Συγγραφέας |
Μήνυμα |
gk002
μαμά
Ηλικία: 42
Ένταξη: 25 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 11
|
|
Για την πίστα βάσει εμπειρίας ποιο ελαστικό προτείνετε...??
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
Gozilla
2ο στάδιο
Ηλικία: 46
Ένταξη: 08 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 490
|
|
Το πολύ λιωμένο για πίσω και το σεμισλικ για μπροστά
Οι περισσότεροι πιστάδες τριγυρνάνε με Totyo R888, υπάρχουν όμως και άλλα αξιόλογα ελαστικά... Μάζεψε γνώμες, υπάρχει αρκετή γνώση εδω πέρα...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vlachos
1o στάδιο
Ηλικία: 50
Ένταξη: 18 Δεκ 2007
Δημοσιεύσεις: 110
Περιοχή: petroupoli
|
|
gk002 Έγραψε: | Για την πίστα βάσει εμπειρίας ποιο ελαστικό προτείνετε...?? |
όλα τα ελαστικά έχουν γόμες, σκληρές μέτριες και μαλάκες.
από το 2002 που τρέχω έχω δει πως όσο πιο πολύ γλιστράει ο δρόμος τόσο πιο μαλακό ελαστικό θέλουμε, και όσο πιο πολύ κρατάει τόσο πιο σκληρό.
τώρα το θέμα μάρκας είναι και θέμα τσέπης.
Πολύ καλή λύση είναι τα TOYO.
αν θες να κάνεις μόνο 5 γύρους και να βγαίνεις έξω βάλε μεσαία μπροστά και μαλακά πίσω.
αν η τσέπη σου δεν είναι μεγάλη βάλε σκληρά μπροστά και μεσαία πίσω.
στην πρώτη περίπτωση θα κάνεις καλύτερους χρόνους αλλά θα λιώνουν γρήγορα τα ελαστικά.
Σου προτείνω την δεύτερη αλλά θα πρέπει να μάθεις να τα ζεσταίνεις καλά πρώτα.
|
|
|
|
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=1-GgXIt-cRM&feature=related
|
|
|
|
|
acgt3
Τούμπανο
Ηλικία: 47
Ένταξη: 27 Φεβ 2007
Δημοσιεύσεις: 1300
Περιοχή: ΚΕΡΚΥΡΑ
|
|
στο θεμα των διαστασεων θα διαφωνισω λιγο με τον Νικο για το πια ειναι η σωστη αναλογια
το νουμερο στο προφιλ ειναι το τις εκατο του πελματος, οταν ανεβαζουμε ιντσες στην ζαντα το προφιλ πρεπει να μικρυνει, το ποσο θα μικρυνει εξαρταται απο το μεγεθος του πελματος
στο 185/55/14 το προφιλ ειναι 10,175
στο 195/50/15 το προφιλ ειναι 9,75 +3 ποντους 12,175
στο 195/45/15 το προφιλ ειναι 8,775 +3 ποντους 11,775
αρα σε διαλεγουμε το πιο κοντινο συνδιασμο
|
|
|
|
_________________ YUGO GROUP N
IBIZA SXi 110HP
PUNTO GT2 200HP
PUNTO GT3 170HP
YUGO 45
PUNTO GT2 300HP
|
|
|
|
|
gk002
μαμά
Ηλικία: 42
Ένταξη: 25 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 11
|
|
vlachos Έγραψε: | gk002 Έγραψε: | Για την πίστα βάσει εμπειρίας ποιο ελαστικό προτείνετε...?? |
όλα τα ελαστικά έχουν γόμες, σκληρές μέτριες και μαλάκες.
από το 2002 που τρέχω έχω δει πως όσο πιο πολύ γλιστράει ο δρόμος τόσο πιο μαλακό ελαστικό θέλουμε, και όσο πιο πολύ κρατάει τόσο πιο σκληρό.
τώρα το θέμα μάρκας είναι και θέμα τσέπης.
Πολύ καλή λύση είναι τα TOYO.
αν θες να κάνεις μόνο 5 γύρους και να βγαίνεις έξω βάλε μεσαία μπροστά και μαλακά πίσω.
αν η τσέπη σου δεν είναι μεγάλη βάλε σκληρά μπροστά και μεσαία πίσω.
στην πρώτη περίπτωση θα κάνεις καλύτερους χρόνους αλλά θα λιώνουν γρήγορα τα ελαστικά.
Σου προτείνω την δεύτερη αλλά θα πρέπει να μάθεις να τα ζεσταίνεις καλά πρώτα. |
Απο άποψη κρατήματος η διαφορά στη σκληρότητα μπροστά με πίσω...?
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
MAXRISTOS
3ο στάδιο
Ηλικία: 46
Ένταξη: 23 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 524
Περιοχή: Ν.Σμύρνη
|
|
Σε Toyo r888 & 195χ50χ15 μπορειτε να μου πειτε ποσο αέρα ειναι το πιο σωστο να βαλλω,πάντα υπο κανονκες συνθήκες οδήγησης???
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
vlachos
1o στάδιο
Ηλικία: 50
Ένταξη: 18 Δεκ 2007
Δημοσιεύσεις: 110
Περιοχή: petroupoli
|
|
|
|
|
acgt3
Τούμπανο
Ηλικία: 47
Ένταξη: 27 Φεβ 2007
Δημοσιεύσεις: 1300
Περιοχή: ΚΕΡΚΥΡΑ
|
|
τωρα που εχουμε λιγο κρυο καλυτερα 34 απο το Πασχα και μετα 32, καλυτερα δεν ειναι Νικο?
|
|
|
|
_________________ YUGO GROUP N
IBIZA SXi 110HP
PUNTO GT2 200HP
PUNTO GT3 170HP
YUGO 45
PUNTO GT2 300HP
|
|
|
|
|
a_spyros
μαμά
Ηλικία: 38
Ένταξη: 03 Μάϊ 2008
Δημοσιεύσεις: 88
Περιοχή: Βύρωνας
|
|
Στο ζήτημα της φθοράς τι κάνουν τα ADVAN σε σχέση με τα 888;
Επίσης κοίταζα τα καινούρια Bridgestone RE760 Sport. Στα specs του λέει semi-slick shoulder design. Απ' ό,τι φαίνεται πρέπει να είναι το πιο κοντινό σε ημισλικ πολιτικό ελαστικό.
Βέβαια έχει W speed rating οπότε σε ελαφριά/αδύναμα αμάξια μπορεί να είναι αισχρό.
Έχει κανείς εμπειρία μ' αυτά;
|
|
|
|
|
|
|
|
|
opterios
3ο στάδιο
Ηλικία: 44
Ένταξη: 18 Απρ 2006
Δημοσιεύσεις: 606
Περιοχή: Αθήνα
|
|
Τα Α048 είναι πιο ανθεκτικά στην πίστα, αλλά λίγοτερο ανθεκτικά μακροπρόθεσμα σε καθημερινή χρήση δρόμου.
Γενικώς, είναι καλύτερο λάστιχο από τα R888 σε αρκετούς τομείς [πρόσφυση και αντοχή], είναι όμως πιο ακριβά και έχουν λιγότερα heating cycles διαθέσιμα πριν αρχίσουν να χάνουν απόδοση.
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
acgt3
Τούμπανο
Ηλικία: 47
Ένταξη: 27 Φεβ 2007
Δημοσιεύσεις: 1300
Περιοχή: ΚΕΡΚΥΡΑ
|
|
για μπροστοβαρα μπροστοκουντα καλο ειναι ο συνδιασμος Α048 εμπρος R888 πισω ετσι τα δουλευει ο j.k και θα τον μιμηθω μιας και φοραμε και την ιδια αναρτηση.
|
|
|
|
_________________ YUGO GROUP N
IBIZA SXi 110HP
PUNTO GT2 200HP
PUNTO GT3 170HP
YUGO 45
PUNTO GT2 300HP
|
|
|
|
|
a_spyros
μαμά
Ηλικία: 38
Ένταξη: 03 Μάϊ 2008
Δημοσιεύσεις: 88
Περιοχή: Βύρωνας
|
|
Την είχαμε συζητήσει αυτή την περίπτωση με τον jk στο τελευταίο open day. Απλά για τους λόγους που αναφέρονται σε άλλα ποστ παραπάνω, τελικά θα προτιμήσω μάλλον πολιτικά ελαστικά. Οπότε ψάχνω για μια λύση, η οποία να μπορεί να αποδόσει και λίγο καλύτερα στην πίστα ().
Γι' αυτό ανέφερα και τα RE760 παραπάνω. Επίσης κοιτάω και τα S-drive, Τ1R, Pilot Sport, Pzero. Για τα T1R έχω ακούσει αντικρουόμενες απόψεις και το κυριότερο ότι αργούν περισσότερο να ζεσταθούν από άλλα ελαστικά με ίδιο δείκτη ταχύτητας. Για τα άλλα έχετε καμιά γνώμη;
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jimmy_Caesar
Administrator
Ηλικία: 56
Ένταξη: 30 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 3060
Περιοχή: Πειραιάς
|
|
Σπύρο, θα ήθελες να θυμίσεις γιατί προτιμάς τελικά πολιτικά ελαστικά?
|
|
|
|
_________________ Fun Is Not A Straight Line
|
|
|
|
|
a_spyros
μαμά
Ηλικία: 38
Ένταξη: 03 Μάϊ 2008
Δημοσιεύσεις: 88
Περιοχή: Βύρωνας
|
|
Γιατί νομίζω ότι η εμπειρία μου με τις πίστες είναι εξαιρετικά μικρή, δηλ. η οδήγησή μου έχει ακόμα μεγάλα περιθώρια βελτίωσης. Θέλω να φτάσω σε ένα επίπεδο ώστε να μπορώ να βγάλω και το τελευταίο δευτερόλεπτο απ' τα πολιτικά πριν κάνω το βήμα για ημισλικ.
Άλλωστε απ' ό,τι έχω διαβάσει και εδώ και αλλού τα ημισλίκ λόγω μεγάλων περιθωρίων πρόσφυσης κρύβουν αρκετά οδηγιά λάθη που είναι πιο εμφανή με τα πολιτικά.
Καμιά πρόταση τώρα;
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jimmy_Caesar
Administrator
Ηλικία: 56
Ένταξη: 30 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 3060
Περιοχή: Πειραιάς
|
|
Nαι.
Πήγαινε σε έναν γνωστό λαστιχά και πάρε ένα 2ο σετ ζάντες με "καμμένα" λάστιχα, όποια κι αν είναι αυτά, αρκεί να είναι ασφαλή. Ετσι θα μάθεις καλύτερα τα δικά σου περιθώρια.
|
|
|
|
_________________ Fun Is Not A Straight Line
|
|
|
|
|
spiffm
μαμά
Ηλικία: 45
Ένταξη: 28 Σεπ 2008
Δημοσιεύσεις: 29
|
|
Εγώ τώρα δοκίμασα τα Kumho MX KU15. Πολύ καλά και μέσα στην πίστα και εκτός. Μετά το πρώτο στρόσιμο κρατάνε αρκετά καλά.
Ξέρει κανείς που μπορω να βρω τα Kumho V710? Σκέφτομαι να πάρω άλλο ένα σετ ζάντες και να τα βάλω αυτά πάνω όταν πηγαίνω στην τοπική πίστα. Είναι και DOT-legal
|
|
|
|
|
|
|
|
|
a_spyros
μαμά
Ηλικία: 38
Ένταξη: 03 Μάϊ 2008
Δημοσιεύσεις: 88
Περιοχή: Βύρωνας
|
|
Jimmy_Caesar Έγραψε: | Nαι.
Πήγαινε σε έναν γνωστό λαστιχά και πάρε ένα 2ο σετ ζάντες με "καμμένα" λάστιχα, όποια κι αν είναι αυτά, αρκεί να είναι ασφαλή. Ετσι θα μάθεις καλύτερα τα δικά σου περιθώρια. |
Αυτό το έχω στα υπόψιν αλλά για το μέλλον. Τώρα επειδή το budget είναι περιορισμένο, καθώς περιμένω και δισκόφρενα-τακάκια, και τα λάστιχα που φοράω είναι ήδη σε κακό χάλι θα πρέπει να βρω ένα σετ για καθημερινή χρήση. Επίσης το 2ο σετ ζάντες δε με συμφέρει να το πάρω τώρα γιατί από του χρόνου θα κάνω προπόνηση στις πίστες της Ευρώπης (καλώς ερχόντων των πραγμάτων).
Οπότε προς το παρόν θα περιοριστώ σε 1 σετ λάστιχα, πολιτικά, τα οποία αναγκαστικά θα φορεθούν και σε μερικά track days ακόμα.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jimmy_Caesar
Administrator
Ηλικία: 56
Ένταξη: 30 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 3060
Περιοχή: Πειραιάς
|
|
Κάνε την έρευνά σου μήπως έτσι πληρώσεις περισσότερα χρήματα
|
|
|
|
_________________ Fun Is Not A Straight Line
|
|
|
|
|
nivel
μαμά
Ηλικία: 35
Ένταξη: 15 Οκτ 2009
Δημοσιεύσεις: 29
|
|
Καλημέρα!! Θα ήθελα να ρωτήσω πόσα χιλιόμετρα στρώσιμο χρειάζονται τα καινούρια ελαστικά πριν μπουν σε πίστα για μέγιστη απόδοση και διάρκεια ζωής ??? Άλλαξα τα μπροστινά λάστιχα του αυτοκινήτου μου (focus rs mk2, είχαν κάνει μόλις 10.000χλμ και έφτασαν στα λινά) πριν 4 μέρες και θέλω να το βάλω στα Μέγαρα αύριο που έχει Open Track Day η πίστα. Έχω κάνει περίπου 230 χλμ. και μαζί με την απόσταση μέχρι την πίστα θα έχουν γύρω στα 300 χλμ. όταν μπω στη πίστα. Διάβαζα σε διάφορα site ότι χρειάζονται τουλάχιστον 800 χλμ. στρώσιμο πριν τα πιέσεις! Αυτός που μου τα άλλαξε μου είπε ότι αρκούν 200 χλμ. για να στρώσουν. Τελικα τι ισχύει??? Τα ελαστικά είναι Continental ContiSportContact3 235/35 ZR19 95Y.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
opterios
3ο στάδιο
Ηλικία: 44
Ένταξη: 18 Απρ 2006
Δημοσιεύσεις: 606
Περιοχή: Αθήνα
|
|
_________________
|
|
|
|
|
nivel
μαμά
Ηλικία: 35
Ένταξη: 15 Οκτ 2009
Δημοσιεύσεις: 29
|
|
opterios Έγραψε: | Ο κατασκευαστής τι λέει; |
Η Continental λέει 200-300 χλμ. οπότε με βάση αυτό δεν έχω πρόβλημα!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
splitapsou
Τούμπανο
Ηλικία: 45
Ένταξη: 07 Δεκ 2005
Δημοσιεύσεις: 1138
|
|
_________________
Ges Takounao Cala Costa .... kai exo ipomoni...
|
|
|
|
|
acgt3
Τούμπανο
Ηλικία: 47
Ένταξη: 27 Φεβ 2007
Δημοσιεύσεις: 1300
Περιοχή: ΚΕΡΚΥΡΑ
|
|
δεν χρεαιζεσαι παραπανω απο 200 το θεμα ειναι να μην αλλαξεις καμπερ πριν το αγωνα και στωμμενα να ειναι εαν αλλαξεις πολυ το καμπερ ειναι σαν να μην τα εστρωσες.
|
|
|
|
_________________ YUGO GROUP N
IBIZA SXi 110HP
PUNTO GT2 200HP
PUNTO GT3 170HP
YUGO 45
PUNTO GT2 300HP
|
|
|
|
|
axpower
1o στάδιο
Ηλικία: 45
Ένταξη: 27 Μάρ 2009
Δημοσιεύσεις: 127
Περιοχή: Πειραιάς
|
|
Παλι επιστημη το κανατε. Μονο οπτεριος ειπε λιγα και καλα.Λοιπον για το δρομο sdrive μακραν, ειναι και αξιοπρεπες στην πιστα.Ημισλικ ΑΟ48YOKOHAMA medium.Αρκετα ακριβοτερα αλλα και αρκετα καλυτερα απο τα 888.ΤΑ toyo εχουν μια γομα ανα διασταση.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nossystems
μαμά
Ηλικία: 39
Ένταξη: 21 Φεβ 2009
Δημοσιεύσεις: 22
|
|
Το καθε αμαξι συμπεριφερεται εντελως διαφορετικα με το καθε λαστιχο οποτε μονο με πειραματισμο βρισκεις ποιο ειναι το ιδανικο για το αμαξι σου και για τα χερια σου.
Οσο για τα R888 βγαινουν με 2 γομες σε καθε διασταση, soft και medium και για μενα ειναι τα ιδανικα λαστιχα για δρομο και πιστα (στα ελληνικα δεδομενα)
|
|
|
|
_________________
When the japanese were drifting, the europeans were watching the stars...
|
|
|
|
|
|