|
|
|
|
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
_-MaNo$-_
3ο στάδιο
Ηλικία: 48
Ένταξη: 30 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 707
Περιοχή: Aθηνα Χαλανδρι
|
|
Μήπως ο όρος κεντρομήχανο σημαίνει επίσης οτι το μοτέρ είναι στο "κέντρο" ως προς το κέντρο βάρους του αυτοκινήτου?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bril
2ο στάδιο
Ηλικία: 41
Ένταξη: 20 Νοέ 2005
Δημοσιεύσεις: 339
Περιοχή: ΚΥΨΕΛΗ
|
|
Δεν νομιζω να γινεται ποτε, το μοτερ να ειναι ακριβως στο κεντρο βαρους του αυτοκινητου. Εκτος αν οδηγαμε και κραταμε το μοτερ αγκαλια.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
_-MaNo$-_
3ο στάδιο
Ηλικία: 48
Ένταξη: 30 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 707
Περιοχή: Aθηνα Χαλανδρι
|
|
Και βέβαια γίνεται, οταν ο χώρος που βρίσκεται το μοτέρ μαζί με το μοτέρ έχει ίδιο βάρος με το υπόλοιπο αμάξι, δλδ όταν το μοτέρ βρίσκεται ακριβώς πίσω απο την πλάτη του οδηγού τότε απο το κάθισμα και πίσω το αμάξι να ζυγίζει όσο απο το κάθισμα και μπροστά.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bril
2ο στάδιο
Ηλικία: 41
Ένταξη: 20 Νοέ 2005
Δημοσιεύσεις: 339
Περιοχή: ΚΥΨΕΛΗ
|
|
Αυτο που λες δεν γινεται.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
_-MaNo$-_
3ο στάδιο
Ηλικία: 48
Ένταξη: 30 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 707
Περιοχή: Aθηνα Χαλανδρι
|
|
Μια χαρά γίνεται!Σκέψου το!Η εταιρεία που φτιάχνει το αμάξι το ρυθμίζει πολύ εύκολα με τα υλικά και το βάρος τους!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Panic_
μαμά
Ηλικία: 44
Ένταξη: 25 Απρ 2006
Δημοσιεύσεις: 61
|
|
Ειναι πιο απλο απο οτι το λετε.
Η αναλογια βαρους στους μπροστα και τους πισω τροχους οταν ειναι πολυ κοντα ...αλλα και παλι αυτο δεν σημενει οτι ειναι κατι κεντρομηχανο η οχι, αλλα παιζει ρολο η τοποθετηση των αξονων της θεσης οδηγισης κλπ.
το ΜR2 οπως και αρκετα μπροστοκηνιτα εχει αρκετα καλη κατανομη απο οσο γνωριζω, οπως και αρκετα αλλα αυτοκηνιτα. Με τον οδηγο ολα τα παραπανω αλλαζουν. Μονο στις φορμουλες ειναι η θεση ετσι τοποθετημενη ωστε να μην αλαζει το κεντρο βαρους.
Οπωσδηποτε το να ειναι το μοτερ πισω βοηθαει στο να αναπτυχθει πιο καλο συστημα πεδισης (ανεση χωρου και βαρους) μιας που δεν εχει το βαρος μπροστα παρολα αυτα μπορει να ειναι και κακο...οπως το wartburg η κατι παλια scoda target που το μπροστινο συστημα σε γκαζια πραγματικα απογειονοταν με αποτελεσμα να πιγενει οπου θελει το αυτοκηνιτο.
|
|
|
|
_________________ Σκληρος αντιπαλος οι ελιες....
5 DOWN
3 STILL GOING
TOO MANY TO KILL
Παντα θα υπαρχει καποιος πιο γρηγορος...αλλα αυτο δεν ειναι λογος να μην προσπαθεις...
|
|
|
|
|
kyan
μαμά
Ηλικία: 54
Ένταξη: 31 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 55
|
|
Panic_ Έγραψε: | οπως το wartburg η κατι παλια scoda target που το μπροστινο συστημα σε γκαζια πραγματικα απογειονοταν με αποτελεσμα να πιγενει οπου θελει το αυτοκηνιτο. |
Ή στις παλιές 911. Μετά από τόσες δεκαετίες εξέλιξης οι γερμανοί κατάφεραν να ελαχιστοποιήσουν το ελάφρωμα του τιμονιού. Βέβαια ακόμα υπάρχει σε μικρό βαθμό αλλά δεν δημιουργεί πρόβλημα όπως παλιά.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη 1, 2
|
Επισκόπηση επόμενης Θ. Ενότητας
Επισκόπηση προηγούμενης Θ. Ενότητας
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ΄αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ. Συζήτησης Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ΄αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ΄αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ. Συζήτησης Εσείς δεν μπορείτε να προσθέσετε Συνημμένα αρχεία σ΄ αυτή τη Δ.Συζήτηση Εσείς δεν μπορείτε να κάνετε μεταφόρτωση αρχείων σ΄ αυτή τη Δ.Συζήτηση
|
|
|
|
|
|
|
|