Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Jimmy_Caesar
Administrator
Ηλικία: 56
Ένταξη: 30 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 3060
Περιοχή: Πειραιάς
|
|
Μπράβο Βλάση!
Είσαι κεφάλαιο!!!
ΓΜΤ !
Λες να είμαι οδηγός με ιδιαιτερότητες???
|
|
|
|
_________________ Fun Is Not A Straight Line
|
|
|
|
|
lef
μαμά
Ηλικία: 45
Ένταξη: 27 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 7
|
|
Κάτι τέτοια διαβάζω και δεν μπορώ να περιμένω την πρώτη Μεγαρο-συνάντηση. Ας μου βρεί κάποιος ένα καλό Τ-50.....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fotis_rs2
μαμά
Ηλικία: 43
Ένταξη: 09 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 32
|
|
Βλάσης Έγραψε: |
Φοβος τουμπας δεν υπαρχει απο τα δυο αυτα κερμπ (εσω Κ8 και Κ3) και μην ανησυχητε τοσο. |
εκτος βεβαια αν ειστε γκαντεμιδες σαν εμενα...
περσι λοιπον ενα ωραιο πρωινο -μετα απο μεγαλη καταναλωση κοκακολας,κρουασαν και σοκολατας- βρισκομουν σε μια κατασταση νιρβανας και ειπα να την δω και εγω λιιιιιγο παγκοσμιος....
μπαινω λοιπον μεσα και στον 3 γυρο αποφασιζω να κανω την υπερβαση!!!
"θα μπω στην κ3 με οσα εχω" φωναζα στον εαυτο μου για να το πιστεψω..
και το κανω....
ελα ομως που τα km ειναι ΠΟΛΛΑ και η αναρτηση στο ταξι πετρα....
σηκωνετε λοιπον στις 2 και μεχρι στιγμης το απολαμβανω!!!
ΕΛΑ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΧΑΛΑΣΕΙ Ο ΑΥΤΟΜΑΤΟΣ ΠΙΛΟΤΟΣ ΚΑΙ ΕΙΧΑΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΓΕΙΩΣΗ!!!!
με το που πεφτει το αυτοκινητο στα 4 σκαει και ξεζανταρει το πισω αριστερο λαστιχο.... φερνω 2 σβουρες και οπως παει να σταματισει το τρενακι του τρομου καπου βρισκει και λογο υπερκρατιματος σηκωνετε στις αλλες 2 ......... ΕΚΕΙ ΠΡΕΠΕΙ Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΜΑΣ ΕΣΠΡΩΞΕ ΚΑΙ ΞΑΝΑ..ΠΡΟΣΓΕΙΩΘΙΚΑΜΕ... ΟΥΦ....!!!!
ε....ενταξει μετα -αφου περασαν 2 λεπτα ακρας σιωπης- καθομασταν με το συνοδηγο(γιαννης τσουκ.) και γελουσαμε για την υπερ-τυχη μας
απο τοτε δεν ξαναμπηκα ποτε τοσο "ταπα" πουθενα στα μεγαρα...
ιστοριες απο την κρυπτη!
|
|
|
|
_________________
AΝ ΕΙΣΑΙ GAY....ΠΑΡΕ SUBARU!!!
|
|
|
|
|
iero
μαμά
Ηλικία: 45
Ένταξη: 26 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 37
Περιοχή: ΜΕΓΑΡΑ
|
|
εχω την τυχη να εχω "βγει" απο ολες τις στροφες στα Μεγαρα . και εντος αλλα και εκτος πιστας . οι μοναδικες ομως που με τρομαξαν ειναι η Κ3(θελω το βιντεο Φωτη), και μια αριστερη στην Πλ. Εθνικης Αντιστασεως μετα το βιντεοκλαμπ του Αντωνη.
ΥΓ δεν κανω πλακα!!!
ΥΓ2 φοβερο και χρησιμο τοπικ με ανθρωπους που φαινεται οτι εχουν γνωσεις και εμπειρια!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tomgeo
μαμά
Ηλικία: 48
Ένταξη: 24 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 27
Περιοχή: Ελευσίνα
|
|
Ανάλογα με το μέγεθος του κόκκινου στίγματος είναι και το πόσο λίγο
ή πολύ ακουμπάω ή πατάω στα κέρμπ....
Προσθεού δεν θέλω να πείσω κάποιον να οδηγήσει με βάση των χάρτη.
Απλώς έγω έτσι γυρνάω στα Μέγαρα.Περιμένω τις υποδείξεις σας!!!
Να αναφέρω ότι όταν με έκανε βόλτα οδηγός αγώνων - γνωστός και
πολύπειρος - με το δικό μου αμάξι,ακολούθησε τις πιο πάνω γραμμές.
Λέγοντας μου ότι τα 4κίνητα έχουν λίγο διαφορετικές γραμμές απο τα
δικίνητα.Επίσης ανάφερε ότι οι γραμμές αλλάζουν και απο οδηγό σε οδηγό.
Ότι υπάρχει ένα 90% με απαράβατους κανόνες για τα Μέγαρα και πάνω
κάτω για κάθε πίστα και άλλο ένα 10% το οποίο το καθορίζει ο χαρακτήρας
του οδηγού και του αυτοκινήτου!!!
|
|
|
|
_________________ Άν δεν έχεις χέρια πάρε EVO.......!!!!
|
|
|
|
|
kyan
μαμά
Ηλικία: 53
Ένταξη: 31 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 55
|
|
Βλάσης Έγραψε: | Αν εχετε μαμα αναρτηση και σλικ (semi or full) λαστιχα μην ΤΡΕΞΕΤΕ ΠΟΤΕ σε καμμια πιστα. Υπαρχει κινδυνος σοβαροτατος ανατροπης (και δεν εννοω ... ανατροπη στη τριαδα μεταλλιων) |
Μισό, μια διευκρίνιση: Όταν λέμε "μαμά" ανάρτηση συμπεριλαμβάνουμε και τις aftermarket αναρτήσεις χαμηλώματος; Να το θέσω αλλιώς, μόνο με ανάρτηση επιπέδου π.χ. Leda "δικαιούμαστε" να το κυνηγήσουμε με ημισλίκ; Για να είμαι ειλικρινής, με τα Koni/Eibach στη Sud και ημισλίκ δεν έχω αισθανθεί ποτέ κίνδυνο ανατροπής, και το έχω κυνηγήσει αρκετά, μέχρι και καφρίλες έχω κάνει.
Και κάτι άλλο, σχετικά απλοϊκό: Αν τα λάστιχα "ακούγονται" λίγο (όχι να στριγγλίζουν σαν παλαβά) αυτό σημαίνει ότι το παρακάνουμε και χάνουμε σε χρόνο ή ότι "δουλεύουν" σωστά και κοντά στο όριό τους;
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Βλάσης
1o στάδιο
Ηλικία: 56
Ένταξη: 11 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 109
|
|
οχι Κυαν πραγματικα εννοω "μαμα"
Δηλαδη οπως βγηκε απο αντιπροσωπεια.
Τωρα βεβαια αν καποιος εβαλετα Eibach ελατηρια μονο για λιγο χαμηλωμα και χωρις αλλαγη στη σκληροτητα , εχμ και αυτο δεν κανει για σλικ και πιστα.
Το ολο σκεπτικο ειναι το αμαξι να αποφυγει το τεστ ταρανδου.
Δηλαδη η μεγαλυτερη προσφυση απο τα σλικ, μεταφερει περισσοτερα κιλα και ποιο γρηγορα απο γωνια σε γωνια αυτοκινητου.
Εαν η αναρτηση δεν μπορει να αποσβεσει γρηγορα αυτες τις μεγαλυτερες (σε κιλα και επιταχυνση) δυναμεις τη πρωτη φορα και μπεις ξανα σε ΝΕΑ διαδικασια ταλαντωσης (ενα σλαλομ δηλαδη) υπαρχει κινδυνος ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΥ ταλαντωσης και τσουπ ... εγινες Αυστραλος.
Εαν νομιζετε οτι
α) το οχημα σας ειναι αρκετα βαρυ (passat, vectra) ας πουμε
b) η αναρτηση ειναι μαμα ή ανεπαισθητα βελτιωμενη
γ) υπαρχει περιπτωση να κανετε καπου στη πιστα ενα κοντο και δυνατο σλαλομ
τοτε βαλτε παλι τα στριτ λαστιχα και ευχαριστηθητε τη πιστα.
Με στριτ λαστιχα ΜΑΘΑΙΝΕΙΣ τα λαθη σου καλυτερα γιατι
δεν σου τα συγχωρει/κρυβει η σλικαδουρα.
Δηλαδη μια τσαρουχια στο γκαζι ή ενα πριονισμα στο τιμονι
που σου κοβει δεκατα, δεν θα δειξει ως απωλεια προσφυσης
και θα νομισεις οτι πηγες μια χαρα για τα αλογα που ειχες.
Tomgeo κατι δε παει καλα στα σημαδια σου και χοροπηδας το αμαξι χωρις λογο apo oti βλεπω στις σημειωσεις σου. Αν βρεθουμε μαζι πιστα ευχαριστως να παμε και ενα γυρο my style.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tomgeo
μαμά
Ηλικία: 48
Ένταξη: 24 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 27
Περιοχή: Ελευσίνα
|
|
Βλάσης Έγραψε: |
Tomgeo κατι δε παει καλα στα σημαδια σου και χοροπηδας το αμαξι χωρις λογο apo oti βλεπω στις σημειωσεις σου. Αν βρεθουμε μαζι πιστα ευχαριστως να παμε και ενα γυρο my style. |
Kαι βέβαια.
Θα το ήθελα πάρα πολύ!!!!
Είμαι κάθε Σάββατο σχεδόν πίστα.
|
|
|
|
_________________ Άν δεν έχεις χέρια πάρε EVO.......!!!!
|
|
|
|
|
kyan
μαμά
Ηλικία: 53
Ένταξη: 31 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 55
|
|
Βλάσης Έγραψε: | οχι Κυαν πραγματικα εννοω "μαμα"
Δηλαδη οπως βγηκε απο αντιπροσωπεια. |
OK.
Βλάσης Έγραψε: | Δηλαδη η μεγαλυτερη προσφυση απο τα σλικ, μεταφερει περισσοτερα κιλα και ποιο γρηγορα απο γωνια σε γωνια αυτοκινητου.
Εαν η αναρτηση δεν μπορει να αποσβεσει γρηγορα αυτες τις μεγαλυτερες (σε κιλα και επιταχυνση) δυναμεις τη πρωτη φορα και μπεις ξανα σε ΝΕΑ διαδικασια ταλαντωσης (ενα σλαλομ δηλαδη) υπαρχει κινδυνος ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΥ ταλαντωσης και τσουπ ... εγινες Αυστραλος. |
Απολύτως κατανοητό.
Βλάσης Έγραψε: | Εαν νομιζετε οτι
α) το οχημα σας ειναι αρκετα βαρυ (passat, vectra) ας πουμε
b) η αναρτηση ειναι μαμα ή ανεπαισθητα βελτιωμενη
γ) υπαρχει περιπτωση να κανετε καπου στη πιστα ενα κοντο και δυνατο σλαλομ |
Φαντάζομαι πως εύκολα μπορεί κάποιος να τα ελέγξει αυτά, κάνοντας διαδοχικά απότομα σλάλομ στην ευθεία της πίστας σαν αυτά που κάνουν οι οδηγοί αγώνων για να ζεστάνουν τα ελαστικά και να δει αν οι ταλαντώσεις του αμαξώματος από μεταφορά βάρους γίνονται επικίνδυνα μεγάλες μετά από 2-3 τιμονιές, n'est pas?
Βλάσης Έγραψε: | Με στριτ λαστιχα ΜΑΘΑΙΝΕΙΣ τα λαθη σου καλυτερα γιατι
δεν σου τα συγχωρει/κρυβει η σλικαδουρα.
Δηλαδη μια τσαρουχια στο γκαζι ή ενα πριονισμα στο τιμονι
που σου κοβει δεκατα, δεν θα δειξει ως απωλεια προσφυσης
και θα νομισεις οτι πηγες μια χαρα για τα αλογα που ειχες. |
Χμμμμ... με βάζεις σε σκέψεις. Έχω μπει με ελαστικά δρόμου με το άλλο μου αυτοκίνητο (Alfa 147) αλλά όχι με τη Sud. Δεν έχω την οικονομική δυνατότητα να αλλάζω ελαστικά κάθε τρεις και λίγο κι έτσι προτίμησα να πάρω μια τετράδα σχετικά φθηνά ημισλίκ (βοήθησε και η διάσταση στην τιμή τους) για να μην τρώω τα πολιτικά λάστιχα. Τώρα όμως που τα πολιτικά ελαστικά πρέπει να αλλαχτούν λόγω γήρανσης (3 χρόνια) και όχι φθοράς μπορεί να τα σκίσω λίγο στην πίστα.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Βλάσης
1o στάδιο
Ηλικία: 56
Ένταξη: 11 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 109
|
|
οκ , tomgeo σου εστειλα πμ .
|
|
|
|
|
|
|
|
|
asyrigos
1o στάδιο
Ηλικία: 49
Ένταξη: 17 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 115
|
|
Κοίτα να δεις ιστορίες που μαθαίνει κανείς όταν ζορίσεις το Ταξιτζή!!! Μπράβο λαμόγιο, ποτέ δεν είχα μάθει ακριβώς πως ξεζάνταρε αυτό το λάστιχο εκείνη τη μέρα
Δεν αφήνουμε τώρα τις παπαρολογίες να πάμε καμιά πίστα? (Κιάμο, Βέρτη και τέτοια αποκλείονται..)
Tomgeo: το σχεδιάγραμμα δείχνει ότι πατάς τα κερμπς πολύ περισσότερο από μένα. Φυσικά δεν είμαι σε θέση να πω αν αυτό είναι καλό ή κακό. Οπως λένε και οι πιο παλιοί μόνο το χρονόμετρο μπορεί να στο δείξει αυτό!
Αλλά από το σχέδιο φαίνονται τα apexes στις στροφές.
Οσο για τις τούμπες, πάντα μπορεί να υπερβάλεις (από λίγο έως ΠΑΡΑ πολύ) και να αρχίσεις τις κωλοτούμπες και εκεί μέσα.
|
|
|
|
_________________ 2002 MR-S L(ift) edition
VVTL-i inside
--------------------
"Men with guts attack the corners!" Keitchi "Dori Dori" Tsuchiya
|
|
|
|
|
Nitroking
μαμά
Ηλικία: 38
Ένταξη: 09 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 20
|
|
InsaneDriver Έγραψε: | Nitroking Έγραψε: |
Θυμασαι??190χλμ μεσα στην πιστα εγω εκεινη τη μερα εκ των οποιων τα 150 full sideways και αλλα τοσα εσυ συνδυασμος γραμμων και πορτων! |
Ευτυχώς που μου έχετε δώσει το CD με τα video μου... |
Η κασετα ηταν του παιδιου με το ασπρο GT και δεν ξερουμε αν τα εχει γραψει η οχι καπου γιατι στο DVD που μας εδωσε ειχε μονο τα toyota μεσα..Θα το ερευνησω και θα σου πω..
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
Castor
μαμά
Ηλικία: 64
Ένταξη: 14 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 2
|
|
Ιδιαίτερα ευχάριστη και επικοδομιτική συζήτηση.
Παρ'ότι δεν είμαι "πισταδόρος" σε γενικές γραμμές όσα γραφτήκαν είναι σωστά.
Να προσθέσω κανα δύο πραγματάκια γενικής χρήσης.
1.Σημάδια. Χρησιμοποιήστε για τα φρένα , για τις γραμμές σας για τα πάντα.
2.Δουλέψτε την πίστα στροφή-στροφή ή by section.
3.Το τιμόνι. Δεν παλεύουμε , η στροφή βγαίνει με μία κίνηση. Κάθε άλλη κίνηση είναι προϊόν λάθους και χάσιμο χρόνου.
4.Σωστή θέση οδήγησης. Στην γρήγορη οδήγηση δεν οδηγούμε όπως στον δρόμο. Βρείτε αυτήν που σας ταιριάζει.
5.Κέρμπς - Χωρίς σωστό στήσιμο ξεχάστε το. Τα δύο δεύτερα που μπορεί να κερδίσετε κοστίζουν πανάκριβα στον φαναρτζή!
6.Μούτρα - Προέρχονται κυρίως από λάθος στήσιμο ή ακόμα και χαμηλής πρόσφυση πίστα , χωρίς να αποκλείεται η λάθος γραμμή. Σώνεται (στα μπροστοκήνητα) με αριστερο πόδι φρένο αλλά θέλει εξεικίωση.
7.Τα Μέγαρα κερδίζονται στις Φυστικιές Κ5 . Σχετικά γρήγορη στροφή όπου ακολουθεί η ευθεία και πρέπει να είσαι όσο το δυνατόν πιό "γεμάτος" για να αναπτύξεις τελική.
8. 5-6 γύροι την φορά. Ξεκούραση του αυτοκινήτου και πάλι.
9. Εξοδος της στροφής. Γλυκά - γλυκά ξακρίζουμε
Αυτά προς το παρόν , καλές "σβούρες"
|
|
|
|
|
|
|
|
|
opterios
3ο στάδιο
Ηλικία: 44
Ένταξη: 18 Απρ 2006
Δημοσιεύσεις: 606
Περιοχή: Αθήνα
|
|
Υπάρχουν φήμες ότι τα Μέγαρα θα φτιαχτούν με νέο layout 5km. Είναι αληθείς; Γνωρίζετε κάτι;
Υ.Γ.
Ελπίζω να ποστάρω στο σωστό thread.
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
bril
2ο στάδιο
Ηλικία: 41
Ένταξη: 20 Νοέ 2005
Δημοσιεύσεις: 339
Περιοχή: ΚΥΨΕΛΗ
|
|
Εγω ξερω οτι θα φτιαχτει πιστα καρτ η οποια θα επικοινωνει και με αυτη των Μεγαρων που ξερουμε.
Τωρα αν ειναι αληθεια...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
maxmara
μαμά
Ηλικία: 65
Ένταξη: 04 Απρ 2006
Δημοσιεύσεις: 24
Περιοχή: (Z)ulu-land
|
|
|
|
|
MichalisCorsa
μαμά
Ηλικία: 41
Ένταξη: 09 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 9
Περιοχή: Αθήνα
|
|
Λοιποοοοοοννννν......
Μετά απο βολτούλα που έκανα στο Μέγαρo την Κυριακή το πρωί εχω να πω το εξεης.... καλές και ορθές οι γραμμές στην πίστα....αλλα και τα "πορτιλα" μέσα στην βροχή έχουν και αυτα την χάρη τους . Επίσης για κάποιο περίεργο λόγο όλη η πίστα ήταν σαν είχε ένα λεπτο φίλμ λαδιού!!!! και γλύστραγε απίστευτα.
Τώρα για την πίστα κάρτ. Ναι όντως κατασκευάζετε και είναι ακριβώς δίπλα στην Κ7. Έχει μία "είσοδο" απο την πίστα προς αυτήν, πρίν την Κ7, και μία "έξοδο" απο αυτήν μετά την 7. Προς το παρών απ'οτι είδα έχει γίνει η χάραξη με χωματουργικά έργα και δείχνει να είναι λιιιιιγο πιο φαρδια απο αυτη των Αφιδνών με ελαφρώς πιο ανοιχτή χάραξη. Είδωμεν....
Πάντως θα γίνει η πίστα μετα οτι πρέπει για GTCC
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Βλάσης
1o στάδιο
Ηλικία: 56
Ένταξη: 11 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 109
|
|
Τα Μεγαρα ιδρωνουν τις παλαμες και των ποιο ψυχραιμων οδηγων οταν βρεχει αλλα ειναι τετοια η πιστα που αν οδηγησεις σωστα σε ανταμοιβει με απιστευτους χρονους.
Δηλαδη οσο και εαν φαινεται επικινδυνη οι χρονοι ΔΕΝ επηρεαζονται τοσο πολυ ακομη και με καταρακτωδη βροχη.
Για αυτο και εχω τρεχω στα εβεντς με σλικ ανεξαρτητα απο το καιρο.
Ακουγεται παραξενο αλλα ετσι ειναι.
Εαν θελετε πραγματικα να μαθετε τη πιστα και καποιος σας εχει κανει το βασικο track orientation (γιατι ακουω τρελλες λαλακιες στα πιτς) τοτε μην χανετε τις βροχινες ημερες.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
opterios
3ο στάδιο
Ηλικία: 44
Ένταξη: 18 Απρ 2006
Δημοσιεύσεις: 606
Περιοχή: Αθήνα
|
|
Αρχίζεις να με ψήνεις για βρεγμένα Μέγαρα, Βλάση. Η αλήθεια είναι ότι φοβάμαι πάντως...(κοτ...κοτ...κοτ...).
Πάντως, μετά από μια καλή βρόχα, υποθέτω πως η πίστα πρέπει να είναι μισό sec ταχύτερη από grip...!!
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
Jimmy_Caesar
Administrator
Ηλικία: 56
Ένταξη: 30 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 3060
Περιοχή: Πειραιάς
|
|
Πάντως εγώ με ψιλόβροχο σε F2F με ημισλίκ (σκληρά βέβαια) έκανα από 1,27 από 1,14 χωρίς να μπορώ να πατήσω πουθενά, ούτε σε στρίψιμο, ούτε σε επιτάχυνση!!!
|
|
|
|
_________________ Fun Is Not A Straight Line
|
|
|
|
|
MichalisCorsa
μαμά
Ηλικία: 41
Ένταξη: 09 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 9
Περιοχή: Αθήνα
|
|
Βλάση έχω ξαναοδηγήση σε βρεγμένα μέγαρα αλλά το προχθεσινό ήταν πολύ χάλια. Η πίστα είχε λάδια....εαν ακούμπαγες τα δαχτυλά σου στο νερό που είχαν όλα τα αυτοκίνητα γύρο από τους θόλους και στα μαρσπιέ το καταλάβαινες κατευθείαν. Εμένα προσωπικά δεν με πείραξε, το διασκέδασα μάλιστα και έμαθα (ύστερα απο ~50 γύρους που έκανα ) να έχω κοντρολ του πίσω άξονα με αριστερό φρένο .
Πιστεύω οτι οι χρόνοι σε ένα αυτοκίνητο σαν το δικό μου επηρεάζονται πολύ. Ο εσωτερικός χάνει προσφυση στην έξοδο πολύ εύκολα (ακομα και στο στεγνό) και είναι αδύνατον να επιταχύνω σωστα στην έξοδο με τέτοιες συνθήκες. Σε στεγνα μεγαρα έχω καταφέρει να γυρίσω 1.18,9 και προχθές δεν ήταν δυνατον να πέσω κάτω απο 1,35 ενώ το αυτοκίνητο απο φρένα και αναρτηση και "ζαντολάστιχα"(θυμίσου topic στο GTC που είχα ανοιξει για το offset) είναι σε καλύτερη κατάσταση απο όταν έκανα το 18,9.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Βλάσης
1o στάδιο
Ηλικία: 56
Ένταξη: 11 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 109
|
|
MichalisCorsa Έγραψε: | Η πίστα είχε λάδια....εαν ακούμπαγες τα δαχτυλά σου στο νερό που είχαν όλα τα αυτοκίνητα γύρο από τους θόλους και στα μαρσπιέ το καταλάβαινες κατευθείαν. . |
ναι , εαν δεν εχει ξεπλυθει με καποια βροχη απο τα λαδια υπαρχει προβλημα.
Γενικα τωρα, επειδη η πιστα δεν εχει μεγαλες παρατεταμενες καμπες που ειναι επικινδυνες για απωλεια προσφυσης απο υποσςτροφη (η και υπερστροφη σε δυνατα μοτερ)
μενουν οι ευθειες, τα Σ ακια και οι πολυ κλειστες στροφες που παμε σιγα any way.
Δηλαδη μιλαμε απλα για αλλαγη των σημειων φρενου στις πολυ γρηγορες ευθειες, καταργηση του trail braking (mono στην ευθεια φρενο) και κατα τα αλλα οι χρονοι μας δεν θα πρεπει να αλλαζουν πολυ.
Εαν ο βρεγμενος γυρος ειναι πανω απο 5 δευτερολεπτα απο το στεγνο σημαινει οτι εχουμε περι θωρια βελτιωσης στην οδηγηση μας.
Η μαμισια αναρτηση και τα δρομισια ελαστικα δεν ειναι τοσο εναντιον μας στη βρεγμενη πιστα γιατι γλυκαινουν τις βιαιες αντιδρασεις μας σε γκαζι και τιμονι.
Αυτα παντα σε επιπεδο αναψυχης. Σε αγωνιστικο επιπεδο αλλαζουμε ρυθμισεις σε αντιστρεπτικες, ελατηρια, καμπερ και πιεσεις εκτος απο βροχινα ελαστικα. Πχ το αυξημενο καμπερ διωχνει πολυ καλυτερα το πολυ νερο, και η υψηλοτερη πιεση κανει ποιο προβλεψιμο το ελαστικο μας στην απωλεια προσφυσης,κλπ
Για χρονους προσωπικα δεν αναφερομαι γενικα γιατι δεν νομιζω οτι βοηθαει στη συζητηση αλλα κρατηστε παντα τη διαφορα μεταξυ στεγνου και βρεγμενου (με καλα ξεπλυμενη παντα πιστα βεβαια)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bril
2ο στάδιο
Ηλικία: 41
Ένταξη: 20 Νοέ 2005
Δημοσιεύσεις: 339
Περιοχή: ΚΥΨΕΛΗ
|
|
Εχω οδηγησει και εγω σε βρεγμενα Μεγαρα και μπορω να πω οτι ηταν λιγο τρομοκρατια αν πηγαινες για χρονο. Ειδικα στην Κ8, εγω προσωπικα μετραγα σβουρες. Τωρα αν ηταν καλα ξεπλυμενη η πιστα δεν ξερω, αλλα τα δρομισια λαστιχα που φοραγα ηταν φυτιλια.
Για παντηλικια και χαβαλε παντως, ειναι καλη φαση.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dimsabas
1o στάδιο
Ηλικία: 44
Ένταξη: 10 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 108
|
|
Έχω οδηγήσει 3 φορές σε βρεγμένα Μέγαρα και είχα ορκιστεί τότε ότι δε θα ξαναπατήσω το πόδι μου αν δεν ήταν μούσκεμα η πίστα. Η απόλυτη απόλαυση, εκεί μέσα το Miata συμπεριφέρεται λες και έχει 350+ άλογα στο στεγνό (και όπως καταλαβαίνετε, δεν πάω για χρόνους...)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
opterios
3ο στάδιο
Ηλικία: 44
Ένταξη: 18 Απρ 2006
Δημοσιεύσεις: 606
Περιοχή: Αθήνα
|
|
Εγώ θέλω να τα επισκεπτώ βρεγμένα κάποια στιγμή για λίγο εκμάθηση αρκετά επιθετικού drift. Θεωρώ ότι θα φοβάμαι πολύ να δοκιμάσω να πάω για χρόνο.
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
|