Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Braker
1o στάδιο
Ηλικία: 46
Ένταξη: 09 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 109
Περιοχή: Αθήνα
|
|
Όταν πλένω το αυτοκίνητο ή όταν βρέχει και σκουριάζουν οι δίσκοι. To τακάκι δεν περνάει από όλη την επιφάνια του δίσκου για να καθαρίσει την σκουριά. Λέτε να δημιουργηθεί πρόβλημα μακροπρόθεσμα στους δίσκους από την σκουριά ;
Δείτε και εικόνα: http://www.braker1.com/tiburon/brakes.jpg
|
|
|
|
_________________ Speed Yellow Killer Bee
|
|
|
|
|
fotis_rs2
μαμά
Ηλικία: 43
Ένταξη: 09 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 32
|
|
φιλε μου δεν θελω να σε στεναχωρισω αλλα στην φωτο τουλαχιστον δεν φαινετε σκουρια..... φαινετε πυρωμενος δισκος και χαραγμα απο το τακακι..... η υφη του δισκου πωσ ειναι?
|
|
|
|
_________________
AΝ ΕΙΣΑΙ GAY....ΠΑΡΕ SUBARU!!!
|
|
|
|
|
antonio
μαμά
Ηλικία: 47
Ένταξη: 08 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 15
Περιοχή: Πειραιάς
|
|
Δεν υπάρχει κανένας λόγος ανησυχίας.
Το μόνο που πρέπει να κάνεις είναι να επιλέξεις μια πιο μαλακή γόμα για τα τακάκια, γιατί οι γραμμές που φαίνονται είναι άκρως φυσιολογικές, απλά προδίδουν χρήση σκληρών τακακίων.
PS Σε κάθε αλλαγή που θα κάνεις στα τακάκια να ξύνεις, απαλά πάντα, τα πρόσωπα των δίσκων με ένα μαλακό γιαλόχαρτο, καθώς και να τρως τα πλαινα από τα νέα τακάκια για να πατάνε μέσα στην πατούρα που θα έχει κάνει ο δίσκος απο φυσιολογική φθορά, και να μην κάνουν "δόντι" περιμετρικα!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Braker
1o στάδιο
Ηλικία: 46
Ένταξη: 09 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 109
Περιοχή: Αθήνα
|
|
_________________ Speed Yellow Killer Bee
|
|
|
|
|
Jimmy_Caesar
Administrator
Ηλικία: 56
Ένταξη: 30 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 3060
Περιοχή: Πειραιάς
|
|
Οπως τα ξέρω εγώ τα πράγματα, και τα έχω δοκιμάσει, τα σκληρά τακάκια ΣΦΥΡΙΖΟΥΝ.
Ομως γιατί να τα θέλεις τα σκληρά τακάκια? Εχεις 4πίστονες που φρενάρουν πολύ σταθερά, άρα για εφαρμογή δρόμου πραγματικά δεν σου χρειάζονται τα σκληρά, εκτός κι αν πηγαίνεις με 200 και φρενάρεις διαδοχικά 200-100 με τα τσαρούχια. Από την άλλη, άν πάρεις και τα μαλακά, θα έχεις τα μαλακά για το δρόμο και τα σκληρά για την πίστα (στρωμένα κιόλας).
Για τους δίσκους δεν ανησυχώ. Προτιμώ να φρενάρει το αυτοκίνητο και να χαλάνε οι δίσκοι (1 προς 2 με τα τακάκια) παρά να έχω ολοκαίνουργιους δίσκους μετά από 10 αλλαγές τακάκια (με την προϋπόθεση ότι είναι καλοί δίσκοι και αντίστοιχοι με τα υπόλοιπα φρένα). Αυτό δείχνει ότι ΔΕΝ γίνεται καλή τριβή.
|
|
|
|
_________________ Fun Is Not A Straight Line
|
|
|
|
|
Braker
1o στάδιο
Ηλικία: 46
Ένταξη: 09 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 109
Περιοχή: Αθήνα
|
|
Jimmy_Caesar Έγραψε: | Οπως τα ξέρω εγώ τα πράγματα, και τα έχω δοκιμάσει, τα σκληρά τακάκια ΣΦΥΡΙΖΟΥΝ.
Ομως γιατί να τα θέλεις τα σκληρά τακάκια? |
Που να το ήξερα ο κακομοίρης Δημητράκη ότι θα μου βάζανε τακάκια για πίστα. Μαζί με τις δαγκάνες τους είπα να μου βάλουνε και τακάκια και μου βάλανε…
Και στο τηλέφωνο τι μου είπαν.. ;;; ότι αυτά βάζουν από default με τις συγκεκριμένες δαγκάνες.
|
|
|
|
_________________ Speed Yellow Killer Bee
|
|
|
|
|
patriot3132
μαμά
Ηλικία: 40
Ένταξη: 12 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 9
|
|
kai go exw ferodo racing kai mou sfirizoun opws les esi otan frenarw apala...mallon einai exoun xaraktoi oi diskoi mou. skeftoami na valw tripitous brembo. exei valei ena filaraki me ta isia takakia kai den kanoun thorivo
|
|
|
|
|
|
|
|
|
gcoupe
μαμά
Ηλικία: 50
Ένταξη: 10 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 19
Περιοχή: ΑΓΡΙΝΙΟ
|
|
Αυτούς τους τρυπητούς πρόσεξέ τους λίγο μιας και είχα ακούσει κάποτε ότι είναι μούφα τρυπητοί εδώ στη χώρα μας....Ψαξτο λίγο...
|
|
|
|
_________________ " Ότι δεν σε σκοτώνει σε κάνει πιο δυνατό"
|
|
|
|
|
Braker
1o στάδιο
Ηλικία: 46
Ένταξη: 09 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 109
Περιοχή: Αθήνα
|
|
Τρυπητούς Brembo είχα και εγώ παλιά και ήταν μια χαρά. Αν πάρεις πάρε τους κατευθείαν από την Ελτρέκα.
|
|
|
|
_________________ Speed Yellow Killer Bee
|
|
|
|
|
MythosGR
μαμά
Ηλικία: 39
Ένταξη: 10 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 25
|
|
Απο προσωπικη εμπειρια αυτο που ειδα εγω ειναι οτι τα τακακια χρειαζονται αρκετο καιρο για να στρωθουν.Στα δικα μου 4πιστονα μετα απο 3000-4000km μια Σερρες και μια Μεγαρα εξαφανιστηκε πλεον το σφηριγμα σε χαμηλες ταχυτητες...
Βεβαια εγω χρησημοποιω το αμαξι πολυ χαλαρα σε καθημερινες μετακινησεις οποτε δεν μου κανει εντυπωση που εκαναν π.χ. 3000κμ να στρωθουν αλλα μετα απο 2 φορες πιστα τα τακακια σιγουρα...'πατησαν'.
Και εγω στην αρχη ειχα ανησυχισει αλλα τελικα ολα καλα...
Υ.Γ:Δεν εχω ουτε τρυπητους,ουτε χαρακτους δισκους...(και για να ειμαι ειλικρινης στις περισσοτερες περιπτωσεις τους θεωρω απλα περιτους...).Σε καμια περιπτωση η λυση αν τακακια σφυριζουν δεν ειναι να βαλεις π.χ. τρυπητους δισκους!
|
|
|
|
_________________ www.trackday-special.gr
ΤOYOTA Starlet GT Turbo - Super1600 Eater!
|
|
|
|
|
Braker
1o στάδιο
Ηλικία: 46
Ένταξη: 09 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 109
Περιοχή: Αθήνα
|
|
MythosGR Έγραψε: | Απο προσωπικη εμπειρια αυτο που ειδα εγω ειναι οτι τα τακακια χρειαζονται αρκετο καιρο για να στρωθουν.Στα δικα μου 4πιστονα μετα απο 3000-4000km μια Σερρες και μια Μεγαρα εξαφανιστηκε πλεον το σφηριγμα σε χαμηλες ταχυτητες...
Βεβαια εγω χρησημοποιω το αμαξι πολυ χαλαρα σε καθημερινες μετακινησεις οποτε δεν μου κανει εντυπωση που εκαναν π.χ. 3000κμ να στρωθουν αλλα μετα απο 2 φορες πιστα τα τακακια σιγουρα...'πατησαν'.
Και εγω στην αρχη ειχα ανησυχισει αλλα τελικα ολα καλα... |
Σε ευχαριστώ πολύ... ευελπιστώ να συμβεί στο ίδιο και στα δικά μου. Δώσε τα χαιρετίσματα μου στον Μιχάλη (mixalis1saxo).
|
|
|
|
_________________ Speed Yellow Killer Bee
|
|
|
|
|
C
μαμά
Ηλικία: 56
Ένταξη: 10 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 48
Περιοχή: Αγιος Στέφανος
|
|
Προσωπικά για τα Μέγαρα προκειμένου να μπορώ να κάνω 10 - 12 γύρους στη σειρά κατέληξα στα εξής
1) αλλαγή υγρών φρένων κάθε φορά πριν από πίστα (φοράω μόνιμα ΑP 5.5) - αν τα βράσω πάω και για φρέσκα μετά.
2) τακάκι pagid μαύρο μπροστα΄και μπλε πίσω (τρομερό αλλά σφυράει και τρώει τους δίσκους)
Τώρα μετά από 52000 χλμ άλλαξα τους κυριολεκτικά διαλυμένους μαμά δίσκους με Endless racing, τα pagid με κάτι CCR Endless και υγρά φρένων RF 650 Εndless ... Ο θόρυβος λιγότερος, δείχνουν να έχουν τσαγανό (δεν έχω ξετρελλαθεί) αλλά δεν μπορώ να πω 100% αν δε πάω πίστα ...
Παρασκευή μεσημέρι τα Μέγαρα είναι ανοικτά και θα έχω νέα ...
C ...
|
|
|
|
_________________ Αν θες να είσαι Trendy πάρε Subaru ...
|
|
|
|
|
MythosGR
μαμά
Ηλικία: 39
Ένταξη: 10 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 25
|
|
Για τα endless λενε οτι ειναι απλα καταπληκτικα!Βεβαια φοβαμαι να ρωτησω ποσο τα πληρωσες...
Αν μιλαμε για το EVO παντως και τα DS3000 της Ferodo μια χαρα θα εκαναν την δουλεια τους(στην πιστα)αλλα και εκτος απο οτι τουλαχιστον εχω δει/διαβασει στο εξωτερικο.Βεβαια μπορει τα Endless να ειναι πιο ολοκληρωμενα σαν πακετο...
Ακομα ενα πολυ καλο και φτηνο υγρο φρενων ειναι το Motul RBF600 με κοστος μολις 8 Ευρο τα 500ml.(Και φυσικα το κορυφαιο Castrol SRF που ομως κοστιζει αρκετα...)
Ενας παρα πολυ χρησιμος πινακας με τα 'καλυτερα' υγρα φρενων για την χρηση που τα θελουμε...
ARRANGED BY DRY BOILING POINT:
DRY:401F -- WET:284F --- DOT3 MINIMUM (GLYCOL BASE)
DRY:446F -- WET:311F --- DOT4 MINIMUM (GLYCOL BASE)
DRY:500F -- WET:356F --- DOT5 MINIMUM (SILICONE BASE)
DRY:500F -- WET:356F --- DOT5.1 MINIMUM (GLYCOL BASE)
DRY:527F -- WET:302F --- AP RACING 551 ($12.95/0.5L OR 16.9 OZ)
DRY:527F -- WET:347F --- VALVOLINE SYNPOWER DOT3 & DOT4
DRY:536F -- WET:392F --- ATE SUPERBLUE/TYP200 ($9.95/1L)
DRY:550F -- WET:284F --- FORD HEAVY DUTY DOT 3 ($4/12 OZ)
DRY:570F -- WET:284F --- WILWOOD 570 ($5.65/12 OZ)
DRY:570F -- WET:284F --- PERFORMANCE Friction Z rated ($6.27/16 OZ)
DRY:590F -- WET:410F --- AP RACING 600 ($16.95/0.5L OR 16.9 OZ)
DRY:590F -- WET:518F --- CASTROL SRF ($69.00/1L 0R 33.8 OZ)
DRY:593F -- WET:420F --- MOTUL RBF600 ($12.95/0.5L OR 16.9 OZ)
DRY:601F -- WET:399F --- BREMBO LCF 600 PLUS ($26.75/0.5L OR 16.9 OZ)
DRY:608F -- WET:390F --- AP RACING 660 ($-/0.5L OR 16.9 OZ)
DRY:610F -- WET:421F --- NEO SYNTHETICS SUPER DOT 610 ($11.95/12 OZ)
DRY:610F -- WET:421F --- PROSPEED GS610 ($39.95/16 OZ)
DRY:626F -- WET:417F --- WILWOOD EXP 600 ($16.95/0.5L 16.9 OZ)
ARRANGED BY WET BOILING POINT:
DRY:401F -- WET:284F --- DOT3 MINIMUM
DRY:570F -- WET:284F --- WILWOOD 570
DRY:570F -- WET:284F --- PERFORMANCE Friction Z rated
DRY:550F -- WET:284F --- FORD HEAVY DUTY DOT 3
DRY:527F -- WET:302F --- AP RACING 551
DRY:446F -- WET:311F --- DOT4 MINIMUM
DRY:527F -- WET:347F --- VALVOLINE SYNPOWER DOT3 & DOT4
DRY:500F -- WET:356F --- DOT5.1 MINIMUM (GLYCOL BASE)
DRY:500F -- WET:356F --- DOT5 MINIMUM (SILICONE BASE)
DRY:608F -- WET:390F --- AP RACING 660 ($-/0.5L OR 16.9 OZ)
DRY:536F -- WET:392F --- ATE SUPERBLUE/TYP200
DRY:601F -- WET:399F --- BREMBO LCF 600 PLUS
DRY:590F -- WET:410F --- AP RACING 600
DRY:626F -- WET:417F --- WILWOOD EXP 600
DRY:593F -- WET:420F --- MOTUL RBF600
DRY:610F -- WET:421F --- NEO SYNTHETICS SUPER DOT 610
DRY:610F -- WET:421F --- PROSPEED GS610
DRY:590F -- WET:518F --- CASTROL SRF
Some fluids on the manufacturer's web site did not specify wet boiling point, so I used the relevant DOT 3 value.
|
|
|
|
_________________ www.trackday-special.gr
ΤOYOTA Starlet GT Turbo - Super1600 Eater!
|
|
|
|
|
Braker
1o στάδιο
Ηλικία: 46
Ένταξη: 09 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 109
Περιοχή: Αθήνα
|
|
Wilwood EXP 600+. Ναι μεν ακριβά αλλά το αξίζουν.
|
|
|
|
_________________ Speed Yellow Killer Bee
|
|
|
|
|
Jimmy_Caesar
Administrator
Ηλικία: 56
Ένταξη: 30 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 3060
Περιοχή: Πειραιάς
|
|
Να αρχίσω να γράφω κι εγώ για φρένα τώρα ή κλαίτε εύκολα???
|
|
|
|
_________________ Fun Is Not A Straight Line
|
|
|
|
|
Braker
1o στάδιο
Ηλικία: 46
Ένταξη: 09 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 109
Περιοχή: Αθήνα
|
|
Και δεν γράφεις… το topic για φρένα είναι…
|
|
|
|
_________________ Speed Yellow Killer Bee
|
|
|
|
|
C
μαμά
Ηλικία: 56
Ένταξη: 10 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 48
Περιοχή: Αγιος Στέφανος
|
|
Tα SRF τα είχα χρησιμοποιήσει παλαιότερα και δεν είχα πρόβλημα. Ομως δεν τα έχω δοκιμάσει με pagid - με τα Ferodo δεν τα πήγα καθόλου καλά (τα έβγαλα καμένα και σε κομμάτια) ...
Έιμαι περίεργος να δω τι φρένα έχεις Jim στο Elan (μέχρι το 1999 που το είχα δεν έβρισκα τίποτα εκτός από replacement δίσκους Tarox που ήταν για πέταμα)
C.
|
|
|
|
_________________ Αν θες να είσαι Trendy πάρε Subaru ...
|
|
|
|
|
Jimmy_Caesar
Administrator
Ηλικία: 56
Ένταξη: 30 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 3060
Περιοχή: Πειραιάς
|
|
Ο Mr ΔενΕχωΦρένα, όπως με είχε αποκαλέσει ο Χρηστάρας (Passat1.8t) έχει μια δακρύβρεχτη ιστορία να σας πει.
Λοιπόοοοοοοοον...:
Αρχισα με τα μαμά, που είναι επιεικώς απαράδεκτα (από Vauxhall Nova - Opel Corsa A). Αυτές οι δαγκάνες -μονοπίστονες- κολλούσαν (σκούριαζαν αμέσως τα κυλινδράκια κύλησης). Αλλαγές δαγκανών δεν έκαναν τίποτα, λόγω ελαττώματος στην ίδια την δαγκάνα. Φυσικά το φρενάρισμα ήταν ανύπαρκτο, εκτός αν πηγαίνεις με 100 και φρενάρεις κάθε 10 λεπτά το νωρίτερο.
Αλλαγές σε σωληνάκια (Goodridge), δίσκους (EBC - (Siros Sport ΓΚΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ) χαρακτούς/τρυπητούς) και τακάκια EBC Greenstuff έκαναν διαφορά, αλλά μόνο για το δρόμο, γιατί στην πίστα μετά από λίγο χάναμε το φρένο (και το φως μας).
Αλλαγή δαγκάνας σε Opel Astra GSi, επίσης μονοπίστονη έφερε μια ισορροπία, με καλό φρένο στο δρόμο, αλλά πάλι στην πίστα δεν γινόταν κάτι ιδιαίτερο, με όποιο τακάκι και αν τοποθετήθηκε. Αρκετές δοκιμές με διάφορες μάρκες και σκληρότητες (συνήθως σκληρά) δεν είχαν κανένα αποτέλεσμα.
Στο τέλος της ημέρας στην πίστα πάλι είμαστε για κλάμματα.
Ολα τα παραπάνω έγιναν στην αρχή με απλά DOT 4 υγρά και μετά Motul RBF 600 (σύσταση ΚΑΙ Βλάση) που δυστυχώς δεν κατάφερε παρ'ό,τι έχει κορυφαία χαρακτηριστικά, να κάνει κάτι άλλο εκτός του να βράζει λίγο αργότερα.
Αλλάχθηκε και η τρόμπα βενζίνης 2 φορές μήπως υπήρχε κάποια βελτίωση αλλά πάλι τζίφος.
Εκεί πήρα τη μεγάλη απόφαση να πληρώσω ακόμα παραπάνω (ήδη είχα δώσει αρκετές εκατοντάδες για τακάκια κλπ) και να αγοράσω 4πίστονες. Οι έτοιμες λύσεις ήταν 2: AP Racing με €2,500 περίπου ή Hi Spec Motorsport με €1,000. Η διαφορά ήταν τεράστια και επειδή η Hi Spec υποσχόταν όσα και η ΑΡ με λίγα χρήματα προτίμησα τη Hi Spec.
Κακώς!
Δίνοντας τελικά παραπάνω από €2,000 (ναι, δύο χιλιάδες ευρώ) για το αρχικό σύστημα, τα διάφορα κατασκευαστικά λάθη που διορθώθηκαν και τις δοκιμές, που φυσικά πλήρωνα, σε τακάκια, υγρά κλπ, που πρότειναν οι (επιεικώς απαράδεκτοι) κύριοι Αγγλοι της Hi Spec, τελικά κατάφερα απλά να έχω πολύ καλό (χμμμ) φρένο στο δρόμο.
Αραγε γιατί δεν έβαλα AP από την αρχή?
Ο λόγος διπλός.
α/ δεν ήθελα να διαθέσω €2,500 εκείνη την εποχή και με μονομιάς.
β/ στην πίστα χρησιμοποιώ 15άρες ζάντες και όχι 16άρες του δρόμου, οπότε ήταν δύσκολο να χωρέσουν. Φήμες. Η ΑΡ τελικά δήλωσε ότι χωρούν.
Συμπέρασμα:
Εχω χάσει πολλά χρήματα.
Εχω χάσει πολλές δεκάδες ή εκατοντάδες ώρες για τα φρένα μου.
Εχω χάσει δεκάδες φορές την υπομονή μου και αμέτρητες την ησυχία μου.
Εχω χάσει την εμπιστοσύνη στα φρένα του τουτού μου.
Δεν έχω τα φρένα που πρέπει να έχει το αυτοκίνητο...
ΥΓ
Το ακριβό είναι και φθηνό
|
|
|
|
_________________ Fun Is Not A Straight Line
|
|
|
|
|
_-MaNo$-_
3ο στάδιο
Ηλικία: 48
Ένταξη: 30 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 707
Περιοχή: Aθηνα Χαλανδρι
|
|
Πάλι έκθεση έγραψες????? :Ρ:Ρ:Ρ:Ρ:Ρ είπαμε το "proctus" φοράει "shit-spec"
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MythosGR
μαμά
Ηλικία: 39
Ένταξη: 10 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 25
|
|
Με αφορμη το ποστ του Δημητρη να αναφερω κατι...
Σκεφτομουνα να βαλω 4πιστονες δαγκανες της Wilwood μιας και ειναι αρκετα πιο φτηνες απο τον 'ανταγωνισμο' αλλα εχοντας δει τα προβληματα του Δημητρη με τις HiSpec(σιγουρα μια κλαση κατω απο τις Wilwood αλλα...)και ακουγοντας καποια επιφοβα σχολια τελικα κατεληξα σε απλες 4πιστονες Brembo(ιδιες με αυτες που βαζει η Brembo στα Gran Turismo κιτ της).
Αυτες σε συνδιασμο με τον μεγαλυτερο δισκο stock Τoyota 285χ25 που μπορουσα να βρω(γιατι οι δισκοι ΕΙΝΑΙ αναλωσιμα)και τα 'μαμα' τακακια που ερχοντουσαν οι Brembo(τα οποια πλεον ειναι Galfer-ΑΡ)μου κοστισαν περιπου 1000 Ευρο!
Νομιζω δεν ειναι πολυ,δεν ειναι και λιγο.Οι δαγκανες ειναι ιδιαιτερα διαδεδομενες και οποιο προβλημα τυχει λυνεται ευκολα,απειρες επιλογες για τακακια και μονο πλην οτι δεν εχω διαιρουμενο δισκο αλλα για τα χρηματα αυτα νομιζω οτι δεν ειναι προβλημα!
Τρομερο φρενο και απιστευτη αντοχη!(Βεβαια ειναι πολυ ελαφρυ το αμαξι αλλα...)
Σιγουρα AP Racing,Alcon και Endless προσφερουν κορυφαιες λυσεις με ολοκληρωμενα κιτ που αν το χρημα δεν ειναι θεμα αξιζει να αγορασεις!
Οπως ειπε και ο Δημητρης το ακριβο ειναι...και φτηνο!
(Απλα υπαρχει δυνατοτητα να φτιαξεις ενα πιο προσγειωμενο οικονομικα setup χωρις να υποβαθμισεις πολυ την ποιοτητα!)
Υ.Γ:Οσον αφορα τα υγρα φρενων το πιο σημαντικο ειναι να αλλαζονται συχνα!!!Και το καλυτερο υγρο φρενων αν εχεις αν βρασει 2-3 φορες αρχιζει και χανει τις ιδιοτητες του σε βαθμο που μπορει να ειναι χειροτερο απο ενα ΄κοινο' DOT 4.
Ακομα και για χρηση δρομου καλο ειναι τα υγρα φρενων να αλλαζονται ετησια...
Για τα υπολοιπα ο πινακας ειναι κατατοπιστικοτατος...Βλεπεις χαρακτηριστικα και τιμες και αποφασιζεις!
|
|
|
|
_________________ www.trackday-special.gr
ΤOYOTA Starlet GT Turbo - Super1600 Eater!
|
|
|
|
|
Braker
1o στάδιο
Ηλικία: 46
Ένταξη: 09 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 109
Περιοχή: Αθήνα
|
|
Πάντως σχετικά με τις Wilwood επειδή και εγώ φοράω τις Forged Superlite είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος από το φρενάρισμα που παρέχουν σε συνδυασμό με τους Brembo 310 x 28 δίσκους. Όσο για το συνολικό κόστος της μετατροπής μόνο 750 euro.
|
|
|
|
_________________ Speed Yellow Killer Bee
|
|
|
|
|
Jimmy_Caesar
Administrator
Ηλικία: 56
Ένταξη: 30 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 3060
Περιοχή: Πειραιάς
|
|
Κωστή, 2 ερωτήσεις.
1. Πού βρίσκεις αυτά τα εξεζητημένα υγρά που περιγράφεις πχ Neosynthesis, Wilwood (και με αυτό το κόστος, όχι x2)
2. Πού μπορεί να βρεθεί το υλικό που τοποθετείται μεταξύ τακακιού και πιστονιού για να μην κουνιέται και κοπανάει το τακάκι;
|
|
|
|
_________________ Fun Is Not A Straight Line
|
|
|
|
|
MythosGR
μαμά
Ηλικία: 39
Ένταξη: 10 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 25
|
|
1.Για την ακριβεια δεν χρειαζεται να βρω καποιο απο αυτα τα υγρα(αν και τα Wilwood ισως ειναι πιο ευκολο να τα βρεις)γιατι το Μotul RBF600 εχει πολυ μικρες διαφορες αποδοσης απο τα κορυφαια ειναι και σε dry και σε wet boiling point απο τα πρωτα και μπορεις να το βρεις πανευκολα.8 Euro απο τον Βλεσιδη στην Κατεχακη(μεγαλο μαγαζι με λαδια κ.λ.π.)
2.Το ειδικο αυτο 'γρασο' οσο ειχα τα 'μαμα' φρενα ειδα οτι το τοποθετουσαν οι τεχνικοι της ΤΟΥΟΤΑ απο μονοι τους με καθε αλλαγη τακακιων.Στα τετραπιστονα δεν ειδα τι ακριβως εκανε αλλα φανταζομαι οτι θα ειχε και αυτος που τα εβαλε καποιο αντιστοιχο 'γρασο'.
Προσοχη,υπαρχουν συγκεκριμενα γρασσα/'παστες' για αυτη την χρηση δεν κανει φανταζομαι οποιοδηποτε γρασσο με βαση την σιλικονη.
Οσο για το που θα το βρεις Δημητρη φανταζομαι ή απο καποια αντιπροσωπια(ολες εχουν κατι αντιστοιχο για τα μοντελα τους)ή απο καποιον μεγαλο Φρενα!
|
|
|
|
_________________ www.trackday-special.gr
ΤOYOTA Starlet GT Turbo - Super1600 Eater!
|
|
|
|
|
Jimmy_Caesar
Administrator
Ηλικία: 56
Ένταξη: 30 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 3060
Περιοχή: Πειραιάς
|
|
To Motul δεν το έχω βρει πουθενά παρά στην OTOMOTO, στο Ρέντη.
Οσο για το άλλο εννοώ κάποια ειδική ταινία ιδιαίτερα υψηλής αντοχής, όπως δίνει η MINTEX για τα τακάκια της (για γράσσο δεν ξέρω να πω τη μαύρη αλήθεια).
|
|
|
|
_________________ Fun Is Not A Straight Line
|
|
|
|
|
MythosGR
μαμά
Ηλικία: 39
Ένταξη: 10 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 25
|
|
Για λιπαντικα κ.λ.π. αυτος ειναι πολυ καλος!Εχει σχεδον τα παντα και σε πολυ καλες τιμες!
Για το αλλο γενικα ξερω οτι αυτο το γρασσο(πηκτο σαν παστα ειναι πιο πολυ)το βαζουν ακριβως για αυτο το λογο για να παταει(και καλα)πιο ομιομορφα το τακακι και να μειωνει το θορυβο!
Αν υπαρχει και κατι αλλο δεν ξερω...
|
|
|
|
_________________ www.trackday-special.gr
ΤOYOTA Starlet GT Turbo - Super1600 Eater!
|
|
|
|
|
|