Συγγραφέας |
Μήνυμα |
bril
2ο στάδιο
Ηλικία: 41
Ένταξη: 20 Νοέ 2005
Δημοσιεύσεις: 339
Περιοχή: ΚΥΨΕΛΗ
|
|
Για να φρεναρουμε 60 μετρα πριν την Κ6, πρεπει να φρεναρουμε 40 μετρα μετα την ταμπελα των 100 μετρων?
Τα 100 μετρα που δειχνει η ταμπελα, ειναι απο την ταμπελα μεχρι που???
Μεχρι εκει που τελειωνει η ευθεια και αρχιζει η Κ6, ή μεχρι το απεξ της Κ6???
|
|
|
|
|
|
|
|
|
maxmara
μαμά
Ηλικία: 65
Ένταξη: 04 Απρ 2006
Δημοσιεύσεις: 24
Περιοχή: (Z)ulu-land
|
|
Προσωπικά, τα βρίσκω μπαστούνια με το heel-&-toe, δηλαδή φρένο-γκάζι πρίν τη στροφή. Κάθε κατέβασμα ταχύτητας είναι και περιπέτεια. Και η πίσω κίνηση δεν σηκώνει και "καρφωτά κατεβάσματα"¨...
|
|
|
|
_________________ 6
|
|
|
|
|
opterios
3ο στάδιο
Ηλικία: 44
Ένταξη: 18 Απρ 2006
Δημοσιεύσεις: 606
Περιοχή: Αθήνα
|
|
Βασίλη, τα καρφωτά κατεβάσματα δεν έχουν καμία σχέση με το μύτη τακούνι! Εκτός αν δεν κατάλαβα τι θες να πεις...
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
Βλάσης
1o στάδιο
Ηλικία: 57
Ένταξη: 11 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 109
|
|
Παλαιοτερα η πιστα ειχε ταμπελα των 100 μετρων στα 100 μετρα απο τη στροφη.
Αργοτερα βγηκε (?) η ταμπελα πιθανον για να μπουν οι διαφημιστικες. Αυτο δειχνει και το επιπεδο του αθληματος και της τεχνογνωσιας στην Ελλαδα.
Στο εξωτερικο ακομη και οι πιστες μπουζιουκιων εχουν ταμπελα καθε 100 ή 50 μετρα πριν τη στροφη. Δηλαδη 200 μετρα , 150, 100, 50 και η στροφη.
Τωρα οι καινουργιοι στη πιστα χρειαζονται αυτες τις πινακιδες για να ξερουν ακριβως ποση αποσταση φρεναρισματος εχουν για λογους ασφαλειας πρωτα και για για επιδοσεις μετα.
Στα ΜΕγαρα καντε το εξης:
σε καθε καλη εξοδο απο τη Κ5 Φυστικιες θα επιδιωκετε να τελικιασετε το αυτοκινητο και θα φρεναρετε αποφασιστικα στην αρχη της τελευταιας πινακιδας Reunalt. Αφου δειτε οτι σας φτανουν τα φρενα στον επομενο γυρο θα φρεναρετε ενα γραμμα (απο τα τεραστια γραμματα τις διαφημιστικης) αργοτερα. Αν σας περισσεψουν μετρα φρεναρετε αλλο ενα γραμμα μετα στο επομενο γυρο ΚΟΚ
Οσοι φρεναρουν στο διαμαντακι της Ρενω ειναι σε καλο δρομο.
Απλα θα γυρισετε πολλες φορες τη πιστα για να βρειτε "το γραμμα σας"
αλλα οταν το βρητε θα ξερετε οτι δεν θα χαραμιζετε μετρα πιστας για χαλαρο φρεναρισμα και οτι φρεναρισμα κανετε θα ειναι οριακο ΚΑΙ ασφαλες.
Οταν ψαχνεται να βρειτε το οριακο "γραμμα" που σας ταιριαζει προσεξτε να μην βιαστητε μειωσετε υπερβολικα την αποσταση φρενου γιατι αν δεν σας φτανουν τα μετρα επιβραδυνσης δεν θα μειωθει αρκετα η ταχυτητας τας και θα η ταχυτητα εισοδου στη στροφη Κ6 φουρκετα θα ειναι μεγαλη με αποτελεσμα την υποστροφη στη εισοδο και πιθανοτατα ταρζανιες στο οριο και την εξοδο.
Το ρολοι λεει παντοτε οτι αν ειναι να κανουμε κατι λαθος σε μια στροφη το τελευταιο που θελουμε να κανουμε λαθος ειναι η ταχυτητα εισοδου. Καλυτερα παντα να μπαινουμε λιγο ποιο αργα και να βγαινουμε σωστα απο τη στροφη, παρα να μπαινουμε μαλλιοκουβαρα και μετα .... Ντιουκς
Αυτο βγαινει απο το βασικο κανονα οτι με τα φρενα δεν κερδιζουμε πολλα δεκατα οσα κερδιζουμε με την ανοιγμενα πεταλουδα γκαζιου που ανεφερα στο προηγουμενο ποστ.
Οταν βρεθουμε ολοι μαζι στο Track Orientation Day θα τα δουμε και στη πραξη.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
maxmara
μαμά
Ηλικία: 65
Ένταξη: 04 Απρ 2006
Δημοσιεύσεις: 24
Περιοχή: (Z)ulu-land
|
|
opterios Έγραψε: | Βασίλη, τα καρφωτά κατεβάσματα δεν έχουν καμία σχέση με το μύτη τακούνι! Εκτός αν δεν κατάλαβα τι θες να πεις... |
"Καρφωτά" εννοούσα "επιλογή χαμηλότερης σχέσης χωρίς πρότερο συγχρονισμό στροφών κινητήρα" (τί είπα πάλι !). Δηλαδή, ιδεατά, θα ήθελα να μπορούσα να χωρέσω το 46-νούμερο παπούτσι μου να κάνω ένα "μπλίπ" στο γκάζι κατεβάζοντας ταχύτητα. Το καταφέρνω μερικές φορές (περισσότερο μάλλον μιλάμε για δεξιά-αριστερή μύτη, παρά για μύτη τακούνι) αλλά κάνω focus τόσο πολύ σε αυτό που χάνω αλλού το παιχνίδι!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bril
2ο στάδιο
Ηλικία: 41
Ένταξη: 20 Νοέ 2005
Δημοσιεύσεις: 339
Περιοχή: ΚΥΨΕΛΗ
|
|
Η ταμπελα των 100 μετρων ειναι και παλι στη θεση της.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
STAVROS VVTI
μαμά
Ηλικία: 60
Ένταξη: 18 Νοέ 2005
Δημοσιεύσεις: 7
Περιοχή: flyfada athens
|
|
φΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΚΟΥΣΕ ΤΟΝ ΒΛΑΣΗ
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Βλάσης
1o στάδιο
Ηλικία: 57
Ένταξη: 11 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 109
|
|
Παντως ασχετα με τη ταμπελα, πρεπει ολοι να αποκτησετε οπτικα σημεια στα Ελληνικα: reference points για τα φρεναρισματα και τα turn in points.
Για να πεσουν οι χρονοι πρεπει να οδηγητε τη πιστα ενστικτωδως. Πως δηλαδη παιζετε καποιες πιστες στο PS και ειστε ΤΟΣΟ χαλαροι και εξικοιωμενοι με τη πιστα που ασχοληστε μονο με το ΤΙ ΘΕΛΕΤΕ να κανετε και οχι με το να ΚΡΑΤΗΘΗΤΕ εντος πιστας.
Πριν τρεξετε ανταγωνιστικα σε μια οποιαδηποτε πιστα πρεπει να εχετε φτασει αυτο το επιπεδο "διαφωτισης" σχετικα με τη πιστα. Δηλαδη αν σας κλεισουν τα ματια να μπορεσετε να τη περπατησετε στα τυφλα ...χωρις μπαστουνι.
Ετσι το μυαλο δεν θα απασχοληται με "μπαναλ" πραγματα όπως "που θα πλακωθω τωρα στα φρενα?",
αλλα με θεματα οπως "να ζορισω λιγο παραπανω τα πισω λαστιχα σε αυτη την έξοδο που δεν μου ζεσταινονται καλα συμφωνα με το πυρομετρο ? = δεν τα ζοριζω αρκετα = πηγαινω ποιο αργα απο οτι θα μπορουσα ?"
Οσο για το heel and toe και late braking που αναφερθηκε παραπανω,
στις σχολες αγωνιστικης (οχι ασφαλους) του εξωτερικου ΤΟ ΘΕΩΡΟΥΝ ΔΕΔΟΜΕΝΟ οτι το γνωριζει ο μαθητης και η εκπαιδευση ειναι για LEFT FOOT BRAKING. ΕΙναι δηλαδη σαν να σπουδαζεις πληροφορικη και να ζητησεις να σου μαθουν τα Windows XP στο πανεπιστημιο (οπου heel-n-toe ειναι τα XP).
Ειδικα για τους μπροστοκινητους, σκεφτητε οτι μπαινετε σε μια στροφη και ζητατε απο τα ελαστικα
α) κρατημα πλευρικο για τη στροφη,
β) κρατημα διαμηκες για την εναλλαγη φουλ φρενου σε μηδεν φρενο/γκαζι και μετα σε φουλ γκαζι
γ) ΚΑΙ εξτρα διαμηκες ΚΡΑΤΗΜΑ για το φρεναρισμα του ΣΑΣΜΑΝ που ΣΤΡΙΓΓΛΙΖΕΙ απο το βιαιο καρφωμα χαμηλοτερης σχεσης
Οταν ζηταμε ενα πραγμα απο το ελαστικο τα παει μια χαρα,
οταν ζηταμε 2 μας παραπονιεται αλλα κατι παει και ερχεται (αν προσεχουμε).
Οταν ζηταμε τρια μας μουτζωνει.
Προσπαθηστε πολυ αυτο το θεμα γιατι αλλιως δεν γινεται να πλησιασετε το οριο ουτε στο 60% του αυτοκινητου. Ειναι και πολυ απλο anyway, μην αγχωνεστε. Για πληροφοριες εδω ειμαστε.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
opterios
3ο στάδιο
Ηλικία: 44
Ένταξη: 18 Απρ 2006
Δημοσιεύσεις: 606
Περιοχή: Αθήνα
|
|
Σε ευχαριστώ που επανέφερες την πίστη μου στο μύτη τακούνι και για τα προσθιοκίνητα, γιατί σε κάτι συζητήσεις που είχα αλλού πήγαιναν να με βγάλουν τρελό που τους έλεγα ότι χρειάζεται ακόμα και σε FWD αυτοκίνητα!!
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
Βλάσης
1o στάδιο
Ηλικία: 57
Ένταξη: 11 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 109
|
|
opterios Έγραψε: | Σε ευχαριστώ που επανέφερες την πίστη μου στο μύτη τακούνι και για τα προσθιοκίνητα, γιατί σε κάτι συζητήσεις που είχα αλλού πήγαιναν να με βγάλουν τρελό που τους έλεγα ότι χρειάζεται ακόμα και σε FWD αυτοκίνητα!! |
τα μπροστοκινητα χρειαζονται το μυτι-τακουνι ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ απο τους πισωκουνες, ακριβως γιατι ζηταμε 3 πραγματα απο τα ελαστικα. σε αντιθεση ο πισωκουνας ζηταει στη χειροτερη περιπτωση (που δεν κανει μυτι-τακουνι) μονο 2
τωρα ολοι δικαιουνται να εχουν αποψη. Απο την αλλη μονο το 5% των διαγωνιζομενων στους αγωνες αυτοκινητων κερδιζει συχνα και σταθερα. Αυτοι ξερουν αυτα που το 95% δεν γνωριζει.
Οποιος θελει να μαθει, θα μαθει. Οποιος νομιζει οτι το ταλεντο του αρκει, η θεωρειες ειναι για τους τελειομανεις και γραφοντας περισσοτερα χιλιομετρα μαθαινει καλυτερα, θα πιστευει επισης οτι ο Σουμαχερ ηταν ταριφας πριν γινει οδηγος.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
opterios
3ο στάδιο
Ηλικία: 44
Ένταξη: 18 Απρ 2006
Δημοσιεύσεις: 606
Περιοχή: Αθήνα
|
|
Βλάσης Έγραψε: | τα μπροστοκινητα χρειαζονται το μυτι-τακουνι ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ απο τους πισωκουνες, ακριβως γιατι ζηταμε 3 πραγματα απο τα ελαστικα. σε αντιθεση ο πισωκουνας ζηταει στη χειροτερη περιπτωση (που δεν κανει μυτι-τακουνι) μονο 2 |
Έτσι είναι!! Ακόμα και στα προσθιοκίνητα, υπάρχει ανάγκη για εξάλλειψη οποιασδήποτε διατάραξης της ισορροπίας του αυτοκινήτου κατά το φρενάρισμα, ειδικά κατά το trail braking. Με το μύτη τακούνι, μπορείς να βουτήξεις φρεναριστός μέσα στη στροφή (όταν λέω "βουτήξεις", εννοώ πάντα με την αντίστοιχη ηπιότητα και smoothness που χρειάζεται) και να εκμεταλλευτείς πλήρως το friction circle των ελαστικών σου, χωρίς να το διαταράσσεις με την απότομη σύμπλεξη.
Και μάλιστα, όπως λες, στα προσθιοκίνητα είναι ίσως τελικά ακόμα πιο απαραίτητο, αφού σε ένα πισωκίνητο μπορείς να μην κάνεις μύτη τακούνι αν κατεβάσεις ταχύτητα σε πιο χαμηλές στροφές (που δεν είναι ο ενδεδειγμένος τρόπος φυσικά, αλλά δε θα ζητάς από τα λάστιχα τα 3 πράγματα που πολύ σωστά λες)!
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
Βλάσης
1o στάδιο
Ηλικία: 57
Ένταξη: 11 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 109
|
|
σωστα.
Γενικα συμβαινουν καποια συγκεκριμενα φαινομενα σε καθε φαση του αυτοκινητου που αυτα πρεπει να εχουμε στο μυαλο μας.
Το ταλεντο απλα βοηθαει στο να "τσιμπαμε" ΚΑΠΟΙΑ πραγματα εμπειρικα
αλλα χωρις να καταλαβαινουμε το γιατι. Επεισης το ταλεντο ειναι καποιες ιδιαιτερες και συγκεκριμενες ικανοτητες πνευματικες και σωματικες (που θα τα πουμε μια αλλη φορα) που ολοι μας μπορουμε να βελτιωσουμε ομως.
ΑΠλα επειδη ειναι καπως (οχι πολυ) συνθετα δεν μπορουμε εμπειρικα να δουμε τη "πληρη" εικονα και ολα να κανουν ενα κλικ και πραγματικα να καταλαβουμε τι συμβαινει.
Αν τωρα ακους συζητησεις τυπου "εβαλα 4 psi παραπανω για να μαζεψω το μαγουλιασμα εμπρος και τωρα μπαινω καλυτερα" τοτε κλεινεις τα αυτια σου γιατι και αυτο ειναι ΜΥΘΟΣ ακομη και για τα στριτ ελαστικα.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
_-MaNo$-_
3ο στάδιο
Ηλικία: 48
Ένταξη: 30 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 707
Περιοχή: Aθηνα Χαλανδρι
|
|
Γιά να βλέπω ποστς σαυτήν την ενότητα! Βλάση που έχεις χαθεί???Φώτισε μας και με άλλες ενδιαφέρουσες τεχνικές και πληροφορίες!!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
panos
1o στάδιο
Ηλικία: 42
Ένταξη: 20 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 158
Περιοχή: athens-petroupoli
|
|
θα ηθελα να μοιραστώ εδώ την εμπειρία μου σχετικά με το θέμα.
έτυχε να βρεθώ στα μέγαρα αρκετες φορες με βροχή ενώ σε μία από αυτες η λάσπη εφτανε μέχρι τους καθρέυτες.
βρεγμενα μεγαρα λοιπόν, με μπροστοκίνητο και όχι και τόσο καλοστημένο.
σημειο αναφοράς το megane 1.6 cabrio, οχι το συνηθησμένο αυτοκίνητο πίστα έτσι?
για μένα λοιπόν και στο βρεγμενο πάντα δούλεψε πολύ καλά το "early braking" σε συνδιασμό με "late gear down" (εισαγω και καινουριους ορους το ζώον )
Κ1 λοιπόν και έχουμε κάπου στα 100 στο κοντέρ. τιμόνι και άσε στο γκάζι για αρχή, στο ξεκόλημα της ουράς το οποίο αρχικά είναι πολύ μικρό (5-8 μοίρες) προσθέτουμε το κατέβασμα της δευτέρας συμπλέκωντας γλυκα όμως και αυτό γίνεται κάπου 45-50 μοίρες. με αυτα ειμαστε πλέον στο άπεξ και με το πάτημα στο γκάζι (ε οχι παντοφλιές να αρχίσει να χαζοσπινάρει) εχω αλλη μισή στροφή με τη μούρη βιδωμένη κοντά στα κερμπ και το πίσω μέρος να ευθυγραμμίζει τελικά σχεδόν ακριβώς στο "εβγα" της στροφής όπου και έρχεται αλλαγή σε 3η.
κάπως έτσι βγαίνει όλη η πίστα. δεν ξέρω κατα πόσο έχει αυτό κέρδος σε χρόνους (ούτως η άλλως στα 1'25" που γυρνάω εκει μέσα δεν βάζω και φωτιά.) αλλα έχει απίστευτη επιδραση στις πωλήσεις της crest. μιλάμε για μεγάλο χαμόγελο....
σημιωτέων ότι το χειρόφρανο απαγορεύεται δια ροπάλου μιας και το ολοκληρωτικό ξεκόλημα με 80+κμ με προστοκίνητο και με το πλάι σε νερο δεν αργει....
αυταααα..
|
|
|
|
_________________ 150 ειναι καλα? να τ'αφήσω?
|
|
|
|
|
bril
2ο στάδιο
Ηλικία: 41
Ένταξη: 20 Νοέ 2005
Δημοσιεύσεις: 339
Περιοχή: ΚΥΨΕΛΗ
|
|
Κ1 και 100 στο κοντερ???????
|
|
|
|
|
|
|
|
|
panos
1o στάδιο
Ηλικία: 42
Ένταξη: 20 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 158
Περιοχή: athens-petroupoli
|
|
έχεις ένα μικρό δίκιο. ισως δεν ημουν σαφής. εννοείται πως δεν μπαίνεις με 100 στη στροφή. φτανεις όμως με τόσα..
|
|
|
|
_________________ 150 ειναι καλα? να τ'αφήσω?
|
|
|
|
|
bril
2ο στάδιο
Ηλικία: 41
Ένταξη: 20 Νοέ 2005
Δημοσιεύσεις: 339
Περιοχή: ΚΥΨΕΛΗ
|
|
Α ενταξει γιατι με αγχωσες.
Με παραπανω φτανεις.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
panos
1o στάδιο
Ηλικία: 42
Ένταξη: 20 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 158
Περιοχή: athens-petroupoli
|
|
ξερεις, ειναι που το εν λόγω τετράτροχο ειναι κοντοσάσμανο. αν βγει καλα από την 9και μετα φτάσω με τρίτη θα είμαι κοντά στον κόφτη και η θα πρεπει να πάω σε γρηγορη αλλαγη 4ης ή να αφήσω το γκάζι και να αρχίσει να κόβει αλύπητα. (ειναι και βαρύ, αφήνεις γκάζι=πατας φρένο).
πάντως με το golf που την εχω πατησει και έχω μπεί με 90 στην είσοδο βγήκα με πόνους στα νεφρα από τα κοπανήματα της πίσω ανάρτησης πάνω στα κερμπ... δεν το ξανακάνω... lol
|
|
|
|
_________________ 150 ειναι καλα? να τ'αφήσω?
|
|
|
|
|
opterios
3ο στάδιο
Ηλικία: 44
Ένταξη: 18 Απρ 2006
Δημοσιεύσεις: 606
Περιοχή: Αθήνα
|
|
Εγώ πάλι δεν κατάλαβα τίποτα
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
panos
1o στάδιο
Ηλικία: 42
Ένταξη: 20 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 158
Περιοχή: athens-petroupoli
|
|
μιλάς εσύ που ήσουν κιόλας εκεί εκείνη τη μέρα???
για θυμήσου των φωτων το 06. αν θυμάμαι καλα είχες έρθει μαζί μας (με το grc τότε) ήταν τη μέρα με την τρελή λάσπη...
ps: σε χάζευα πάνω στο Miata (στο video) αλήθεια, το φρένο στις αλλαγές ήταν απαραίτητο? τόση δύναμη είχε???
|
|
|
|
_________________ 150 ειναι καλα? να τ'αφήσω?
|
|
|
|
|
Gozilla
2ο στάδιο
Ηλικία: 46
Ένταξη: 08 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 490
|
|
Πάνο, 1:26 γύριζα και εγώ το MANTA, αλλά δε θυμάμαι πως ακριβώς...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
panos
1o στάδιο
Ηλικία: 42
Ένταξη: 20 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 158
Περιοχή: athens-petroupoli
|
|
αγγελε είναι όπως τα λέγαμε τότε εκείνο το βράδυ στα goodies, με το megane ξεβρακωμενο και με ταυτότητα στο στόμα. (δεν παει και παραπάνω)
α! και με semi...
το golf μπορει να πάει κοντα στο 1'25 μόνο με semi. με δρόμου ειναι πολύ αστείο το θέαμα...
|
|
|
|
_________________ 150 ειναι καλα? να τ'αφήσω?
|
|
|
|
|
opterios
3ο στάδιο
Ηλικία: 44
Ένταξη: 18 Απρ 2006
Δημοσιεύσεις: 606
Περιοχή: Αθήνα
|
|
panos Έγραψε: | μιλάς εσύ που ήσουν κιόλας εκεί εκείνη τη μέρα???
για θυμήσου των φωτων το 06. αν θυμάμαι καλα είχες έρθει μαζί μας (με το grc τότε) ήταν τη μέρα με την τρελή λάσπη...
ps: σε χάζευα πάνω στο Miata (στο video) αλήθεια, το φρένο στις αλλαγές ήταν απαραίτητο? τόση δύναμη είχε??? |
Χεχε, Πάνο, με μπερδεύεις με άλλον. Εγώ τότε δεν είχα miata ακόμα [παρόλο που ξέρω ποια μέρα λες και ήμουν όντως παρών, με ένα Autobianchi μαύρο]
Επιπλέον, εγώ στην πίστα δεν κάνω ποτέ drift. Το ασημί μιάτα στο οποίο αναφέρεσαι ντριφτάρει μέχρι τελικής πτώσεως.
Όσο για το φρένο, νομίζω το έχω γράψει στο thread που έχω βάλει το video και φυσικά δεν είναι λόγω δύναμης. Όση δύναμη και να έχεις ποτέ δεν πατάς φρένο στην ευθεία
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
panos
1o στάδιο
Ηλικία: 42
Ένταξη: 20 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 158
Περιοχή: athens-petroupoli
|
|
θεμη νου δεν σε μπερδεύω.. το θυμάμαι το autobianchi, (οπως και εκείνες τις θεϊκές προσπεράσεις που έκανες στο δρόμο )...
για το Miata αναφέρθηκα στο βιντεάκι όπου αν κατάλαβα καλά εσυ το οδήγησες (μεταξύ άλλων) ..
όπως και να έχει ελπίζω να τα πούμε σύντομα από κοντά και να μου εξηγήσει και για το φρένο.. (αληθεια γραφει κάτι στο thread, δεν είδα... )
ps. κάπου είχα διαβάσει κάποτε για τη συνήθεια των οδηγών να "δοκιμάζουν" το φρενο στην ευθεία απλά και μ΄νο για να μην ξεμείνουν τελευταία στιγμή....
|
|
|
|
_________________ 150 ειναι καλα? να τ'αφήσω?
|
|
|
|
|
bril
2ο στάδιο
Ηλικία: 41
Ένταξη: 20 Νοέ 2005
Δημοσιεύσεις: 339
Περιοχή: ΚΥΨΕΛΗ
|
|
opterios Έγραψε: | panos Έγραψε: | μιλάς εσύ που ήσουν κιόλας εκεί εκείνη τη μέρα???
για θυμήσου των φωτων το 06. αν θυμάμαι καλα είχες έρθει μαζί μας (με το grc τότε) ήταν τη μέρα με την τρελή λάσπη...
ps: σε χάζευα πάνω στο Miata (στο video) αλήθεια, το φρένο στις αλλαγές ήταν απαραίτητο? τόση δύναμη είχε??? |
Χεχε, Πάνο, με μπερδεύεις με άλλον. Εγώ τότε δεν είχα miata ακόμα [παρόλο που ξέρω ποια μέρα λες και ήμουν όντως παρών, με ένα Autobianchi μαύρο]
Επιπλέον, εγώ στην πίστα δεν κάνω ποτέ drift. Το ασημί μιάτα στο οποίο αναφέρεσαι ντριφτάρει μέχρι τελικής πτώσεως.
Όσο για το φρένο, νομίζω το έχω γράψει στο thread που έχω βάλει το video και φυσικά δεν είναι λόγω δύναμης. Όση δύναμη και να έχεις ποτέ δεν πατάς φρένο στην ευθεία |
Στην πιστα δεν κανεις ποτε drift, στο δρομο ???
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|