Συγγραφέας |
Μήνυμα |
dimsabas
1o στάδιο
Ηλικία: 44
Ένταξη: 10 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 108
|
|
Τι ακριβώς εννοείς όταν λες "επιθετικό drift";
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bril
2ο στάδιο
Ηλικία: 41
Ένταξη: 20 Νοέ 2005
Δημοσιεύσεις: 339
Περιοχή: ΚΥΨΕΛΗ
|
|
Με το πλαι και οπου παει.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
opterios
3ο στάδιο
Ηλικία: 44
Ένταξη: 18 Απρ 2006
Δημοσιεύσεις: 606
Περιοχή: Αθήνα
|
|
dimsabas Έγραψε: | Τι ακριβώς εννοείς όταν λες "επιθετικό drift"; |
Εννοώ όχι απλώς να το γλυστρήσουμε λίγο, αλλά να του δώσουμε να καταλάβει. Drift σε Κ3 και Κ8 και τέτοια...
Φυσικά...θα χρειαστούν μερικά χρόνια προπόνησης για να κάνω εγώ τέτοια πράγματα, αλλά η θέληση μετράει
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
dimsabas
1o στάδιο
Ηλικία: 44
Ένταξη: 10 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 108
|
|
Στο στεγνό μπορεί να σου πάρει πολύ χρόνο. Αλλά στο βρεγμένο, κάθε άλλο.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kyan
μαμά
Ηλικία: 54
Ένταξη: 31 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 55
|
|
opterios Έγραψε: | Φυσικά...θα χρειαστούν μερικά χρόνια προπόνησης για να κάνω εγώ τέτοια πράγματα |
Ναι, καλά!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
C
μαμά
Ηλικία: 56
Ένταξη: 10 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 48
Περιοχή: Αγιος Στέφανος
|
|
_________________ Αν θες να είσαι Trendy πάρε Subaru ...
|
|
|
|
|
Jimmy_Caesar
Administrator
Ηλικία: 56
Ένταξη: 30 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 3060
Περιοχή: Πειραιάς
|
|
Κωνσταντίνε, μήπως κατά τύχην έχεις μεγαλύτερη φωτογραφία, για να μη φάμε τα ματάκια μας?
|
|
|
|
_________________ Fun Is Not A Straight Line
|
|
|
|
|
C
μαμά
Ηλικία: 56
Ένταξη: 10 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 48
Περιοχή: Αγιος Στέφανος
|
|
C...
|
|
|
|
_________________ Αν θες να είσαι Trendy πάρε Subaru ...
Έχει επεξεργασθεί από τον/την C στις 20/7/2006, 13:32, 1 φορά
|
|
|
|
|
Jimmy_Caesar
Administrator
Ηλικία: 56
Ένταξη: 30 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 3060
Περιοχή: Πειραιάς
|
|
THX C
Καλά, έκανε όλη την πίστα, χωρίς να βάλει 2α???
Μου φαίνεται περίεργο!
|
|
|
|
_________________ Fun Is Not A Straight Line
|
|
|
|
|
_-MaNo$-_
3ο στάδιο
Ηλικία: 48
Ένταξη: 30 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 707
Περιοχή: Aθηνα Χαλανδρι
|
|
Προφανώς ο άνθρωπος το πήγαινε τάπα, δλδ δεν έπεσε ποτέ κάτω απο κόφτες τρίτης
|
|
|
|
|
|
|
|
|
opterios
3ο στάδιο
Ηλικία: 44
Ένταξη: 18 Απρ 2006
Δημοσιεύσεις: 606
Περιοχή: Αθήνα
|
|
Στην Κ9, οι στροφές έπεφταν ακόμα και μέχρι τις 2500, αλλά από το να βάλει 2α και να χαζοσπινάρει ή να τον κόβει το ESP, μένει με 3η και φεύγει πολύ πιο γρήγορα απ' όσο θα νόμιζε κανείς
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
Βλάσης
1o στάδιο
Ηλικία: 57
Ένταξη: 11 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 109
|
|
To Opel στη Κ1 και στη φουρκετα Κ6 οταν μπαινει με γεματη δευτερα
μπαινουν τα ηλεκτρονικα και κοβουν γκαζια, κρεμανε το κινητηρα και γενικα αστα να πανε. Εχω οδηγησει τετοιο πολλες φορες στα Μεγαρα και ποτε δε μου αρεσε, καλυτερο θα ηταν για ενα ωραιο ταξιδακι Καλαβρυτα.
Αρα πιθανοτατα, ο Μανουελ -που ειναι και οδηγος της εργαστασιακης ΟΠΕΛ και ουσιαστικα διαφημιζε το αμαξι στον ειδικο τυπο-
εμπαινε με πολλαχιλιομετρα και μισογεματες τριτες (στις μεσαιες στροφες ειναι και το power band του Οπελ anyway) για να αποφυγει την επεμβαση των ηλεκτρονικων
και μπορουσε να μπει με πολλα και να αποφυγει το κρεμασμα μιας μαμισιας -και-μακριας τριτης σχεσης σασμαν
λογω με την επαγγελματικη αγωνιστικη οδηγησης που ο ανθρωπος κατεχει.
Πηγε πολυ καλα για ενα αμαξι που δυσκολα πεφτει κατω απο 1.14.00 εντελως μαμα.
Δεν θα προτεινα ομως μισογεματες τριτες στη Κ1 ουτε στη Κ3 (εδω η τριτη ειναι αυτοκτονια ! ) ουτε στη Κ6 ( εκτος και εαν εχεις κανα υπερστημενο ερπετο σα τα ΒΤCC Honda των Ροδιτων)
Εμεις οι υπολοιποι δεν εχουμε καταλληλες σχεσεις στα κιβωτια για επιδιωξουμε τετοια στρατηγικη αλλα δεν υπαρχει και λογος.
Astra μη με μαλλωνετε που λεει και το τραγουδι.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tasos
μαμά
Ηλικία: 41
Ένταξη: 24 Ιούν 2006
Δημοσιεύσεις: 27
|
|
Μιλαμε για ενα κατεξοχην μπροσθοβαρο αυτοκινητο με αρκετη δυναμη μπροστα, κλασσικη συνταγη για να πουλησει την εξοδο. Απο το data log φαινεται να εκμεταλλευεται την3η απο τα 50-55χλμ μεχρι σταθερα τα 132-3χλμ, οποτε θεωρω αδυνατο να βγαινει με μισο γεματη 3η απο Κ1 και Κ9. Στο σεναριο με 2η στην ουτως η αλλος υποστροφικη Κ9, η σχεση θα ηταν πολυφορτωμενη και νομιζω πως θα ηταν αδυνατο να ζητησει ακομα και την ελαχιστη μεταφορα ροπης σε εκεινο το σημειο με 2η. Αντι αυτου επιλεγει στον διαφορετικα νεκρο χρονο να επιταχυνει (βασανιστικα) αργα μεχρι να βρεθουν οι τροχοι στην ευθεια οπου πιθανως ταυτοχρονα θα εχει αγγιξει και την power band.
Νομιζω πως η επιλογη της 3ης εχει να κανει περισσοτερο με τη γραμμη της εξοδου (απο τη στιγμη που πεφτει στο γκαζι για να περιορισει τα μουτρα) παρα με την ελκτικη προσφυση.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
opterios
3ο στάδιο
Ηλικία: 44
Ένταξη: 18 Απρ 2006
Δημοσιεύσεις: 606
Περιοχή: Αθήνα
|
|
Μα ούτως ή άλλως, η γραμμή που επιλέγει βοηθά στο να έχει περισσότερη ελκτική πρόσφυση. Αυτά τα δύο νομίζω είναι συνυφασμένα. Τι εννοείς ότι δεν έχει να κάνει τόσο με την ελκτική πρόσφυση;
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
Tasos
μαμά
Ηλικία: 41
Ένταξη: 24 Ιούν 2006
Δημοσιεύσεις: 27
|
|
Αναλογα με το slip angle αλλαζει αναλογα η προθυμια του ελαστικου να στριψει τη μουρη η να περασει τη ροπη του μοτερ στο δρομο. Αλλαζει δηλαδη το ποσοστο που το ελαστικο μπορει να μοιρασει σε ελκτικη και πλευρικη προσφυση. Η γραμμη καθοριζει το slip angle (η καλυτερα θα επρεπε να το καθοριζει αλλα ισχυει και το αντιστροφο). Επομενως ειναι αλλη η γραμμη οταν πρεπει να πεσεις μετα γρηγορα στο γκαζι και αλλη οταν πρωτα ενδιαφερει η τοποθετηση στην εξοδο. Παραδειγμα αυτου ειναι η τακτικη της Κ6 σε αντιθεση με της Κ9.
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
Βλάσης
1o στάδιο
Ηλικία: 57
Ένταξη: 11 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 109
|
|
που πως ποτε ?
Τασο εσυ εισαι ? (ο καμπριος Εγγλεζος ?)
δε μπορει, με τετοια απαντηση εσυ θασαι
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tasos
μαμά
Ηλικία: 41
Ένταξη: 24 Ιούν 2006
Δημοσιεύσεις: 27
|
|
Βλάσης Έγραψε: | που πως ποτε ?
Τασο εσυ εισαι ? (ο καμπριος Εγγλεζος ?)
δε μπορει, με τετοια απαντηση εσυ θασαι |
Εγω ειμαι αυτος. Αφου σου ειπα, θα δω το site και θα μπω.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
opterios
3ο στάδιο
Ηλικία: 44
Ένταξη: 18 Απρ 2006
Δημοσιεύσεις: 606
Περιοχή: Αθήνα
|
|
Αφού έγιναν οι συστάσεις, ας γυρίσουμε λίγο στη γραμμή του Reuter
Ο Reuter έκλεινε νωρίς στην είσοδο της Κ9, χρησιμοποιούσε το εσωτερικό κερμπ, και έβγαινε αμέσως αριστερά όσο πιο έξω μπορούσε και έμενε εκεί μέχρι και την Κ10. Έκανε περισσότερα μέτρα έτσι, αλλά προφανώς, κέρδιζε σε ελκτική πρόσφυση, αφού "εκτόνωνε" τον εγκάρσιο άξονα όσο πιο νωρίς μπορούσε, σωστά;
Εσύ τι ακριβώς θες να πεις, Τάσο; Αυτό που είπες για το slip angle το κατάλαβα (η εφαρμογή του friction circle είναι στην ουσία, το slip angle είναι ένα -σχεδόν- σταθερό νούμερο για συγκεκριμένο λάστιχο και επιφάνεια οδοστρώματος), αλλά με τη γραμμή του Reuter δεν είμαι σίγουρος ότι κατάλαβα τι θες να πεις
Καλώς ήρθες και από μένα!
Θέμης
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
Tasos
μαμά
Ηλικία: 41
Ένταξη: 24 Ιούν 2006
Δημοσιεύσεις: 27
|
|
Σωστος, γιατι ξεκινησα να δικαιολογησω την 3η αντι της 2ας και επεκταθηκα. Αν και το data log λεει πολλα, κανω εικασιες για κατι που δεν ειδα ποτε. Αναδιατυπωνω αλλα μεταξυ μας. Αν ειχε βγει με 2η η τροχια στην εξοδο θα ηταν ακομα μεγαλυτερη. Στην ουτως η αλλως ταση αδρανειακης υποστροφης της Κ9 θα ειχε προσθεσει υποστροφη ισχυος. Ο ηχος του μοτερ που ανεβαζει εκει δινει την ψευδαισθηση οτι κατι γινεται. Θα ειχε ηδη χαλασει την τοποθετηση της Κ10 και επομενως εχει ηδη χασει χλμ απο την ευθεια του τερματισμου συν τα παραπανω μετρα στην εξοδο της Κ9 συν το χρονο αλλαγης σε 3η. Η τακτικη αυτη της 3ης ειναι car friendly και φαινεται οτι ερχεται απο καποιον που παει για επαναληψιμοτητα γυρων και οχι εναν πιτα. Ειναι πολυ πιθανο να ηθελε και να παρουσιασει ενα ουδετερο στη συμπεριφορα αυτοκινητο.
Ευχαριστω για το καλωσορισμα.
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
opterios
3ο στάδιο
Ηλικία: 44
Ένταξη: 18 Απρ 2006
Δημοσιεύσεις: 606
Περιοχή: Αθήνα
|
|
Tasos Έγραψε: | Ειναι πολυ πιθανο να ηθελε και να παρουσιασει ενα ουδετερο στη συμπεριφορα αυτοκινητο. |
Ε, φυσικά. Μην ξεχνάμε και το marketing μέρος του event. Όταν με ρώτησε πώς μου φάνηκε το αμάξι και του είπα "αρκετά υποστροφικό", άρχισε να τα ρίχνει στην πίστα....
Δε λέω, το αμάξι αυτό, με την κατάλληλη μέριμνα, μπορεί να οδηγηθεί πολύ γρήγορα, αλλά σίγουρα όχι rewarding σε ευχαρίστηση.
Πάντως, ανεξάρτητα από το πόσο προσπαθούσε να παρουσιάσει το αμάξι ως ουδέτερο, έχω την αίσθηση ότι όντως τα συγκεκριμένα του περάσματα με 3η ήταν και τα γρηγορότερα δυνατά. Εξάλλου, φάνηκε και από το χρόνο που έβγαλε.
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
Tasos
μαμά
Ηλικία: 41
Ένταξη: 24 Ιούν 2006
Δημοσιεύσεις: 27
|
|
_________________
|
|
|
|
|
Jimmy_Caesar
Administrator
Ηλικία: 56
Ένταξη: 30 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 3060
Περιοχή: Πειραιάς
|
|
Κι όμως, εγώ θα εξακολουθήσω να έχω την απορία.
Γιατί τελικά 3η κι όχι 2η σχέση?
Ναι, εντάξει, οι απαντήσεις είναι κατατοπιστικότατες, αλλά στην συγκεκριμένη περίπτωση του τουρμπάτου Opel με τα 200 άτια, σίγουρα η 3η ήταν εκτός οφέλιμης περιοχής στα 60-80 χλμ που θα είχε στην Κ9. Οπως είπες Θέμη ήταν στις 2500 στροφές. Μήπως με 2η και ελεγχόμενο γκάζι (/φρένο) θα ήταν πολύ καλύτερα τα πράγματα? Ετσι ίσως και να είχε μειώσει τα μέτρα του.
Ενα άλλο θέμα που θα ήθελα να συζητήσουμε (εκτός αυτού) είναι:
Κλειστά (τέρμα δεξιά) όλη την Κ9-10 μετά το πρακτικό apex ή ανοικτά, κοντά στο αριστερό κέρμπ?
|
|
|
|
_________________ Fun Is Not A Straight Line
|
|
|
|
|
opterios
3ο στάδιο
Ηλικία: 44
Ένταξη: 18 Απρ 2006
Δημοσιεύσεις: 606
Περιοχή: Αθήνα
|
|
Γιατί εκεί που ο οδηγός θα πάλευε με τη 2α να αποφύγει το σπινάρισμα και θα προσπαθούσε να μετριάζει το γκάζι του με πολλά πάτα-άσε, με 3η πατάς πολύ νωρίτερα όλο το γκάζι κάτω και η μεγάλη ροπή του αυτοκινήτου φροντίζει να το επιταχύνει, αλλά δεν είναι τόσο μεγάλη που να κάνει τους τροχούς να σπινάρουν.
Σε πολύ δυνατά αυτοκίνητα, συχνά οι οδηγοί ανεβάζουν μία ταχύτητα πάνω μια ώρα αρχίτερα, ακριβώς για να κάνουν αυτό το πράγμα που περιέγραψα. Είναι κάτι σαν ένα...φυσικό "traction control"...!! Απλώς έχει εφαρμογή μόνο σε δυνατά αυτοκίνητα, αλλιώς προφανώς αν πας με μια σχέση πάνω, το αμάξι θα πνιγεί.
Και κάτι άλλο, το Astra δεν έχει και τόσο μικρή ωφέλιμη περιοχή!! Η τουρμπίνα σου δίνει την αίσθηση ότι ανοίγει αρκετά νωρίς.
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
Jimmy_Caesar
Administrator
Ηλικία: 56
Ένταξη: 30 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 3060
Περιοχή: Πειραιάς
|
|
Αν όντως ανοίγει τόοοοσο χαμηλά, όπως για παράδειγμα ο γνωστός 1.8Τ της VW, όλα καλά και συμφωνώ, αν και εγώ (ο κουλός) δεν το έχω καταφέρει να δουλέψει αυτό το "κόλπο" και μου κρεμάει, αλλά πάλι στις 2-2500 εμένα είναι εκτός περιοχής...
|
|
|
|
_________________ Fun Is Not A Straight Line
|
|
|
|
|
_-MaNo$-_
3ο στάδιο
Ηλικία: 48
Ένταξη: 30 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 707
Περιοχή: Aθηνα Χαλανδρι
|
|
Βρε παπαρούνα Δημήτρη, συγκρίνεις το δικό σου με το Άστρα?!Καμία απολύτως σχέση το πότε ανοίγει το δικό σου με το άστρα!Το δικό σου είναι 1600 του 1995 και το άλλο 2000 του 2006 λογικότατο να την γυρνάει την τουρμπίνα τουλάχιστον 1000 στροφές πιο κάτω απο το δικό σου!!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|