|
|
|
|
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
MAXRISTOS
3ο στάδιο
Ηλικία: 46
Ένταξη: 23 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 524
Περιοχή: Ν.Σμύρνη
|
|
acgt3 Έγραψε: | αφου λοιπον αρχισαμε τα +1 και τα χαρτια και τα στημενα ας μιλησουμε λιγο με την πραγματικοτητα.
1 δεν θα κρινετε εσεις την αποφαση των κριτων
2 ο λαμπρος νομιζω εκανε το τελειο ποστ με αποδειξεις
3 να σας ΘΥΜΗΣΩ ΟΤΙ ΑΚΟΜΑ ΤΡΕΧΕΤΑΙ με το κλεμενο αμαξι
4 δεν ειναι η πρωτη φορα που απο την mercedes λαθος πληρ. στον οδηγο της και ειμαι σιγουρος οτι του ειπαν εισαι οκ προχωρα
5 δεν θα σιζηταγαμε τωρα εαν αυτο γινοταν στην μεση του αγωνα
6 λογω του οτι εχουμε παρα πολλα χρονια να δουμε κατι αναλογο με το βελγιο σας συνηστω να δειτε το dvd με τον μανσελ και αμεσως θα καταλαβετε οτι απλα παιζουν με τα αυτοκινητακια τους οι προαναφερομενοι οδηγοι
και εν τελει γιατι να το παρετε εσεις και οχι εμεις |
1.Οι κριτές όπως και οι διαιτητές είναι τα πρόσωπα,που μπορούν να δώσουν και το πρωτάθλημα σε μία ομάδα απο λάθος τους και λόγω της ιδιότητας τους κρίνονται απο το κόσμο
2. Ο Λαμπρος εκτός απο το συγκεκριμένο Post,έχει κάνει και παραπάνω λέγοντας ''Δηλωνω τιφοζο φεραριστα αλλα η ποινη ειναι αδικη.
μπορει ο χαμιλτον να εκοψε δρομο αλλα καταλαβε το λαθος του και αφησε τον κιμι (ας τον απολυσει καποιος) να περασει μπροστα,
πραγμα που εχει συμβει πολλες φορες στη φ1 και δεν τιθεται θεμα ποινης.''
3.Εαν το πάμε με τα ''χαρτία'',όπως αναφέρεις και μόνο...ήταν ενω τώρα δεν είναι...
4. Λάθος πληροφορίες,έδωσαν και στο massa,βγαίνοντας απο τα pit(δεν έιδαν ότι έιχε μπεί άλλο αυτοκίνητο στην άσπρη ''γραμμή'')...αλλά δυστυχως΄έφαγε πρόστιμο 10.000euro
5. Έγινε την κατάλληλη στιγμή....πριν την monza.....και τυχαίως ο τελευταίος αγώνας γίνετε στην Βραζιλία......
6. no comments
Δεν έχεις εσέις και εμέις....έχει όπως έιχα πει αρχικά να το πάρει ο καλύτερος....
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
opterios
3ο στάδιο
Ηλικία: 44
Ένταξη: 18 Απρ 2006
Δημοσιεύσεις: 606
Περιοχή: Αθήνα
|
|
Jimmy_Caesar Έγραψε: | Μια ερώτηση:
Γιατί παρακολουθείτε F1 μετά την μαύρη Πρωτομαγιά του '94 που χάθηκε ο Senna? |
Επειδή πάντα η αγάπη για το άθλημα είναι μεγαλύτερη από οποιονδήποτε αθλητή
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
Jimmy_Caesar
Administrator
Ηλικία: 56
Ένταξη: 30 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 3060
Περιοχή: Πειραιάς
|
|
Ναι βρε Θέμη μου, αλλά μάλλον λείπουν πια οι αθλητές που κάνουν το άθλημα τόσο όμορφο όσο του αρμόζει
|
|
|
|
_________________ Fun Is Not A Straight Line
|
|
|
|
|
opterios
3ο στάδιο
Ηλικία: 44
Ένταξη: 18 Απρ 2006
Δημοσιεύσεις: 606
Περιοχή: Αθήνα
|
|
MAXRISTOS Έγραψε: | 1.Οι κριτές όπως και οι διαιτητές είναι τα πρόσωπα,που μπορούν να δώσουν και το πρωτάθλημα σε μία ομάδα απο λάθος τους και λόγω της ιδιότητας τους κρίνονται απο το κόσμο |
Οι διαιτητές όμως αποφασίζουν εν θερμώ μέσα στην ένταση του παιχνιδιού, ενώ οι κριτές κοιτάνε εκ των υστέρων και χωρίς πίεση χρόνου αδιάσειστα στοιχεία, όπως κυρίως τις τηλεμετρίες και τα videos από δεκάδες διαφορετικές γωνίες.
Επιπλέον, ο διαιτητής είναι ένας και μπορεί να διαμορφώσει αποτελέσματα, οι κριτές είναι πολλοί και δε νομίζω ότι ξέρει ο καθένας για τον διπλανό του αν είναι Φερραρικός ή Μακλαρενικός κλπ.
Φυσικά, στην τελική, καθένας δικαιούται να έχει τη γνώμη του, αρκεί να την προβάλλει ως τέτοια [γνώμη του δηλαδή] και όχι ως την παγκόσμια σταθερά και αντικειμενική αλήθεια
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
opterios
3ο στάδιο
Ηλικία: 44
Ένταξη: 18 Απρ 2006
Δημοσιεύσεις: 606
Περιοχή: Αθήνα
|
|
Jimmy_Caesar Έγραψε: | Ναι βρε Θέμη μου, αλλά μάλλον λείπουν πια οι αθλητές που κάνουν το άθλημα τόσο όμορφο όσο του αρμόζει |
Ε, απόψεις είναι αυτές. Εγώ προσωπικά έχω δει αρκετούς θαυμάσιους αγώνες και στη μετά-Σένα εποχή.
Παρόλα αυτά, για τον λόγο που αναφέρεις [έλλειψη ηρώων δηλαδή] τα τελευταία δυο χρόνια η F1 έπαψε να με συναρπάζει όπως παλιά.
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
johanndelta
Επισκέπτης
|
|
Παιδια παντα υπαρχουν σε ολα τα αθληματα ηρωες. Εμεις απλα μεγαλωνουμε οποτε βλεπουμε τα πραγματα πιο αποστασιοποιημενα και με λιγοτερο ενθουσιασμο.
Πιο συγκεκριμενα:
Στο GP του Phoenix το 1991 ο Alesi με tyrell ηταν μπροστα για τους πρωτους 20 γυρους ενω τον κυνηγουσε ο Ayrton. Ηρωας για τον 12 χρονο τοτε Γιαννη που κοιτουσε σαν χαζος την Tv -eurosport- που εβλεπε το ινδαλμα του να...ζοριζεται λιγακι προκειμενου να περασει μπροστα...
Στο GP που ειδαμε το περασμενο Σ/Κ στο Q1 ο Bourdais ηρθε 1ος. Wow! Ειναι το ιδιο -αναλογικα- πραγμα, ειδικα αν σκεφτεις οτι εγινε στο @@ατο Spa αλλα ειναι απλα μια πολυ καλη στιγμη και ο -σε λιγο 30αρης- Γιαννης χαμογελασε επιδοκιμαστικα χωρις να χοροπηδησει ομως οπως σε αλλες περιπτωσεις ολα αυτα τα χρονια (Senna/Monaco 1992, Interlagos 1993, Donington 1993, Schumacher/Ισπανια 1996, Hungaroring 1998 κτλ, κτλ) ...
Κατα τα αλλα αγαπαμε το Αθλημα. Οπως εσυ που πας Ακροπολις αν και δεν τρελενεσαι πλεον. Ευτυχως που πεφτουν εκτος μερικα Evo και περναει η ωρα...
|
|
|
|
Έχει επεξεργασθεί από τον/την johanndelta στις 9/9/2008, 19:53, 2 φορές συνολικά
|
|
|
|
|
opterios
3ο στάδιο
Ηλικία: 44
Ένταξη: 18 Απρ 2006
Δημοσιεύσεις: 606
Περιοχή: Αθήνα
|
|
johanndelta Έγραψε: | Στο GP του Phoenix το 1991 ο Alesi με tyrell ηταν μπροστα για τους πρωτους 20 γυρους ενω τον κυνηγουσε ο Ayrton. (Ηρωας για τον 12 χρονο τοτε Γιαννη που κοιτουσε σαν χαζος την Tv -eurosport- ) |
Τι είπε τώρα το άτομο;;;
Τι μου θύμησες ρε Γιάννη......!! Πωπω......!!
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
johanndelta
Επισκέπτης
|
|
opterios Έγραψε: |
Τι μου θύμησες ρε Γιάννη......!! Πωπω......!! |
Και τι να εκανα τοτε ρε Θεμη;;;
Να εβλεπα G.I. Joe και Thundercats?
Eιχα ονειρα να κανω και δοξα τω θεω τα ζω...
ΥΓ: Αμα αρχισουμε τετοιες κουβεντες θα πεσει ο server. Να μην πουμε για Aγγλικη F3 τοτε με Irvine/Hakkinen, Για Le Mans με Schumacher στη Sauber και αλλα ωραια εκεινης της εποχης. Αφου τη γλιτωσα τη μυωπια...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
splitapsou
Τούμπανο
Ηλικία: 45
Ένταξη: 07 Δεκ 2005
Δημοσιεύσεις: 1138
|
|
ααααααααααααχ ημουνα νιός και γέρασα....
|
|
|
|
_________________
Ges Takounao Cala Costa .... kai exo ipomoni...
|
|
|
|
|
MAXRISTOS
3ο στάδιο
Ηλικία: 46
Ένταξη: 23 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 524
Περιοχή: Ν.Σμύρνη
|
|
H McLaren προχωράει με την έφεσή της…
Ο γενικός διευθυντής της McLaren, Martin Whitmarsh, επιβεβαίωσε ότι η βρετανική ομάδα κατέθεσε έγγραφη έφεση στην απόφαση των αγωνοδικών να αφαιρέσουν τη νίκη από τον Lewis Hamilton στο Spa.
Η McLaren είχε ενημερώσει προφορικά τους αγωνοδίκες για την πρόθεσή της να εφεσιβάλλει την απόφασή τους και πλέον έχει καταθέσει εγγράφως την έφεση στη FIA, ως όφειλε, εντός 8 ημερών ύστερα από τον αγώνα.
Τώρα, το Διεθνές Εφετείο της FIA θα αποφασίσει πρώτα αν η McLaren έχει το δικαίωμα να εφεσιβάλλει την ποινή που δέχθηκε ο Hamilton (καθώς επρόκειτο για ποινή διέλευσης από το pit lane, η οποία επιβλήθηκε έπειτα από το πέρας του αγώνα) και αν ναι θα διεξάγει την ακρόαση.
Ο Whitmarsh, αποκάλυψε επίσης ότι η FIA της διαβεβαίωσε δυο φορές κατά τη διάρκεια του αγώνα ότι η κίνηση του Hamilton ήταν καθ’ όλα σύμφωνη με τους κανονισμούς. Η McLaren ρώτησε από το pit wall της τη διεύθυνση του αγώνα αν οι πράξεις του Hamilton ακολουθούσαν το γράμμα των κανονισμών για ανάλογες περιπτώσεις.
Ο Βρετανός βρέθηκε πλάι-πλάι στο τελευταίο chicane με τον Kimi Raikkonen που εκείνη τη στιγμή ήταν επικεφαλής. O Φινλανδός ακολούθησε την αγωνιστική γραμμή, χωρίς να αφήσει χώρο στον Hamilton, ο οποίος ακολούθησε το διάδρομο διαφυγής. Ο Βρετανός οδηγός της McLaren επέστρεψε στην πίστα επικεφαλής, παρέδωσε τη θέση του στον Raikkonen, μονάχα για να τον προσπεράσει στην πρώτη φουρκέτα.
Ο Whitmarsh, δήλωσε ότι αν η διεύθυνση αγώνα δεν είχε εγκρίνει τις πράξεις του Hamilton, η McLaren θα είχε διατάξει τον Hamilton να παραδώσει ξανά την πρωτοπορία στον Raikkonen.
Tην ίδια στιγμή, ο Κενυάτης Surinder Thathi, ένας από τους τρεις αγωνοδίκες που επέβαλαν την ποινή 25 δευτερολέπτων στον Hamilton, αρνήθηκε ότι υπήρξε συνομωσία εναντίον της McLaren, όπως συνέστησαν μερικές αναφορές στον Τύπο…
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
MAXRISTOS
3ο στάδιο
Ηλικία: 46
Ένταξη: 23 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 524
Περιοχή: Ν.Σμύρνη
|
|
opterios Έγραψε: | MAXRISTOS Έγραψε: | 1.Οι κριτές όπως και οι διαιτητές είναι τα πρόσωπα,που μπορούν να δώσουν και το πρωτάθλημα σε μία ομάδα απο λάθος τους και λόγω της ιδιότητας τους κρίνονται απο το κόσμο |
Οι διαιτητές όμως αποφασίζουν εν θερμώ μέσα στην ένταση του παιχνιδιού, ενώ οι κριτές κοιτάνε εκ των υστέρων και χωρίς πίεση χρόνου αδιάσειστα στοιχεία, όπως κυρίως τις τηλεμετρίες και τα videos από δεκάδες διαφορετικές γωνίες.
Επιπλέον, ο διαιτητής είναι ένας και μπορεί να διαμορφώσει αποτελέσματα, οι κριτές είναι πολλοί και δε νομίζω ότι ξέρει ο καθένας για τον διπλανό του αν είναι Φερραρικός ή Μακλαρενικός κλπ.
Φυσικά, στην τελική, καθένας δικαιούται να έχει τη γνώμη του, αρκεί να την προβάλλει ως τέτοια [γνώμη του δηλαδή] και όχι ως την παγκόσμια σταθερά και αντικειμενική αλήθεια |
Διαίτητης είναι ένας ο οποίος φαίνεται στον αγώνα,αλλά υπάρχουν και βοηθοί,που συννενοούνται με ενδοσυνεννοήσεις που φοράνε στο αυτί τους.
Τέλος όπως στους διαιτητές το τελευταίο διάστημα υπάρχουν κυρώσεις,έτσι να επιβλιθεί και στους αγωνοδίκες....Ας σφίξουν και εκεί τα πράγματα λιγάκι....όχι ελαστικοί κάπου.....και καταπέλτες κάπου αλλού....
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
acgt3
Τούμπανο
Ηλικία: 47
Ένταξη: 27 Φεβ 2007
Δημοσιεύσεις: 1300
Περιοχή: ΚΕΡΚΥΡΑ
|
|
έξω οι κλέφτες ου 666 ου το σετ απ των ελαστικών
|
|
|
|
_________________ YUGO GROUP N
IBIZA SXi 110HP
PUNTO GT2 200HP
PUNTO GT3 170HP
YUGO 45
PUNTO GT2 300HP
Έχει επεξεργασθεί από τον/την acgt3 στις 10/9/2008, 15:02, 1 φορά
|
|
|
|
|
manolis
2ο στάδιο
Ηλικία: 47
Ένταξη: 10 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 391
Περιοχή: Αθηνα
|
|
MAXRISTOS Έγραψε: |
Conne???τι έχεις??????? about ticket....... |
Δεν εχω κανενα κονε φιλε μου. Απλα εχω κλεισει τα εισιτηρια απο Μαιο και θα ειμαι μεσα. Και επειδη το ανεφερες για αυτο ειπα να παμε μαζι. Και για αυτο ρωτησα εαν εχεις βγαλει εισιτηριο...διοτι δεν νομιζω να βρεις εαν πας ετσι...
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
MAXRISTOS
3ο στάδιο
Ηλικία: 46
Ένταξη: 23 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 524
Περιοχή: Ν.Σμύρνη
|
|
_________________
|
|
|
|
|
acgt3
Τούμπανο
Ηλικία: 47
Ένταξη: 27 Φεβ 2007
Δημοσιεύσεις: 1300
Περιοχή: ΚΕΡΚΥΡΑ
|
|
λοιπον το παραπανω βιντεο ειναι πλεον το πιο κατοπιστικο που εχω δει μεχρι τωρα καλα απο θεμα ποιοτητας σκιζει, ρε βλαμενε που βλεπεις εσυ σε αυτο το βιντεο οτι τον αφησε να περασει μπροστα για ενα δεκατο του 2λεπτου ενω ειχε ολη του τη φορα ενω ο κιμι ερχοταν απο κατεβασματα απο το σικειν. μεχρι που ειδα αυτο το βιντεο δεν ειχε ολοκληρωμενη εικονα γιατι ολα τα βιντεο που ειχα δει κοβοντουσαν μετα την αριστερη. εισαι φαιδρος αυτο σου λεω μονο α και κατι αλλο ουυυυ666
|
|
|
|
_________________ YUGO GROUP N
IBIZA SXi 110HP
PUNTO GT2 200HP
PUNTO GT3 170HP
YUGO 45
PUNTO GT2 300HP
|
|
|
|
|
MAXRISTOS
3ο στάδιο
Ηλικία: 46
Ένταξη: 23 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 524
Περιοχή: Ν.Σμύρνη
|
|
acgt3 Έγραψε: | λοιπον το παραπανω βιντεο ειναι πλεον το πιο κατοπιστικο που εχω δει μεχρι τωρα καλα απο θεμα ποιοτητας σκιζει, ρε βλαμενε που βλεπεις εσυ σε αυτο το βιντεο οτι τον αφησε να περασει μπροστα για ενα δεκατο του 2λεπτου ενω ειχε ολη του τη φορα ενω ο κιμι ερχοταν απο κατεβασματα απο το σικειν. μεχρι που ειδα αυτο το βιντεο δεν ειχε ολοκληρωμενη εικονα γιατι ολα τα βιντεο που ειχα δει κοβοντουσαν μετα την αριστερη. εισαι φαιδρος αυτο σου λεω μονο α και κατι αλλο ουυυυ666 |
Είσαι τρελλός...φωνάξτε έναν παπά!!!!!ουυυυυ 666
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
MAXRISTOS
3ο στάδιο
Ηλικία: 46
Ένταξη: 23 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 524
Περιοχή: Ν.Σμύρνη
|
|
Στις 22/9 η ακρόαση της έφεσης της McLaren
Η ακρόαση της έφεσης της McLaren στην απόφαση των αγωνοδικών του Βελγικού Grand Prix να επιβάλουν ποινή 25 δευτερολέπτων στο χρόνο αγώνα του Lewis Hamilton που είδε πρώτος την καρό σημαία, στέλνοντάς τον στην τρίτη θέση λόγω εκμετάλλευσης άδικου πλεονεκτήματος κατά το προσπέρασμά του επί του Kimi Riakkonen τρεις γύρους πριν τον τερματισμό, θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα, 22 Σεπτεμβρίου στο Παρίσι, από το Διεθνές Εφετείο της FIA, όπως ανακοίνωσε επίσημα σήμερα η Διεθνής Ομοσπονδία.
Η απόφαση, αναμένεται να ανακοινωθεί την Τρίτη, 23 Σεπτεμβρίου. Υπάρχουν ακόμη μερικές αμφιβολίες για το αν η McLaren έχει το δικαίωμα να ασκήσει έφεση σε ποινή διέλευσης από το pit lane (ως τέτοια καταχωρήθηκε αυτή του Hamilton, η οποία επειδή επιβλήθηκε έπειτα από το πέρας του αγώνα, επιβλήθηκε ως ποινή προσθήκης χρόνου). Το Διεθνές Εφετείο θα αποφασίσει πρώτα αν θα κάνει δεκτή την έφεση και αν ναι, θα προχωρήσει στην ακρόασή της.
Ο Ηamilton βρέθηκε πλάι-πλάι στο τελευταίο chicane με τον Kimi Raikkonen που εκείνη τη στιγμή ήταν επικεφαλής. O Φινλανδός ακολούθησε την αγωνιστική γραμμή, χωρίς να αφήσει χώρο στον Hamilton, ο οποίος ακολούθησε το διάδρομο διαφυγής. Ο Βρετανός οδηγός της McLaren επέστρεψε στην πίστα επικεφαλής, παρέδωσε τη θέση του στον Raikkonen, μονάχα για να τον προσπεράσει στην πρώτη φουρκέτα.
H ΜcLaren ισχυρίστηκε ότι ο οδηγός της δεν κέρδισε κάποιο πλεονέκτημα, κόβωντας δρόμο στο chicane, υποδεικνύοντας ότι όταν τα δυο μονοθέσια διέσχισαν τη γραμμή εκκίνησης/τερματισμού, η McLaren ήταν κατά 6 χ.α.ώ. πιο αργή. Οι ιθύνοντες της βρετανικής ομάδας ανέφεραν επίσης ότι ρώτησαν δυο φορές τη διεύθυνση του αγώνα αν η κίνηση του Hamilton ήταν σύμφωνη με τους κανονισμούς και η απάντηση ήταν καταφατική και τις δυο φορές.
Από τότε, πολλά έχουν ειπωθεί και γραφτεί για το συμβάν, με σχεδόν όλους τους οδηγούς να συμφωνούν ωστόσο ότι ο Hamilton είχε πλεονέκτημα διασχίζοντας ευθεία το chicane, χάρις στο οποίο κατάφερε το υπό κανονικές συνθήκες αδύνατο προσπέρασμα (επειδή δε θα είχε καταφέρει να πλησιάσει σε απόσταση για να το επιχειρήσει) επί του Raikkonen στη La Source. Κάποιοι έθεσαν ως παράδειγμα την υποθετική ύπαρξη ενός τοίχου στο εσωτερικό του chicane, που δε θα επέτρεπε στο Βρετανό να πραγματοποιήσει το επακόλουθο προσπέρασμα και επεσήμαναν ότι ο διάδρομος διαφυγής βρίσκεται εκεί για λόγους ασφάλειας (και όχι για λόγους εκμετάλλευσής του), έτσι ώστε σε περίπτωση λάθους κάποιος οδηγός μπορεί να συνεχίσει. Ο Hamilton απάντησε ότι δεν κατευθύνθηκε ευθεία επίτηδες, αλλά ακολούθησε το διάδρομο διαφυγής για να αποφύγει τη σύγκρουση με τη Ferrari. Μερικοί οδηγοί, δέχονται ότι η ποινή ήταν πολύ αυστηρή, άλλοι πάλι όχι.
Ο ίδιος ο Ηamilton, είχε δηλώσει από το Βέλγιο ότι ο Raikkonen φρέναρε πολύ νωρίτερα από τον ίδιο και στα paddock της Monza προσέθεσε: «Αυτή είναι η οδήγησή του, αυτό είναι όλο. Αυτός είναι ο τρόπος με τον οποίο οδηγεί. Αν δεν έχεις τα κότσια να φρενάρεις αργά, τότε είναι δικό σου πρόβλημα! Στο τέλος της ημέρας, υπό αυτές τις συνθήκες ευνοείται ο οδηγός που μπορεί να νιώσει περισσότερο την πρόσφυση και να κινηθεί πιο κοντά στο όριο του μονοθεσίου. Και γνωρίζω ότι είμαι πολύ καλός σε αυτές τις συνθήκες. Νιώθω την πρόσφυση περισσότερο από εκείνον, γνώριζα που να τοποθετήσω το μονοθέσιό μου και το τοποθέτησα σε διαφορετικές γραμμές από εκείνον και βρήκα την πρόσφυση».
Ο Raikkonen δε θέλησε να σχολιάσει την απόφαση των αγωνοδικών, αναφέροντας απλά ότι πάντοτε λαμβάνονται μέτρα εάν κάποιος οδηγός κάνει κάτι που δεν επιτρέπεται προσθέτοντας ότι μερικές φορές είναι δύσκολο να κρίνεις αν κάποιος έκανε κάτι σωστό ή λάθος και πως υπάρχουν δυο οπτικές γωνίες επί του ζητήματος.
Απαντώντας στα παραπάνω σχόλια του Hamilton, o Φινλανδός δήλωσε: «Δε με ενδιαφέρει. Όπως είπα, έχει τη δική του γνώμη για τα πάντα, αλλά δε συνέβη αυτό στην πρώτη στροφή. Αφορά το τι συμβαίνει όταν διασχίζεις ευθεία ένα chicane και αποκτάς πλεονέκτημα ή όχι».
Παράλληλα, ένα από τα διευθύνοντα μέλη του συνδέσμου οδηγών (GPDA), o Mark Webber, δήλωσε ότι υπάρχει μια πολύ απλή λύση επίλυσης ανάλογων παρερμηνεύσεων στο μέλλον. Ο Αυστραλός είπε ότι πολύ απλά, ο οδηγός που έχει περάσει εμπρός με μη φυσιολογικό τρόπο, θα πρέπει να έχει δώσει πίσω τη θέση του και να διατηρηθεί σε αυτήν μέχρι την επόμενη στροφή…
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
MAXRISTOS
3ο στάδιο
Ηλικία: 46
Ένταξη: 23 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 524
Περιοχή: Ν.Σμύρνη
|
|
Η FIA αποσαφηνίζει τις περιπτώσεις «παράκαμψης»
Η FIA ενημέρωσε τους οδηγούς ότι στο μέλλον, σε περιπτώσεις όπου κάποιος «κόψει δρόμο» χρησιμοποιώντας διάδρομο διαφυγής και κερδίζοντας θέση, θα πρέπει να την παραχωρεί πίσω και να μην την διεκδικήσει ξανά έως την μεθεπόμενη στροφή.
Έπειτα από τις αντιπαραθέσεις για τα συμβάντα των τελευταίων γύρων στο Grand Prix του Βελγίου, οι οδηγοί ζήτησαν κατά τη διάρκεια της ενημέρωσής τους από τη FIA και τον έφορό της, Charlie Whiting, αποσαφήνιση του συγκεκριμένου κανονισμού, έτσι ώστε να γνωρίζουν πως θα πράττουν στο μέλλον.
Η απάντηση που έλαβαν ήταν ότι αν ένας οδηγός κερδίσει μια θέση με αντικανονικό τρόπο, θα πρέπει να την παραδώσει πίσω και δεν επιτρέπεται να την διεκδικήσει ξανά στην επόμενη στροφή. Η επίθεσή του μπορεί να συνεχιστεί μονάχα στην μεθεπόμενη στροφή, έτσι ώστε να διασφαλίζεται ότι δεν απέκτησε πλεονέκτημα, μην ακολουθώντας την κανονική χάραξη της πίστας.
Την ίδια στιγμή, ο πρόεδρος της FIA, Max Mosley, αντεπιτέθηκε σε αυτούς που συνιστούν ότι η Διεθνής Ομοσπονδία ευνοεί τη Ferrari με τις αποφάσεις της, χαρακτηρίζοντας την άποψη αυτή απολύτως αναληθή και απόδειξη της ηλιθιότητας των ανθρώπων που τη συμμερίζονται, οι οποίοι δεν έχουν προσπαθήσει να μπουν στη θέση των ανθρώπων που πρέπει να λάβουν αυτές τις «πολύ δύσκολες αποφάσεις» όπως ο ίδιος τις αποκάλεσε.
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
MAXRISTOS
3ο στάδιο
Ηλικία: 46
Ένταξη: 23 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 524
Περιοχή: Ν.Σμύρνη
|
|
Mη αποδεκτή η έφεση της McLaren
Το Διεθνές Εφετείο της FIA ανακοίνωσε την απόφασή του έπειτα τη χθεσινή συνεδρίασή του για την έφεση που κατέθεσε η McLaren στην απόφαση των αγωνοδικών του Βελγικού Grand Prix να αφαιρέσουν τη νίκη από τον Lewis Hamilton, προσθέτοντας 25 δευτερόλεπτα στο χρόνο αγώνα του Βρετανού (τα οποία χρεώθηκαν ως ποινή διέλευσης από το pit lane, αλλά καθώς η ποινή αποφασίστηκε μετά το πέρας του αγώνα, χρησιμοποιήθηκε η προσθήκη χρόνου), έχοντας κρίνει ότι το προσπέρασμα που πραγματοποίησε επί του Kimi Raikkonen δυο γύρους πριν τον τερματισμό, είχε γίνει εφικτό, λόγω εκμετάλλευσης άδικου πλεονεκτήματος που απέκτησε ο 23χρονος οδηγός της McLaren, όταν χρησιμοποίησε το διάδρομο διαφυγής στο τελευταίο chicane της πίστας, έπειτα από την «πλεύριση» της Ferrari στα φρένα κατά την προσέγγισή του.
Η απόφαση, σημαίνει ότι η βαθμολογία του πρωταθλήματος παραμένει ως έχει, με τον Χάμιλτον επικεφαλής, ένα βαθμό εμπρός από τον Felipe Massa, με τέσσερις αγώνες να απομένουν για την ολοκλήρωση της σεζόν.
Η McLaren υπέβαλε εγγράφως την έφεσή της στις 9/9. Η ιταλική αγωνιστική αρχή, CSAI, ενημέρωσε τη FIA στις 12/9 για την πρόθεση της Ferrari να παραστεί στη διαδικασία, ενώ η FIA, στην υποβολή της στο Διεθνές Εφετείο στις 19/9 ισχυρίστηκε ότι η έφεση δεν πρέπει να γίνει αποδεκτή, διότι η ποινή που επιβλήθηκε υποπίπτει στην κατηγορία αυτών που δεν επιδέχονται εφέσεως (με τις άλλες να είναι η ποινή στάσης 10 δευτερολέπτων στα pits και περαιτέρω ποινές που αναφέρονται στους αγωνιστικούς κανονισμούς του πρωταθλήματος).
Η McLaren ισχυρίστηκε ότι η προσθήκη 25 δευτερολέπτων στο χρόνο αγώνα του Χάμιλτον δεν υποπίπτει σε καμία από τις τρεις προαναφερθέντες κατηγορίες και συνεπώς, επιδέχεται εφέσεως, εντούτοις οι κανονισμοί ορίζουν ότι αν οι ποινές διέλευσης (ή στάσης 10 δλ. στα pits) επιβληθούν στους τελευταίους πέντε γύρους του αγώνα, αποδίδονται με προσθήκη 25 δλ. στο χρόνο αγώνα του οδηγού.
Το Διεθνές Εφετείο (αποτελούμενο από πέντε δικαστές, τους Xavier Conesa –Ισπανία-, Philippe Narmino –Μονακό-, Erich Sedelmayer –Αυστρία-, Harry Duijm –Ολλανδία- και Thierry Julliard –Ελβετία-), ανακοίνωσε, ότι σύμφωνα με τον αγωνιστικό κώδικα, δεν υφίσταται η δυνατότητα έφεσης σε ποινές διέλευσης από τα pits. Αφότου το Εφετείο άκουσε τις εμπλεκόμενες πλευρές, συμπέρανε ότι η έφεση δεν θα πρέπει να γίνει αποδεκτή.
Ο συνήγορος της McLaren, Mark Phillips, υπέδειξε ότι πέρυσι, στο Ιαπωνικό Grand Prix, έγινε αποδεκτή η έφεση σε ανάλογη επιβολή ποινής, όταν ο Vitantonio Liuzzi προσπέρασε τον Adrian Sutil υπό το καθεστώς κίτρινης σημαίας.
Εντούτοις, η απάντηση που έλαβε από τη FIA όμως, ήταν ότι είχε υπάρξει λάθος στην αρχική ποινή του Liuzzi τότε και πως και εκείνος θα έπρεπε να έχει λάβει ποινή διέλευσης από το pit lane. O διευθυντής αγώνων της FIA, Charlie Whiting (ο ίδιος άνθρωπος που στο Βέλγιο είχε πει στη McLaren στο Βέλγιο ότι το προσπέρασμα του Hamilton επί του Raikkonen ήταν νόμιμο), δήλωσε ότι ο επικεφαλής των αγωνοδικών τότε, Tony Scott-Andrews, του είχε πει ότι είχε υπάρξει σφάλμα.
Εντούτοις, η McLaren παρουσίασε μια δήλωση του Scott-Andrews, που ήταν αντίθετη με τους ισχυρισμούς της FIA. Σε αυτήν, ο πρώην επικεφαλής των αγωνοδικών είπε: «Έχω δει το email και έχω βρεθεί προ εξαιρετικής έκπληξης από το περιεχόμενό του. Εν ολίγοις, είναι πάρα πολύ ανακριβές και παραπλανητικό».
Ενώ ο Whiting επέμεινε στην άποψή του ότι ο Scott-Andrews τον ενημέρωσε ότι είχε διαπράξει σφάλμα, ο Phillips διασφάλισε ότι το δικαστήριο θα πρέπει να γνωρίζει τις επιπτώσεις.
Ο Phillips το χαρακτήρισε ως ‘ατυχές’ email και απευθυνόμενος τους δικαστές είπε: «να σκεφτείτε όταν θα κληθείτε να βγάλετε την απόφασή σας, τον τρόπο με τον οποίο συγκεκριμένα μέλη της FIA συμπεριφέρθηκαν. Δεν έχω τίποτα άλλο να πω».
H απόφαση του Εφετείου για το συγκεκριμένο ζήτημα, έγραφε ότι κανένας από τους εμπλεκόμενους σε εκείνη την περίπτωση είχε εγείρει το ερώτημα αν η έφεση πρέπει να γίνει αποδεκτή! Εκείνη η απόφαση δεν αποτελεί επιβολή νόμου όσον αφορά την αποδοχή εφέσεων και δεν δεσμεύει το Εφετείο σε αυτή την υπόθεση, όπως ανέγραφε η επίσημη απόφαση της χθεσινής συνεδρίασης…
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
johanndelta
Επισκέπτης
|
|
Εστω και αργα, ας καταθεσω και εγω "συναδελφικα" (λεμε τωρα) τη γνωμη μου για το συμβαν:
1) Απο -ηθικης αποψης- το δικιο του Hamilton για το πως βρεθηκε τοσο "εξω" στο bus stop βρισκεται στο εξης: Ενω πηγαινουν ταπα για τα φρενα στο bus stop, ο Raikkonen φρεναρει νωριτερα -δικαιωμα του- και ειδικα λογω των συνθηκων, ο Hamilton κανει τιμονια και βρισκεται πολυ αριστερα.
2) Ομως με το γραμμα του νομου οταν ο Hamilton ειναι στο S του Bus Stop και παει να χωσει τη μυτη του, ουσιαστικα ο Raikkonen εχει βαλει σχεδον ολο το μονοθεσιο του στην εσωτερικη (η μυτη του Hamilton παει στο υψος περιπου του πισω τροχου του Raikkonen). Εκει λοιπον βγαινει απ' εξω -εγω στη θεση του (λεεεεμε τωρα) θα φρεναρα και θα περιμενα αφου σε τετοιες συνθηκες ο επιτιθεμενος εχει το πανω χερι- για να αποφυγει την συγκρουση αλλα: Σε ολη την ευθεια ως την La source δεν αφηνει πουθενα γκαζι και νομιζω ακουγεται καθαρα αυτο οποτε στην πραξη δεν παραχωρει την θεση του και καπου εκει ενδεχομενως να βασιστηκαν οι αγωνοδικες γι' αυτη την αποφαση. Σιγουρα παντως η θεωρια του για το οτι "εχει τα ballocks" να φρεναρει πιο αργα απο το Raikkonen ισχυει, τουλαχιστον εκεινη τη μερα και σε εκεινες τις συνθηκες, οπως ειδαμε και απο το προσπερασμα του στη La Source.
Τα εχουν αυτα οι αγωνες δυστυχως. Στους Ελληνικους αγωνες αν (λεμε αν) υπηρχαν τετοια τζαρτζαρισματα δεν θα εβγαινε ακρη. Το Μαρτιο στον 1ο Αγωνα αλλος οδηγουσε επικινδυνα (σε καποιες φασεις) και αλλος εφαγε ποινη. Shit happens...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη 1, 2
|
Επισκόπηση επόμενης Θ. Ενότητας
Επισκόπηση προηγούμενης Θ. Ενότητας
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ΄αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ. Συζήτησης Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ΄αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ΄αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ. Συζήτησης Εσείς δεν μπορείτε να προσθέσετε Συνημμένα αρχεία σ΄ αυτή τη Δ.Συζήτηση Εσείς δεν μπορείτε να κάνετε μεταφόρτωση αρχείων σ΄ αυτή τη Δ.Συζήτηση
|
|
|
|
|
|
|
|