Συχνές Ερωτήσεις  •  Αναζήτηση  •  Αρχική Σελίδα  •  Forum  •  Album  •  Επιλογές  •  Εγγραφή  •  Προφίλ  •  Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας  •  Σύνδεση
 
 
Επισκόπηση επόμενης Θ. Ενότητας
Επισκόπηση προηγούμενης Θ. Ενότητας

Δημοσίευση νέας  Θ. ΕνότηταςΑπάντηση στη Θ. Ενότητα Επισκόπηση προηγούμενης Θ. ΕνότηταςEmail σε έναν Φίλο.Κατάλογος μελών που έχουν επισκεφθεί αυτό το θέμαΑποθήκευσε αυτό το δημοσίευμα σαν αρχείοPrintable versionΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΕπισκόπηση επόμενης Θ. Ενότητας
Συγγραφέας Μήνυμα
acgt3
Τούμπανο
Τούμπανο


Ηλικία: 47
Ένταξη: 27 Φεβ 2007
Δημοσιεύσεις: 1300
Περιοχή: ΚΕΡΚΥΡΑ
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 8/4/2008, 18:40  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

στη δικια μου βελτιωση που φενετε ακριβως στο αναλογο τοπικ απο αυγουστο μεχρι τωρα το εχω δυναμομετρηση 3 φορες με τα ιδια αποτελεσματα + 5 αλογα με την ροικη που δεν δινει τπτ σε μαμα τουρμπινα, σιγουρα θα περιμενα διαφορα το σαββατο ΠΡΟΣ τα πανω οχι να με περναει το κλιο του αγγελου!!!!!!





ImageImage

_________________
YUGO GROUP N
IBIZA SXi 110HP
PUNTO GT2 200HP
PUNTO GT3 170HP
YUGO 45
PUNTO GT2 300HP
Image

Δίδυμοι Γένος:Αρσενικό Δράκος ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από acgt3Επισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςΕπίσκεψη στην ιστοσελίδα του ΣυγγραφέαAIM διεύθυνσηMSN Messenger
acgt3
Τούμπανο
Τούμπανο


Ηλικία: 47
Ένταξη: 27 Φεβ 2007
Δημοσιεύσεις: 1300
Περιοχή: ΚΕΡΚΥΡΑ
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 8/4/2008, 18:44  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

_-MaNo$-_ Έγραψε:
Εγω παντως δεν κοιταω την δυναμη που βγαζει στους τροχους γιατι απο δυναμομετρο σε δυναμομετρο θα υπαρχουν διαφορες αλλα την δυναμη που βγαζει στον στροφαλο η οποια αποδειχθεικε σε ολα τα μαμα αμαξια που μετρηθηκαν οτι την δειχνει σωστα οπως για παραδειγμα το Mazda. 260 δινει το εργοστασιο 269 εβγαλε. 38 κιλα ροπη δινει 38 εβγαλε. Και θα θεσω και το παραδειγμα για το Rover οπου την πρωτη μετρηση την ειχα κανει στην powerland με 28 βαθμους στο 1,3 και εδειξε 354 με 43 κιλα και την δευτερη μετρηση στον Φωτεινελη οποθ με ιδια πιεση, 38 βαθμους θερμοκρασια και το αμαξι να καιει της κακομοιρας απο λαδια εδειξε 330 με 41 κιλα ροπη και παντα μιλαω για στροφαλο. Οπωτε οπως βλεπετε τελικα ασχετως απο τις απωλειες και την δυναμη που δειχνει στον τροχο η ιπποδυναμη των μοτερ στον στροφαλο ειναι σχεδον η ιδια με μικρες διαφορες. Εμενα αυτο ειναι που με ενδιαφερει περισσοτερο. Και να ξερετε οτι οταν φτιαχνεις το αμαξι σου και το δυναμομετρεις παντα μα παντα πρεπει την καθε δυναμομετρηση να την κανετε στο ιδιο δυναμομετρο και με οσο το δυνατον τις ιδιεσ συνθηκες περιβαλοντος με την προηγουμενη. Αυτα απο εμενα και ελπιζο να βοηθησα.




για κατσε ρε μανωλη γιατι θα μας τρελανεις εχεις ριξει τοσα λεφτα στο μοτερ σου εβγαλες τα αλογα που εβγαλες και δεν σε ενδιαφερει εαν το συστημα μεταδωσης δεν μπορει να τα βγαλει στο δρομο, τοτε παρε οπιο μοτερ θες εξελιξε το μετρατο στο παγκο και πες μας ποσα εβγαλες.

_________________
YUGO GROUP N
IBIZA SXi 110HP
PUNTO GT2 200HP
PUNTO GT3 170HP
YUGO 45
PUNTO GT2 300HP
Image

Δίδυμοι Γένος:Αρσενικό Δράκος ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από acgt3Επισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςΕπίσκεψη στην ιστοσελίδα του ΣυγγραφέαAIM διεύθυνσηMSN Messenger
bril
2ο στάδιο
2ο στάδιο


Ηλικία: 41
Ένταξη: 20 Νοέ 2005
Δημοσιεύσεις: 339
Περιοχή: ΚΥΨΕΛΗ
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 8/4/2008, 22:01  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

Συμφωνω με τον Μανο. Και εγω την δυναμη στο μοτερ κοιταω.
Σκεφτειτε οτι η δυναμη στον τροχο αλλαζει, ακομα και αν βαλεις αλλα λαστιχα επανω. Θα πρεπει καθε φορα να τρεχεις στα δυναμομετρα?


Υδροχόος Γένος:Αρσενικό Σκυλί ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από brilΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματος
acgt3
Τούμπανο
Τούμπανο


Ηλικία: 47
Ένταξη: 27 Φεβ 2007
Δημοσιεύσεις: 1300
Περιοχή: ΚΕΡΚΥΡΑ
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 9/4/2008, 12:05  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

Εγώ τα αλλάζω 1 φορά TO χρόνο τα λάστιχα δε ME χαλάει να πηγαίνω στο καπάκι δυναμόμέτρηση

_________________
YUGO GROUP N
IBIZA SXi 110HP
PUNTO GT2 200HP
PUNTO GT3 170HP
YUGO 45
PUNTO GT2 300HP
Image

Δίδυμοι Γένος:Αρσενικό Δράκος ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από acgt3Επισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςΕπίσκεψη στην ιστοσελίδα του ΣυγγραφέαAIM διεύθυνσηMSN Messenger
johanndelta
Επισκέπτης






ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 9/4/2008, 16:21  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

Στο κεφ. 2 του manual περιγραφεται το μενου των χειρισμων του δυναμομετρου ειτε απο πληκτρολογιο ειτε μεσω τηλεχειριστηριου. Επισης αναγραφονται οι μαθηματικοι τυποι που χρησιμοποιουνται για τον υπολογισμο της δυναμης σε βενζινοκινητα, diesel, τετρακινητα κτλ. Επισης αναφερεται πως το δυναμομετρο μπορει να χρησιμοποιηθει και για την μετρηση σφαλματος ταχυμετρου αλλα και ρεπριζ.


  
MAXRISTOS
3ο στάδιο
3ο στάδιο


Ηλικία: 45
Ένταξη: 23 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 524
Περιοχή: Ν.Σμύρνη
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 9/4/2008, 20:55  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

bril Έγραψε:
Συμφωνω με τον Μανο. Και εγω την δυναμη στο μοτερ κοιταω.
Σκεφτειτε οτι η δυναμη στον τροχο αλλαζει, ακομα και αν βαλεις αλλα λαστιχα επανω. Θα πρεπει καθε φορα να τρεχεις στα δυναμομετρα?


Συμφωνώ σε όσα λες. Very Happy

Να σου αναφέρω πως στο δυναμόμετρο του Ανδριανάκη,βγάζει τα ζαντολάστιχα και προσαρμόζει τα ανάλογα μηχανήματα που διαθέτει,στο να μην γίνει,πολύ σωστά αυτό που ανφέρεις.

_________________
ImageImage

Ταύρος Γένος:Αρσενικό Άλογο ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από MAXRISTOSΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςMSN Messenger
bril
2ο στάδιο
2ο στάδιο


Ηλικία: 41
Ένταξη: 20 Νοέ 2005
Δημοσιεύσεις: 339
Περιοχή: ΚΥΨΕΛΗ
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 9/4/2008, 22:29  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

Πως ακριβως λεγονται τα δυναμομετρα, σαν αυτο που περιγραφεις???


Υδροχόος Γένος:Αρσενικό Σκυλί ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από brilΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματος
opterios
3ο στάδιο
3ο στάδιο


Ηλικία: 44
Ένταξη: 18 Απρ 2006
Δημοσιεύσεις: 606
Περιοχή: Αθήνα
blank.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 10/4/2008, 00:35  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

vlachos Έγραψε:
Έκαστος στο είδος του… Punto gt για κόντρες & Saxo vts για στροφές. Wink


Και miata, και miata για στροφές Laughing

_________________
ImageImage

Τοξότης Γένος:Αρσενικό Αίγα ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από opteriosΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςMSN MessengerICQ Αριθμός
MAXRISTOS
3ο στάδιο
3ο στάδιο


Ηλικία: 45
Ένταξη: 23 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 524
Περιοχή: Ν.Σμύρνη
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 10/4/2008, 00:57  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

bril Έγραψε:
Πως ακριβως λεγονται τα δυναμομετρα, σαν αυτο που περιγραφεις???


Δεν γνωρίζω.... Embarassed

_________________
ImageImage

Ταύρος Γένος:Αρσενικό Άλογο ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από MAXRISTOSΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςMSN Messenger
johanndelta
Επισκέπτης






ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 10/4/2008, 08:06  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

Δυναμομετρα πλυμνης.


  
johanndelta
Επισκέπτης






ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 11/4/2008, 08:16  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

Eπανερχομαι στο εγχειριδιο. Στο κεφ. 3 αναφερεται στην εγκατασταση του δυναμομετρου και στο εξης 1: Στον αερισμο του χωρου αλλα και στην παροχη αερα απο τον ανεμιστηρα του δυναμομετρου προς το αυτοκινητο. Υπαρχουν διαφορετικες ταχυτητες αναλογα με τον τυπο του οχηματος. Σε καμμια περιπτωση ομως η ταχυτητα του αερα δεν πρεπει να υπερβαινει τα 90km/h. Μετα ειναι το κεφ. 4 που ειναι το κρισιμοτερο: Προετοιμασια για μετρηση...


  
acgt3
Τούμπανο
Τούμπανο


Ηλικία: 47
Ένταξη: 27 Φεβ 2007
Δημοσιεύσεις: 1300
Περιοχή: ΚΕΡΚΥΡΑ
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 11/4/2008, 18:03  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

johanndelta Έγραψε:
Eπανερχομαι στο εγχειριδιο. Στο κεφ. 3 αναφερεται στην εγκατασταση του δυναμομετρου και στο εξης 1: Στον αερισμο του χωρου αλλα και στην παροχη αερα απο τον ανεμιστηρα του δυναμομετρου προς το αυτοκινητο. Υπαρχουν διαφορετικες ταχυτητες αναλογα με τον τυπο του οχηματος. Σε καμμια περιπτωση ομως η ταχυτητα του αερα δεν πρεπει να υπερβαινει τα 90km/h. Μετα ειναι το κεφ. 4 που ειναι το κρισιμοτερο: Προετοιμασια για μετρηση...


μια παρατηρηση εδω το συστημα αερισμου το θεωρω μικρο και πολυ τοπικο στο συγκεκριμανο δυθναμομετρο που πηγαμε.

_________________
YUGO GROUP N
IBIZA SXi 110HP
PUNTO GT2 200HP
PUNTO GT3 170HP
YUGO 45
PUNTO GT2 300HP
Image

Δίδυμοι Γένος:Αρσενικό Δράκος ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από acgt3Επισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςΕπίσκεψη στην ιστοσελίδα του ΣυγγραφέαAIM διεύθυνσηMSN Messenger
johanndelta
Επισκέπτης






ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 15/4/2008, 14:58  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

Kεφ 4 καλλιτεχνες: Περιγραφει το δεσιμο του οχηματος πανω στα ραουλα και λεει πως πρεπει να ειναι ο κινητηρας σε θερμοκρασια λειτουργιας πριν την μετρηση. Για προσεξτε τωρα: Γραφει πως ο χειριστης βγαζει το μετρητη του λαδιου (ξερετε το λεπτο-μακρυ σιδερακι με το οποιο βλεπουμε την ποσοτητα λαδιου στο μοτερ) και βαζει ενα αλλο το οποιο δειχνει στο pc του δυναμομετρου την θερμοκρασια λαδιου. Εγινε αυτο το πραγμα;;; Δεν θυμαμαι να το εχω δει στο dyno day που ειχαμε κανει. (παλιααααα, προ TARMAC)


  
acgt3
Τούμπανο
Τούμπανο


Ηλικία: 47
Ένταξη: 27 Φεβ 2007
Δημοσιεύσεις: 1300
Περιοχή: ΚΕΡΚΥΡΑ
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 15/4/2008, 16:44  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

αυτο με τον αερα νομιζω οτι ειναι θεμα συζητησεις σοβαρο.
αυτο με το λαδι σου λεει οτι ειναι υποχρεωτικο???

_________________
YUGO GROUP N
IBIZA SXi 110HP
PUNTO GT2 200HP
PUNTO GT3 170HP
YUGO 45
PUNTO GT2 300HP
Image

Δίδυμοι Γένος:Αρσενικό Δράκος ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από acgt3Επισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςΕπίσκεψη στην ιστοσελίδα του ΣυγγραφέαAIM διεύθυνσηMSN Messenger
johanndelta
Επισκέπτης






ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 15/4/2008, 18:22  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

Δεν αναφερει αν ειναι υποχρεωτικο. Δεν λεει πως ειναι και προαιρετικο ομως...


  
johanndelta
Επισκέπτης






ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 16/4/2008, 08:41  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

Στο κεφ. 5 λεει πως χειριζεται κανεις το προγραμμα στο pc του δυναμομετρου. Απλουστατο γενικα, ολο το παιχνδι γινεται με τα F, ασε που εχει και τα σχεδιακια οποτε ειναι ευκολο. Στο 6 τα οποια σπουδαια (μετρησεις...)


  
acgt3
Τούμπανο
Τούμπανο


Ηλικία: 47
Ένταξη: 27 Φεβ 2007
Δημοσιεύσεις: 1300
Περιοχή: ΚΕΡΚΥΡΑ
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 16/4/2008, 16:26  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

johanndelta Έγραψε:
Στο κεφ. 5 λεει πως χειριζεται κανεις το προγραμμα στο pc του δυναμομετρου. Απλουστατο γενικα, ολο το παιχνδι γινεται με τα F, ασε που εχει και τα σχεδιακια οποτε ειναι ευκολο. Στο 6 τα οποια σπουδαια (μετρησεις...)


δεν ανεβαζεις την σελιδα με faction key πως λεγονται δεν θημαμε για να δουμε τα σχεδιακια και εμεις τα πεδακια ερε χαρες που θα κανω....

_________________
YUGO GROUP N
IBIZA SXi 110HP
PUNTO GT2 200HP
PUNTO GT3 170HP
YUGO 45
PUNTO GT2 300HP
Image

Δίδυμοι Γένος:Αρσενικό Δράκος ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από acgt3Επισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςΕπίσκεψη στην ιστοσελίδα του ΣυγγραφέαAIM διεύθυνσηMSN Messenger
johanndelta
Επισκέπτης






ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 16/4/2008, 16:32  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

Oλο το εγχειριδιο κατεβαινει απο αυτο το link:

http://www.maha.de/datenbank/support/ba/books/de/0523B07D.pdf


  
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:      
Δημοσίευση νέας  Θ. ΕνότηταςΑπάντηση στη Θ. Ενότητα Επισκόπηση προηγούμενης Θ. ΕνότηταςEmail σε έναν Φίλο.Κατάλογος μελών που έχουν επισκεφθεί αυτό το θέμαΑποθήκευσε αυτό το δημοσίευμα σαν αρχείοPrintable versionΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΕπισκόπηση επόμενης Θ. Ενότητας

Επισκόπηση επόμενης Θ. Ενότητας
Επισκόπηση προηγούμενης Θ. Ενότητας
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ΄αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ. Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ΄αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ΄αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ. Συζήτησης
Εσείς δεν μπορείτε να προσθέσετε Συνημμένα αρχεία σ΄ αυτή τη Δ.Συζήτηση
Εσείς δεν μπορείτε να κάνετε μεταφόρτωση αρχείων σ΄ αυτή τη Δ.Συζήτηση


Ασφάλεια Πινάκων

25470 Επιθέσεις που εμποδίζονται
Powered by phpBB2 Plus, phpBB Styles and Kostenloses Forum based on phpBB © 2001/6 phpBB Group
FI Theme :: Mods and Credits :: Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες