Συγγραφέας |
Μήνυμα |
acgt3
Τούμπανο
Ηλικία: 47
Ένταξη: 27 Φεβ 2007
Δημοσιεύσεις: 1300
Περιοχή: ΚΕΡΚΥΡΑ
|
|
καλο θα ηταν να γραφουμε εδω τυχον αποριες οσον αφορα την πιστα, τι προβληματα αντιμετοπιζουμε, συμβουλες απο τους πιο εμπειρους.
ας ξεκινησει ο τιφοζο διοτι μαθενω οτι εχει καποιο προβλημα.
|
|
|
|
_________________ YUGO GROUP N
IBIZA SXi 110HP
PUNTO GT2 200HP
PUNTO GT3 170HP
YUGO 45
PUNTO GT2 300HP
|
|
|
|
|
Gozilla
2ο στάδιο
Ηλικία: 46
Ένταξη: 08 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 490
|
|
Γενικά έχει κάποιο πρόβλημα, ελαφρώς απροσδιόριστο... Όλο σηκωμένο τον έχει... τον τροχό...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GRIGIO
1o στάδιο
Ηλικία: 38
Ένταξη: 07 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 123
|
|
Επειδή έχω την εντυπωση πώς ο tifoso θα ξεκινήσει μετά το Σαββ/κο ας αρχίσω εγώ.
Στον Καρτοδρομο πριν το GTCC είχα πάει μία φορά και έγραψα 9 γύρους.Τότε ήμουν της φιλοσοφίας του να μην πατάω φρένο στη στροφή αλλά δουλεύοντας ψηλά τη δευτέρα του αμαξιού να 'κόβει' από μόνο του το μοτέρ όταν θα αφήνω το γκάζι. Είδα όμως ότι χρόνο έγραψα χρησιμοποιώντας σε κάποια κομμάτια το φρένο.
Επίσης η απορία μου έχει ώς εξής,στη δοκιμή που έκανα είχα λάστιχα Bridgestone Turanza H δείκτη ταχύτητας,σχεδόν λυωμένα τα οποία ζεστάθηκαν γρήγορα.Στον αγώνα έβαλα Michelin Pilot exalto 2 V δείκτη ταχύητας επίσης μεταχείρα αλλά άστριφτα τα οποία όσο απίστευτο και αν ακούγεται,δε σαπούνιασαν και στον αγώνα δεν τα ακουσα να σκούζουν.Το αμάξι συμπεριφερθηκε διαφορετικά,εμφάνισε μούρες και το λάστιχο άρχισε να δουλεύει στον 3ο γύρο.Επίσης,στην κάτω μεγαλη στροφή(τη δεξια) στον πρώτο κιόλας γύρο έφυγα και με τα 4.Δεν άκουσε τιμόνι,γλύστρησε.
Το ερώτημα είναι,να τα αφήσω τα michelin ή όχι?Μήπως ήθελαν απλά ώρα να ζεσταθούν ή απλά είναι ξερά?Από την εμπειρία σας πώς το κρίνετε το θέμα?
|
|
|
|
_________________ Περήφανος κάτοχος Fiat Punto!
http://www.youtube.com/watch?v=TBfkSbTl1Jk
and
http://www.youtube.com/watch?v=o6o_3Tek5Xc&feature=channel_page
See me here!!!
|
|
|
|
|
acgt3
Τούμπανο
Ηλικία: 47
Ένταξη: 27 Φεβ 2007
Δημοσιεύσεις: 1300
Περιοχή: ΚΕΡΚΥΡΑ
|
|
GRIGIO Έγραψε: | Επειδή έχω την εντυπωση πώς ο tifoso θα ξεκινήσει μετά το Σαββ/κο ας αρχίσω εγώ.
Στον Καρτοδρομο πριν το GTCC είχα πάει μία φορά και έγραψα 9 γύρους.Τότε ήμουν της φιλοσοφίας του να μην πατάω φρένο στη στροφή αλλά δουλεύοντας ψηλά τη δευτέρα του αμαξιού να 'κόβει' από μόνο του το μοτέρ όταν θα αφήνω το γκάζι. Είδα όμως ότι χρόνο έγραψα χρησιμοποιώντας σε κάποια κομμάτια το φρένο.
Επίσης η απορία μου έχει ώς εξής,στη δοκιμή που έκανα είχα λάστιχα Bridgestone Turanza H δείκτη ταχύτητας,σχεδόν λυωμένα τα οποία ζεστάθηκαν γρήγορα.Στον αγώνα έβαλα Michelin Pilot exalto 2 V δείκτη ταχύητας επίσης μεταχείρα αλλά άστριφτα τα οποία όσο απίστευτο και αν ακούγεται,δε σαπούνιασαν και στον αγώνα δεν τα ακουσα να σκούζουν.Το αμάξι συμπεριφερθηκε διαφορετικά,εμφάνισε μούρες και το λάστιχο άρχισε να δουλεύει στον 3ο γύρο.Επίσης,στην κάτω μεγαλη στροφή(τη δεξια) στον πρώτο κιόλας γύρο έφυγα και με τα 4.Δεν άκουσε τιμόνι,γλύστρησε.
Το ερώτημα είναι,να τα αφήσω τα michelin ή όχι?Μήπως ήθελαν απλά ώρα να ζεσταθούν ή απλά είναι ξερά?Από την εμπειρία σας πώς το κρίνετε το θέμα? |
το καρτοδρομο ειναι μια πιστα η οποια σηκωνει ανετα ενα βολτησιο λαστηχο για 3 γυρους, εαν αυτο ειναι παρα πολυς καλης ποιοτητας και με τον σωστο αερα μπορεις να κανεις παπαδες (σε αντιθεση τα σεμι δεν προλαβενουν να ζεσταθουν).
οσον αφορα το πρωτο δεν το συζηταμε αφου τα λαστιχα ηταν για πεταμα, στη 2η τετραδα αφου λες οτι δεν σαπουνιαζαν και οσο περναγε η ωρα καλυτερευε η συμπεριφορα τους τοτε βρηκες ενα πολυ καλο σεταπ ελαστικου αερα για το αυτοκινητο σου. ο χρονο σου καλυτερευε η εμενε σταθερος γυρω με το γυρω???.
|
|
|
|
_________________ YUGO GROUP N
IBIZA SXi 110HP
PUNTO GT2 200HP
PUNTO GT3 170HP
YUGO 45
PUNTO GT2 300HP
|
|
|
|
|
GRIGIO
1o στάδιο
Ηλικία: 38
Ένταξη: 07 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 123
|
|
Καλυτέρευε...Ξεκίνησα με 1.04,6 συνέχισα με 1.04,2 και στον τρίτο 1.03,5.Με ένα φίλο που το συζήταγα μου είπε πώς όλα τα δρομίσια λάστιχα περίπου ίδια συμπεριφορά έχουν μέσα στην πίστα και ότι κατέβαζα εγώ το χρόνο λόγω εξοικίωσης σιγά σιγά με την πίστα,όχι επειδή δούλεψε καλύετρα το λάστιχο.Η αλήθεια είναι πώς πριν τον αγώνα είχα να μπώ 1,5 μήνα στην πίστα και αυτή η φορά ήταν η δεύτερη που μπήκα ποτέ σε πίστα.
|
|
|
|
_________________ Περήφανος κάτοχος Fiat Punto!
http://www.youtube.com/watch?v=TBfkSbTl1Jk
and
http://www.youtube.com/watch?v=o6o_3Tek5Xc&feature=channel_page
See me here!!!
|
|
|
|
|
acgt3
Τούμπανο
Ηλικία: 47
Ένταξη: 27 Φεβ 2007
Δημοσιεύσεις: 1300
Περιοχή: ΚΕΡΚΥΡΑ
|
|
δεν ειναι σωστο να γενικευουμε ασ παρουμε την michelen αλλιως θα δουλεψει το pilot που κανει και 500 ε και αλλιως το energy που δεν κανει ουτε για τσιγαρα μεχρι το περιπτερο. Τα τοπ λαστιχα καθε ετερειας σιγουρα ειναι κοντα το ενα με το αλλο.
|
|
|
|
_________________ YUGO GROUP N
IBIZA SXi 110HP
PUNTO GT2 200HP
PUNTO GT3 170HP
YUGO 45
PUNTO GT2 300HP
|
|
|
|
|
Gozilla
2ο στάδιο
Ηλικία: 46
Ένταξη: 08 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 490
|
|
Και πάλι, Αντώνη, οι διαφορές στην κορυφαία κατηγορία ελαστικών παραμένουν μεγάλες. Μην ξεχνάμε ότι στις "ειδικές" διαστάσεις δεν υπάρχουν και budget λάστιχα για να μεγαλώνει η ψαλίδα του κόστους...
Όπως και να έχει, το δρομίσιο λάστιχο, είτε απλό είτε καλό, έχει όριο χρονου στην πίστα μέχρι να σαπουνιάσει, ενώ το semi, ακόμα και πιο δεύτερο, θέλει 2-3 γύρους πριν δουλέψει καλά, σε μέσες συνθήκες υγρασίας και ζέστης στις Αφίδνες...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tifoso
1o στάδιο
Ηλικία: 42
Ένταξη: 11 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 151
|
|
Φίλε GRIGIO, αν χρησιμοποιείς το αφημα του γκαζιου για να ελαττώσεις ταχύτητα, ουσιαστικά χρησιμοποιείς μεγαλύτερη απόσταση-χρόνο για την επιβράδυνση, ενώ άμα καταφέρεις και φρενάρεις δυνατα και σταθερά θα αξιοποιήσεις περισσότερο χρόνο με πατημενο γκάζι με αποτέλεσμα να κερδίσεις δευτερόλεπτα. Από κει και πέρα πάμε σ'άλλες ιστορίες για την αντοχή των φρενών και την κατανομή δύναμης αυτών. Τώρα όσο για τα λάστιχα, κρατά αυτα που έχουν πιο πολύ τακούνι.
|
|
|
|
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=wYjfP71jf1c
|
|
|
|
|
acgt3
Τούμπανο
Ηλικία: 47
Ένταξη: 27 Φεβ 2007
Δημοσιεύσεις: 1300
Περιοχή: ΚΕΡΚΥΡΑ
|
|
το τακουνι τι ρολο παιζει δε σε καταλαβενω ειναι θεμα γομας η οποια ειναι αχρηστη με τα απο 2 χρονια.
|
|
|
|
_________________ YUGO GROUP N
IBIZA SXi 110HP
PUNTO GT2 200HP
PUNTO GT3 170HP
YUGO 45
PUNTO GT2 300HP
|
|
|
|
|
Gozilla
2ο στάδιο
Ηλικία: 46
Ένταξη: 08 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 490
|
|
Το τακούνι παίζει ρόλο στους φετιχιστές...
Λοιπόν, έχει μια βάση αυτό που λέει ο Tifoso. Με δεδομένο ότι η πίστα είναι πιο λαστιχοβόρα από το δρόμο, με την τριβή θα ανανεωθούν ελαφρώς τα ξυλιασμένα ελαστικά και θα δουλέψουν σε βάθος χρόνου.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
acgt3
Τούμπανο
Ηλικία: 47
Ένταξη: 27 Φεβ 2007
Δημοσιεύσεις: 1300
Περιοχή: ΚΕΡΚΥΡΑ
|
|
Gozilla Έγραψε: | Το τακούνι παίζει ρόλο στους φετιχιστές...
Λοιπόν, έχει μια βάση αυτό που λέει ο Tifoso. Με δεδομένο ότι η πίστα είναι πιο λαστιχοβόρα από το δρόμο, με την τριβή θα ανανεωθούν ελαφρώς τα ξυλιασμένα ελαστικά και θα δουλέψουν σε βάθος χρόνου. |
δεν υπαρχει λογος να χρησιμοπειησης λαστιχα πενταετιας τοτε δεν πας για χρονο.
|
|
|
|
_________________ YUGO GROUP N
IBIZA SXi 110HP
PUNTO GT2 200HP
PUNTO GT3 170HP
YUGO 45
PUNTO GT2 300HP
|
|
|
|
|
tifoso
1o στάδιο
Ηλικία: 42
Ένταξη: 11 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 151
|
|
|
|
|
Bax
μαμά
Ηλικία: 41
Ένταξη: 10 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 81
Περιοχή: Περιστέρι
|
|
Gozilla Έγραψε: | Το τακούνι παίζει ρόλο στους φετιχιστές...
Λοιπόν, έχει μια βάση αυτό που λέει ο Tifoso. Με δεδομένο ότι η πίστα είναι πιο λαστιχοβόρα από το δρόμο, με την τριβή θα ανανεωθούν ελαφρώς τα ξυλιασμένα ελαστικά και θα δουλέψουν σε βάθος χρόνου. |
Ενα burnout στο σαγρέ παρκινγκ και τα ανανεώνεις βαρέως... Η φεύγουν φλούδες σαν των φορτηγών...
|
|
|
|
_________________ マツダ ΑΖ-3 GT-R σε βίδες και μπουζώνια
Mazda 2 γιατί η βενζίνη είναι ακριβή...
|
|
|
|
|
Bax
μαμά
Ηλικία: 41
Ένταξη: 10 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 81
Περιοχή: Περιστέρι
|
|
acgt3 Έγραψε: | το τακουνι τι ρολο παιζει δε σε καταλαβενω ειναι θεμα γομας η οποια ειναι αχρηστη με τα απο 2 χρονια. |
τι ψάχνεις κι εσύ; Εδώ ο μαλλιάς δεν βάζει γυαλιστικό στα πλαϊνά του ελαστικού γιατι μπαίνει παντού με τα μάγουλα και φοβάται μην γλυστρήσει...
|
|
|
|
_________________ マツダ ΑΖ-3 GT-R σε βίδες και μπουζώνια
Mazda 2 γιατί η βενζίνη είναι ακριβή...
|
|
|
|
|
vlachos
1o στάδιο
Ηλικία: 50
Ένταξη: 18 Δεκ 2007
Δημοσιεύσεις: 110
Περιοχή: petroupoli
|
|
tifoso Έγραψε: | Φίλε GRIGIO, αν χρησιμοποιείς το αφημα του γκαζιου για να ελαττώσεις ταχύτητα, ουσιαστικά χρησιμοποιείς μεγαλύτερη απόσταση-χρόνο για την επιβράδυνση, ενώ άμα καταφέρεις και φρενάρεις δυνατα και σταθερά θα αξιοποιήσεις περισσότερο χρόνο με πατημενο γκάζι με αποτέλεσμα να κερδίσεις δευτερόλεπτα. Από κει και πέρα πάμε σ'άλλες ιστορίες για την αντοχή των φρενών και την κατανομή δύναμης αυτών. Τώρα όσο για τα λάστιχα, κρατά αυτα που έχουν πιο πολύ τακούνι. |
|
|
|
|
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=1-GgXIt-cRM&feature=related
|
|
|
|
|
acgt3
Τούμπανο
Ηλικία: 47
Ένταξη: 27 Φεβ 2007
Δημοσιεύσεις: 1300
Περιοχή: ΚΕΡΚΥΡΑ
|
|
φιλε μου νικο απο σενα περιμενω να μας βοηθησεις με τις γνωσεις σου οχι με εικονιδια.
bax και μενα μου εκανε εντυπωση για το γυαλιστικο στα λαστιχα πιος αλλος μου το ειχε πει δεν θυμαμε.
|
|
|
|
_________________ YUGO GROUP N
IBIZA SXi 110HP
PUNTO GT2 200HP
PUNTO GT3 170HP
YUGO 45
PUNTO GT2 300HP
|
|
|
|
|
vlachos
1o στάδιο
Ηλικία: 50
Ένταξη: 18 Δεκ 2007
Δημοσιεύσεις: 110
Περιοχή: petroupoli
|
|
|
|
|
GRIGIO
1o στάδιο
Ηλικία: 38
Ένταξη: 07 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 123
|
|
|
|
|
acgt3
Τούμπανο
Ηλικία: 47
Ένταξη: 27 Φεβ 2007
Δημοσιεύσεις: 1300
Περιοχή: ΚΕΡΚΥΡΑ
|
|
GRIGIO Έγραψε: | Που να δείτε σήμερα τα Michelin πώς τα έκανα...Από το πέλμα στο σχεδόν προφίλ(εκεί που την τρώει η στροφή) έχει κάνει ''σκαλάκι''...Ήμουν μόνος στην πίστα και το αμάξι έχει γεμίσει μια μυστήρια μαύρη σκόνη(λάστιχο).Να δώ ΄τί θα κάνω αν κατέβω στο GTCC...Μιλάμε για πολύ ζέστη,και πάνω από όλα ποοοολύ σούπα η άσφαλτος... |
εαν σου εκανε αυλακι σημαινει οτι ακουμπουσε στο φτερο κοιτα μηπως εχει ξεδιπλωθει απο μεσα το φτερο, προς τον προφυλακτηρα μερια, η σκονη λογικα ειναι απο τα τακακια ή φορας πολυ μαλακα και βγαζουν εντονη σκονη ή καλυτερα να τα αλλαξης γιατι καηκαν, ας απαντησουν και τα παλικαρια εδω εχουν γνωσεις περι τακακιου.
|
|
|
|
_________________ YUGO GROUP N
IBIZA SXi 110HP
PUNTO GT2 200HP
PUNTO GT3 170HP
YUGO 45
PUNTO GT2 300HP
|
|
|
|
|
Jimmy_Caesar
Administrator
Ηλικία: 56
Ένταξη: 30 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 3060
Περιοχή: Πειραιάς
|
|
H σκόνη ναι, μάλλον είναι από τα τακάκια, αλλά αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό. Σημαίνει ότι φθείρονται, άρα ... δουλεύουν. Χαρακτοί ή τρυπητοί δίσκοι???
|
|
|
|
_________________ Fun Is Not A Straight Line
|
|
|
|
|
a_spyros
μαμά
Ηλικία: 38
Ένταξη: 03 Μάϊ 2008
Δημοσιεύσεις: 88
Περιοχή: Βύρωνας
|
|
Μια κι έρχεται open day, μια ερώτηση.
Τη φουρκέτα μπροστά απ' τις κερκίδες την παίρνετε με late apex ή κανονικά; Αναρωτιέμαι αν κερδίζεις κάτι με late apex, αφού η ευθεία που ακολουθεί είναι πάρα πολύ μικρή.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
opterios
3ο στάδιο
Ηλικία: 44
Ένταξη: 18 Απρ 2006
Δημοσιεύσεις: 606
Περιοχή: Αθήνα
|
|
Εγώ προσωπικά την παίρνω με apex το κέντρο, και πολύ κλειστή γραμμή.
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
acgt3
Τούμπανο
Ηλικία: 47
Ένταξη: 27 Φεβ 2007
Δημοσιεύσεις: 1300
Περιοχή: ΚΕΡΚΥΡΑ
|
|
εγω βουταω στο κερμπ και μετα συμαδευω τον αφετη για να κοψω δεξια στην επομενη, το προβλημα μου ειναι οτι δεν εχω βρει ακομα τα χλμ για να μπω οριακα για το αυτοκινητο μου, οτι μπαινει με περισσοτερα μπενει πιος το βαζει ειναι το θεμα, γιατι μετα αγκαλιαζεις κανα 2 πανο τις toyo.
|
|
|
|
_________________ YUGO GROUP N
IBIZA SXi 110HP
PUNTO GT2 200HP
PUNTO GT3 170HP
YUGO 45
PUNTO GT2 300HP
|
|
|
|
|
a_spyros
μαμά
Ηλικία: 38
Ένταξη: 03 Μάϊ 2008
Δημοσιεύσεις: 88
Περιοχή: Βύρωνας
|
|
Μάλλον θα αναδιατυπώσω, για να βγει και κανένα συμπέρασμα απ' αυτή τη συζήτηση.
Η ερώτησή μου βασικά είναι ποια είναι η ιδανική γραμμή για τη συγκεκριμένη φουρκέτα. Επειδή η ευθεία που ακολουθεί είναι πολύ μικρή δεν ξέρω αν έχει νόημα να χρησιμοποιείσει κανείς late apex καθώς δε θα έχει χρόνο να επιταχύνει αρκετά. Μάλλον η ιδανικότερη γραμμή είναι αυτή που ελαχιστοποιεί την απόσταση, δηλ. κανονικό apex. Και λογικά το ίδιο ισχύει και για τη 2η φουρκέτα που ακολουθεί.
Συμφωνείτε;
|
|
|
|
|
|
|
|
|
j.k
2ο στάδιο
Ηλικία: 48
Ένταξη: 21 Φεβ 2006
Δημοσιεύσεις: 313
Περιοχή: Πολύγωνο - Αθήνα
|
|
ανάλογα το αυτοκίνητο μπροστοκίνητο ή πισωκίνητο με η χωρίς μπλοκέ καλά στημένο ή βάρκα πολύ ή λίγη δύναμη θα έχουν διαφορετική ιδανική γραμμή που σε τελική ανάλυση μονο με δοκιμές θα βρείς τι ταιριάζει στο αμάξι σου και στο οδηγικό σου στυλ.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|