Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Gozilla
2ο στάδιο
Ηλικία: 46
Ένταξη: 08 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 490
|
|
Με αφορμή την απαγόρευση από τις πίστες των ελεύθερων εξατμίσεων και σε συνέχιση από άλλο topic, δράττομαι της ευκαιρίας για σχολιασμό.
Προσωπικά νομίζω πως η απαγόρευση ήταν θ;eεμα χρόνου, με δεδομένες τις υπερβολές που γίνονται από διάφορους αγωνιζόμενους και συμμετέχοντες σε event. Έχουμε γίνει μάρτυρες ενός παραλογισμού, όσον αφορά την ελευθερία των εξατμίσεων... Πολλοί κάτοχοι άυτοκινήτων track day και drift, έχουν καταργήσει πλήρως τις εξατμίσεις αντικαθιστώντας τις με μια σωλήνα, αδιαφορώντας για την απόδοση και το θόρυβο που καταντάει ενοχλητικός, έχοντας να παρουσιάσουν μόνο ένα ποζεράδικο θέαμα που εύκολα κουράζει. Δίπλα σε όλους αυτούς είμαστε και εμείς, ως θεατές, ως οργανωτές, ως συναγωνιζόμενοι ή απλά ως συμμετέχοντες σε event. Είναι εύκολα κατανοητό πως κάθε μέτρο εναντίον των τουφεκοεξατμίσεων πλήττει και τους υπόλοιπους που απλά έχουν ένα αυξημένο επίπεδο θορύβου στο αυτοκίνητό τους. Όπως διαμορφώνεται η κατάσταση είναι δύσκολο να γίνει κάτι και να αρθεί η απαγόρευση. Θα μπορούσαμε όμως να προστατεύσουμε τα event, όχι βάζοντας μπαμπούλες με dbmeters, αλλά με το να θέσουμε μόνοι μας κάποιους άγραφους κανόνες για τις εξατμίσεις. Πιθανότατα να πρέπει να θεσπιστούν και κάποιες τεχνικές προδιαγραφές, όχι τόσο ως όρια αλλά ως συστάσεις σχετικά με το setup της εξάτμισης.
Κακά τα ψέματα, ο εξοστρακισμός από τις πίστες των θορυβώδων αυτοκινήτων θα οδηγήσει αναπόφευκτα πολύ κόσμο ξανά στους δρόμους, όπου οι πραγματικοί μπαμπούλες με τα dbmeter καραδοκούν, έτοιμοι να γεμίσουν για άλλη μια φορά τα ταμεία με κερατιάτικα χρήματα... Οφείλουμε να προστατεύσουμε, κατα τη γνώμη μου, το hobby μας. Για το λόγο αυτό πραγματικά ξεκινάει το topic αυτό, ως βήμα για να πούμε την άποψή μας και να προτείνουμε λύσεις για το πρόβλημα που δημιουργείται. Επίσης, κάποιος με τεχνικό υπόβαθρο, ας εξηγήσει πόσο πραγματικά κακό κάνουν οι τουφεκοεξατμίσεις και στα μοτέρ, όταν δεν έχουν τις προϋποθέσεις για να τις υποστηρίξουν, όπως και τις απώλειες σε απόδοση που συνήθως συνεπάγονται...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
johanndelta
Επισκέπτης
|
|
Και μην ξεχνατε: Αντιο φιλανθρωπικη, γιατι τα db ειναι πολλα.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hil
3ο στάδιο
Ηλικία: 42
Ένταξη: 14 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 872
Περιοχή: Π. Φάληρο/BEERLAND
|
|
Ακόμα και για αυτό τον σκοπό Γιάννη;;
Θα συμφωνήσω σε αυτό που είπε ο φίλος Άγγελος...
σίγουρα θα ξαναβγούν στους δρόμους.... και είναι κρίμα..
τόση προσπάθεια....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
skinboy
1o στάδιο
Ηλικία: 46
Ένταξη: 07 Ιαν 2009
Δημοσιεύσεις: 141
|
|
einai μια κινηση η οποια ομως παλι για αλλη μια φορα στην ελλαδα ξεκιναει λαθος...κ θα την καταστρεψει το λαθος της (καλος η κακος)....
τι θα πει , απαγορευονται ελευθερες εξατμισης ??
πως το οριζεις, πως το οριοθετεις ?
τι αποσκοπεις τελικος?
Λυπαμαι που βλεπω τετοιες ανακοινωσεις, χυμα τελειος, απο επαγγελματιες!
Οριστε το σωστα.
εξατμισης μετρημενες στα Χ db / Ψ στροφες (κ για να ειστε κ απολυτα αψογοι, κατηγοριωποιηστε κ κυβικα απο εως τοσο, απο εως τοσο κ παει λεγοντας..)
απο την αλλη αυτο ? το κανετε κ στους πρωταθληματικους αγωνες ?
αν ναι μπραβο, αν οχι , μηπως ο αποτερος σκοπος της κινησης ειναι ενας κ μονο...
οι γειτονια κανει παραπονα κ μας πιεζουνε απο την πιστα κ κανανε μια ανακοινωση ??
Δεν ανοικω στην παραπανω κατηγορια, δεν με αγγιζει το προβλημα, αλλα δεν μου αρεσει να μου απαγορευουνε στην πιστα τετοια θεματα με "γενικο" τροπο...
1) φτιαχτε λιγο, συμαζεψτε επικυνδινα σημεια κ σε καμια πιστα...
2) φτιαχνουμε κατι να μην ειμαστε στους δρομους , παρανομοι κ ολα τα σχετικα, γιατι να εχουμε κ πιεση στις πιστες ? (η ας πουμε πιστες)
εγω απλα λυπαμαι (κ ξανα λεω με τον τροπο οχι με το μετρο)
|
|
|
|
_________________ Punto HGT SC Evo
|
|
|
|
|
johanndelta
Επισκέπτης
|
|
Δυστυχως ειμαστε πολυ μονοι skinboy. Ανθρωποι με λογικη σκεψη οπως η δικη σου ειναι κατω απο το 20% του πληθυσμου στην Μπουρδελλαδα (χωρις παρενθεση).
Τελος οι ελευθερες εξατμισεις!!! ( Δεν ειναι πολυ περιεκτικο; )
Απο τη μια λοιπον εχουμε την τσουβαλοποιηση. Λες και τα συγχρονα supercars βγαζουν αρπισμους για πιανο απο την εξατμιση. Hμουν σε ενα ΚΤΕΛ προσφατα και μας περναει μια Gallardo γκαζωμενη. Μιλαμε πεταχτηκαν σχεδον ολοι οι επιβατες του λεωφορειου εκπληκτοι.
Με αυτη τους την τακτικη εκεινοι θα χασουν. Αυτοι οι γειτονες δεν μας ειπαν βεβαια αν καθε μερα γινεται κατι τετοιο στο Καρτοδρομο. Δεν μας ειπαν αν τους ενοχλει το "μελισσι" των καρτ, το οποιο κανει εναν πιο συνεχη και διαπεραστικο ηχο. Δεν μας ειπαν ποια ειναι η σχεση τους με τις ωρες κοινης ησυχιας. Δεν μας ειπαν τι θα εκαναν αν τα σπιτια τους ηταν κοντα σε ενα αεροδρομιο. Θα το εδιωχναν;
Και αντε το καρτοδρομο παει στο διαβολο, μπορει να εχει καποια σπιτια στο πισω κομματι του. Τα Μεγαρα; Ενοχλειται η πολη απο την πιστα και οχι απο την εθνικη οδο, την αερολεσχη και τα Apache/Chinook;
Ακομα και σε οργανωμενους χωρους, το αυτοκινητο κυνηγιεται και εκει οι νομοι εφαρμοζονται επιλεκτικα. Αυτη ειναι η Ελλαδα κυριοι, μας αρεσει δεν μας αρεσει.
ΥΓ: Θυμηθειτε το Αιγινιο. Ειχαμε πιστα απο τα τελη του '89. 2 ανθρωποι την εφτιαξαν ( εις εκ των οποιων ο "αναποφασιστος αγοραστης", Χαρης Θεοφραστου ) και αφου την εφτιαξαν και εγινε ο πρωτος αγωνας οικολογοι πετυχαν το κλεισιμο της γιατι γειτνιαζε με υδροβιοτοπο. Βεβαια αν δει κανεις αεροφωτογραφια βλεπει καθαρα οτι η πιστα ειναι μακρια απο το κυριως κομματι. Ωραια, εκλεισε η πιστα γιατι "ετσι επρεπε". Ποια ειναι η συνεχεια; Βελτιωθηκαν τα πραγματα; ΟΧΙ. Σκουπιδια (και αλλα ανεβαστικα φυτα) και οταν καποιοι πηγαιναν στη ζουλα να οδηγησουν στην απολυτη ερημια τους πηγαινε η αστυνομια αυτοφωρο και οι οικολογοι εβαλαν στις εισοδους της πιστας μπαζα και ψοφιες αγελαδες για να τους κανουν να μην μπαινουν. Τωρα καποιοι δειλα δειλα παραδεχονται το ποσο μεγαλο λαθος ειχαν κανει τοτε, αλλα ειναι αργα. Και παλι, αυτη ειναι η μπουρδελλαδα, διχως παρενθεση. Μια χωρα επιλεκτικων ευαισθησιων, οπου συγκαμμενες μειονοτητες περνουν με το ετσι θελω τα δικα τους και ο αθλητισμος αρχιζει και τελειωνει γυρω απο τοπια που τα κλωτσαμε ή τα σκαμε κατω.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jimmy_Caesar
Administrator
Ηλικία: 56
Ένταξη: 30 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 3060
Περιοχή: Πειραιάς
|
|
Αν όμως σε κάθε αγώνα στα Μέγαρα (όταν γινόταν) ή στις Σέρρες (όταν γινόταν) ή κάπου τέλος πάντων μαζευόντουσαν ΚΙ ΕΚΕΙ 40-50 χιλιάδες κόσμος, θα ήταν αλλιώς τα πράγματα Γιάννη. Με 500 βία 1000 άτομα να υποστηρίζουν με την παρουσία τους το "σπορ" του ατκφονικήτου ή πώς το λένε τέλος πάντων, λογικό είναι να μην γίνονται επενδύσεις και να μη σε υπολογίζει ΚΑΝΕΙΣ.
|
|
|
|
_________________ Fun Is Not A Straight Line
|
|
|
|
|
johanndelta
Επισκέπτης
|
|
Δημητρη μου και στο πχ Ατρομητος - Καβαλα θα μαζευτει μια χεσια κοσμος, αντε δυο. Δεν ειδα ομως την κοπελα μου ή τη γειτονια της να ζηταει να φυγει το γηπεδο. Εκει περα απο τη φασαρια καθε 2ο Σαββατο 9 μηνες το χρονο γινονται και επεισοδια. Αλλα βεβαια: ΜΠΑΛΑ, ΜΠΑΛΑ, ΟΥΓΚ!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
acgt3
Τούμπανο
Ηλικία: 47
Ένταξη: 27 Φεβ 2007
Δημοσιεύσεις: 1300
Περιοχή: ΚΕΡΚΥΡΑ
|
|
θα απαντησω στα σχολια σας αργοτερα απλα μια ερωτηση θα παω στο θεμη με τα ηχοσυστηματα, που θα βαλουμε το db για μετρησω την εξατμηση??????
|
|
|
|
_________________ YUGO GROUP N
IBIZA SXi 110HP
PUNTO GT2 200HP
PUNTO GT3 170HP
YUGO 45
PUNTO GT2 300HP
|
|
|
|
|
skinboy
1o στάδιο
Ηλικία: 46
Ένταξη: 07 Ιαν 2009
Δημοσιεύσεις: 141
|
|
piso απο την εξατμιση σε αποσταση περιπου μετρο (οχι παραπανω ισως κ ποιο κοντα αλλα απο οσο ξερω στο μετρο το βαζουνε στο περιπου με το ματι)
|
|
|
|
_________________ Punto HGT SC Evo
|
|
|
|
|
acgt3
Τούμπανο
Ηλικία: 47
Ένταξη: 27 Φεβ 2007
Δημοσιεύσεις: 1300
Περιοχή: ΚΕΡΚΥΡΑ
|
|
το θεμα δεν ειναι εαν ειναι σωστο η οχι να οργιαζουν οι εξατμησης το θεμα ειναι οτι παρα πολυ ευκολα απαγορευονται διαφορα στην ελλαδα πχ ενας εχει στραβωσει με τα μεγαρα και εχει την δυναμη να κοψει τις εξατμησης απο την πιστα και 1000 δεν εχουν την δυναμη να φτιαχτουν πιστες στην ελλαδα βλεπε αεροδρομιο ελληνικο, απαγορευτικε το τσιγαρο παντου με μια κουβεντα την θεραπεια ομως που κοστιζει 300 ευρω το ικα δεν την καλυπτει.
η αποψη μου ειναι οτι στο δρομο θα πρεπει να ειμαι τυπικος και να μην ενοχλω αλλα στην πιστα να κανω οτι μου γουσταρει. δεν πινω οταν οδηγο αλλα παω στο μπαρ και γινομε λιωμα και μετα περνω ταξι.
αλλα αυτο που δεν καταλαβα καλα ειναι στα μεγαρα απογορευτικαν τελειως τα αγωνιστικα?? δλδ τα αγωνιστικα γιατι να τα εχουν οσοι τα εχουν.
|
|
|
|
_________________ YUGO GROUP N
IBIZA SXi 110HP
PUNTO GT2 200HP
PUNTO GT3 170HP
YUGO 45
PUNTO GT2 300HP
|
|
|
|
|
johanndelta
Επισκέπτης
|
|
Δυστυχως Αντωνη μου σε αυτη τη σκατοχωρα παντα ο ενας δυσκοιλιος μπασταρδος εχει την ακρη και περνα αυτο που δεν ειναι λογικο για ολο τον υπολοιπο κοσμο. Μονο σε αυτη τη σκατοχωρα θα δεις το παραδοξο να μην μπορεις να κανεις μια δραστηριοτητα εντος ενος χωρου που ειναι σχεδιασμενος γι' αυτην. Αλλα μην ανησυχει κανεις. Θα μπορει να αλλα και να εντος των αντιστοιχων χωρων. Το ομως, με ενα "ειδικο" αυτοκινητο απαγορευεται...
Οσο για το τι θα κανουμε τα αγωνιστικα; Τα πουλαμε και ζητουμε συγνωμη που καναμε λαθος και τα αγορασαμε. Οσον αφορα τους αγωνες σε πιστα, ο οποιος αμετανοητος θα πρεπει να ξενιτευτει (Ιταλια) και προτιμω να κανω ενα αγωνα το χρονο εκει, παρα αυτο το χαλι εδω περα.
Κατα τα αλλα ο Δημητρης εχει δικιο: Αν οι αγωνες ειχαν την θεση που τους αξιζει στην ελληνικη κοινωνια, αυτα δεν θα γινονταν. Ομως επειδη ειμαστε κωλοφαρα, θελουμε να βλεπουμε F1 και να οδηγουμε ο,τι καλυτερο. Επειδη οι αγωνες μας ομως δεν εχουν F1, δεν παμε να τους δουμε, ουτε συμμετεχουμε σε αυτους αν δεν εχουμε το καλυτερο αυτοκινητο. Αρα, το επιπεδο ειναι χαμηλο και οπως συμβαινει στην πολιτικη ζωη, εχουμε απο διοικηση ο,τι μας αξιζει, εξ ου και το χαλι.
ΥΓ: Και η Monza ( στην οποια ελπιζω να τρεξω του χρονου -κατα το ημισυ το θεμα εχει δρομολογηθει- ) εχει τον περιορισμο των 95db. Ομως και οι διεθνεις αλλα και οι εθνικοι αγωνες διεξαγονται κανονικα με αγωνιστικα. Μονο τα speed days (δλδ τρεχω με το ΙΧ μου) εχουν τον παραπανω περιορισμο. Εμεις εδω, πρωτοποροι στην , σκοτωνουμε την 1 απο τις 2 πιστες της χωρας μας ελαφρα τη καρδία.
ΥΓ2: Κατω απο το φροντιστηριο μου ειναι ενα ουζερι. Αυτη τη στιγμη ενας 4βλαξ μονος του φωναζει ποδοσφαιρικα συνθηματα. Μονος του και ακουγεται στου διαολου τη μανα. Αυτο ειναι πιο "καλαισθητο" και πιο ανεκτο απο την κοινωνια μας απο τον ηχο ενας αυτοκινητου εντος ενος ειδικου χωρου.
(Ωωωω βλαχοι-βλαχοι, τη θετε τη κλωτσά!)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gozilla
2ο στάδιο
Ηλικία: 46
Ένταξη: 08 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 490
|
|
Γιάννη μου, οι αγώνες αυτοκινήτου στην Ελλάδα δεν πρόκειται ποτέ να έχουν το έρεισμα του ποδοσφαίρου ούτε στο ελάχιστο. Και αυτό γιατί είναι δύσκολο με 500-1000 νοματαίους να δημιουργήσεις προσωπικούς στρατούς και να εφαρμόζεις διαίρει και βασίλευε... Ίσως και για το λόγο αυτό να γίνονται όλα άκομψα στο χώρο μας, ακριβώς επειδή δεν έχει να κερδίσει κανένας πραγματικά μεγάλος μέσα από αυτές τις διαδικασίες... Ας είναι, το θέμα είναι τι μπορούμε να κάνουμε εμείς για αυτό...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
acgt3
Τούμπανο
Ηλικία: 47
Ένταξη: 27 Φεβ 2007
Δημοσιεύσεις: 1300
Περιοχή: ΚΕΡΚΥΡΑ
|
|
παντως αυτο που θελω εγω ειναι να μου πειτε ακριβος τι θα γινει στο καρτοδρομο, εγω θα παω να ο μετρησω αλλα προς θεου μην κατεβω τσαμπα αθηνα λυπηθηται με.
|
|
|
|
_________________ YUGO GROUP N
IBIZA SXi 110HP
PUNTO GT2 200HP
PUNTO GT3 170HP
YUGO 45
PUNTO GT2 300HP
|
|
|
|
|
puntoelx16v
μαμά
Ηλικία: 33
Ένταξη: 30 Νοέ 2008
Δημοσιεύσεις: 25
Περιοχή: aigio
|
|
διαφωνω καθετα με την κινηση αυτη αλλα οκ
|
|
|
|
_________________ fiatpuntoelx16v
|
|
|
|
|
nossystems
μαμά
Ηλικία: 39
Ένταξη: 21 Φεβ 2009
Δημοσιεύσεις: 22
|
|
Επειδη ειμαι ηδη πολυ φορτωμενος με το ολο θεμα "φασαρια-αυτοκινητο-ποδοσφαιρο" και τα ρεστα παω κατευθειαν στο ψητο γιατι αλλιως θα ανοιχτει μεγαααλη κουβεντα...
Δλδ πριν μπουμε στην πιστα θα υπαρχει στην εισοδο ντεσιμπελομετρο?
Αν ναι, εγω και ο καθε "τουρμπατος" που μπορει να εχουμε external πως θα μετριεται? χεχεχε
|
|
|
|
_________________
When the japanese were drifting, the europeans were watching the stars...
|
|
|
|
|
kekropas
μαμά
Ηλικία: 46
Ένταξη: 26 Φεβ 2009
Δημοσιεύσεις: 17
Περιοχή: koropi
|
|
Σίγουρα κάποια αυτοκίνητα που εμφανίζονται κατα καιρούς σε διάφορα events είναι απαράδεκτα !
Απο την πολλαπλή και μετά, πετάνε μια σωλήνα, συνήθως πλαϊνή και όταν έχουν κάτω απο το καπό πολυκίλυνδρο κινητήρα, ο θόρυβος είναι πραγματικά εκωφαντικός !
Θέλω να πιστεύω πως η συγκεκριμένη ''απαγόρευση'' αφορά αυτές τις αντικειμενικά υπερβολικές πειρπτώσεις !
Απο εκεί και πέρα, σε προσωπικό επίπεδο, έχω μειώσει τον θόρυβο της εξάτμισης και για λόγους καλής γειτονίας !
Δε φταίει ο καθένας να ταράζεται η ησυχία του επειδή εγώ έχω ένα συγκεκριμένο χόμπυ, παρόλο που το αυτοκίνητο κινείται σπανίως !
Το πρόβλημα όμως με το δικό μου αυτοκίνητο δεν είναι στην εξαγωγή, αλλά στην εισαγωγή !!!
Ενώ λοιπόν η εξάτμιση μου, είναι σχεδόν στα 95db, το 4πετάλουδο στις ίδιες στροφές ξεπερνάει τα 100.....
Λέτε να μας υποχρεώσουν να βάλουμε και φιλτροκούτι στο τέλος....???
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
nossystems
μαμά
Ηλικία: 39
Ένταξη: 21 Φεβ 2009
Δημοσιεύσεις: 22
|
|
Εσυ πρεπει να βαλεις και φιλτροκουτι γιατι εκτος απο τον θορυβο θα μας κυνηγισουν και οι οικολογοι με ολα αυτα τα κακομοιρα εντομα που ρουφαει σε καθε track day το 4πeταλουδο σου!
|
|
|
|
_________________
When the japanese were drifting, the europeans were watching the stars...
|
|
|
|
|
acgt3
Τούμπανο
Ηλικία: 47
Ένταξη: 27 Φεβ 2007
Δημοσιεύσεις: 1300
Περιοχή: ΚΕΡΚΥΡΑ
|
|
μιλησα με το παιδι απο ηχοσυστηματα και μου ειπε οτι δεν κανει το μηχανημα του για τον ηχο της εξατμησης διοτι ειναι για κλειστο χωρο.
|
|
|
|
_________________ YUGO GROUP N
IBIZA SXi 110HP
PUNTO GT2 200HP
PUNTO GT3 170HP
YUGO 45
PUNTO GT2 300HP
|
|
|
|
|
orestis
μαμά
Ηλικία: 49
Ένταξη: 20 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 39
|
|
ολες οι μετρησεις για ειναι συμφωνες με τον νομο θ απρεπει να γινονται σε κλειστο χωρο και σε συγκεκριμενες συνθηκες. οχι οπως κανουν τα στουμφακια. αυτο το οποιο μετρανε ειναι εντελως λαθος και παρανομο. διοτι η μετρηση την οποια κανουν επιρεαζεται απο αλλους εξωτερικους θορυβους με αποτελεσμα τα βγαζουν λαθος συμπερασματα
|
|
|
|
_________________ www.frenchcup.gr
|
|
|
|
|
Kacey
1o στάδιο
Ηλικία: 43
Ένταξη: 09 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 109
|
|
Οτι ειπε ο απο πανω...Τα db που αναφερονται στην αδεια κ που οι ΜΑΛΑΚΕΣ μπατσοι παιρνουν ως σημειο αναφορας οταν εχουν εντολη για κλησεις τυπου Θ (θορυβου δηλαδη), εχουν μετρηθει σε ειδικους ανηχοικους (αν το εγραψα σωστα) θαλαμους, κ αυτοι σε μετρανε στην ακρη της Βουλιαγμενης...
|
|
|
|
_________________ ΠΩΛ:Χαρτακια/φιλτρακια τσιγαρων και πουρακια περιπτερου, σε τιμες χονδρικης + μεταφορικα. Πληροφοριες με πμ. Για οσο υπαρχει αποθεμα
|
|
|
|
|
Jimmy_Caesar
Administrator
Ηλικία: 56
Ένταξη: 30 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 3060
Περιοχή: Πειραιάς
|
|
Και για να είμαστε ρεαλιστές, πιστεύει κανείς πως στα 90φεύγα db που μετριώνται στα αυτοκίνητα έχουν συμμετοχή οι εξωτερικοί θόρυβοι?
|
|
|
|
_________________ Fun Is Not A Straight Line
|
|
|
|
|
Kacey
1o στάδιο
Ηλικία: 43
Ένταξη: 09 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 109
|
|
Για πιασε ενα dBμετρο κ πατα το κουμπακι στην ακρη του δρομου χωρις να μετρας αμαξι, να δεις ποσα θα γραψει...
|
|
|
|
_________________ ΠΩΛ:Χαρτακια/φιλτρακια τσιγαρων και πουρακια περιπτερου, σε τιμες χονδρικης + μεταφορικα. Πληροφοριες με πμ. Για οσο υπαρχει αποθεμα
|
|
|
|
|
Gozilla
2ο στάδιο
Ηλικία: 46
Ένταξη: 08 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 490
|
|
Πόσα?
Το θέμα είναι ότι για άλλη μια φορά ετοιμαζόμαστε να συμμετάσχουμε σε μια διάτρητη διαδικασία... Και αυτό είναι το πιο ενοχλητικό...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jimmy_Caesar
Administrator
Ηλικία: 56
Ένταξη: 30 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 3060
Περιοχή: Πειραιάς
|
|
Πόσα θα γράψει Κώστα? 65? Αντε 70!
Εγώ τουλάχιστον τόσα έχω μετρήσει σε πολυσύχναστο δρόμο.
Από την άλλη όμως, Κώστα, αυτή τη στιγμή δε μιλάμε γι'αυτό το θέμα. Μιλάμε για τις εξατμίσεις και το θόρυβο στις 2 μόνο πίστες της Αθήνας (σχεδόν) που μας είχαν μείνει μέχρι πριν λίγο καιρό.
|
|
|
|
_________________ Fun Is Not A Straight Line
|
|
|
|
|
splitapsou
Τούμπανο
Ηλικία: 45
Ένταξη: 07 Δεκ 2005
Δημοσιεύσεις: 1138
|
|
σήμερα στο GTCC τι έγινε με αυτό το θέμα ξέρεις κάτι jimmy?
|
|
|
|
_________________
Ges Takounao Cala Costa .... kai exo ipomoni...
|
|
|
|
|
|