Συχνές Ερωτήσεις  •  Αναζήτηση  •  Αρχική Σελίδα  •  Forum  •  Album  •  Επιλογές  •  Εγγραφή  •  Προφίλ  •  Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας  •  Σύνδεση
 
 
Επισκόπηση επόμενης Θ. Ενότητας
Επισκόπηση προηγούμενης Θ. Ενότητας

Δημοσίευση νέας  Θ. ΕνότηταςΑπάντηση στη Θ. Ενότητα Επισκόπηση προηγούμενης Θ. ΕνότηταςEmail σε έναν Φίλο.Κατάλογος μελών που έχουν επισκεφθεί αυτό το θέμαΑποθήκευσε αυτό το δημοσίευμα σαν αρχείοPrintable versionΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΕπισκόπηση επόμενης Θ. Ενότητας
Συγγραφέας Μήνυμα
MAXRISTOS
3ο στάδιο
3ο στάδιο


Ηλικία: 45
Ένταξη: 23 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 524
Περιοχή: Ν.Σμύρνη
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 23/8/2008, 19:56  Θέμα δημοσίευσης: Note Eυρώπης (Valencia) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

GP Eυρώπης-ΚΔ: Ο Massa υπερισχύει του Hamilton

Ο Felipe Massa κατέκτησε την 4η φετινή pole position του στο πρώτο Ευρωπαϊκό Grand Prix που διεξάγεται στους δρόμους της Βαλένθια, με τον Lewis Hamilton να εκκινεί δίπλα του και τους Robert Kubica και Kimi Raikkonen να συμπληρώνουν τη δεύτερη σειρά.

Ο Βραζιλιάνος ήταν πολύ δυνατός ήδη από την πρώτη του προσπάθεια στο τρίτο σκέλος της διαδικασίας, όντας κατά μισό δευτερόλεπτο ταχύτερος από οποιονδήποτε άλλο οδηγόο. Στην τελική προσπάθειά του, αποφάσισε να χρησιμοποιήσει την πιο μαλακή γόμα της Bridgestone (ενώ στην πρώτη το μονοθέσιό του «φορούσε» την πιο σκληρή) και όπως ανέφερε και ο ίδιος, έκανε έναν φανταστικό πρώτο τομέα της πίστας, ο οποίος του χάρισε ουσιαστικά την πρώτη θέση για τον αυριανό αγώνα.

Ο Lewis Hamilton έκανε ένα λάθος στην πρώτη του προσπάθεια στο Q3, στα φρένα για την τελευταία φουρκέτα, εντούτοις βελτίωσε σημαντικά την επίδοσή του τη δεύτερη φορά και ήταν ιδιαίτερα ικανοποιημένος με το αποτέλεσμα που πέτυχε. Ο Hamilton χρησιμοποίησε σε αμφότερες τις προσπάθειές του την πιο μαλακή γόμα της Bridgestone. Σύμφωνα με τον αρχικό προγραμματισμό, ο δεύτερος θα εκκινούσε από την καθαρή πλευρά της πίστας, εντούτοις, έπειτα από την χθεσινή τους συνάντηση οι οδηγοί απαίτησαν την αλλαγή της σειράς εκκίνησης, οπότε ο Βρετανός οδηγός της McLaren δε θα ευνοηθεί του πλεονεκτήματος αυτού.

Ο πάντοτε ταχύτατος στις κατατακτήριες δοκιμές Robert Kubica επέστρεψε στους 3 πρώτους της σειράς εκκίνησης για πρώτη φορά από τη δεύτερη θέση που τον οδήγησε στη νίκη στον Καναδά. Ο Πολωνός ευελπιστεί η ομάδα να μην κάνει το ίδιο λάθος με τις πιέσεις των ελαστικών που κατέστρεψε τον αγώνα του στην Ουγγαρία. Ο Kubica ανέφερε ότι το μονοθέσιο της BMW Sauber (με την πιο σκληρή γόμα, η οποία ήταν εμφανές από εχθές ότι λειτουργούσε καλύτερα στην F1.0Cool γλιστρούσε αρκετά στους δρόμους της Βαλένθια (σε αντίθεση με τους δυο πιλότους που προπορεύονται). Σε αυτό, συνέβαλε και η χθεσινοβραδινή βροχή που ξέπλυνε το λάστιχο από την πίστα, μειώνοντας τα επίπεδα πρόσφυσης. Η βροχή παραλίγο να μετατρέψει σε θρίλερ και τη σημερινή διαδικασία, καθώς μερικές ψιχάλες έκαναν την εμφάνισή τους λίγο πριν την έναρξη και κατά τη διάρκεια των αρχικών λεπτών του δεύτερου σκέλους, ωστόσο δεν ήταν αρκετές για να επηρεάσουν τη συμπεριφορά των μονοθεσίων.

O Kimi Raikkonen έδειχνε αρκετά δυνατός στην πρώτη προσπάθειά του στο τρίτο σκέλος (καθώς επρόκειτο για τη δεύτερη επίδοση μέχρι εκείνη τη στιγμή), εντούτοις στη δεύτερη προσπάθεια (όπου επέλεξε να χρησιμοποιήσει και πάλι την πιο σκληρή γόμα της Bridgestone) έχασε αρκετό χρόνο και έπεσε στην 4η θέση. Στο πρώτο σκέλος της διαδικασίας, οι δυο Ferrari έδειχναν να αντιμετωπίζουν δυσκολίες, καθώς σημείωσαν αρχικά τον 11ο και τον 12ο χρόνο του Q3 και πολλοί πίστεψαν ότι η συννεφιά που καλύπτει την περιοχή της Βαλένθια καθώς και η κατά 10 βαθμούς Κελσίου χαμηλότερη από χθες θερμοκρασία επηρέαζαν αρνητικά την απόδοση της F2008 και τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιεί τα ελαστικά της, εντούτοις, αργότερα οι οδηγοί της κατάφεραν να ανακάμψουν.

Ο Heikki Kovalainen κατάφερε την τελευταία στιγμή να αποσπάσει την 5η θέση από έναν εκπληκτικό Sebastian Vettel, o οποίος σημείωσε σήμερα την καλύτερη επίδοση σε κατατακτήριες δοκιμές της σύντομης καριέρας του στη Formula 1. O Γερμανός σημείωσε έναν εκπληκτικό χρόνο στην πρώτη του προσπάθεια στο Q3 με την πιο σκληρή γόμα, ωστόσο στη δεύτερη προσπάθεια επέλεξε –ίσως λανθασμένα- την πιο μαλακή και δεν κατάφερε να βελτιώσει την επίδοσή του, λόγω και ενός μπλοκαρίσματος των φρένων του πίσω άξονα στη 12η στροφή. Παρά ταύτα, η Toro Rosso απέδειξε ότι οι επιδόσεις των οδηγών της στις ελεύθερες δοκιμές δεν ήταν πλασματικές, καθώς για πρώτη φορά στην ιστορία της παρούσας ενσάρκωσής της, αμφότεροι οι οδηγοί της κατάφεραν να εισέλθουν στους πρώτους 10 της σειράς εκκίνησης με τον Sebastien Bourdais να συμπληρώνει τη δεκάδα, ενώ οι δυο Seb, όπως χαϊδευτικά τους αποκαλεί στις ανακοινώσεις Τύπου της η ομάδα της Faenza, έκαναν το 1-2(!) στο Q2.

Ο Jarno Trulli κατάφερε να σημειώσει έναν πολύ καλό χρόνο (7ος), απτόητος από τα προβλήματα κιβωτίου που τον διατήρησαν εκτός δράσης στην πρωινή περίοδο ελεύθερων δοκιμών. Ο Nick Heidfeld κατάφερε να καταταγεί όγδοος, αφότου κινδύνευσε να μείνει εκτός της διαδικασίας από το πρώτο κιόλας σκέλος. Ο Γερμανός βρήκε στο διάβα του στην γρήγορη προσπάθειά του στο πρώτο 20λεπτο τον Timo Glock στο στενό κομμάτι της γέφυρας και βγήκε εκτός πίστας, όντας εκτός γραμμής προσπερνώντας την Toyota στα φρένα για τη στροφή 10. Ο Heidfeld εξέφρασε την οργή του υψώνοντας το μεσαίο δάκτυλο στο συμπατριώτη του και δήλωσε στο pit wall της BMW Sauber ότι πιστεύει πως ο Glock θα πρέπει να τιμωρηθεί που δεν του παραχώρησε χώρο. Μένει να διαπιστωθεί αν και οι αγωνοδίκες συμφωνούν μαζί του…

Ο Nico Rosberg κατάφερε να επιστρέψει στην πρώτη δεκάδα της εκκίνησης, κάτι που είχε να κάνει από τον Καναδά, με τον team mate του, Kazuki Nakajima να χάνει την ευκαιρία αυτή για ελάχιστα χιλιοστά του δευτερολέπτου. Ιδιαίτερα απογοητευτικές ήταν οι δυο Renault, αφού αμφότερες απέτυχαν να εισέλθουν στο τρίτο σκέλος της διαδικασίας. Το ισπανικό κοινό έμεινε απογοητευμένο που δεν είδε τον ήρωά του να παλεύει για την pole position και ο ίδιος ο Fernando Alonso ευελπιστεί σε έναν επεισοδιακό αγώνα με πολλές παρεμβολές του αυτοκινήτου ασφάλειας για να πετύχει ένα θετικό αποτέλεσμα. Ο Alonso δεν έλαβε ποινή για τη χθεσινή του παράβαση (διέσχισε όχι μόνο τη λευκή γραμμή αλλά ολόκληρο το kerb που χωρίζει την κανονική χάραξη από την είσοδο του pit lane), αλλά δέχθηκε πρόστιμο 10.000 ευρώ από τους αγωνοδίκες

O Hirohide Hamashima, της Bridgestone δήλωσε ότι έπειτα από την ολοκλήρωση των ελεύθερων δοκιμών, δεν ανιχνεύθηκαν προβλήματα ή οτιδήποτε ανησυχητικό στα ελαστικά από το κενό και τη διαφορά ύψους που υπάρχει στον ασφαλτοτάπητα του τμήματος της γέφυρας (μεταξύ των στροφών 9 και 10). Ο Ιάπωνας προσέθεσε ότι ίσως είχε ανησυχήσει υπερβολικά για το ζήτημα χωρίς λόγο και ανέφερε ότι ο διευθυντής των αγώνων της Formula 1, Charlie Whiting τον ενημέρωσε πως το κενό μεταξύ του ασφαλτοτάπητα και των kerb στις στροφές είναι ακόμη μεγαλύτερο από αυτό της γέφυρας.

_________________
ImageImage

Ταύρος Γένος:Αρσενικό Άλογο ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από MAXRISTOSΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςMSN Messenger
acgt3
Τούμπανο
Τούμπανο


Ηλικία: 47
Ένταξη: 27 Φεβ 2007
Δημοσιεύσεις: 1300
Περιοχή: ΚΕΡΚΥΡΑ
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 23/8/2008, 20:01  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

Μία καταπληκτική πίστα ΣE OΛA τις αύριο θα δούμε τον καλύτερο αγώνα τις χρονιάς

_________________
YUGO GROUP N
IBIZA SXi 110HP
PUNTO GT2 200HP
PUNTO GT3 170HP
YUGO 45
PUNTO GT2 300HP
Image

Δίδυμοι Γένος:Αρσενικό Δράκος ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από acgt3Επισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςΕπίσκεψη στην ιστοσελίδα του ΣυγγραφέαAIM διεύθυνσηMSN Messenger
MAXRISTOS
3ο στάδιο
3ο στάδιο


Ηλικία: 45
Ένταξη: 23 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 524
Περιοχή: Ν.Σμύρνη
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 23/8/2008, 20:09  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

acgt3 Έγραψε:
Μία καταπληκτική πίστα ΣE OΛA τις αύριο θα δούμε τον καλύτερο αγώνα τις χρονιάς


Το πιστέυω απόλυτα...του χρόνου θα είμαι σίγουρα εκεί. Very Happy

_________________
ImageImage

Ταύρος Γένος:Αρσενικό Άλογο ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από MAXRISTOSΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςMSN Messenger
MAXRISTOS
3ο στάδιο
3ο στάδιο


Ηλικία: 45
Ένταξη: 23 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 524
Περιοχή: Ν.Σμύρνη
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 24/8/2008, 17:48  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

GP Ευρώπης: O Massa κυριαρχεί

Κανείς δεν κατάφερε να απειλήσει τον Felipe Massa στους δρόμους της Βαλένθια, καθώς μετά τη χθεσινή pole position, ο Βραζιλιάνος δεν αποχωρίστηκε παρά μόνο κατά τη διάρκεια των pit stop την πρωτοπορία και καθ’ οδόν προς τη νίκη σημείωσε και τον ταχύτερο του αγώνα, παίρνοντας πίσω το αίμα του για την απώλεια μιας σίγουρης νίκης στην Ουγγαρία από την αστοχία του κινητήρα της Ferrari.

Εντούτοις, οι αγωνοδίκες εξέτασαν την «μη ασφαλή» όπως την χαρακτήρισαν έξοδο του Massa από τα pits της Ferrari έπειτα από το δεύτερο ανεφοδιασμό του (η οποία ίσως είχε αποφευχθεί αν η Scuderia διέθετε lollipop man όπως όλες οι άλλες και όχι φωτεινό σηματοδότη για να ενημερώνει τους οδηγούς της πότε έχει ολοκληρωθεί ο ανεφοδιασμός), όπου, εξερχόμενος από το box της ιταλικής ομάδας, βρήκε στο διάβα του τον Adrian Sutil. Όπως δήλωσε ο Βραζιλιάνος, περίμενε από τον οδηγό της Force India να σηκώσει το πόδι του από το γκάζι και να τον αφήσει να περάσει, καθώς ο ίδιος ήταν ο ηγέτης του αγώνα και ο Sutil βρισκόταν ένα γύρο πίσω, οπότε θα έπρεπε να αφήσει την Ferrari να προσπεράσει ούτως ή άλλως. Εντούτοις, κάτι τέτοιο δε συνέβη και λόγω της στενότητας της εξόδου του pit lane που χωράει μονάχα ένα μονοθέσιο, ο Massa αναγκάστηκε τελικά να υποχωρήσει. Εντέλει, οι αγωνοδίκες αποφάσισαν να επιβάλουν πρόστιμο 10.000 ευρώ στο Βραζιλιάνο και να μην τροποποιήσουν το αποτέλεσμα του αγώνα.

Κατά τα άλλα, επρόκειτο για έναν αρκετά βαρετό αγώνα (όπως είναι συνήθως και ο άλλος που διεξάγεται στην Ισπανία), με το μοναδικό προσπέρασμα (πέραν των ανακατατάξεων στην εκκίνηση) να λαμβάνει χώρα μόλις 5 γύρους πριν την καρό σημαία…

Το γεγονός αυτό άφησε απαράλλακτη την κατάταξη στις πρώτες θέσεις… Ο Lewis Hamilton τερμάτισε δεύτερος, αν και αντιμετώπισε ένα πολύ δύσκολο Σαββατοκύριακο, έχοντας γρίπη, πυρετούς και πόνους στο σβέρκο, οι οποίο αντιμετωπίστηκαν από τον φυσιοθεραπευτή του με ενέσεις και παυσίπονα… Πριν τον πρώτο ανεφοδιασμό, ο Βρετανός οδηγός της McLaren έχανε αρκετό χρόνο από τον Massa, o οποίος γνώριζε ότι έπρεπε να έχει διαφορά 3 δευτερολέπτων πριν το pit stop του, αν θέλει να βγει στην πίστα και πάλι επικεφαλής, καθώς η Ferrari γνώριζε ότι ο Hamilton είχε καύσιμα για 1 ή 2 περισσότερους γύρους (αντίθετα με τη McLaren που πίστευε ότι ο οδηγός της είχε τα ίδια, αν όχι λιγότερα καύσιμα από τον Βραζιλιάνο).

Ο Massa είχε καταφέρει να απομακρυνθεί 4,8 δευτερόλεπτα μέχρι τον 15ο γύρο που εισήλθε για πρώτη φορά στα pits, συνεπώς έπειτα από τον ανεφοδιασμό του ο Hamilton επέστρεψε στην πίστα πίσω από την Ferrari. Οι μηχανικοί του Massa είχαν αφαιρέσει τα καλύμματα από τις ζάντες στα ελαστικά του εμπρός άξονα για να αποφευχθεί υπερθέρμανση στο σύστημα πέδησης, ενώ ο Massa δήλωσε ότι το μονοθέσιό του ήταν τέλειο στο δεύτερο κομμάτι του αγώνα, επιτρέποντάς του να απομακρυνθεί 10 δευτερόλεπτα πριν το δεύτερο ανεφοδιασμό του. Κατά την άποψη του Βραζιλιάνου, σε αυτό το σημείο του αγώνα εξασφάλισε τη νίκη.

Από την άλλη, η McLaren, έχοντας υπολογίσει με πόσα καύσιμα ανεφοδιάστηκε ο Massa, αποφάσισε να βάλει στο ρεζερβουάρ του Hamilton αρκετή βενζίνη για άλλους δυο γύρους, κάτι που κατά τον ίδιο τον Βρετανό ίσως ήταν λανθασμένη κίνηση, καθώς έπειτα από την ολοκλήρωση του πρώτου γύρου ανεφοδιασμών, βρέθηκε αρκετά κοντά στον Massa και εκτίμησε ότι ίσως είχε την ευκαιρία να παλέψει μαζί του.

Τρίτος, εκεί όπου είχε καταταγεί και στις κατατακτήριες δοκιμές, τερμάτισε ο Robert Kubica, ο οποίος πιστεύει ότι το σημερινό αποτέλεσμα οφείλεται κατά κύριο λόγο στον χθεσινό του γύρο που του χάρισε αυτή τη θέση, καθώς τον σημείωσε με περισσότερα καύσιμα (3 γύρους) και βρέθηκε μονάχα 3 δέκατα πίσω από τον Massa. Στην εκκίνηση, ο Πολωνός προσπάθησε να περάσει τον Hamilton που δεν ξεκίνησε ιδιαίτερα καλά, αλλά στα φρένα για το πρώτο chicane, βλέποντας τον Massa να φρενάρει αρκετά νωρίτερα, αποφάσισε να μη ρισκάρει, καθώς σε περίπτωση που υπερέβαλε, θα προκαλούσε σύγκρουση μεταξύ τους.

Στον 8ο γύρο, ο Kubica έχασε αρκετό χρόνο, επιτρέποντας σε αυτούς που τον ακολουθούσαν να τον πλησιάσουν, καθώς μια σακούλα παγιδεύτηκε στο πάτωμα της BMW Sauber στη 12η στροφή και δημιουργούσε προβλήματα στο στρίψιμο του μονοθεσίου. Ευτυχώς για τον ίδιο, σε μια από τις γρήγορες καμπές, κατάφερε να την ξεφορτωθεί και το μονοθέσιο επέστρεψε στην κανονική του κατάσταση.

Ο Kubica δήλωσε ότι ο πραγματικός ρυθμός της BMW Sauber κυμαίνεται στα σημερινά επίπεδα (όπου τερμάτισε μισό λεπτό πίσω από τον Hamilton), ενώ στους τελευταίους γύρους, ο Heikki Kovalainen κατάφερε να τον πλησιάσει. Ο Πολωνός δήλωσε ότι αυτό οφείλεται στο ότι η F1.08 γλιστράει υπερβολικά όταν τα ελαστικά της φθείρονται.

Από την πλευρά του ο Kovalainen έκανε έναν ακόμη ήσυχο αγώνα, με μια πολύ καλή εκκίνηση, στην οποία κατάφερε να περάσει εμπρός από τον Kimi Raikkonen. Αρχικά, ο Kovalainen ήταν σε θέση να απομακρυνθεί από τη Ferrari, εντούτοις, όταν τα ελαστικά του άρχισαν να φθείρονται, ο συμπατριώτης του κατάφερε να τον πλησιάσει. Οι δυο τους χωρίζονταν από μόλις 1 δευτερόλεπτο όταν εισήλθαν ταυτόχρονα στα pits για το δεύτερο ανεφοδιασμό τους στον 42ο γύρο.

Ο Raikkonen, στην προσπάθειά του να εξασφαλίσει το προσπέρασμα επί του Kovalainen, βιάστηκε να βγει από τα pits, ενώ ο φωτεινός σηματοδότης ήταν ακόμη πορτοκαλί και η αντλία ανεφοδιασμού δεν είχε αποσυνδεθεί από το μονοθέσιό του, συμπαρασέρνοντας τον ανεφοδιαστή Pietro Tempini, ο οποίος χρειάστηκε να μεταφερθεί με φορείο στο ιατρικό κέντρο της πίστας, οι πρώτες πληροφορίες από το οποίο αναφέρουν πόνους στον αστράγαλο και την πλάτη του μηχανικού, ο οποίος όμως δε φαίνεται να έχει υποστεί κάποιο σοβαρό τραυματισμό.

Τα χειρότερα για τη Ferrari όμως δεν είχαν έρθει ακόμα, καθώς τρεις γύρους έπειτα από το προαναφερθέν συμβάν, το σκηνικό της Ουγγαρίας επαναλήφθηκε, με τον κινητήρα του Raikkonen να παραδίδει το πνεύμα αυτή τη φορά, ακριβώς μπροστά από το pit wall της Ferrari, για δεύτερη φορά σε δυο αγώνες, μέσα σε ένα τεράστιο σύννεφο καπνού… Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Raikkonen ήταν ο μοναδικός πιλότος που εγκατέλειψε από μηχανική βλάβη και όχι λόγω ατυχήματος…

Αυτό προώθησε τον Jarno Trulli στην 6η θέση, καθώς ο Ιταλός είχε καταφέρει να περάσει εμπρός από τον Sebastian Vettel στον πρώτο γύρο ανεφοδιασμών. Τον πολύ καλό αγώνα της Toyota συμπλήρωσε με την 7η θέση ο Timo Glock, που ακολουθώντας στρατηγική ενός ανεφοδιασμού, ανέκτησε τις περισσότερες θέσεις (6) από οποιονδήποτε άλλο οδηγό, παρά το ότι ήταν κρυωμένος. Ο Γερμανός επωφελήθηκε από την πρόσκρουση του Kazuki Nakajima στο πίσω μέρος της Renault του Fernando Alonso που έθεσε τον τοπικό ήρωα εκτός αγώνα στον πρώτο κιόλας γύρο (κάνοντας μερικούς θεατές να αποχωρήσουν πριν καν συμπληρωθούν πέντε λεπτά αγώνα…), ανακτώντας 2 θέσεις στον πρώτο γύρο. Μάλιστα, και η άλλη Renault (του Nelsinho Piquet) είχε μια επαφή στον πρώτο γύρο, με τον David Coulthard, ο οποίος αργότερα εμβόλισε τη Force India του Giancarlo Fischella…

Εκπληκτικό αγώνα, απαλλαγμένο από λάθη, πραγματοποίησε ο Sebastian Vettel, πανηγυρίζοντας την 6η θέση που κατέλαβε στον τερματισμό, παρά το ότι ο Trulli, έχοντας εκκινήσει με καύσιμα για ένα γύρο παραπάνω, κατάφερε να περάσει μπροστά του στο πρώτο pit stop. O Vettel ακούμπησε ελαφρά τον Raikkonen στην εκκίνηση και αντιμετώπισε προβλήματα graining στο δεύτερο τρίτο του αγώνα αλλά ήταν πάντοτε ανταγωνιστικός και το αποτέλεσμα αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό για την ομάδα, καθώς όλοι οι κορυφαίοι συνδυασμοί (πλην του Raikkonen) είδαν την καρό σημαία.

Τη βαθμολογούμενη οκτάδα συμπλήρωσε ο Nico Rosberg, o οποίος σημείωσε βαθμούς για πρώτη φορά από το Silverstone. O Γερμανός έχασε την 7η θέση από τον συμπατριώτη του, Timo Glock στο δεύτερο ανεφοδιασμό για λίγα δέκατα του δευτερολέπτου…

_________________
ImageImage

Ταύρος Γένος:Αρσενικό Άλογο ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από MAXRISTOSΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςMSN Messenger
acgt3
Τούμπανο
Τούμπανο


Ηλικία: 47
Ένταξη: 27 Φεβ 2007
Δημοσιεύσεις: 1300
Περιοχή: ΚΕΡΚΥΡΑ
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 25/8/2008, 06:48  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

ενας καταπληκτικος αγωνας αντε να αλλαξουμε και λιγο εικονες 13 13 13 συνεχεια μεγαλες ταχυτητες, οι στρατηγικες δεν φανικαν αλλα θα τις δουμε του χρονου, πιστευω οτι εαν ετρεχαν καποιοι... με michellen θα ειχαμε τα γεγονοτα του indianapolis, ταχυτητα και παλι ταχητητα.
Μας τα χαλασε παλι αυτο το μυστηριο μοτερ της ferrari που σπαει ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΑ για μενα τον τελαιυτεο καιρο?!? Ολα ηταν τελεια το πιο σημαντικο ομως που εκανε τον αγωνα αψογο ηταν που δεν μιλαγε ο Πουρναρακης.

Αναμονη για το νυχτερινο GP του Ελληνικου Shocked συγνωμη της Συγκαπουρης ηθελα να πω!!!!!!!!!

_________________
YUGO GROUP N
IBIZA SXi 110HP
PUNTO GT2 200HP
PUNTO GT3 170HP
YUGO 45
PUNTO GT2 300HP
Image

Δίδυμοι Γένος:Αρσενικό Δράκος ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από acgt3Επισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςΕπίσκεψη στην ιστοσελίδα του ΣυγγραφέαAIM διεύθυνσηMSN Messenger
splitapsou
Τούμπανο
Τούμπανο


Ηλικία: 45
Ένταξη: 07 Δεκ 2005
Δημοσιεύσεις: 1138

greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 25/8/2008, 06:56  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

acgt3 Έγραψε:

Αναμονη για το νυχτερινο GP του Ελληνικου Shocked συγνωμη της Συγκαπουρης ηθελα να πω!!!!!!!!!


κοιμάμαι και ονειρεύομαι πως την αυγή παντρεύομαι... Embarassed Embarassed

_________________
Image

Ges Takounao Cala Costa .... kai exo ipomoni...

Παρθένος Γένος:Αρσενικό Άλογο ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από splitapsouΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματος
manolis
2ο στάδιο
2ο στάδιο


Ηλικία: 47
Ένταξη: 10 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 391
Περιοχή: Αθηνα
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 25/8/2008, 08:51  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

Η ΤΟΥΟΤΑ συνεχιζει την ανοδικη της πορεια και μακαρι του χρονου να την δουμε να πηγαινει και για πρωταθλημα!!! Βεβαια και η 4 θεση φετος ειναι πολυ καλα εαν σκεφτει κανεις οτι μενει πισω η renault. Στην φερραρι για να μην μενει κανεις παραπονουμενος μια σπαει ο κινητηρας του ενος μια του αλλου.... Laughing Το θεμα ειναι αν παιζει καμια εξελιξει που ενω δεν πρεπει να κανουν, η φερραρι μαλλον κανει....θα δειξει....

_________________
Image

Παρθένος Γένος:Αρσενικό Δράκος ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από manolisΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςΕπίσκεψη στην ιστοσελίδα του ΣυγγραφέαMSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:      
Δημοσίευση νέας  Θ. ΕνότηταςΑπάντηση στη Θ. Ενότητα Επισκόπηση προηγούμενης Θ. ΕνότηταςEmail σε έναν Φίλο.Κατάλογος μελών που έχουν επισκεφθεί αυτό το θέμαΑποθήκευσε αυτό το δημοσίευμα σαν αρχείοPrintable versionΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΕπισκόπηση επόμενης Θ. Ενότητας

Επισκόπηση επόμενης Θ. Ενότητας
Επισκόπηση προηγούμενης Θ. Ενότητας
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ΄αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ. Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ΄αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ΄αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ. Συζήτησης
Εσείς δεν μπορείτε να προσθέσετε Συνημμένα αρχεία σ΄ αυτή τη Δ.Συζήτηση
Εσείς δεν μπορείτε να κάνετε μεταφόρτωση αρχείων σ΄ αυτή τη Δ.Συζήτηση


Ασφάλεια Πινάκων

25470 Επιθέσεις που εμποδίζονται
Powered by phpBB2 Plus, phpBB Styles and Kostenloses Forum based on phpBB © 2001/6 phpBB Group
FI Theme :: Mods and Credits :: Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες