Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Jimmy_Caesar
Administrator
Ηλικία: 56
Ένταξη: 30 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 3060
Περιοχή: Πειραιάς
|
|
Αντώνη δε μου λέει τίποτα, τουλάχιστον από τις φωτογραφίες.
Φρουφρού κι αρώματα και... hatchback???!!!
|
|
|
|
_________________ Fun Is Not A Straight Line
|
|
|
|
|
vlachos
1o στάδιο
Ηλικία: 50
Ένταξη: 18 Δεκ 2007
Δημοσιεύσεις: 110
Περιοχή: petroupoli
|
|
|
|
|
panos
1o στάδιο
Ηλικία: 42
Ένταξη: 20 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 158
Περιοχή: athens-petroupoli
|
|
ομορφο θέμα..
έτσι για να΄ξέρετε πάντως λατρεύω τα Υ......
Limo σε συσκευασία τσέπης... έτσι απλά.... οτι άλλο και να πει κανεις...
|
|
|
|
_________________ 150 ειναι καλα? να τ'αφήσω?
|
|
|
|
|
acgt3
Τούμπανο
Ηλικία: 47
Ένταξη: 27 Φεβ 2007
Δημοσιεύσεις: 1300
Περιοχή: ΚΕΡΚΥΡΑ
|
|
nea protia gia tin FIAT 1.000.000 kommatia exei idi poulisei to FIAT PANDA sro kosmo.
|
|
|
|
_________________ YUGO GROUP N
IBIZA SXi 110HP
PUNTO GT2 200HP
PUNTO GT3 170HP
YUGO 45
PUNTO GT2 300HP
|
|
|
|
|
acgt3
Τούμπανο
Ηλικία: 47
Ένταξη: 27 Φεβ 2007
Δημοσιεύσεις: 1300
Περιοχή: ΚΕΡΚΥΡΑ
|
|
_________________ YUGO GROUP N
IBIZA SXi 110HP
PUNTO GT2 200HP
PUNTO GT3 170HP
YUGO 45
PUNTO GT2 300HP
|
|
|
|
|
MAXRISTOS
3ο στάδιο
Ηλικία: 46
Ένταξη: 23 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 524
Περιοχή: Ν.Σμύρνη
|
|
Επιτέλους...καιρός ήταν...
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
acgt3
Τούμπανο
Ηλικία: 47
Ένταξη: 27 Φεβ 2007
Δημοσιεύσεις: 1300
Περιοχή: ΚΕΡΚΥΡΑ
|
|
_________________ YUGO GROUP N
IBIZA SXi 110HP
PUNTO GT2 200HP
PUNTO GT3 170HP
YUGO 45
PUNTO GT2 300HP
|
|
|
|
|
manolis
2ο στάδιο
Ηλικία: 47
Ένταξη: 10 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 391
Περιοχή: Αθηνα
|
|
acgt3 Έγραψε: | νεο fiat coupe
bravo caneo fiat brio
ΑΠΕΧΤΟ ΡΕΣΤΑ .... |
Δεν λεει και πολλα.........
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
GRIGIO
1o στάδιο
Ηλικία: 38
Ένταξη: 07 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 123
|
|
|
|
|
acgt3
Τούμπανο
Ηλικία: 47
Ένταξη: 27 Φεβ 2007
Δημοσιεύσεις: 1300
Περιοχή: ΚΕΡΚΥΡΑ
|
|
manolis Έγραψε: | acgt3 Έγραψε: | νεο fiat coupe
bravo caneo fiat brio
ΑΠΕΧΤΟ ΡΕΣΤΑ .... |
Δεν λεει και πολλα......... |
αμα το αντιγραψουν μπορει και να λεει
|
|
|
|
_________________ YUGO GROUP N
IBIZA SXi 110HP
PUNTO GT2 200HP
PUNTO GT3 170HP
YUGO 45
PUNTO GT2 300HP
|
|
|
|
|
acgt3
Τούμπανο
Ηλικία: 47
Ένταξη: 27 Φεβ 2007
Δημοσιεύσεις: 1300
Περιοχή: ΚΕΡΚΥΡΑ
|
|
Ο καινοτομος δικύλινδρος κινητήρας, που αναπτύχθηκε από τη Fiat Powertrain Technologies, είναι αποτέλεσμα μιας φιλοσοφίας που εστιάζονται στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμων και, κατά συνέπεια, οι εκπομπές CO2, σε σχέση με τις μελλοντικές Euro 5 και Euro 6 προτύπων για τις εκπομπές, με τις ίδιες επιδόσεις ως μια μεγάλη μηχανή.
Η ιδέα πίσω από αυτό το νέο κινητήρα είναι οι μειώσεις από ένα συμβατικό 4-κύλινδρο κινητήρα σε ένα διπλο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα που ενσωματώνει τις καινοτόμες Multiair ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου των βαλβίδων στομίου. Εκτός από τα πλεονεκτήματα όσον αφορά την κατανάλωση, τα δίδυμα-κύλινδρο κινητήρα επίσης οδηγεί σε μείωση κατά 20% σε βάρος και 25% σε όγκο στο εσωτερικό του όρμου του κινητήρα σε σύγκριση με 4-κύλινδρο κινητήρα με την ίδια ισχύ εξόδου.
Η μέγιστη ισχύς που επιτυγχάνεται με το νέο 2-κύλινδρο κινητήρα, στο Mono καυσίμων βενζίνης έκδοση, είναι 105 bhp (a 65 bhp αναρρόφηση εκδοχή, επίσης εξοπλισμένα με το Multiair σύστημα, είναι επίσης υπό ανάπτυξη). Η οικογένεια κινητήρων SGE υιοθετεί μια γωνιακή εξισορρόπηση του συστήματος που μειώνει σημαντικά τις δονήσεις και το θόρυβο επίπεδα σε σύγκριση με άλλες 2 - και 3-κύλινδρο κινητήρα.
Το καινοτόμο σύστημα Multiair ελενχει τον αέρα στην ελεγχόμενη ανάφλεξη βενζινοκινητήρα χωρίς τις συνήθεις στραγγαλιστική βαλβίδα, και επομένως με μεγαλύτερη ευελιξία από τα μηχανικά συστήματα χρονοδιάγραμμα. Αυτό electrohydraulic βαλβίδας ενεργοποίησης τεχνολογίας βασίζεται στην εισαγωγή, μεταξύ των camshaft και το στόμιο εισαγωγής του κινητήρα βαλβίδα, το ποσό του πετρελαίου (θάλαμο υψηλής πίεσης) που μπορεί να ποικίλουν από μια βαλβίδα, η οποία με τη σειρά της ελέγχεται από ειδική ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου.
Αυτό επιτρέπει το άνοιγμα της βαλβίδας προφίλ που πρέπει να τροποποιηθούν σε ανταπόκριση στο αίτημα παροχής αέρα από τον κινητήρα και με την ταχύτητα κύλισης. Διαφορετικές στρατηγικές μπορούν να απασχολούνται (Early Inlet Valve Κλεισίματος - EIVC, Late Inlet Valve Έναρξη - LIVO, ή Multi-Lift) για τη βελτιστοποίηση της απόδοσης καύσης, με σημαντικά οφέλη από πλευράς ισχύος εξόδου, ροπής, της κατανάλωσης και των εκπομπών. Ένα άλλο πλεονέκτημα του συστήματος αυτού είναι το γεγονός ότι η πίεση του αέρα προς τα ανάντη των βαλβίδων είναι πάντα σταθερή. Το χαρακτηριστικό αυτό επιτρέπει την ανταπόκριση της ροπής του κινητήρα να είναι αυξημένη χωρίς καμία καθυστέρηση, τόσο μια αναρρόφηση και ένα turbocharged κινητήρα, αυξάνοντας την «διασκεδαστικό να οδηγείτε" παράγοντας.
Με το Panda Aria το νέο 2-κύλινδρος κινητήρας συνδυάζεται με ένα διπλό σύστημα διαχείρισης καυσίμων, με ένα μείγμα βενζίνης και του μεθανίου (70%) και το υδρογόνο (30%)? Η λύση αυτή βοηθά επίσης στην μείωση των ρυπογόνων εκπομπών από την εξασφάλιση πιο αποτελεσματικής, πλήρη καύση. Επίσης καθιστά δυνατή την αύξηση του θερμοδυναμική απόδοση του κινητήρα και την επίτευξη σταθερότητας τιμών καύσης που είναι καλύτερες από αυτές που δυνατόν με μεθάνιο και μόνον, υπό ορισμένες συνθήκες λειτουργίας. Αυτό σημαίνει ότι το μεθάνιο, υδρογόνο οχήματα αποτελούν ένα βήμα προς τα εμπρός για μια υπάρχουσα τεχνολογία που να είναι ανοικτή σε περαιτέρω εξειδίκευση και νέες εφαρμογές.
μεταφραση cool_pipis
Πηγη http://www.fiat.co.uk/Content/?id=10857
|
|
|
|
_________________ YUGO GROUP N
IBIZA SXi 110HP
PUNTO GT2 200HP
PUNTO GT3 170HP
YUGO 45
PUNTO GT2 300HP
|
|
|
|
|
acgt3
Τούμπανο
Ηλικία: 47
Ένταξη: 27 Φεβ 2007
Δημοσιεύσεις: 1300
Περιοχή: ΚΕΡΚΥΡΑ
|
|
_________________ YUGO GROUP N
IBIZA SXi 110HP
PUNTO GT2 200HP
PUNTO GT3 170HP
YUGO 45
PUNTO GT2 300HP
|
|
|
|
|
acgt3
Τούμπανο
Ηλικία: 47
Ένταξη: 27 Φεβ 2007
Δημοσιεύσεις: 1300
Περιοχή: ΚΕΡΚΥΡΑ
|
|
υπαρχουν και αλλες θεες
|
|
|
|
_________________ YUGO GROUP N
IBIZA SXi 110HP
PUNTO GT2 200HP
PUNTO GT3 170HP
YUGO 45
PUNTO GT2 300HP
|
|
|
|
|
opterios
3ο στάδιο
Ηλικία: 44
Ένταξη: 18 Απρ 2006
Δημοσιεύσεις: 606
Περιοχή: Αθήνα
|
|
_________________
|
|
|
|
|
manolis
2ο στάδιο
Ηλικία: 47
Ένταξη: 10 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 391
Περιοχή: Αθηνα
|
|
acgt3 Έγραψε: | υπαρχουν και αλλες θεες
|
Ποσα αλογα βγαζει;;;;;
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
splitapsou
Τούμπανο
Ηλικία: 45
Ένταξη: 07 Δεκ 2005
Δημοσιεύσεις: 1138
|
|
ενα αλλά τι ένα !!!!
|
|
|
|
_________________
Ges Takounao Cala Costa .... kai exo ipomoni...
|
|
|
|
|
Jimmy_Caesar
Administrator
Ηλικία: 56
Ένταξη: 30 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 3060
Περιοχή: Πειραιάς
|
|
Είμαστε και σε επικίνδυνη ηλικία...
|
|
|
|
_________________ Fun Is Not A Straight Line
|
|
|
|
|
acgt3
Τούμπανο
Ηλικία: 47
Ένταξη: 27 Φεβ 2007
Δημοσιεύσεις: 1300
Περιοχή: ΚΕΡΚΥΡΑ
|
|
ειναι που δεν σας αρεσουν τα Ιταλικα υποκριτες......
|
|
|
|
_________________ YUGO GROUP N
IBIZA SXi 110HP
PUNTO GT2 200HP
PUNTO GT3 170HP
YUGO 45
PUNTO GT2 300HP
|
|
|
|
|
opterios
3ο στάδιο
Ηλικία: 44
Ένταξη: 18 Απρ 2006
Δημοσιεύσεις: 606
Περιοχή: Αθήνα
|
|
Τα ιταλικά άλογα μας αρέσουν. Όχι τα ιταλικά αυτοκίνητα
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
Nasos Mazdaspeed 6
μαμά
Ηλικία: 48
Ένταξη: 21 Μάρ 2008
Δημοσιεύσεις: 17
|
|
καλα ειναι και τα ιταλικα αυτοκινητα,αλλα χρειαζονται προσπαθεια,ωστε να γινουν ακομη πιο αξιοπιστα και με λιγη ακομη καλυτερη ποιοτητα υλικων
σχεδιαση δεν παιζονται παντως οι ανθρωποι...οπως και η Mazda xi xi xi
εχω ερωτευτει τελευταια την ΜιΤΟ
Της εχω κανει και σουπερ αφιερωμα Θεμη
http://www.mazdaspeedclub.gr/forum/viewtopic.php?f=109&p=9205#p9205
παιδια παντως,την εχω δει απο κοντα ηδη δυο φορες και πραγματικα...ειναι το κατι αλλο...καποτε ελεγα οτι δεν θα με ξαναεδιεφεραν supermini,αλλα με την ΜιΤο αναθεωρω...ΥΠΕΡΟΧΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ!!!!!!!
|
|
|
|
_________________ MAZDA 6 MPS-LADA NIVA 4X4
ΟΥ ΚΑΤΑΙΣΧΥΝΩ ΤΑ ΟΠΛΑ ΤΑ ΙΕΡΑ
www.mazdaspeedclub.gr
|
|
|
|
|
Jimmy_Caesar
Administrator
Ηλικία: 56
Ένταξη: 30 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 3060
Περιοχή: Πειραιάς
|
|
Προς στιγμήν νόμιζα πως μιλάς για αυτοκίνητο και όχι για την άνωθεν ιταλίδα
|
|
|
|
_________________ Fun Is Not A Straight Line
|
|
|
|
|
GRIGIO
1o στάδιο
Ηλικία: 38
Ένταξη: 07 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 123
|
|
|
|
|
Nasos Mazdaspeed 6
μαμά
Ηλικία: 48
Ένταξη: 21 Μάρ 2008
Δημοσιεύσεις: 17
|
|
χωρις να ειναι κακο το αυτοκινητο,περιμενα κατι καλυτερο παιδες απο την νεα δ..ισως εχει δημιουργησει ιδιαιτερες απαιτησεις η παλια δ...
ουπς??πως εγινε και απο την ενοτητα που διαβαζα για την δ βρεθηκα εδω??
|
|
|
|
_________________ MAZDA 6 MPS-LADA NIVA 4X4
ΟΥ ΚΑΤΑΙΣΧΥΝΩ ΤΑ ΟΠΛΑ ΤΑ ΙΕΡΑ
www.mazdaspeedclub.gr
|
|
|
|
|
acgt3
Τούμπανο
Ηλικία: 47
Ένταξη: 27 Φεβ 2007
Δημοσιεύσεις: 1300
Περιοχή: ΚΕΡΚΥΡΑ
|
|
O Αντρέα Πινινφαρίνα, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της «Pininfarina S.p.A.», έχασε τη ζωή του το πρωί της 7ης Αυγούστου, ύστερα από σύγκρουση της μοτοσικλέτας του με αυτοκίνητο στην μικρή πόλη Τροφανέλο, στην περιοχή του Τορίνο. Το μοιραίο ατύχημα συνέβη κατά τη διάρκεια της μετάβασής του στο Καμπιάνο, όπου βρίσκεται το κέντρο έρευνας και τεχνολογίας του μεγάλου ιταλικού σχεδιαστικού οίκου. Ο ηλικίας 51 ετών Αντρέα αφήνει πίσω του τη συζυγό του Χριστιάνα και τρία παιδιά, δύο γιούς και μια κόρη.
Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της «Pininfarina S.p.A.» από το 2006, γεννήθηκε στο Τορίνο τον Ιούνιο του 1957 και ήταν γιός του σημερινού επίτιμου προέδρου της εταιρείας Σέρτζιο Πινιφαρίνα. Το 1982, ύστερα από σπουδές μηχανολογίας στο Πολυτεχνείο της γενέτειράς του, ξεκίνησε τη σταδιοδρομία του από τις ΗΠΑ, όπου εργάστηκε στην «Freuehauf Corporation». Λίγο αργότερα ξεκίνησε τη δραστηριότητά του στην οικογενειακή επιχείρηση και σύντομα ανέλαβε την ευθύνη του προγράμματος για το project της Cadillac Allante. Στη συνέχεια απέκτησε μεγάλη εμπειρία, υπηρετώντας την επιχείρηση από διάφορες υπεύθυνες θέσεις και ανερχόμενος σταδιακά προς την ηγεσία της.
πηγη puntoclub
|
|
|
|
_________________ YUGO GROUP N
IBIZA SXi 110HP
PUNTO GT2 200HP
PUNTO GT3 170HP
YUGO 45
PUNTO GT2 300HP
|
|
|
|
|
manolis
2ο στάδιο
Ηλικία: 47
Ένταξη: 10 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 391
Περιοχή: Αθηνα
|
|
Αυτες τις παλιομηχανες γιατι τις καβαλανε;;;; Μαλλον δεν θελουν την ζωη τους....αυτο καταλαβαινω εγω.......
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
|