Συχνές Ερωτήσεις  •  Αναζήτηση  •  Αρχική Σελίδα  •  Forum  •  Album  •  Επιλογές  •  Εγγραφή  •  Προφίλ  •  Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας  •  Σύνδεση
 
 
Επισκόπηση επόμενης Θ. Ενότητας
Επισκόπηση προηγούμενης Θ. Ενότητας

Δημοσίευση νέας  Θ. ΕνότηταςΑπάντηση στη Θ. Ενότητα Επισκόπηση προηγούμενης Θ. ΕνότηταςEmail σε έναν Φίλο.Κατάλογος μελών που έχουν επισκεφθεί αυτό το θέμαΑποθήκευσε αυτό το δημοσίευμα σαν αρχείοPrintable versionΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΕπισκόπηση επόμενης Θ. Ενότητας
Συγγραφέας Μήνυμα
MAXRISTOS
3ο στάδιο
3ο στάδιο


Ηλικία: 45
Ένταξη: 23 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 524
Περιοχή: Ν.Σμύρνη
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 25/4/2008, 13:19  Θέμα δημοσίευσης: Note Ράλλυ Ιορδανίας Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

Ράλλυ Ιορδανίας : Μετά την 1η ε.δ.

Το Ράλλυ Ιορδανίας και μαζί ο 5ος γύρος του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ ξεκίνησαν πριν από λίγη ώρα, με την έναρξη της πρώτης ειδικής του αγώνα. Οι καιρικές συνθήκες, είναι όπως φαντάζονται οι περισσότεροι στεγνές, ενώ κατά την διάρκεια της ημέρας αναμένεται δραματική αύξηση της θερμοκρασίας. Κάποιοι, εχθές έκαναν λόγο για 46 βαθμούς! Η πρώτη ειδική, ήταν ακριβώς όπως περίμεναν οι περισσότεροι. Γρήγορη, με πολλά χασίματα και πρόβλημα με την πρόσφυση, τουλάχιστον για τα πρώτα αυτοκίνητα. Ταχύτερος όλων; Ο Dani Sordo, ο οποίος εκμεταλλεύτηκε τη σειρά εκκίνησης, με αποτέλεσμα –έσω και με βραχεία κεφαλή- να κάνει τον πρώτο χρόνο, και μάλιστα με τον νεαρό Ισπανό να δηλώνει ότι δεν ήταν ικανοποιημένος από την οδήγηση του. Εντυπωσιακό ήταν το γεγονός ότι ο Petter Solberg έκανε ακριβώς τον ίδιο χρόνο με τον Sordo, παρά το ότι και ο ίδιος αντιμετώπισε προβλήματα πρόσφυσης.

Πίσω τους, ακολούθησαν τα δύο Ford Focus των Mikko Hirvonen και Jarri Matti Latvala, με τον δεύτερο να παραδέχεται ότι όσοι ξεκινούν στις πιο πίσω θέσεις έχουν πλεονέκτημα έναντι των υπολοίπων. Πάντως, δεν δίστασε να παραδεχθεί ότι δεν ήταν άκρως επιθετικός και ότι θα μπορούσε να είχε πιέσει ακόμα περισσότερο. Ο Sebastien Loeb, όντας και πρώτος στο δρόμο, έχασε σχεδόν πέντε δλ. από την κορυφή, αλλά αυτό είναι κάτι που δεν ανησυχεί τον Γάλλο οδηγό. Προβλήματα αντιμετώπισαν οι Chris Atkinson και Giggi Galli, με τον πρώτο να κάνει ένα τετ α κε, και τον δεύτερο να μην έχει ιδιαίτερη εμπιστοσύνη στις σημειώσεις, αφού κάποιες από αυτές είναι περισσότερο «αισιόδοξες» από όσο θα περίμενε ο Ιταλός.

Ράλλυ Ιορδανίας : Μετά την 2η ε.δ.

Το γεγονός ότι πρόκειται για έναν τελείως καινούργιο αγώνα, δείχνει να έχει αλλάξει τις ισορροπίες στον 5ο γύρο του WRC. Το σημαντικότερο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν σχεδόν όλοι οι οδηγοί, είναι η μειωμένη πρόσφυση στα μεγαλύτερα κομμάτια των ειδικών. Μάλιστα, το γεγονός ότι κάτω από το χώμα υπάρχει σκληρός βράχος, προκαλεί μεγάλη φθορά στα ελαστικά, προκαλώντας ακόμα έναν πονοκέφαλο στα πληρώματα. Και σημειώστε, ότι η φθορά είναι μεγάλη μετά από δύο ειδικές, την ώρα που ακολουθούν ακόμα δύο πριν από την επιστροφή στο σέρβις. Έτσι, με όλα τα παραπάνω στοιχεία δεδομένα, ο Dani Sordo εκμεταλλεύεται δύο στοιχεία και κάνει τη διαφορά στον αγώνα. Την σειρά εκκίνησης, αλλά και την εμπειρία του πέρσι, όταν και συμμετείχε στις αναγνωρίσεις. Ο νεαρός Ισπανός έκανε και πάλι τον ταχύτερο χρόνο, αλλά αυτή τη φορά χωρίς να έχει την «συντροφιά» του Petter Solberg. Ο Νορβηγός, ξεκίνησε πολύ καλά την συγκεκριμένη ειδική, αλλά κατά τη διάρκεια της και όσο φθείρονταν τα ελαστικά του Impreza, τόσο χρόνο έχανε. Μάλιστα, στο τέλος της ειδικής δήλωσε ότι αντιμετωπίζει και ένα μικρό πρόβλημα με το σύστημα διεύθυνσης του Subaru.

Οι Latvala και Hirvonen ακολούθησαν, με τον πρώτο να περνάει πλέον στην 3η θέση, 5 δλ. πίσω από τον Solberg. Ο Hirvonen από την πλευρά του, είχε μία μικρή έξοδο, χωρίς φαινομενικές συνέπειες, αν και ο Φιλανδός ανησυχεί για το γεγονός ότι πέρασε πάνω από μερικές πέτρες, με αποτέλεσμα πιθανό πρόβλημα στο κάτω μέρος του αυτοκινήτου. Την ίδια ώρα, ο Sebastien Loeb χάνει πολύτιμο χρόνο ανοίγοντας το δρόμο για τους υπολοίπους, με αποτέλεσμα να βρίσκεται ήδη 17,2 δλ. πίσω από την κορυφή. Αξίζει να σημειώσουμε ακόμα, ότι ο Per Gunnar Andersson βγήκε από το δρόμο στην προηγούμενη ειδική διαδρομή, και προσπαθεί να το επαναφέρει στο δρόμο, αν και όπως όλα δείχνουν η προσπάθεια του τουλάχιστον για σήμερα θα ολοκληρωθεί σε αυτό το σημείο.

Ράλλυ Ιορδανίας : Μετά την 3η ε.δ.

Για ακόμα μία φορά, ο Dani Sordo κατάφερε να πραγματοποιήσει τον ταχύτερο χρόνο της ημέρας, κάνοντας με αυτόν τον τρόπο το 3 στα 3. Ο Ισπανός, εκμεταλλεύεται την εμπειρία του από τις επιφάνειες στην Ιορδανία, αλλά και τη σειρά εκκίνησης, με αποτέλεσμα να διευρύνει την διαφορά του από τους υπολοίπους. Συγκεκριμένα, ο Sordo προηγείται μετά από την 3η ειδική κατά 15 δλ. του Petter Solberg, ο οποίος ακολουθεί στη 2η θέση. Ο Νορβηγός, αντιμετωπίζει και αυτός, όπως οι περισσότεροι οδηγοί, πρόβλημα με την πρόσφυση και την φθορά των ελαστικών του, την ώρα που ο Jari Matti Latvala, που ακολουθεί 3ος, έχει μειώσει τη μεταξύ τους διαφορά στο ένα δευτερόλεπτο. Ελάχιστα πίσω από τον Φιλανδό ακολουθεί ο ομόσταυλος του Mikko Hirvonen, επίσης μόλις 2 δλ. πίσω. Σχεδόν 4 δλ. πίσω από τον Hirvonen ακολουθεί ο Sebastien Loeb, ο οποίος εξακολουθεί να δυσκολεύεται από το γεγονός ότι ανοίγει το δρόμο για τους υπολοίπους. Προβλήματα αντιμετωπίζει ο Henning Solberg, και συγκεκριμένα με τα φρένα του Focus και πιθανότατα από την υπερβολική χρήση του φρένου με το αριστερό πόδι

Ράλλυ Ιορδανίας : Μετά την 4η ε.δ.

Με την φθορά των ελαστικών να κρίνει μεγάλο μέρος των επιδόσεων των οδηγών, ο Sebastien Loeb ήταν αυτός που κατάφερε στην 4η ειδική να σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο στην 4η ε.δ. Ο Γάλλος ταλαιπωρήθηκε αρκετά από το γεγονός ότι ανοίγει το δρόμο στους υπολοίπους, αλλά στην συγκεκριμένη ειδική κατάφερε να ανακάμψει και ουσιαστικά να ψαλιδίσει τη διαφορά από την κορυφή. Πάντως, με δεδομένο το γεγονός ότι ο ομόσταυλος του Dani Sordo πραγματοποίησε έναν μέτριο χρόνο, όπως και ο Petter Solberg, προκάλεσε σημαντικές ανακατατάξεις στην γενική. Συγκεκριμένα, ο Jari Matti Latvala έχει περάσει στη 2η θέση, αλλά με τον Loeb να βρίσκεται μόλις 0,7 δλ. πίσω του, την ώρα που ο Petter Solberg έπεσε 4ος 0,6 δλ. πίσω από τον Γάλλο! Και όλα αυτά την ώρα που ο Mikko Hirvonen βρίσκεται μόλις 1,6 δλ. πίσω από τον Νορβηγό! Ουσιαστικά, έχουμε να κάνουμε με ελάχιστες διαφορές, οι οποίες καθιστούν το δεύτερο loop από τις ειδικές άκρως ενδιαφέρον. Μάλιστα, σημαντικό είναι το γεγονός ότι σύμφωνα με τις προβλέψεις η θερμοκρασία δεν πρόκειται να ξεπεράσει κατά πολύ τους 40 βαθμούς, όπως ανέφεραν αρχικά οι πληροφορίες, την ώρα που αντίστοιχες πληροφορίες από το στρατόπεδο της Citroen, αναφέρουν ότι ίσως στα βουνά το μεσημέρι να δούμε και βροχή! Κάτι που όπως όλα δείχνουν αυτή τη στιγμή από το σέρβις παρκ στη Νεκρά Θάλασσα, είναι δύσκολο να επιβεβαιωθεί.

Ράλλυ Ιορδανίας : Μετά την 5η ε.δ.

Το δεύτερο loop των ειδικών ξεκίνησε, με την τέλεση της Suwayama των 13 χιλιομέτρων, με τον καιρό να συνεχίζει τα παιχνίδια του. Η θερμοκρασία είναι υψηλή, αλλά πλέον δεν γίνεται λόγος για τους 45 βαθμούς που ακούγονταν το πρωί. Ο δρόμος, όπως υποστήριξαν οι περισσότεροι οδηγοί είναι πλέον σε καλύτερη κατάσταση, πιο καθαροί, αλλά σαφώς πιο σκληροί. Πρόβλημα αντιμετώπισαν οι περισσότεροι με μεγάλες πέτρες, οι οποίες βρίσκονται στη μέση της διαδρομής. Ταχύτερος όλων, αποδείχθηκε στην 5η ε.δ. ο Jari Matti Latvala. Ο νεαρός Φιλανδός πραγματοποίησε μία σειρά από αλλαγές στο στήσιμο του Focus, και ένιωσε πιο άνετα στο τιμόνι του αυτοκινήτου, μειώνοντας έτσι τη διαφορά του από τον Dani Sordo στα 9,8 δλ. Ο Ισπανός οδηγός, δεν ήταν ιδιαίτερα ικανοποιημένος από το χρόνο του και γνωρίζει ότι αν θέλει να διατηρηθεί στην πρώτη θέση, θα πρέπει να πιέσει πολύ τον εαυτό του, αλλά και την C4. Πίσω από τον Φιλανδό, στην συγκεκριμένη ειδική, ακολούθησε ο Sebastien Loeb, ο οποίος εκτός από το γεγονός ότι πλέον βρίσκει καθαρό δρόμο μπροστά του, άλλαξε και ρυθμίσεις στην ανάρτηση της C4, με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να έχει –πάντα σύμφωνα με τον ίδιο- καλύτερη ισορροπία. Ο Γάλλος παρέμεινε στην 3η θέση, την ώρα που πίσω του ανέβηκε ο Mikko Hirvonen, ο οποίος ήταν ταχύτερος από τον Petter Solberg, περιορίζοντας τον Νορβηγό στην 5η θέση της γενικής.

Ο Hirvonen είναι ικανοποιημένος από το αυτοκίνητο, ενώ δεν υπάρχουν μηχανικά προβλήματα, ενώ δήλωσε ότι γνωρίζει πολύ καλά ότι ακόμα είναι νωρίς και πως ουσιαστικά τα πάντα θα κριθούν την τελευταία μέρα του αγώνα. Ο Solberg από την πλευρά του, όμως, έχασε χρόνο, όπως δήλωσε στο τέλος της ειδικής, στην προσπάθεια του να αποφύγει μία τεράστια πέτρα, η οποία και ήταν στη μέση της ειδικής.

Ράλλυ Ιορδανίας : Μετά την 6η ε.δ.

Η Ιορδανία έχει αρχίσει να φανερώνει το σκληρό της πρόσωπο και η θερμοκρασία φροντίζει να κάνει το έργο των οδηγών ακόμα πιο δύσκολο. Με τον ήλιο να βρίσκεται πάνω από την Νεκρά Θάλασσα στο υψηλότερο του σημείο ο υδράργυρος αρχίζει να αγγίζει το κόκκινο. Παρόλα αυτά, ο Sebastien Loeb έχοντας αλλάξει τις ρυθμίσεις στο κεντρικό διαφορικό της C4 έχει αρχίσει να αισθάνεται ακόμα πιο άνετα πίσω από το τιμόνι της, και κατάφερε να σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο και να περάσει στη 2η θέση της γενικής κατάταξης. Ο Dani Sordo, έκανε τον δεύτερο χρόνο και ουσιαστικά διατήρησε τη διαφορά του από τον Γάλλο στα 10,4 δλ. Ο νεαρός Ισπανός, υποστήριξε ότι το πιο δύσκολο στις απογευματινές ειδικές, είναι να μην φθείρει τα ελαστικά του, τα οποία από τις σκληρές επιφάνειες και τις υψηλές θερμοκρασίες καταπονούνται σε μεγάλο βαθμό. Με τις δύο Citroen να βρίσκονται στις δύο πρώτες θέσεις, ο Latvala προσπαθεί να μείνει σε απόσταση βολής, όντας 0,9 δλ. πίσω από τον Loeb. Ο Mikko Hirvonen δυσκολεύεται να πραγματοποιήσει χρόνους κορυφής και να παραμείνει σε απόσταση βολής, όντας πλέον 4ος και περίπου 20 δλ. από την κορυφή.

Η ατυχία, όμως, χτύπησε τον Petter Solberg. Ο Νορβηγός χτύπησε μία πέτρα, με αποτέλεσμα να σπάσει η ανάρτηση του Impreza, ενώ την ίδια ώρα άναψε και μία μικρή φωτιά στο αυτοκίνητο! Ο Solberg αναγκάστηκε να σταματήσει τη φωτιά, και στη συνέχεια να ολοκληρώσει την προσπάθεια του με σπασμένη την εμπρός δεξιά ανάρτηση, χάνοντας περισσότερα από επτά λεπτά. Μάλιστα, είναι αμφίβολο αν ο Νορβηγός θα καταφέρει να ολοκληρώσει τις επόμενες δύο ειδικές, και μαζί την σημερινή ημέρα. Προβλήματα, όμως, είχε και ο Conrand Rautenbach, ο οποίος είχε μία μικρή έξοδο που του κόστισε μόνο χρόνο, αλλά και ο Giggi Galli, που στην ειδική έχασε την ρεζέρβα, η οποία και είναι τοποθετημένη στο πίσω μέρος, κάτω από το πάτωμα του Focus!

_________________
ImageImage

Ταύρος Γένος:Αρσενικό Άλογο ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από MAXRISTOSΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςMSN Messenger
MAXRISTOS
3ο στάδιο
3ο στάδιο


Ηλικία: 45
Ένταξη: 23 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 524
Περιοχή: Ν.Σμύρνη
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 26/4/2008, 11:52  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

Ράλλυ Ιορδανίας : Μετά την 7η ε.δ.

Για ακόμα μία ειδική διαδρομή, ο Sebastien Loeb κατάφερε να σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο και να μειώσει κι άλλο τη διαφορά του από τον νεαρό Dani Sordo. Ο Γάλλος, μετά τη ρύθμιση των διαφορικών της C4 δείχνει σαφώςς καλύτερος σε σχέση με το πρώτο loop στις ειδικές και πλέον δείχνει έτοιμος να περάσει πρώτος στην τελευταία ειδική. Εκτός βέβαια και αν για λόγους στρατηγικής επιλέξει τη δεύτερη θέση, εν όψει της αυριανής ημέρας. Ο Sordo από την πλευρά του έχασε χρόνο και από τον Jari Matti Latvala, ο οποίος αν και 3ος είναι 9 δλ. μακριά από την κορυφή. 20 δλ. πίσω από την κορυφή ακολουθεί ο Mikko Hirvonen , που στην 7η ε.δ. έκανε τον τρίτο χρόνο της ημέρας. Ο Chris Atkinson, ο οποίος στο σέρβις πραγματοποίησε επίσης μία σειρά αλλαγών στις ρυθμίσεις του Impreza, βρίσκεται πλέον στην 5η θέση, την ώρα που τα προβλήματα του Petter Solberg έχουν επιτρέψει στον Urmo Aava να σκαρφαλώσει 6ος, μπροστά από τους Matthew Wilson και Henning Solberg, που συμπληρώνουν την πρώτη οκτάδα. Εκτός αγώνα βρίσκεται και ο Giggi Galli.

Ράλλυ Ιορδανίας : Μετά την 8η ε.δ.

Η πρώτη ημέρα του Ράλλυ Ιορδανίας ολοκληρώθηκε και ο Dani Sordo είναι αυτός που στο τέλος της ημέρας αποδείχθηκε ο ταχύτερος όλων. Ο Ισπανός, βέβαια, δεν είναι ιδιαίτερα ευχαριστημένος, αφού γνωρίζει πολύ καλά ότι αύριο θα πρέπει να ανοίγει το δρόμο για τους υπολοίπους σε όλη τη διάρκεια της ημέρας. Παρόλα αυτά, ο Sordo προηγείται και ο Loeb ακολουθεί μόλις 1,1 δλ. πίσω του. Ο Mikko Hirvonen ήταν ο ταχύτερος όλων στην συγκεκριμένη ε.δ. και κατάφερε να κερδίσει την πρώτη του ειδική στην Ιορδανία και παράλληλα να μειώσει τη διαφορά του από την κορυφή στα 13,4 δλ. Η ουσία είναι ότι η αυριανή ημέρα προμηνύεται άκρως ενδιαφέρουσα, με τα τέσσερα πληρώματα να χωρίζονται μόλις από 13,4 δλ. διαφορά! Κάτι που σίγουρα, έχουμε πολύ καιρό να δούμε. Πιο πίσω, η κατάσταση παραμένει αναλλοίωτη, με τον Chris Atkinson να συμπληρώνει την πρώτη πεντάδα. Μείνετε συντονισμένοι, ακολουθεί πλήρης περιγραφή του πρώτου σκέλους.

Ράλλυ Ιορδανίας : Μετά την 9η ε.δ.

Η δεύτερη ημέρα του αγώνα ξεκίνησε, και όπως όλα δείχνουν σήμερα το έργο των πληρωμάτων θα είναι πιο δύσκολο σε σχέση με εχθές. Αυτή τη στιγμή, η θερμοκρασία αγγίζει τους 30 βαθμούς, ενώ το μεσημέρι αναμένεται να φτάσει τους 40! Τα πληρώματα, λοιπόν, ξεκίνησαν την σημερινή ημέρα, η οποία και περιλαμβάνει 110 αγωνιστικά χιλιόμετρα και 8 ειδικές διαδρομές, τέσσερις επαναλαμβανόμενες.

Όπως αναμενόταν, ο Dani Sordo είχε σημαντικό μειονέκτημα από τη στιγμή που άνοιγε το δρόμο για τους υπολοίπους. Μάλιστα, αυτή ήταν και η πρώτη φορά που ο νεαρός Ισπανός βρισκόταν πρώτος στο δρόμο σε χωμάτινο αγώνα! Έτσι, ο Sebastien Loeb δεν είχε πρόβλημα να κάνει τον ταχύτερο χρόνο και να περάσει στην πρώτη θέση της κατάταξης, με 8,1 δλ. διαφορά από τον νεαρό Ισπανό. Όπως δήλωσε και στο τέλος της ειδικής, ο Γάλλος γνωρίζει πολύ καλά ότι σήμερα πρέπει να περάσει πρώτος και να κάνει διαφορά έτσι ώστε να μπορέσει να την προφυλάξει αύριο, την τελευταία και πιο δύσκολη μέρα του αγώνα. Ο Sordo παρέμεινε στη 2η θέση, δεν αντιμετώπισε κάποια πρόβλημα, εκτός από το γεγονός φυσικά ότι γλίστραγε σε μεγάλο βαθμό. Βέβαια, ο Ισπανός αισθάνεται ακόμα μεγαλύτερη την πίεση του Latvala. Ο Φιλανδός έκανε τον δεύτερο χρόνο πίσω από τον Loeb και μείωσε τη διαφορά του από τον Sordo στα 4,4 δλ., παρόλο που δεν ήταν ικανοποιημένος από τον τρόπο οδήγησης του. Όπως δήλωσε, υπέρστρεφε περισσότερο από όσο πρέπει, με αποτέλεσμα να χάνει χρόνο. Απογοητευμένος ήταν ο Mikko Hirvonen, ο οποίος δεν αισθάνεται άνετα πίσω από το τιμόνι του Focus, ενώ συμπλήρωσε λέγοντας ότι οι συνθήκες είναι πολύ δύσκολες και προσπαθεί να προστατεύσει το αυτοκίνητο. Η ουσία είναι ότι πλέον βρίσκεται 20,3 δλ. πίσω από την κορυφή.

Απογοητευμένος ήταν και ο Chris Atkinson, ο οποίος έχασε άλλα 25 δλ. από την κορυφή, ενώ ταχύτερος από τον Αυστραλό αποδείχθηκε και ο Urmo Aava, ο οποίος παρά την μειωμένη εμπειρία του συνεχίζει να πραγματοποιεί εξαιρετικούς χρόνους. Τέλος, αξίζει να σημειώσουμε ότι ο Toni Gardemeister δεν επανεκκίνησε σήμερα, αφού οι μηχαικοί της Suzuki δεν κατάφεραν να επισκευάσουν τον κινητήρα του SX4.

Ράλλυ Ιορδανίας : Μετά την 10η ε.δ.

Από εχθές, ο Sebastien Loeb είχε συγκεκριμένη τακτική και στρατηγική. Στόχος του ήταν να μείνει πίσω από τον Sordo, να μην καθαρίζει το δρόμο και από εκεί και πέρα να χτίσει μία διαφορά η οποία θα του επιτρέψει να πάει στο τρίτο και τελευταίο σκέλος με διαφορά ασφαλείας. Μάλιστα, το τέλος της 9ης ε.δ. δεν δίστασε να παραδεχθεί ότι για να το κάνει αυτό θα χρειαστεί να πάρει κάποια ρίσκα, οδηγώντας στο όριο. Και το έκανε. Μετά την 9η, ο Γάλλος έκανε τον ταχύτερο χρόνο και στην 10η, ακολουθούμενος από τον Mikko Hirvonen, ο οποίος ήταν 6,7 δλ. πιο αργός από τον τέσσερις φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή. Ο Sordo έκανε τον 3ο χρόνο της ημέρας, 8.2 δλ. πίσω από τον Loeb, κάτι που του επιτρέπει να παραμείνει στην 2η θέση, μπροστά από τον Latvala, ο οποίος έχασε 10,7 δλ. από την κορυφή, με αποτέλεσμα η διαφορά του από τον Loeb να αγγίζει τα 23,2 δλ. Ο Φιλανδός δεν ήταν ευχαριστημένος με την συμπεριφορά του Focus, αφού όπως δήλωνε ο ίδιος, ήταν περισσότερο υπερστροφικό από όσο επιθυμούσε. Βέβαια, πλέον ο Latvala πρέπει να έχει το μυαλό του και στον Mikko Hirvonen, ο οποίος βρίσκεται 3,8 δλ. πίσω του και είναι έτοιμος να αρπάξει την 3η θέση.

Ράλλυ Ιορδανίας : Μετά την 11η ε.δ.

Και ενώ ο τέσσερις φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής είχε πραγματοποιήσει τον ταχύτερο χρόνο στην 11η ε.δ., οδεύοντας προς την 12η ε.δ. συγκρούστηκε στην απλή διαδρομή με τον Conrand Rautenbach, ο οποίος κατευθυνόταν προς την αφετηρία της 11ης ειδικής. Η σύγκρουση ήταν μετωπική και είχε σαν αποτέλεσμα το τέλος της προσπάθειας του Γάλλου! Απίστευτο, κι όμως αληθινό. Έτσι, πλέον ο Dani Sordo είναι πρώτος στη γενική κατάταξη και προηγείται με βραχεία κεφαλή, μόλις 0,7 δλ., από τον Jari Matti Latvala. Έτσι, στη μάχη για τη 1η θέση βρίσκεται και ο Mikko Hirvonen, ο οποίος έκανε σχεδόν ίδιο χρόνο με τον Latvala, με αποτέλεσμα να βρίσκεται μόλις 3,9 δλ. πίσω του στην γενική κατάταξη του αγώνα μετά την 11η ε.δ. Μπορεί λοιπόν ο Loeb να ξεφεύγει στη μάχη της κορυφής, αλλά πίσω του τρεις οδηγοί δίνουν τον υπέρ πάντων αγώνα για το δεύτερο σκαλί του βάθρου. Πιο πίσω, όμως, ενδιαφέρον έχει και η μάχη για την 5η θέση, μεταξύ των Chris Atkinson και Urmo Aava! Ο Εσθονός έχει αποδειχθεί ταχύτερος από τον Αυστραλό και στις τρεις ειδικές που έχουν πραγματοποιηθεί ως τώρα, και έχει μειώσει πλέον την μεταξύ τους διαφορά στα 47 δλ.

Ράλλυ Ιορδανίας : Μετά την 12η ε.δ.

Ο Sebastien Loeb ήταν ο μεγάλος πρωταγωνιστής της σημερινής ημέρας μέχρι την προηγούμενη ειδική, αφού μέσα σε τρεις ειδικές είχε προλάβει να καθαρίσει τον αγώνα. Όμως, δεν λογάριασε χωρίς τον ξενοδόχο, δηλαδή τον Conrand Rautenbach, με τον οποίο συγκρούστηκαν στην απλή διαδρομή. Έτσι, έστω και με αυτόν τον τρόπο, ο οποίος δυστυχώς δεν είναι και ο καλύτερος δυνατός, αναθερμάνθηκε το ενδιαφέρον για την πρώτη θέση, αφού πλέον έχουμε τρεις διεκδικητές της νίκης. Ο Dani Sordo, επανήλθε στην πρώτη θέση και κατάφερε στην 12η ε.δ. να κάνει τον ταχύτερο χρόνο, αλλά με πολύ μικρή διαφορά, με αποτέλεσμα αυτή τη στιγμή να έχει 0,7 δλ. διαφορά από τον δεύτερο Jari Matti Latvala. Από κοντά, ακολουθεί και ο Mikko Hirvonen, ο οποίος πλέον τηρεί στάση αναμονής, αφού γνωρίζει πολύ καλά ότι τα 5,3 δλ. που τον χωρίζουν από τον Dani Sordo μπορούν να καλυφθούν και σε μία ειδική διαδρομή. Πλέον, στην 4η θέση της γενικής έχει σκαρφαλώσει ο Chris Atkinson, ο οποίος για ακόμα μία φορά ήταν πιο αργός από τον Urmo Aava, ο οποίος συνεχίζει να ροκανίζει τη μεταξύ τους διαφορά. Αυτή τη στιγμή τα πληρώματα οδεύουν προς το σέρβις παρκ, όπου και το μεσημέρι θα ξεκινήσουν και πάλι για το δεύτερο πέρασμα από τις ίδιες τέσσερις ειδικές που μόλις πραγματοποίησαν.

_________________
ImageImage

Ταύρος Γένος:Αρσενικό Άλογο ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από MAXRISTOSΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςMSN Messenger
MAXRISTOS
3ο στάδιο
3ο στάδιο


Ηλικία: 45
Ένταξη: 23 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 524
Περιοχή: Ν.Σμύρνη
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 27/4/2008, 10:50  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

Ράλλυ Ιορδανίας : Μετά την 13η ε.δ.

Ο Dani Sordo δεν άντεξε την πίεση των οδηγών της Ford, και όπως αναμενόταν η κορυφή άλλαξε και πάλι χέρια. Ο Mikko Hirvonen πέτυχε τον ταχύτερο χρόνο, αλλά ο Latvala είναι αυτός που πέρασε στην πρώτη θέση, με διαφορά που αγγίζει τα 3.5 δλ. Έτσι ,είναι η σειρά των οδηγών της Ford να οδηγήσουν τον αγώνα και αυτό που περιμένουμε να δούμε με αγωνία, είναι το ποιος από τους δύο θα ολοκληρώσει το σκέλος στην πρώτη θέση της γενικής και ουσιαστικά θα αναλάβει να ανοίγει το δρόμο για τους υπολοίπους. Κάτι που παραδέχθηκε και ο Mikko Hirvonen στο τέλος της 13ης ε.δ., αναφέροντας ότι αυτό που έχει σημασία είναι να ακολουθήσει το ρυθμό του Latvala, χωρίς όμως να περάσει στο τέλος της ημέρας στην κορυφή. Και ο Φιλανδός μπορεί να το κάνει, αφού εκκινεί πιο πίσω από τον Latvala, με αποτέλεσμα να ελέγχει τους ενδιάμεσους χρόνους του team mate του. Ο Sordo από την πλευρά του, προσπαθεί και αυτός να μείνει σε απόσταση βολής, αν και σε αυτή την ειδική δήλωσε ότι είχε χάσει πολύ αέρα το πίσω δεξί ελαστικό του.

Πίσω, στη μάχη για την 4η θέση, ο Chris Atkinson κατάφερε να αυξήσει στα 50 δλ. τη διαφορά του από τον Urmo Aava, ο οποίος προσπαθεί να αποφύγει τα λάθη, αφού στην περίπτωση που τερματίσει 5ος θα έχει καταφέρει να σημειώσει το καλύτερο του αποτέλεσμα στο WRC! Αναφορικά με το ατύχημα που μέχρι στιγμή αυτή κρίνει το αποτέλεσμα του αγώνα, όπως όλα δείχνουν το φταίξιμο είναι και των δύο οδηγών. Όπως ανέφερε και ο Sebastien Loeb, και οι δύο ήταν στο κέντρο του δρόμου με αποτέλεσμα να είναι αδύνατο να αποφύγουν τη σύγκρουση. Τέλος, παραμένει άγνωστο αν ο Γάλλος θα επανεκκινήσει αύριο, αφού κανείς δεν γνωρίζει αν θα καταφέρουν οι μηχανικοί της Citroen να επισκευάσουν το αυτοκίνητο, αλλά και ποιες είναι οι διαθέσεις της γαλλικής ομάδας.

Ράλλυ Ιορδανίας : Μετά την 14η ε.δ.

Αυτή τη στιγμή, το Ράλλυ της Ιορδανίας θυμίζει μία παρτίδα σκάκι, με την πρώτη θέση στο τέλος της σημερινής ημέρας να μοιάζει με μειονέκτημα, για όποιον την κατακτήσει. Την ώρα που ο Giggi Galli έκανε το ταχύτερο χρόνο της ημέρας, δείχνοντας σήμερα γενικότερα να βρίσκει τον καλό του εαυτό, ο Mikko Hirvonen έκανε ταχύτερο χρόνο από τον Latvala, μείωσε κι άλλο τη μεταξύ τους διαφορά, και ο νεαρός Φιλανδός εξακολουθεί να προηγείται με διαφορά 2 δευτερολέπτων. Είναι χαρακτηριστικό, παρακολουθώντας τους ενδιάμεσους χρόνους, ότι ο Hirvonen ήταν 3,9 δλ. ταχύτερος στο προτελευταίο slpit και στο τέλος ήταν μόλις 1,5 δλ. ταχύτερος από τον Latvala. Ο Sordo από την πλευρά του, συνεχίζει να πιέζει και να προσπαθεί να μείνει σε απόσταση βολής από τους δύο πρώτους και πλέον η διαφορά του από την κορυφή αγγίζει τα 6,4 δλ. Παράλληλα, ο Atkinson παρά το γεγονός ότι είναι απογοητευμένος από το αυτοκίνητο του, όπως και ο Petter Solberg, συνεχίζει να αυξάνει τη διαφορά του από τον Urmo Aava, με αργούς αλλά έστω σταθερούς ρυθμούς. Παράλληλα, ο Henning Solberg έχει ροκανίσει τη διαφορά του με τον Matthew Wilson, η οποία πλέον είναι μόλις 18,9 δλ.

Ράλλυ Ιορδανίας : Μετά την 15η ε.δ.

Μία ειδική πριν από το τέλος, και το ενδιαφέρον όλων επικεντρώνεται στο γεγονός ποιος θα είναι αυτός που θα οδηγεί τον αγώνα αύριο. O Giggi Galli, που δεν έχει το αντίστοιχο άγχος, βύθισε το πόδι στο πάτωμα και κατάφερε να σημειώσει για 2η φορά στον αγώνα τον ταχύτερο χρόνο και να δείξει για ακόμα μία φορά την ταχύτητα του. Σίγουρα, αν δεν είχε τη μικρή έξοδο εχθές, θα μπορούσε να πετύχει μία πολύ καλή επίδοση στην Ιορδανία. O Latvala από την πλευρά του, συνέχισε να πιέζει με αποτέλεσμα να ολοκληρώσει την 15η ε.δ. και να οδεύει προς την τελευταία ειδική με προβάδισμα 4,6 δλ. Ο Hirvonen κράτησε και πάλι στάση αναμονής, την ώρα ο Dani Sordo έμεινε πλέον 11,1 δλ. μακριά από την κορυφή. Την ίδια ώρα, ο Henning Solberg εξακολουθεί να μειώνει τη διαφορά του από τον Matthew Wilson, με τον νεαρό Βρετανό να προηγείται μόλις για 16 δλ. από τον Νορβηγό ομόσταυλο του.

Ράλλυ Ιορδανίας : Μετά την 16η ε.δ.

Έχοντας τη δυνατότητα να ελέγχουν τους χρόνους του Dani Sordo, ο Jari Matti Latvala και o Mikko Hirvonen επέλεξαν να κόψουν στο τέλος της τελευταίας ειδικής ρυθμό, με αποτέλεσμα να αφήσουν τον Sordo στην πρώτη θέση της γενικής, και ουσιαστικά αφήνοντας για ακόμα μία φορά με τον άχαρο ρόλο του να καθαρίζει το δρόμο για τους υπολοίπους. Αμφότεροι οι οδηγοί της Ford, μάλιστα, δήλωσαν στο τέλος της ειδικής, ότι είχαν πρόβλημα. Ο Latvala με τον κινητήρα μετά από το πέρασμα από τα νερά, και ο Hirvonen με την πίεση του τούρμπο. Μην ανησυχείτε! Κατάφεραν να τερματίσουν και οδεύουν προς το σέρβις παρκ. Η ουσία είναι ότι έστω και με μειονέκτημα ο Sordo προηγείται αύριο, με διαφορά 10,4 δλ. από τον Hirvonen που είναι 3ος. Τον ταχύτερο χρόνο στην ειδική, κατάφερε να πραγματοποιήσει ο Giggi Galli, για 3η συνεχόμενη φορά, αποδεικνύοντας ότι όντως αν είχε βρει το ρυθμό του νωρίτερα, μαζί θα είχε βρει και το χαμόγελο του.

Από εκεί και πέρα, ο Atkinson ολοκλήρωσε τέταρτος, ακολουθούμενος από τους Aava και Wilson, με τον Henning Solberg να έχει μειώσει κι άλλο τη διαφορά του από τον Βρετανό, με την τελευταία να αγγίζει πλέον τα 14 δλ. Ο Federico Villagra από την πλευρά του, ολοκληρώνει την πρώτη οκτάδα, έχοντας όμως μόλις 14 δλ. πίσω του τον Khalid Al Qassimi. Μείνετε συντονισμένοι, ακολουθεί αναλυτική περιγραφή του σημερινού συγκλονιστικού σκέλους.

Ράλλυ Ιορδανίας : Μετά τη 17η ε.δ.

Οι Mikko Hirvonen – Jarmo Lehtinen πέτυχαν τον ταχύτερο χρόνο στην ε.δ., όντας πλέον στη 2η θέση με διαφορά 0,3 δλ. από τους Jari Matti Latvala – Miika Anttila, αφού αμφότεροι ξεπέρασαν τους Dani Sordo – Marc Marti, που απέχουν 2,4 δλ. από την κορυφή.

Η μάχη για την πρώτη θέση ξεκίνησε όπως περιμέναμε. Στην εναρκτήρια διαδρομή της ημέρας, με μήκος 16,49 χιλιόμετρα, οι Dani Sordo – Marc Marti έχαναν χρόνο ανοίγοντας το δρόμο για τους υπόλοιπους. Ταχύτεροι ανάμεσα στους διεκδικητές της νίκης ήταν οι Mikko Hirvonen – Jarmo Lehtinen, που ήταν κατά 1,6 δλ. ταχύτεροι των ομόσταβλών τους στη Ford Jari Matti Latvala – Miika Anttila κατά 1,6 δλ. και κατά 12,5 των Ισπανών της Citroen. Έτσι, στη γενική πέρασαν επικεφαλής οι Latvala – Anttila, με την ελάχιστη διαφορά των 0,3 δλ. από τους Hirvonen – Lehtinen. Τρίτοι, σε απόσταση 2,4 δλ. έπεσαν οι Sordo – Marti. Στις επόμενες δυο θέσεις δεν υπήρξε αλλαγή, με τους Chris Atkinson – Stephane Prevot με το Subaru Impreza 2007 να έχουν διαφορά μεγαλύτερη του 1 λεπτού από τους Urmo Aava – Kuldar Sikk, που με τη Citroen C4 θέλουν να φτάσουν στον τερματισμό. Την οκτάδα, συμπληρώνουν οι Matthew Wilson – Scott Martin, που αύξησαν τη διαφορά από τους Henning Solberg – Cato Menkerud, αμφότεροι με Ford Focus στα 21,2 δλ. και Federico Villagra – Jorge Perez Companc, με το Focus της Munchis.

Τα περισσότερα πληρώματα ανησυχούν για την κατάσταση των ελαστικών τους, αφού με αυτά θα πρέπει να πραγματοποιήσουν ακόμη 50 αγωνιστικά χιλιόμετρα, προτού φτάσουν στο σέρβις. Κάθε αγωνιστικό, έχει 2 ρεζέρβες μέσα, για ευνόητους λόγους. Ο καιρός δεν είναι τόσος ζεστός όσο τις προηγούμενες ημέρες πάντως, κάτι που σίγουρα είναι θετικό για τις προσπάθειες των αγωνιζόμενων.

_________________
ImageImage

Ταύρος Γένος:Αρσενικό Άλογο ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από MAXRISTOSΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςMSN Messenger
MAXRISTOS
3ο στάδιο
3ο στάδιο


Ηλικία: 45
Ένταξη: 23 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 524
Περιοχή: Ν.Σμύρνη
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 27/4/2008, 21:27  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

Ράλλυ Ιορδανίας : Μετά τη 18η ε.δ.

Με τη μικρότερη διαδρομή, μήκους 9,18 χλμ. συνεχίστηκε ο αγώνας και τους Mikko Hirvonen – Jarmo Lehtinen να παίρνουν το προβάδισμα, τη στιγμή που οι Jari Matti Latvala – Miika Anttila είχαν τη στιγμή τους που κόστισε μια σπασμένη πίσω αριστερή ανάρτηση. Οι Sebastien Loeb – Daniel Elena πέτυχαν τον ταχύτερο χρόνο, με διαφορά 9,3 δλ. από τους Hirvonen – Lehtinen, οι οποίοι πάντως έχουν το μυαλό στη διεκδίκηση της νίκης, κάτι που δεν ισχύει με τους Γάλλους. Μπορεί οι Mikko Hirvonen – Jarmo Lehtinen να βρίσκονται στην κορυφή, μετά από ακόμη έναν ταχύτερο χρόνο, με διαφορά 5,4 δλ. από τους Dani Sordo – Marc Marti με τη Citroen C4, όμως η είδηση προέρχεται από τα 50 δλ. που έχασαν οι Jari Matti Latvala – Miika Anttila με το δεύτερο εργοστασιακό Focus, που τους έριξε 49,8 δλ. πίσω από τους ομόσταβλούς τους. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, ο Latvala που στον τερματισμό της περασμένης διαδρομής ανησυχούσε πάρα πολύ για τη φθορά των ελαστικών του, έχοντας χτυπήσει και το πίσω μέρος του αυτοκινήτου και αυτή τη στιγμή παραμένει άγνωστο αν θα καταφέρει να συνεχίσει, αφού η πίσω αριστερή του ανάρτηση είναι σπασμένη. Οι Chris Atkinson – Stephane Prevot παραμένουν στην 4η θέση με το εργοστασιακό Subaru Impreza 2007, όμως η κατάσταση άλλαξε πιο πίσω, αφού οι Urmo Aava – Kuldar Sikk έχασαν περισσότερα από 7 λεπτά, αφού αναγκάστηκαν να σταματήσουν μέσα στην ε.δ. με τη Citroen C4. Έτσι, στην 5η θέση πέρασαν οι Wilson – Martin, που αύξησαν τη διαφορά από τους H. Solberg – Menkerud, ενώ την οκτάδα συμπληρώνουν οι Villagra – Companc και Al Qassimi – Orr, όλοι τους με Ford Focus. Στο πρωτάθλημα Νέων, εγκατέλειψαν οι πρωτοπόροι Patrik Sandell – Emil Axelsson, πιθανότατα από έξοδο με το Renault Clio S1600, οπότε στην κορυφή πέρασαν οι Sebastien Ogier – Julien Ingrassia, με το Citroen C2 S1600. Ακολουθεί, η μεγαλύτερη ε.δ. του αγώνα, μήκους 41,45 χιλιομέτρων.

Ράλλυ Ιορδανίας : Μετά τη 19η ε.δ.

Οι Hirvonen – Lehtinen αύξησαν τη διαφορά από τους Sordo – Marti στα 7,7 δλ., τη στιγμή που οι Loeb – Elena σημείωσαν ακόμη έναν ταχύτερο χρόνο, ενώ αρκετά πληρώματα αντιμετώπιζαν προβλήματα.

Η 3η και τελευταία ημέρα του αγώνα αποδεικνύεται η δυσκολότερη του αγώνα. Μετά και την 19η ε.δ. του αγώνα, που είναι και η μεγαλύτερη με μήκος 41,45 χλμ., οι Mikko Hirvonen – Jarmo Lehtinen διατηρούν το προβάδισμα με το Ford Focus, με διαφορά 7,7 δλ. από τους Dani Sordo – Marc Marti, που με τη Citroen C4 παραμένουν στη διεκδίκηση της νίκης. Ταχύτεροι στην ε.δ., ήταν για ακόμη μια φορά οι Sebastien Loeb – Daniel Elena, που έχουν επιστρέψει καθαρά για να προσφέρουν βαθμούς στην ομάδα τους για το πρωτάθλημα Κατασκευαστών. Οι Jari Matti Latvala – Miika Anttila, έχασαν λίγο περισσότερα από 10 λεπτά, αφού αντιμετωπίζουν από την προηγούμενη ε.δ. με την πίσω αριστερή ανάρτηση του Ford Focus, αν και όπως είπαν δεν είχαν κάποια έξοδο στη 18η ε.δ., αλλά είχαν χτυπήσει ένα βράχο στην 17η ε.δ., που ίσως να προκάλεσε το πρόβλημα. Ακόμη, οι Urmo Aava – Kuldar Sikk τέθηκαν εκτός στην 18η ε.δ. με σπασμένη εμπρός δεξιά ανάρτηση στη Citroen C4, ενώ σε αυτή τη διαδρομή οι Matthew Wilson – Scott Martin είχαν κλατάρισμα, με αποτέλεσμα να πρέπει να αλλάξουν το ελαστικό του Ford Focus μέσα στη διαδρομή. Επίσης, οι Per Gunnar Andersson – Jonas Andersson, που πέτυχαν τον 4ο χρόνο πριν, είχαν μια μικρή έξοδο και κόλλησαν σε ένα χαντάκι με το Suzuki SX4 WRC. Στο μεταξύ, οι περισσότεροι οδηγοί τόνισαν την ολισθηρότητα της ειδικής διαδρομής, παρά τα περάσματα των προηγούμενων αυτοκινήτων.

Έτσι, πίσω από τους διεκδικητές της νίκης, βρίσκονται πια οι Chris Atkinson – Stephane Prevot με το Subaru Impreza, ενώ στην 4η θέση έχουν περάσει οι Henning Solberg – Cato Menkerud με το Ford Focus. Την οκτάδα, συμπληρώνουν οι Matthew Wilson – Scott Martin, Federico Villagra – Jorge Perez Companc που είχαν τετ-α-κε, Khalid Al Qassimi – Michael Orr και Jari Matti Latvala – Miika Anttila, που βρίσκονται 1,5 δλ. εμπρός από τους Gigi Galli – Giovanni Bernacchini, όλοι τους με Ford Focus. Στο πρωτάθλημα Νέων, προηγούνται οι Sebastien Ogier – Julien Ingrassia με Citroen C2 Super 1600, ενώ τους ακολουθούν οι Jaan Molder – Frederic Miclotte με Suzuki Swift Super 1600. Αυτή τη στιγμή, τα αυτοκίνητα βρίσκονται στο χώρο επισκευών, για την ανασυγκρότηση της ημέρας, πριν από το 2ο και καταληκτικό σκέλος.

Ράλλυ Ιορδανίας : Μετά την 20ή ε.δ.

Οι Jari Matti Latvala – Miika Anttila επέστρεψαν δυναμικά, κερδίζοντας την ε.δ., ενώ οι Mikko Hirvonen – Jarmo Lehtinen εδραιώνουν το προβάδισμά τους, που φτάνει στα 20,8 δλ. από τους Dani Sordo – Marc Marti.

Η 20ή ε.δ. αποτέλεσε την επανάληψη της 17ης, με μήκος 16,49 χιλιομέτρων. Οι Jari Matti Latvala – Miika Anttila σημείωσαν τον καλύτερο χρόνο με το Ford Focus, ενώ τους ακολούθησαν οι Sebastien Loeb – Daniel Elena με τη Citroen C4 και διαφορά 6 δλ. Τρίτοι, ήταν οι Mikko Hirvonen – Jarmo Lehtinen με το πρώτο εργοστασιακό Focus, που πάντως πρέπει να είναι πολύ ευχαριστημένοι, αφού αύξησαν τη διαφορά από τους Dani Sordo – Marc Marti, με τη δεύτερη C4 στα 20,8 δλ., έχοντας πάρει σημαντικό προβάδισμα για τη νίκη. Τρίτοι, παραμένουν με άνεση οι Chris Atkinson – Stephane Prevot με το Subaru Impreza, ενώ σε αντίστοιχη κατάσταση βρίσκονται και οι τέταρτοι της γενικής, Henning Solberg – Cato Menkerud, με το Ford Focus. Στη μάχη για την 5η θέση, οι Federico Villagra – Jorge Perez Companc έχουν μειώσει τη διαφορά από τους Matthew Wilson – Scott Martin στα 3,2 δλ., ενώ ακολουθούν ακόμη 3 Focus, με τους Khalid Al Qassimi – Michael Orr, Jari Matti Latvala – Miika Anttila και Gigi Galli – Giovanni Bernacchini. Σημειώστε, πως οι Latvala – Anttila είχαν μια μικρή έξοδο, χωρίς περαιτέρω συνέπειες, πέραν του «ανασχεδιασμού» του πίσω προφυλακτήρα.

Ράλλυ Ιορδανίας : Μετά την 21η ε.δ.

Οι Hirvonen – Lehtinen αύξησαν ακόμη περισσότερο τη διαφορά από τους Sordo – Marti στα 23,7 δλ., ενώ οι Sebastien Loeb – Daniel Elena πέτυχαν ακόμη έναν ταχύτερο χρόνο, ενώ απομένει η μεγάλη ε.δ. για την ολοκλήρωση του αγώνα.

Η διαφορά υπέρ των πληρωμάτων που ξεκινούν αργότερα στις ειδικές διαδρομές είναι φανερή. Οι Sebastien Loeb – Daniel Elena σημείωσαν τον τρίτο ταχύτερό τους χρόνο για σήμερα με τη Citroen C4, ενώ ακολούθησαν με διαφορά 3,9 δλ. οι Gigi Galli – Giovanni Bernacchini με το Ford Focus της Stobart. Ο τρίτος χρόνος επιτεύχθηκε από τους Mikko Hirvonen – Jarmo Lehtinen, που απείχαν 13,1 δλ. από τους Γάλλους. Πάντως, οι Φινλανδοί της Ford έχουν μια διαφορά 23,7 δλ. από τους Dani Sordo – Marc Marti με τη Citroen C4, διαφορά που πάντως δεν τους επιτρέπει να χαλαρώσουν, αφού όπως δήλωσε και ο Φινλανδός, ένα κλατάρισμα στην τελευταία ε.δ. μήκους 41,45 χιλιομέτρων, μπορεί να αλλάξει τα πάντα. Παρόλα αυτά, θα κινηθεί αρκετά πιο προσεκτικά, αφού η διαφορά του εξασφαλίζει αυτή τη δυνατότητα. Τρίτοι, παραμένουν οι Chris Atkinson – Stephane Prevot (Subaru Impreza), ενώ ακολουθούν οι Henning Solberg – Cato Menkerud (Ford Focus). Οι Matthew Wilson – Scott Martin αύξησαν ξανά τη διαφορά από τους Federico Villagra – Jorge Perez Companc στα 8,1 δλ., ενώ οι Khalid Al Qassimi – Michael Orr παραμένουν στην 7η θέση. Όμως, αλλαγή είχαμε στην 8η θέση, αφού οι Gigi Galli – Giovanni Bernacchini έχουν ξεπεράσει κατά 4 δλ. τους Jari Matti Latvala – Miika Anttila, που έχασαν πολύ χρόνο στο τελευταίο κομμάτι της ε.δ. και όλα θα κριθούν και για αυτούς στην τελευταία διαδρομή. Στο JWRC, οι Sebastien Ogier – Julien Ingrassia συνεχίζουν να προηγούνται, όμως πλέον τους ακολουθούν οι Ιρλανδπί Shaun Gallagher – Paul Kiely, αμφότεροι με Citroen C2 Super 1600, με τους δεύτερους να έχουν πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων. Βλέπετε, έχουν εγκαταλείψει οι Jaan Molder – Frederic Miclotte με το Suzuki Swift Super 1600 από έξοδο.

Ράλλυ Ιορδανίας : Μετά την 22η ε.δ.

Οι Mikko Hirvonen – Jarmo Lehtinen έφτασαν στην πρώτη τους φετινή νίκη, κερδίζοντας μάλιστα την τελευταία, μεγάλου μήκους ειδική διαδρομή του αγώνα.

Η τελευταία ειδική διαδρομή του αγώνα μόνο τυπική διαδικασία δε μπορούσε να αποτελέσει, αφού το πολύ μεγάλο της μήκος (41,45 χλμ.) δεν άφηνε περιθώρια για χαλάρωση. Τελικά, οι Dani Sordo – Marc Marti τερμάτισαν στη 2η θέση με τη Citroen C4, αφού είχαν και τη στιγμή τους στα πρώτα χιλιόμετρα της διαδρομής, που δεν τους επέτρεψε να διεκδικήσουν κάτι περισσότερο. Οι Chris Atkinson – Stephane Prevot βρέθηκαν στην 3η θέση με το Subaru Impreza, ενώ τους ακολούθησαν οι Henning Solberg – Cato Menkerud με το Ford Focus. Η 5η θέση κατέληξε εντέλει στα χέρια των Matthew Wilson – Scott Martin, με τους Federico Villagra – Jorge Perez Companc να τερματίζουν τελικά στην 6η θέση, αμφότεροι με Ford Focus. Την οκτάδα, συμπλήρωσαν οι Jari Matti Latvala – Miika Anttila και Gigi Galli – Giovanni Bernacchini, αφού οι Khalid Al Qassimi – Michael Orr στάθηκαν πολύ άτυχοι, έχοντας 2 κλαταρίσματα και χάνοντας περισσότερα από 6 λεπτά και τερματίζοντας τελικά στην 9η θέση, ενώ τη δεκάδα κλείνουν οι Sebastien Loeb – Daniel Elena με τη Citroen C4.

_________________
ImageImage

Ταύρος Γένος:Αρσενικό Άλογο ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από MAXRISTOSΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςMSN Messenger
acgt3
Τούμπανο
Τούμπανο


Ηλικία: 47
Ένταξη: 27 Φεβ 2007
Δημοσιεύσεις: 1300
Περιοχή: ΚΕΡΚΥΡΑ
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 30/4/2008, 16:16  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

τελικα θα τιμωριθει ο λοεμπ να χαρω τι γινετε με το θεμα????

_________________
YUGO GROUP N
IBIZA SXi 110HP
PUNTO GT2 200HP
PUNTO GT3 170HP
YUGO 45
PUNTO GT2 300HP
Image

Δίδυμοι Γένος:Αρσενικό Δράκος ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από acgt3Επισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςΕπίσκεψη στην ιστοσελίδα του ΣυγγραφέαAIM διεύθυνσηMSN Messenger
MAXRISTOS
3ο στάδιο
3ο στάδιο


Ηλικία: 45
Ένταξη: 23 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 524
Περιοχή: Ν.Σμύρνη
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 1/5/2008, 09:27  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

acgt3 Έγραψε:
τελικα θα τιμωριθει ο λοεμπ να χαρω τι γινετε με το θεμα????


Δεν έχω διαβάσει τίποτα για τιμωρία...

_________________
ImageImage

Ταύρος Γένος:Αρσενικό Άλογο ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από MAXRISTOSΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςMSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:      
Δημοσίευση νέας  Θ. ΕνότηταςΑπάντηση στη Θ. Ενότητα Επισκόπηση προηγούμενης Θ. ΕνότηταςEmail σε έναν Φίλο.Κατάλογος μελών που έχουν επισκεφθεί αυτό το θέμαΑποθήκευσε αυτό το δημοσίευμα σαν αρχείοPrintable versionΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΕπισκόπηση επόμενης Θ. Ενότητας

Επισκόπηση επόμενης Θ. Ενότητας
Επισκόπηση προηγούμενης Θ. Ενότητας
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ΄αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ. Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ΄αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ΄αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ. Συζήτησης
Εσείς δεν μπορείτε να προσθέσετε Συνημμένα αρχεία σ΄ αυτή τη Δ.Συζήτηση
Εσείς δεν μπορείτε να κάνετε μεταφόρτωση αρχείων σ΄ αυτή τη Δ.Συζήτηση


Ασφάλεια Πινάκων

25470 Επιθέσεις που εμποδίζονται
Powered by phpBB2 Plus, phpBB Styles and Kostenloses Forum based on phpBB © 2001/6 phpBB Group
FI Theme :: Mods and Credits :: Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες