|
|
|
|
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
spiffm
μαμά
Ηλικία: 45
Ένταξη: 28 Σεπ 2008
Δημοσιεύσεις: 29
|
|
|
|
|
acgt3
Τούμπανο
Ηλικία: 47
Ένταξη: 27 Φεβ 2007
Δημοσιεύσεις: 1300
Περιοχή: ΚΕΡΚΥΡΑ
|
|
Jimmy_Caesar Έγραψε: | Πάντως αν θέλει να βάζει κ... να βάζει κοοο... να βάζει κκκκ (γμτ δε μου βγαίνει) θα πρέπει να πάρει launch control, πολύ καλή διαχείρηση και ένα EVO να τα τοποθετήσει |
ασε το evo θα το παρω εγω αυτος πηρε παπακι.
|
|
|
|
_________________ YUGO GROUP N
IBIZA SXi 110HP
PUNTO GT2 200HP
PUNTO GT3 170HP
YUGO 45
PUNTO GT2 300HP
|
|
|
|
|
MAXRISTOS
3ο στάδιο
Ηλικία: 46
Ένταξη: 23 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 524
Περιοχή: Ν.Σμύρνη
|
|
acgt3 Έγραψε: | Jimmy_Caesar Έγραψε: | Πάντως αν θέλει να βάζει κ... να βάζει κοοο... να βάζει κκκκ (γμτ δε μου βγαίνει) θα πρέπει να πάρει launch control, πολύ καλή διαχείρηση και ένα EVO να τα τοποθετήσει |
ασε το evo θα το παρω εγω αυτος πηρε παπακι. |
παπάκι που πίανει 125χλμ...
Επίσης τώρα που κινούμε και με το παπάκι..μερικοί κοιμούνται ήσυχοι τα βράδυα..
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
MAXRISTOS
3ο στάδιο
Ηλικία: 46
Ένταξη: 23 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 524
Περιοχή: Ν.Σμύρνη
|
|
Μετάφραση χρησιμοποιώντας το babelfish,για να ξέρουμε τα Link περίπου λίγο πολύ τι λένε
http://www.quaife.co.uk/What-is-a-Quaife-ATB-differential
Η εφαρμοσμένη μηχανική Quaife προωθεί το αυτόματο προκαταλαμβάνοντας διαφορικό ροπής για `hot 5 χειρωνακτική μετάδοση Alfa Romeo ταχύτητας και πρότυπα Fiat Δημοσιευμένος στις 28 Αυγούστου 2007 Η εφαρμοσμένη μηχανική Quaife προωθεί το αυτόματο προκαταλαμβάνοντας διαφορικό ροπής για `hot' χειρωνακτική μετάδοση Alfa Romeo ταχύτητας 5 και πρότυπα Fiat Η νέα υψηλή επίδοση UK παρήγαγε την αυτόματη προκατάληψη ροπής (ATB) βασισμένη στο καλά αποδεδειγμένο ελικοειδές σχέδιο εργαλείων από εγκεκριμένο το ISO9001 κατασκευαστή Δεν απαιτεί καμία τροποποίηση για την εγκατάσταση, εργάζεται στην αρμονία με τα ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου και σταθερότητας έλξης εργοστασίων, συντήρηση ελεύθερη σε λειτουργία Τα εξαρτήματα περιλαμβάνουν Alfa Romeo 156 2000, Alfa Romeo 147 2000, Alfa Romeo 145 2000, Alfa Romeo 146 1800, Alfa Romeo 155 2000, βαλβίδα 16, Fiat Bravo HGT Fiat Tipo 2000, Fiat Uno τούρμπο 1372 (1988 και μετά,) Fiat Punto HGT 1.8 και Fiat Punto GT Fiat Coupe (μη-τούρμπο,) που χρησιμοποιούν πέντε χειρωνακτικές μεταδόσεις ταχύτητας Διατιμημένος σε £535.00 αποκλείοντας το Φ.Π.Α, περιορισμένη εξουσιοδότηση διάρκειας ζωής included* Εφαρμοσμένη μηχανική Quaife επαφών σε 0845 130 7400 info@ quaife.co.uk ή κούτσουρο επάνω στο www.quaife.co.uk για περισσότερες πληροφορίες και τις εικόνες Βασισμένη η στο UK εφαρμοσμένη μηχανική Quaife έχει προωθήσει μια νέα έκδοση του αυτόματου προκαταλαμβάνοντας (ATB) διαφορικού ροπής της, που σχεδιάζεται για `hot' εκδόσεις των αυτοκινήτων της Alfa Romeo και Fiat που τρέχουν πέντε χειρωνακτικά κιβώτια ταχυτήτων ταχύτητας. Αυτοί περιλαμβάνουν τις συμπάθειες όπως οι δίδυμες παραλλαγές σπινθήρων της Alfa Romeo 147 και 156, καθώς επίσης και τη Fiat Punto HGT, συν τον πάντα δημοφιλή ΟΗΕ τούρμπο και τις στροβιλο παραλλαγές Punto GT. Αυτές οι εξουσιοδοτήσεις και το άλφα Romeos αποκρίνονται εύκολα στο συντονισμό και τείνουν να προσελκύσουν μια ενθουσιώδη ακολουθία, αλλά πάσχουν από το wheelspin και understeer κατά τη διάρκεια της εύψυχης οδήγησης, ακόμη και με τυποποιημένο έντυπο. Η προσθήκη της πρόσθετων ροπής και της ιπποδύναμης από το συντονισμό μηχανών χρησιμεύει μόνο να καταστήσει τα θέματα χειρότερα, όπως πάρα πολύ συχνά αυτήν την πρόσφατα ώθηση απλά can' το τ χρησιμοποιείται αποτελεσματικά. Σε αυτές τις καταστάσεις που διαχειρίζονται η έλξη γίνεται μια προτεραιότητα και ένα διαφορικό Quaife ATB υψηλής επίδοσης είναι μια άριστη λύση. Αντίθετα από έναν παραδοσιακό `συμπλέκτη plate' το διαφορικό το Quaife ATB χρησιμοποιεί ένα καλά αποδεδειγμένο σύστημα των ελικοειδών εργαλείων για να μεταφέρει χωρίς ραφή τη δύναμη πέρα από τον οδηγημένο άξονα στη ρόδα δοκιμάζοντας το περισσότερο πιάσιμο. Επιτυγχάνει αυτό χωρίς την αρπαγή, το jerkiness ή το μηχανικό θόρυβο που συνδέονται με παραδοσιακό `locking' το ύφος πιάτων περιόρισε τα διαφορικά ολίσθησης. Ακόμη και καλύτερα η Alfa Romeo/Fiat Quaife ATB είναι μια τακτοποίηση `και ένα forget' διοικητική λύση έλξης συντήρησης ελεύθερη, αντίθετα από ένα `πιάτο style' περιορισμένο διαφορικό ολίσθησης, το οποίο θα χρειαστεί την επανοικοδόμηση σε τακτά χρονικά διαστήματα. Συν το Quaife ATB είναι μια άμεση ανταλλαγή για το τυποποιημένο εργοστάσιο `open' της Alfa Romeo/Fiat το διαφορικό, έτσι καμία τροποποίηση δεν απαιτείται κατά τη διάρκεια της συναρμολόγησης. Το αυτόματο προκαταλαμβάνοντας διαφορικό ροπής Quaife - τα δυναμικά πλεονεκτήματα Το Quaife ATB προσφέρει διάφορα οφέλη απόδοσης πέρα από το εργοστάσιο `open' διαφορικό, που βοηθά να επεκτείνει το vehicle' δυναμικός φάκελος του s και οδηγώντας απόλαυση αύξησης. Παραδείγματος χάριν, κατά τη διάρκεια σκληρά να στριμώξει με ένα παραδοσιακό `open' διαφορικό ύφους που η ξεφορτωμένη εσωτερική ρόδα είναι επιρρεπές σε wheelspin, ενώ η ελάχιστη ροπή μεταφέρεται ή `biased' στη βαριά φορτωμένη εξωτερική ρόδα, λόγω του σχεδίου της μονάδας cOem εργοστασίων. Στην ίδια κατάσταση το Quaife ATB προκαταλαμβάνει το engine' ροπή του s από το ξεφορτωμένο εσωτερικό ελαστικό αυτοκινήτου στην εξωτερική ρόδα that' s που ωφελείται από το περισσότερο πιάσιμο, που μειώνουν wheelspin, την κοπή understeer και τη διευκόλυνση του γρηγορότερου, ασφαλέστερου στριμώγματος. Υπό αυτήν τη μορφή, βοηθά επίσης να αποφύγει το vehicle' ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου και σταθερότητας έλξης του s, περαιτέρω αυξανόμενη συμμετοχή οδηγών στη διαδικασία στριμώγματος. Επιπλέον, κατά τη διάρκεια του βαριού φρεναρίσματος σε μια κάμψη όταν ωθείται το αυτοκίνητο σε μια πιθανή oversteering τοποθέτηση, το Quaife ATB' η δυνατότητα του s να προκαταληφθεί η ροπή που χωρίζεται υπέρ της ρόδας με το περισσότερο πιάσιμο επιτρέπει τον εύκολους έλεγχο και τη σταθεροποίηση του αυτοκινήτου με την ελάχιστη εισαγωγή οδήγησης. Αυτό βοηθά να μειώσει oversteer κατά τη διάρκεια σκληρού αυτοκινητιστικού και καθυστερεί επίσης την ενεργοποίηση του vehicle' ηλεκτρονικά συστήματα σταθερότητας του s. Τελικά στο χαμηλό πιάσιμο οι όροι - όπως το υγρό tarmac ή το μόνιμο νερό - το διαφορικό Quaife ATB διοχετεύουν ενεργά το engine' ροπή του s στην τη ρόδα που απολαμβάνει το περισσότερο πιάσιμο, που μειώνει wheelspin μακρυά από μια μόνιμη έναρξη, ή παραδείγματος χάριν, κατά έξοδο μιας κάμψης σε αργόστροφο. Αυτό όχι μόνο βελτιώνει το σημείο για να δείξει την απόδοση του αυτοκινήτου κατά τη διάρκεια της εύψυχης οδήγησης, βοηθά πάλι να μειώσει τη ματαιώνοντας παρείσφρυση του car' ηλεκτρονικός έλεγχος έλξης του s επιπλέον, που μετασχηματίζει το χειρισμό του αυτοκινήτου προς το καλύτερο. Προκαταλαμβάνοντας διαφορικό ροπής Quaife αυτόματο - ποιοτικές υλικά και ακρίβεια Ειδικά επιλεγμένα ευρωπαϊκά πηγάζοντα καταλύματα χάλυβα. Υπερβολικά ακριβείς με έλεγχο από υπολογιστή εγκαταστάσεις κατεργασίας. Σταθερή επιθεώρηση που χρησιμοποιεί τα λεπτότερα ισότιμα όργανα μέτρησης. Ο πιό πρόσφατος στις τρισδιάστατες συσκευασίες σχεδίου Solidworks. Προσθέστε σαράντα έτη εμπειρίας σχεδίου μετάδοσης στο μίγμα και το it' το s εύκολο να δουν γιατί ένα διαφορικό Quaife ATB είναι ένα απόφθεγμα για την ποιότητα και την αξιοπιστία, τόσο μεγάλο μέρος έτσι ώστε Quaife είναι υπερήφανο για να προσφέρει μια περιορισμένη εξουσιοδότηση διάρκειας ζωής σε όλες τις μονάδες ATB του και η νέες Alfa Romeo/η μονάδα Fiat δεν είναι καμία εξαίρεση. Διαθεσιμότητα και τιμολόγηση Quaife ATB Το νέο διαφορικό Quaife ATB για τα αυτοκίνητα της Alfa Romeo/Fiat που χρησιμοποιούν πέντε χειρωνακτικές μεταδόσεις ταχύτητας είναι διαθέσιμο τώρα, άμεσο από Quaife ή μέσω του δικτύου πρακτόρων Quaife μας, που διατιμάται σε £530.00 συν το Φ.Π.Α, αριθμός μερών QDH2K. Εφαρμοσμένη μηχανική Quaife επαφών σε 0845 130 7400 ή κούτσουρο επάνω στο www.quaife.co.uk για περισσότερες πληροφορίες. *Subject στις όρους ΑΚΡΕΣ ΔΕΛΤΙΟΥ ΤΎΠΟΥ Σημειώσεις στους συντάκτες: Quaife Engineering Ltd είναι μια με έδρα το UK εγκεκριμένη επιχείρηση του ISO 9001, που ειδικεύεται στο σχέδιο και την κατασκευή των προηγμένων τμημάτων μετάδοσης και για το motorsport και για την οδική χρήση. Λειτουργών από δύο περιοχές σε Sevenoaks και Gillingham στο Κεντ, Quaife' οι πελάτες cOem του s περιλαμβάνουν την επιχείρηση, τη General Motors, το daimler-Chrysler και τη Toyota της Ford Motor. Πάνω από 70% Quaife Engineering' η παραγωγή του s εξάγεται σε μια γρήγορα επεκτειμένος παγκόσμια αγορά, που βοηθιέται από έναν ιστοχώρο που καταγράφει με συνέπεια περισσότερα από ένα εκατομμύριο `hits' το μήνα.
--------------------------------------------------------------------------------------
http://www.quaife.co.uk/What-is-a-Quaife-ATB-differential
Αυτό που είναι ένα ελικοειδές LSD διαφορικό Quaife ATB Η αυτόματη ροπή που προκαταλαμβάνει το ελικοειδές LSD διαφορικό είναι Quaife' το μοναδικό σχέδιο του s, και είναι ένα after-market διαφορικό που παρέχει την ομαλή, σταθερή έλξη για τον αγώνα ή τους ολισθηρούς οδικούς όρους. Κατάλληλο ως ιδανική αντικατάσταση για οποιαδήποτε εφαρμογή μπροστινής, οπίσθιας ή τετράτροχης κίνησης, αυτό το ελικοειδές LSD διαφορικό ATB έχει το προστιθέμενο όφελος κανενός δυσμενούς αποτελέσματος στην οδήγηση ενός μπροστινού οχήματος κίνησης ροδών. Τα ελικοειδή LSD διαφορικά Quaife ATB έχουν χρησιμοποιηθεί σε μια ποικιλία των εφαρμογών, από τον τύπο 1 αυτοκίνητα στην έκτακτη ανάγκη και τα δημόσια οχήματα πολλαπλών χρήσεων, όπου η παντός καιρού κινητικότητα είναι ουσιαστική, και πού το προϊόν πρέπει να αποδώσει στην απαίτηση των όρων. Διαθέσιμος για να ταιριάξει ένα πολύ ευρύ φάσμα των εφαρμογών οχημάτων, από τη Alfa Romeo στο Volkswagen και συμπεριλαμβανομένης της Ford, BMW, Honda, MG & Rover, Vauxhall/Opel, καθώς επίσης και μια σειρά των ελαφριών εμπορικών οχημάτων. Τα χαρακτηριστικά του διαφορικού είναι ότι κλειδώνει σταδιακά καθώς η ροπή αυξάνεται δεν υπάρχουν κανένας πιάτο ή συμπλέκτης που φθείρει, αντίθετα από τα συμβατικότερα σχέδια περιορίζω-ολίσθησης. Το ελικοειδές LSD διαφορικό ATB είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικό στην καταπολέμηση των αποτελεσμάτων FWD του ταύρου ροπής και understeer. Η εφαρμοσμένη μηχανική Quaife προσφέρει επίσης σε ATB τους το ελικοειδές LSD διαφορικό με μια περιορισμένη εξουσιοδότηση διάρκειας ζωής [δείτε τις όρους], ως επίδειξη της ποιότητας του προϊόντος. Το τελευταίο διαφορικό Η αυτόματη ροπή Quaife που προκαταλαμβάνει το ελικοειδές LSD διαφορικό επιτρέπει σε ένα αυτοκίνητο για να επιταχύνει γρηγορότερα και τη γωνία γρηγορότερα. Πώς; Απλά με να φτάσει τη δύναμη στο έδαφος. Με ένα κανονικό ανοικτό διαφορικό, που εγκαθίσταται ως πρότυπα στα περισσότερα αυτοκίνητα, πολλή πολύτιμη δύναμη σπαταλιέται μέσω της περιστροφής ροδών κάτω από την επιτάχυνση. Αυτό συμβαίνει επειδή η ανοικτή διαφορική δύναμη μετατοπίσεων στη ρόδα με το λιγότερο πιάσιμο - κατά μήκος της πορείας λιγότερης αντίστασης. Το διαφορικό Quaife, εντούτοις, κάνει ακριβώς το αντίθετο. Αισθήσεις που η ρόδα έχει το καλύτερο πιάσιμο, και προκαταλαμβάνει αυτόματα τη δύναμη σε εκείνη την ρόδα. Κάνει αυτό ομαλά και συνεχώς, και χωρίς πάντα εντελώς να αφαιρέσει τη δύναμη από την άλλη ρόδα. Στο στρίμωγμα, επιταχύνοντας από μια στροφή, η μονάδα προκαταλαμβάνει τη μεγαλύτερη δύναμη στην εξωτερική ρόδα, που μειώνει την περιστροφή μέσα-ροδών. Αυτό επιτρέπει στον οδηγό για να αρχίσει νωρίτερα, βγαίνοντας τη γωνία με μια υψηλότερη ταχύτητα. Το διαφορικό Quaife ελέγχει επίσης την απώλεια έλξης όταν είναι οι ρόδες κίνησης στις ολισθηρές επιφάνειες όπως ο πάγος και το χιόνι ή η λάσπη, που παρέχουν την κατάλληλη προκατειλημμένη έλξη που απαιτείται για να υπερνικήσει αυτούς τους δυσμενείς όρους. Η δύναμη μεταφέρεται αυτόματα χωρίς τη χρήση των κανονικών μαξιλαριών ή των πιάτων τριβής που βλέπουν σε άλλα σχέδια περιορίζω-ολίσθησης. Το Quaife ATB ελικοειδές LSD differential' το s που το μοναδικό σχέδιο προσφέρει τη μέγιστη έλξη, βελτιώνει το χειρισμό και την οδήγηση, και βάζει τη δύναμη όπου απαιτείται πιό πολύ. Ένα καθορισμένο πλεονέκτημα, είτε στη διαδρομή είτε στην οδό. Το διαφορικό Quaife είναι εξαιρετικά ισχυρό και ανθεκτικό, και δεδομένου ότι είναι gear-operated, δεν έχει κανέναν πιάτο ή συμπλέκτη που μπορούν να φθείρουν και να χρειαστούν τη δαπανηρή και κανονική αντικατάσταση. Δεν υπάρχει καμία συντήρηση που απαιτείται στη μονάδα, έτσι μπορείτε να εγκαταστήσετε και να ξεχάσετε. Το διαφορικό Quaife είναι μεγάλο για την οδό που οδηγεί ή που συναγωνίζεται. Δρομείς don' το τ πρέπει να ανεχτεί τους μηχανισμούς κλειδώματος ή τα στροφία που σχίζουν το το τιμόνι από τα χέρια τους κατά στρίμωγμα. Επειδή συμπεριφέρεται όπως ένα ανοικτό διαφορικό κατά τη διάρκεια της συνηθισμένης οδήγησης, οι οδηγοί οδών θα έχουν το πρόβλημα λέγοντας it' s εκεί μέχρι την ώθηση των αυτοκινήτων προς τα όριά του. Το διαφορικό Quaife αποδεικνύεται σε όλα από SCCA που συναθροίζει στον αγώνα και τον τύπο 1 έλξης. Παρέχει στα autocrossers ένα τέτοιο πλεονέκτημα, έχει γίνει " required" εξοπλισμός για μια προσπάθεια νίκης. Επεκτείνετε vehicle' σας όρια του s με το Quaife ATB ελικοειδές LSD Differen
--------------------------------------------------------------------------------------
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
MAXRISTOS
3ο στάδιο
Ηλικία: 46
Ένταξη: 23 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 524
Περιοχή: Ν.Σμύρνη
|
|
Έστειλα e-mail απ ευθέιας στην εταιρία,με τι τυπο αυτοκινητου έχω και να πουν μια συνολική τιμή,και σας παραθέτω την απάντηση τους.
Hello
The diff which you are wanting is a QDH2K and the price is £592.25 GBP + VAT if applicable.
The freight charge to you is £37 GBP and it will take roughly 2 - 4 days. Hope everything is
alright for you and I await for your reply.
Kind regards
Dave Weller
Sales Department
www.quaife.co.uk dave@quaife.co.uk
HIGH RESOLUTION PHOTOS WANTED
We are in the process of collating our New 2009 Product Brochure and are looking for high resolution
Motorsport Photos. If you have any suitable photos please email them to us for consideration.
Deadline for photos - end of September.
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
MAXRISTOS
3ο στάδιο
Ηλικία: 46
Ένταξη: 23 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 524
Περιοχή: Ν.Σμύρνη
|
|
Μίλησα με την terrasport και μου είπε 1000euro+φ.π.α...μιλάμε για διαφορά.....
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
acgt3
Τούμπανο
Ηλικία: 47
Ένταξη: 27 Φεβ 2007
Δημοσιεύσεις: 1300
Περιοχή: ΚΕΡΚΥΡΑ
|
|
γεια σου ρε χρηστο με τις μεταφρασεις σου, πολυ καλη δουλεια και μαθαμε και κατι παραπανω.
|
|
|
|
_________________ YUGO GROUP N
IBIZA SXi 110HP
PUNTO GT2 200HP
PUNTO GT3 170HP
YUGO 45
PUNTO GT2 300HP
|
|
|
|
|
_-MaNo$-_
3ο στάδιο
Ηλικία: 48
Ένταξη: 30 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 707
Περιοχή: Aθηνα Χαλανδρι
|
|
Να τα χωριζες ρε Χρηστο και σε καμια παραγραφο να μην μας βγουν τα ματια καλα θα ηταν
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MAXRISTOS
3ο στάδιο
Ηλικία: 46
Ένταξη: 23 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 524
Περιοχή: Ν.Σμύρνη
|
|
_-MaNo$-_ Έγραψε: | Να τα χωριζες ρε Χρηστο και σε καμια παραγραφο να μην μας βγουν τα ματια καλα θα ηταν |
Επίτηδες σου το έκανα για να σε χω σε εγρήγορση...
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
acgt3
Τούμπανο
Ηλικία: 47
Ένταξη: 27 Φεβ 2007
Δημοσιεύσεις: 1300
Περιοχή: ΚΕΡΚΥΡΑ
|
|
_-MaNo$-_ Έγραψε: | Να τα χωριζες ρε Χρηστο και σε καμια παραγραφο να μην μας βγουν τα ματια καλα θα ηταν |
εσυ τι τα διαβαζεις αφου τα ξερεις
|
|
|
|
_________________ YUGO GROUP N
IBIZA SXi 110HP
PUNTO GT2 200HP
PUNTO GT3 170HP
YUGO 45
PUNTO GT2 300HP
|
|
|
|
|
spiffm
μαμά
Ηλικία: 45
Ένταξη: 28 Σεπ 2008
Δημοσιεύσεις: 29
|
|
Έχει βάλει κανείς δισκάτο σε αυτοκίνητο με ESP-VSC? Έχω την εντύπωση ότι μετά που θα το βάλω τέρμα οι λειτουργίες του συστήματος. Όχι ότι αλλάζει τίποτα απλά θα ήθελα να ξέρω.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη 1, 2
|
Επισκόπηση επόμενης Θ. Ενότητας
Επισκόπηση προηγούμενης Θ. Ενότητας
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ΄αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ. Συζήτησης Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ΄αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ΄αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ. Συζήτησης Εσείς δεν μπορείτε να προσθέσετε Συνημμένα αρχεία σ΄ αυτή τη Δ.Συζήτηση Εσείς δεν μπορείτε να κάνετε μεταφόρτωση αρχείων σ΄ αυτή τη Δ.Συζήτηση
|
|
|
|
|
|
|
|