Συχνές Ερωτήσεις  •  Αναζήτηση  •  Αρχική Σελίδα  •  Forum  •  Album  •  Επιλογές  •  Εγγραφή  •  Προφίλ  •  Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας  •  Σύνδεση
 
 
Επισκόπηση επόμενης Θ. Ενότητας
Επισκόπηση προηγούμενης Θ. Ενότητας

Δημοσίευση νέας  Θ. ΕνότηταςΑπάντηση στη Θ. Ενότητα Επισκόπηση προηγούμενης Θ. ΕνότηταςEmail σε έναν Φίλο.Κατάλογος μελών που έχουν επισκεφθεί αυτό το θέμαΑποθήκευσε αυτό το δημοσίευμα σαν αρχείοPrintable versionΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΕπισκόπηση επόμενης Θ. Ενότητας
Συγγραφέας Μήνυμα
MAXRISTOS
3ο στάδιο
3ο στάδιο


Ηλικία: 45
Ένταξη: 23 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 524
Περιοχή: Ν.Σμύρνη
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 9/3/2008, 01:49  Θέμα δημοσίευσης: Note Λίγα λόγια περι σκάστρα και προβλημάτων της. Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

Σκάστρα ανοικτού τύπου - εμβόλου διαδοχικής εκτόνωσης (Sequential Blowoff Valve)

Ρόλος της σκάστρας στο κύκλωμα πίεσης :

Η σκάστρα τοποθετείται επάνω στο κύκλωμα υψηλής πίεσης του κινητήρα. Ο σκοπός ύπαρξής της είναι να ξεφορτώνεται τον περιττό αέρα, στέλνοντάς τον από τον συμπιεστή της τουρμπίνας στην ατμόσφαιρα, όταν αφήνουμε το γκάζι, για να μην καταστραφεί ο συμπιεστής λόγω πάλμωσης.
Το ξαφνικό κλείσιμο της πεταλούδας δημιουργεί κρουστικά κύματα πίεσης που αν χτυπήσουν τα αλουμινένια πτερύγια του συμπιεστή μπορούν να τα καταστρέψουν.
Φανταστείτε αντίστοιχα μια αντλία νερού να προσπαθεί να ανεβάσει πίεση σε έναν φραγμένο αγωγό.

Η σκάστρα ανοίγει μόλις φτάσει Εντολή υποπίεσης από την πολλαπλή εισαγωγής, που σημαίνει ότι η πεταλούδα έκλεισε και ο περιττός αέρας πρέπει να φύγει από το κύκλωμα του intercooler.
Η διαφορά πίεσης που δημιουργείται από τις δυο πλευρές του διαφράγματος το μετακινεί προς τα πίσω, οπότε η βαλβίδα ανοίγει και η πίεση του κυκλώματος του intercooler φεύγει στην ατμόσφαιρα.


Τρόπος λειτουργίας :

Για να γίνει κατανοητή η λειτουργία της σκάστρας, θεωρούμε ότι αποτελείται από δύο τμήματα:
1. Τον θάλαμο υψηλής πίεσης
2. Τον θάλαμο εντολής
Το διάφραγμα σιλικόνης τους διαχωρίζει.
Όταν το τούρμπο σηκώνει πίεση, οι δύο θάλαμοι έχουν ίδια πίεση και το ελατήριο προέντασης κρατάει την βαλβίδα διαφυγής κλειστή.
Όταν αφήσουμε το γκάζι, η πεταλούδα κλείνει και δημιουργείται υποπίεση μέσα στην πολλαπλή εισαγωγής. Η υποπίεση μεταφέρεται σαν εντολή στον θάλαμο υποπίεσης και το διάφραγμα βρίσκεται με πολύ μεγαλύτερη πίεση από την μια πλευρά από ότι από την άλλη.


Προβλήματα λειτουργίας κινητήρα και αντιμετώπισή τους :

Οι σκάστρες ανοικτού τύπου, δηλαδή αυτές που πετάνε τον αέρα στην ατμόσφαιρα αντί να τον επιστρέφουν στην εισαγωγή του αυτοκινήτου, δημιουργούν συχνά προβλήματα στην ομαλή λειτουργία του κινητήρα.
Πιθανά συμπτώματα:
1. Αρρυθμίες στο ρελαντί
2. Σβήσιμο του κινητήρα όταν ανεβάζουμε το γκάζι με "ξερογκαζιές"
3. Μπέρδεμα του κινητήρα σε κάθε αλλαγή ταχυτήτων
Αιτία αυτών των συμπτωμάτων είναι η χαλαρότητα του ελατηρίου της σκάστρας αλλά και η αλλαγή του μίγματος που γίνεται πιο πλούσιο επειδή "πετάμε έξω" αέρα που έχει μετρηθεί ήδη από το airflow.
Όταν ο κινητήρας λειτουργεί ατμοσφαιρικά, χωρίς υπερπίεση, δημιουργείται υποπίεση μέσα σε ολόκληρο το κύκλωμα της εισαγωγής.
Αν το ελατήριο της σκάστρας είναι χαλαρό τότε λόγω διαφοράς πίεσης με την ατμόσφαιρα ανοίγει η βαλβίδα και εισέρχεται αέρας στην εισαγωγή, που ΔΕΝ έχει μετρηθεί από το airflow sensor. Τα μίγματα του κινητήρα αλλάζουν απροσδόκητα κι έτσι δημιουργούνται μπερδέματα.
Λύσεις:
1. Σφίξιμο του κοχλία προέντασης του ελατηρίου. Όσο σφιχτότερο το ελατήριο, τόσο θα μειώνονται τα προβλήματα. Χρειάζεται προσοχή όμως γιατί αν το παρασφίξουμε τότε περιορίζεται η διαδρομή της βαλβίδας και η σκάστρα δεν κάνει το σωστό θόρυβο!
2. Αντικατάσταση του ελατηρίου με ένα σκληρότερο. Αν δείτε ότι ακόμη και με τελείως σφιγμένη βίδα συνεχίζονται τα ίδια φαινόμενα. Πάλι, χρειάζεται προσεκτική επιλογή ελατηρίου γιατί αν είναι πολύ σφικτό, η σκάστρα δεν λειτουργεί σωστά.

Η σωστή ρύθμιση σε αυτές τις σκάστρες, όσο χρησιμοποιούνται ως ανοικτού τύπου, χρειάζεται πολλές δοκιμές και προσοχή. Όσο πιο σφιχτή είναι η σκάστρα, τόσο λιγότερα μπερδέματα θα κάνει αφού θα αφήνει λιγότερο αέρα να διαφύγει στην ατμόσφαιρα.
Για να σταματήσει το αυτοκίνητο τελείως να κάνει μπερδέματα στο άφημα του γκαζιού πρέπει να τοποθετηθεί σκάστρα ή προσαρμογέας κλειστού τύπου (ανακύκλωσης αέρα), που επιστρέφει τον αέρα στην εισαγωγή, μετά το φίλτρο/φιλτροχοάνη

_________________
ImageImage

Ταύρος Γένος:Αρσενικό Άλογο ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από MAXRISTOSΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςMSN Messenger
_-MaNo$-_
3ο στάδιο
3ο στάδιο


Ηλικία: 48
Ένταξη: 30 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 707
Περιοχή: Aθηνα Χαλανδρι
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 9/3/2008, 10:27  Θέμα δημοσίευσης: Note Re: Λίγα λόγια περι σκάστρα και προβλημάτων της. Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

"Οι σκάστρες ανοικτού τύπου, δηλαδή αυτές που πετάνε τον αέρα στην ατμόσφαιρα αντί να τον επιστρέφουν στην εισαγωγή του αυτοκινήτου, δημιουργούν συχνά προβλήματα στην ομαλή λειτουργία του κινητήρα.
Πιθανά συμπτώματα:
1. Αρρυθμίες στο ρελαντί
2. Σβήσιμο του κινητήρα όταν ανεβάζουμε το γκάζι με "ξερογκαζιές"
3. Μπέρδεμα του κινητήρα σε κάθε αλλαγή ταχυτήτων
Αιτία αυτών των συμπτωμάτων είναι η χαλαρότητα του ελατηρίου της σκάστρας αλλά και η αλλαγή του μίγματος που γίνεται πιο πλούσιο επειδή "πετάμε έξω" αέρα που έχει μετρηθεί ήδη από το airflow.
Όταν ο κινητήρας λειτουργεί ατμοσφαιρικά, χωρίς υπερπίεση, δημιουργείται υποπίεση μέσα σε ολόκληρο το κύκλωμα της εισαγωγής.
Αν το ελατήριο της σκάστρας είναι χαλαρό τότε λόγω διαφοράς πίεσης με την ατμόσφαιρα ανοίγει η βαλβίδα και εισέρχεται αέρας στην εισαγωγή, που ΔΕΝ έχει μετρηθεί από το airflow sensor. Τα μίγματα του κινητήρα αλλάζουν απροσδόκητα κι έτσι δημιουργούνται μπερδέματα. "


Εδω θα διαφωνησω Χρηστο μου γιατι αυτο κατα κυριο λογο ισχυει για τα αμαξια που εχουν λουφτ δλδ airflow meter, στα αυτοκινητα που δεν εχουν λουφτ και δουλευουν με map sensor κατα κυριο λογο δεν υπαρχει προβλημα ποσο μαλλον αν χρησημοποιησεις σκαστρα διπλου εμβολου!


"Λύσεις:
1. Σφίξιμο του κοχλία προέντασης του ελατηρίου. Όσο σφιχτότερο το ελατήριο, τόσο θα μειώνονται τα προβλήματα. Χρειάζεται προσοχή όμως γιατί αν το παρασφίξουμε τότε περιορίζεται η διαδρομή της βαλβίδας και η σκάστρα δεν κάνει το σωστό θόρυβο! "

Εδω τα λες σωστα μεχρι το σημειο που λες για τον θορυβο!!! Αν το παρασφιξουμε δεν ειναι το οτι δεν θα κανει σωστο θορυβο αυτο που μας απασχολει αλλα το οτι δεν θα διαφυγει η σωστη ποσοτητα αερα απο το κυκλωμα γιατι δεν θα ανοιξει οσο πρεπει πραγμα που σημαινει οτι θα μεινει αερας μεσα ο οποιοσ παλει θα φρεναρει την φτερωτη και ενδεχεται να διμηουργησει προβλημα στο turbo.
Και γιαυτο υπαρχουν και διαφορα μεγεθη σκαστρας που μπορει να διαλεξει κανεις αναλογα με το τι παροχη δινει η τουρμπινα που φοραει με την μεση σταθερη πιεση που το δουλευει.
Δεν μπορει να βαλουμε σε ενα αμαξι που φοραει GT42 σκαστρα για Τ25 γιατι απλα δεν θα προλαβαινει να βγαλει τον αερα εξω λογο μεγεθους!

"Για να σταματήσει το αυτοκίνητο τελείως να κάνει μπερδέματα στο άφημα του γκαζιού πρέπει να τοποθετηθεί σκάστρα ή προσαρμογέας κλειστού τύπου (ανακύκλωσης αέρα), που επιστρέφει τον αέρα στην εισαγωγή, μετά το φίλτρο/φιλτροχοάνη"

Και παλι θα πω οτι κατα κυριο λογο αυτο ειναι για αμαξια που δουλευουν με airflow meter η σε αμαξια που απλα παραγωνται για οικογενειακη χρηση οποτε ο θορυβος ειναι κατι εντελως δευτερευον και περιττο για τον οικογενειαρχη! Στο δικο μου για να καταλαβεις (Rover 620) απο την μανα του εχει μια Τ25 η οποια εχει σκαστρα κλεισου τυπου ενσωματωμενη πανω στο αλουμινιο(κομπρεσσορα) της τουρμπινας και το αμαξι δεν δουλευει με airflow meter αλλα με map sensor. Λοιπον οταν την ταπωσα την σκαστρα αυτη και εβαλα ανοιχτου τυπου δουλυε πολυ καλυτερα το αμαξι και χωρις μπερδεματα η σβησηματα η ρεταρισματα!

Αυτα απο μενα!
Ελπιζω να βοηθησα ακομα περισσοτερο πανω σαυτο το θεμα!


Ζυγός Γένος:Αρσενικό Γάτα ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από _-MaNo$-_Επισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςΕπίσκεψη στην ιστοσελίδα του ΣυγγραφέαMSN Messenger
MAXRISTOS
3ο στάδιο
3ο στάδιο


Ηλικία: 45
Ένταξη: 23 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 524
Περιοχή: Ν.Σμύρνη
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 9/3/2008, 10:56  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

Μάνο πολύ διαφωτιστικές η παρατηρήσεις σου

Γι αυτό και γω στο punto gt, εβγαλα την σκάστρα ανοικτού τύπου,διπλού εμβόλου και την αντικατέστησα με coupe (κλειστού τύπου),επείδη έχω luft,ξαναγυρνόντας τον αέρα πάλι πίσω......διότι δουλεύει το αμάξι με airflow meter.

ps: φοράω Τ25

_________________
ImageImage

Ταύρος Γένος:Αρσενικό Άλογο ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από MAXRISTOSΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςMSN Messenger
_-MaNo$-_
3ο στάδιο
3ο στάδιο


Ηλικία: 48
Ένταξη: 30 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 707
Περιοχή: Aθηνα Χαλανδρι
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 9/3/2008, 17:40  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

Ουτως η αλλως Χρηστο εσενα απτην μανα του φοραει κλειστου τυπου το αμαξι και η σκαστρα του coupe που εβαλες ειναι μια χαρα, πλαστικη απεξω μεταλικη απο μεσα, ειναι ακριβως οτι φοραει το πουντο μαμα αλλα με μεταλλικα εντοσθια, η καλυτερη λυση!Βεβαια για πανω απο 260 αλογα δεν θα αντεξει και για πολυ αλλα μεχρι εκει κανει δουλεια!


Ζυγός Γένος:Αρσενικό Γάτα ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από _-MaNo$-_Επισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςΕπίσκεψη στην ιστοσελίδα του ΣυγγραφέαMSN Messenger
MAXRISTOS
3ο στάδιο
3ο στάδιο


Ηλικία: 45
Ένταξη: 23 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 524
Περιοχή: Ν.Σμύρνη
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 9/3/2008, 18:29  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

_-MaNo$-_ Έγραψε:
Ουτως η αλλως Χρηστο εσενα απτην μανα του φοραει κλειστου τυπου το αμαξι και η σκαστρα του coupe που εβαλες ειναι μια χαρα, πλαστικη απεξω μεταλικη απο μεσα, ειναι ακριβως οτι φοραει το πουντο μαμα αλλα με μεταλλικα εντοσθια, η καλυτερη λυση!Βεβαια για πανω απο 260 αλογα δεν θα αντεξει και για πολυ αλλα μεχρι εκει κανει δουλεια!


Πολύ σωστά Μάνο,γι αυτό και επέλεξα τελικά να βάλω απο coupe.Όταν φτάσω τα 260ps και άνω θα σκεφτώ για σκάστρα κλειστού τύπου βέβαια,aftermarket,παίρνοντας και την δική σου γνώμη φυσικά...

_________________
ImageImage

Ταύρος Γένος:Αρσενικό Άλογο ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από MAXRISTOSΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςMSN Messenger
acgt3
Τούμπανο
Τούμπανο


Ηλικία: 47
Ένταξη: 27 Φεβ 2007
Δημοσιεύσεις: 1300
Περιοχή: ΚΕΡΚΥΡΑ
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 10/3/2008, 21:43  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

εγω διαφωνω με του coupe και το ξερει ο χρηστος απλα πρεπει με τον καιρο η με την καθε βελτιωση που κανεις το πρωτο πραμα που κοιτας ειναι να σκλυρηνεις την σκαστρα κατι που δεν εχω κανει εγω και τρεχω τωρα.

_________________
YUGO GROUP N
IBIZA SXi 110HP
PUNTO GT2 200HP
PUNTO GT3 170HP
YUGO 45
PUNTO GT2 300HP
Image

Δίδυμοι Γένος:Αρσενικό Δράκος ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από acgt3Επισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςΕπίσκεψη στην ιστοσελίδα του ΣυγγραφέαAIM διεύθυνσηMSN Messenger
MAXRISTOS
3ο στάδιο
3ο στάδιο


Ηλικία: 45
Ένταξη: 23 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 524
Περιοχή: Ν.Σμύρνη
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 10/3/2008, 21:54  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

acgt3 Έγραψε:
εγω διαφωνω με του coupe και το ξερει ο χρηστος απλα πρεπει με τον καιρο η με την καθε βελτιωση που κανεις το πρωτο πραμα που κοιτας ειναι να σκλυρηνεις την σκαστρα κατι που δεν εχω κανει εγω και τρεχω τωρα.


Αντικατέστησε το μπλέ ελατήριο, πάλι με το μπλέ που χω αγοράσει, και μετά δοκίμασε και το κόκκινο.
Η διαφωνίας μας που χουμε σε αυτό το ζήτημα περι σκάστρας την γνωρίζω.
Ευχής έργο να δουλεύουν σωστά τα αυτοκινητά μας, και ας φοράμε πάνω, την οποιαδήποτε σκάστρα... Wink

_________________
ImageImage

Ταύρος Γένος:Αρσενικό Άλογο ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από MAXRISTOSΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςMSN Messenger
Adonis
1o στάδιο
1o στάδιο


Ηλικία: 46
Ένταξη: 08 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 106
Περιοχή: Ρόδος
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 19/5/2008, 21:47  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

Γεια σας. Περιμένω τις επόμενες μέρες το 3άρι MPS μου και έχω μερικές απορίες όσον αφορά τα μηχανολογικά του και ε'ιπα να επαναφέρω το post.

Έχει σκάστρα κλειστού τύπου. Με παίρνει να την αλλάξω με ανοιχτού τύπου (μου είναι γνωστά τα ουσιαστικά οφέλη της) ή μακροπρόθεσμα θα έχω κάνει λάθος; Δεν ξέρω πολλά γύρω από τα turbo, αλλά νομίζω ότι όταν ένα αυτοκίνητο έχει κλειστού τύπου, θα πρέπει να το διατηρήσεις έτσι καθότι οδηγεί σε φθορά της τουρμπίνας αφού ο κατασκευαστής υπολογίζει σε αυτά τα καυσαέρια στη λειτουργία του κινητήρα. Ισχύει αυτό; Σε άλλο φόρουμ είδα ότι σε αυτόν τον κινητήρα προτείνουν κλειστού τύπου διπλού εμβόλου (που ουσιαστικά είναι και κλειστή και ανοιχτή ανάλογα με το στροφάρισμα του κινητήρα και ρυθμίζεται περιστροφικά το ποσοστό).

Υπάρχει κάποιο μαγαζί που να αξίζει τον κόπο ώστε να βάλει κάποιος καλαίσθητα όργανα θερμοκρασίας και πίεσης λαδιού, μπαρόμετρο και βολτόμετρο στο ταμπλώ και όχι στην κολόνα; Με ενδιαφέρει καθαρά για την πρόληψη κακών στον κινητήρα. Φυσικά χωρίς κόψε ράψε. Είδα ένα τέτοιο το οποίο πωλείται στο εξωτρικό και μπαίνει στο σημείο που είναι το εργοστασιακό Navigator. Ή αν έχει κανείς υπόψιν του κάποιο αξιόπιστο ψηφιακό πολυόργανο, δεκτό.

Παραδοσιακά στα αμάξια μου έβαζα Mobil 1και είμαι πολύ ευχαριστημένος. Αυτό το λάδι κάνει για τον κινητήρα αυτό (σε 5-30 φυσικά που ζητάει η Μάζντα) ή θα πρέπει να ψάξω κάτι άλλο και φυσικά τι θα προτείνατε εσείς.

Αυτά, ελπίζω να μην σας κούρασα.

_________________
mmmmmmmmmMPSsssssssss

Παρθένος Γένος:Αρσενικό Φίδι ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από AdonisΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςΑποστολή email
acgt3
Τούμπανο
Τούμπανο


Ηλικία: 47
Ένταξη: 27 Φεβ 2007
Δημοσιεύσεις: 1300
Περιοχή: ΚΕΡΚΥΡΑ
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 20/5/2008, 12:26  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

πρωτα απο ολα μαθε οτι εχεις τον καλυτερο εγκεφαλο που υπαρχει στον κοσμο. τι σημαινει αυτο.

οτι αλλαγη κανεις στο αυτοκινητο σου ο εγκεφαλος κανει αμεσως καινουργια χαρτογραφηση, δηλ πρωτα απο ολα βαζεις φιλτρο ελευθερας δευτερον αλλαζεις ολη την εξαμηση και αμεσως ο εγκεφαλος βλεπει την διαφορα στη εισαγωγη του αερα και την εξαγωγη των καυσαεριων και σου δινει αμεσως 30-40 αλογα.

η σκαστρα δεν χαλαει το τουρμπο σε καμια περιπτωση τωρα εαν μπορει να δουλεψει με ανοικτου τυπου δεν το ξερω, επειδη η ανοικτου τυπου αδειαζει τον αερα απο μεσα προς τα εξω απλα πιστευω οτι θα κανει σηνεχεια διορθωσεις δεν νομιζω οτι θα εχεις προβλημα αυτα που σιγουρα δεν μπορουν να δουλεψουν με ανοικτου τυπου ειναι πια αλλα τα group VAG.

οσον αφορα τα οργανα υπαρχουν πολλες λυσεις www.ebay.com

το 5χ30 δεν κανει για την ελλαδα απο εκει μετα σε αυτην την οξειδωση πρωτεινω shell, motul. τα μομπιλ εχουν αλλαξει πολλα χερια και πολλες περιοχες στον πλανητη δεν θα εμπιστευομουνα τον εισαγωγεα στην Ελλαδα.

_________________
YUGO GROUP N
IBIZA SXi 110HP
PUNTO GT2 200HP
PUNTO GT3 170HP
YUGO 45
PUNTO GT2 300HP
Image

Δίδυμοι Γένος:Αρσενικό Δράκος ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από acgt3Επισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςΕπίσκεψη στην ιστοσελίδα του ΣυγγραφέαAIM διεύθυνσηMSN Messenger
Adonis
1o στάδιο
1o στάδιο


Ηλικία: 46
Ένταξη: 08 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 106
Περιοχή: Ρόδος
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 21/5/2008, 09:20  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες!

_________________
mmmmmmmmmMPSsssssssss

Παρθένος Γένος:Αρσενικό Φίδι ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από AdonisΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςΑποστολή email
acgt3
Τούμπανο
Τούμπανο


Ηλικία: 47
Ένταξη: 27 Φεβ 2007
Δημοσιεύσεις: 1300
Περιοχή: ΚΕΡΚΥΡΑ
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 7/6/2008, 14:24  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

για να δουμε..... λοιπον εχω βαλει εδω και καιρο την HKS SSQV δεν ειναι η καλυτερη για την τουρμπινα που φοραω αλλα σφυραει ωραια, οσο καιρο ειμουν στην Αθηνα εσκαγε και εβγαζε τον κλασικο ηχο της HKS, παρατηρησα οτι εδω στην Κερκυρα η σκαστρα κανει πολυ πιο δυνατο ηχο και σας μιλαω για πολυ μεγαλη διαφορα, δεν μπορω να καταλαβω το λογο????

_________________
YUGO GROUP N
IBIZA SXi 110HP
PUNTO GT2 200HP
PUNTO GT3 170HP
YUGO 45
PUNTO GT2 300HP
Image

Δίδυμοι Γένος:Αρσενικό Δράκος ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από acgt3Επισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςΕπίσκεψη στην ιστοσελίδα του ΣυγγραφέαAIM διεύθυνσηMSN Messenger
Jimmy_Caesar
Administrator
Administrator


Ηλικία: 56
Ένταξη: 30 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 3060
Περιοχή: Πειραιάς
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 7/6/2008, 14:38  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

Είναι που έχετε τραγουδιστή προφορά εκεί ωρέ.
Κόλλησε κι η σχάστρα.

_________________
Fun Is Not A Straight Line

Σκορπιός Γένος:Αρσενικό Αίγα ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από Jimmy_CaesarΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςΕπίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Bax
μαμά
μαμά


Ηλικία: 41
Ένταξη: 10 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 81
Περιοχή: Περιστέρι
japan.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 8/6/2008, 00:50  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

είναι διαφορετικο το νερο βρε...

_________________
マツダ ΑΖ-3 GT-R σε βίδες και μπουζώνια
Mazda 2 γιατί η βενζίνη είναι ακριβή...

Καρκίνος Γένος:Αρσενικό Σκυλί ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από BaxΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματος
acgt3
Τούμπανο
Τούμπανο


Ηλικία: 47
Ένταξη: 27 Φεβ 2007
Δημοσιεύσεις: 1300
Περιοχή: ΚΕΡΚΥΡΑ
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 8/6/2008, 17:02  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

κανενας σοβαρος υπαρχει εδω?????

_________________
YUGO GROUP N
IBIZA SXi 110HP
PUNTO GT2 200HP
PUNTO GT3 170HP
YUGO 45
PUNTO GT2 300HP
Image

Δίδυμοι Γένος:Αρσενικό Δράκος ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από acgt3Επισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςΕπίσκεψη στην ιστοσελίδα του ΣυγγραφέαAIM διεύθυνσηMSN Messenger
Jimmy_Caesar
Administrator
Administrator


Ηλικία: 56
Ένταξη: 30 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 3060
Περιοχή: Πειραιάς
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 8/6/2008, 17:16  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

Evil or Very Mad

_________________
Fun Is Not A Straight Line

Σκορπιός Γένος:Αρσενικό Αίγα ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από Jimmy_CaesarΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςΕπίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Adonis
1o στάδιο
1o στάδιο


Ηλικία: 46
Ένταξη: 08 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 106
Περιοχή: Ρόδος
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 9/6/2008, 22:24  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

Υγρασία.....

Η Κέρκυρα έχει πολύ περισσότερη υγρασία στην ατμόσφαιρα και άρα ο αέρας είναι πιο πυκνός....

Το ίδιο συμβαίνει και στη Ρόδο, με βάση τα λεγόμενα ενός παλιότερου γνωστού με πουντοτζιτο όλα αυτά.

_________________
mmmmmmmmmMPSsssssssss

Παρθένος Γένος:Αρσενικό Φίδι ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από AdonisΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςΑποστολή email
acgt3
Τούμπανο
Τούμπανο


Ηλικία: 47
Ένταξη: 27 Φεβ 2007
Δημοσιεύσεις: 1300
Περιοχή: ΚΕΡΚΥΡΑ
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 10/6/2008, 15:07  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

Adonis Έγραψε:
Υγρασία.....

Η Κέρκυρα έχει πολύ περισσότερη υγρασία στην ατμόσφαιρα και άρα ο αέρας είναι πιο πυκνός....

Το ίδιο συμβαίνει και στη Ρόδο, με βάση τα λεγόμενα ενός παλιότερου γνωστού με πουντοτζιτο όλα αυτά.


μηπως λεγετε κωστας

_________________
YUGO GROUP N
IBIZA SXi 110HP
PUNTO GT2 200HP
PUNTO GT3 170HP
YUGO 45
PUNTO GT2 300HP
Image

Δίδυμοι Γένος:Αρσενικό Δράκος ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από acgt3Επισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςΕπίσκεψη στην ιστοσελίδα του ΣυγγραφέαAIM διεύθυνσηMSN Messenger
acgt3
Τούμπανο
Τούμπανο


Ηλικία: 47
Ένταξη: 27 Φεβ 2007
Δημοσιεύσεις: 1300
Περιοχή: ΚΕΡΚΥΡΑ
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 10/6/2008, 15:13  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

Adonis Έγραψε:
Υγρασία.....

Η Κέρκυρα έχει πολύ περισσότερη υγρασία στην ατμόσφαιρα και άρα ο αέρας είναι πιο πυκνός....

Το ίδιο συμβαίνει και στη Ρόδο, με βάση τα λεγόμενα ενός παλιότερου γνωστού με πουντοτζιτο όλα αυτά.


η πυκνωτητα του αερα μεταβαλλετε απο την θερμοκρασια, με βαση αυτο που λες με 40 βαθμους και 70% υγρασια θα επρεπε να ακουγεται το ιδιο αλλα πιστεψεμαι με αυτες τις συνθηκες με το πουντο πας ατουρμπιστος γιατι δεν υπαρχει αερας να υπερσυμπιεσει.

_________________
YUGO GROUP N
IBIZA SXi 110HP
PUNTO GT2 200HP
PUNTO GT3 170HP
YUGO 45
PUNTO GT2 300HP
Image

Δίδυμοι Γένος:Αρσενικό Δράκος ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από acgt3Επισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςΕπίσκεψη στην ιστοσελίδα του ΣυγγραφέαAIM διεύθυνσηMSN Messenger
Adonis
1o στάδιο
1o στάδιο


Ηλικία: 46
Ένταξη: 08 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 106
Περιοχή: Ρόδος
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 11/6/2008, 09:17  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

Εγώ απλά μετέφερα αυτό που μου είπε τότε ο γνωστός. είχε ζήσει αντίστοιχη εμπειρία σε μετακίνηση Αθήνα - Ρόδο. Νομίζω χρήστο τον λένε αλλά δεν παίρνω και όρκο.....

_________________
mmmmmmmmmMPSsssssssss

Παρθένος Γένος:Αρσενικό Φίδι ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από AdonisΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςΑποστολή email
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:      
Δημοσίευση νέας  Θ. ΕνότηταςΑπάντηση στη Θ. Ενότητα Επισκόπηση προηγούμενης Θ. ΕνότηταςEmail σε έναν Φίλο.Κατάλογος μελών που έχουν επισκεφθεί αυτό το θέμαΑποθήκευσε αυτό το δημοσίευμα σαν αρχείοPrintable versionΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΕπισκόπηση επόμενης Θ. Ενότητας

Επισκόπηση επόμενης Θ. Ενότητας
Επισκόπηση προηγούμενης Θ. Ενότητας
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ΄αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ. Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ΄αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ΄αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ. Συζήτησης
Εσείς δεν μπορείτε να προσθέσετε Συνημμένα αρχεία σ΄ αυτή τη Δ.Συζήτηση
Εσείς δεν μπορείτε να κάνετε μεταφόρτωση αρχείων σ΄ αυτή τη Δ.Συζήτηση


Ασφάλεια Πινάκων

25470 Επιθέσεις που εμποδίζονται
Powered by phpBB2 Plus, phpBB Styles and Kostenloses Forum based on phpBB © 2001/6 phpBB Group
FI Theme :: Mods and Credits :: Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες