Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Jimmy_Caesar
Administrator
Ηλικία: 56
Ένταξη: 30 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 3060
Περιοχή: Πειραιάς
|
|
Κατ'αρχήν μη μου κλέβεις τις ατάκες!!!
Δεν ισχύει πάντοτε αυτό που λες. Απόδειξη τα τόοοοοσα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν και έχουν ψηλότερα τη ροπή τους (μα τόοοοοοσα)
|
|
|
|
_________________ Fun Is Not A Straight Line
|
|
|
|
|
opterios
3ο στάδιο
Ηλικία: 44
Ένταξη: 18 Απρ 2006
Δημοσιεύσεις: 606
Περιοχή: Αθήνα
|
|
Πάντως, αυτό που είπα για τις 2500σαλ μην το δέσουμε και σκοινί κορδόνι...!! Σίγουρα οι στροφές έπεφταν αρκετά χαμηλά (περίπου με 55 έστριβε στην Κ9 αν θυμάμαι καλά), αλλά το στροφόμετρο ήταν από τα τελευταία πράγματα που κοιτούσα!!
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
Βλάσης
1o στάδιο
Ηλικία: 56
Ένταξη: 11 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 109
|
|
Αν δουμε τα 10 πρωτα πραγματα με σειρα προταιρεοτητας (με το 1 να ειναι ποιο σημαντικο)
που καθοριζουν το χρονο στη πιστα, η ροπη/ιπποδυναμη κινητηρα ειναι το νο. 9
και οι επαγγελματιες σαν το Μανουελ τα γνωριζουν αυτο.
Αρα το να τρεξει καλο χρονο χωρις πολυ δυναμη δεν ειναι μεγαλη προκληση για το επιπεδο του.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jimmy_Caesar
Administrator
Ηλικία: 56
Ένταξη: 30 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 3060
Περιοχή: Πειραιάς
|
|
Με λίγα λόγια, αν η επιδεξιότητα είναι μια 10όροφη πολυκατοικία, εμείς μένουμε στο... υπογειο!
Καταραμένο Ασανσέρ!!!
|
|
|
|
_________________ Fun Is Not A Straight Line
|
|
|
|
|
opterios
3ο στάδιο
Ηλικία: 44
Ένταξη: 18 Απρ 2006
Δημοσιεύσεις: 606
Περιοχή: Αθήνα
|
|
Τουλάχιστον, Δημήτρη, ξέρουμε το ότι μενουμε στο υπόγειο και αυτό είναι καλό, γιατί μπορεί να προσπαθήσουμε να ανέβουμε και τις σκάλες.
Το να είσαι όμως στο υπόγειο και να νομίζεις ότι είσαι ρετιρέ είναι το επικίνδυνο
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
Jimmy_Caesar
Administrator
Ηλικία: 56
Ένταξη: 30 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 3060
Περιοχή: Πειραιάς
|
|
Μου θύμισες κάποιον που είναι στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Καρτ
|
|
|
|
_________________ Fun Is Not A Straight Line
|
|
|
|
|
ΣταύRRoΣ46
1o στάδιο
Ηλικία: 38
Ένταξη: 07 Φεβ 2006
Δημοσιεύσεις: 161
Περιοχή: Aθήνα
|
|
Μετά τη 2η επίσκεψη μου στα Μέγαρα(κ ανυπομονώντας για την επόμενη)μου δημιουργήθηκαν κάποιες απορίες.
Τα συμπλέγματα Κ3-Κ4 και Κ8-Κ9 ποίος είναι ο καλύτερος τρόπος να τα περάσουμε?
Οι γρήγορες στροφές 3κ8 θέλουν νωρίς είσοδο(έτσι έκανα ως τώρα αλλά δε μου φένεται τόσο σωστό)η αργοπορημένη?
Στην έξοδό τους πρέπει να είμαι όσο το δυνατόν πιο αριστερά φαντάζομαι για να στρίψω τις δεξιές 4και9..οπότε για να το πετύχω αυτό τι είσοδο να έχω?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Βλάσης
1o στάδιο
Ηλικία: 56
Ένταξη: 11 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 109
|
|
Αυτα ειναι καλυτερα να τα δουμε μαζι στη πιστα.
Στη Κ3 και Κ8 φρεναρουμε βαθια μεσα στη στροφη, στριβουμε πολυ (τα περι smooth driving δεν ισχυει σε αυτη τη στροφη) καβαλαμε ΟΛΟ το κερμπ για να ειμαστε ανοικτοι στην επομενη ΚΛΕΙΣΤΗ στροφη που συνεχιζει σε ΕΥΘΕΙΑ και θελουμε οσα περισσοτερα χ.α.ω εξοδου.
Δηλαδη αν το κανεις λαθος, θα κλεινεσαι πολυ στη Κ4 και Κ9 και εχεις υποστροφη.
Αυτα σαν καποιες πολυ χοντρικες συμβουλες.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ΣταύRRoΣ46
1o στάδιο
Ηλικία: 38
Ένταξη: 07 Φεβ 2006
Δημοσιεύσεις: 161
Περιοχή: Aθήνα
|
|
Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση!
Μακάρι να συναντηθούμε κάποια φορά στα Μέγαρα να δω κ στην πράξη πως είναι
|
|
|
|
|
|
|
|
|
faCe
μαμά
Ηλικία: 46
Ένταξη: 10 Ιούλ 2006
Δημοσιεύσεις: 6
Περιοχή: Volos
|
|
Έτυχε να δώ ένα videaki απο άλλο forum (4τροχοι), με ραλλυ στημένο στο 1,11...Επιβεβαιώνει το γεγονός ότι όσο πιο μικρό και ελαφρύ είναι στα μέγαρα τόσο καλύτερο χρόνο γράφει....Διαβάζω και κάτι χρόνους απο μικρά 1000αρια και μου έχει φύγει ο τσαμπουκας.....
Εγώ θυμάμαι ότι στις κλειστές είχα ανελέητα μούτρα και γνωστό άσπρο yaris της πίστας πήγαινε σε ράγες...
επίσης διαβάζω χρόνους 1,20-1,17 για μικρά 1000αρια, 1300αρια...
Βλάσση στην Κ8 δεν είναι λιγάκι απότομο το kerb για να το καβαλήσεις όλο??(ρωτάω)
Καλημέρα σε όλους..
|
|
|
|
_________________ Fiat Stilo Abarth 2.4 20v Selespeed
Fiat Barchetta
----------------------------
|
|
|
|
|
asyrigos
1o στάδιο
Ηλικία: 49
Ένταξη: 17 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 115
|
|
Το βάρος παίζει σημαντικό ρόλο στις επιδόσεις γενικότερα, αλλά τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα είναι και πολύ περιποιημένα και πάνε έτσι. Δεν είναι μαμά ούτε έχουν λάστιχα δρόμου.
|
|
|
|
_________________ 2002 MR-S L(ift) edition
VVTL-i inside
--------------------
"Men with guts attack the corners!" Keitchi "Dori Dori" Tsuchiya
|
|
|
|
|
ΣταύRRoΣ46
1o στάδιο
Ηλικία: 38
Ένταξη: 07 Φεβ 2006
Δημοσιεύσεις: 161
Περιοχή: Aθήνα
|
|
Ψήνεται κανείς την Πέμπτη που έρχεται για Μέγαρα?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Βλάσης
1o στάδιο
Ηλικία: 56
Ένταξη: 11 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 109
|
|
Εγω θα ειμαι σαν συνοδηγος σε οσους με θελουν παρεα. Απο οτι μαθαινω θα εχει πολλους γνωστους-αγνωστους και θα περασουμε ωραια.
Το Μ3 δεν το φερνω, ειναι ηδη στημενο για τα Μεγαρα απο το 97 που ανοιξε η πιστα, τοτε που εγραφα 1000 γυρους καθε μηνα μεχρι να το βρω.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ΣταύRRoΣ46
1o στάδιο
Ηλικία: 38
Ένταξη: 07 Φεβ 2006
Δημοσιεύσεις: 161
Περιοχή: Aθήνα
|
|
Ωραία,μόνο να είμαστε τυχεροί κ να είναι τελικά ανοιχτή η πίστα
|
|
|
|
|
|
|
|
|
acgt3
Τούμπανο
Ηλικία: 47
Ένταξη: 27 Φεβ 2007
Δημοσιεύσεις: 1300
Περιοχή: ΚΕΡΚΥΡΑ
|
|
τελαιυταια φορα που ημουν στην πιστα ηταν το Φεβρουαριο, μηπως καποιος εχει παει απο τοτε και εχει γινει καμια αλλαγη πχ νεο κομματι ασφαλτου σε καποιο σημειο καποια αλλαγη??
|
|
|
|
_________________ YUGO GROUP N
IBIZA SXi 110HP
PUNTO GT2 200HP
PUNTO GT3 170HP
YUGO 45
PUNTO GT2 300HP
|
|
|
|
|
opterios
3ο στάδιο
Ηλικία: 44
Ένταξη: 18 Απρ 2006
Δημοσιεύσεις: 606
Περιοχή: Αθήνα
|
|
Καλώ ήρθατε στον πλανήτη Γη. Παρακαλείσθε να βγάλετε τις μάσκες οξυγόνου και να περιμένετε στη σειρά να παραλάβετε τις αποσκευές σας. Συνολικός χρόνος πτήσης Άρης - Γη: 5 μέρες, 9 ώρες και 40 λεπτά.
Αντώνη, πού ζεις ρε; Στα Μέγαρα δεν έγινε ποτέ κανενός είδος τροποποίηση/επισκευή/επιδιόρθωση από τότε που άνοιξαν, με μοναδική εξαίρεση την ασφαλτόστρωση που έκαναν στην αγωνιστική γραμμή μόνο κάποια στιγμή.
Και όχι μόνο αυτό, αλλά με τις τελευταίες εξελίξεις, είναι ΣΙΓΟΥΡΟ ότι δεν πρόκειται να δούμε καμία αλλαγή στο άμεσο μέλλον, δηλαδή τουλάχιστον φέτος, αν και εγώ θα στοιχιμάτιζα και για πολύ παραπάνω.
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
|