ευθύνεται για το συμβάν, καθώς o Bourdais δεν έκανε τίποτα μεμπτό κατά την έξοδό του από το pit lane, ωστόσο οι αγωνοδίκες είχαν άλλη άποψη και επέβαλλαν ποινή 25 δευτερολέπτων στο χρόνο αγώνα του Γάλλου, ρίχνοντάς τον από την 6η στη 10η θέση.

O Jarno Trulli κατάφερε να φέρει στην έδρα της Toyota μια καλή 5η θέση, αν και η ομάδα μάλλον έχει χάσει τη μάχη για την 4η θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών, έπειτα από δυο απανωτές νίκες της Renault, ενώ ο Sebastian Vettel βαθμολογήθηκε για 5ο συνεχόμενο αγώνα, με τον Mark Webber να σημειώνει τον τελικό βαθμό.

Με αυτό τον τρόπο, ο Massa σημείωσε δυο βαθμούς, μειώνοντας τη διαφορά του από τον Hamilton στο πρωτάθλημα στους πέντε, με δυο αγώνες να απομένουν για την ολοκλήρωση της σεζόν και τον Kubica να βρίσκεται 7 βαθμούς πίσω από τον Βραζιλιάνο (και 12 από τον Hamilton), ενώ ο Raikkonen δεν έχει πλέον ούτε μαθηματικά τη δυνατότητα να κατακτήσει το πρωτάθλημα.

_________________
ImageImage

Ταύρος Γένος:Αρσενικό Άλογο ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από MAXRISTOSΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςMSN Messenger
Jimmy_Caesar
Administrator
Administrator


Ηλικία: 56
Ένταξη: 30 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 3060
Περιοχή: Πειραιάς
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 12/10/2008, 21:45  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

Ολοι δουλεύουν για τον Massa και τη Ferrari μου φαίνεται Wink

_________________
Fun Is Not A Straight Line

Σκορπιός Γένος:Αρσενικό Αίγα ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από Jimmy_CaesarΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςΕπίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
spiffm
μαμά
μαμά


Ηλικία: 45
Ένταξη: 28 Σεπ 2008
Δημοσιεύσεις: 29

greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 12/10/2008, 23:19  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

Παρόλο που και εγώ υποστηρίζω Ferrari αυτό με τον Bourdais ήταν απαράδεκτο. Ελπίζω να μην γίνει η F1 όπως τα Indy και τα Cart. Εάν του χρόνου έχει καλό αυτοκίνητο και ο Alonso νομίζω πως θα είναι από τις καλύτερες χρονιές.


Υδροχόος Γένος:Αρσενικό Άλογο ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από spiffmΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματος
acgt3
Τούμπανο
Τούμπανο


Ηλικία: 47
Ένταξη: 27 Φεβ 2007
Δημοσιεύσεις: 1300
Περιοχή: ΚΕΡΚΥΡΑ
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 13/10/2008, 08:46  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

εγω λεω οτι τα εχουν σκατα.

_________________
YUGO GROUP N
IBIZA SXi 110HP
PUNTO GT2 200HP
PUNTO GT3 170HP
YUGO 45
PUNTO GT2 300HP
Image

Δίδυμοι Γένος:Αρσενικό Δράκος ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από acgt3Επισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςΕπίσκεψη στην ιστοσελίδα του ΣυγγραφέαAIM διεύθυνσηMSN Messenger
GRIGIO
1o στάδιο
1o στάδιο


Ηλικία: 37
Ένταξη: 07 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 123

italy.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 13/10/2008, 10:02  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

Διοργανωτρια αρχή--------> FIA-T (Για όσους με πιάνουν...)

_________________
Περήφανος κάτοχος Fiat Punto!

http://www.youtube.com/watch?v=TBfkSbTl1Jk

and

http://www.youtube.com/watch?v=o6o_3Tek5Xc&feature=channel_page
See me here!!!

Ταύρος Γένος:Αρσενικό Τίγρης ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από GRIGIOΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματος
manolis
2ο στάδιο
2ο στάδιο


Ηλικία: 47
Ένταξη: 10 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 391
Περιοχή: Αθηνα
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 13/10/2008, 10:28  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

Δεν ειδα τον χθεσινο αγωνα γαμωτο.... Evil or Very Mad

_________________
Image

Παρθένος Γένος:Αρσενικό Δράκος ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από manolisΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςΕπίσκεψη στην ιστοσελίδα του ΣυγγραφέαMSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:      
Δημοσίευση νέας  Θ. ΕνότηταςΑπάντηση στη Θ. Ενότητα Επισκόπηση προηγούμενης Θ. ΕνότηταςEmail σε έναν Φίλο.Κατάλογος μελών που έχουν επισκεφθεί αυτό το θέμαΑποθήκευσε αυτό το δημοσίευμα σαν αρχείοPrintable versionΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΕπισκόπηση επόμενης Θ. Ενότητας

Επισκόπηση επόμενης Θ. Ενότητας
Επισκόπηση προηγούμενης Θ. Ενότητας
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ΄αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ. Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ΄αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ΄αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ. Συζήτησης
Εσείς δεν μπορείτε να προσθέσετε Συνημμένα αρχεία σ΄ αυτή τη Δ.Συζήτηση
Εσείς δεν μπορείτε να κάνετε μεταφόρτωση αρχείων σ΄ αυτή τη Δ.Συζήτηση


Ασφάλεια Πινάκων

25470 Επιθέσεις που εμποδίζονται
Powered by phpBB2 Plus, phpBB Styles and Kostenloses Forum based on phpBB © 2001/6 phpBB Group
FI Theme :: Mods and Credits :: Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες