Συγγραφέας |
Μήνυμα |
acgt3
Τούμπανο
Ηλικία: 47
Ένταξη: 27 Φεβ 2007
Δημοσιεύσεις: 1300
Περιοχή: ΚΕΡΚΥΡΑ
|
|
στη δικια μου βελτιωση που φενετε ακριβως στο αναλογο τοπικ απο αυγουστο μεχρι τωρα το εχω δυναμομετρηση 3 φορες με τα ιδια αποτελεσματα + 5 αλογα με την ροικη που δεν δινει τπτ σε μαμα τουρμπινα, σιγουρα θα περιμενα διαφορα το σαββατο ΠΡΟΣ τα πανω οχι να με περναει το κλιο του αγγελου!!!!!!
|
|
|
|
_________________ YUGO GROUP N
IBIZA SXi 110HP
PUNTO GT2 200HP
PUNTO GT3 170HP
YUGO 45
PUNTO GT2 300HP
|
|
|
|
|
acgt3
Τούμπανο
Ηλικία: 47
Ένταξη: 27 Φεβ 2007
Δημοσιεύσεις: 1300
Περιοχή: ΚΕΡΚΥΡΑ
|
|
_-MaNo$-_ Έγραψε: | Εγω παντως δεν κοιταω την δυναμη που βγαζει στους τροχους γιατι απο δυναμομετρο σε δυναμομετρο θα υπαρχουν διαφορες αλλα την δυναμη που βγαζει στον στροφαλο η οποια αποδειχθεικε σε ολα τα μαμα αμαξια που μετρηθηκαν οτι την δειχνει σωστα οπως για παραδειγμα το Mazda. 260 δινει το εργοστασιο 269 εβγαλε. 38 κιλα ροπη δινει 38 εβγαλε. Και θα θεσω και το παραδειγμα για το Rover οπου την πρωτη μετρηση την ειχα κανει στην powerland με 28 βαθμους στο 1,3 και εδειξε 354 με 43 κιλα και την δευτερη μετρηση στον Φωτεινελη οποθ με ιδια πιεση, 38 βαθμους θερμοκρασια και το αμαξι να καιει της κακομοιρας απο λαδια εδειξε 330 με 41 κιλα ροπη και παντα μιλαω για στροφαλο. Οπωτε οπως βλεπετε τελικα ασχετως απο τις απωλειες και την δυναμη που δειχνει στον τροχο η ιπποδυναμη των μοτερ στον στροφαλο ειναι σχεδον η ιδια με μικρες διαφορες. Εμενα αυτο ειναι που με ενδιαφερει περισσοτερο. Και να ξερετε οτι οταν φτιαχνεις το αμαξι σου και το δυναμομετρεις παντα μα παντα πρεπει την καθε δυναμομετρηση να την κανετε στο ιδιο δυναμομετρο και με οσο το δυνατον τις ιδιεσ συνθηκες περιβαλοντος με την προηγουμενη. Αυτα απο εμενα και ελπιζο να βοηθησα. |
για κατσε ρε μανωλη γιατι θα μας τρελανεις εχεις ριξει τοσα λεφτα στο μοτερ σου εβγαλες τα αλογα που εβγαλες και δεν σε ενδιαφερει εαν το συστημα μεταδωσης δεν μπορει να τα βγαλει στο δρομο, τοτε παρε οπιο μοτερ θες εξελιξε το μετρατο στο παγκο και πες μας ποσα εβγαλες.
|
|
|
|
_________________ YUGO GROUP N
IBIZA SXi 110HP
PUNTO GT2 200HP
PUNTO GT3 170HP
YUGO 45
PUNTO GT2 300HP
|
|
|
|
|
bril
2ο στάδιο
Ηλικία: 41
Ένταξη: 20 Νοέ 2005
Δημοσιεύσεις: 339
Περιοχή: ΚΥΨΕΛΗ
|
|
Συμφωνω με τον Μανο. Και εγω την δυναμη στο μοτερ κοιταω.
Σκεφτειτε οτι η δυναμη στον τροχο αλλαζει, ακομα και αν βαλεις αλλα λαστιχα επανω. Θα πρεπει καθε φορα να τρεχεις στα δυναμομετρα?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
acgt3
Τούμπανο
Ηλικία: 47
Ένταξη: 27 Φεβ 2007
Δημοσιεύσεις: 1300
Περιοχή: ΚΕΡΚΥΡΑ
|
|
Εγώ τα αλλάζω 1 φορά TO χρόνο τα λάστιχα δε ME χαλάει να πηγαίνω στο καπάκι δυναμόμέτρηση
|
|
|
|
_________________ YUGO GROUP N
IBIZA SXi 110HP
PUNTO GT2 200HP
PUNTO GT3 170HP
YUGO 45
PUNTO GT2 300HP
|
|
|
|
|
johanndelta
Επισκέπτης
|
|
Στο κεφ. 2 του manual περιγραφεται το μενου των χειρισμων του δυναμομετρου ειτε απο πληκτρολογιο ειτε μεσω τηλεχειριστηριου. Επισης αναγραφονται οι μαθηματικοι τυποι που χρησιμοποιουνται για τον υπολογισμο της δυναμης σε βενζινοκινητα, diesel, τετρακινητα κτλ. Επισης αναφερεται πως το δυναμομετρο μπορει να χρησιμοποιηθει και για την μετρηση σφαλματος ταχυμετρου αλλα και ρεπριζ.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MAXRISTOS
3ο στάδιο
Ηλικία: 45
Ένταξη: 23 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 524
Περιοχή: Ν.Σμύρνη
|
|
bril Έγραψε: | Συμφωνω με τον Μανο. Και εγω την δυναμη στο μοτερ κοιταω.
Σκεφτειτε οτι η δυναμη στον τροχο αλλαζει, ακομα και αν βαλεις αλλα λαστιχα επανω. Θα πρεπει καθε φορα να τρεχεις στα δυναμομετρα? |
Συμφωνώ σε όσα λες.
Να σου αναφέρω πως στο δυναμόμετρο του Ανδριανάκη,βγάζει τα ζαντολάστιχα και προσαρμόζει τα ανάλογα μηχανήματα που διαθέτει,στο να μην γίνει,πολύ σωστά αυτό που ανφέρεις.
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
bril
2ο στάδιο
Ηλικία: 41
Ένταξη: 20 Νοέ 2005
Δημοσιεύσεις: 339
Περιοχή: ΚΥΨΕΛΗ
|
|
Πως ακριβως λεγονται τα δυναμομετρα, σαν αυτο που περιγραφεις???
|
|
|
|
|
|
|
|
|
opterios
3ο στάδιο
Ηλικία: 44
Ένταξη: 18 Απρ 2006
Δημοσιεύσεις: 606
Περιοχή: Αθήνα
|
|
vlachos Έγραψε: | Έκαστος στο είδος του… Punto gt για κόντρες & Saxo vts για στροφές. |
Και miata, και miata για στροφές
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
MAXRISTOS
3ο στάδιο
Ηλικία: 45
Ένταξη: 23 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 524
Περιοχή: Ν.Σμύρνη
|
|
bril Έγραψε: | Πως ακριβως λεγονται τα δυναμομετρα, σαν αυτο που περιγραφεις??? |
Δεν γνωρίζω....
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
johanndelta
Επισκέπτης
|
|
|
|
|
johanndelta
Επισκέπτης
|
|
Eπανερχομαι στο εγχειριδιο. Στο κεφ. 3 αναφερεται στην εγκατασταση του δυναμομετρου και στο εξης 1: Στον αερισμο του χωρου αλλα και στην παροχη αερα απο τον ανεμιστηρα του δυναμομετρου προς το αυτοκινητο. Υπαρχουν διαφορετικες ταχυτητες αναλογα με τον τυπο του οχηματος. Σε καμμια περιπτωση ομως η ταχυτητα του αερα δεν πρεπει να υπερβαινει τα 90km/h. Μετα ειναι το κεφ. 4 που ειναι το κρισιμοτερο: Προετοιμασια για μετρηση...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
acgt3
Τούμπανο
Ηλικία: 47
Ένταξη: 27 Φεβ 2007
Δημοσιεύσεις: 1300
Περιοχή: ΚΕΡΚΥΡΑ
|
|
johanndelta Έγραψε: | Eπανερχομαι στο εγχειριδιο. Στο κεφ. 3 αναφερεται στην εγκατασταση του δυναμομετρου και στο εξης 1: Στον αερισμο του χωρου αλλα και στην παροχη αερα απο τον ανεμιστηρα του δυναμομετρου προς το αυτοκινητο. Υπαρχουν διαφορετικες ταχυτητες αναλογα με τον τυπο του οχηματος. Σε καμμια περιπτωση ομως η ταχυτητα του αερα δεν πρεπει να υπερβαινει τα 90km/h. Μετα ειναι το κεφ. 4 που ειναι το κρισιμοτερο: Προετοιμασια για μετρηση... |
μια παρατηρηση εδω το συστημα αερισμου το θεωρω μικρο και πολυ τοπικο στο συγκεκριμανο δυθναμομετρο που πηγαμε.
|
|
|
|
_________________ YUGO GROUP N
IBIZA SXi 110HP
PUNTO GT2 200HP
PUNTO GT3 170HP
YUGO 45
PUNTO GT2 300HP
|
|
|
|
|
johanndelta
Επισκέπτης
|
|
Kεφ 4 καλλιτεχνες: Περιγραφει το δεσιμο του οχηματος πανω στα ραουλα και λεει πως πρεπει να ειναι ο κινητηρας σε θερμοκρασια λειτουργιας πριν την μετρηση. Για προσεξτε τωρα: Γραφει πως ο χειριστης βγαζει το μετρητη του λαδιου (ξερετε το λεπτο-μακρυ σιδερακι με το οποιο βλεπουμε την ποσοτητα λαδιου στο μοτερ) και βαζει ενα αλλο το οποιο δειχνει στο pc του δυναμομετρου την θερμοκρασια λαδιου. Εγινε αυτο το πραγμα;;; Δεν θυμαμαι να το εχω δει στο dyno day που ειχαμε κανει. (παλιααααα, προ TARMAC)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
acgt3
Τούμπανο
Ηλικία: 47
Ένταξη: 27 Φεβ 2007
Δημοσιεύσεις: 1300
Περιοχή: ΚΕΡΚΥΡΑ
|
|
αυτο με τον αερα νομιζω οτι ειναι θεμα συζητησεις σοβαρο.
αυτο με το λαδι σου λεει οτι ειναι υποχρεωτικο???
|
|
|
|
_________________ YUGO GROUP N
IBIZA SXi 110HP
PUNTO GT2 200HP
PUNTO GT3 170HP
YUGO 45
PUNTO GT2 300HP
|
|
|
|
|
johanndelta
Επισκέπτης
|
|
Δεν αναφερει αν ειναι υποχρεωτικο. Δεν λεει πως ειναι και προαιρετικο ομως...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
johanndelta
Επισκέπτης
|
|
Στο κεφ. 5 λεει πως χειριζεται κανεις το προγραμμα στο pc του δυναμομετρου. Απλουστατο γενικα, ολο το παιχνδι γινεται με τα F, ασε που εχει και τα σχεδιακια οποτε ειναι ευκολο. Στο 6 τα οποια σπουδαια (μετρησεις...)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
acgt3
Τούμπανο
Ηλικία: 47
Ένταξη: 27 Φεβ 2007
Δημοσιεύσεις: 1300
Περιοχή: ΚΕΡΚΥΡΑ
|
|
johanndelta Έγραψε: | Στο κεφ. 5 λεει πως χειριζεται κανεις το προγραμμα στο pc του δυναμομετρου. Απλουστατο γενικα, ολο το παιχνδι γινεται με τα F, ασε που εχει και τα σχεδιακια οποτε ειναι ευκολο. Στο 6 τα οποια σπουδαια (μετρησεις...) |
δεν ανεβαζεις την σελιδα με faction key πως λεγονται δεν θημαμε για να δουμε τα σχεδιακια και εμεις τα πεδακια ερε χαρες που θα κανω....
|
|
|
|
_________________ YUGO GROUP N
IBIZA SXi 110HP
PUNTO GT2 200HP
PUNTO GT3 170HP
YUGO 45
PUNTO GT2 300HP
|
|
|
|
|
johanndelta
Επισκέπτης
|
|
|
|
|
|